بیوگرافی پارسا پیروزفر ؛ زندگینامه، عکس ها، فیلم ها و نکات جذاب

تئاترها بیوگرافی پارسا پیروزفر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پارسا پیروزفر بدون شک یکی از بهترین و دوست‌داشتنی‌ترین هنرمندان کشور ایران است که طی سال‌ها نه تنها از محبوبیت او کم نشده، بلکه مردم بیشتر او را دوست دارند و بسیار کم‌حاشیه است. در ادامه با بیوگرافی پارسا پیروزفر همراه شما هستیم.

پارسا پیروزفر بازیگر، کارگردان تئاتر و نمایش‌نامه‌نویس اهل ایران، متولد سال 1351 است. او نخستین بار در سال 1370 از طریق تئاتر با دنیای بازیگری آشنا شد و سپس در سال 1373 با فیلم «پری» به طور جدی پشت دوربین رفت. این هنرپیشه در سال 1374 با سریال «در پناه تو» به شهرت رسید و در سینما نیز با ایفای نقش یک معتاد در فیلم «مهمان مامان» توانست نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر را کسب کند.

آقای پیروزفر را بیشتر به واسطه ایفای نقش بیژن ایرانی در سریال پرطرفدار «در چشم باد» می‌شناسند. او در طی سال‌های اخیر با بازی در فیلم «تی تی» و سریال «یاغی» توانست بار دیگر بدرخشد. این بازیگر همچنین سابقه تدریس در دانشگاه، کارگردانی تئاتر معروف ماتریوشکا و صداپیشگی را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با بیوگرافی پارسا پیروزفر همراه شما هستیم‌.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی پارسا پیروزفر

  • نام و نام خانوادگی: پارسا پیروزفر
  • تاریخ تولد: 22 شهریور 1351
  • محل تولد: تهران
  • سن پارسا پیروزفر: 51 سال
  • قد پارسا پیروزفر: 177 سانتی متر
  • وضعیت تاهل: مجرد
  • صفحه اینستاگرام پارسا پیروزفر: parsapirou@
همچنین بخوانید :

بیوگرافی و زندگی شخصی پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر اصالتا اهل کجاست / بیوگرافی پارسا پیروزفر

در اولین بخش زندگی نامه پارسا پیروزفر باید بگوییم که این بازیگر در بیست و دومین روز شهریور ماه سال 1351 به دنیا آمد. اگر سوال شما این است که پارسا پیروزفر اصالتا اهل کجاست؟ باید بگوییم که اطلاعات چندانی از پدر و مادر این بازیگر معلوم نیست اما تا جایی که می‌دانیم او اهل محله پاسداران تهران است. پدر او یک فرد نظامی و سرهنگ گارد بود و مادرش نیز به عنوان دبیری در دبیرستان مشغول بود. این بازیگر از سنین کودکی و نوجوانی علاقه خود به هنر را نشان داد و پس از اخذ دیپلم ریاضی فیزیک، با رشته نقاشی وارد دانشگاه شد. او سپس در دوران دانشجویی به تئاتر رو آورد و با معرفی محمدرضا شریفی‌نیا وارد دنیای بازیگری شد.

ازدواج پارسا پیروزفر

یکی از مهم‌ترین سوال‌هایی که ذهن طرفداران این بازیگر را درگیر خود کرده، مسئله ازدواج اوست. بارها در فضای مجازی عکس‌هایی تحت عنوان همسر پارسا پیروز فر دست به دست شده که همگی دروغ بودند و صرفا جهت جلب توجه در اینترنت قرار می‌گرفتند. واقعیت امر این است، آقای پیروزفر به شدت فردی محتاط هستند و از حاشیه دوری می‌کنند. ظاهرا او هرگز ازدواج نکرده و هم اکنون نه همسر و نه فرزندی دارد. او هیچوقت مصاحبه‌ای انجام نداده و فقط یک بار قصد انجام این کار را داشت که به دلایل شخصی منصرف شد‌. پارسا پیروزفر در آمریکا و کانادا رفت و آمد دارد و همچنین در کانادا زندگی می‌کند.

