دانلود اپلیکیشن های فالوورگیر اینستاگرام ؛ فالوورهای خود را افزایش دهید

برنامه فالوورگیر / instagram-followers
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر به صورت حرفه‌ای در اینستاگرام فعالیت می‌کنید و ترجیح می‌دهید که بهتر دیده شوید، پیشنهاد می‌شود از فالوورگیر اینستاگرام استفاده کرده و از این طریق، تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. برای این کار به دانلود فالوور بگیر اینستا ، برنامه افزایش فالوور اینستاگرام ، نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام و بهترین برنامه فالوورگیر اینستاگرام نیاز دارید.

چنانچه در اینستاگرام پیج دارید و ترجیح می‌دهید با افزایش فالوور، اعتبار صفحه خود را بالا ببرید، پیشنهاد می‌شود از برنامه فالوورگیر استفاده کنید. در ادامه 10 اپلیکیشن فالوورگیر اینستاگرام و برنامه افزایش فالوور اینستاگرام را با هم مرور خواهیم کرد. البته خاطر نشان می‌شود که این برنامه‌ها به صورت مستقیم فالوورهای شما را افزایش نداده و بیشتر با ارائه ابزارهایی مثل هشتگ‌های پرکاربرد، سبب می‌شوند که کاربران بیشتری پیج شما را فالوو کنند. البته در این راستا، اپلیکیشن و سایت‌های متعددی نیز فعالیت می‌کنند و خدمات خود را در زمینه افزایش فالوور، به صورت پولی ارائه می‌کنند.

امروزه شبکه اینستاگرام به یکی از اصلی ترین منبع های درآمد تبدیل شده است که در این میان کاربران بسیاری از این طریق به درآمد های بالایی رسیده اند که در این خصوص قصد داریم یکسری فالوورگیر اینستاگرام را برای شما معرفی کنیم که براساس آن میتوانید به صورت رایگان فالوو هایی را دریافت کنید. هر یک از برنامه های معرفی شده در لیست افزایش فالوور رایگان در اینستاگرام قوانین و شرایط مخصوصی را دارا هستند که بعد از نصب میتوانید با آنها آشنا شوید. در این خصوص طبق بررسی هایی که سایت پلازا انجام داده است میتوانید قبل از نصب به این موارد دسترسی داشته باشید و طبق نیاز خود به بهترین برنامه های افزایش فالوور اینستا دسترسی پیدا کنید. برنامه های بسیاری در این خصوص فعالیت دارند که نمیتوان به تمامی آنها اعتماد نمود. اما بدنیست بدانید طبق بررسی های پلازا که از سایت های معتبر جهانی و بررسی های اختصاصی که در این زمینه انجام داده توانسته به 10 فالوورگیر اینستاگرام رایگان دسترسی پیدا کند که پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله باما همراه باشید و نظر خود را در مورد برنامه ها باما در میان بگذارید.

در ادامه می‌خوانید

10 اپلیکیشن فالوورگیر اینستاگرام

افزایش فالوور رایگان در اینستاگرام بطور عادی انجام نمیگیرد مگر اینکه بتوانید پست های ناب و کاربرپسند را طراحی و به اشتراک بگذارید که طبق قوانین سختگیرانه اینستاگرام و وجود رقبای بسیار این مورد کار دشواری خواهد بود. در این خصوص بدنیست به سراغ بهترین برنامه های افزایش فالوور اینستا بروید. لازم به ذکر است بدانید که امروزه  حتی بهترین اشخاص و کانال های این حوزه از این طریق فالور های خود را مدیریت میکنند که اگر شما نیز قصد دارید در این زمینه رشد خوبی داشته باشید پیشنهاد میشود در ادامه مقاله مربوط به معرفی فالوورگیر اینستاگرام رایگان باما همراه باشید. در این قسمت با 10 اپلیکیشن فالوورگیر اینستاگرام و برنامه افزایش فالوور خارجی آشنا می‌شویم.

1- برنامه فالوورگیر  Turbo Followers for Instagram

این نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام رایگان ، یک فالوورگیر اینستاگرام ساده و مطمئن است که با پلتفرم‌های اندروید، iOS و macOS سازگار است و کلیه فرآیندهای در نظر گرفته شده برای جذب مخاطب و فالوور در آن، به صورت دستی انجام می‌شود. در واقع، این برنامه افزایش فالوور اینستاگرام از هشتگ‌های پرکاربرد استفاده می‌کند تا اعتبار پروفایل کاربر را بیشتر کند.

