بهترین جاروبرقی های موجود در بازار (راهنمای خرید)

بهترین جارو برقی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه وجود یک دستگاه جاروبرقی در هر خانه کاملا ضروری و لازم است. در ادامه این مقاله به بهترین جاروبرقی های ایرانی و خارجی 2019 موجود در بازار و قیمت آنها اشاره خواهیم داشت.

نظافت و پاکیزگی خانه و محل کار یکی از نکات اساسی است که همواه می‌بایست رعایت شود. برای این کار استفاده از جاروها پیشنهاد می‌شود؛ اما همان‌طور که می‌دانید جاروهای دستی و قدیمی دیگر کارایی نداشته و امروزه در هر خانه‌ای یک دستگاه جاروبرقی دیده می‌شود که با آن نظافت سطوح انجام می‌شود. از آنجا که در طول هفته چندین بار به سراغ جاروبرقی رفته و از آن استفاده می‌کنید، همچنین با توجه به این نکته که برای جاروکشی می‌بایست جاروبرقی را به دنبال خود از سمتی به سمت دیگر برد، در نتیجه توصیه می‌شود که پیش از خرید یک جاروبرقی، تمام نکات مهم پیرامون آن را به خوبی بررسی کرده و دستگاهی مطابق با نیازهای خود خریداری کنید.

بهترین جاروبرقی 2019/ Vaccum-cleaner

به طور کل جاروبرقی‌ها در دو نوع کیسه‌دار و مخزنی طراحی و تولید می‌شوند که هر کاربری متناسب با شرایط و نوع کاربری خاصی که از محصول می‌طلبد، یک مدل را می‌پسندد. درواقع مدل‌های کیسه‌دار، راحت و بهداشتی تخلیه می‌شوند؛ اما نمونه‌های مخزن‌دار، نیاز به خرید مداوم پاکت نداشته و با سیستم مخصوص خود معمولا غبار و زباله را فشرده و متراکم می‌کنند تا بتوان مدت زمان بیشتری بدون تخلیه مخزن دستگاه، از آن استفاده کرد.

چنانچه قصد خرید جاروبرقی برای منزل و یا اداره خود را دارید، پیشنهاد می‌شود در ادامه این مقاله با پلازا همراه باشید. در ضمن اگر تمایل دارید از قیمت بهترین یخچال‌ و فریزرهای موجود در بازار نیز مطلع شوید، پیشنهاد می‌شود حتما سری به این مقاله بزنید.

بهترین مارک جاروبرقی/ Vaccum-cleaner

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


بهترین جاروبرقی های بوش


بوش یکی از برندهای قدرتمند در زمینه تولید انواع لوازم برقی خانگی است که اگرچه قیمت محصولات آن نسبتا بالاست، اما کالاهای این برند از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند. در ابتدا به معرفی بهترین جاروبرقی های 2019 بوش می‌پردازیم.

 

جاروبرقی بوش مدل BSGL32500

بهترین مارک جاروبرقی بوش / Bosch BSGL32500

قیمت فعلی: 1.658.000 تومان

جاروبرقی بوش مدل BSGL32500 از نوع جاروهای کیسه‌دار است و با قدرت موتور 2500 واتی خود قادر است کوچک‌ترین ذرات آشغال را از روی فرش و زمین مکش کرده و جمع‌آوری کند. مخزن این جارو در حدود 4 لیتر است که در هنگام پر شدن به‌واسطه نشانگر مخصوصی که روی آن تعبیه شده است به کاربر هشدار می‌دهد. طول کابل این مدل 8 متر و شعاع کارکرد آن حدود 10 متر است؛ در نتیجه کاربر به خوبی می‌تواند فضای نسبتا زیادی را پوشش دهد. یکی از مزیت‌های این مدل، وزن سبک آن است که جابه‌جایی آن را برای کاربر بسیار راحت کرده است. جاروبرقی بوش مدل BSGL32500 قابلیت جذب مایعات نداشته و هیچ دکمه کنترلی روی دسته آن تعبیه نشده است و کاربر می‌بایست برای تنظیم قدرت مکش جارو، از دکمه‌های موجود روی بدنه استفاده کند. این محصول فیلتر بهداشتی داشته و فیلتر خروجی آن از نوع HEPA است. این کالا در رنگ قرمز در بازار موجود است.