اطلاعات شغلی پارسا پیروزفر

در این بخش درباره اطلاعات شغلی آقای پیروزفر و کارنامه کاری آن صحبت می‌کنیم.

بیوگرافی پارسا پیروزفر ؛ دهه 60 و 70 درخشش یک ستاره

همچنین بخوانید :

پیروزفر در دوران تحصیل دبیرستان با اینکه در رشته ریاضی و فیزیک درس می‌خواند اما به نقاشی علاقه زیادی داشت. به همین دلیل در طی سال‌های 1363 تا 1369 به خلق داستان‌های مصور می‌پرداخت. نویسنده و تصویرگر این آثار مصور خود اوست اما تاکنون اقدامی برای چاپ آنها انجام نداده است.

او اولین تجربه‌های بازیگری‌اش را در دوره کارشناسی و در دانشگاه تهران داشت. او همچنین به صداپیشگی هم علاقه داشت و بین سال‌های 1371 تا 1375 به این حرفه مشغول بود.

بیوگرافی / فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی پارسا پیروزفر

اولین حضور جدی پیروزفر در سینما در سال 1373 و با فیلم «پری» به کارگردانی داریوش مهرجویی بود. او در این فیلم نقش کوتاه شیخ سالک را ایفا کرده است. سال بعد یعنی در سال 1374 او اولین بازی‌اش را در تئاتر با نمایش «بینوایان» اثر ویکتور هوگو به کارگردانی بهروز غریب تجربه کرد. همان سال در نمایش دیگری به نام «بانو آئویی» نوشته یوکیو میشیما و به کارگردانی بهرام بیضایی بازی کرد.

سال‌های 1373 و 1374 برای پیروزفر سال‌های ورود به تلویزیون هم بود. او در این سال‌ها با سریال «در پناه تو» به کارگردانی حمید لبخنده به صفحه تلویزیون آمد و در بین مردم بیشتر معروف و محبوب شد. در سال 1376 نیز در سریال موفق دیگری از حمید لبخنده به نام «در قلب من» بازی کرد و باز هم به شهرتش در میان مردم افزوده شد.

دهه 80: کارگردانی و تدریس

در سال 1380 این بازیگر اولین تجربه کارگردانی‌اش را با نمایشنامه «هنر» اثر یاسمینا رضا به دست آورد. او در سال‌های 1384 و 1385 به تدریس بازیگری روی آورد. پیروزفر در موسسه فرهنگی و هنری کارنامه و در کلاس‌های فوق‌العاده دانشگاه علامه طباطبایی تدریس بازیگری می‌کرد. او همچنین در سال‌های 1386، 1389 و 1390 در مدرسه فیلمسازی هیلاج به تدریس بازیگری پرداخته است و جوانی پارسا پیروزفر به این صورت سپری شده است.

فیلم های پارسا پیروزفر

او پس از اتمام مقطع تحصیلی دبیرستان در زمینه‌های مختلفی مانند طراحی گرافیک، ساخت تیزر و مجسمه‌سازی فعال بوده است. در حال حاضر هم او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در مقاطع مختلف به نقاشی، ترجمه، طراحی صحنه و طراحی لباس نیز می‌پردازد. وی همچنین در تعدادی نمایش ویژه کودکان به صورت نوار کاست نیز همکاری داشته است.

بیشتر نقش‌هایی که پیروزفر بازی کرده شخصیت‌های مثبت بوده‌اند. شاید این به آن خاطر است که نقش‌های منفی و شرور با چهره معصوم و مثبت او چندان همخوانی ندارد. اگرچه او با بازی در فیلم‌هایی مانند «مهمان مامان» و «نقاب» ثابت کرده که در نقش‌های نه چندان مثبت هم می‌تواند درخشان و به یاد ماندنی باشد.

بیوگرافی پارسا پیروزفر ؛ دهه 90 حضوری پررنگ در تئاتر

عموم مردم پیروزفر را به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون می‌شناسند. اما او در تئاتر بسیار موفق بوده است و علاوه بر بازیگری، کارگردانی نمایش‌های زیادی را بر عهده داشته است. یکی از این نمایش‌ها، نمایش معروف ماتریوشکا است و پیروزفر نمایشنامه آن را براساس داستان‌های کوتاه آنتون چخوف ترجمه کرده و نوشته است. ماتریوشکا یک نمایش تک نفره است و پیروزفر در آن بیشتر از 30 نقش را بازی می‌کرد.

