گوشی های 2020 که برای دیدن آنها هیجان زده ایم؛ معرفی پرچمداران 2020

گوشی های 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انقلاب 5G در دنیای گوشی‌های هوشمند و همچنین معرفی گوشی‌های تاشو دلایل خوبی هستند تا برای گوشی های 2020 هیجان‌زده باشیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با گوشی های سال 2020 و ویژگی‌هایشان آشنا شویم.

از گوشی‌های آیفون 11 گرفته تا پیکسل 4، می‌توان گفت که هنوز هم در سال 2020 جزو ترندهای روز دنیا در زمینه گوشی‌های پرچمدار موبایل هستند؛ اما اتفاقات دنیای فناوری و خبرهای منتشر شده از سوی کمپانی‌های مختلف در مورد محصولاتشان، هیجان اهالی دنیای فناوری را برای دیدن گوشی های 2020 دوچندان می‌کند. درواقع براساس آنچه که در خبرها آمده، قابلیت 5G و همچنین تاشو بودن محصولات، جزو ویژگی‌های خیره‌کننده در گوشی‌های پرچمدار 2020 است. ناگفته نماند که انتظار داریم گوشی جدید در سال 2020 در زمینه باتری، شارژ و روان‌تر بودن کار با نمایشگر نیز ارتقا یابد.

گوشی های جدید در سال 2020

همه این‌ها در حالی رخ می‌دهد که سامسونگ هم اعلام کرده قرار است گلکسی اس 11 با دوربین ویژه‌ای معرفی شود. این ویژگی‌ها باعث شده است تا براساس خبرها و اطلاعات درزیافته از سوی تولیدکنندگان، در مورد محصولاتی که در سال 2020 معرفی می‌شوند، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم و در ادامه مقاله با موضوعات زیر همراه شما باشیم.

همچنین بخوانید :

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


ویژگی های قابل توجه در گوشی های 2020


وضعیتی که سال گذشته گوشی‌های هوشمند در این زمان داشتند، چندان برای بازار موبایل خوشایند نبود. انگار که دنیای موبایل در حال تجربه آخرین ویژگی‌هایی بود که یک گوشی هوشمند می‌تواند داشته باشد؛ اما با فراگیر شدن ویژگی 5G و همچنین معرفی گوشی‌های تاشو، انگار روح تازه‌ای در این صنعت دمیده شد. اکنون همه منتظرند تا با جدیدترین گوشی های سال 2020 آشنا شوند.

 

پشتیبانی از شبکه 5G

در سال 2019 گوشی‌های اندکی در دنیای فناوری حضور داشتند که قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را داشتند؛ در اینجا می‌توانید با آن‌ها بیشتر آشنا شوید. حالا انتظار می‌رود گوشی های 2020 بیشتری از این قابلیت مهم پشتیبانی کنند. اگر هنوز این ویژگی برایتان ناآشنا است، خواندن مقاله همه چیز درباره اینترنت 5G را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در مورد شرکت‌های ارائه‌دهنده این ویژگی هم باید اشاره کنیم که علاوه بر سامسونگ، شرکت‌هایی مانند شیائومی، وان پلاس، هواوی و غیره در تلاش هستند تا پرچمداران بیشتری را با پشتیبانی از این ویژگی روانه بازار کنند. در این بین خبرها حاکی از آن هستند که آیفون 12 هم با پشتیبانی از این ویژگی، روانه بازار خواهد شد.

موضوعی که این ویژگی را در گوشی‌‎های هوشمند رقابتی‌تر می‌کند، بحث قیمت و ویژگی‌هایی مانند مصرف زیاد باتری و داغ شدن گوشی‌ها در زمان استفاده از این ویژگی است. حالا باید ببینیم که گوشی های 2020 چگونه این مسائل را پوشش می‌دهند.

