بهترین محصولات فیت بیت در 2019 ؛ به بهانه خرید Fitbit توسط گوگل

محصولات فیت بیت / مچ بند فیت بیت/ بند مچ بند فیت بیت/ fitbit tracker
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اخیرا باخبر شدیم شرکت فیت بیت که گجت‌های پوشیدنی مربوط به سلامت را تولید می‌کند، توسط گوگل خریداری شده است. به این بهانه در ادامه مقاله علاوه بر این موضوع به معرفی بهترین محصولات فیت بیت می‌پردازیم.

ساعت فیت بیت ورسا /ساعت فیت بیت/ دستبند فیت بیت/ مچ بند فیت بیت / بهترین محصولات فیت بیت/best-fitbit-trackers

همچنین بخوانید :

فیت بیت یک شرکت ساخت گجت‌های بی سیم پوشیدنی مانند ساعت، دستنبد و یا مچ بند هوشمند در آمریکا است. خوب است بدانید یک دهه است که فیت بیت کار خود را آغاز کرده و قدرتمندانه توانسته است جایگاه قابل قبولی در بازار فناوری به دست آورد. درواقع فیت بیت محصولاتی را تولید کرده که مشتریان تمایل زیادی به استفاده از آن‌ها دارند چراکه همه محصولات تولید شده این شرکت ارتباط مستیقیم با سلامت مشتریان خواهند داشت. گجت‌های پوشیدنی این شرکت که درواقع نوعی ردیاب سلامتی هستند، اطلاعاتی مانند شمارش تعداد گام‌ها، ردیابی حرکات، ضربان قلب و میزان سوزاندن کالری را ردیابی کرده و به گوشی‌های موبایل منتقل می‌کنند و می‌توانند گزارشی از میزان فعالیت ورزشی و سوزاندن کالری در اختیار کاربران قرار دهند.

fitbit smartwatch with mobile softwar/ ساعت هوشمند فیت بیت و نرم افزار موبایلی

در ادامه این مقاله قرار است به ماجرای خرید فیت بیت توسط گوگل و همچنین بهترین محصولات فیت بیت بپردازم. همچنین در این مقاله از پلازا می‌توانید اطلاعاتی درباره بهترین ساعت های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی 2019 به دست آورید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


گوگل کمپانی فیت بیت را خریداری کرد


همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم فیت بیت یک شرکت تولید گجت‌های پوشیدنی مربوط به سلامتی است. این شرکت در ماه سپتامبر 2019 اعلام کرده بود که قصد دارد برند خود را بفروشد. در این راستا نیز گوگل اخیرا اعلام کرد که شرکت مادر یعنی آلفابت، فیت بیت را با قیمت 2.1 میلیارد دلار خریداری کرده است. گوگل بر این عقیده است که خرید فیت بیت می‌تواند دریچه‌های جدیدی برای سرمایه‌گذاری‌ها بر روی سیستم عامل Wear OS و همچنین در نهایت تولید ساعت هوشمند و سایر گجت‌های پوشیدنی ساخت گوگل بگشاید. گفتنی است که گوگل در کنفرانس Google I/O 2018 از سیستم عامل Wear OS رونمایی کرده بود.

fitbit and google/ فیت بیت و گوگل/ خریداری فیت بیت توسط گوگل

از طرفی فیت بیت میلیون‌ها کاربر فعال دارد. حالا که گوگل این شرکت را خریداری کرده است شاید بپرسید چه بر سر اطلاعات کاربرانش می‌آید؟ در این راستا اشاره شده است هیچگاه اطلاعات کاربران برای تبلیغات گوگل استفاده نخواهد شد. همچنین محصولات فیت بیت در آینده نیز مطابق سیاست پیشین شرکت فیت بیت سازگار با سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید تولید خواهند شد.