 

جاروبرقی بوش مدل BGS4ALLGB

بهترین مارک جارو برقی

قیمت فعلی: 2.295.000 تومان

یکی از اصلی‌ترین مشخصات جاروبرقی بوش مدل BGS4ALLGB، مخزن‌دار بودن آن است. درواقع این مدل فاقد کیسه بوده و در عوض از یک مخزن 1.9 لیتری بهره می‌برد. این محصول مجهز به موتوری قدرتمند و کم‌صدا با قدرت 700 وات است که به‌راحتی آشغال‌ها و گردوخاک‌های روی سطح زمین را پاک می‌کند. مخزن این مدل، قابلیت تمیزی خودکار داشته و البته به آسانی نیز قابل درآمدن و خالی کردن است. جاروبرقی بوش مدل BGS4ALLGB مجهز به فیلتر HEPA است؛ این فیلتر قابلیت شستشو داشته و گردوغبار موجود در هوای خروجی از جارو را به خود جذب کرده و از بروز آلرژی و حساسیت جلوگیری می‌کند. طول کابل برق این محصول حدود 5 متر و شعاع کارکرد آن 15 متر است. این جاروبرقی قابلیت جذب مایعات را ندارد، اما از مصرف انرژی A بهره می‌برد. گفتنی است برای جمع کردن سیم این جارو، کافی است مقداری از آن را با دست به بیرون بکشید تا سیم به صورت خودکار جمع گردد.

 

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR

جاروبرقی چه مارکی خوبه

قیمت فعلی: 4.200.000 تومان

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR یکی از محبوب‌ترین جاروهای کیسه‌‌دار برند بوش است که با ویژگی‌های منحصربفرد و قیمت نسبتا مناسبی که دارد، تقریبا همه کاربران را از خود راضی نگه می‌دارد. این مدل با قدرت موتور 1800 وات، توان مکش بالایی داشته و از راندمان بالایی برخوردار است. تنظیمات و کنترل میزان مکش دستگاه از روی بدنه قابل انجام است. وزن این جاروبرقی در حدود 7.8 کیلوگرم است و کاربر می‌تواند به‌آسانی توسط دسته‌ای که برای آن تعبیه شده، جارو را بلند کرده و یا با استفاده از چرخ‌ها، آن را جابه‌جا کند. این مدل مجهز به لوله تلسکوپی است که کاربر می‌تواند متناسب با بلندی قد خود، دسته را تنظیم کند. علاوه براین فیلتر خروجی HEPA، گردوغبار موجود در مسیر خروجی را به خود جذب کرده و از ایجاد آلرژی در کاربر جلوگیری می‌کند. این مدل نیز به صورت کم‌صدا طراحی شده و به واسطه سری‌های مختلفی که دارد قادر است گوشه‌ها، مبل و پرده‌ها را نیز به خوبی جارو بکشد. طول کابل برق جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR حدود 13 متر و شعاع عملکرد آن 15 متر است. همچنین خرطومی آن بسیار باکیفیت و با انعطاف‌پذیری بالا طراحی شده است.

 


بهترین جاروبرقی های سامسونگ


 سامسونگ برند نام آشنایی است که در بازار ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است. در ادامه به معرفی بهترین جاروبرقی های این شرکت می‌پردازیم. 

 

