اینستاگرام ؛ راهنمای دانلود، نصب و استفاده از اینستا

Instagram Features / ویژگی های جدید اینستاگرام در سال 2019
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اینستاگرام، شبکه اجتماعی محبوب بسیاری از مردم ایران و جهان است. با این نرم افزار ما قادر هستیم عکس‌ها و ویدیوهای خود را به اشتراک بگذاریم و از دیده شدن آن‌ها توسط دیگران، استفاده‌های فراوانی ببریم. در ادامه با این شبکه اجتماعی پرطرفدار آشنا می‌شویم. از ابتدا تاکنون ارتباطات، نیاز جدایی‌ناپذیر بشر بوده و وسیله ثابت برقراری ارتباط بین انسان‌ها، زبان است.

instagram/ اینستاگرام

این نیاز در طول تاریخ به شیوه‌های مختلفی پاسخ داده می‌شده که در سال‌های اخیر با همه‌گیر شدن استفاده از اینترنت، شکل جدیدی را به خود گرفته است. شبکه‌های اجتماعی سر از جوامع مختلف بیرون آورده‌اند و در حال تبدیل شدن به ابزار اصلی ارتباط بین انسان‌ها هستند! تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و… از جمله این شبکه‌های اجتماعی هستند که هر کدام قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند. اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی است که تمرکز خود را بر روی اشتراک ویدیو، عکس و نظرات کاربران مختلف گذاشته است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اینستاگرام چیست؟


اینستاگرام چیست

اینستاگرام (Instagram) یا در اصطلاح گفتاری خودمان، اینستا، یک شبکه اجتماعی است که توسط دو شخص به نا‌م‌های کوین سیستروم (Kevin Systrom) و مایک کریگر (Mike Krieger) در سال 2010 و مختص سیستم عامل iOS منتشر شد. دو سال بعد نسخه اندروید این نرم افزار منتشر شد و سپس قابلیت دسترسی به این شبکه از طریق دسکتاپ و یا از طریق مرورگرهای وب هم به جمع قابلیت‌های آن افزوده شدند. چند سال پیش، فیسبوک این نرم افزار را به همراه واتساپ خریداری کرد و به مالکیت خود در آورد. با این نرم افزار کاربر می‌تواند انواع عکس و ویدیو خود را با دیگران و با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد.

همچنین کاربران این شبکه اجتماعی محبوب می‌توانند زیر عکس‌ها و ویدیوهای دیگر افراد نظر بدهند و آن‌ها را برای یکدیگر به اشتراک بگذارند. طبق قوانین اینستاگرام هر فرد که بالای 13 سال سن داشته باشد، می‌تواند در این شبکه اجتماعی حساب کاربری بسازد و از مزایا و قابلیت‌های آن بهره‌مند شود. رکورددار تعداد دنبال‌کننده در این شبکه اجتماعی را بازیکن معروف فوتبال، کریستیانو رونالدو، با بیش از 194 میلیون فالوور در اختیار دارد. همچنین جالب است بدانید رکورد تعداد لایک هم به تصویر یک تخم مرغ اختصاص دارد که توسط حساب کاربری world_record_egg منتشر شده است.


تاریخچه Instagram


اینستاگرام یک شبکه اجتماعی به اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو بوده که مالکیت کنونی آن تحت فیسبوک است. این شبکه توسط کوین سیستروم (Kevin Systrom) و مایک کریگر (Mike Krieger) ساخته و در اکتبر سال 2010 منتشر شد. instagram توانست در روز اول 25000 کاربر را جذب کند که شروع موفقیت آمیزی بود و در عرض سه ماه توانست بیش از یک میلیون کاربر داشته یاشد. اینستاگرام به عنوان پروژه‌ای که سیستروم در زمان‌های بیکاری خود روی آن کار می‌کرد آغاز شد و سپس کریگر هم به این پروژه ملحق شد. برای آشنایی کامل با ماجرای شکل‌گیری اپلیکیشن فضای مجازی و شبکه اجتماعی محبوب و پر طرفدار instagram می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

در کنار واتساپ، تلگرام و… اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که بر روی اشتراک‌گذاری فیلم‌ها و عکس‌ها و نظرات تاکید دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بخش‌های مختلف این نرم افزار و نحوه کار با آن آشنا کنیم.