بیوگرافی پارسا پیروزفر / سریال های پارسا پیروزفر

نمایش ماتریوشکا در خارج از ایران هم مورد استقبال قرار گرفت و در شهرهای مختلفی مانند لس‌آنجلس، سن دیگو، برکلی، مونترآل و ونکوور به روی صحنه رفت. در سال 1395 پارسا پیروزفر برای بازی در نمایش ماتریوشکا موفق به دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر مرد در بخش بین‌الملل در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر شد.

پیروزفر در دهه 90 چندین تئاتر موفق دیگر را هم به روی صحنه برده است که از آن میان می‌توان به «یک روز تابستانی» و «ملاقات» اشاره کرد. در ویدئوی زیر می‌توانید تیزر نمایش ماتریوشکا را تماشا کنید.

بیوگرافی پارسا پیروزفر ؛ فعالیت های اخیر

وقتی به سریال و فیلم های پارسا پیروزفر نگاهی می‌اندازیم، می‌بینیم که او بازیگری است که گزیده کار می‌کند. گویی این هنرپیشه کیفیت را بر کمیت ترجیح می‌دهد. او در سال 1397 در فیلم «بی‌حسی موضعی» حضور داشت و سال بعد نیز در دو پروژه سینمایی «مجبوریم» و «مست عشق» ایفای نقش داشت. مست عشق فیلمی به کارگردانی حسن فتحی است که او در نقش مولانا در آن حضور دارد. فیلم پرطرفدار تی تی نیز جدیدترین اثر سینمایی این بازیگر محسوب می‌شود. آقای پیروزفر در سال 1401 پس از تقریبا چهارده سال، در سریال یاغی حضور داشت که با استقبال زیادی روبه‌رو شد. یاغی از سریال های پارسا پیروزفر پس از در چشم باد است.

فیلم های پارسا پیروزفر

پیروزفر تاکنون در 3 فیلم به کارگردانی مسعود کیمیایی و 2 فیلم از زنده یاد داریوش داریوش مهرجویی بازی کرده است. شما می‌توانید لیست کامل فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی پارسا پیروزفر و اطلاعات آنها را مشاهده کنید.

سال ساختنام فیلمنقشکارگردان
1371مجسمهدانشجوابراهیم وحید‌زاده
1373پریمرد زاهدداریوش مهرجویی
1374ضیافتعبدمسعود کیمیایی
1376مرسدسیحییمسعود کیمیایی
1377شیدافرهاد هرندیکمال تبریزی
1378دختران انتظارسعید مسروررحمان رضایی
1378اعتراضقاسممسعود کیمیایی
1379دختری به نام تندررعدحمیدرضا آشتیانی‌پور
1381عروس خوش قدماینجانبکاظم راست گفتار
1381وقت چیدن گردوهالطیف کاشانیایرج امامی
1382اشک سرماکاوه کیانیعزیزالله حمیدنژاد
1382مهمان مامانیوسفداریوش مهرجویی
1383زن زیادیرحیمتهمینه میلانی
1383نقابنیماکاظم راست گفتار
1388شبانه روزفرخکیوان علیمحمدی و امید بنکدار
1389اسب حیوان نجیبی استبرزوعبدالرضا کاهانی
1389اینجا بدون منرضابهرام توکلی
1392زندگی جای دیگریستعلیمنوچهر هادی
1393نزدیکتراحسانمصطفی احمدی
1393شکاففرهادکیارش اسدی‌زاده
1397بی‌حسی موضعیشاهرخحسین مهکام
1398مجبوریمرضا درمیشیان
1398مست عشقمولاناحسن فتحی
1399تی تیابراهیمآیدا پناهنده

فیلم های پارسا پیروزفر / فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی پارسا پیروزفر

سریال های پارسا پیروزفر در تلویزیون

پیروزفر بازیگر گزیده‌کاری است و تاکنون فقط در 4 سریال تلویزیونی به نقش‌آفرینی پرداخته است. از سال 1387 او دیگر در تلویزیون حضور نیافته است. در جدول زیر می‌توانید لیست کامل سریال‌های تلویزیونی پارسا پیروزفر و اطلاعات آنها را مشاهده کنید.