بهترین گوشی های 2020

 

ویژگی تاشو در گوشی‌ های هوشمند

از زمان ایجاد گوشی های موبایل، گوشی‌های تاشو طرفداران خاص خود را داشتند. در سال‌های اخیر نیز تولید کنندگان بسیاری تلاش کردند تا این ویژگی را به مرحله تولید برسانند. تا اینکه در سال 2019 حضور این گوشی‌ها را با محصولاتی از سامسونگ، شیائومی، موتورولا و هواوی در بازار دیدیم. این تولیدکنندگان که از مکانیزم‌های مختلفی برای تاشو بودن گوشی‌ها استفاده می‌کنند، با پایین آوردن قیمت و ارائه نمایشگرهای متنوع و سایر ویژگی‌ها، با یکدیگر در حال رقابت هستند که بازار این‌چنین گوشی‌هایی را در دست بگیرند. در اینجا نیز می‌توانید بیشتر در جریان ویژگی‌های رقابتی گوشی‌های تاشوی 2019 قرار بگیرید.

 

ارتقای قابلیت عکاسی با گوشی‌ های هوشمند

کیفیت دوربین یکی از سه دلیل انتخاب یک گوشی توسط مشتریان است. دو دلیل دیگر به عملکرد نمایشگر و دوام باتری مربوط می‌شود. با این حساب انتظار می‎‌رود شرکت‌های تولیدکننده، گوشی های سال 2020 را نیز با ارتقای این ویژگی ارائه دهند. ارتقای بزرگنمایی اپتیکال، ضبط ویدیو با وضوح بالاتر، لنز تله فوتو، پردازش تصویر و ویژگی تشخیص عمق از ویژگی‌هایی در دوربین گوشی هستند که احتمالا در محصولات 2020 ارتقا می‌یابند. علاوه بر این، ویژگی عکاسی در شب و عکاسی از ستارگان که در گوشی پیکسل 3 می‌بینیم نیز انتظارات را برای ارتقای این ویژگی رقابتی بالا برده است.

گوشی های جدید در سال 2020

 

ارتقای نمایشگر

در نمایشگرهای امروزی قابلیت پردازش گرافیکی از اهمیت بالایی برخوردار است. اینکه یک نمایشگر، کاربری روان‌تری داشته باشد، می‌تواند به گزینه‌ای مهم برای انتخاب یک گوشی هوشمند تبدیل شود. هم‌اکنون به طور معمول، نرخ رفرش استاندارد در گوشی‌ها معادل 60 هرتز است؛ اما براساس شایعات منتشر شده از برخی منابع، مثل اینکه سامسونگ گلکسی اس 11 قرار است نمایشگری با نرخ رفرش 120 هزتر داشته باشد. این ویژگی می‌تواند جهشی بزرگ در زمینه ارتقای قابلیت نمایشگرها برای نمایش ویدیوهای 4K، انیمیشن‌ها و حتی پیمایش وب محسوب شود.

گوشی های 2020

 

 باتری قدرتمند و شارژ سریع‌ تر

همه ویژگی‌های یک گوشی در سایه باتری بادوام است که می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. یک باتری بزرگ‌تر نیز احتمالا می‌تواند گوشی شما را مدت بیشتری روشن نگه دارد. از طرف دیگر اگر زمان شارژ آن هم سریع‌تر باشد، مسلما زودتر شارژ خواهد شد. به عنوان مثال سامسونگ گلکسی نوت 10 با باتری شارژر 25 واتی می‎تواند در زمانی معادل یک ساعت شارژ شود. از طرفی این گوشی با شارژر 45 واتی هم کار می‌کند که این زمان را به نصف یعنی 30 دقیقه می‌رساند. اپل نیز دیگر شرکتی است که چنین ویژگی‌هایی را در گوشی‌های جدید 2019 خود ارتقا داده است. با این حساب انتظار می‌رود این روند ارتقا و بهبود عملکرد باتری، در گوشی های 2020 نیز ادامه داشته باشد.