جاروبرقی سامسونگ مدل QUEEN-18

بهترین جاروبرقی سامسونگ / Samsung-QUEEN-18

قیمت فعلی: 1.949.000 تومان

جاروبرقی سامسونگ مدل QUEEN-18 با وجود ظاهر و طراحی ساده‌ای که دارد، عملکرد بسیار خوبی داشته و کاربران را از خود راضی نگه می‌دارد. این جاروبرقی از نوع کیسه‌دار است و از یک موتور با قدرت 1800 وات بهره می‌برد. بدنه این محصول از مواد پلاستیکی با کیفیت ساخته شده و بر روی بدنه دستگاه، یک نشانگر کوچک تعبیه شده است که در صورت پر شدن مخزن به کاربر هشدار می‌دهد. یکی از مزایای این محصول، وجود پاکت یکبار مصرف 4 لیتری است که گنجایش خوبی برای جمع‌آوری آشغال‌ها داشته و زود پر نمی‌شود. برای آنکه قدرت مکش جاروبرقی با پرشدن کیسه کاهش نیابد، سامسونگ برای این مدل از یک فیلتر سایکلون یا چرخشی استفاده کرده است که موجب می‌شود ذرات بزرگتر و سنگین‌تر ابتدا در آن جمع شده و فضای کیسه را اشغال نکنند. این فیلتر در کنار دسته جاروبرقی تعبیه شده است و نحوه جایگذاری و درآوردن آن بسیار آسان و راحت است. یکی دیگر از مزیت‌های جاروبرقی مدل QUEEN-18 سامسونگ، طراحی خلاقانه پارویی آن است که موجب می‌شود به‌آسانی در جهات مختلف خم شده و دسترسی به فضاهای مختلف را آسان می‌کند. در این محصول علاوه بر فیلتر سایکلون، از دو فیلتر HEPA11 و مایکرو نیز استفاده شده که سبب می‌شود گردوغبار موجود در هوای خروجی از جارو، به صورت کامل جذب شده و هوا عاری از خاک شود. طول سیم این محصول حدود 7 متر بوده و شعاع کارکردی بیش از 10 متر دارد که کاملا قابل قبول به نظر می‌رسد. با وجود آنکه روی دسته این جاروبرقی دکمه‌هایی برای کنترل و تنظیم قدرت مکش تعبیه نشده است، اما قیمت مناسب و عملکرد قابل قبول آن، رضایت هر کاربری را کاملا جلب می‌کند.

 

جاروبرقی سامسونگ مدل VC-920

جاروبرقی سامسونگ/ Samsung-VC-920

قیمت فعلی: 2.998.000 تومان

جاروبرقی سامسونگ مدل VC-920 از نوع کیسه‌دار طراحی شده و لوله تلسکوپی آن قابلیت تنظیم ارتفاع لوله را برای کاربر بسیار آسان کرده است. این مدل در محل اتصال لوله به بدنه، از قابلیت چرخش 360 درجه بهره می‌برد و سبب می‌شود با حرکت کاربر به اطراف، به خوبی موقعیت خود را تنظیم کند. برای این جارو سری‌های مختلف طراحی شده است؛ در حقیقت کاربر می‌تواند با استفاده از سری باریک، درز و گوشه‌ها را نظافت کند و با سری گرد برسی، مبلمان و اثاثیه را گردگیری کند.

برای این مدل، کیسه یکبار مصرف به حجم 4.3 لیتری در نظر گرفته شده که امکان جاروکشی طولانی‌تر را برای کاربر فراهم کرده است. این جارو مجهز به فیلتر سایکلون است که موجب می‌شود آشغال‌های بزرگتر و سنگین‌تر جدا شده و قدرت مکش جارو قوی و یکنواخت‌تر شود. یکی از مزیت‌های اصلی این مدل، وجود دکمه‌های کنترلی روی دسته جاروبرقی است که سبب می‌شود برای تنظیم کارکرد جارو، نیاز به خم و راست شدن نباشد. گفتنی است قدرت موتور این مدل 2100 وات و قدرت مکش آن 370 وات است. طول کابل جاروبرقی سامسونگ مدل VC-920 حدود 7 متر و شعاع کارکرد آن 10.5 متر است. سامسونگ برای این مدل به غیر از فیلتر سایکلون از فیلترهای سیلور نانو، مایکرو و فوم نیز استفاده کرده است.

 

جاروبرقی سامسونگ مدل QUEEN-24

جاروبرقی سامسونگ/ Samsung QUEEN-24

قیمت فعلی: 3.139.000 تومان

جاروبرقی سامسونگ مدل QUEEN-24 به صورت کیسه‌دار طراحی شده است. سامسونگ در این مدل از یک کیسه (پاکت) دائمی به حجم 4 لیتر برای جمع‌آوری آشغال استفاده کرده است. مضاف‌براین، وجود فیلتر سایکلون در این محصول موجب می‌شود که آشغال‌های بزرگتر جدا شده و نیاز به خالی کردن کیسه جارو، کمتر احساس شود. گفتنی است لوله تلسکوپی و پارویی هوشمند این جارو سبب می‌شود که عملیات جاروکشی و نظافت منزل بیش از پیش آسان و لذت‌بخش شود. خاطر نشان می‌شود دو فیلتر 13 HEPA و مایکرو نیز هوای خروجی را از وجود گردوغبار پاک کرده و هوای تمیزتری در محدوده مکان جارو شده را برای کاربر فراهم می‌کند. این محصول نسبتا سبک بوده و تنها 6.5 کیلوگرم وزن دارد و قادر است با قدرت موتور 2400 واتی خود، مکش بالایی در زمینه جذب آشغال‌های موجود در سطح زمین را از خود به نمایش بگذارد. جاروبرقی سامسونگ مدل QUEEN-24 با وجود آنکه فاقد دکمه‌های کنترل مکش روی دسته است، اما با عملکرد عالی خود از ارزش خرید نسبتا بالایی برخوردار است.

