بررسی سریال The Morning Show ؛ داستان، تریلر، و نمرات منتقدین

دانلود سریال the morning show
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال The Morning Show یا برنامه‌ صبحگاهی، یک سریال تلویزیونی آمریکایی و در ژانر درام و طنز است. خالق این سریال، جی کارسون است و جنیفر انیستون در آن به ایفای نقش می‌پردازد.

سریال برنامه صبحگاهی، برای نخستین بار در اول نوامبر 2019 (10 آبان 1398) در شبکه‌ اپل تی‌وی پلاس به نمایش درآمد. این سریال آمریکایی با الهام از کتاب «اول صبح: نگاهی به دنیای بی‌رحمانه‌ تلویزیون صبحگاهی» نوشته برایان استلتر، روزنامه‌نگار آمریکایی ساخته شده است. علی‌رغم امتیاز 63% راتن‌تومیتوز و امتیاز متوسط منتقدین، این سریال با استقبال خوب مردم مواجه شد.

سریال برنامه صبحگاهی

همچنین بخوانید :

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


داستان سریال The Morning Show


الکس لوی (جنیفر انیستون) مجری یک برنامه‌ محبوب صبحگاهی در منتهن آمریکا است. میچ کسلر (استیو کارل) که 15 سال است همکار اوست، به دلیل جنجال بر سر اتهام جنسی از کار اخراج می‌شود و الکس باید بجنگد تا جایگاه او را در برنامه حفظ کند. در همین حال، یک خبرنگار به نام بردلی جکسون (ویترسپون) با تصمیمات آنی و بدون فکرش، الکس را به دنیای جدیدی از ژورنالیسم تلویزیونی وارد می‌کند.

سریال The Morning Show

 


تریلر سریال برنامه صبحگاهی


در ویدیوی بالا می‌توانید تریلر سریال برنامه صبحگاهی را مشاهده کنید و با فضای کلی آن آشنا شوید.

 


بازیگران سریال The Morning Show


در سریال برنامه صبحگاهی، بازیگرانی همچون جنیفر انیستون (Jennifer Aniston)، ریس ویترسپون (Reese Witherspoon)، استیو کارل (Steve Carell)، بیلی کروداپ (Billy Crudup) و نستر کاربونل (Nestor Carbonell) به ایفای نقش می‌پردازند.

دانلود سریال برنامه صبحگاهی

 


نقد و بررسی سریال The Morning Show به همراه نمرات منتقدین


سریال برنامه صبحگاهی در سایت متاکریتیک براساس 35 نقد، امتیاز 61 را کسب کرده و تاکنون 16 نقد مثبت، 16 نقد متوسط و 3 نقد منفی گرفته است. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برخی از نقدهای سریال The Morning Show که توسط سایت‌های معتبر صورت گرفته‌اند.

سریال the morning show 2019

 

The Guardian / لوسی منگان: 100

تماشای بازیگری که برای دو دهه و نیم با او بزرگ شده‌ای و حالا دوباره به قلمرو خود برگشته، چقدر عجیب و دوست‌داشتنی است. منظور، جنیفر انیستون است که حالا بعد از 25 سال یعنی پس از سریال فرندز به تلویزیون برگشته است. سریال برنامه صبحگاهی، اثری جذاب و موشکافانه با نقش‌آفرینی‌های قوی است؛ بهترین‌شان هنرنمایی جنیفر انیستون است. او در این سریال، بی‌نقص ظاهر شده و فیلم‌نامه هم فیلم‌نامه‌ خوب و عمیقی است.

Los Angeles Times / رابرت لوید: 80

به‌عنوان ترکیبی از ملودرام و ارتباطاتی که خوب به آن‌ها پرداخته شده و انسانی هستند، سریال برنامه صبحگاهی کاملا جذاب است. شخصیت‌های سریال گرچه خوب هستند، بعضا نقایصی هم دارند. البته باید توجه داشت که هیچ‌چیز بی‌نقص نیست. پایان سریال تقریبا نمایشی است. نمی‌توان گفت که کاملا باورپذیر است، اما از لحاظ احساسی، رضایت‌بخش است. باید اعتراف کنم که برای من به‌شدت جالب بود!

