اپل بهترین اپلیکیشن ها و بازی های سال 2019 را معرفی کرد

بهترین های اپ استور در سال 2019
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اپل طبق روال هر سال، فهرستی از بهترین های اپل استور را در دسته‌های مختلف ارائه کرده است. به همین خاطر، در این مقاله از پلازا قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن‌ ها و بازی‌ های سال 2019 بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

همچنین بخوانید :

اپ استور شرکت اپل یک پدیده جهانی‌ست که نحوه کار کردن، ارتباط، یادگیری و بازی مردم را متحول کرده است. همچنین، App Store اقتصاد اپلیکیشن‌ها را می‌چرخاند و برای توسعه‌دهندگان در سراسر جهان 120 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. امروزه اپ استور امن‌ترین و پرشورترین بازار اپلیکیشن‌ها در جهان را دارد و بیش از نیم میلیارد نفر هر هفته از آن بازدید می‌کنند. امسال نیز همانند سال‌های گذشته، در اواخر سال 2019 اپل بهترین برنامه‌ ها و بازی‌ های آیفون را معرفی کرده است.

best-iphone-apps / بهترین های اپل استور

جوایز امسال شامل «برنامه سال» برای آیفون، آی پد، اپل تی وی و مک و همچنین «ترند برنامه سال» بود. بهترین بازی‌های سال 2019 نیز طبق همین دسته بندی معرفی شدند. نکته مهم دیگر این است که این منتخب‌های اپل توسط ویراستارهای اپ استور از سراسر جهان انتخاب شده‌اند. در ادامه با معرفی بهترین های اپل استور از جمله بهترین اپلیکیشن های اپل استور و بهترین بازی ها همراه شما خواهیم بود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


بهترین اپلیکیشن های سال 2019 به انتخاب اپل



در این قسمت با بهترین اپلیکیشن های اپ استور آشنا می‌شویم.

 

بهترین اپلیکیشن آیفون : Spectre Camera

Spectre Camera / بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2019

این برنامه مجهز به هوش مصنوعی، از فناوری پیشرفته‌ای بهره می‌برد تا به هرکسی اجازه عکاسی خیره کننده را به واسطه تکنیک نوردهی طولانی (Long Exposures) بدهد. اپلیکیشن Spectre می‌تواند جمعیت شلوغ شهر را از بین ببرد، خیابان‌های شهر را به رودخانه‌های نور تبدیل کند، آبشارها را مانند نقاشی‌ها جلوه دهد و بسیاری از موارد دیگر. تاکنون گرفتن عکس‌هایی با قابلیت نوردهی طولانی به خاطر ثابت نگه داشتن دوربین و حدس زدن میزان نور مورد نیاز سخت بود؛ اما در حال حاضر Spectre Camera از همه این موارد پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن فوق‌العاده عکاسی، جزو بهترین برنامه های اپل استور و بهترین اپلیکیشن های آیفون است. شما می‌توانید اپلیکیشن Spectre Camera را از اینجا دانلود کنید.

 

بهترین اپلیکیشن آیپد : Flow by Moleskine

Flow / بهترین اپلیکیشن آیپد 2019

شما می‌توانید در این برنامه نوت بوک دیجیتالی زیبا، به کمک مدادهای گرافیتی، نشانگرها و سایر مواردی که با دقت تنظیم شده‌اند، طراحی و نقاشی کنید. درواقع، Flow از بهترین های اپل استور است که روشی کاملا نوین را برای ایجاد نقاشی‌های ساده، آثار هنری پیچیده و یادداشت‌های زیبا در اختیار شما قرار می‌دهد. Flow از همان ابتدا به دست سازندگانی خلاق طراحی و توسعه داده شده که امکان ترکیب ده‌ها نوع کاغذ، رنگ و ابزار را ارائه می‌دهد.