سال های پخشنام سریالنقشکارگردان
1374-1373در پناه توپارساحمید لبخنده
1377-1376در قلب منرضاحمید لبخنده
1380سفر سبزدنیل وستبرگمحمدحسین لطیفی
1387-1382در چشم بادبیژن ایرانیمسعود جعفری جوزانی

مجموعه‌ های شبکه نمایش خانگی آقای پیروزفر

سال پخشنام سریالنقشکارگردان
1401یاغیبهمنمحمد کارت

اجراهای تئاتر پارسا پیروزفر

پیروزفر از آغاز فعالیت حرفه‌ای خود تا امروز، حضور پررنگ و موثری در عرصه تئاتر داشته است. او در تئاتر فقط تجربه کارگردانی یا بازیگری نداشته و تعدادی از نمایشنامه‌هایی را که  روی صحنه برده، خودش ترجمه کرده است. در جدول زیر می‌توانید لیست کامل نمایش‌های این بازیگر و اطلاعات آنها را مشاهده کنید.

سال های اجرانام نمایشنقشنویسندهمترجمکارگردان
1376-1374بینوایانماریوسویکتور هوگوبهروز غریب‌پوربهروز غریب‌پور
1377بانو آئوییهیکارویوکیو میشیمابهرام بیضاییبهرام بیضایی
1380هنرمارکیاسمینا رضابهمن کیارستمیپارسا پیروزفر
1390گلن گری گلن راسریکی رومادیوید ممتامید روشن ضمیرپارسا پیروزفر
1391خدای کشتارآلن رلییاسمینا رضاپارسا پیروزفر
1392سنگ‌ها در جیب‌هایش10 نقش مختلفمری جونزپارسا پیروزفرپارسا پیروزفر
1393بر پهنه دریادوکاسلاومیر مروژکپارسا پیروزفرپارسا پیروزفر
1396-1394ماتریوشکاهمه نقش‌هاپارسا پیروزفر (براساس داستان‌های کوتاه آنتون چخوف)پارسا پیروزفرپارسا پیروزفر
1397یک روز تابستانیموفاسلاومیر مروژکپارسا پیروزفر و سپیده خسروجاهپارسا پیروزفر
1397بینوایانژان والژانویکتور هوگوحسین پارسایی
1398-1397ملاقاتمعلم مدرسهفریدریش دورنماتپارسا پیروزفرپارسا پیروزفر

فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی پارسا پیروزفر

جوایز و افتخارات پارسا پیروزفر

در جدول زیر می‌توانید لیست کامل جوایز و نامزدی‌های آقای پیروزفر و اطلاعات آنها را مشاهده کنید.

سالعنوان جایزهمراسم/جشنوارهوضعیتبرای فیلم/سریال/نمایش
1379بهترین بازیگر نقش اول مردجشن خانه سینمانامزدشیدا
1379بهترین بازیگر نقش مکمل مردجشن خانه سینمانامزداعتراض
1382سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مردجشنواره فجرنامزدمهمان مامان
1383بهترین بازیگر نقش مکمل مردجشن خانه سینمابرندهفیلم مهمان مامان
1383بهترین بازیگر نقش مردجشن خانه سینمانامزداشک سرما
1384بهترین بازیگر مردجشنواره فیلم‌های آسیایی دهلی نوبرندهفیلم اشک سرما
1385بهترین بازیگر خارجی مرد از دید مخاطبانجشنواره بین‌المللی فیلم خروس زرین و صد گل در کشور چینبرندهفیلم اشک سرما
1389بهترین بازیگر مرد از دید مخاطبانشبکه جهانی جام جمبرندهسریال در چشم باد
1389بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونیجشن دنیای تصویر (حافظ)برندهسریال در چشم باد
1395بهترین بازیگر مردجشنواره تئاتر فجربرندهنمایش ماتریوشکا

شایعات و حواشی پارسا پیروزفر

حواشی پارسا پیروزفر / عکس پارسا پیروزفر

آقای پیروزفر زیاد اهل حاشیه نیست و به طور کلی نقطه تاریکی پیرامون زندگی او قرار ندارد. در ادامه به چند حاشیه مختصر او می‌پردازیم.

