جیسون استاتهام و دواین جانسون ؛ شوخی ها، کل کل ها و لحظات صمیمی

Dwayne Johnson Jason Statham / فیلم های جیسون استاتهام و راک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از دلایل ساخته شدن و موفقیت فیلم اسپین آف هابز و شاو (Hobbs & Shaw) رابطه جالب بین این دو شخصیت با بازی جیسون استاتهام و راک در فیلم سریع و خشن بود. در ادامه مروری بر دوستی و کل کل‌های جیسون استاتهام و دواین جانسون در دنیای واقعی خواهیم داشت.

جدیدترین فیلم مشترک دواین جانسون و جیسون استاتهام یک اسپین‌آف (Spin-Off) یا فیلم فرعی از مجموعه فیلم‌های پرطرفدار سریع و خشمگین یا همان سریع و خشن است. فیلم بعدی Fast & Furious تا سال 2020 به روی پرده نخواهد رفت؛ اما قرار نیست که طرفدارانش برای ورود دوباره به دنیای پر از هیجان و سرعت این سری فیلم تا آن زمان منتظر بمانند.  فیلم «هابز و شاو» (Hobbs & Shaw) مدتی می‌شود که منتشر شده و موفقیت خوبی را در باکس آفیس کسب کرده است. این فیلم فرعی بر اساس سری فیلم‌های سریع و خشن (Fast & Furious) و شخصیت‌های لوک هابز (Luke Hobbs)، مامور سابق فدرال با بازی جانسون و اوون شاو (Owen Shaw) که یک مزدور است و استاتهام نقش او را بازی می‌کند، ساخته شده است.

فیلم هابز و شاو/Hobbs and Shaw

کارگردان فیلم Hobbs & Shaw، دیوید لیچ (David Leitch) است که فیلم معروف Deadpool 2 را در کارنامه خود دارد. از بازیگران دیگر این فیلم می‌توان به ادریس البا (Idris Elba) که نقش تبهکار اصلی فیلم را بازی می‌کند نام برد؛ همچنین بازیگر فیلم Mission Impossible: Fallout، ونسا کربی (Vanessa Kirby) نیز در این فیلم حضور دارد. این بازیگران در زمان تهیه فیلم و بعد از آن، مصاحبه‌های جالب و خنده‌داری را انجام داده‌اند که در بعضی از آن‌ها شاهد کل کل جیسون استاتهام و راک هستیم. در ویدیوی زیر می‌توانید این مصاحبه‌های خنده‌دار را تماشا کنید.

رابطه بین این دو در فیلم بسیار دوست داشتنی و خنده‌دار است و با اینکه در فیلم از هم نفرت دارند، ولی دوستان صمیمی با هم هستند. در این مطلب قصد داریم نگاهی به کل کل و لحظات خنده‌دار این دو بازیگر دوست‌داشتنی هالیوود داشته باشیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


دوستی و کل کل های جیسون استاتهام و راک


همانطور که گفتیم، جیسون استاتهام و راک پس از همکاری با هم در فیلم Furious 7 اخیرا در فیلم هابز و شاو ایفای نقش کرده‌اند که فیلم موفقی هم از آب درآمده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از این فیلم و تریلر آن می‌توانید به این مطلب پلازا مراجعه کنید. با اینکه این دو بازیگر در نقش‌های خود در فیلم زیاد با هم کنار نمی‌آیند، اما در حقیقت دوستان صمیمی در بیرون از صحنه فیلمبرداری هستند. علاوه بر نمایش این صمیمیت در مراسم‌های مختلف، جیسون استاتهام و دواین جانسون در مصاحبه‌ای در رابطه با دوستیشان صحبت کرده‌اند. جیسون استاتهام در این مورد گفت: «من و دواین حس شوخ‌طبعی مشابهی داریم. تنها تفاوت میان ما میزان وزنی است که او می‌تواند در پرس سینه بلند کند».

سریع و خشن : هابز و شاو / Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw

دواین هم در رابطه با دوستی خود با استاتهام در مصاحبه‌ای شوخی کرده است. او در این رابطه می‌گوید: «رابطه‌ای که من با جیسون دارم بسیار سرگرم کننده است. شخصی مثل او که غرورش به اندازه سرش بزرگ است، باید به آرامی با او رفتار شود».