آمار استفاده ، دانلود و بروزرسانی اینستاگرام


قبل از دانلود Instagram بیایید نگاهی به آمار خیره کننده این اپلیکیشن محبوب بیندازیم.

using instagram
Instagram
  • بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه در اینستا آنلاین هستند.
  • بیش از 500 میلیون کاربر فعال در روز در اینستاگرام آنلاین هستند.
  • بیش از 50 میلیارد عکس به اشتراک گذاشته شده است.
  • بیش از 4.2 میلیارد لایک در روز وجود دارد.
  • بیش از 100 میلیون عکس و ویدیو در هر روز در اینستا آپلود می‌شود.
  • 32 درصد از تمام کاربران اینترنت از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
  • 52 درصد از کاربران Instagram زن و 42 درصد مرد هستند.

دانلود اینستاگرام برای اندروید | دانلود اینستاگرام برای iOS

 


راهنمای ساخت اکانت اینستاگرام


آموزش اینستاگرام

قبل از استفاده از این نرم افزار، اینستاگرام از شما می‌خواهد که یک حساب کاربری ایجاد کنید. اگر اکانت فیسبوک دارید، می‌توانید با ایمیل متصل به آن یا حساب کاربری خود یک اکانت ایجاد کنید. تمام چیزی که نیاز دارید یک نام کاربری و یک رمز عبور است. در ابتدای ورود شما به اینستاگرام، این نرم افزار به شما افرادی را پیشنهاد می‌کند که احتمالا از مخاطبان شما هستند. پس از این مرحله شما وارد محیط کاربری Instagram می‌شوید. در Instagram قابلیت‌های زیادی برای شخصی‌سازی پروفایل در اختیار شما قرار داده می‌شوند. بهتر است پس از ساخت حساب کابری، یک بیوگرافی بسیار کوتاه از خود، یک تصویر برای پروفایل و یک راه ارتباطی در دیگر شبکه‌های اجتماعی هم به اکانت خود اضافه کنید؛ چراکه افراد بسیاری بعد از دیدن عکس و پست‌های شما احتمال دارد با شما ارتباط برقرار کنند.

 


راهنمای استفاده از اینستاگرام


برای استفاده از این شبکه اجتماعی، ابتدا نسخه مناسب با گوشی خود را دانلود کنید. بعد از ساخت اکانت که در بخش قبل توضیح دادیم، قابلیت‌های بسیار زیادی پیش روی شماست. در ادامه به بخش‌های مختلف این نرم افزار سری می‌زنیم و شیوه استفاده از آن‌ را با هم مرور می‌کنیم.

 

جستجو و فالووینگ

نرم افزار اینستاگرام بدون دنبال‌کننده‌های دیگر آن، چندان هم جالب نیست! برای چرخیدن بین پیج‌ افراد مختلف، علامت ذره‌بین در زیر نرم افزار را لمس کنید. با زدن این گزینه تصاویر مختلفی به شما نشان داده می‌شوند. بالای این صفحه یک بخش برای جست‌وجو وجود دارد که با لمس بر روی آن می‌توانید نام کاربری افراد مورد نظر خود را جست‌وجو کنید. برای دنبال کردن یک کاربر، باید در پروفایل کاربری شخص مورد نظر بر روی جعبه Follow لمس کنید تا درخواست دنبال کردن را برای دوست خود بفرستید. اگر پروفایل دوست شما شخصی باشد، باید منتظر باشید که به درخواست شما جواب مثبت بدهد تا بتوانید پروفایل او را ببینید؛ اما اگر شخصی نباشد، بدون فالو کردن نیز می‌توانید پست‌های او را مشاهده کنید.