همچنین با ادغام فناوری طراحی سنتی با قلم اپل، Flow به همان اندازه نقاشی روی کاغذ واقعی به نظر می‌رسد. این اپلیکیشن که جزو بهترین های اپل استور است، به عنوان بهترین اپلیکیشن آیپد معرفی شده است. در این برنامه شما می‌توانید مجموعه‌ای از ابزارهای خود را درست همانند یک جعبه مداد مجازی ایجاد کنید؛ بنابراین نیازی نیست که مرتبا رنگ‌ها، اندازه و قلم خود را تنظیم کنید. شما می‌توانید پنج نشانگر به رنگ‌های آبی یا فقط یک قلم سیاه در اندازه ایده‌آل داشته باشید؛ این بستگی به شما دارد! در اینجا می‌توانید با فهرستی از بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 آشنا شده و در صورت لزوم آنها را دانلود کنید. اپلیکیشن Flow را هم می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

 

بهترین اپلیکیشن مک : Affinity Publisher

Affinity-Publisher / بهترین اپلیکیشن مک

این برنامه با دارا بودن ویژگی کاربرپسند بودن و قیمت قابل قبول، طراحی در سطح حرفه‌ای را در دسترس همگان می‌گذارد؛ خواه بخواهید جلد یک کتاب را طراحی کرده یا یک بروشور تبلیغاتی ایجاد کنید. به لطف Affinity Publisher، پیشرفته‌ترین نرم‌افزار چاپ و نشر حرفه‌ای، تصورات خود را به واقعیت تبدیل کنید. این برنامه بسیار عالی و بصری به شما امکان می‌دهد تصاویر، گرافیک و متن خود را با هم ترکیب کنید تا طرح کلی زیبایی برای انتشار آماده شود. از مجلات، کتاب‌ها، بروشورها، پوسترها، گزارش‌ها و لوازم‌التحریر گرفته تا خلاقیت‌های دیگر، Affinity Publisher همه چیز را برای ایجاد یک طرح عالی که شما به آن نیاز دارید فراهم می‌کند. این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن های اپل استور و مک محسوب می‌شود که به ابزارهای طراحی قدرتمند، تایپوگرافی پیشرفته و … مجهز شده است. اپلیکیشن Affinity Publisher از اینجا قابل دانلود است.

 

بهترین اپلیکیشن اپل تی‌وی : The Explorers

Apple_Best-of-2019_The-Explorers / بهترین اپلیکیشن تلویزیون اپل در سال 2019

این برنامه پیشگام، برای حمایت از جامعه کاشفان، دانشمندان و هنرمندانی که در جهت یک هدف مشترک تلاش می‌کنند، طراحی شده است؛ یعنی ایجاد یک فهرست بصری جامع از طبیعت به کمک عکس و فیلم. The Explorers ازجمله بهترین اپلیکیشن های اپل استور برای کشف و به‌اشتراک‌گذاری شگفتی‌های زمین است. همه عکاسان یا فیلمبرداران، آماتورها یا متخصصان، دانشمندان، انجمن‌ها، هنرمندان و شهروندان جهان می‌توانند به انجمن Explorers بپیوندند و بهترین عکس‌ها و فیلم‌ها را به صورت رایگان به اشتراک بگذارند و به یک ماجراجویی انسانی در خدمت طبیعت ملحق شوند. این اپلیکیشن حرفه‌ای در حال حاضر به عنوان بهترین برنامه Apple TV سال 2019 در بهترین های اپل استور شناخته شده است. اپلیکیشن The Explorers از اینجا قابل دانلود است.

 


بهترین بازی های سال 2019 به انتخاب اپل


در این قسمت با بهترین بازی های اپ استور آشنا می‌شویم. اگر از طرفداران بازی‌های تلفن‌های هوشمند هستید، با ما همراه باشید.

 

بهترین بازی آیفون : Sky: Children of the Light

Sky-Children-of-the-Light / بهترین بازی آیفون

به دنیای دلربای Sky، پادشاه زیبا و انیمیشنی خوش آمدید. در این بازی هیجان انگیز، به عنوان فرزندان نور وارد می‌شویم و امید به بازگشت ستاره‌های افتاده از صورت‌های فلکی را از طریق یک پادشاهی متروک افزایش می‌دهیم. برای کمک به موجودات آسمانی در این جستجوی اجتماعی پرتحرک، به مناظر فراگیر پرواز کنید و به موجودات آسمانی کمک کنید تا راه بازگشت به بهشت ​​را پیدا کنند. این بازی فوق‌العاده که ساخت استودیوی Thatgamecompany است، توانسته در سال 2019 به عنوان یکی از بهترین برنامه های اپل استور یا بهتر است بگوییم بهترین بازی سال آیفون شناخته شود. بهترین بازی سال آیفون، Sky: Children of the Light را از اینجا دانلود کنید.

