عجیب ترین گجت های مخصوص حیوانات خانگی

گجت های مخصوص حیوانات
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

چنانچه به نگهداری از سگ و گربه در منزل خود علاقمند هستید و قصد دارید وسایل مخصوص سگ را خریداری کنید، با ما همراه باشید تا عجیب ترین گجت های مخصوص حیوانات خانگی را با هم مرور کنیم.

عصر تکنوژی و فناوری در همه زمینه‌ها پیشرفت شگرفی داشته است. در دنیای مدرن و پیشرفته امروزی شاهد گجت‌ های عجیب و غریبی هستیم که برای حیوانات خانگی طراحی و ساخته شده‌اند و به انسان کمک می‌کنند تا نگهداری از حیوان خانگی خود را به بهترین شکل مدیریت کند. اگر شما هم یکی از مشتاقان و طرفداران داشتن حیوانات خانگی نظیر گربه و سگ هستید، پیشنهاد می‌شود در ادامه این مقاله با پلازا همراه باشید تا جدیدترین، مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین ردیاب‌ها، فیدرها (خوراک دهنده‌ها)، اسباب بازی‌ها و دیگر لوازم جانبی حیوانات و به ویژه لوازم مخصوص سگ را با هم مرور کنیم.

pet gadgets / لوازم جانبی حیوانات

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • عجیب ترین گجت های مخصوص حیوانات خانگی
    • ردیاب مکان و سلامت Whistle Go Explore
    • فیدر هوشمند PetNet
    • ردیاب خواب و فعالیت سگ Fitbark 2
    • گجت مخصوص فیلمبرداری GoPro Fetch
    • جعبه هوشمند Petcube Play
    • اسباب بازی Sphero Ollie
    • دسته سلفی Pooch Selfie
    • دستمال گردن خنک کننده سگ
    • پرتاب کننده توپ iFetch
    • آبنمای هوشمند Semai
    • تردمیل سگ DogPacer
    • اسکنر مغز سگ No More Woof
  • جمع بندی

 


عجیب ترین گجت های مخصوص حیوانات خانگی


 

ردیاب مکان و سلامت Whistle Go Explore

هر دو گجت Whistle Go و Whistle Go Explore ردیاب‌های فعال و مطمئنی هستند که در جهت مانیتور و بررسی سلامت حیوان و مکانی که در آن قرار دارد، به کمک انسان می‌آیند. این ردیاب‌ها ضد آب هستند و مدت زمان دوام و ماندگاری شارژ باتری آنها نسبتا بالا است. شما می‌توانید در سراسر کشور، حیوان خانگی خود را به کمک این گجت ردیابی کنید و چنانچه به خارج از منطقه مشخص شده رفتند از طریق خود اپلیکیشن، پیغام و یا ایمیل هشدار دریافت کنید.

لوازم مخصوص سگ/ Whistle Go Explore tracker (2)

هر دو ردیاب Whistle Go و Whistle Go Explore برای ارائه یک ردیابی دقیق از تکنولوژی GPS ،WiFi و سلولار استفاده می‌کنند، در نتیجه کاربر همیشه از مکان قرارگیری حیوان خانگی خود مطلع خواهد بود.

اپلیکیشنی که در کنار این گجت به کاربر ارائه می‌شود کمک می‌کند که فرد الگوی خواب سگ یا گربه خود را اندازه‌گیری کرده و فعالیت‌های روزانه را ثبت کند. علاوه براین کاربر می‌تواند با استفاده از این اپلیکیشن مسیر ردیابی شده و گراف‌های فعالیت حیوان را مشاهده کرده و اطلاعات مربوط برای تغییر در رفتار حیوان خود را بازیابی کند. البته خاطر نشان می‌شود که برای استفاده از این اپلیکیشن به یک اشتراک ماهانه نیاز خواهید داشت.

