بهترین ماشین های 2019 ؛ از جگوار I-Pace تا تسلا مدل 3

Mazda 3 / بهترین ماشین های 2019
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با آمدن سال 2020 یکی از جذاب ترین ترندهای دنیای فناوری و خودروها، معرفی بهترین های سال قبل است. به همین مناسبت ما هم در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین ماشین های 2019 را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معمولاً در انتخاب و بررسی و معرفی بهترین خودروها از محموعه‌ای که در دست است، عواملی مانند قیمت، کارایی، عملکرد و مصرف سوخت در نظر گرفته می‌شود. با توجه به این موضوع این مقاله هم با در نظر گرفتن عوامل یاد شده از سوی سایت دیجیتال ترندز، قصد داریم بهترین ماشین های 2019 را به شما معرفی کنیم. به همین سبب در ادامه مقاله با موضوعات زیر و معرفی بهترین ماشین های دنیا 2019 همراه شما خواهیم بود.

بهترین خودروهای 2019

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • معرفی بهترین خودروهای 2019
    • بهترین خودروی سواری 2019: جگوار I-Pace
    • بهترین خودروی کامپکت 2019: مزدا 3
    • بهترین خودروی وانت 2019: فورد F-150
    • بهترین ماشین لاکچری 2019: مرسدس بنز کلاس اس
    • بهترین خودروی واگن 2019: سوبارو اوتبک (Outback)
    • بهترین خودروی هیبریدی سال 2019: تویوتا پریوس
    • بهترین خودروی SUV 2019: جیپ رانگلر
    • بهترین هاچبک 2019: فولکس واگن گلف
    • بهترین خودروی اسپرت 2019: آئودی R8
    • بهترین خودروی سدان سال 2019: هوندا آکورد
    • بهترین کوپه سال 2019: فورد موستانگ
    • بهترین خودروی کانورتیبل سال 2019: آئودی A3 کابریولت
  • سخن پایانی

 


معرفی بهترین خودروهای 2019


همیشه در دنیای خودروها انتخاب بهترین‌ها از کمپانی‌های بزرگ کاری هیجان‌انگیز و البته جذاب است. خوب است بدانید همیشه معیارهای مختلفی برای انتخاب بهترین‌ها وجود دارد. در این مقاله‌ هم بهترین‌ها با توجه به میزان فروش،عملکرد، ویژگی‌های قابل توجه و همین‌طور قیمت انتخاب شدند. حالا این شما و این فهرستی از بهترین ماشین های 2019.

 

بهترین خودروی سواری 2019: جگوار I-Pace

Jaguar-I-Pace / جگوار I-pace

اولین خودروی این لیست یک سوپرخودروی یک میلیون دلاری یا یک خودروی شاسی بلند نیست؛ بلکه خودرویی از خانواده کراس‌اوورهای الکتریکی بوده که عملکرد بالایی دارد. بله خودروی انگلیسی جگوار I-Pace یکی از مدرن‌ترین خودروهای روز دنیا است که در سال 2019 توانسته است فروش خوبی را تجربه کند. این ماشین که یک خودروی الکتریکی هم است، از یک باتری 90 کیلووات ساعتی سود می‌برد و شعاع حرکتی آن هم 386 کیلومتر با یک بار شارژ گزارش شده است. خوب است بدانید که باتری‌های یاد شده این خودرو در کف بین دو محور عقب و جلو قرار گرفته‌اند که باعث خواهند شد مرکز ثقل این خودرو به زمین نزدیک شود و توزیع وزن به صورت مساوی در عقب و جلوی خودرو انجام شود.

همچنین بخوانید :

در مورد طراحی خارجی این خودرو باید بگوییم که شاهد کاپوتی کوتاه و کم ارتفاع هستیم که ویژگی آیرودینامیک در آن کاملا رعایت شده است؛ به‌طوری‌که شیشه عقب این خودرو به اندازه کافی خمیده بوده و در کنار زیبایی ظاهری در جهت کاهش نیروی درگ نیز کارایی ویژه‌ای دارد. ناگفته نماند قیمت این خودرو معادل 69,500 دلار است.

