بهترین آنتی ویروس آیفون؛ قویترین ویروس کش iOS کدام برنامه است؟

بهترین آنتی ویروس آیفون / بهترین ویروس کش ios
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انتی ویروس رایگان برای ایفون می‌تواند خیال شما را از بابت تمام خطرات راحت کند. به همین خاطر در این مطلب نگاهی انداخته‌ایم به قویترین و بهترین ویروس کش iOS. با پلازا همراه باشید.

با وجود اینکه احتمال آلوده شدن آیفون شما به مراتب کمتر از یک کامپیوتر یا گوشی اندرویدی است اما این به این معنا نیست که شما از تمام خطرات مصون هستید؛ اگر صاحب یک گوشی آیفون باشید مانند تمام گوشی‌ها ممکن است دستگاه شما آلوده شود. ممکن است این آلودگی از وبسایت‌ها باشد یا اصلا ممکن است تبلیغات و ترکرهای وب شما را کلافه کنند. به همین خاطر یک انتی ویروس رایگان برای ایفون می‌تواند کمک حال شما باشد. بسیاری از شرکت‌های سازنده Antivirus دارای محصولاتی هستند که به‌طور اختصاصی برای iOS طراحی شده‌اند. البته در عمل امکان نصب آنتی‌ویروس روی آیفون وجود ندارد و برنامه‌های زیر بیشتر اپلیکیشن‌های امنیتی مکمل به‌حساب می‌آیند.

فهرست مطالب

بهترین انتی ویروس های رایگان برای ایفون

در ادامه فهرستی از چند برنامه امنیتی شناخته شده برای ایفون تهیه کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را بررسی و دانلود کنید. امیدواریم در نهایت بهترین انتخاب را برای گوشی هوشمند خود داشته باشید.

۱. آنتی ویروس Avast Security & Privacy

بهترین آنتی ویروس آیفون / بهترین ویروس کش ios

  • نقاط قوت: امکان استفاده به‌صورت رایگان، ابزار امنیت وای‌فای، صندوق حفاظت از تصاویر
  • نقاط ضعف: نسخه رایگان دارای تبلیغات است

Avast Security & Privacy یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های آنتی ویروس برای هر سیستم عامل است. این برنامه تاکنون بیش از صد‌ها میلیون بار دانلود شده و ویژگی‌های جالبی هم دارد. علاوه بر اسکن معمولی دستگاه، مسدودکننده تماس، پشتیبانی ضد سرقت، و فایروال برخی از ویژگی‌های آنتی ویروس Avast هستند. آنتی ویروس Avast ویژگی‌های تقویت گوشی را هم دارد که البته توصیه می‌کنیم از آن‌ها استفاده نشود؛ زیرا این ویژگی‌ها بیشتر از تقویت کردن گوشی همراه شما، تأثیرات مخرب ایجاد می‌کنند. Avast یکی از بهترین آنتی ویروس های iOS است که در ادامه می‌توانید آن را دانلود کنید.

  • دانلود آنتی ویروس Avast Security & Privacy برای: iOS

۲. آنتی ویروس Avira Mobile Security ؛ بهترین آنتی ویروس برای آیفون ۲۰۲۳

بهترین آنتی ویروس آیفون / بهترین ویروس کش ios

  • نقاط قوت: قابلیت مسدود کردن وبسایت‌های مشکوک، اطلاع‌رسانی در صورت لو رفتن رمزعبور، رایگان است
  • نقاط ضعف:

آنتی ویروس Avira Mobile Security یک ویروس کش مخصوص ایفون است که خیلی زود رشد کرد. این اپلیکیشن با اصول اولیه از جمله اسکن گوشی، محافظت در هر لحظه و موارد دیگر ارائه شده است. از پشتیبانی ضد سرقت، اسکن حریم خصوصی، فهرست سیاه و حتی ویژگی‌های مدیریت دستگاه هم می‌توان به عنوان برخی از ویژگی‌های دیگر Avira نام برد. این اپلیکیشن خیلی سبک‌تر از برنامه‌هایی مانند نورتون و دیگر برنامه‌های آنتی ویروس‌های موبایل است.