 

فیدر هوشمند PetNet

PetNet فیدر هوشمندی است که برای سگ و گربه قابل استفاده است. این گجت رژیم غذایی حیوان خانگی شما را ارزیابی کرده و یک رژیم تغذیه سفارشی متناسب با نوع سلامت حیوان برای او ایجاد می‌کند.

گجت مخصوص حیوانات خانگی/ smart feeder

هنگامی که تغذیه حیوان به پایان رسید و یا نیاز است که کاربر غذای بیشتری برای حیوان خانگی خود خریداری کند، این گجت به فرد پیغام هشدار ارسال می‌کند. البته شما می‌توانید به صورت دستی و از روی موبایل یا لپ تاپ خود در هر زمان و مکانی که هستید، برنامه غذایی سگ یا گربه خود را تنظیم کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این گجت، امکان ردیابی کالری دریافتی حیوان به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه است. این فیدر هوشمند مجهز به چراغ‌های LED وضعیت، پاور میکرو USB، یک سنسور نشان‌دهنده سطح مواد غذایی و موارد دیگر است.

 

ردیاب خواب و فعالیت سگ Fitbark 2

لوازم مخصوص سگ/ FitBark 2 Tracker

Fitbark 2 یک ردیاب بی‌سیم جالب، کوچک و سبک است که به شکل استخوان و مخصوص سگ‌ها طراحی شده است. این ردیاب به قلاده سگ وصل می‌شود و فعالیت فیزیکی و میزان استراحت حیوان را در طول روز ارزیابی کرده و سپس گزارشات مفیدی درباره روند سلامت حیوان را از طریق بلوتوث به صاحب سگ ارسال می‌کند. این گجت ضد آب است و باتری آن برای 6 ماه دوام می‌آورد.

 

گجت مخصوص فیلمبرداری GoPro Fetch

لوازم مخصوص سگ/ GoPro-Fetch

یکی دیگر از لوازم مخصوص سگ که بسیار کاربردی نیز به نظر می‌رسد، گجت GoPro Fetch است که با تمام دوربین‌های GoPro کار می‌کند. در حقیقت کاربر می‌تواند این گجت را به دوربین GoPro خود وصل کرده و سپس از دید سگ خود، از محیط پیرامون فیلمبرداری کند.

گجت GoPro Fetch را می‌توان به سینه و یا در پشت سگ خود متصل کرد و در صورت کثیف شدن در ماشین لباسشویی، آن را شست. یکی از مزایای این گجت، قابلیت تنظیم و استفاده برای انواع نژادهای مختلف سگ در اندازه‌های کوچک، متوسط و بزرگ است. اگر به فیلمبرداری علاقمند هستید می‌توانید با استفاده از این گجت، فیلم‌های جالب و دیدنی تهیه کنید.

 

جعبه هوشمند Petcube Play

گجت حیوانات/ PetCube Play

گجت Petcube Play یک جعبه زیبا و خوش ساخت است که به کاربر این امکان را می‌دهد در مواقعی که دور از خانه است، مراقب سگ یا گربه خود باشد. Petcube یک جعبه ساده اما هوشمند است که به شبکه وای فای کاربر وصل شده و از یک دوربین زاویه گسترده، میکروفون و نشانگر لیزری با شدت کم بهره می‌برد.

این جعبه به عنوان یک دوربین خانگی هوشمند و مدرن، بسیاری از ویژگی‌های هوشمندانه را دارد اما با اضافه شدن ویژگی بازی تعاملی با حیوان، سبب می‌شود که سگ یا گربه را به خود علاقمند و مشغول سازد. حالت ارتباط دو طرفه به کاربر این امکان را می‌دهد که هنگامیکه در منزل نیست با حیوان خود حرف زده و به کمک لیزر روی جعبه با سگ یا گربه خود بازی کند.

