معرفی بهترین روش‌ ها و نرم افزارهای مدیریت اپلیکیشن در اندروید

android apps / مدیریت اپلیکیشن/ نرم افزار مدیریت آپدیت برنامه ها
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

نرم افزارهای مدیریت اپلیکیشن اندروید امکاناتی مانند نصب، پاک کردن و انتقال اپلیکیشن دارند. این برنامه‌ها امکان مدیریت بیشتر حافظه و مصرف باتری را برای کاربران فراهم می‌کنند. برای آشنایی بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

همچنین بخوانید :

داشتن یک گوشی هوشمند و در عین حال زمان مناسب، کاربران موبایل را وسوسه خواهد کرد تا اپلیکیشن‌ها، بازی، کتاب‌‌ها، نرم افزارهای پخش موسیقی مختلف و متنوعی را بر روی گوشی خود نصب کنند. درواقع برخی از اپلیکیشن‌های موبایل چنان پرزرق‌وبرق طراحی شده‌اند که برخی کاربران به کل، میزان انرژی که از باتری گوشی مصرف خواهد شد را فراموش می‌کنند. درواقع زمانی که برنامه‌های زیادی بر روی گوشی نصب باشد، احتمالا برخی از آن‌ها از اینترنت استفاده می‌کنند و همچنین می‌بایست آنلاین باشند.

android phone/نرم افزار مدیریت آپدیت برنامه ها

از این رو راه چاره، مدیریت اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی است. در این راستا اپلیکیشن‌های مدیریت مختلفی برای گوشی‌های اندرویدی وجود دارد که کاربران می‌توانند آن‌ها را در گوشی‌های خود نصب کرده و با کمک آن‌ها، مدیریت بیشتری بر روی مصرف انرژی و سایر موارد داشته باشند. در ادامه به معرفی تعدادی از این اپلیکیشن‌ها و روش‌هایی در این زمینه می‌پردازیم. البته در اینجا هم می‌توانید با راه‌های مدیریت مصرف انرژی باتری گوشی اندرویدی آشنا شوید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

install-apps/ برنامه های اندروید

 


بهترین نرم افزارهای مدیریت اپلیکیشن برای اندروید


اگر از کاربران سیستم عامل اندروید باشید، نرم افزار مدیریت برنامه های اندروید به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید گوشی اندرویدی خود و برنامه‌هایی که بر روی آن نصب شده است را مدیریت کنید. درواقع این نوع از برنامه‌ها می‌توانند جزئیات مربوط به برنامه‌‌های نصب شده بر روی گوشی را نشان دهند. همچنین در اپلیکیشن مدیریت اندروید می‌توانید گزارشی از برنامه‌هایی که بیشتر استفاده می‌کنید و همین‌طور برنامه‌های بلااستفاده را نیز مشاهده کنید. حالا با ما همراه باشید تا بهترین نرم افزارهای مدیریت اپلیکیشن برای اندروید را به شما معرفی کنیم.

 

اپلیکیشن مدیریت AppMonster Free Backup Restore

اپلیکیشن AppMonster Free Backup Restore یک برنامه مدیریتی مخصوص گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. با کمک این برنامه می‌توانید به جستجوی اپلیکیشن خاصی در گوشی خود بپردازید. همچنین مرتب‌سازی براساس نام، اندازه، تاریخ نصب شده از دیگر امکانات این برنامه محسوب می‌شوند. علاوه بر این، انتقال برنامه‌ها از حافظه داخلی گوشی به SD کارت و بک‌آپ‌گیری از اپلیکیشن‌ها و بازگردانی بک‌آپ یا به اشتراک‌گذاری بک‌آپ‌ها بدون نیاز به وای فای از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن مدیریت AppMonster Free Backup Restore است. در صورت تمایل برای دانلود نرم افزار مدیریت نصب برنامه اندروید AppMonster Free Backup Restore، می‌توانید آن را از گوگل پلی استور به این آدرس دانلود کنید.

مدیریت اپلیکیشن اندروید

 

نرم افزار مدیریت برنامه ها AppMgr III (App 2 SD)

برنامه AppMgr که با نام App 2 SD نیز شناخته می‌شود، یکی از برنامه‌های جالب در زمینه مدیریت اپلیکیشن اندروید است. امکان انتقال فایل‌ها و برنامه‌ها از حافظه داخلی به حافظه SD کارت، مخفی کردن برخی از برنامه‌ها از فهرستی که در نمایشگر ظاهر می‌شوند و همچنین مسدود کردن برخی از برنامه‌ها برای افزایش سرعت گوشی، از دیگر امکانات نرم افزار مدیریت اپلیکیشن App 2 SD محسوب می‌شوند. علاوه بر این خوب است بدانید که این برنامه به شما امکان خواهد داد تا بتوانید برنامه‌های گوشی خود را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید و برنامه‌های بلااستفاده را هم پاک کنید؛ درنتیجه فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی در اختیار خواهید داشت. برای دانلود این برنامه نیز می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

نرم افزار مدیریت برنامه ها AppMgr III (App 2 SD)

نرم افزار مدیریت اپلیکیشن Apk Manager

دیگر نرم افزاری که در این فهرست قرار است به شما معرفی کنیم، برنامه APK منیجر است. این برنامه مدیریت اپلیکیشن، برنامه‌ای با رابط کاربری ساده و آسان است. می‌توانید به سرعت با آن کار کنید و بدون اینکه تبلیغی مزاحم شما باشد، کار خود را با این برنامه رایگان انجام دهید؛ اما به یاد داشته باشید که این برنامه کم‌حجم، قابلیت‌هایی مانند پاک کردن حافظه پنهان، مرتب‌سازی برنامه‌ها و مواردی از این دست را ندارد. برای دانلود این برنامه می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

نرم افزار مدیریت اپلیکیشن Apk Manager

 

نرم افزار مدیریت اپلیکیشن App2SD &App Manager-Save Space

برنامه App2SD &App Manager-Save Space در گوشی موبایل قادر است تا فهرستی از برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی را به شما نشان دهد. همچنین اطلاعات دقیق در مورد هر برنامه و همین‌طور امکان انتقال آن به SD کارت، از دیگر امکانات این برنامه محبوب محسوب می‌شوند. همچنین می‌توانید به کمک این برنامه فهرست برنامه‌هایی را که به ندرت از آن‌ها استفاده می‌کنید را هم مشاهده کنید و از این طریق نسبت به پاک کردن آن‌ها اقدام کنید و فضای ذخیره‌سازی خود را هم افزایش دهید.