  • دانلود آنتی ویروس Avira Mobile Security برای: iOS

۳. آنتی ویروس Mobile Security – Lookout

قویترین انتی ویروس ایفون / بهترین آنتی ویروس آیفون

  • نقاط قوت: ارزیابی‌های امنیتی دقیق، دارای ابزار ضد سرقت است
  • نقاط ضعف: با برنامه‌های تغییر آی‌پی سازگاری خوبی ندارد، فاقد ابزارهای پاکسازی حافظه است

برنامه ويروس كش ای او اس Lookout هم یکی دیگر از بهترین آنتی ویروس های موبایل و یک ضد بد‌افزار محبوب است. این ویروس کش مخصوص ایفون خدماتی شامل اسکن، محافظت از فیشینگ، محافظت در برابر بدافزار‌ها، ویژگی‌های ضد سرقت و بسیاری از موارد امنیتی دیگر را ارائه می‌دهد.

آنتی ویروس Lookout یک ضد ویروس بسیار قدرتمند است و امنیت گوشی تلفن همراه شما را تا میزان بسیار زیادی تامین می‌کند. ضد ویروس Lookout هم مانند اغلب اپلیکیشن‌های دیگر در دو نسخه رایگان و پولی عرضه می‌شود. البته نسخه رایگان این آنتی ویروس، نسبت به ضد ویروس‌های رایگان دیگر کامل‌تر است.

  • دانلود آنتی ویروس Mobile Security – Lookout برای: iOS

۴. آنتی ویروس McAfee Mobile Security

بهترین ویروس کش ios / قویترین انتی ویروس ایفون

  • نقاط قوت: ابزارهای ضد سرقت کامل، دارای صندوق امنیتی رمزگذاری شده است
  • نقاط ضعف: نسخه رایگان دارای تبلیغات است

McAfee هم یکی از بزرگترین نام‌ها در بین برنامه‌های ضد ویروس است و می‌توان آن را در بین بهترین ویروس کش های ایفون قرار داد. این اپلیکیشن ویژگی‌های خوبی شامل اسکن، ضد سرقت، ضد جاسوس و ویژگی‌های قفل امنیتی دارد و می‌تواند از سارق احتمالی گوشی شما عکس بگیرد.

همینطور می‌تواند تا قبل از خاموش شدن گوشی، اطلاعات مربوط به مکان را در فضای ابری ذخیره کند و ویژگی‌های مفید و متنوع دیگر را ارائه می‌دهد. به علاوه این اپلیکیشن ویژگی‌های تقویتی موبایل ارائه می‌دهد که اصلا کارایی ندارند؛ اما با این وجود، قسمت آنتی ویروس برنامه به خوبی کار می‌کند و کماکان یکی از بهترین آنتی ویروس های آیفون است.

  • دانلود آنتی ویروس McAfee Mobile Security برای: iOS

۵. ویروس کش ایفون Trend Micro

بهترین آنتی ویروس آیفون / بهترین ویروس کش ios

  • نقاط قوت: امکانات فراوان
  • نقاط ضعف: قیمت اشتراک آن بالا است

شاید قویترین انتی ویروس ایفون برای تمام کاربران این گوشی کاربری نداشته باشد ولی همانطور که گفتیم خطرات زیادی متوجه کاربران حتی کاربران معمولی است. آنتی‌ویروس ترند مایکرو نیز تلاش می‌کند با تمام این خطرات مقابله کند. این برنامه دارای یک ابزار فیلتر وب است که مانع از دسترسی شما به وبسایت‌های آلوده یا ناخواسته می‌شود. همچنین دارای ابزارهای بلاک تبلیغات و ترکرها است که می‌توانند حجم مصرفی اینترنت شما را کمتر کنند و سرعت بارگذاری وبسایت‌ها را نیز افزایش دهند. این آنتی‌ویروس، یک ابزار حریم خصوصی دارد که با اسکن کردن تنظیمات حریم خصوصی اکانت شما در فیسبوک و توییتر، درصورتی که هر تنظیم مورد نگران‌کننده‌ای وجود داشت، شما را مطلع می‌کند.