گوشی های سال 2020

 


معرفی بهترین گوشی های 2020


سال گذشته شرکت‌هایی همچون سامسونگ، هواوی و موتورولا گوشی‌هایی به یادماندنی را روانه بازار کردند که ویژگی‌هایی مانند ارتقای باتری و شارژ سریع از ویژگی‌های سخت افزاریشان بود و در بخش نرم افزاری، سیستم‌عامل‌ها به ویژگی حالت تاریک و یک سری از ویژگی‌های دیگر مجهز شده بود. البته ناگفته نماند محصولاتی از هواوی و گوگل هم در بخش دوربین با ویژگی‌های بزرگنمایی پریسکوپی در هواوی پی 30 پرو که در اینجا می‌توانید اطلاعاتی در مورد آن بخوانید و قابلیت عکاسی از ستارگان در پیکسل 4، در سال 2019 حسابی در دنیای موبایل سر و صدا به پا کرده بودند. حالا با ما همراه باشید تا به استقبال گوشی‌های 2020 برویم که در سال جاری معرفی خواهند شد. در این میان سامسونگ گلکسی اس 11 این شانس را دارد که زودتر از سایر محصولات جدید معرفی شود.

 

هواوی میت ایکس (Huawei Mate X)

همچنین بخوانید :

هواوی میت X که برای اولین بار در کنگره جهانی موبایل (WMC 2019) دیده شد را می‌توان گوشی تاشویی معرفی کرد که به عنوان رقیبی برای سامسونگ گلکسی فولد از سوی هواوی معرفی شده است. در صورت تمایل می‌توانید اطلاعاتی از این گوشی هوشمند در اینجا کسب کنید. یک نمایشگر 8 اینچی لبه به لبه، آرایش لنزهای چندگانه دوربین در بدنه پشتی و مهم‌تر از همه قابلیت 5G از ویژگی‌های قابل توجه در هواوی میت ایکس خواهند بود. در مورد دوربین سلفی این گوشی نیز نکته جالبی وجود دارد؛ درواقع هواوی میت ایکس لنزی جدا برای دوربین سلفی ندارد، ولی ماژول دوربین پشتی از این قابلیت برخوردار است و در ثبت تصاویر سلفی، موفق‌تر از دوربین سلفی به صورت جدا عمل خواهد کرد.

البته با قیمت 2200 یورویی اندکی تعجب‌آور به نظر می‌رسد و از نظر برخی از کاربران خرید آخرین مدل آیفون 11 مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. گفتنی است که این گوشی در ماه نوامبر در چین عرضه شد و انتظار می‌رود که در سال جاری جزو گوشی های 2020 باشد که روانه بازار موبایل سایر کشورها می‌شود. البته باید منتظر قیمت عرضه آن در کشورهای دیگر نیز باشیم.

بهترین گوشی های 2020

 

موتورولا ریزر 2020 (تاریخ عرضه، اوایل 2020)

بعد از گذشت حدود یک سال شایعه در مورد موتورولا ریزر، بالاخره این گوشی هوشمند در نوامبر 2019 در لس آنجلس معرفی شد. این گوشی که جزو گوشی‌‎های اختصاصی حامل ارتباطی معروف آمریکایی یعنی ورایزن است، یک گوشی تاشو محسوب می‌شود که با یک نمایشگر اولد 6.2 اینچی نیز همراه است. درواقع ریزر دارای دو نمایشگر است؛ یک نمایشگر به عنوان نمایشگر اصلی که منعطف و تاشو بوده و دیگر نمایشگری در داخل که اصالت موتورولا ریزر را نیز به رخ می‌کشد. این گوشی قرار است با قیمت 1500 دلار به آمریکا عرضه شود و احتمالا هند کشور دیگری است که این گوشی در آنجا به فروش خواهد رسید و هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه این گوشی به سایر کشورها در دست نیست.

خوب است بدانید یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده قیمت موتورولا ریزر پایین‌تر از سایر همتایان تاشویش باشد، استفاده از پردازنده اسنپدراگون 710 کوالکام است. با این حساب به نظر می‌‍رسد که از نظر عملکرد ضعیف‌تر از محصولات تاشوی سامسونگ و وان پلاس ظاهر شود.