اگر تمایل دارید که بیش از 1000 فالوور واقعی به پیج خود اضافه کنید، کافی است این نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام را نصب کرده و از آن استفاده کنید. اولین برنامه لیست برنامه افزایش فالوور رایگان اینستا Turbo Followers for Instagram نام دارد که از مزایای خوبی برخوردار است که در ادامه به تمامی آنها اشاره شده است.

روش کار این نرم افزار به عنوان بهترین برنامه فالوورگیر اینستاگرام بدین صورت است که اطلاعات دیگر کاربران برای فرد نمایش داده می‌شود و فرد می‌تواند در صورت تمایل با فالوو کردن آنها، سکه به دست آورد.

حال می‌توان با استفاده از سکه‌ها، پروفایل خود را در معرض دید هزاران کاربر قرار داده و از آنها بخواهید که پیج شما را فالوو کنند. در ادامه میتوانید به لینک های دانلود برنامه افزایش فالوور واقعی این برنامه دسترسی پیدا کنید که به صورت کاملا رایگان برای شما قرار گرفته اند.

مزایا

  • این اپلیکیشن در هر دو پلتفرم موبایل و کامپیوتر قابل استفاده است.
  • کاملا رایگان بوده و کاربری آسانی دارد.
  • فالوورهای واقعی و فعال را اضافه می‌کند.

معایب

  • این برنامه تنها برای کاربران اینستاگرام طراحی شده است.
  • برخی از ویژگی‌های این اپلیکیشن رایگان نبوده و پولی هستند.

2- برنامه فالوورگیر Followers & unfollowers

دانلود فالوور بگیر اینستا Followers & unfollowers

این فالوورگیر اینستاگرام به کاربر اجازه می‌دهد که مخاطبان جدید را فالوو و آنفالو کند. همچنین از آنجا که این برنامه افزایش فالوور اینستاگرام اتوماتیک نیست، به کاربر اجازه می‌دهد که به صورت دستی مخاطبان مورد نظر خود را فالو یا آنفالو کند.

در لیست بهترین برنامه فالوورگیر اینستاگرام برنامه Followers & unfollowers توانسته به رتبه دوم دست پیدا کند که با استفاده از برنامه Followers & unfollowers میتوانید به شرایط و ابزار های بسیار خوبی در این زمینه دسترسی داشته باشید که پیشنهاد میشود در ادامه توضیحات مربوط به این برنامه باما همراه باشید. همچنین بدنیست بدانید که مطلب نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام رایگان هنوز هم ادامه دارد و گزینه خوبی برای شما قرار گرفته است.

در واقع با دانلود برنامه افزایش فالوور اینستاگرام رایگان می‌توان به سادگی 50 نفر از مخاطبان خود را به نحوی آنفالو کنید که دیگر نتوانند پیج شما را دنبال کنند. در این نرم افزار، شما می‌توانید یک لیست سفید ایجاد کرده و کسانی را که نمی‌خواهید آنفالو کنید، در این لیست قرار دهید. این اپلیکیشن از گوشی‌های اندروید 4.0 پشتیبانی کرده و یکی از مطمئن‌ترین برنامه‌های افزایش فالوور به شمار می‌رود.

مزایا

  • جذب فالوورهای واقعی

معایب

  • کاربر مجبور است که فالوورها را به صورت دستی اضافه کند.
  • این اپلیکیشن تنها منحصر سیستم عامل اندروید طراحی شده است.

3- فالوورگیر اینستاگرام Get Followers

فالوورگیر اینستاگرام Get Followers - برنامه افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

برنامه Get Followers یک فالوورگیر اینستاگرام ، برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و به عبارتی بهترین برنامه فالوورگیر اینستاگرام است که با نصب و استفاده از آن می‌توان طی انجام یکسری عملیات‌های ساده، سکه به‌دست آورد. در حقیقت، به محض دانلود و نصب این اپلیکیشن، نرم افزار تعدادی سکه به اکانت کاربر اختصاص می‌دهد. پس از آن، این برنامه افزایش فالوور اینستاگرام رایگان و برنامه افزایش فالوور خارجی  از کاربر می‌خواهد که تعداد معینی از اکانت‌های موجود در اینستاگرام را فالوو کند.

