معرفی بهترین اپلیکیشن های رایگان آیفون (شماره 3) + لینک دانلود

بهترین اپلیکیشن های رایگان آیفون
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با شماره سوم از معرفی بهترین اپلیکیشن های رایگان آیفون همراه ما باشید. طبق قرار شنبه‌ها، 7 اپلیکیشن محبوب iOS را با لینک دانلود به شما معرفی می‌کنیم. این شماره‌ جذاب را از دست ندهید!

با توجه به محدودیتی که کمپانی اپل برای عرضه اپلیکیشن‌ های فارسی در اپ استور (App Store) به وجود آورده، پیدا کردن بهترین اپلیکیشن های رایگان آیفون که به درد ما ایرانی‌ها بخورد کار بسیار دشواری است. با این وجود ما در هر شماره از معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های رایگان آیفون، 7 برنامه رایگان را به شما معرفی می‌کنیم. در شماره سوم، با معرفی اپلیکیشن مخصوص راهنمایی نابینایان (Be My Eyes) کار خودمان را شروع می‌کنیم، سپس برنامه‌ای را معرفی می‌کنیم که باعث می‌شود جدول ضرب را راحت‌تر یاد بگیرید (Math Edge x). در ادامه با اپلیکیشنی آشنا می‌شویم (MoShow) که بسیاری از کاربران اینستاگرام از آن برای ساخت اسلایدهای جذاب خود استفاده می‌کنند، اپلیکیشن محبوبی برای ویرایش عکس (PicsArt) به شما معرفی می‌کنیم و در انتها با سه اپلیکیشن Facts ،Bitmoji و Zello آشنا می‌شویم. همراه ما باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


معرفی بهترین اپلیکیشن های رایگان آیفون


 

1. اپلیکیشن آیفون Be My Eyes (برای افراد نابینا و داوطلبان کمک به نابینایان)

اپلیکیشن رایگان آیفون Be My Eyes

چشم من باش! این، نام اپلیکیشنی است که برای کمک به افراد نابینا و کم بینا توسعه داده شده است. اگر بخواهیم در چند جمله هدف از ساخت اپلیکیشن Be My Eyes را بیان کنیم باید بگوییم که شما می توانید در انجام کارهای روزانه یک فرد نابینا، به او کمک کنید. در واقع اپلیکیشن Be My Eyes یک شبکه اجتماعی است که افراد نابینا برای انجام کارهای خود از آن استفاده می‌کنند. شیوه کار ساده است، فرد نابینا یا کم بینا از موضوعی که نمی‌بیند عکس می‌گیرد و از افراد داوطلبی که در این اپلیکیشن عضو شده اند درخواست می‌کند به سوال او پاسخ بدهند. به عنوان مثال، فرد نابینا از دیگران می‌پرسد لباسی که در دست دارد چه رنگی است. به همین سادگی! پس از نصب اپلیکیشن آیفون Be My Eyes شما باید دسترسی به اعلان‌ها (Notifications) را به آن بدهید تا در مواقع ضروری، شما را از درخواست افراد نابینا مطلع کند.

ویژگی‌های جذاب این اپلیکیشن:

  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • قابلیت برقراری تماس صوتی یا تصویری
  • پاسخگویی بیش از 90% از تماس‌ها در کمتر از 30 ثانیه
  • قابلیت افزودن چند زبان

دانلود اپلیکیشن رایگان آیفون Be My Eyes

 

2. اپلیکیشن Math Edge X (برای تنبل‌های کلاس ریاضیات)