در یکی دیگر از مصاحبه‌ها وقتی جیسون استاتهام فهمید که جانسون گفته بود ضیافت خودش برای فیلم هابز و شاو بهتر بود، استاتهام تصمیم گرفت این حرف را بدون جواب باقی نگذارد و درباره حالت تهوع او صحبت کرد:

از راک درباره حالت تهوع او سوال کنید. نمی‌دانم می‌دانید یا نه ولی وقتی او مک لارن را می‌راند، او در واقع داخل مک لارن نبود. باید با استفاده از تکنیک‌های گرافیکی او را داخل مک لارن قرار می‌دادیم. اول اینکه باسن او برای صندلی زیادی بزرگ بود و دوم اینکه وقتی با سرعت زیاد حرکت می‌کنیم او حالت تهوع پیدا می‌کند. از آنجایی که او عادت به راندن تراک‌های بزرگ کم سرعت دارد، هر چیزی که با سرعت بیش از 30 مایل در ساعت حرکت کند باعث حالت تهوع او می‌شود.

همچنین بخوانید :

hobbs shaw mclaren / مبارزه جیسون استاتهام و راک

به نظر می‌رسد این حرف‌ها درست باشند. در یکی از صحنه‌های فیلم می‌بینیم که جیسون استاتهام و دواین جانسون به همراه ونسا کربی با یک مک لارن 720S از دست ادریس البا فرار می‌کنند. اگر چیزی که جیسون استاتهام گفته درست باشد، جانسون در واقع در ماشین حضور نداشت. خود راک هم معمولا با ماشین‌های تراکی که استاتهام به آن‌ها اشاره کرد به صحنه فیلمبرداری می‌آید که دلیل دیگری می‌تواند باشد که حرفش را باور کنیم. البته این حرف‌های استاتهام بدون پاسخ باقی نماند و دواین جانسون در توییتر جواب او را داد:

ببینید چه کسی وقتی من پیش او نیستم تا دهنش را ببندم، حرف‌های خنده‌دار می‌زند. از استاتهام بپرسید چرا صدای او شبیه هری پاتر نابالغ هرویینی است.

rock twitter / کل کل جیسون استاتهام و دواین جانسون

در یکی دیگر از مصاحبه‌ها، تهیه کننده فیلم هابز و شاو گفت که هدف دواین جانسون در فیلمبرداری تمام صحنه‌های فیلم، خندان جیسون استاتهام و قطع کردن فیلمبرداری بود. او در این رابطه گفت:

دواین هدف مشخصی در هر یک از صحنه‌های بین آن‌ها داشت و آن خندان جیسون بود. همیشه متنی از فیلمنامه وجود داشت که مشخص و خنده دار بود، اما دواین هر روز هدفی داشت که چگونه می‌تواند کاری کند که جیسون را در صحنه بخنداند. جیسون آدم جدی است اما وقتی واقعا بتوانید به او نفوذ کنید، هر بار می‌خندد.

در یکی دیگر از مصاحبه‌ها، جیسون استاتهام و دواین جانسون هنگام تماشای صحنه‌ای از فیلم هابز و شاو، صحبت‌های جالبی با هم می‌کنند. در ویدیوی زیر می‌توانید کل کل جالب بین این دو را تماشا کنید.

 


تصاویر دوستی بین جیسون استاتهام و دواین جانسون


همانطور که گفتیم، جیسون استاتهام و دواین جانسون رابطه صمیمی با هم در خارج از صحنه فیلمبرداری فیلم داشته و شوخی‌های مختلفی با هم می‌کنند. لحظات صمیمی بین این دو بازیگر دوست‌داشتنی را در مراسم‌های مختلف می‌توانید در گالری تصاویر زیر مشاهده کنید.