اگر به گوش شما خورده است که یک برنامه 1000 فالوور رایگان وجود دارد اشتباه نکنید زیرا برنامه Get Followers طبق بررسی های بعمل آمده در این زمینه ویژگی های خوبی را در خود جای داده است که میتوانید به لینک دانلود برنامه افزایش فالوور واقعی در ادامه دسترسی داشته باشید. پیشنهاد میشود نظر خود را در مورد برنامه Get Followers باما در میان بگذارید که این ابزار از بهترین های لیست بشمار میرود.

حال برای هر اکانتی که کاربر فالوو می‌کند، نرم افزار فالوورگیر اینستاگرام به او سکه می‌دهد. از این پس کاربر می‌تواند با استفاده از سکه‌ها، فالوورهای بیشتری را به پیج خود اضافه کند. این اپلیکیشن، تگ‌های اینستاگرام معروف بسیاری داشته و به کاربر این امکان را می‌دهد که در پست‌های خود از آن استفاده کرده و از این طریق، تعداد لایک‌ها و فالوورهای خود را بیشتر کند. نرم افزار Get Followers محیط کاربرپسندانه‌ای دارد و نحوه استفاده از آن بسیار آسان است. البته خوب است بدانید که دانلود فالوور بگیر اینستا Get Followers فقط برای اندروید موجود است.

4- برنامه فالوورگیر اینستاگرام InsEnGage

افزایش مخاطب و تعداد فالوور، به ویژه برای افرادی که به تازگی به شبکه اجتماعی اینستاگرام پیوسته‌اند، اصلا کار راحت و آسانی نیست. اما استفاده از برنامه فالوور اینستاگرام می‌تواند خیلی کاربردی و مثمرثمر باشد. نرم افزار فالوورگیر اینستاگرام InsEnGage بهترین برنامه فالوورگیر اینستاگرام است که مختص اندروید طراحی شده و برخلاف نرم افزارهای پولی، این برنامه 1000 فالوور رایگان اینستاگرام به کاربر کمک می‌کند که به صورت رایگان و مجانی، تا 5K فالوور جذب کند.

یک فالوور گیر اینستا برای اندروید باید از ویژگی های بسیاری برخوردار باشد و بتواند کاربر را بدون دغدغه به فالور هایی که نیاز دارد برساند که در این خصوص برنامه InsEnGage گزینه خوب و کاملا قدرتمندی بوده که توانسته در لیست فالوورگیر اینستاگرام ايفون نیز به جایگاه خوبی دست پیدا کند. در ادامه میتوانید به مزایا و معایب برنامه InsEnGage دسترسی پیدا کنید.

این برنامه فالوورگیر اینستاگرام با ایجاد هشتگ‌های کاربردی، سبب می‌شود که کاربرانش همیشه در بهترین موقعیت قرار بگیرند و لایک‌ها و فالوورهای بیشتری را دریافت کنند. مضاف براین، در کنار هشتگ‌های پیشنهادی، پست‌های کاربر را زمانبندی کرده و به او می‌گوید بهترین زمان برای ارسال این پست چه موقع است. ضمنا چنانچه تمایل دارید بدانید که بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چه وقت است حتما سری به این مقاله بزنید.

مزایا

  • افزایش فالوور، بسیار آسان و واقعی و به صورت اتوماتیک است.

معایب

  • برخی از ویژگی‌ها و امکانات برنامه نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای دارند.

5- برنامه فالوورگیر اینستاگرام Real Followers For Instagram بهترین برنامه های افزایش فالوور اینستا

برنامه افزایش فالوور اینستاگرام Real Followers For Instagram - اپلیکیشن افزایش فالوور اینستاگرام

این فالوورگیر اینستاگرام و برنامه افزایش فالوور اینستاگرام کاملا رایگان بوده و برای کاربرانی که ترجیح می‌دهند فالوورهای واقعی داشته باشند، توصیه می‌شود. نرم افزار Real Followers For Instagram به عنوان بهترین برنامه فالوورگیر اینستاگرام با ارائه تگ‌های خوب و کاربردی برای عکس‌های کاربر به او کمک می‌کند که فالوورهای بیشتری را به پیج خود اضافه کند.

