معروف ترین اپلیکیشن ها و سرویس های اشتراک ویدیو

سایت اشتراک ویدیو خارجی / سایت اشتراک گذاری ویدیو
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مطلب فهرستی از برترین سرویس ‌های اشتراک ویدیو تهیه کرده‌ایم که می‌توانند بهترین پلتفرم را برای اشتراک‌گذاری آنلاین ویدیو و جذب مخاطب به شما ارائه کنند. همراه ما باشید.

با سریعتر و مطمئن‌تر شدن اتصالات اینترنتی و به‌ویژه با افزایش مشارکت فعال از سوی کاربران، سرویس‌ های اشتراک ویدیو آنلاین به‌شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند. ویدیوها به‌سادگی عمده مطالبی را که امروزه استفاده می‌کنیم تشکیل می‌دهند و با افزایش واقعیت‌های تقویتی و مجازی، احتمالاً تقاضا حتی از این هم فراتر خواهد رفت.

بنابراین، ما در این مطلب به معرفی برخی از بهترین اپلیکیشن‌ها و سرویس های اشتراک ویدیو می‌پردازیم که محتوای آن‌ها ممکن است از سوی تولیدکنندگان اصلی یا توسط کاربران آن‌ها ارائه شود. همچنین در مورد برخی از محبوب ترین سرویس‌های پخش مستقیم (Live streaming) نیز خواهیم گفت که فارغ از اینکه خودتان یک تولیدکننده محتوا هستید یا فقط یک دنبال‌کننده ساده، باید آن‌ها را بشناسید.

سرویس های اشتراک ویدیو

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • معروف ترین اپلیکیشن ها و سرویس های اشتراک ویدیو
    • سرویس اشتراک ویدیو YouTube
    • سرویس اشتراک ویدیو Vimeo
    • سرویس اشتراک گذاری ویدیو Snapchat
    • برنامه اشتراک ویدیو Vevo
    • سرویس اشتراک ویدیو DailyMotion
    • سرویس اشتراک گذاری ویدیو Twitch
    • اشتراک ویدیو با IGTV در اینستاگرام
    •  اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدیو Periscope
    • سایت اشتراک گذاری ویدیو LiveLeak
    • سرویس اشتراک ویدیو Veoh

 


معروف ترین اپلیکیشن ها و سرویس های اشتراک ویدیو


در ادامه با معروف ترین اپلیکیشن ها و سرویس های اشتراک ویدیو آشنا می‌شویم.

 

سرویس اشتراک ویدیو YouTube

بهترین سرویس اشتراک ویدیو

بدون شک، یوتیوب (YouTube) متعلق به شرکت Alphabet، بهترین سرویس اشتراک ویدیو در وب و حتی محبوب‌تر از تلویزیون است. وقتی کسی نیاز به اشتراک‌ گذاری ویدیو دارد، یوتیوب اولین سایتی است که به ذهنش می‌رسد. هرچند، سیاست آن بویژه در مورد حق نشر بسیار سختگیرانه است. بعنوان مثال، کاربران آن مجاز به بارگذاری محتوای تکراری، صریح و یا محتوای متعلق به شخص ثالث بدون اجازه مالک آن نیستند.

در این سایت اشتراک فیلم، هیچ محدودیتی از نظر تنوع محتوا وجود ندارد. راه‌اندازی یک کانال شخصی به شما این امکان را می‌دهد که هر کاری که می‌خواهید انجام دهید؛ از جمله فرصتی برای ایجاد جامعه‌ای از بینندگان و مشترکین خودتان. همچنین می‌توانید با استفاده از برچسب‌های کلیدی در ویدیوها و عناوین، بازدیدکنندگان بیشتری جذب کنید. این امر، اغلب برای ظاهر شدن ویدیوها در ابتدای نتایج جستجوی گوگل و جستجوی داخلی مفید است.