 


نظر دواین جانسون درباره هابز و شاو و کارگردان آن


دواین جانسون، بازیگر مشهور هالیوود در مصاحبه‌ای که با مجله اینترتینمنت ویکلی انجام داده بود، در مورد آنچه که Hobbs & Shaw را از دیگر فیلم‌های سریع و خشن جدا می‌کند، توضیح داده است:

مهم‌ترین موضوعی که باید تمام تلاش و تمرکزمان را برای انجام آن بگذاریم، این است که چگونه بهتر از قبل باشیم. بنابراین، به جای اینکه صحنه‌هایی از انفجارهای عظیم با استفاده از ماشین‌های بزرگ ترتیب بدهیم که انگار تا ماه پرتاب میشوند، بایستی صحنه‌های متفاوت‌تری بسازیم. یک کارگردان تمام عیار با یک دیدگاه خاص، ساخت این فیلم را به عهده دارد. او ایده‌هایی منحصر به فرد و خلاقانه دارد و نه‌تنها درک درستی از صحنه‌های پرهیجان و اکشن دارد، بلکه سبک خاص خودش را برای خلق صحنه‌های اکشن با تلفیق داستان و شخصیت‌ها دارد.

هابز و شاو / Hobbs & Shaw / جیسون استاتهام / دواین جانسون

جانسون در ادامه مصاحبه گفت:

دیوید لیچ فیلم‌های Deadpool ،Atomic Blonde و John Wick 2 را در کارنامه خود دارد. شما با دیدن این فیلم‌ها می‌توانید رویکرد و سبک او را ببینید و بشناسید. حقیقتا او در کار خود صاحب سبک و بسیار موفق است. او از افراد پیشرو برای ساخت این اسپین آف بود. او این موضوع را با آثارش ثابت کرده که بهترین است و اگر فیلم‌های گذشته او نمونه‌ای برای اثبات حرفهای من باشد، باید صبر کنید تا این یکی را ببیند.

دام و هابز / Dom & Hobbs

فیلم Fast & Furious 9 از سری فیلم‌های سریع و خشن، با تاخیری یک ساله و در می 2020 (خرداد 1399) به نمایش در خواهد آمد. سال گذشته به خاطر اختلاف بین جانسون و وین دیزل (Vin Diesel)، کمپانی یونیورسال تصمیم گرفت این فیلم را با تاخیری یک ساله به نمایش درآورد که همین موضوع باعث شد تا Hobbs & Shaw کلید بخورد. تایریس گیبسون (Tyrese Gibson) بازیگر نقش رامون پیرس، در اظهار نظری جنجالی گفته بود که اگر جانسون در فیلم سریع و خشن 9 حضور داشته باشد، او تصمیم به خروج از این فیلم خواهد گرفت. گیبسون با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود اعلام کرد از ساخت فیلم فرعی سریع و خشمگین (هابز و شاو) که باعث عقب افتادن زمان اکران فیلم Fast & Furious 9 برای یک سال شده، بسیار عصبانی و خشمگین است و از جانسون به‌شدت انتقاد کرد. اختلاف بین وین دیزل، تهیه‌کننده و بازیگر فیلم  The Fate of the Furious و جانسون در سال 2017 و زمان ساخت این فیلم بوجود آمد. احتمالا Fast & Furious 9 در زمان اکران نام متفاوتی داشته باشد و قرار است در تاریخ 22 می 2020 (2 خرداد 1399) اکران شود.

همانطور که مشاهده کردید، شوخی‌های جیسون استاتهام و دواین جانسون به خود فیلم محدود نمی‌شود و در خارج از ست فیلمبرداری هم شاهد شوخی‌ها و کل کل‌ها این دو شخصیت محبوب هستیم که در این مطلب به برخی از آن‌ها اشاره کردیم. نظر شما درباره این دو شخصیت و فیلم هابز و شاو چیست؟ آیا با ساخته شدن یک اسپین آف از سری سریع و خشمگین موافق بودید؟ نظر خود را می‌توانید در پایین صفحه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
سما
.
24 شهریور 1398، 22:05
پاسخ
0
0
از بازی دواین جانسون خوشم نمیاد
avatar
سهیل
.
24 شهریور 1398، 16:24
پاسخ
0
0
ممنون بابت سایت خوبتون ولی دیگه خیلی به حاشیه پرداختید
avatar
فرشاد
.
23 شهریور 1398، 23:47
پاسخ
0
0
خیلی جیسون استاتهام رو دوست دارم.. به نظرم شخصیت کاریزماتیک و جذابی داره
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402