 


بهترین جاروبرقی های فیلیپس


فیلیپس یک شرکت مطرح هلندی است که با سال‌ها تجربه توانسته سهم خوبی از بازار لوازم برقی خانگی را از آن خود کند. در ادامه به سه مدل از برترین جاروبرقی های 2019 این شرکت اشاره خواهیم کرد.

 

جاروبرقی فیلیپس مدل FC8585/01

قیمت فعلی: 2.449.000 تومان

جاروبرقی فیلیپس مدل FC8585/01 از نوع کیسه‌دار طراحی شده است. این محصول با کیسه‌های S-Bag که عمدتا مختص جاروبرقی‌های فیلیپس است کار می‌کند. این کیسه‌ها از مواد ترکیبی باکیفیت و به صورت 4 لایه ساخته شده‌اند که گردوغبار را به خوبی فیلتر می‌کنند. این جارو بدنه کوچکی داشته و تنها 5.2 کیلوگرم وزن دارد. پارویی این جارو به صورت MultiClean طراحی شده است که حتی ذرات درشت را به خوبی جذب می‌کند. کمپانی فیلیپس با بهره‌گیری از فناوری AirflowMax، به خوبی هوای داخل مخزن را به گردش درآورده است تا قدرت مکش تا زمان پرشدن کامل کیسه افت نکند. قدرت موتور این محصول 2100 وات است و توان مکشی در حدود 450 وات دارد و به‌واسطه صدای کم و فیلتر خروجی HEPA 13 که دارد، می‌تواند گزینه خوبی برای خرید یک جاروبرقی ایده‌آل تلقی شود.

 

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01

بهترین مدل جاروبرقی فیلیپس/ Philips-FC9170-01

قیمت فعلی: 2.550.000 تومان

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 ظاهری جمع‌وجور و نسبتا سبک دارد، اما از توان موتور بالایی بهره می‌برد. قدرت موتور این محصول 2200 وات است که توان مکش زیادی را در دهانه جارو ایجاد می‌کند. این جاروبرقی به صورت کیسه‌دار طراحی شده است و از کیسه‌های یکبارمصرف S-Bag بهره می‌برد. کمپانی فیلیپس در این محصول از فیلتر HEPA13 استفاده کرده است تا هوای خروجی از جارو، عاری از گردوغبار شود. جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 دارای سری‌های مختلف و برس‌های چندکاره است که پاکسازی فضاهای مختلف را برای کاربر آسانتر می‌کنند. می‌توان گفت تنها نقص این محصول، نداشتن فضای اختصاصی برای جایگذاری این سری‌ها درون خود جاروبرقی است.

 

جاروبرقی فیلیپس مدل FC8924/01

بهترین مدل جاروبرقی فیلیپس/ Philips-FC8924-01

قیمت فعلی: 4.755.000 تومان

جاروبرقی فیلیپس مدل FC8924/01 یکی از باکیفیت‌ترین و به‌روزترین محصولات این برند محسوب می‌شود. این جاروبرقی از نوع کیسه‌دار طراحی شده و گنجایش مخزن آن 4 لیتر است. فیلیپس برای این مدل، فضای مخصوصی جهت نگهداری سری‌های مختلف درنظر گرفته است که موجب می‌شود قطعات جارو گم نشوند؛ اما یکی از ویژگی‌های اصلی و منحصربفرد این محصول، وجود چراغهای LED در قسمت سری جاروبرقی است که موجب می‌شود سطح زمین کاملا روشن شده و آشغال‌ها بهتر دیده شوند. بر روی بدنه این محصول یک نمایشگر تعبیه شده که توسط آن نوع عمکلرد جارو و همچنین پر یا خالی بودن مخزن زباله را به اطلاع کاربر می‌رساند. گفتنی است این جارو نیز از فیلتر HEPA 13 بهره برده و قدرت موتوری در حدود 2200 وات دارد. توان مکش این محصول 500 وات بوده و روی دسته آن، دکمه‌های کنترل مکش و خاموش و روشن کردن نیز تعبیه شده است.