 


بهترین محصولات فیت بیت 2019


ساعت فیت بیت ورسا /ساعت فیت بیت/ دستبند فیت بیت/ مچ بند فیت بیت / بهترین محصولات فیت بیت/best-fitbit-trackers/ محصولات فیت بیت

فیت بیت در طول فعالیت 10 ساله خود توانسته است طیف وسیعی از محصولات متنوع در زمینه سلامت مانند ساعت هوشمند فیت بیت و دستبند فیت بیت را برای افراد با بودجه‌ها و سلایق مختلف و حتی کودکان نیز تولید کند. علاوه بر این لوازم جانبی فیت بیت نیز از دیگر تولیدات این شرکت محسوب می‌شود. با همه این‌ها باید اشاره کنیم که همه محصولات فیت بیت دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند. درواقع این محصولات از طراحی بسیار خوبی برخوردار بوده، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند و در این زمینه بسیار متنوع هستند.

با این مقدمه به سراغ معرفی تعدادی از بهترین محصولات فیت بیت 2019 می‌رویم. البته پیش از آن ویدیویی از 5 محصول برتر 2018 این کمپانی را به شما نشان می‌دهیم. نکته قابل توجه این است که برخی از محصولات مانند فیت بیت آیونیک و فیت بیت ورسا و فیت بیت سری شارژ البته نسخه 2 در این ویدیو که جزو بهترین های 2019 نیز هستند، معرفی خواهند شد.

 

در انتخاب این محصولات موضوعاتی مانند طراحی، ویژگی‌‌ها و قدرت ویژگی‌های مربوط به تناسب اندام، قیمت و … در نظر گرفته شده است. گفتنی است که دیجی کالا به عنوان نمایندگی فیت بیت در ایران برخی از این محصولات را ارائه می‌دهد.

 

فیت بیت شارژ 3 (Fitbit Charge 3)

دستبند فیت بیت شارژ 3 یکی از بهترین محصولات فیت بیت در سال 2019 شناخته می‌شود که در مقایسه با چند نسخه اخیر مچ بند سری شارژ (Charge) از نمایشگر بزرگ‌تری نیز برخودار است. این دستبند فیت بیت از ویژگی‌های بسیار خوبی در زمینه ردیاب سلامتی برخوردار است که در این زمینه می‌توانیم به مواردی مانند اندازه‌گیری ضربان قلب، تنفس، ردیابی شنا و نوتیفیکیشن‌های بهبودیافته اشاره کنیم.

خوب است بدانید این محصول با سیستم عامل اندروید و iOS سازگار بوده و طول عمر باتری آن نیز معمولاً بین 4 تا 5 روز خواهد بود. این مچ بند فیت بیت با استفاده از GPS به گوشی شما برای انتقال اطلاعات لازم متصل خواهد شد، اما نمی‌تواند مکان کاربر را بدون گوشی نشان دهد و این موضوع برای کاربرانی که به طور جدی می‌دوند، ممکن است چندان رضایت‌بخش نباشد. اما با این حساب سایر ویژگی‌های یاد شده مانند شنا کردن با آن به خوبی عمل می‌کنند.

 

فیت بیت اینسپایر اچ آر (Fitbit Inspire HR)

«فیت بیت اینسپایر اچ آر» را می‌توان یکی از جدیدترین محصولات فیت بیت و یکی از بهترین جایگرین‌ها برای سایر محصولات فیت بیت معرفی کرد. این محصول از نظر منطقی و امکاناتی که دارد محصولی مقرون‌به‌صرفه بوده و ویژگی‌هایی مانند ردیابی تنفس، نظارت برخواب و ردیابی فعالیت را نیز به ارمغان می‌آورد. هرچند دستبند فیت بیت اینسپایر اچ آر از GPS متصل به گوشی بهره‌مند است، اما به طور اختصاصی GPS ندارد و بدون گوشی این ویژگی‌اش کار نخواهد کرد.

همچنین بخوانید :

اما در مورد سایر ویژگی‌هایش باید اشاره کنیم که باتری مچ بند فیت بیت به مدت 5 روز دوام دارد و با توجه به طراحی و کیفیت مواد اولیه در طراحی دستبند یاد شده می‌‎تواند تکمیل کننده ویژگی‌های خوبش باشد. همچنین این مچ بند فیت بیت ضد آب بوده اما قابلیت ردیابی شنا را ندارد. با این حساب این محصول می‌تواند انتخاب خوبی برای آن دست از کاربرانی باشد که نیاز به ردیابی فعالیت شنا و کار با آن در استخر را ندارند. قیمت این محصول در آمازون 99 دلار است.