در واقع، این برنامه جدیدترین و به‌روزترین تگ‌ها را تولید کرده و کاربر می‌تواند با این تگ‌ها به محبوبیت خود بیفزاید. مضاف بر ارائه تگ، این اپلیکیشن براساس سکه کار می‌کند و کاربر می‌تواند از طریق لایک کردن و فالو کردن کاربران دیگر، سکه جمع کرده و از این طریق به مخاطبان خود بیفزاید. این نرم افزار از اندروید نسخه 4.4 پشتیبانی کرده و بسیار مطمئن و ایمن طراحی شده است.

باما همراه باشید که قصد داریم یک فالوورگیر اینستاگرام ios را برای شما معرفی کنیم که از ویژگی های بسیاری برخوردار است و این مورد میتواند نیاز شما در این زمینه را بطور کامل به انجام رساند. لازم به ذکر است بدانید که از این برنامه بانام فالوورگیر اینستاگرام مود شده نیز یاد میشود که این مورد مربوط به ویژگی های بالای آن بوده است. در ادامه میتوانید به مزایای بسیار برنامه Real Followers For Instagram دسترسی پیدا کنید.

مزایا

  • تنها فالوورهای واقعی و فعال را جذب می‌کند.
  • هم لایک و هم تعداد فالوورها را افزایش می‌دهد.
  • رابط کاربری ساده و زیبایی دارد.

معایب

  • تنها مختص اندروید و اینستاگرام طراحی شده است.

6- برنامه فالوورگیر Fame Boom بهترین برنامه های افزایش فالوور اینستا

نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام Fame Boom - برنامه افزایش فالوور اینستاگرام

فالوورگیر اینستاگرام Fame Boom یک برنامه رایگان برای افزایش فالوور اینستاگرام است که مختص اندروید طراحی شده و با ارائه راهکارها و ترفندهایی به کاربر نشان می‌دهد که چگونه در فضای اینستاگرام بیشتر دیده شود. این برنامه، محبوب‌ترین هشتگ‌های یک دوره زمانی خاص را مشخص کرده و از کاربر می‌خواهد که محتوای خود را پیرامون این هشتگ‌ها تولید کند؛ در نتیجه، کاربر می‌تواند پست‌های جذاب‌تری را برای فالوورهای خود به نمایش بگذارد. این امر موجب می‌شود که لایک‌ها و فالوورهای بیشتری جذب پیج شما شده و به صورت غیرمستقیم تعداد فالوورهایتان افزایش یابد.

7- برنامه فالوورگیر HashtagsMix

یکی از بهترین راهکارها برای افزایش مخاطب و فالوور در اینستاگرام، استفاده از هشتگ‌های مناسب و کاربردی برای هر عکسی است که به اشتراک می‌گذارید. هدف از طراحی اپلیکیشن HashtagsMix نیز دقیقا همین است.

مضاف بر هشتگ‌های کاربردی و ترندی که این اپلیکیشن به کاربر پیشنهاد می‌دهد، به او کمک می‌کند که چگونه پروفایل اینستاگرام خود را برای فالوورهای خود، جذاب‌تر کند. با این ترفندها، فالوورهای واقعی و معتبری خواهید داشت که مدت زمانی طولانی، در کنار شما خواهند بود.

مزایا

  • رابط کاربر ساده‌ای دارد.
  • ایمن و مطمئن است.

معایب

  • تنها برای پلتفرم اندروید قابل استفاده است.

8- فالوورگیر اینستاگرام Followers Pumper بهترین برنامه های افزایش فالوور اینستا

دانلود برنامه افزایش فالوور واقعی - followers-pumper

نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام Followers Pumper، یکی دیگر از گزینه‌های موجود در فهرست ما است که روزانه هشتگ‌های جدید و ترند را به کاربر پیشنهاد می‌دهد تا محتوای خود را از این طریق بهبود بخشد. این قاعده همواره برقرار است: هر چه هشتگ‌های بهتری استفاده کنید، محتوای شما در اینستاگرام بهتر دیده خواهد شد. بنابراین، کاربر می‌تواند به سادگی با استفاده از این اپلیکیشن، تعداد لایک‌ها و فالوورهای خود را افزایش دهد.