 


بهترین جاروبرقی های ال جی


محصولات لوازم خانگی ال جی با ضمانت گلدیران از محبوبیت بالایی در بازار لوازم خانگی ایران برخوردار هستند. در ادامه برترین جاروبرقی‌های این برند را با هم مرور خواهیم کرد.

 

جاروبرقی ال جی مدل VB-8120

بهترین مارک جارو برقی

قیمت فعلی: 3.289.000 تومان

جاروبرقی ال جی مدل VB-8120 پیشنهاد خوبی برای افرادی است که ترجیح می‌دهند از جاروبرقی‌های مخزنی به جای کیسه‌دار استفاده کنند. در حقیقت با استفاده از این مدل جاروها، دیگر کاربر نیازی به تعویض پاکت نداشته و تنها کافی است تا مخزن پر شده را خالی کند. در محل خروجی این محصول، فیلتر HEPA 13 و کربن اکتیو تعبیه شده است تا گردوخاک وارد محیط نشود. این جارو، طراحی شیک و زیبایی داشته و دو گواهینامه SLG و BAF را نیز دریافت کرده است. جاروبرقی ال جی مدل VB-8120، موتور قدرتمند 2000 واتی دارد که مکش بالایی را در قسمت دهانه فراهم می‌کند. این محصول سبک بوده و تنها 5.2 کیلوگرم وزن دارد. ظرفیت مخزن این محصول 1.5 لیتر است و با سیم بلند 6 متری خود، آزادی عمل بالایی را برای کاربر در حین جاروکشی فراهم می‌کند. یکی از مزیت‌های این محصول، قابلیت کم و زیاد کردن قدرت مکش جارو از روی دسته آن است. این جارو مجهز به سیستم فشرده‌سازی زباله است و از قدرت مکش پایدار با سیستم گردبادی نیز بهره می‌برد.

 

جاروبرقی ال جی مدل 8320HTS

بهترین جارو برقی

قیمت فعلی: 3.350.000 تومان

ال جی در زمینه ساخت انواع جاروبرقی‌های مخزنی، یدی قدرتمند دارد. جاروبرقی ال جی مدل 8320HTS یکی دیگر از محصولات باکیفیت این کمپانی است که به صورت مخزنی طراحی شده و به‌واسطه گنجایش مخزن 1.2 لیتری که دارد، دیرتر پر شده و در مقایسه با مدل‌های کیسه‌دار حدود سه برابر، زباله بیشتری را در مخزن خود نگه می‌دارد. این دستگاه نیز از قدرت موتور 2000 واتی بهره برده و قدرت مکش فوق‌العاده‌ای دارد. جاروبرقی ال جی مدل 8320HTS مجهز به نشانگر پر بودن مخزن است و در قسمت هوای خروجی، از فیلتر HEPA 13 بهره می‌برد. علاوه براین، سیستم مکش گردبادی که برای این محصول لحاظ شده است موجب می‌شود که گردوغبار موجود در هوا را جداسازی کرده و قدرت مکش در طولانی مدت همچنان حفظ شود. مضاف‌براین، سیستم کمپرسور یا فشرده‌ساز نیز با استفاده از یک تیغه مخصوص، ذرات غبار را به صورت تکه‌های متراکم درمی‌آورد. این محصول نیز مجهز به گواهینامه کیفیت SLG از آلمان و گواهینامه ضدآلرژی BAF از کشور انگلستان است. کنترل مکش دستگاه نیز از روی دسته محصول قابل انجام است.

 

جاروبرقی ال جی مدل VN-3822

جاروبرقی چه مارکی خوبه

قیمت فعلی: 2.855.000 تومان

جاروبرقی ال جی مدل VN-3822 از نوع کیسه‌دار و با قدرت موتور 2200 وات طراحی شده است. گنجایش مخزن این محصول 4 لیتر است و کاربر می‌تواند از کیسه دائمی یا پاکت برای آن استفاده کند. این جارو مجهز به سنسور موتور و نشانگر پر بودن مخزن است و دو گواهینامه کیفیت SLG و گواهینامه کاهش عوامل آلرژی‌زا ECARF را دریافت کرده است. مضاف‌براین، فیلتر HEPA 13 این محصول قادر است تا 99 درصد ذرات مضر گردوغبار را از هوا بزداید. این دستگاه تنها 5.3 کیلوگرم سنگینی دارد و به‌واسطه کنترلری که روی دسته خود دارد، کارایی آسان‌تری را به کاربر هدیه می‌کند.

