آموزش جواب دادن خودکار گوشی آیفون بدون لمس آن

RisetoAnswer / جواب دادن خودکار گوشی آیفون
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر تمایل دارید تنها با بالا بردن گوشی و بدون لمس آن به تماس خود پاسخ دهید، در ادامه نحوه جواب دادن خودکار گوشی آیفون را با هم مرور می‌کنیم.

احتمالا برای شما هم پیش آمده است در حالی که دستانتان خیس و یا کثیف است، موبایل‌تان زنگ بخورد و مجبور باشید که با لمس صفحه نمایش به تماس دریافتی خود پاسخ دهید. در این حالت بهتر است ابتدا دستان خود را پاک کرده و سپس روی صفحه نمایش ضربه بزنید، اما تا آن هنگام ممکن است تماس دریافتی قطع شده باشد. پس پاسخگویی به تماس دریافتی با لمس صفحه نمایش می‌تواند در برخی مواقع برای کاربر دردسر ساز باشد.

همچنین بخوانید :

در این مواقع اگر یک گوشی آیفون جیلبریک شده داشته باشید می‌توانید از این مشکل رهایی یافته و دیگر بدون تماس و لمس صفحه نمایش به تماس‌های دریافتی خود پاسخ دهید. البته شما می‌توانید بدون جیلبریک کردن گوشی نیز قابلیت جواب دادن خودکار به تماس دریافتی را نیز برای آیفون خود فعال سازید. اپل با انتشار iOS 11 ویژگی Auto Answer Calls را به تنظیمات گوشی اضافه کرد. برای فعالسازی این ویژگی، کافیست مشخص کنید که گوشی در هنگام تماس دریافتی پس از چند ثانیه به صورت خودکار وصل شود. در این قسمت کاربر می‌تواند مشخص کند که پس از 3،5 یا مثلا 8 ثانیه در صورت پاسخ ندادن به گوشی، آیفونتان به صورت خودکار تماس دریافتی را وصل کند.

answer-calls / تماس دریافتی

با این حال اگر آیفون خود را جیلبریک کرده باشید می‌توانید از توییک‌های مربوط به این کار استفاده کرده و به هدف خود برسید. همان طور که مطلع هستید افرادی که گوشی خود را جیلبریک کرده‌اند برای دسترسی به توییک‌های مختلف از دو منبع سیدیا (Cydia) یا Sileo استفاده می‌کنند اما برای استفاده از توییک جواب دادن خودکار گوشی آیفون می‌بایست از توییک (RaisetoAnswer (iOS 11 استفاده کرد که خود با کمک یک ابزار میانی قابل استفاده است.

توجه داشته باشید همانگونه که از نام توییک مشخص است، این توییک روی آیفون‌های جیلبریک شده که سیستم عامل آنها iOS 11 است، قابل استفاده است اما اگر به تازگی گوشی خود را به iOS 12 آپدیت کرده‌اید، هیچ نگران نباشید این توییک بدون هیچ مشکلی روی این فرم‌ور نیز جواب می‌دهد. گفتنی است این توییک به خوبی برای تماس‌های دریافتی معمولی و همچنین تماس‌های ورودی فیس تایم قابل استفاده است.

iPhone Ringtoneرینگتون صدای زنگ آیفون /

پیشنهاد می‌شود برای آشنایی با ویژگی‌های پنهان آیفون خود حتما سری به مقاله «با استفاده از این ویژگی‌های پنهان از کار با آیفون خود لذت بیشتری ببرید» بزنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • مراحل نصب توییک (RaiseToAnswer (iOS11 برای جواب دادن خودکار گوشی آیفون
    • گام اول: ابتدا Repo جانبی Verne را نصب کنید
      • دستورالعمل شیوه افزودن Repo خارجی به سیدیا (Cydia)
      • دستورالعمل شیوه افزودن Repo خارجی به سیلئو (Sileo)
    • گام دوم: توییک (RaiseToAnswer (iOS11 را نصب کنید
    • گام سوم:  کافیست آیفون خود را تنها نزدیک گوش خود بگیرید تا تماس به صورت خودکار وصل شود

 


مراحل نصب توییک (RaiseToAnswer (iOS11 برای جواب دادن خودکار گوشی آیفون


 

گام اول: ابتدا Repo جانبی Verne را نصب کنید

توییک (RaiseToAnswer (iOS 11 به صورت مستقیم از دو منبع سیدیا (Cydia) یا Sileo قابل دریافت نیست؛ بنابراین ابتدا می‌بایست یک Repo جانبی برای آن دانلود کنید. اساسا باید رپو julioverne.github.io را به لیست منابع خود اضافه کنید. اما در نظر داشته باشید که هر رپویی که به سیدیا اضافه می‌کنید به صورت اتوماتیک به Sileo اضافه نمی‌شود و بالعکس.