اپلیکیشن Math Edge X

حتماً روزهای سخت یادگیری جدول ضرب را به یاد دارید. 9-10 سال داشتید و مجبور بودید تمام روز روی دفتر مشق، ضرب اعداد مختلف را چندین بار بنویسید تا بتوانید حفظ کنید. اپلیکیشن Math Edge X به درد آن روزها می‌خورد. این اپلیکیشن کار ضرب اعداد را ساده کرده و با محیطی ساده، عملیات ریاضی را برای کاربران شیرین کرده است. با کمک این اپلیکیشن، ضرب اعداد چند رقمی برای شما ساده می‌شود. نکته جالب درباره‌ی Math Edge X آموزش ضرب اعداد چند رقمی در آن است. در این بخش به کاربران آموزش داده می‌شود که چطور ضرب اعداد چند رقمی را به صورت مرحله به مرحله انجام بدهند. در واقع، این برنامه رایگان آیفون نه فقط برای بچه مدرسه‌ای ها بلکه برای افراد بزرگسال که با ضرب اعداد سر و کار دارند هم قابل استفاده است. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که شرکت سازنده‌ی Math Edge X اپلیکیشن‌های دیگری هم برای انجام عملیات دیگری ریاضی مانند جمع، تفریق و تقسیم توسعه داده که از طریق همین برنامه می توانید آن‌ها را هم دانلود کرده و استفاده کنید.

ویژگی‌های جذاب اپلیکیشن Math Edge X:

  • آموزش گام به گام عملیات ضرب
  • فلش کارت های ضرب
  • آموزش متمرکز عمل ضرب با استفاده از یک عدد
  • دستورالعمل های صورتی
  • مناسب برای کلاس درس یا خانه

 

دانلود اپلیکیشن رایگان آیفون Math Edge X

 

3. برنامه آیفون MoShow (برای عاشقان اسلایدهای هیجان انگیز)

برنامه آیفون MoShow

اگرچه آیفون برای ثبت خاطرات و عکس‌های شما به طور خودکار اسلایدهایی ترکیبی به همراه موسیقی برایتان می‌سازد، اما یک اپلیکیشن اختصاصی برای ساخت اسلاید قطعاً نتیجه بهتری خواهد داشت. اپلیکیشن MoShow به همین منظور توسعه داده شده است. طراحی ساده، وجود افکت‌های جذاب، کلکسیونی از موسیقی و قابلیت اضافه کردن نوشتار به اسلایدها تنها بخشی از ویژگی‌های اپلیکیشن MoShow محسوب می‌شود. بسیاری از کاربران اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی برای ساخت اسلاید از عکس و فیلم‌های خود از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. کافی است اپلیکیشن را نصب کنید و اجازه دسترسی به گالری تصاویر گوشی را به آن بدهید؛ حالا با انتخاب چند عکس و فیلم، MoShow بهترین اسلایدها را به شما پیشنهاد می‌دهد. از سوی دیگر، می‌توانید آهنگ‌های دلخواه خود را روی اسلایدها گذاشته و نوشته‌ای مربوط به عکس یا فیلم با افکت خاص به آن اضافه کنید. امکانات و قابلیت‌های این اپلیکیشن iOS به حدی جذاب است که توانسته امتیاز 4.8 از 5 را در اپ استور دریافت کند. توجه داشته باشید که این اپلیکیشن گرچه رایگان است، اما برای اینکه لوگوی MoShow از کنار اسلایدهای شما حذف شود، باید آن را خریداری کنید.

ویژگی های اپلیکیشن MoShow:

  • وجود الگوهای از قبل آماده شده برای ساخت اسلاید
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • قابلیت اضافه کردن آهنگ از گالری گوشی
  • قابلیت نوشتن متن روی اسلایدها
  • دسته بندی آهنگ‌ها در سبک ها مختلف
  • رایگان (محدود)

 

دانلود اپلیکیشن رایگان آیفون MoShow

 

4. اپلیکیشن رایگان PicsArt (برای کسانی که از فتوشاپ خسته شده اند)