 


بهترین جاروبرقی های پارس خزر


پارس خزر یکی از برندهای مشهور و بنام ایرانی است که سابقه درخشانی در زمینه تولید انواع لوازم برقی خانگی دارد. در ادامه سه مدل از برترین جاروبرقی‌های این شرکت را با هم بررسی خواهیم کرد.

 

جاروبرقی پارس خزر مدل  Turbo 2000

جاروبرقی پارس خزر/ Pars Khazar Turbo-2000 )

قیمت فعلی: 1.076.000 تومان

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2000 از نوع کیسه‌دار است و کاربر می‌بایست پاکت‌های یکبار مصرف آن را در صورت پر شدن تعویض نماید. گفتنی است چراغ نشانگری که روی بدنه آن تعبیه شده است، زمان مناسب تعویض پاکت را به کاربر هشدار می‌دهد. مخزن این محصول حدود 6 لیتر است. قدرت موتور این محصول 2000 وات است که مکش بالایی برای جمع‌ کردن آشغال‌ها دارد. این جارو سبک بوده و تنها 5.4 کیلوگرم وزن دارد. این محصول از یک سیستم دمنده (Blower) برای زدودن گردوغبار بهره می‌برد و به یک میکروفیلتر مخصوص تصفیه گردوغبار نیز مجهز شده است. طول کابل برق جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2000 حدود 6.7 متر است و به کاربر اجازه می‌دهد که فضایی به شعاع 8 متر را به‌راحتی جارو کند.

 

جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200W

بهترین جارو برقی

قیمت فعلی: 1.218.500 تومان

جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200W، طراحی ساده و کلاسیکی داشته و از نوع کیسه‌دار است. ظرفیت مخزن این مدل حدود 8 لیتر است و چون تمام زباله‌ها داخل کیسه مخصوص جمع می‌شوند، تخلیه آن کاملا بهداشتی است. این محصول مجهز به فیلتر HEPA است و می‌تواند ذرات معلق بزرگ‌تر از 0.3 میکرون که برای سلامتی مضر هستند را از هوای خروجی جاروبرقی حذف کرده و هوای سالم و تصفیه شده را خارج کند. گفتنی است این فیلتر قابلیت شستشو نیز دارد. توان موتور این جاروبرقی حدود 2200 وات است و البته از نشانگر پر بودن مخزن روی بدنه نیز بهره می‌برد. این محصول مجهز به سری‌های متنوع است که برای پاکسازی فضاهای مختلف به‌کار می‌روند.

 

جاروبرقی پارس خزر مدل  KOMPRESSOR VC-2500W

بهترین مارک جارو برقی

قیمت فعلی: 1.757.000 تومان

جاروبرقی پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W، یکی دیگر از انواع جاروهای کیسه‌دار این شرکت است که طراحی شیک و زیبایی دارد. این محصول مجهز به کنترلر قدرت مکش روی دسته است و کاربر می‌تواند به‌راحتی و بدون آنکه خم شود، جارو را خاموش و روشن کرده و قدرت مکش آن را تنظیم کند. علاوه‌براین کاربر می‌تواند از کیسه‌های دائمی، کاغذی و ضدباکتری نیز برای این محصول استفاده کند. این مدل نیز مجهز به فیلتر بهداشتی HEPA است که در پاکسازی هوای خروجی از جاروبرقی موثر است. مخزن این جارو حدود 8 لیتر است و از نشانگر پر بودن مخزن روی بدنه نیز بهره می‌برد.

 

در فهرست بالا تعدادی از بهترین جاروبرقی های 2019 موجود در بازار را با هم مرور کردیم. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود و ویژگی‌هایی که از یک جارو انتظار دارید، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای خرید آن اقدام کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
راستین
.
12 مرداد 1400، 11:59
پاسخ
0
0
سایت خیلی خوبی دارید امیدوارم موفق باشید
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402