 

اسباب بازی Sphero Ollie

لوازم مخصوص سگ/ Sphero Ollie

کمپانی اسفرو (Sphero) یک گجت هوشمند به نام Ollie طراحی کرده‌اند که از لحاظ فنی مخصوص حیوانات نیست و کاربر می‌تواند به واسطه گوشی خود به عنوان یک ریموت، آن را در اتاق یا خانه به حرکت درآورد. این گجت استوانه‌ای شکل است و می‌تواند با سرعت 6.5 متر بر ثانیه حرکت کند؛ در نتیجه فرد می‌تواند از طریق به حرکت درآوردن این استوانه، سگ و یا گربه خود را مشغول ساخته و سرگرم کند. اگرچه این اسباب‌بازی‌ها اساسا برای انسان ساخته شده‌اند اما هزاران فیلم در یوتیوب ثابت می‌کنند که سگ و گربه‌ها عاشق بازی با این گجت هستند.

 

دوربین تعاملی Furbo

لوازم مخصوص سگ/ Furbo dog camera

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از تنها گذاشتن سگ خود در خانه تنفر دارید، باید گفت که گجت Furbo مخصوص شما طراحی شده است. Furbo یکی از وسایل مخصوص سگ بوده که دارای دوربین تعاملی است و می‌توانید از آن برای برقراری ارتباط با سگ خود زمانی که در منزل نیستید، استفاده کنید.

این گجت ساده ولی هوشمند است و به کاربر اجازه می‌دهد که از طریق تلفن همراه یک ارتباط دو طرفه با سگ خود برقرار کند. علاوه براین شما می‌توانید که محفظه مخصوص این گجت را با خوراکی‌هایی که موردعلاقه سگتان است، پر کنید و سپس در زمانی که در منزل نیستید از طریق اپلیکیشن Furbo، این خوراکی‌ها را پرتاب کرده و سگ خود را کاملا مشغول کنید. آیا این سطح از پیشرفت تکنولوژی، شگفت‌انگیز نیست؟ Furbo یکی از پرطرفدارترین گجت های مخصوص حیوانات است.

 

دسته سلفی Pooch Selfie

وسایل مخصوص سگ/ Pooch Selfie attachment

اینکه از سگ خود بخواهید که برای مدت کوتاهی نشسته و به دوربین لبخند بزند تا بتوانید یک عکس یادگاری جذاب بگیرید، خواسته‌ای سخت و دشوار است. اما گجت Pooch Selfie که یکی از لوازم مخصوص سگ است، می‌تواند در این راستا به کمک شما بیاید. این گجت وسیله ساده‌ای است که در بالای دوربین وصل می‌شود و کاربر می‌تواند توپ یا هر وسیله موردعلاقه سگ خود را به آن متصل کند تا توجه سگ به دوربین معطوف شود.

البته چنانچه توپ یا اسباب بازی آنچنان که باید توجه سگتان را به دوربین جلب نمی‌کند می‌توانید از خوراکی موردعلاقه او استفاده کنید تا بتوانید برای چند لحظه حواس او را به سمت دوربین معطوف کنید. گفتنی است شما می‌توانید بدون آنکه این گجت را درآورید با هر دو دوربین جلو و عقب گوشی خود، عکس بگیرید.

 

دستمال گردن خنک کننده سگ

لوازم مخصوص سگ/ Dog cooling collar

در طول تابستان خیلی مشکل است که بتوانید سگ خود را کاملا خنک و راضی نگه دارید. مطمئنا گرمای شدید تابستان آنها را نیز آزرده خواهد ساخت. اما نگران نباشید برای این مشکل کوچک نیز می‌توانید از یکی از وسایل مخصوص سگ کمک بگیرید. شما می‌توانید این پارچه کوچک را مرطوب کرده و سپس شبیه یک گردنبند آن را دور گردن سگ خود ببندید. این گردنبند سبب می‌شود که سگتان برای مدت زمان معینی، خنک شده و همچنین به سرد شدن استخوان‌های او نیز کمک می‌کند.