بعد از اینکه دوستانتان یا صفحات مختلف را دنبال کردید، پست‌های مربوط به این اشخاص در صفحه Home شما نمایش داده می‌شوند. شما نیز می‌توانید پروفایل خود را به صورت شخصی یا عمومی درآورید. در صورتی که پروفایل خود را شخصی یا Private کنید، تنها اشخاصی اجازه دیدن پست‌های شما را دارند که به آن‌ها اجازه داده باشید و یا به‌عبارت دیگر، درخواست فالو آن‌ها را با + پاسخ داده باشید! کنار بعضی از حساب‌های کاربری، تیک‌های آبی رنگی وجود دارد که نشان می‌دهد هویت این اشخاص توسط اینستاگرام تایید شده و نام و تصویر پروفایل با هم انطباق دارد.

 

صفحه خانه

راهنمای اینستاگرام

اولین جایی که با باز کردن اینستاگرام مشاهده می‌کنید، صفحه خانگی شماست. در این صفحه استوری و پست‌های افرادی که دنبال کرده‌اید را مشاهده می‌کنید. البته بجز این، موارد دیگری هم هست! شما تصویر پروفایل خود را هم مشاهده می‌کنید که با لمس بر روی آن می‌توانید استوری‌ خود را به اشتراک بگذارید (در مورد استوری در ادامه توضیح خواهیم داد).

در کنار تصویر پروفایل شما، تصاویر دیگری نیز مشاهده می‌کنید. این تصاویر، پروفایل کسانی است که استوری گذاشته‌اند و شما آن‌ها را هنوز مشاهده نکرده‌اید. با لمس بر روی هرکدام می‌توانید استوری این اشخاص را مشاهده کنید و در صورت تمایل برای آن‌ها متنی را ارسال کنید. در بالا سمت راست صفحه خانگی خود یک آیکون مشاهده می‌کنید که شکلی شبیه نامه دارد. این بخش، بخش دایرکت نام دارد که پیام‌های مستقیم رد و بدل شده بین شما و دوستانتان در آن نشان داده می‌شوند؛ درواقع این بخش، نقش چت کردن در نرم افزارهای دیگر را برای شما ایفا می‌کند.

 

پست گذاشتن در اینستاگرام

ساخت اکانت اینستاگرام

اینجا جایی است که شما باید دست به کار شوید. در زیر صفحه اصلی شما در Instagram، یک علامت مثبت دیده می‌شود. با لمس این گزینه می‌توانید تصاویر و مطالب مورد نظر خود را برای دیگران پست کنید. برای انتخاب تصاویر و ویدیوها می‌توانید در لحظه از دوربین خود و یا از تصاویر و ویدیوهای گالری خود استفاده کنید. همچنین اینستاگرام قابلیت این را به شما می‌دهد که چندین تصویر و ویدیو را با هم پست کنید.

بعد از انتخاب تصویر و یا ویدیو، فیلترها و افکت‌های بسیار زیادی در این بخش برای شما تعبیه شده‌اند که می‌توانید با آن‌ها تصاویر و ویدیوهای خود را تغییر دهید و زیباتر کنید. درانتها در زیر پست خود می‌توانید مطالب مختلفی بنوسید و یا افراد مختلفی را تگ کنید. پس از لمس دکمه Share یا اشتراک‌گذاری، مطالب شما برای تمام کسانی که شما را دنبال می‌کنند نمایش داده می‌شوند.

 

استوری گذاشتن

نصب اینستاگرام

استوری، از بخش‌های پرطرفدار در بین کاربران اینستاگرام است. برای استوری کردن یک تصویر یا عبارت کافیست صفحه اصلی نرم افزار خود را به سمت چپ بکشید. در این صفحه یک پنل کاملا متفاوت برای شما باز می‌شود. Boomerang (برای اتصال چند تصویر به همدیگر و اجرای پیوسته آن‌ها)، اضافه کردن موزیک، اضافه کردن متن و … از جمله قابلیت‌های پنل استوری است.

همچنین کاربر می‌تواند تحت قابلیت Live، به صورت زنده ویدیو به اشتراک بگذارد. لایو یا اشتراک زنده یکی از قابلیت‌هایی است که پس از انتشار، طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرد.