 

بهترین خودروی کامپکت 2019: مزدا 3

mazda-3 / مزدا 3 / بهترین ماشین های دنیا 2019

شاید بتوان مزدا 3 را الگویی برای سایر خودروهای کامپکت معرفی کرد. این خودروی جمع‌وجور و البته چابک را نیز می‌توان با امکانات و طراحی منحصربه‌فردی که دارد، خودرویی اقتصادی معرفی کرد. مزدا 3 با قیمت 21 هزار دلار به فروش می‌رسد و به‌عنوان یک سدان چهار در و یا 5 در در مدل هاچبک به فروش می‌رسد. البته ناگفته نماند که مزدا 3 ماشین سریعی نیست؛ اما تجربه رانندگی خوبی را به ارمغان می‌آورد. فرمان‌پذیری عالی و پاسخگویی در لحظه سیستم تعلیق، از ویژگی‌های بارز این خودرو هستند که از موتور 4 سیلندر اسکای‌اکتیو سود می‌برد. این موتور، 2.5 لیتری بوده و قدرتی معادل 186 اسب بخار با گشتاور 282 نیوتن متر را به ارمغان می‎‌آورد.

این قدرت نیز از طریق یک گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. البته سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک هم برای مزدا 3 قابل سفارش است. در اینجا می‌توانید درباره سیستم انتقال قدرت 4WD اطلاعاتی را کسب کنید. با همه این‌ها، زبان طراحی مخصوص مزدا یعنی کدا زیبایی ظاهری خاصی را هم برای مزدا 3 مدل 2019 به ارمغان آورده است. از منظر طراحی داخلی هم مزدا یک طراحی ساده را برای این خودرو در نظر گرفته است. همچنین امکاناتی مانند کمک راننده الکترونیکی، کروزکنترل تطبیقی، سیستم تشخیص علائم رانندگی و حرکت بین خطوط و همچنین ترمز اضطراری از امکانات خوب مزدا 3 است که باعث شده به بهترین ماشین 2019 نیز تبدیل شود. در این مقاله از پلازا می‌توانید بیشتر درباره خودروی مزدا 3 بخوانید. در ادامه نیز می‌توانید ویدیویی از این خودروی زیبا را مشاهده کنید.

 

بهترین خودروی وانت 2019: فورد F-150

ford f-150 / فورد F-150 / بهترین خودرو 2019

وانت فورد F-150 عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای آمریکایی را یدک می‌کشد و به همین دلیل جزو انتخاب‌های خریداران خودروی تراک (Truck) نیز محسوب می‌شود. طراحی شیک، عملکرد عالی و مصرف بهینه انرژی از ویژگی‌های قابل توجه در این خودروی وانت محسوب می‌شود. درواقع در دل کاپوت این خودرو یک موتور 3.5 لیتری توربوشارژ دوقلوی EcoBoost قرار داده شده است که قدرت 375 اسب بخار را به ارمغان می‌آورد. البته این خودرو در مدل دیگری که 475 اسب بخار قدرت دارد نیز به فروش می‌رسد. قیمت این خودرو نیز در مدل پایه معادل 28,155 دلار است.

از دیگر ویژگی‌های بارز فورد F-150 می‌توان به سواری راحت و روان، سیستم تعلیق قابل اعتماد و همچنین طراحی منحصربه‌فرد اشاره کرد. علاوه بر این، فورد در بخش ویژگی‌های فنی نیز از سایر رقبایش پیشی گرفته و امکانات ویژه‌ای را برای دارندگان این خودرو در نظر گرفته است. سیستم اطلاعات و سرگرمی Sync 3 با نمایشگر لمسی و پاسخگو و نمایشگر و کنترل‌های آنالوگ که استفاده از آن‌ها نیز راحت است، از ویژگی‌های فناورانه این خودرو محسوب می‌شوند. با همه اینها می‌توان این خودرو را در بخش کیفیت، قدرت و سواری راحت به عنوان بهترین اتومبیل 2019 در بخش خودروهای وانت معرفی کرد.

 

بهترین ماشین لاکچری 2019: مرسدس بنز کلاس اس

بهترین ماشین 2019 / مرسدس بنز کلاس اس

وقتی صحبت از بهترین خودروها می‌شود، مسلم است که باید شاهد حضور یک خودرو از مرسدس بنز نیز باشیم. خودروی مرسدس بنز کلاس S از این جهت در لیست بهترین خودروهای 2019 قرار دارد که تمام ویژگی‌های مورد نیاز به‌عنوان یک سدان لاکچری را در خود جای داده و البته یک دهه است که عنوان خودروی پرچمدار خطر تولید کلاس اس مرسدس را یدک می‌کشد. این خودروی لوکس با قیمت 91,250 دلار به فروش می‌رسد. طراحی بصری زیبا، بکارگیری موتورهای جدید و امکانات فنی خوب باعث شده است تا مرسدس بتواند در لیست بهترین ماشین های 2019 قرار بگیرد.