  • دانلود آنتی ویروس Trend Micro برای: iOS

۶. آنتی ویروس F-Secure SAFE ؛ قویترین انتی ویروس ایفون

بهترین آنتی ویروس آیفون / بهترین ویروس کش ios

  • نقاط قوت: امکان مسدود کردن دسترسی به وبسایت‌های آلوده، ابزارهای کنترل والدین
  • نقاط ضعف: رابط کاربری گیج کننده

یکی دیگر از آنتی‌ویروس‌های کارآمد، F-Secure SAFE است. این برنامه دارای یک مرورگر وب مخصوص است که به چند طریق امنیت آنلاین شما را تامین می‌کند. اول از همه فیلتر وب است که مانع از دسترسی شما به سایت‌های خطرناک می‌شود. همچنین دارای ابزار محافظت از تراکنش‌های بانکی است. این ابزار هر وبسایتی که شما برای خرید به آن مراجعه کنید را بررسی و در صورت وجود هر مورد مشکوکی به شما اطلاع می‌دهد.

F-Secure SAFE دارای ابزارهای کنترل والدین است که به شما اجازه می‌دهد محتوا را براساس دسته‌بندی کنترل و نتایج جستجو را فیلتر کرده تا وبسایت‌هایی که نمی‌خواهید در نتایج جستجو نمایش داده نشوند. F-Secure SAFE همچنین دارای ویژگی‌های پایه‌ای ضد سرقت مثل نشان‌نمای موقعیت مکانی دستگاه و یک آلارم است.

  • دانلود آنتی ویروس F-Secure SAFE برای: iOS

۷. آنتی ویروس AVG Mobile Security

قویترین انتی ویروس ایفون / بهترین آنتی ویروس آیفون

  • نقاط قوت: ابزارهای ضد سرقت و ضد جعل هویت، صندوق امن عکس‌ها
  • نقاط ضعف:

AVG یکی دیگر از نام‌های معروف در بین بهترین آنتی ویروس های آیفون است. هم نسخه اندرویدی و هم نسخه iOS این آنتی ویروس واقعا محبوب هستند. این اپلیکیشن هم ردیاب ضد سرقت دارد که به کمک Google Maps کار می‌کند، اما مانند آنتی ویروس Avast یک فایروال خوب ندارد. جا دارد یک بار دیگر هم تذکر دهیم که نباید از امکانات و ویژگی‌های شتاب‌دهنده آنتی ویروس AVG استفاده کنید، هرچند که این اپلیکیشن یکی از بهترین آنتی ویروس های iOS باشد؛ چراکه این ویژگی‌ها عملاً کارایی ندارند و حتی ممکن است مخرب هم باشند.

  • دانلود آنتی ویروس AVG Mobile Security برای: iOS

۸. آنتی ویروس Bitdefender Mobile Security

بهترین ویروس کش ios / قویترین انتی ویروس ایفون

  • نقاط قوت: ابزارهای ضد فیشینگ، مرورگر امن، اطلاع‌رسانی در صورت افشا شدن رمزهای عبور حساب‌ها
  • نقاط ضعف: بیشتر امکانات در نسخه رایگان محدودیت دارند

آنتی ویروس Bitdefender یک گزینه شناخته شده دیگر در این فهرست به‌حساب می‌آید. این اپلیکیشن در طول سال‌های اخیر تغیر زیادی نکرده و تنها همان ویژگی‌های اصلی خود را بهبود بخشیده است. Bitdefender ویژگی‌هایی مانند اسکن اولیه، رابط کاربری ساده و عملکرد سریع و بدون پیکربندی دارد که باعث می‌شود این اپلیکیشن ضد ویروس به یک آنتی ویروس کامل و عالی برای تامین نیازهای فوق‌العاده اساسی تبدیل شود.

برنامه دارای یک مرورگر امن با قابلیت‌های ضد فیشینگ است که در صورتی که به یک سایت آلوده مراجعه کنید شما را مطلع می‌کند. همچنین دارای فیلتر مخصوص پیامک است تا پیام‌های ناشناس حاوی لینک‌های آلوده را شناسایی و مسدود کند.