 

قسمت IGTV

دیلیت اکانت اینستاگرام

IGTV یک قابلیت در اینستاگرام است که کاملا بر ویدیو مبتنی بوده و کاربر قادر است ویدیوهایی تا 10 دقیقه را در این بخش آپلود کند. این در حالی است که در پست‌های عادی، کاربر تنها می‌تواند ویدیوهایی تا حداکثر 1 دقیقه را آپلود کند. گفتنی است که اگر پروفایل شما تایید شده باشد (تیک آبی در کنار پروفایل باشد)، می‌توانید در بخش IGTV ویدیوهایی تا 1 ساعت آپلود کنید.

با ورود به IGTV شما به یک دنیای پر از ویدیوهای مختلف وارد می‌شوید. محدودیت‌های IGTV برای کاربران معمولی از نظر حجمی، ویدیوهایی با حجم 650 مگابایت است. این در حالی است که کاربرانی که تایید هویت شده‌اند، می‌توانند ویدیوهایی تا 5.4 گیگابایت بر روی IGTV آپلود کنند. برای دسترسی به IGTV باید گزینه آن در کنار گزینه دایرکت را لمس کنید. پس از ورود به این بخش و پس از لمس گزینه Create Channel و اعمال تنظیم‌های موردنظر خود، می‌توانید ویدیو خود را آپلود کنید. توجه کنید که فرمت ویدیو آپلود شده شما حتما باید mp4 باشد. اگر دوست دارید همزمان ویدیو شما در حساب کاربری‌تان در فیسبوک هم منتشر شود، گزینه Facebook page را علامت بزنید.

حذف اکانت اینستاگرام

حذف اکانت اینستاگرام  یا غیرفعال کردن موقت آن

اگر به هر دلیل قصد حذف اکانت اینستاگرام خود را دارید و دیگر قصد فعالیت با اکانت خود را نداشته و میخواهید تمامی فعالیت های قبلی خود مانند لایک، کامنت و فالو کردن هایتان حذف شده و اثری از حساب اینستاگرام خود در این شبکه اجتماعی وجود نداشته باشد. کافی ایست طریقه دیلیت اکانت اینستا را فرا بگیرید.

قبل از شروع آموزش حذف اکانت اینستاگرام باید تفاوت آن با غیر فعال کردن موقت یا دی اکتیو کردن اینستاگرام را بدانید. در دی اکتیو کردن اینستاگرام شما برای مدتی حساب اینستاگرام خود را غیر فعال میکنید و بعد از دی اکتیو کردن، اکانت شما در اینستاگرام حذف خواهد شد و هنگام جستجو اسم اکانت خود، هیچ نتیجه ای برایتان نمایش داده نمیشود و برای فعالسازی دوباره آن کافی ایست دوباره اسم اکانت و پسورد خود را وارد کنید تا اکانت شما فعال شده و تمامی فعالیت های قبلی آن بازگردد.

اما در پاک کردن اکانت اینستاگرام تمامی فعالیت های قبلی شما برای همیشه پاک و حساب مربوطه برای همیشه حذف و دیگر قابل بازگردانی نخواهد بود.

How-to-delete-deactivate-Instagram1

حذف اکانت اینستاگرام به دو روش انجام میگیرد که شامل حذف اکانت به وسیله گوشی و سایت اینستاگرام و حذف اکانت از طریق کامپیوتر است که ما در اینجا هر دو روش را برای شما شرح می دهیم و سپس به آموزش غیر فعال کردن موقت اکانت اینستاگرام می پردازیم.

دیلیت اکانت اینستاگرام در گوشی:

برای حذف اکانت اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

    1. برای شروع کافی است اینجا کلیک کرده تا وارد بخش حذف اکانت در سایت اینستاگرام شوید.
    2. بعد از رفتن به لینک مربوطه، اینستاگرام از شما میخواهد وارد اکانتی را که قصد حذف دائمی آن را دارید شوید؛بعد از لاگین شدن با چنین صفحه ای روبرو خواهید شد.

    delete-account-instagram

3. در صفحه باز شده باید یکی از گزینه های کادر مربوطه ” ?why are you deleting your account “را انتخاب کنید که ما گزینه ” something else ” را انتخاب میکنیم.