این سدان زیبا برای سرنشین‌های خود کابینی بزرگ طراحی کرده است؛ به‌طوری که به ندرت سروصدای ناشی از جاده و خیابان از داخل آن به گوش می‌رسد. علاوه بر این، داشتن صندلی‌های راحت و لوکس از دیگر ویژگی‌های برجسته مرسدس بنز کلاس اس محسوب می‌شود. از این‌ها گذشته، برخورداری از یک موتور قدرتمند شش سیلندر و موتور قدرتمند V8 ساخت مرسدس AMG در مدل پیشرفته‌تر، از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این سدان لوکس محسوب می‌شود. خوب است بدانید این خودرو در مدل‌های کوپه و دارای سقف جمع‌شونده هم عرضه می‌شود.

 

بهترین خودروی واگن 2019: سوبارو اوتبک (Outback)

Subaru Outback/ سوبارو اوتبک / بهترین ماشین های دنیا 2019

در دهه‌های گذشته شاهد کاهش تولید خودروهای واگن بودیم و ماشین‌های SUV اکنون جای آن‌ها را گرفته‌اند. در این میان می‌توان گفتن سوبارو از مدت‌ها پیشن در عرصه تولید خودروهای استیشن واگن فعالیت می‌کند و سوبارو اوتبک را هم می‌توان در بین بهترین ماشین های 2019 قرار داد. این خودرو با قیمت 27,655 دلار به فروش می‌رسد که به نظر قیمتی مقرون‌به‌صرفه در کنار توانایی‌ها و عملکردش است. خوب است بدانید سوبارو اوتبک در مدل پایه از یک موتور 2.5 لیتر تنفس طبیعی بهره می‌برد که قدرتی معادل 182 اسب بخار و گشتاور 238 نیوتن متری نیز دارد. این قدرت و گشتاور نیز از طریق سیستم انتقال قدرت متغیر CVT به چرخ‌ها منتقل خواهد شد. البته در مدل بالاتر این خودرو شاهد قدرت 260 اسب بخار با گشتاور 375 نیوتن متری خواهیم بود.

همچنین بخوانید :

علاوه بر این برخورداری از فناوری‌های روز در داخل خودرو نیز باعث شده تا سوبارو اوتبک را به عنوان بهترین ماشین جهان 2019 معرفی کنیم. یکی از این فناوری‌ها سیستم اطلاعات و سرگرمی Subaru’s StarLink است که کاربران به راحتی کار با موبایل هوشمند خود می‌توانند با آن نیز کار کنند. از طرف دیگر سیستم کمک به راننده در زمان پارک نیز از دیگر امکانات خوب این خودرو محسوب می‌شود.

 

بهترین خودروی هیبریدی سال 2019: تویوتا پریوس

Toyota-Prius / تویوتا پریوس / بهترین اتومبیل 2019

وقتی کلمه پریوس را می‌شنویم، ذهن‌مان سریع سمت خودروهای هیبرید یا همان ترکیبی می‌رود. این خودرو که با اولویت صرفه‌جویی در میزان مصرف سوخت طراحی شده است، در کنار این ویژگی‌ دارای ویژگی‌های قابل توجه دیگری نیز است که با قیمت 23,770 دلار یا در برخی از مدل‌ها اندکی بیشتر به فروش می‌رسد. شاید پریوس را بتوان کارآمدترین خودروی هیبریدی معرفی کرد و از این جهت، آن را یکی از بهترین ماشین های 2019 نیز شناخت.

درواقع تویوتا پریوس سازگاری خوبی با محیط زیست دارد و از یک پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری سود می‌برد. طراحی آیرودینامیک البته به میزان کم در بدنه خارجی و همچنین کابین جادار نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که تویوتا در پریوس به آن‌ها پرداخته است. نسل جدید تویوتا فاصله کمتری با زمین دارد و از این جهت می‌توان گفت در مدل جدید، اسپرت‌تر طراحی شده است. علاوه بر این مصرف بهینه سوخت، هندلینگ خوب و فناوری‌های به کار رفته در داخل خودرو باعث شده است تا آن را در زمینه خودروهای هیبرید، بهترین اتومبیل 2019 معرفی کنیم.