 

VULTURE / جن جانی: 80

شرکت اپل می‌خواهد با تاسیس شبکه‌ جدید خود یعنی اپل تی‌وی پلاس، تاثیر عمده‌ای را به جا بگذارد. سریال The Morning Show، بارزترین نمونه از این تاثیر عمده است. این سریال بسیار جذاب، از ستارگانی مثل جنیفر انیستون و همچنین ریس ویترسپون و استیو کارل بهره می‌برد. این یک سریال جدی است که در هر قاب و هنرنمایی، بازیگرانش تلویحا اعلام می‌کنند که می‌خواهند جدی گرفته شوند.

دانلود سریال the morning show

 

CHICAGO SUN-TIMES / ریچارد روپر: 75

غیرممکن است که سریال برنامه صبحگاهی را تماشا کنید و به تودی شو و جنجال مت لاور فکر نکنید. طراحی صحنه قابل‌قبول است و واقعی به نظر می‌رسد؛ از اتاق‌فرمان گرفته تا بینندگان در سالن. نقش‌آفرینی جنیفر انیستون، بسیار واقعی و طبیعی است. سریال The Morning Show برخلاف سریال‌های تلویزیونی The Loudest Voice و The Newsroom آرون سورکین، کشش سینمایی لازم را ندارد و می‌توان آن را در سطح سریال Sports Night که در دهه‌ 90 میلادی پخش می‌شد دانست.

 

SLANT / نیو ام سلطان: 75

فیلم‌نامه‌ سریال برنامه‌ صبحگاهی، از کلیشه و تفکرات سطحی اجتناب می‌کند. بازیگران سریال با نقش‌آفرینی‌های جذاب خود، کمک می‌کنند تا محتوای مضطرب‌کننده و بعضا تهوع‌آور سریال، به منصه‌ ظهور برسد.

 

Entertainment Weekly / کریستن بالدوین: 75

درام پرهزینه‌ اپل تی‌وی پلاس، درامی هوشمندانه، پرجلوه و گاهی اضطراب‌آور درباره‌ زنان و کنترل، مردان و جنبش #MeToo و خط بسیار باریک بین اخبار و سرگرمی است.

سریال برنامه صبحگاهی

 

Paste / ایمی آماتانجلو: 60

در این سریال، بیش از حد از آیفون استفاده شده است. در سکانس آغازین، آیفون عملا تبدیل به یک شخصیت شده است. بله، مردم همیشه از آیفون خود استفاده می‌کنند و بله، خیلی استفاده می‌کنند. خیلی از مردم آیفون دارند، اما تمرکز دوربین روی آیفون بیش از حد است. نکته‌ دیگر، استفاده‌ بیش از حد از کلمات رکیک است. نمی‌خواهم مثل امل‌ها برخورد کنم، اما استفاده از این کلمات، حواس مخاطب را پرت می‌کند. همچنین استفاده‌ مداوم از این کلمات، به این معنی است که تمام شخصیت‌های سریال، یکسان صحبت ‌می‌کنند که این خسته‌کننده به نظر می‌رسد. چیزی که رسانه‌های اینترنتی باید یاد بگیرند این است که به‌دلیل اینکه مجازید از ناسزا استفاده کنید، به این معنی نیست که مجبورید از آن استفاده کنید!

اپل تبدیل به برندی شده که در زندگی روزمره‌مان نقشی مهم را ایفا می‌کند. این شرکت به این دلیل توانست به این نقطه برسد چون محصولات خلاقانه‌ای را معرفی کرد؛ محصولاتی که حتی نمی‌دانستیم به آنها نیاز داریم؛ ولی بعد به‌سرعت متوجه شدیم که نمی‌توانیم بدون آنها زندگی کنیم. سریال برنامه صبحگاهی درام خوبی است، اما وقتی یک شبکه‌ اینترنتی تاسیس می‌کنید که از مردم توقع دارید بابت استفاده از آن پول پرداخت کنند، باید فراتر از خوب باشید. باید سنت‌شکنی کنید و برنامه‌ تلویزیونی‌ای را به ما ارائه دهید که حتی نمی‌دانستیم به آن نیاز داریم، اما بعد می‌فهمیم که بدون آن نمی‌توانیم زندگی کنیم.

