سریال Batwoman ؛ داستان، تریلر، بازیگران و نمرات منتقدین

دانلود سریال batwoman
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال بت وومن یک سریال ابرقهرمانی آمریکایی است که کارگردانی آن را کارولین درایز بر عهده دارد. برای نقد و بررسی سریال Batwoman با پلازا همراه باشید.

آثار ابرقهرمانی، عمدتا در ژانرهای اکشن، ماجراجویانه، فانتزی و علمی تخیلی ساخته می شوند و عموما المان‌هایی مانند ابرشرور و ضدقهرمان در مقابل آنها قرار می گیرند. برخی از این آثار، بر اساس شخصیت‌های کتاب‌های کمیک هستند. چندین سال است که تولید فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی بسیار گسترش یافته و این تولیدات، از سوی مخاطبان هم مورد ‌توجه قرار گرفته است. حالا جدیدترین سریال ابرقهرمانی تلویزیونی، یعنی Batwoman منتشر شده است. در این سریال، روبی رز ایفاگر نقش کتی کین یا همان بت وومن است که قصد دارد شهر گاتهام را از شر آشوب و هرج‌مرج رها سازد. این سریال، متعلق به شبکه‌ی اینترنتی The CW است و در ششم اکتبر 2019 در آمریکا منتشر شد.

همچنین بخوانید :

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


داستان سریال Batwoman


کیت کین، خود را با احساسات شدیدش مسلح می‌کند تا در راه مبارزه برای تحقق عدالت اجتماعی قدم بردارد. او با پرواز بر فراز خیابان‌های گاتهام، به جدال با مبارزان خیابانی آموزش‌دیده می‌رود. اما او هنوز یک قهرمان محسوب نمی‌شود. در شهر خالی از امیدی که نیازمند یک ناجی است، کیت در وهله‌ی اول باید شیاطین درونی خود را شکست دهد تا بتواند به نماد امید شهر گاتهام بدل شود.

دانلود سریال batwoman

 


تریلر سریال بت وومن


در ویدیوی بالا می‌توانید تریلر سریال بت وومن را مشاهده کنید و با فضای کلی آن آشنا شوید.

 


بازیگران سریال Batwoman


در سریال بت وومن، علاوه بر روبی رز (Ruby Rose)، بازیگرانی همچون ریچل اسکارستن (Rachel Skarsten)، نیکول کانگ (Nicole Kang)، کامروس جانسون (Camrus Johsnon)، الیزابت انویس (Elizabeth Anweis)، مگان تاندی (Meagan Tandy) و دوگری اسکات (Dougray Scott) نقش‌آفرینی می‌کنند.

سریال batwoman

 


نقد و بررسی سریال Batwoman به همراه نمرات منتقدین


در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برخی از نقدهای سریال Batwoman که توسط سایت‌های معتبر صورت گرفته‌اند.

دانلود سریال batwoman

 

Paste / آلیسون شومیکر: 72

بت وومن، هنوز تبدیل به بت وومن نشده است. البته این جمله به معنای آن نیست که بخواهم خلاصه‌ای از سریال بت وومن و شرایط حاکم بر آن، اراِئه کنم. در دو اپیزودی که از این سریال دیده‌ایم، کیت کین (روبی رز) به بدل شدن به بت وومن نزدیک هم نمی‌شود. او لباس خفاشی می‌پوشد. البته! مشت و لگد می‌زند و وقتی که در حال پرواز است، به‌سرعت پایین می‌آید. او به فکر فرو می‌رود، اخم می‌کند و با جنایت‌کاران گلاویز می‌شود، اما مثل خیلی از ابرقهرمان‌های پیش از خود، همان روندی را که در داستان اصلی و اولیه‌ وجود دارد در پیش می‌گیرد؛ روندی که با اشتیاق بت وومن مبنی بر افشاسازی‌های بزرگ مغایرت دارد.

سریال Batwoman برای تبدیل شدن به سریالی که ارزش دیدن داشته باشد، باید از الگوهای سریال دیگر مجموعه‌ی سریالی Arrowverse یعنی Legends of Tomorrow پیروی کند؛ سریالی که تبدیل به بهترین سریال ابرقهرمانی شبکه‌ی The CW شد.