علاوه بر این پاک کردن حافظه پنهان، داده‌های برنامه و متوقف کردن برنامه‌ها از امکانات دیگر اپلیکیشن یاد شده هستند. همچنین شما به کمک این برنامه می‌توانید در صورت تمایل اپلیکیشن‌هایی را که دوست دارید با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

نرم افزار مدیریت اپلیکیشن App2SD &App Manager-Save Space

 

برنامه مدیریت اپلیکیشن Smart App Manager

دیگر برنامه شخص ثالثی که می‎‌توانید برای مدیریت اپلیکیشن‌ های خود در گوشی و تبلت اندرویدی استفاده کنید، اپلیکیشن مدیریت Smart App Manager است. با کمک این برنامه شما به راحتی می‌توانید برنامه‌های نصب‌شده در گوشی اندرویدی خود را مدیریت کرده و اطلاعاتی را درباره عملکرد گوشی خود داشته باشید. برای این کار کافی است بعد از نصب SmartWho App Manager، وارد بخش Android App Manager شوید؛ در این بخش امکاناتی مانند جستجو، مرتب کردن، تهیه پشتیبان و بازگردانی پشتیبان وجود دارد. برای دانلود برنامه مدیریت نرم افزار اندروید یاد شده نیز می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

برنامه مدیریت اپلیکیشن Smart App Manager

 


سایر راه‌ های مدیریت اپلیکیشن در اندروید


گفتنی است که راه‌های دیگری هم برای مدیریت اپلیکیشن‌ ها در اندروید از طریق خود سیستم عامل اندروید و همچنین از طریق کامپیوتر دسکتاپ وجود دارد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

 

استفاده از مدیریت اپلیکیشن اندروید

ناگفته نماند که خود سیستم عامل اندروید به ویژگی مدیریت اپلیکیشن مجهز است و درواقع نیاز خیلی زیادی به چنین برنامه‌های شخص ثالثی نخواهد بود. اگر از کاربران این سیستم عامل محبوب هستید، برای مدیریت اپلیکیشن ها می‌توانید وارد بخش تنظیمات (Setting) شده و از این قسمت گزینه مدیریت اپلیکیشن یا Application manager را انتخاب کنید. در ادامه فهرستی از همه برنامه‌های نصب‌شده بر روی گوشی نشان داده می‌شود که در آن برنامه‌های دانلود شده و برنامه‌های در حال اجرا نیز قابل مشاهده هستند. به‌عنوان مثال اگر بخواهید برنامه‌ای را متوقف کنید، کافی است بر روی آیکن برنامه ضربه بزنید و در صفحه بعدی هم گزینه Force Stop را برگزینید. در ویدیوی زیر می‌توانید روند استفاده از مدیریت اپلیکیشن اندروید را تماشا کنید.

 

مدیریت اپلیکیشن ‌های اندروید از کامپیوتر رومیزی

برنامه مدیریت برنامه ها dr.fone- Transfer، این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید همه برنامه‌های موجود در گوشی خود را از طریق کامپیوتر رومیزی مدیریت کنید. درواقع با کمک این برنامه می‌توانید به‌راحتی برنامه‌های اندروید را دانلود و نصب کنید. همچنین حذف، به‌اشتراک‌گذاری و انتقال برنامه‌ها نیز از دیگر امکانات این برنامه هستند که از طریق کامپیوتر می‌توانید این کارها را برای گوشی‌های اندرویدی خود انجام دهید. خوب است بدانید که از طریق این برنامه، علاوه بر اپلیکیشن‌ها می‌توانید پیامک‌ها، مخاطبین، فایل‌ها و موسیقی‌هایی که در گوشی دارید را هم مدیریت کنید. همچنین انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی و یا برعکس نیز با کمک این نرم افزار امکان‌پذیر خواهد بود. با همه این‌ها می‌توانید مدیریت کاملی از گوشی‌ اندروید خود بر روی کامپیوتر داشته باشید. برای دانلود برنامه مدیریت نرم افزار اندروید نسخه ویندوز می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

مدیریت اپلیکیشن

 


سخن پایانی


با توجه به اینکه در این مطلب نمونه‌هایی از مدیریت اپلیکیشن اندروید را به شما معرفی کردیم، گفتیم که مدیریت اپلیکیشن‌ها نیز از تنظیمات اندروید و همچنین از طریق کامپیوتر شخصی میسر است. خوب است بدانید که برخی از برنامه‌های شخص ثالث برای این کار ممکن است یک سری امکانات بیشتر در این زمینه داشته باشند. با همه این‌ها آیا شما هم سعی می‌کنید برنامه‌های گوشی اندروید خود را مدیریت کنید و بر میزان حافظه و باتری مصرفی نظارت داشته باشید؟ اگر جواب شما مثبت است، چه راهی را انتخاب می‌کنید؟ اگر هم راه‌هایی را می‌شناسید که در این مطلب به آن‌ها اشاره نشده است، خوشحال خواهیم شد در بخش دیدگاه‌ها آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402