 

 

ساعت فیت بیت ورسا 2 (Fitbit Versa 2)

ساعت فیت بیت ورسا 2 مسلماً یکی از بهترین محصولات فیت بیت شناخته می‌شود. این ساعت هوشمند فیت بیت قادر به دریافت نوتیفیکیشن است؛ درواقع ساعت فیت بیت ورسا 2 از الکسای آمازون استفاده می‌کند و امکان استفاده از برنامه‌های شخص سوم را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورد. همچنین اندازه‌گیری ضربان قلب و نظارت و ردیابی فعالیت از دیگر ویژگی‌های ساعت فیت بیت ورسا 2 است. البته نداشتن GPS داخلی نیز از نکات منفی این محصول شناخته می‌شود.

 

فیت بیت فلکس 2 (Fitbit Flex 2)

فیت بیت فلکس 2 یک مچ بند از ردیاب‌های سلامت شرکت فیت بیت است که کاربری آسانی و ساده‌ای نیز دارد. همچنین به دلیل ضد آب بودن این محصول کاربران به راحتی می‌توانند از این مچ بند فیت بیت در زمان شنا نیز استفاده کنند. علاوه بر این نکته جالب در مورد طراحی این گجت، بند آن است که از طراحی ظریفی برخوردار بوده و وزن سبکی نیز دارد. خوب است بدانید که قیمت فیت بیت فلکس از فیت بیت شارژ 2 ارزان‌تر بوده و از این نظر می‌تواند انتخاب بهتری باشد البته امکانات کمتری از دستبند سری Charge دارد. البته دیگر نکته منفی درباره این دستبند نیز ممکن است عدم وجود نمایشگر باشد که در این صورت حتما باید با گوشی موبایل مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین طول عمر باتری این مچ بند فیت بیت نیز 5 روز اعلام شده است.

 

فیت بیت ورسا لایت (Fitbit Versa Lite)

دستبند فیت بیت ورسا لایت گجتی ضدآب شبیه به فیت بیت ورسا است اما یک سری از ویژگی‌های موجود در دستنبد فیت بیت ورسا را ندارد. با این حال نیز می‌توان آن را جزو بهترین محصولات فیت بیت معرفی کرد؛ چراکه این محصول در کنار ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، قیمت اقتصادی برای کاربران به همراه خواهد داشت و درواقع قیمت پایین‌تری نسبت به سایر محصولات فیت بیت با توجه به ویژگی‌هایش دارد. این دستبند فیت بیت می‌تواند فعالیت‎ها و ضربان قلب را به خوبی اندازه‌گیری کند و برخی از ویژگی‌های ساعت هوشمند را نیز به ارمغان می‌آورد. با همه این‌ها این ردیاب مناسب شنا نبوده، فضای ذخیره موسیقی ندارد و طول عمر باتری آن نیز بین 3 تا 4 روز است اما به دلیل قیمت پایینش یک انتخاب خوب خواهد بود.

 

فیت بیت آیونیک (Fitbit Ionic)

حالا می‌رسیم به طرفداران ساعت‌های هوشمند. ساعت هوشمند فیت بیت آیونیک به عنوان یکی از بهترین محصولات فیت بیت در این زمینه شناخته می‌شود. این ساعت هوشمند فیت بیت، وسیله مناسب در زمینه تناسب اندام است که قادر خواهد بود فعالیت‌های ورزشی را ردیابی کند و در ورزش‌هایی مانند وزنه‌برداری، دو و شنا عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. با این حال خوب است بدانید با اینکه شاهد یک ساعت هوشمند باکیفیت از فیت بیت خواهید بود، اما باید بگوییم که نباید انتظار اپل واچ و یا گلکسی واچ سامسونگ را از این ساعت هوشمند داشته باشیم. اگر تمایل دارید با آخرین نسخه اپل واچ بیشتر آشنا شوید می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

با همه اینها طول عمر باتری ساعت هوشمند فیت بیت آیونیک 2 تا 3 روز بوده و با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS نیز سازگار است و خودش نیز از سیستم عامل Fitbit OS بهره می‌برد و 2.5 گیگابایت فضای داخلی را هم برای ذخیره فایل‌های کاربر به ارمغان می‌آورد. نمایندگی ساعت فیت بیت در تهران یعنی دیجی کالا این محصول را با قیمت 2 میلیون و 4501 هزار تومان به فروش می‎‌رساند.

