گیفت باکس پلازا: بهترین هدیه برای خانم ها

gifts-for-weman/ هدیه برای خانم ها
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شاید انتخاب یک هدیه برای خانم ها کاری بسیار دشوار باشد. اما اگر می‌خواهید برای خانمی اهل دنیای فناوری و تکنولوژی هدیه‌ای تهیه کنید ما اینجا هستیم تا انتخاب را برای شما راحت کنیم. با ما همراه باشید.

gifts-for-weman/ هدیه برای خانم ها

احتمالا شما هم جزو افرادی باشید که تصور می‌کنید وسایل مربوط به تکنولوژی زنانه و مردانه ندارند. اما باید اشاره کنیم که برخی از محصولات مخصوص خانم‌ها طراحی شده‌اند و مطابق ارگونومی و استایل خانم‌ها هستند. از طرفی برخی دیگر هم با توجه به رنگ‌هایی که دارند، ممکن است بیشتر مورد پسند خانم‌ها قرار بگیرند. از این رو ما در پلازا بر آن شدیم تا این سری از محصولات را بین محصولات فروشگاه پلازا به شما معرفی کنیم. البته در گردآوری محصولات سلایق مختلف خانم‌‌ها را هم در نظر گرفته‌‌ایم و در ادامه این مقاله با موضوعات زیر شما را همراهی خواهیم کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


هدفون ها و هدست های فانتری به عنوان هدیه برای خانم ها


در فروشگاه پلازا می‌توانید تنوع بسیار زیادی از هدفون‌های مناسب خانم‌ها را پیدا کنید. این هدفون‌ها چه از نظر کیفیت و چه از نظر طراحی همگی محصولاتی حرفه‌ای هستند که در ادامه تعدادی از آنها را به عنوان گزینه‌هایی برای انتخاب هدیه برای خانم ها به شما معرفی می‌کنیم. همچنین در اینجا می‌توانید لیست کامل‌تری از هدفون‌ها و هدست‌های مناسب خانم‌ها را مشاهده کنید. اگر هم قصد دارید با بهترین هدفون‌های 2019 نیز آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم به اینجا مراجعه کنید یا ویدیوی زیر را مشاهده کنید.

 

هدفون دخترانه باسیم هویت مدل HV-H2172D

هویت هدفون باسیم مدل HV-H2172D را در رنگ‌های متنوعی عرضه کرده است که در فروشگاه پلازا می‌توانید رنگ‌های سفید، آبی و سبز آن را پیدا کنید. این هدفون با کمک جک 3.5 میلی‌تری به منبع پخش صدا متصل خواهد شد و به دلیل ارگونومی خاصی که دارد، بسیار محبوب است. با این حساب خوب است بدانید قرار گرفتن آن بر روی گوش نیز آسان بوده و به همین دلیل می‌تواند انتخاب خوبی هم برای هدیه به خانم های جوان باشد.

هدفون هويت مدل HV-H2172D

هدفون هويت مدل HV-H2172DHavit HV-H2172D Headphone

نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

 

هدست بلوتوث نیا مدل Q8-851S

هدیه برای خانم ها / nia-headphones/ هدست بلوتوث نیا مدل Q8-851S

ویژگی برجسته هدست بلوتوث نیا مدل Q8-851S این است که این محصول در رنگ‌های متنوع عرضه شده و در فروشگاه پلازا نیز رنگ‌های قرمز و صورتی و مشکی آن موجود است. با این حساب می‌توان با توجه به سلیقه فردی که قرار است برایش هدست خریداری کنیم، رنگی مناسب را برگزینیم. خوب است بدانید این هدست علاوه بر ویژگی‌های فنی خوب، قابلیت پاسخ به تماس تلفنی را نیز دارد و همچنین از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. در صورت تمایل برای آشنایی با سایر محصولات نیا در این زمینه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

هدست بلوتوث نیا مدل Q8-851S

هدست بلوتوث نیا مدل Q8-851SNIA Q8-851S Bluetooth Headset

وزن210 گرم
نوع اتصالباسیم,بی سیم
رابطبلوتوث,کارت حافظه TF,جک 3.5 میلی متری

 

هدست بلوتوث هویت مدل HV-F9

havit-HV-F9 / هدست بلوتوث هویت مدل HV-F9

هدست بلوتوث هویت مدل HV-F9 دیگر محصولی است که جهت انتخاب هدیه برای خانم ها مناسب خواهد بود. یکی از دلایلی که ما این محصول را برای معرفی انتخاب کرده‌ایم، وجود یک رنگ طلایی زیبا در این مدل است که ظرافت خاصی به هدست بخشیده است. همچنین این رنگ نیز در فروشگاه موجود بوده و می‌تواند هدیه‌ای زیبا و شیک را رقم بزند.