اپلیکیشن رایگان PicsArt

در این قسمت از شماره سوم معرفی اپلیکیشن های رایگان آیفون می‌خواهیم از هیجان انگیزترین پیشنهاد این هفته رونمایی کنیم. اپلیکیشن PicsArt پیش روی شماست! برای کساتی که از پیچیدگی‌های اپلیکیشن فتوشاپ یا نرم افزارهای کامپیوتری روتوش تصاویر خسته شده‌اند، اپلیکیشن PicsArt یک پیشنهاد اغوا کننده است. با این برنامه‌ شما می‌توانید تصاویر موجود در گوشی خود را با ابزارهای متنوع روتوش کنید، افکت‌های جذاب به آن بیفزایید، رنگ موی خود را تغییر بدهید و نتیجه کار خود را در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک یا اینستاگرام با دوستانتان به اشتراک بگذارید. جالب است بدانید این اپلیکیشن تاکنون بیش از 600 میلیون بار توسط کاربران دانلود شده و یکی از معروف‌ترین برنامه‌های ویرایش تصاویر در دنیا به شمار می‌رود. یکی از هیجان انگیزترین امکانات PicsArt ابزاری مخصوص زیباتر کردن چهره‌ی کاربران است؛ در این بخش کاربران می‌توانند بینی، دهان، چشم و سایر اعضای بدن را با سیستم پردازش تصویر هوشمند PicsArt به صورت دستی تغییر بدهند.

ویژگی های مهم اپلیکیشن PicsArt:

  • قابلیت ساخت کولاژ از تصاویر موجود در گوشی
  • بیش از 1000 ابزار برای ویرایش تصاویر
  • مجهز به ابزارهای طراحی و نقاشی
  • اشتراک گذاری عکس‌ها در شبکه های اجتماعی
  • مجهز به ابزار زیبایی
  • مناسب برای روتوش عکس

 

دانلود اپلیکیشن رایگان آیفون PicsArt

 

5. برنامه آیفون Facts (برای عاشقان عبارت «آیا می دانید؟»)

برنامه آیفون Facts

چندین سال قبل که هنوز اینترنت و شبکه‌های اجتماعی تا این حد پیشرفت نکرده بود، یکی از تفریحات کاربران گوشی موبایل ارسال پیامک‌هایی با مضمون «آیا می دانید؟» بود. حالا اپلکیشن Facts این نیاز ما به دانستن را برطرف کرده است. نکته جالب در خصوص اپلیکشن Facts، پرداخت درون برنامه‌ای آن است. کاربران می‌توانند برای اینکه اطلاعات روزانه بیشتری را دریافت کنند، حتی هزینه کرده و عضو حرفه‌ای این اپلیکیشن شوند. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که اگر زبان انگلیسی شما خوب نیست، نصب این برنامه را فراموش کنید چون سراسر به زبان انگلیسی است. کاربران می‌توانند تعداد اطلاعاتی که هر روز به صورت اعلان (Notification) روی نمایشگر گوشی آنها ظاهر می‌شود را تنظیم کنند. از سوی دیگر، اگر پول استفاده از اپلیکیشن را هم پرداخت کرده باشید می‌توانید اطلاعات عمومی مخصوص با علایق خود را انتخاب کنید.

چند نمونه از پیام‌های اپلیکیشن Facts:

  • آیا می‌دانید که وزن یک فیل از وزن زبان یک نهنگ کمتر است!
  • آیا می‌دانید که اگر جگر یک خرس قطبی را بخورید به دلیل مصرف بیش از حد ویتامین A خواهید مرد!
  • تعداد مرغ‌های موجود در آمریکا، بیش از تمام آدم‌های روی کره زمین است
  • زمان جوش و ذوب آب یکسان است.
  • شهری در کشور نروژ وجود دارد که نام آن «جهنم» است!