9- برنامه فالوورگیر Get Followers & Get Likes بهترین برنامه های افزایش فالوور اینستا

برنامه افزایش فالوور اینستاگرام رایگان - get-followers-get-likes

فالوورگیر اینستاگرام Get Followers & Get Likes به کاربر کمک می‌کند تا از طریق نظارت و بررسی اکانت خود، فالوور جذب کند. این برنامه یک گزارش تحلیلی از لایک‌ها و کامنت‌های همه عکس‌هایی که کاربر به اشتراک گذاشته را به او می‌دهد. در نتیجه، کاربر می‌تواند با توجه به گزارش تحلیلی، محتواهای خود را تنظیم کرده و به اشتراک بگذارد. این برنامه افزایش فالوور اینستاگرام، رایگان بوده و محیط کاربری کاربرپسندانه‌ای دارد.

10- برنامه فالوورگیر اینستاگرام Followers For Instagram

بهترین برنامه افزایش فالوور - 1000-followers-for-instagram

اپلیکیشن 1000+ Followers for Instagram به کاربر کمک می‌کند که فالوورهای بسیاری را به پیج خود اضافه کند. این برنامه، تگ‌های مختلف را دسته‌بندی کرده و به کاربر این امکان را می‌دهد که پست‌های خود را پیرامون این تگ‌ها نوشته و به مخاطبان بیشتری دست پیدا کند. مضاف بر این، کاربر می‌تواند در این اپلیکیشن با پرداخت هزینه، به صورت فوری بیش از 1000 مخاطب و فالوور را جذب کند. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و کاربرپسند است.

سوالات متداول

1. بهترین برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و فالوورگیر اینستاگرام کدام است؟

برنامه‌های Turbo Followers for Instagram و Followers & unfollowers فالوورگیر اینستاگرام رایگان برای اندروید هستند.

2. کدام اپلیکیشن بهترین برنامه افزایش فالوور اینستاگرام رایگان 1000 تایی است؟

با برنامه Followers for Instagram +1000 می‌توانید بیش از 1000 فالوور را به اینستاگرام خود اضافه بکنید.

جمع بندی

در فهرستی که در بالا ارائه شد، 10 اپلیکیشن برتر فالوورگیر اینستاگرام را به شما معرفی کردیم که اگرچه در آنها امکان خرید فالوور وجود ندارد، اما روش‌ها و ترفندهای قانونی را به کاربر ارائه می‌کنند تا بتواند تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهد. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه‌ها، پیج خود را بهتر تحلیل و ارزیابی کرده و با هشتگ‌های به‌روز و جدیدی که نرم افزار به شما پیشنهاد می‌دهد، محتواهایی جذاب‌تر به اشتراک گذاشته و از این طریق فالوورهای بیشتری برای خود جذب کنید.

نظر شما درباره برنامه های فالوورگیر اینستاگرام چیست؟ به نظر شما این اپلیکیشن‌ها، روش مناسبی برای افزایش فالوور هستند؟ لطفا در پایین همین صفحه، نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
علی همتی
.
24 اردیبهشت 1401، 09:48
پاسخ
0
0
سلام من فالووربگیر فالووران رو نصب کردم نصبت به اپ های دیگه سکه های بیشتری میده.
avatar
وططوو
.
25 مرداد 1399، 12:17
پاسخ
0
2
فالوور واقعی آپارات هرکا 10 هزار تومان✅فالوور کاملا واقعی 16هزار تومان ✅لایک کاملا واقعی11هزار تومان ✅ممبر واقعی 5 هزار تومان ✅فیک 6 هزار تومان ✅هیدن 8 هزار تومان ✅اجباری8 هزار تومان✅ویو اینستا 200 تک تومان ⭕️⭕️⭕️ ✅کامنت تیک آبی 6 هزار تومان⭕️⭕️⭕️ ✅فالوور تیک آبی 20 هزار تومان⭕️⭕️(پیام سردبیر پلازامگ: برای تبلیغ، به واحد تبلیغات پلازامگ مراجعه کنید؛ با تشکر)
avatar
غزال
.
15 اردیبهشت 1399، 00:51
پاسخ
0
0
من برنامه turbo followers و نصب کردم ولی متوجه دو گزینه انتخابی اولش نمیشم . آیا برای عملکرد بهتر برنامه باید دو اکانت داشته باشیم؟
avatar
m.matin.a.ms
.
16 فروردین 1399، 15:06
پاسخ
1
0
200000000
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402