هدست بلوتوث هویت مدل HV-F9

هدست بلوتوث هویت مدل HV-F9Havit HV-F9 Bluetooth Headset

نوع اتصالباسیم,بی سیم
رابطبلوتوث,جک 3.5 میلی متری

 


پاوربانک های عروسکی برای هدیه دادن به خانم ها


پاوربانک انتخاب مناسب دیگری از بین لوازم جانبی مربوط به موبایل برای هدیه دادن به خانم ها است. درواقع این وسیله کاربردی می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که شاغل و یا دانشجو هستند و یا زیاد به سفر می‌روند.

power banks hoco B12E / پاوربانک هوکو هدیه برای خانم ها / هدیه برای کودکان

پاوربانک هوکو مدل B12E طرح فانتزی ظرفیت 13000 میلی آمپر ساعت

شرکت هوکو پاوربانک مدل B12E را در طرحی فانتزی ارائه می‌دهد که انتخاب مناسبی جهت هدیه برای خانم ها مخصوصا دختران نوجوان و جوان محسوب می‌شود. این پاوربانک تنوع جذاب و در عین حل فانتزی زیبایی دارد و برای آن دسته از افرادی که عاشق کارتون و اشکال کارتونی هستند می‌تواند انتخابی مناسب باشد. سایر مشخصات این محصول را با کلیک بر روی لینک خرید می‌توانید مشاهده کنید.

پاوربانک هوکو مدل B12E طرح فانتزی ظرفیت 13000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک هوکو مدل B12E طرح فانتزی ظرفیت 13000 میلی آمپر ساعتHoco B12E ILLUSTRATION 13000mAh Power Bank

وزن212 گرم
شدت جریان خروجی2.1 آمپر
قابلیت شارژ سریعدارد

 

پاوربانک هویت مدل HV-PB013X ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

دیگر پاوربانکی که در این لیست معرفی می‌کنیم، پاوربانک هویت مدل HV-PB013X است. این محصول در رنگ‌های سفید و طلایی، نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود که رنگ سفید یا طلایی آن می‌تواند برای خانم‌هایی که به وسایل رنگی علاقه‌مند هستند، انتخاب مناسبی باشد. بر روی بدنه این پاوربانک نیز از یک چراغ LED برای نمایش میزان شارژ استفاده شده است و با کمک آن کاربران می‌توانند همزمان دو دستگاه را با هم شارژ کنند.

پاوربانک هویت مدل HV-PB013X ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک هویت مدل HV-PB013X ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتHavit HV-PB013X 10000mAh Power Bank

وزن257 گرم
شدت جریان خروجی1.0 آمپر,2.4 آمپر
قابلیت شارژ سریعدارد

 

پاوربانک هوکو مدل B14 ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت

از آنجایی که پاوربانک یک هدیه بسیار کاربردی است، پاوربانک هوکو مدل B14 نیز می‌تواند گزینه دیگری جهت انتخاب هدیه برای خانم ها باشد؛ چراکه این محصول از تنوع رنگ جذابی برخودار بوده و در بین مدل‌های آن رنگ‎‌هایی همچون طلایی و صورتی و خاکستری مشاهده می‌شود. همچنین بدنه این پاوربانک با سایر محصولات اندکی متفاوت بوده و از طراحی منحصر به فردی نیز برخوردار است.

پاوربانک هوکو مدل B14 ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک هوکو مدل B14 ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعتHoco B14 8000mAh Power Bank

وزن130 گرم
شدت جریان خروجی2.1 آمپر
تعداد درگاه خروجی2 عدد,USB 2.0

 

پاوربانک ای دیتا مدل P10050V ظرفیت 10050 میلی آمپر ساعت

اگر به دنبال محصولی شیک و در عین حال زیبا برای خرید هدیه برای خانم ها هستید، ما به شما پاوربانک ای دیتا P10050V را از فروشگاه پلازا پیشنهاد می‌دهیم. چراکه این محصول، سبک بوده و قابلیت حمل آسانی نیز دارد و همچنین در رنگ‌های جالبی تولید می‌شود. کیفیت ساخت بالا و همچنین برخورداری از چراغ قوه اضطراری و دکمه خاموش و روشن از دیگر ویژگی‌های این محصول است. همچنین می‌توانید این محصول را در رنگ‌های صورتی، آبی و سرمه‌ای نیز از فروشگاه تهیه کنید.

پاوربانک ای دیتا مدل P10050V ظرفیت 10050 میلی آمپر ساعت

پاوربانک ای دیتا مدل P10050V ظرفیت 10050 میلی آمپر ساعتADATA P10050V 10050mAh Power Bank

وزن220 گرم
شدت جریان خروجی2.4 آمپر
قابلیت شارژ سریعدارد

 


فلش مموری های فانتزی به عنوان هدیه به خانم ها


یکی از محصولاتی که طرفداران زیادی در فروشگاه پلازا دارد و از قیمت اقتصادی نیز برای همه کاربران با سلایق مختلف برخودار بوده، فلش مموری است. فلش مموری می‌تواند انتخابی برای دادن هدیه به خانم‌ ها باشد. درواقع خانم‌هایی که مدام در حال جابه‌‎جایی فایل‌های خود بین وسایل مختلف هستند، از طرفداران این محصولات خواهند بود. علاوه بر این، هدیه‌ شما یک هدیه بسیار کاربردی برای این دست از کاربران محسوب خواهد شد.