گوشی های جدید در سال 2020

 

پیکسل 4 (تاریخ عرضه، تابستان 2020)

پیکسل 3a با حضور درخشان خود در مدت زمان کم توانست بازار خوبی را از آن خود کند و به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2019 ظاهر شود. حالا جای تعجب نخواهد بود که جانشین آن، یعنی پیکسل 4a نیز چنین اثری از خود برجای بگذارد و جزو بهترین گوشی های 2020 باشد. گفتنی است براساس اطلاعات از سوی منابع خبری، پیکسل 4a ظاهری برجسته‌تر از محصولات پیشین خواهد داشت؛ به‌طوری‌که نمایشگر آن کم‌حاشیه‌تر است و از دوربین سلفی تکی نیز سود می‌برد. همچنین حضور جک هدفون 3.5 میلی‌متری صدا نیز از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه در پیکسل 4a محسوب می‌شود. با همه این‌ها هنوز اطلاعات دقیق‌تری در مورد این گوشی هوشمند در دسترس نیست و انتظار می‌رود پیکسل 4a در نیمه دوم 2020 معرفی و روانه بازار شود.

بهترین گوشی های 2020

 

سامسونگ گلکسی اس 11 (فوریه 2020)

طرفداران دنیای موبایل می‌دانند که گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی اس همیشه جزو اولین پرچمدارانی هستند که معمولاً در نیمه اول سال از سوی سامسونگ معرفی می‌شوند. درواقع سامسونگ دو سری گوشی پرچمدار دارد و علاوه بر سری اس، سری نوت هم هست که چند ماه بعد از سری اس معرفی خواهد شد. حالا در مورد سامسونگ گلکسی اس 11 که می‌تواند جزو بهترین گوشی های 2020 باشد، باید اشاره کنیم که براساس خبرهای درزیافته از منابع خبری، این گوشی احتمالا در 18 فوریه 2020 (29 بهمن 98) معرفی شود. شایعات دیگری که در این باره منتشر شده است چندان قابل استناد نیستند.

اما براساس خبرهای منتشر شده، حضور یک دوربین 108 مگاپیکسلی اتفاقی است که سر و صدای بسیاری به پا می‌کند. همچنین انتظار می‌رود که بزرگنمایی اپتیکال در دوربین سامسونگ گلکسی اس 11 به اندازه 5x برسد. همچنین سایر خبرها حاکی از هوشمندتر شدن دوربین هستند؛ به طوری که شما می‌توانید دوربین را بر روی غذایی بگیرید و در نهایت دوربین قادر به تشخیص ویژگی‌های آن خواهد بود. با همه این‌ها باید تا زمان معرفی این گوشی هوشمند منتظر بمانیم.

گوشی های سال 2020/قیمت باتری سامسونگ

 

سامسونگ گلکسی فولد 2 (اوایل 2020)

براساس گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ در حال آماده‌ساری نسخه دوم گلکسی فولد با نمایشگر کوچکتر 6.7 اینچی است که تا شدنش به شکل مربع خواهد بود تا بتواند با موتورولا ریزر رقابت کند. گفته می‌شود این محصول تاشوی سامسونگ از دو دوربین در بدنه پشتی سود خواهد برد و با نوع جدیدی از محافظ نمایشگر که تنها 3 درصد ضخامت گوریلا گلس را دارد همراهی می‌شود تا بتواند تجربه جدیدی از یک گوشی تاشوی بادوام و ماندگار را رقم بزند. برخی از شایعات نیز حاکی از این است که گلکسی فولد 2 با قیمت 100 دلار به فروش می‌رسد و هدف از این قیمت نیز جذب مشتریان بیشتر بوده است. با همه این‌ها برای تایید صحت اطلاعات منتشر شده، باید تا زمان معرفی این محصول منتظر باشیم.