شایعه فرزند هما روستا بودن

سال‌ها شایعه این که آقای پیروزفر پسر زنده‌یاد هما روستا است، نقل زبان‌ها بود. اما خانم روستا در روزهای پایانی زندگی‌اش تنها به یک فرزندش اشاره کرد و از پارسا پیروزفر نامی نبرد.

حواشی مصاحبه های پارسا پیروزفر

تاکنون دو مصاحبه از آقای پیروزفر انجام گرفته که با ناکامی روبه‌رو شده است. سال 1383 مجله بانی فیلم نیز از او مصاحبه عجیبی منتشر کرد که بعدها معلوم شد به بهانه تکمیل بیوگرافی پارسا پیروزفر طی تماسی تلفنی، چند سوال از او پرسیده‌اند و وقتی این بازیگر می‌فهمد که نیت واقعی آنها چیست، تلفن را قطع می‌کند در سال 1384 او با مجله فیلم گفت و گو می‌کند اما پس از دیدن متن آماده شده آن پشیمان می‌شود.

آیا پارسا پیروزفر فرزند زنده یاد فریماه فرجامی بود؟

یکی دیگر از حواشی پیرامون این هنرمند، بازهم فرزند یک بازیگر معروف دیگر بودن، بود. سال‌ها شایعه می‌شد که پارسا پیروزفر فرزند زنده‌یاد فریماه فرجامی بوده است. این شایعه بیشتر بخاطر فاکتورهای ظاهری هر دو هنرمند پخش شده بود اما این خبر هم صحت نداشت و خانم فرجامی مادر آقای پیروزفر نبود.

حقایق پنهان پارسا پیروزفر

همان طور که در این مقاله اشاره شد، بیشتر مردم این هنرمند را به عنوان یک بازیگر موفق سینما و تئاتر می‌شناسند؛ این در حالی است که او در زمینه نقاشی، تصویرسازی و مجسمه‌سازی هم تبحر فراوانی دارد. در ادامه زندگینامه پارسا پیروزفر برخی از نکات جذاب در خصوص این بازیگر و تعدادی از نقاشی های این هنرمند را مشاهده خواهید کرد.

وب‌سایت اختصاصی پارسا پیروزفر

این بازیگر از طریق وب سایت اختصاصی خود به آدرس parsapirouzfar.com فعالیت و برنامه‌های کاری خود را با دوست‌داران خود به اشتراک گذاشته است. با سر زدن به سایت آقای پیروزفر می‌توانید اطلاعات جذابی درباره او پیدا کنید.

روند پیشرفت این هنرمند

رضا بهبودی، بازیگر توانای سینما و تئاتر درباره روند پیشرفت پیروزفر می‌گوید:

اولین بار که پارسا نمایش «هنر» را اجرا کرد (که البته تنها کاری است که من موفق به دیدنش نشدم و فیلم اجرا را دیدم) نشان داد که تنها با یک بازیگر مواجه نیستیم. او به متن و به هدایت بازیگران و کار خلاقانه کارگردانی حساس است و به داده‌های سطحی که در خیلی از تئاترها مرسوم است، بسنده نمی‌کند. این روند وسواس گونه در کارهای بعدی او ادامه یافت.

مجسمه های پارسا پیروزفر

در ادامه زندگی نامه آقای پیروزفر باید بگوییم که او علاقه‌ی زیادی به نقاشی و مجسمه سازی دارد و با نگاهی گذرا به وبسایت این هنرمند، برخی از مجسمه‌های ساخته شده توسط او را مشاهده خواهید کرد.