4. در مرحله بعدی اینستاگرام پسورد اکانت مربوطه را دوباره از شما سوال میکند و شما باید در کادر باز شده پسورد پیج تان را وارد کنید.

5. بعد از وارد کردن پسورد، حال باید روی دکمه قرمز رنگ ” permanently delete my account ” که در قسمت پایین صفحه قرار دارد را کلیک کنید.

6. بعد از زدن این دکمه، اینستاگرام برای آخرین بار از شما میپرسد که قصد حذف اکانت خود را دارید که اگر چنین قصدی دارید روی گزینه قبول را کلیک کنید.

delete account instagram-2

اکنون اکانت اینستاگرام شما به طور کامل حذف شده است.

پاک کردن حساب اینستاگرام از طریق کامپیوتر:

برای حذف اکانت خود میتوانید باز هم از طریق سایت اینستاگرام اما این بار با سیستم کامپیوتر و یا لب تاپ اقدام کنید. از این رو برای این کار کافی است یکی از مرورگر های موجود در کامپیوتر شخصی خود را باز کنید و سپس بر روی لینک آدرس مربوطه کلیک کرده تا وارد قسمت delete your account سایت اینستاگرام شده باشید.

با کلیک روی لینک مربوطه شما مستقیم وارد بخش دیلیت اکانت در اینستاگرام خواهید شد. البته به شرطی که قبلا در مرورگر مربوطه، وارد اکانت خود در سایت اینستاگرام شده باشید که در غیر این صورت، اینستاگرام از شما ابتدا خواهد خواست که با وارد کردن اطلاعات پیج مربوطه در واقع همان اکانتی که میخواهید آن را پاک کنید را وارد کرده و سپس مراحل بعدی را طی کنید.

بعد از ورود به اکانت خود، شما به صورت مستقیم وارد همان صفحه حذف پیج اینستاگرام خواهید شد که حال میتوانید برای رهایی از اکانت خود، گزینه های مربوط را انتخاب و مابقی کار را مانند تصویر زیر انجام دهید.

حذف اکانت اینستا

  • توجه داشته باشید با دیلیت اکانت اینستاگرام خود دیگر هیچ راهی برای برگرداندن اطلاعات پیج و حتی خود پیج وجود ندارد حتی خود اینستاگرام هم نمیتواند اکانت حذف شده را بازگردانی کند.

آموزش غیرفعال(دی اکتیو) کردن موقت اکانت اینستاگرام

قدم اول: به وبسایت اینستاگرام مراجعه کرده که با تصویری مطابق تصویر زیر (تصویر 1) روبرو خواهید شد. سپس بر روی Log in کلیک کنید. حالا می‌توانید با تایپ کردن نام کاربری (آی‌دی) و رمز عبور (پسورد)‌ وارد اکانت خود شوید(تصویر 2). پس از ورود به اکانت به صفحه اصلی خودتان وارد می‌شوید (تصویر 3) که شبیه به صفحه اصلی اینستاگرام در موبایل بوده و تصاویر خود و کسانی که در اینستاگرام دنبال می‌کنید را می‌توانید ببینید.

Deactive-instagram-Account

قدم دوم: در این صفحه با کلیک یا لمس بر روی علامت آدمک در گوشه سمت راست و پائین صفحه (تصویر 3 بالا) به صفحه پروفایل شخصی خود خواهید رفت.

Deactive-instagram-Account-2

قدم سوم: پس از باز شدن صفحه پروفایل (تصویر 4)، کافیست بر روی Edit profile  کلیک کنید تا به صفحه ویرایش پروفایل خود (تصویر 5) بروید. سپس تا انتهای صفحه پائین بروید (تصویر 6) و در انتهای صفحه بر روی عبارت  Temporarily disable my account  کلیک کنید تا به صفحه غیرفعال کردن اکانت وارد شوید.

