11 گجت مسافرتی که از وسایل مورد نیاز سفر هستند

گجت مسافرتی / travel gadget
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه هنگام مسافرت به وسایل دیجیتالی سفر نیاز داریم تا در عصر تکنولوژی عقب نمانیم. در ادامه به معرفی 11 گجت مسافرتی مورد نیاز می‌پردازیم تا با استفاده از این لوازم، سفر لذت‌بخش‌تری را برای خود رقم بزنید.

travel gadgets / گجت های مخصوص سفر

شاید در گذشته برای آغاز یک سفر تنها داشتن یک کوله پشتی شامل لوازم ضروری برای مسافرت کافی بود. اما اکنون در دنیایی زندگی می‌کنیم که لیست مواردی که قبل از سفر باید با خود ببریم رفته رفته افزایش یافته است. مردم اکنون به همان اندازه که به مقصد سفر و لباس‌هایی که در سفر می‌پوشند اهمیت می‌دهند، به نحوه عکس گرفتن از خودشان در آن لباس‌ها هم اهمیت می‌دهند؛ البته این همه ماجرا نیست. در دنیایی که همه چیز به هم متصل است، اگر چندان هم تمایلی به استفاده از تکنولوژی نداشته باشید، گاهی مجبور هستید که به استفاده ابزارهای آن تن دهید تا کارهای خود را به نحو احسن انجام دهید.

گجت مسافرتی / travel gadget

پس اگر می‌خواهید سفری بی‌دغدغه را برای خود رقم بزنید و در عین حال از دنیای تکنولوژی نیز در دامان طبیعت بی‌بهره نباشید، با ما همراه شوید تا 11 نمونه از کالای دیجیتال یا کجت ضروری مسافرتی را به شما معرفی کنیم. در ضمن شما می‌توانید برخی از این گجت های مسافرتی را از فروشگاه پلازا نیز تهیه کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

  • 11 گجت مسافرتی که از وسایل مورد نیاز سفر هستند
    • هات اسپات وای فای Skyroam Solis X
    • مونوپاد WeWow مدل Fancy
    • لنز پرتابل آیفون Aukey Ora
    • کیف کمری هوکو مدل Sports Multifunction Movement Pockets
    • آداپتور همه کاره Bestek
    • پاور بانک انکر مدل PowerCore 13000 A1215 ظرفیت 13000 میلی آمپر ساعت
    • دوربین اکشن ضد آب GoPro Hero 7
    • بخاردهنده پرتابل Lemontec
    • فلش مموری اپیسر مدل AH115 ظرفیت 64 گیگابایت
    • هدفون لغو کننده نویز سنهایزر PXC 550
    • سوییس کارت ویکتورینوکس

 


11 گجت مسافرتی که از وسایل مورد نیاز سفر هستند


در ویدیوی بالا می‌توانید 7 مورد از وسایل دیجیتالی سفر را مشاهده کنید. در زیر هم قصد داریم به معرفی 11 گجت مسافرتی دیگر بپردازیم که قطعا در مسافرت به دردتان خواهد خورد.

 

هات اسپات وای فای Skyroam Solis X

گجت مسافرتی

صحبت از متصل شدن شد و باید بگوییم که استفاده از اینترنت در کشورهای خارجی می‌تواند دردسر زیادی برای مسافران داشته باشد. اینجا است که Skyroam Solis X وارد شده و مشکل را حل می‌کند. شما می‌توانید این دستگاه را خریده یا اجاره کنید که به شما امکان استفاده از یک گیگابایت اینترنت را در بیش از 130 کشور جهان با قیمت ماهانه 9 دلار را می‌دهد. البته می‌توانید گزینه 9 دلار برای 24 ساعت اینترنت نامحدود را هم انتخاب کنید. باید این نکته را هم ذکر کرد که این همه کاری نیست که این دستگاه انجام می‌دهد. Skyroam Solis X را می‌توان به عنوان دستیار مجازی، دوربین و پاور بانک هم استفاده کرد.

 

مونوپاد WeWow مدل Fancy

وسایل دیجیتالی سفر

اشتباه نکنید! مونوپاد WeWow مدل Fancy تنها یک مونوپاد صرف نیست. از آنجایی‌ که کمپانی‌ها در تلاش برای تولید محصولاتی خلاقانه هستند، کمپانی چینی WeWow نیز بیکار ننشسته و مونوپادی با قابلیت پاور بانک را روانه بازار کرده است تا بتواند در کنار کمک به مشتاقان عکاسی با دوربین‌ گوشی‌های هوشمند، گجت های مخصوص سفر و سایر دستگاه‌ها را شارژ کند.
این مونوپاد از یک باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی سود می‌برد و با ولتاژ 5 ولت به راحتی می‌تواند گوشی‌های هوشمند را شارژ کند. علاوه بر این‌ها پشتیبانی از استاندارد IP54 باعث شده است تا این مونوپاد به عنوان یک وسیله مقاوم در برابر  آب و رطوبت نیز شناخته شود که مقاومت 95 درصدی خود را نیز اثبات کرده است. همچنین مجهز بودن به لرزش‌گیر و پایه یک متری باعث شده است این مونو پاد انتخاب مناسبی برای عکاسی با دوربین‌ موبایل و همین‌طور سایر دوربین‌ها باشد که می‌توانید از آن به راحتی در سفر استفاده کرده و تصاویر خاطره‌انگیزی را ثبت کنید.