گوشی های 2020

 

آیفون 12 (پاییز 2020)

گوشی‌های آیفون همیشه از خبرسازترین گوشی‌های پرچمدار هستند. البته باید در نظر داشته باشیم اکنون که درباره آیفون 12 می‌نویسیم، تنها سه ماه است که از معرفی گوشی‌های آیفون 11 اپل می‌گذرد که پیش از این از سوی پلازا نیز در اینجا مورد بررسی قرار گرفت. با همه این‌ها خبرها حاکی از آن هستند که کوپرتینویی‌ها از سال قبل برای آیفون‌های 2020 برنامه‌ریزی کرده بودند. حتی مقالاتی نیز در مورد دلایلی که برای خرید آیفون 11 دست نگه داریم و منتظر آیفون 12 باشیم، منتشر شده بود؛ اما آنچه که در مورد آیفون 12 گفته می‌شود حاکی از این است که این گوشی هوشمند یکی از مدل‌های دارای بریدگی و ناچ حفره‌ای خواهد بود تا دوربین سلفی را جای دهد و سیستم TrueDepth آن هم در حاشیه بالایی گوشی قرار می‌گیرد.

علاوه بر این آیفون 12 از شبکه 5G نیز پشتبانی خواهد کرد. با همه این‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول پرچمدار باید تا زمان معرفی منتظر بمانیم و ببینیم اپل در سال 2020 چه دستاوردی برای طرفدارانش خواهد داشت.

گوشی های سال 2020

 

آیفون SE 2 (اوایل 2020)

برای معرفی آیفون SE 2 از سوی اپل لازم نیست که تا پاییز 2020 منتظر بمانید. شایعات حاکی از این هستند که این گوشی هوشمند به مانند نسل پیشین خود، دارای نمایشگر 4.7 اینچی است که به خوبی آیفون 8 را در ذهن تداعی می‌کند. براساس خبرهای انتشار یافته نیز انتظار می‌رود که اپل از پردازنده A13 باونیک برای تامین نیروی پردازشی در این گوشی استفاده کند. با همه این‌ها و براساس تحلیلگر معروف اپل، مینگ چی کو این گوشی هوشمند در سه ماهه اول سال 2020 معرفی خواهد شد. البته شاید نسخه بزرگ‌تری با نمایشگر 5.5 اینچی نیز داشته باشد.

بهترین گوشی های 2020

 


سخن پایانی؛ ویژگی‌های جدیدتر و قیمت بالاتر


با توجه به ارتقای گوشی‌های هوشمند و اضافه شدن ویژگی‌های جدید به این محصولات، انتظار می‎رود که قیمت گوشی‌های پرچمدار نسبت به سایر گوشی‌ها ارتقا یابد. به‌عنوان‌مثال گوشی‌های تاشو که جزو ترندهای روز دنیا محسوب می‌شوند به دلیل مکانیزم برخورداری از امکانات انعطاف‌پذیری، قیمت بالاتری دارند؛ اما این در حالی است که برخی از تولیدکنندگان مانند سامسونگ برای اینکه کاربران بیشتری از این دستاوردهای جدید استفاده کنند، آن‌ها را با قیمت پایین‌تری روانه بازار می‌کنند. از طرفی ارتقای سایر ویژگی‌ها، مانند باتری و پشتیبانی از شارژ سریع نیز از دیگر ویژگی‌های قابل انتظار از گوشی های جدید در سال 2020 است. نظر شما در این باره چیست؟ آیا با توجه به ویژگی‌های بیان شده، سال 2020 میزبان گوشی‌های انقلابی خواهد بود و آیا قیمت‌های این پرچمداران برای عموم کاربران به‌صرفه است یا خیر؟ می‌توانید نظرات خود را در پایین این مطلب با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
علی
.
07 بهمن 1398، 20:53
پاسخ
0
0
بهترین کار خرید گوشی میان رده است،چون ویژگی های جدید این گوشی ها ضروری نیستن و به زودی هواوی و شیائومی واسه میان رده ها هم ارایه شون میدن.پول حروم کردنه که غیر از شرکتهای چین و کره و تایوان گوشی بخری
avatar
رضاخان
.
18 دی 1398، 16:51
پاسخ
0
0
اصلا کاملا معلومه که سامسونگ پرستی،می۱۰ شیاومی میخوره همرو ولی هیچی ازش نگفتی
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402