قدم چهارم:در صفحه غیرفعال کردن اکانت (تصویر 7)، با صفحه‌ای مانند صفحه تصویر 7 روبرو می‌شوید. در این قسمت می‌توانید به اینستاگرام دلیل غیرفعال کردن اکانتتان را بگویید و این سرویس سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این کار منصرف کند! اگر تنها به غیرفعال اکانتتان فکر می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید همین دلیل Just Need a break (تصویر 8) را انتخاب کنید.

Deactive-instagram-Account-3

قدم آخر: پس از انتخاب دلیل اینستاگرام برای انجام کار وارد کردن مجدد رمز عبور را درخواست خواهد کرد. پس از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر مورد نظر، بر روی دکمه قرمز رنگی که با عبارت Temporarily disable account در پایین صفحه مشخص شده است (تصویر 8) کلیک کنید. اینستاگرام برای انجام کار از شما مجددا تائید خواهد خواست (تصویر 9) پس از تائید کار تمام می‌شود.

در آخر شما با پیغام Your account has been temporarily disabled موفق شده‌اید اکانت خود را غیر فعال کنید و همانطور که اینستاگرام اعلام کرده، صفحه اینستاگرام شما تا زمان مراجعه مجدد شما غیرفعال خواهد بود و کسی از شما اثری نخواهد دید.

نرم افزار اینستاگرام بخش‌های مختلف زیادی دارد؛ اما در این مقاله سعی شد به بخش‌های مهم آن اشاره کنیم و مختصری در مورد تاریخچه و راهنمای استفاده از این شبکه اجتماعی پرطرفدار صحبت کنیم. در صورت تمایل پذیرای نظرات و نکات شما در مورد نرم افزار اینستاگرام هستیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران15 دیدگاه
avatar
بی نام
.
06 فروردین 1399، 03:29
پاسخ
0
0
سلام من با دوستم توی دایرکت اینستا صحبت میکردم که بعد افلاین شد بعد من بهش پیام دادم دیدم انلاینه بعد از دوساعت اومد گفت من اصلا اینستا نبودم دوساعته ایا میشه انلاین و به اشتباه نشون بده یعنی افلاین باشه ولی انلاین نشونش بده ایا ممکنه؟
avatar
ویولت
.
22 آبان 1398، 00:42
پاسخ
0
0
سلام کسی که ربات گذاشته برای فالو کرذن و زیاد شدن فالووراش،انلاین نشونش میده اینستاگرام؟
avatar
علی
.
21 آبان 1398، 20:29
پاسخ
0
0
سلام میخواستم بدونم اگر وضعیت آنلاین بودن دوستم خواموش یا غیر فعال باشه راهی هست که بدونم فعال بوده یا خیر ، ممنونم از راهنمایی های خوبتون، لطفاً اگه راهی هست کمکم کنید لطفاً
avatar
فرنوش
.
16 مهر 1398، 19:55
پاسخ
0
0
سلام .لطفا سوالمو جواب بدین...اگر پیج اینستا فعال باشه ولی فقط برای چند ماه برنامه رو پاک کرده باشیم .ممکنه فالورها کم یا زیاد بشن؟
avatar
زهرا
.
07 مهر 1398، 19:54
پاسخ
0
0
سلام یه پیج توی اینستا هست عکسها و فیلم های منو که ما پتهام میدزده بنام خودش میزنه و کلی کاربر جمع کرده منم با هر اکانتی میرم توی کامنتهاش میگم پاک میکنم. پیج منم بسته شده رفته داده چند نفر ریپورت کنن. هر چی هم گزارش میدم اینها مال منه کپی کرده اینستا عکسامو و فیلمهارو از پیجش برنمیداره اخه چیکار کنم داره سو استفاده میکنه. کلی عکس و فیلمهای دیگه هم از پیجم برداشته بوده انگار. تورو خدا کمکم کنید ریپورتش کنید شاید نتونه دیگه سو استفاده کنه. خواهش میکنم. اینم آدرس پیجش: @judi.juli.14
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402