 

پرتاب کننده توپ iFetch

لوازم مخصوص سگ/ iFetch ball launcher

اگر از پرتاب مکرر توپ، دستتان احساس خستگی می‌کند و یا قصد دارید بدون آنکه سگ خود را به پیاده‌روی طولانی ببرید، آن را خوب خسته کنید؛ می‌توانید از یکی از لوازم مخصوص سگ به نام iFetch استفاده کنید. این گجت می‌تواند توپ را به فاصله 9 متری برای سگتان پرتاب کند و حسابی او را به خود مشغول سازد. این دستگاه پرتاب کننده توپ هم از طریق باتری و هم با برق به صورت مستقیم کار می‌کند و در فضای خانه و خارج از آن قابل استفاده است. می‌توان گفت که iFetch یکی از انعطاف پذیرترین لوازم جانبی حیوانات محسوب می‌شود.

 

تردمیل سگ DogPacer

لوازم مخصوص سگ/ dog treadmill

اگر خیلی به سگ خود علاقمند هستید و تمایل دارید بدانید که آیا به اندازه کافی در طول روز ورزش می‌کند یا خیر، چرا یک تردمیل برای سگ خود تهیه نمی‌کنید؟ ممکن است این گجت ارزان قیمت نباشد اما یک روش جالب برای ورزش دادن سگ خود و سرگرم کردن آن به شمار می‌رود. خوشبختانه شما می‌توانید این تردمیل را کاملا تا کرده و در مواقعی که به آن نیاز ندارید به صورت کامل DogPacer خود را جمع کنید تا فضای منزل را اشغال نکند.

 

آبنمای هوشمند Semai

گجت مخصوص حیوانات خانگی/ smart water fountain

بعد از انواع ردیاب، فیدر هوشمند، اسباب بازی‌های سرگرم کننده و تردمیل حال نوبت به آبنمای مخصوص حیوانات می‌رسد! اینکه بخواهید برای آب دادن به سگ و گربه خود از کاسه‌های آب استاندارد استفاده کنید، خسته کننده به نظر می‌رسد. در عوض شما می‌توانید یک آبنمای هوشمند برای سگ و گربه خود تهیه کنید. آبنمای هوشمند Semai حدود 2 لیتر آب را در خود نگه می‌دارد و می‌تواند این حجم از آب را به صورت‌های متنوع حبابی، جریان ساده و … به صورت یک فواره، پخش کند. اگر سگ یا گربه‌تان کمی پر سروصدا است و دوست دارند که آب را در حالت روان و جاری تماشا کنند، مطمئنا این گجت مخوص حیوانات بهترین وسیله برای آنها خواهد بود.

 

اسکنر مغز سگ No More Woof

لوازم جانبی حیوانات/ No-More-Woof

همچنین بخوانید :

گجت No More Woof یک طرح نمونه اولیه بود که در سال 2013 رونمایی شد. این دستگاه قادر بود که مغز سگ شما را اسکن کرده و پارس کردن‌های او را در قالب کلمات برای فرد ترجمه کند. این گجت به گونه‌ای طراحی شده است که با استفاده از سنسورهای EEG، ریزرایانه‌ها و یک نرم‌افزار مخصوص قادر است مفاهیمی نظیر «من گرسنه هستم اما این غذا رو دوست ندارم!» و «اون خانم کیست؟» را برای کاربر ترجمه کند.

افسوس که این ایده هیچگاه عملی نشد و به عنوان یک رویای دست نیافتنی باقی ماند. در حقیقت شرکتی که این پروتوتایپ را ارائه کرد، نتوانست به وعده خود عمل کند و طرفداران این گجت مخصوص حیوانات را به آرزوی خود برساند.

 


جمع بندی


دنیای مدرن امروزی، دنیای شگفت انگیزی است. این روزها که خیلی از افراد با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، افرادی هم پیدا می‌شوند که حاضرند برای سگ و گربه خود نهایت هزینه را بکنند. در این مقاله عجیب‌ترین گجت های مخصوص حیوانات خانگی را با هم مرور کردیم که اگرچه برخی از آنها صرفا جهت فان و بازی حیوان طراحی شده استT اما تعدادی دیگر را می‌توان جزو لوازم تقریبا ضروری حیوان تلقی کرد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402