  • دانلود آنتی ویروس Bitdefender Mobile Security برای: iOS

۹. آنتی ویروس Malwarebytes Mobile Security

بهترین آنتی ویروس آیفون / بهترین ویروس کش ios

  • نقاط قوت: فیلتر تماس و پیامک، ابزار تغییر آی پی، ابزار مسدود کننده تبلیغات
  • نقاط ضعف: امکانات محدودتر از رقبا

حتماً اپلیکیشن ضد ویروس Malwarebytes را که یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ضد ویروس در سیستم عامل ویندوز است به خوبی می‌شناسید. نسخه موبایلی این اپلیکیشن که مخصوص آیفون طراحی شده هم کارایی بسیار خوبی دارد. این اپلیکیشن یک پایگاه داده برای ویروس‌های تهاجمی دارد، از تلفن همراه شما در برابر بدافزار‌ها و ویروس‌ها محافظت می‌کند و خدمات ردیاب ضد سرقت ارائه می‌دهد. آنتی ویروس Malwarebytes حتی این امکان را فراهم می‌کند تا پیام‌های شبکه‌های اجتماعی مانند واتساپ، فیس‌بوک، حتی پیام‌های SMS و غیره را برای جلوگیری از باز شدن لینک‌های خطرناک اسکن کنید.

  • دانلود آنتی ویروس Malwarebytes Mobile Security برای: iOS

۱۰. Barracuda CloudGen Access

ویروس کش ایفون

  • نقاط قوت: محافظت از حریم خصوصی، عملکرد بهینه برنامه
  • نقاط ضعف: ابزارهای محدودتر از رقبا

برنامه Barracuda CloudGen اپلیکیشنی است که بیشتر تمرکز خود را روی محافظت از هویت و همچنین حریم خصوصی معطوف کرده است. برنامه کاملا رایگان است و با توجه به حجم کم و عملکرد بهینه‌ای که دارد، مصرف باتری آن هم بالا نیست. پس از راه‌اندازی اولیه، اپلیکیشن Barracuda از شما در برابر شبکه‌های وای‌فای آلوده و وبسایت‌های فیشینگ محافظت می‌کند. البته که این برنامه ابزارهای کمتری در مقایسه با دیگر برنامه‌های این فهرست دارد ولی در عوض کاملا رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه ندارد.

  • دانلود آنتی ویروس Barracuda CloudGen Access برای: iOS

آیا آیفون نیاز به آنتی ویروس دارد؟

برخلاف آنتی‌ویروس‌های ویندوز یا مک، برنامه‌هایی که به‌عنوان آنتی‌ویروس آیفون در اپ‌استور قابل دسترسی هستند در واقع برنامه‌هایی برای حفظ امنیت گوشی هستند و به همین خاطر هم هست که در عنوان خود از کلمه «آنتی‌ویروس» استفاده نمی‌کنند.

به‌دلیل ماهیت سیستم‌عامل iOS، تمامی اپلیکیشن‌های آیفون در یک محیط ایزوله به نام سندباکس (Sandbox) اجرا می‌شوند؛ از همین رو برنامه‌ها امکان دسترسی کامل به سیستم‌عامل را ندارند و تنها به بخش‌هایی که شما مشخص کرده باشید، دسترسی پیدا خواهند کرد. به همین خاطر نیز یک انتی ویروس رایگان برای ایفون، امکان مقابله با ویروس‌ها یا بدافزارها را ندارند و حتی نمی‌توانند برنامه‌هایی که روی گوشی نصب کرده‌اید را ببینند.

انتی ویروس ایفون

برنامه‌های ویروس کش ایفون در عوض امکانات ضدسرقت، قابلیت مخفی کردن تصاویر در گالری و ارائه ابزار مدیریت رمزعبور را در اختیار شما قرار می‌دهند و برخی هم ممکن است دارای یک مرورگر با فیلتر ضد فیشینگ باشند. در حقیقت هیچ برنامه آنتی‌ویروسی برای آیفون وجود ندارد مگر این که گوشی را جیلبریک کرده و پس از دانلود یک برنامه آنتی‌ویروس، آن را در خارج از سندباکس iOS اجرا کنید.

اپل در عوض با محدود کردن نصب برنامه از منابعی غیر از اپ‌استور، ارائه آپدیت‌های امنیتی منظم و قابلیت‌هایی مثل ابزار Find My و همچنین ویژگی‌هایی مثل Fraudulent website warning در مرورگر سافاری، امنیت کاربران خود را تامین می‌کند.

سخن پایانی

در این مطلب در مورد انتی ویروس های رایگان برای ایفون صحبت و ۱۰ مورد از برنامه‌های امنیتی iOS را معرفی کردیم.  به نظر شما قویترین انتی ویروس ایفون کدام است؟ فکر می‌کنید جای کدام ویروس کش ایفون در این فهرست خالی است؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402