 

دانلود اپلیکیشن رایگان آیفون Facts

 

6. اپلیکیشن Bitmoji (برای طرفداران ایموجی)

اپلیکیشن رایگان آیفون Bitmoji

با اپلیکیشن Bitmoji خودتان را تبدیل یک استیکر ایموجی کنید. این اپلیکیشن رایگان آیفون که چندسالی از توسعه آن می‌گذرد، می‌تواند شبیه‌ترین حالت از چهره شما را به یک استیکر ایموجی جذاب تبدیل کند. حالا می‌توانید از ایموجی خودتان در شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام یا واتساپ استفاده کنید. درون این اپلیکیشن iOS ابزارهای مختلفی برای ویرایش ایموجی‌ها وجود دارد؛ به عنوان مثال کاربران می‌توانند مدل مو، رنگ چشم، اندازه بینی یا قد و وزن خود را در Bitmoji تعیین کنند. این قابلیت‌های به کاربر احازه می دهد تا شبیه‌ترین حالت به خود را انتخاب کند. پس از نصب و ورود به اپلیکیشن می‌توانید از چهره‌ی خود عکس بگیرید تا Bitmoji در سریع‌ترین زمان ممکن ایموجی مخصوص شما را بسازد.

ویژگی های اپلیکیشن Bitmoji:

  • ساخت آواتارهای کارتونی
  • وجود کلکسیونی از استیکرهای مختلف
  • خروجی مستقیم به اسنپ چت
  • قابلیت ساخت ایموجی دو نفره

 

دانلود اپلیکیشن رایگان آیفون Bitmoji

 

7. برنامه رایگان Zello (برای مواقع اضطراری)

برنامه رایگان Zello

هنگامی‌که حوادث طبیعی مانند طوفان، سیل و زلزله به سراغ شما می‌آید، هیچ‌کس نمی‌داند که مخابرات و شیوه‌های ارتباطی متداول فعال خواهد بود یا خیر. در این زمان، همه می‌خواهند از سلامتی خانواده و عزیزان خود مطلع شوند و راهی به‌جز تماس تلفنی وجود ندارد؛ اما اپلیکیشن Zello راه تازه‌ای برای برقراری ارتباط ایجاد کرده که در سخت‌ترین شرایط نیز می‌توانید با دیگران صحبت کنید. این اپلیکیشن از سرویس PTT (بگیر و صحبت کن) برای انتقال پیام‌های صوتی استفاده می‌کند. به بیان ساده‌تر، اپلیکیشن Zello گوشی هوشمند شما را به یک بی‌سیم واکی تاکی تبدیل می‌کند که با نگه‌داشتن یک دکمه، از حالت دریافت پیام به حالت ارسال تغییر می‌کند و شما می‌توانید پیام‌های صوتی خود را به دوستان خود ارسال کنید. استفاده از اپلیکیشن Zello برای همه کاربران رایگان است، اما یک نسخه پولی به نام Zello Work نیز وجود دارد که برای سازمان‌های بزرگ‌تر ارائه‌شده است. اشتراک ماهانه در این نسخه از Zello بین ۵ تا ۶ دلار است. نسخه پولی Zello امکانات بیشتری نظیر سیستم مدیریت پیام‌ها، سرور اختصاصی، شبکه‌های خصوصی و پشتیبانی فنی را به کاربران ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های جذاب اپلیکیشن Zello:

  • ارسال پیام به صورت زنده با کیفیت بالا
  • قابلیت ایجاد کانال های خصوصی و عموی تا ظرفیت 2500 نفر
  • رابط کاربری شبیه به بی سیم واکی تاکی
  • پشتیبانی از هدست بلوتوث
  • کار کردن در پوشش شبکه 2G
  • پشتیبانی از دستگاه‌های پوشیدنی

دانلود اپلیکیشن رایگان آیفون Zello

 

در مطلب بهترین اپلیکیشن های رایگان آیفون این هفته سعی کردیم برنامه‌های متنوعی را از آن‌هایی که مربوط به شبکه‌های اجتماعی بوده و برای ویرایش تصاویر یا ساخت ایموجی استفاده می‌شوند تا اپلیکیشن‌های علمی و ریاضی معرفی کنیم. آیا این برنامه‌ها برای شما کاربردی بودند؟ لطفا نظر خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402