 

VARIETY / کارولین فرامکه: 70

حتما نباید راجع به کتابهای کمیک، دانش جامع داشته باشید تا اساس داستان بت‌من را بدانید. داستان پسری با کودکی غم‌انگیز که تبدیل به شوالیه‌ی شنل‌پوش گاتهام می‌شود، بارها به شکل‌های مختف بازگو شده که برای جذاب کردنش باید چاشنی خلاقیت را به آن اضافه کرد. از این منظر، سریال جدید شبکه‌ی The CW مزیت‌هایی دارد. اول اینکه دیگر خبری از بروس وین و عمارت مجلل او نیست، بلکه دخترعمویش، کیت کین، سه سال پس از او به گاتهام بازمی‌گردد. او با شهری مواجه می‌شود که در مرز آشوب و هرج‌ومرج است (البته اگر منصفانه نگاه کنیم، باید بگوییم که چه زمانی شهر گاتهام در مرز آشوب و هرج‌ومرج نبوده است؟!). در غیبت بت‌من، پدر کیت، یک نیروی امنیتی حرفه‌ای به نام «کروز» را ایجاد کرد تا وظیفه‌ی نگهبانی شهر را بر عهده بگیرند. درحالی‌که زن ناامیدی به نام آلیس و افراد وابسته به او، می‌خواهند مخل نظم و امنیت شوند.

سریال batwoman

همان‌طور که بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی گواهی می‌دهند، شهر پرخطر گاتهام، بستری برای ایجاد داستان‌های جنایی است. گرچه دلیل جذابیت آنها، حضور شخصیت‌هایی است که ارزش این آثار را بیش‌تر می‌کنند. در این خصوص باید اقدام شجاعانه‌ی شبکه‌ی The CW را تحسین کرد. کیت همانند بروس، فردی کاملا قانون‌شکن است که مرگ خانواده‌اش را در زمان کودکی دیده و حالا وظیفه‌ی سنگینی بر دوش دارد (والدین بروس و همینطور مادر و خواهر کیت کشته شده بودند).

روبی رز که انتخاب بحث‌برانگیزی برای این نقش بود، به‌نحو احسن دردی را که در لایه‌ی زیرین شخصیت استوارش قرار دارد، نشان می‌دهد؛ خصوصا فلاش‌بک‌هایی داریم که زمانی را به تصویر می‌کشد که او نسبت به حالا که ملاقاتش می‌کنیم، بسیار کمتر خسته و دلمرده است. خواهرخوانده‌ی او و لوک فاکس ( پسر لوسیوس فاکس)، کیت را هم‌راهی می‌کنند و سعی دارند اسرار بروس وین را کشف کنند.

با نظر به اینکه سریال ابرقهرمانی Arrow به پایان خود نزدیک می‌شود، احتمالا شبکه‌ی The CW، بت وومن را منطقی‌ترین جایگزین این سریال می‌داند. با توجه به قهرمان‌های مصمم و جدی‌ای که هر دو مجموعه دارند، مطمئنا اقدام درستی است. اما اگر سریال Batwoman بتواند نسبت به سایر داستان‌های مربوط به شهر گاتهام متفاوت ظاهر شود، دلیل آن کیت و تلاش مجدانه‌اش برای ایجاد این تغییر خواهد بود.

 

COLLIDER / وینی مانکوسو: 60

در این سریال می‌توانیم تمایز کیت با بروس (بت‌من) را مشاهده کنیم. وقتی بروس وین، نقاب بر چهره می‌گذاشت، هویت خود را  پنهان می‌کرد و در میان جنایت‌کاران گاتهام باعث ایجاد رعب و وحشت می‌شد، اما کیت کین می‌داند که گاتهام به هویت او به دیده‌ی تحقیر می‌نگرد و بدتر این است که به همین دلیل مجبور می‌شود در روز روشن نقاب بر چهره بگذارد. همین امر، باعث ایجاد تمایز این شخصیت با بروس وین می‌شود. او کماکان لجوج و کله‌شق است، اما نهایتا تصمیمش مبنی بر پوشیدن شنل و بالاپوش، فراتر از یک تصمیم شخصی است. کیت کین بیشتر سعی دارد که اشتباه شهر را اثبات کند تا اینکه شهر را نجات دهد.

 

Uncle Barky / اد بارک: 58

در دو اپیزود نخست، سریال، از یک صحنه‌‌ی اکشن به صحنه‌ای دیگر منحرف می‌شود و فاقد انسجام لازم است. نکته‌ی دیگر این است که خوب نیست در حالی‌ که کیت، قهرمان و در مرکز سریال است، آلیس (ریچل اسکارستن)، مکررا  توجه بینندگان را جلب کند و تحسین آنها را برانگیزد.

بررسی سریال batwoman

در این مقاله سعی کردیم به بررسی سریال Batwoman بپردازیم. نظر شما در خصوص این سریال چیست؟ آیا به آثار ابرقهرمانی علاقه‌مندید؟ درباره‌ی فیلم یا سریال ابرقهرمانی محبوبتان برای ما بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402