مونوپاد WeWow مدل Fancy

مونوپاد WeWow مدل FancyWewow Fancy Selfie Stick Monopod

قابلیت شارژدارد

 

لنز پرتابل آیفون Aukey Ora

لوازم دیجیتال مسافرتی

کیفیت دوربین گوشی‌های همراه رفته رفته افزایش می‌یابد. با قیمت کمتر از 20 دلار می‌توانید تصاویری که با گوشی موبایل خود می‌گیرید را به سطح جدیدی ارتقا دهید و بهترین لنز پرتابل را تهیه کنید. کیت لنز Aukey شامل یک گزینه فوق عریض 140 درجه‌ای و یک لنز ماکروی 10x برای زوم کردن است. این لنز که از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است، مقاومت زیادی داشته و با خیال راحت می‌توان از آن برای شرایط سخت طبیعت استفاده کرد. اگر نمی‌خواهید یک دوربین DSLR را با خود به مسافرت ببرید، این یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده است.

 

کیف کمری هوکو مدل Sports Multifunction Movement Pockets

وسایل مورد نیاز سفر برای جوانان

یکی دیگر از ابزارهایی که می‌توانید از آن در سفر استفاده کنید و یا گجت های مخصوص سفر خود را در آن قرار دهید، کیف کمری هوکو است. این کیف کمری که Sports Multifunction Movement Pockets نام دارد، کاربردهای فراوانی خواهد داشت و مخصوصا به عنوان ابزاری مناسب در دوچرخه سواری نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. گفتنی است که در داخل این کیف، جیبی به شکل مستطیل مشاهده می‌شود که می‌تواند گوشی، کارت، کیف پول و همین‌طور هندزفری را در آن قرار داد.

علاوه بر این، کاربرد این کیف با برخورداری از حفره‌ای جهت عبور سیم هندرزفری از آن کامل‌تر شده و این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا بتوانند با خیال راحت به موسیقی دلخواه  خود گوش دهند. همچنین خوب است اشاره کنیم که این کیف ضد آب بوده و از موادی ساخته شده است که شب نما هستند و می‌توانند با رنگی که دارند برای استفاده در شب مناسب باشند و ایمنی کاربران را تامین کنند. این کیف کمری دارای کمربندی قابل تنظیم است و برای دور کمهای 75 تا 120 سانتی‌متر انتخابی مناسب خواهد بود.

کیف کمری هوکو مدل Sports Multifunction Movement Pockets

کیف کمری هوکو مدل Sports Multifunction Movement PocketsHoco Sports Multifunction Movement Pockets Waist Bag

 

آداپتور همه کاره Bestek

لوازم مورد نیاز سفر

تمام شدن شارژ گوشی یکی از کابوس‌های مسافران است؛ بنابراین بهتر است یک آداپتور همه کاره را بین وسایل دیجیتالی سفر خود قرار دهید. گجت مسافرتی Betsek امکان شارژ همزمان 7 دستگاه را فراهم می‌کند که دارای سه پریز خروجی و 4 پورت USB است. این محصول پرفروش‌ترین آداپتور مسافرتی در آمازون محسوب می‌شود که دارای تبدیل کننده ولتاژ هم هست. وزن این گجت مسافرتی سبک بوده و اندازه کوچکی دارد که کابل 1.5 متری آن می‌تواند به پریزهایی که در جاهای سخت قرار گرفته‌اند، برسد. این دستگاه دارای تبدیل‌های مختلفی است که می‌توانید در هر قاره‌ای از آن استفاده کنید.

 

پاور بانک انکر مدل PowerCore 13000 A1215 ظرفیت 13000 میلی آمپر ساعت

گجت های مسافرتی

برای بهره‌مندی از بهترین پاور بانک در هنگام مسافرت، حتما نگاهی به دستگاه‌های شرکت انکر بیندازید. مدل PowerCore 13000 هم یکی از این دستگاه‌ها است که سایز کوچکی داشته و دارای دو پورت است. این گجت مسافرتی می‌تواند آیفون 8 را تقریبا 5 بار و آیفون 10 را سه بار شارژ کند. این پاور بانک 254 گرم وزن دارد و در برابر جذب اثر انگشت، مقاوم است. PowerCore 13000 از فناوری شارژ سریع Power IQ بهره می‌برد که به صورت هوشمند، میزان شدت جریان مورد نیاز دستگاه را تشخیص می‌دهد و شارژ سریع و ایمنی را برای آن فراهم می‌کند.