فلش مموری هدیه ای مناسب خانم ها / هدیه برای خانم ها /flash-memory

 

فلش مموری تیم مدل C161 با ظرفیت 32 گیگابایت

یکی از محصولات شرکت تیم (Team) فلش مموری تیم مدل C161 است. این محصول به عنوان یکی از بهترین فلش‌های این شرکت شاخته می‌شود و عملکرد بسیار خوبی دارد. گفتنی است جنس بدنه این فلش مموری از فلز ساخته شده است. درواقع کلاهک این محصول به رنگ آبی زیبایی مزین است و برای طرفداران رنگ آبی انتخاب خوبی را رقم خواهد زد. البته ناگفته نماند که می‌توانید رنگ سفید آن را نیز انتخاب کنید. علاوه بر این مقاومت بالا در برابر آب و گرد و غبار از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول شناخته می‌شود.

فلش مموری تیم مدل T151 ظرفیت 16 گیگابایت

دیگر محصول تیم یعنی فلش مموری مدل T151 محصولی ظریف، کوچک و باکیفیت است که طرفداران زیادی هم دارد. این محصول را رنگ آبی خود می‌تواند انتخاب خوبی جهت انتخاب هدیه برای خانم ها باشد. این فلش مموری در نوعی دیگر با ظرفیت 8 گیگابایت هم فروخته می‌شود و سرعت خواندن اطلاعات هم از آن 15 مگابایت در ثانیه گزارش شده است. علاوه بر این بدنه این فلش مموری از پلاستیکی مرغوب به نام رابر ساختده شده که هم زیبایی و هم دوام بالایی را برای فلش مموری تیم T151 به ارمغان آورده است. قیمت این محصول تنها 50 هزار تومان بوده و به عنوان یک هدیه اقتصادی می‌توانید آن را برای دوستان خود انتخاب کنید.

فلش مموری تیم مدل T151 ظرفیت 16 گیگابایت

فلش مموری تیم مدل T151 ظرفیت 16 گیگابایتTeam T151 16GB USB 2.0 Flash Memory

وزن5.5 گرم

فلش مموری OTG ویکومن مدل VC125 ظرفیت 8 گیگابایت

ویکومن مدل VC125 فلش مموری دیگری جهت انتخاب هدیه برای خانم ها است که از طراحی ظریفی برخوردار بوده و بدین منظور ما رنگ طلایی و مشکی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. البته این محصول در رنگ نقره‌ای هم فروخته می‌شود که طرفداران خاص خود را خواهد داشت. این فلش مموری با طرفیت 8 گیگابایت مناسب برای انتقال راحت فایل از گوشی خواهد بود و می‌تواند در عین حال به کامپیوتر و یا لپ تاپ هم متصل شود. سرعت انتقال اطلاعات از این فلش مموری 30 مگابایت در ثانیه بوده و مقاومت بالا در برابر آب و گرد و غبار نیز از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول محسوب می‌شود.


مچ بند هوشمند


اگر به فکر هدیه دادن به خانمی هستید که بسیار مراقب سلامت خود است و همیشه دوست دارد وضعیت سلامت و میزان کالری سوازنده شده در اثر ورزش و مواردی از این دست را چک کند، ما به شما مچ بند هوشمند را پیشنهاد می‌دهیم که در ادامه یک نمونه از محصول را معرفی کرده‌ایم.
شیائومی می بند 3/ xiaomi-mi-band-3

مچ بند اورجینال هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3

مچ بند اورجینال شیائومی مدل می بند 3 محصولی با قابلیت‌های بسیار زیاد و در عین حال با قیمت اقتصادی است که می‌تواند به عنوان یک گجت پوشیدنی مخصوص سلامت، انتخاب مناسبی نیز جهت خرید هدیه برای خانم ها باشد. البته پیشنهاد می‌کنیم در صورت تمایل قبل از خرید بررسی محصول می بند 3 را در اینجا بخوانید. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید از این مچ بند می‌توان در زمان شنا هم استفاده کرد و در این راستا توان تحمل عمق 50 متری آب را نیز خواهد داشت. همچنین با یک بار شارژ نیز قادر خواهد بود تا 20 روز بدون نیاز به شارژ کار کند.

مچ بند اورجینال هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3

مچ بند اورجینال هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3Xiaomi Mi Band 3 Original Smart Band

نوع صفحه نمایشOLED
ظرفیت باتری110 میلی آمپر ساعت

 


سخن پایانی


در مورد خرید هدیه برای خانوم ها باید بگوییم با توجه به محصولاتی که به شما در این مقاله معرفی کردیم، احتمالاً تاکنون  ایده کلی از محصولی که قرار است خریداری کنید را در ذهن خود ترسیم کرده‌اید. مهم این است که چه محصولی را بخواهید هدیه بدهید و مدل آن را نیز با کمک این مقاله و یا محصولات فروشگاه می‌توانید به سادگی انتخاب کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال هم می‌توانید آن را در بخش دیدگاه‌ها با ما مطرح کرده و ما در اسرع وقت پاسخگو خواهیم بود.
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402