 

بهترین خودروی SUV 2019: جیپ رانگلر

جیپ رانگلر / Jeep Wrangler / بهترین خودروهای 2019

همچنین بخوانید :

خب اگر اهل دنیای خودرو باشید حتماً جیپ رانگلر را با عنوان یک خودروی آفرود می‌شناسید. این خودرو با قیمت 28,045 به فروش می‌رسد و یک خودروی مقرون به صرفه با ویژگی‌های قابل توجه است. خوب است بدانید که رانلگر استاندارد، دو در بوده و در مدل دیگر در نوع چهار در نیز عرضه می‌شود. این خودرو که در کنار ظاهر خشن و جنگجویانه‎اش رانندگی خوب و روانی را به ارمغان می‌آورد، از امکانات خوبی نیز برای رانندگی برخودار است که ویژگی‌هایش با سیستم اطلاعات و سرگرمی داخل خودرو و پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو نیز کامل می‌شود. در اینجا می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد اندروید اوتو کسب کنید.

 

بهترین هاچبک 2019: فولکس واگن گلف

Volkswagen-Golf / فولکس واگن گلف / بهترین ماشین جهان 2019

یکی دیگر از بهترین ماشین های 2019 خودروی فولکس واگن گلف است. این خودرو که در مدل پایه با قیمت 21,845 دلار به فروش می‌رسد، به نظر می‌رسد جزو خودروهای هاچبک اقتصادی بازار باشد که امکانات خوبی هم دارد. بی‌دلیل نیست که این خودرو همیشه جزو پرفروش‌ترین خودروهای آلمانی محسوب شده است. فولکس واگن در نسل هفتم هم طراحی فضای مناسب در صندوق عقب و امکانات خوبی را به ارمغان آورده است. خوب است بدانید با توجه به قیمت پایین، شاهد حضور فناوری در این خودرو نیز هستیم؛ به‌طوری‌که این خودرو در مدل پایه از سیستم اطلاعات و سرگرمی پیشرفته‌ای سود می‌برد که کاربر می‌تواند با یک نمایشگر لمسی رنگی با آن تعامل داشته باشد.

علاوه بر این ویژگی‌های قابل توجه دیگری مانند کروزکنترل تطبیقی، سیستم هشدار حرکت در میان خطوط و سیستم هشدار برخورد از جلو نیز از دیگر امکانات خوب فولکس واگن گلف است که آن را به بهترین خودرو 2019 در بخش خودروهای هاچبک تبدیل کرده است. خوب است بدانید نسخه الکتریکی این خودرو نیز در برخی از مناطق با نام e-Golf  عرضه می‌شود. در مدل گلف R هم این محصول از قلب تپنده‌ای با قدرت 300 اسب بخار سود می‌برد که این قدرت از طریق سیستم تمام چرخ محرک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. در این مقاله می‌توانید با سیستم تمام چرخ محرک آشنا شوید.

 

بهترین خودروی اسپرت 2019: آئودی R8

Audi-R8 / آئودی R8 / بهترین ماشین دنیا 2019

آئودی R8 V10 Performance خودرویی قدرتمند است که همه ویژگی‌های یک سوپر خودروی امروزی را دارد. این خودرو قیمتی معادل 189,900 دلار دارد که از ویژگی‌های فوق‌العاده خیره‌کننده‌ای نیز سود می‌برد. گفتنی است که آئودی R8 دارای یک موتور 5.2 لیتری V10 است که قدرتی معادل 610 اسب بخار با گشتاور 560 نیوتن متر دارد و از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه چنین قدرتی را به همه چرخ‌ها انتقال می‌دهد. خوب است بدانید که ین خودرو در زمان 3 ثانیه قادر است از سرعت صفر به 100 کیلومتر در ساعت و در نهایت نیز به سرعت 329 کیلومتر در ساعت برسد.

سرنشینان نیز در داخل کابین سفری راحت را تجربه خواهند کرد و سروصدای ماشین و حتی جاده نیز آن‌ها را اذیت نخواهد کرد. در داخل خودرو، یک نمایشگر 12.3 اینچی Virtual Cockpit آئودی مشاهده می‌شود که قابلیت کنترل تمام کارکردهای خودرو را دارد. علاوه بر این سواری روان و راحت در سایه داشتن سیستم تعلیق کارآمد از دیگر ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شود.

 

بهترین خودروی سدان سال 2019: هوندا آکورد

Honda-Accord/ هوندا آکورد / بهترین ماشین های جهان 2019

هوندا آکورد یک خودروی سدان سایز متوسط است که به همراه رقیبش تویوتا کمری دو گزینه قابل انتخاب برای طرفداران خودروهای سدان محسوب می‌شوند. هوندا آکورد با قیمت 23,720 دلار به فروش می‌رسد. این در حالی است که علاوه بر فضای راحت داخل کابین، کاربران در نسخه جدید هوندا آکورد شاهد فضای بیشتری در قسمت صندوق عقب خواهند بود. هوندا آکورد از یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ Civic Type R سود می‌برد. قدرت این خودرو معادل 252 اسب بخار است.