پاوربانک انکر مدل PowerCore 13000 A1215 ظرفیت 13000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انکر مدل PowerCore 13000 A1215 ظرفیت 13000 میلی آمپر ساعتAnker PowerCore 13000 A1215 13000mAh Power Bank

وزن254 گرم
قابلیت شارژ سریعدارد,PowerIQ
تعداد درگاه خروجی2 عدد,USB

 

دوربین اکشن ضد آب GoPro Hero 7

گجت های مخصوص سفر

شما با این دوربین 12 مگاپیکسلی ضد آب می‌توانید تمام ماجراجویی‌های سفر خود را با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه ضبط کنید. با این دوربین می‌توانید تا عمق 10 متری زیر آب فیلمبرداری کنید و برای رفتن به اعماق بیشتر، نیاز به یک قاب ضدآب خواهید داشت. برای کسانی که دنبال قابلیت‌های پیشرفته‌تری هستند، این دوربین دارای تثبیت کننده تصویر عالی، افزایش سرعت 30 برابر، کنترل صوتی و پخش زنده از فیسبوک است. برای آشنایی با بهترین انواع دوربین ورزشی ضدآب می‌توانید به این مطلب پلازا مراجعه کنید.

 

اتوی بخار پرتابل Lemontec

وسایل دیجیتالی سفر

اگر به دلایل کاری زیاد سفر می‌کنید، قطعا اتو کردن لباس‌ها یکی از مشکلاتی است که با آن مواجه می‌شوید. بنابراین داشتن یک اتوی بخار کوچک قابل حمل می‌تواند به شما کمک کند. گرم شدن این دستگاه تقریبا یک دقیقه طوب می‌کشد و 9 دقیقه می‌توانید با آن به اتوی بخار بپردازید. با اینکه گزینه‌های کوچکتر از این دستگاه هم وجود دارند، اما ظرفیت آب کم آن‌ها به این معنی است که باید زود زود آن‌ها را پر کنید؛ این در حالی است که دستگاه Lemontec ظرفیت 170 گرم آب را دارد.

 

فلش مموری اپیسر مدل AH115 ظرفیت 64 گیگابایت

گجت مسافرتی

یکی دیگر از لوازمی که این روزها و حتی در مسافرت‌ها استفاده شوند، فلش مموری است که می‌تواند به عنوان منبع ذخیره‌سازی تصاویر و فایل‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. فلش مموری اپیسر مدل AH115 حافظه‌ای معادل 64 گیگابایت را در اختیار شما قرار می‌دهد که علاوه بر ذخیره تصاویر و فایل‌ها، می‌توانید به راحتی از آن برای گوش دادن موسیقی در خودروی خود نیز استفاده کنید و حجم زیادی از ترک‌های موسیفی را در آن ذخیره کنید.

این فلش مموری طراحی زیبا و شیکی دارد و بدنه آن از جنس فلز است که مقاومت بالایی در برابر ضربه نیز از خود نشان خواهد داد. همچنین مقاومت بالا در برابر آب و گرد و غبار با پشتیبانی از فناوری COB از دیگر ویژگی‌های این فلش مموری محسوب می‌شود.

هدفون لغو کننده نویز سنهایزر PXC 550

لوازم دیجیتال مسافرتی

حتما شما هم هنگام مسافرت با هواپیما یا اتوبوس با مشکل سر و صدای داخل آن مواجه بوده‌اید؛ ممکن است کودکی در حال گریه باشد یا چند نفر با صدای بلند با هم حرف بزنند. بنابراین وقتی می‌خواهید از شر تمام این صداها خلاص شوید، می‌توانید از هدفون لغو کننده نویز سنهایزر PXC 550 استفاده کنید. این دستگاه بسیار راحت بوده و کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد. ویژگی‌های دیگر این هدفون شامل دستورات صوتی، کنترل لمسی و توقف پخش هوشمند می‌شود. برای آشنایی با بهترین هدفون‌های لغو کننده نویز می‌توانید به این مطلب پلازا مراجعه کنید.

 

سوییس کارت ویکتورینوکس

وسایل مورد نیاز سفر برای جوانان

اگر به دنبال استفاده از ابزار مختلف هنگام مسافرت هستید، می‌توانید از کارت 13 ابزاری ویکتورینوکس که همان شرکت سازندی چاقوهای سوئیسی است، استفاده کنید. این ابزار کوچک که به راحتی در جیب شما جا می‌شود، شامل چاقوی قابل جداسازی، قیچی، موچین، پین، خودکار، ذره‌بین، دو پیچ گوشتی، خط‌کش و یک چراغ کوچک LED می‌شود.

در این مطلب 11 گجت مسافرتی را معرفی کردیم که استفاده از آن‌ها می‌تواند سفر لذت بخشی را برای شما فراهم کند. اگر شما هم از وسایل سفر خاصی در مسافرت‌های خود استفاده می‌کنید می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402