 

بهترین بازی آیپد : Hyper Light Drifter

Hyper Light Drifter / بهترین بازی آیپد سال 2019

از بهترین بازی سال آیفون که بگذریم، نوبت به معرفی بهترین بازی سال آیپد در بهترین های اپل استور می‌رسد. بازی Hyper Light Drifter که توسط تیمی به نام Abylight توسعه یافته، توانسته جایگاه بهترین بازی آیپد 2019 را ازآن خود کند. این بازی مهیج، اکتشافی رویایی همراه با بقا برای زندگی را گرد هم می‌آورد. بازی Hyper Light Drifter یک بازی اکشن به سبک نقش‌آفرینی است که در راستای بهترین بازی‌های کلاسیک 16 بیتی، با کارهای مدرن و طراحی‌هایی در مقیاس بسیار دقیق‌تر ساخته شده است. در این بازی، دنیایی زیبا، گسترده و ویران شده را همراه با خطرات و فناوری‌های گمشده کشف خواهید کرد. در این مقاله از پلازا فهرستی از بهترین اپلیکیشن های اندروید و iOS برای یادآوری تولد برای شما آورده شده است. شما می‌توانید بازی Hyper Light Drifter را از این قسمت دانلود کنید.

 

بهترین بازی مک : GRIS

GRIS / بهترین بازی مک 2019

گریس دختر جوان و امیدواری است که در دنیای خودش گم شده و با یک تجربه دردناک در زندگی خود روبرو است. مسیر او از میان غم و اندوهی که دارد در لباسش نمایان می‌شود. این لباس به او توانایی‌های جدیدی می‌دهد تا بهتر زندگی بی‌رنگ و رویش را هدایت کند. با آشکار ساختن داستان، گریس از نظر عاطفی رشد می‌کند و دنیای خود را به روشی متفاوت می‌بیند و مسیرهای جدیدی را برای رشد توانایی‌های جدیدش کشف می‌کند. بازی زیبای GRIS یک تجربه آرام و عاطفی است که بدون خطر، سرخوردگی یا مرگ است. این بازی فوق‌العاده رضایت‌بخش، اثری روح‌انگیز از هنر دیجیتال است؛ اثری که امید، اندوه و پیروزی زندگی را با وجود غم پشت سر می‌گذارد. این بازی از بهترین های اپل استور شناخته شده است. بازی زیبای GRIS را از اینجا دانلود کنید.

 

بهترین بازی اپل تی‌وی : Wonder Boy: The Dragon’s Trap

Wonder Boy The Dragon's Trap / بهترین بازی سال 2019 تلویزیون اپل

این بازی که توسط استودیوی DotEmu توسعه یافته، به عنوان بهترین بازی سال Apple TV انتخاب شده است. Wonder Boy با داشتن انیمیشن‌ها و طراحی گرافیکی زیبا، سبکی اکشن و ماجراجویی دارد. در این بازی فوق‌العاده شما در نقش شخصیتی به نام Hu-Man ظاهر می‌شوید که توسط یک اژدهای خبیث به نام Meka نفرین شده و به یک موجود نیمه مارمولک و نیمه انسان تبدیل شده است. برای از بین بردن این طلسم، باید راهی سفری پرماجرا شوید تا پادزهر آن یعنی صلیب سمندر را پیدا کنید. البته با کشته شدن هر اژدها در طول بازی، نفرین شدت می‌یابد و شما را به حیوانات مختلف تبدیل می‌کند. در این بازی، مکان‌های بزرگ و درهم تنیده‌ای را که مملو از هیولاهای اهلی و اژدها های عجیب و غریب هستند، باید کشف کنید!

همچنین می‌توانید در نقش شخصیت‌های دیگری از جمله Hu-Girl بازی کنید. در این بازی، شخصیت‌های دیگری هم حضور دارند که از آن جمله می‌توان به Lizard-Man ،Mouse-Man ،Piranha-Man ،Lion-Man و Hawk-Man اشاره کرد. شما می‌توانید از توانایی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها برای کشف عمیق‌ترین رازهای زمین استفاده کنید. این بازی فوق‌العاده، از بهترین های اپل استور محسوب می‌شود. بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap را از اینجا دانلود کنید.

تنها چند هفته از سال 2019 باقی مانده است و اپل سنت هر ساله خود را به جا آورد: این شرکت تقویم کاری‌اش را در سال 2019 با ارائه فهرست بهترین برنامه های اپل استور در سال 2019 به اتمام رساند. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402