در کنار این ویژگی‌ها باید به سایر ویژگی‌های فنی هوندا آکورد نیز اشاره کنیم که شامل سیستم هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیقی، حرکت در بین خطور و همین‌‎طور سیستم شناسایی علائم راهنمایی و رانندگی خواهد بود. علاوه بر این، وجود سیستم اطلاعات سرگرمی در قالب یک نمایشگر 7 اینچی نیز از دیگر مشخصه‌های هوندا آکورد است.

 

بهترین کوپه سال 2019: فورد موستانگ

فورد موستانگ / ford-mustang / بهترین ماشین های 2019

فورد موستانگ یک خودروی افسانه‌ای از آمریکا است که با قیمت 26,395 دلار در مدل پایه به فروش می‌رسد. نسل فعلی این خودرو که الهام گرفته از دهه 1960 میلادی است، به عنوان یک کوپه امروزی در قرن 21 نیز عملکردی خیره‌کننده دارد. خوب است بدانید خودروهای موستانگ همیشه در سرعت زبانزد هستند. این خودرو از یک پیشرانه V8 پنج لیتری سود می‌برد که قدرتی معادل 480 اسب بخار دارد. البته در مدل بالاتر نیز یعنی GT350 و GT350R شاهد یک موتور 5.2 لیتری V8 با قدرت 526 اسب بخار هستیم. در کنار همه این‌ها باید بگوییم که نسخه شبلی GT500  این خودرو نیز قدرتی معادل 700 اسب بخار را به ارمغان خواهد آورد. مدل دیگر فورد موتسانگ نیز موتوری 2.3 لیتری توربوشارژ EcoBoost دارد که قدرتش معادل 310 اسب بخار است.

 

بهترین خودروی کانورتیبل سال 2019: آئودی A3 کابریولت

audi-a3 / آئودی A3 کابریولت/ بهترین ماشین دنیا 2019

هر چند یک خودروی کانوتیبل نیازی به لوکس بودن و یا داشتن ویژگی‌های یک خودروی اسپرت را ندارد، اما خودروی آئودی A3 کابریولت (Cabriolet) می‌تواند انتخابی عالی برای عاشقان خودروهای تبدیل شونده باشند. قیمت این خودرو در مدل پایه از 38,900 آغاز می‌شود و طراحی زیبای داخل خودرو و همچنین ظاهر بیرونی باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشد. همه مدل‌های این خودرو از پیشرانه  چهار سیلندر 2 لیتری توربوشارژ سود می‌‎برند و قدرت آنها نیز 258 اسب بخار است. همچنین رانندگی و سواری راحت و روان و برخورداری از سیستم اطلاعات و سرگرمی مجهز به یک نمایشگر 12.3 اینچی از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در آئودی کابریولت است.

 

بهترین خودروی سدان الکتریکی سال 2019: تسلا مدل 3

tesla-model-3 / تسلا مدل 3/ بهترین ماشین های جهان 2019

تسلا مدل 3 بهترین خودروی سدان الکتریکی برای فروش محسوب می‌شود و جزو بهترین ماشین های 2019 نیز است. این خودروی سدان قیمتی معادل 39,500 دلار دارد و از ویژگی‌های جالبی از جمله طراحی شیک و لوکس در بدنه خارجی و در داخل خودرو سود می‌برد. تسلا برای راه‌اندازی تکنولوژی‌های نوین در این خودرو در تلاش است تا محصولی با حداکثر امنیت ممکن را برای مشتریان به ارمغان آورد. این خودروی فناورانه به عنوان یکی از بهترین ماشین های 2019 در بخش خودروهای سدان الکتریکی که قیمت مناسبی هم دارد، انتخاب شده است. در اینجا می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد این خودرو کسب کنید.

 


سخن پایانی


خب با توجه به اینکه این مقاله به معرفی بهترین ماشین های 2019 می‌پرداخت، باید بگوییم که این خودروها براساس قیمت، کارایی، عملکرد و میزان فروشی که داشتند، انتخاب شدند. نظر شما در این باره چیست؟ آیا جای خالی خودرویی را در این لیست احساس کردید؟ در این راستا می‌توانید نظرات خود را در پایین همین پست با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402