آقای پیروزفر هیچ مصاحبه ای ندارد

تقریبا اکثر سلبریتی‌ها چه در جهان و چه ایران حداقل در یک برنامه حضور پیدا کرده‌اند و دست کم یک مصاحبه از آنها پیدا می‌شود. اما پارسا پیروزفر هیچ مصاحبه تلویزیونی تاکنون انجام نداده است.

او در نوجوانی داستان مصور می‌ساخت

وقتی پارسا پیروزفر تنها 12 سال داشت و دانش‌آموز کلاس پنجم ابتدایی بود، به سبب علاقه زیاد به نقاشی و داستان‌سرایی، داستان‌های مصور طراحی می‌کرد. به همین دلیل او رشته نقاشی را برای دانشگاه انتخاب کرد.

صبور بودن

به گفته خود این بازیگر او انسان بسیار صبوری است و اعتقاد دارد برای موفقیت باید پله پله پیش رفت.

زندگی در کانادا

او سال‌هاست که ساکن کشور کاناداست و در کشور آمریکا نیز کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌کند.

هیچوقت دچار کلیشه نشد!

آقای پیروزفر چهره‌ای مخاطب پسند دارد و در کنار آن بازیگری متفاوتی نیز از خود نشان می‌دهد. او بارها و بارها توانسته لحن و تیپ‌های شخصیتی مختلف خلق کند و می‌توانست تبدیل به یکی از پول سازترین بازیگران ایران شود اما او ترجیح داد گزیده کار کند.

علاقمند به سفر

آقای پیروزفر علاقه خاصی به سفر کردن دارد و به عقیده او آرامش زیادی را در سفر حس می‌کند.

از شلوغی گریزان

بزرگترین ضعف این هنرپیشه از نظر خودش این است که از جاهای شلوغ و پرجمعیت خوشش نمی‌آید.‌ او می‌گوید در اینجور مکان‌ها زود خسته می‌شود.

اصلا اهل فعالیت در فضای مجازی نیست

آقای پیروزفر اصولا در فضای مجازی فعالیت‌های بسیار کمی تا کنون انجام داده است و از آن دسته هنرمندان نیست که دائما به موضوعات مختلف واکنش نشان دهد.

آلبوم عکس پارسا پیروزفر

در ادامه چند عکس زیبا از این بازیگر برای شما قرار می‌دهیم.

سوالات متداول

پارسا پیروزفر الان کجاست؟

این بازیگر ساکن کانادا است و بین ایران و کانادا در رفت و آمد است.

پارسا پیروزفر اصالتا اهل کجاست؟

پارسا پیروزفر اصالتا اهل تهران است.

سخن آخر

در این مقاله مروری بر بیوگرافی کامل آقای پیروز فر و فیلم‌ها و جوایز این بازیگر بااستعداد سینما، تلویزیون و تئاتر داشتیم. برخی از مقالات به موضوعاتی همچون همسر آقای پیروزفر یا عکس پارسا پیروزفر و همسرش پرداخته‌اند اما باید بگوییم که هیچ خبر قطعی و تایید شده‌ای درباره این موضوع در دسترس نیست. همچنین آخرین باری که این هنرمند دیده شد، در مراسم خاکسپاری مرحوم داریوش مهرجویی بود که عکس او را در بالا قرار دادیم. به نظر شما بهترین هنرنمایی پیروزفر در کدام یک از آثار اوست؟ شما می‌توانید در پایین همین صفحه نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
محمد قنبری
.
12 شهریور 1401، 23:10
پاسخ
0
2
خیلی عالی درخشید پارسا پیروز فر مثل همیشه
avatar
بهار
.
29 اردیبهشت 1399، 20:25
پاسخ
0
3
سلام. بسیار سپاسگزارم که درباره ی هنرمندی با اخلاق و با سواد و برازنده مطالب ارزنده فراهم فرمودید. دست مریزاد
avatar
عاطفه
.
08 آذر 1398، 01:02
پاسخ
0
1
مطلبتون عالی بود ,من فقط میدونستم که بازیگره ،جالب بود که کار ترجمه هم انجام دادن????
avatar
مونا جلالی
.
08 آذر 1398، 10:57
پاسخ
0
0
@عاطفه
ممنون از همراهیتون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402