سریال The Morning Show

 

salon / ملانی مک ‌فارلند: 60

فیلم‌نامه و بازیگران خوب هستند، اما خودِ سریال چندان جالب توجه نیست.

 

COLLIDER / آدام چیتوود: 60

جنیفر انیستون یک بازی معرکه ارائه می‌دهد. او در این سریال در نفش زن شجاع موفقی ظاهر می‌شود که برای برابری می‌جنگد. هنوز مشخص نیست که این سریال بتواند به محبوبیت سریال‌های «خانه‌ پوشالی»، «چیزهای عجیب» یا «برکینگ بد» برسد یا نه.

 

CNN / برایان لوری: 50

سریال برنامه‌ صبحگاهی، بد نیست، اما تاثیرگذار هم نیست.

دانلود سریال برنامه صبحگاهی

 

Rolling Stone / آلن سپینول: 50

سریال برنامه صبحگاهی، افتضاح نیست. نقش‌آفرینی جنیفر انیستون و ریس ویترسپون بسیار خوب است؛ اما نمونه‌ای برجسته‌ از سریالی است که پول خود را دور ریخته است. مشکل سریال The Morning Show و شبکه‌ اپل تی‌وی پلاس این است که فکر می‌کند داستان متفاوتی دارد، اما اصلا اینطور نیست.

 

RogerEbert.com / برایان تالریکو: 40

زوج سریال، خصوصا یکی از آن‌ها، سریال را از تبدیل شدن به یک فاجعه‌ تمام عیار نجات می‌دهند؛ اما با وجود این، سریال، بیخودی خود‌بزرگ‌بین است. احساس می‌شود که سریال بین یک سریال احساسی مانند All About Eve و یک نقد جدی به وضعیت جهان مانند سریال The Newsroom گیر کرده است.

سریال the morning show 2019

در این مقاله سعی کردیم به بررسی سریال The Morning Show بپردازیم. نظر شما راجع به این سریال چیست؟ آیا آن را می‌پسندید؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
سحرموسوی
.
22 شهریور 1399، 23:42
پاسخ
0
0
درود برشما ... سریال برنامه صبحگاهی به یک موضوع کاملا اجتماعی پرداخته و مشکلی که بهش اشاره میکنه به شدت درجامعه دیده میشه من به عنوان یک سکستراپ به افرادی که در محیط کاری باچنین مشکلاتی روبرو هستند توصیه میکنم حتما ببینن چون میتونن تصمیم درستی رو در مواجهه باچنین برخوردهایی بگیرن .‌
avatar
محمد سالار نعمتی ...
.
11 بهمن 1398، 21:54
پاسخ
0
0
من فصل اول سریال «برنامه صبحگاهی» رو دیدم؛ اپیزودهای اول ریتم کندی داشت اما به مرور بهتر شد؛ یه شخصیتی در این سریال هست به اسم «Cory Ellison» که نقشش رو «Billy Crudup» بازی میکنه؛ همه‌ی جذابیت سریال یه طرف و شخصیت عجیب غریب و جوکرمانند این کاراکتر یه طرف دیگه؛ به نظرم کارش عالیه و اگه «جنیفر آنیستون» رو در نظر نگیریم، تمام وزنه جذابیت سریال رو دوش این بازیگره؛ در حالی که کمترین دیالوگ رو داره برای کسایی که دنبال یه سریال رئال هستن و از دنیای خشن سریال‌های جدید خسته شدن، سریال برنامه صبحگاهی رو پیشنهاد می‌کنم؛ قطعا ازش لذت می‌برید
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402