 

دستورالعمل شیوه افزودن Repo خارجی به سیدیا (Cydia)

برای افزودن یک رپو به سیدیا (Cydia) کافیست ابتدا سیدیا را باز کرده و سپس روی گزینه Sources که در انتهای صفحه قرار دارد، ضربه بزنید. حال در صفحه Sources روی گزینه Edit که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد ضربه زده و سپس در صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود گزینه Add را انتخاب کنید.

حال آدرس URL رپویی را که قصد دارید در سیدیا نصب کنید را وارد کرده و سپس در پنجره‌ای که باز می‌شود، گزینه Add Source را انتخاب کنید. در این مرحله رپو شروع به نصب شدن می‌کند و باید چند دقیقه‌ای برای کامل شدن مراحل نصب به آن زمان دهید. هرگاه رپو به صورت کامل در سیدیا نصب شد، دکمه Return to Cydia در پایین صفحه برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید با ضربه زدن به آن به صفحه Sources بازگردید.

 

دستورالعمل شیوه افزودن Repo خارجی به سیلئو (Sileo)

برای افزودن و نصب یک رپو در Sileo، کافیست Sileo را باز کرده و سپس روی تب Sources که در پایین صفحه قرار دارد، ضربه بزنید. حال در صفحه‌ای که باز می‌شود گزینه Edit را که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد، انتخاب کنید.

پس از آنکه گزینه Edit را انتخاب کردید یک آیکون به اضافه (+) در همان محل ظاهر می‌شود که می‌بایست روی آن ضربه بزنید. حال در پنجره‌ای که باز می‌شود گزینه Enter Manually را انتخاب کنید.

در صفحه بعد یک پنجره باز می‌شود که می‌بایست آدرس URL رپویی که قصد نصب آن روی Sileo را دارید را وارد کنید. در ادامه روی Add Source ضربه زده و چند دقیقه اجازه دهید تا فرآیند نصب رپو به صورت اتوماتیک انجام شود.

 

گام دوم: توییک (RaiseToAnswer (iOS11 را نصب کنید

پس از آنکه در مرحله قبل، رپوی Verne را در سیدیا یا Sileo نصب کردید، منبع موردنظر خود را باز کرده و عبارت «RaiseToAnswer» را درون کادر جستجو که در تب جستجو قرار دارد، تایپ کنید. البته حتما اطمینان حاصل کنید که عبارت «(RaiseToAnswer (iOS 11» را به صورت کامل تایپ کنید چرا که ورژن‌های دیگر توییک روی آیفون شما کار نخواهد کرد. حال در سیدیا روی عبارت Install و در Sileo روی گزینه Get ضربه بزنید تا فرآیند نصب انجام شود.

در ادامه در سیدیا (Cydia) گزینه Confirm را انتخاب کنید و در Sileo از پایین صفحه به سمت بالا سوایپ کرده و در کارت Queue روی عبارت Confirm ضربه بزنید. حدود یک الی دو دقیقه صبر کنید تا عملیات نصب تکمیل شود. حال کافی است روی عبارت Restart SpringBoard ضربه بزنید تا سیستم با تنظیمات ارائه شده، ست شده و آماده استفاده شود. در تصاویر زیر نمایی از توییک RaiseToAnswer در Sileo نشان داده شده است.

 

گام سوم:  کافیست آیفون خود را تنها نزدیک گوش خود بگیرید تا تماس به صورت خودکار وصل شود

در این مرحله توییک RaiseToAnswer روی آیفون شما نصب شده و از این پس چنانچه یک تماس دریافتی داشته باشید، کافی است آیفون را تا نزدیک گوش خود بالا ببرید تا تماس به صورت خودکار متصل شود.

گفتنی است این توییک روی آیفون‌های جیلبریک شده مدل‌های زیر با موفقیت تست شده است:

قابل ذکر است که شما می‌توانید با این توییک علاوه بر آنکه به صورت خودکار به تماس‌های دریافتی خود پاسخ دهید، مطابق معمول نیز با اسلاید کردن و کشیدن انگشت خود روی صفحه نمایش نیز تماس دریافتی خود را پاسخگو باشید.

در آخر خاطر نشان می‌شود چنانچه مایل باشید که حالت پاسخگویی خودکار به تماس‌های دریافتی خود را به صورت کامل از آیفون خود غیرفعال کنید می‌بایست توییک RaiseToAnswer را به صورت کامل لغو نصب یا همان Uninstall کنید. برای فعالسازی مجدد این توییک و ویژگی نیز کافیست مراحل بالا را مجددا انجام دهید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402