 

فیت بیت اینسپایر (Fitbit Inspire)

فیت بیت اینسپایر یکی از مچ‌بندهای تناسب اندام برای آن دسته از کاربرانی است که به ویژگی ردیاب ضربان قلب و همچنین نمایشگر نیازی نداشته باشند. اما با همه این‌ها خوب است بدانید که شاهد طراحی جذاب به همراه ظریف کاری زیبایی در بند فیت بیت اینسپایر خواهیم بود. این دستگاه در کنار این‌ها ویژگی ردیابی فعالیت ورزشی و ردیاب خواب را نیز به ارمغان می‌آورد. همچنین طول عمر باتری آن نیز 5 روز اعلام شده است و متاسفانه خبری از GPS نیز در این محصول نخواهد بود. با این حال با قیمت 69 دلاری که در آمازون به فروش می‌رسد به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات فیت بیت شناخته می‌شود.

 

فیت بیت ورسا (Fitbit Versa)

همه ویژگی‌هایی که در فیت بیت آیونیک شاهد آنها بودیم را در اندازه‌ای کوچک‌تر در ساعت فیت بیت ورسا مشاهده می‌کنیم. با این حساب فیت بیت ورسا قیمت پایین‌تری نیز خواهد داشت. همچنین اگر جزو کاربرانی هستید که تمایل دارید بند مچ بند فیت شما ظریف‎تر از برخی دیگر از محصولات فیت بیت باشد، دستنبد فیت بیت ورسا انتخاب خوبی را برایتان رقم خواهد زد. نداشتن GPS اختصاصی می‌تواند از ایرادات آن باشد، اما در طرف مقابل طول عمر باتری آن 3 تا 4 بوده و می‌تواند در شنا هم استفاده شود و با سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و ویندوز نیز سازگار خواهد بود. این محصول در آمازون به قیمت 150 دلار به فروش می‌رسد.

ساعت هوشمند فیت بیت ورسا / fitbit versa / ساعت فیت بیت ورسا

 


سخن پایانی


گوگل تمایل زیادی به سرمایه‌گذاری بر روی گجت‌های پوشیدنی دارد تا در بازار رقابت از سایر رقبای قدرتمندش همچون اپل و سامسونگ عقب نماند. در این راستا باید اشاره کنیم که علاوه بر فیت بیت، گوگل سرمایه‌گذاری‌های دیگری هم در این حوزه تاکنون داشته است و قصد دارد فعالیت در زمینه گجت‌های پوشیدنی را نیز ارتقا دهد. در این راستا باید به این نکته هم اشاره کنیم که کمپانی فیت بیت می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد؛ چراکه محصولات فیت بیت از نظر سخت افزاری عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و از طرف دیگر این موضوع باعث خواهد شد تا گوگل با استفاده از قدرت نرم افزاری خود بتواند این دو ویژگی را در کنار هم ارتقا دهد و محصولات هوشمندتری را در این زمینه ارائه دهد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
กล้องวงจรปิดไร้สายดูผ่านโทรศัพท์ ...
.
20 اسفند 1402، 20:27
پاسخ
0
0
This is really interesting, You’re a very skilled blogger. I’ve joined your feed and look forward to seeking more of your magnificent post. Also, I’ve shared your site in my social networks!
avatar
osmanbey escort
.
20 اسفند 1402، 19:36
پاسخ
0
0
dünyanın en kaliteli tek escort sitesi şişli escort osmanbey escort nişantaşı escort
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402