 

سرویس اشتراک ویدیو Vimeo

سرویس اشتراک ویدیو

ویمئو (Vimeo) احتمالاً دومین سایت اشتراک‌ گذاری ویدیو در وب و رقیب جدی یوتیوب است. این سایت، پلتفرمی با رشد سریع و دارای ترافیک کاملاً جدی است. برخلاف یوتیوب، ویمئو بیشتر ویدیوهای حرفه‌ای‌تر و سودمند را در اختیار دارد و برای کاربران خود سه گزینه ارائه می‌کند: حساب پایه رایگان با فضا و امکانات محدود، نسخه حساب پولی با گزینه‌های پیشرفته و فضای بیشتر. این سرویس اشتراک‌ گذاری ویدیو با امکان بارگذاری فیلم‌های HD و حداکثر بارگذاری 500 مگابایت در هفته در طرح حساب پایه رایگان خود، یکی از بهترین سرویس‌ های اشتراک ویدیو در وب را ارائه می‌دهد.

برخی معتقدند انجمن ویمئو بسیار دوستانه‌تر از یوتیوب است؛ زیرا بسیاری از افراد حاضر در آن، حرفه‌ای‌ها هستند. جامعه آن عمدتاً از فیلمسازان حرفه‌ای، موسیقیدانان، انیماتورها و کسانی تشکیل شده است که مایلند هنر خود را به اشتراک بگذارند.

 

سرویس اشتراک گذاری ویدیو Snapchat

نرم افزار اشتراک ویدیو / برنامه های اشتراک ویدیو

اسنپ‌چت (Snapchat) یک برنامه اشتراک ویدیوی محبوب است که به شما امکان می‌دهد از طریق تصاویر و فیلم‌ها با دوستان خود گپ بزنید. هنگامی که تصویر یا فیلمی را به شخصی ارسال می‌کنید، چند ثانیه پس از مشاهده آن توسط دریافت‌کننده بطور خودکار حذف می‌شود. این ویژگی «خود تخریبی»، تنها بخشی از آن چیزی است که این نرم‌افزار اشتراک ویدیو را جذاب می‌کند.

 

برنامه اشتراک ویدیو Vevo

برنامه اشتراک ویدیو / اپلیکیشن اشتراک ویدیو

ویوو (Vevo) پلتفرمی یکپارچه با یوتیوب و یکی از بهترین سرویس‌ های اشتراک ویدیو است که سرگرمی‌ها و نماهنگ‌های شخصی‌سازی‌شده را برایتان به ارمغان می‌آورد. اگر تاکنون یک آهنگ یا خواننده حرفه‌ای را در یوتیوب جستجو کرده باشید، احتمالاً مشاهده کرده‌اید که بیشترین نتایج برتر جستجو، شما را به یک ویدیوی Vevo هدایت می‌کند. شاید واقعاً نتوانید فیلم‌های خود را در Vevo ایجاد کرده و بارگذاری کنید، اما مطمئناً می‌توانید حساب کاربری خود را در آن ایجاد کنید و یا با دانلود و نصب هر اپلیکیشن اشتراک ویدیوی دیگری هر وقت که بخواهید، محتواهای جدید موسیقی را کشف کنید.

 

سرویس اشتراک ویدیو DailyMotion

اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدیو / بهترین سرویس های اشتراک ویدیو

دیلی‌موشن (Dailymotion) یک سایت اشتراک‌ گذاری ویدیو محبوب فرانسوی است. این سایت به کاربران امکان می‌دهد با جستجوی برچسب‌ها، دسته‌ها، کانال‌ها یا گروه‌های ایجاد شده توسط کاربران، ویدیوها را از طریق شبکه مشاهده، آپلود و اشتراک‌گذاری کنند. دیلی‌موشن طیف گسترده‌ای از محتوای ویدئویی تصادفی را ارائه می دهد؛ از فیلم‌های حیوانات خنده‌دار گرفته تا گزارش‌های سیاسی جدی. این سایت با محدودیت 2 گیگابایتی برای حجم فایل و محدودیت 100 دقیقه‌ای برای طول ویدیو، یکی از بهترین سرویس‌ های اشتراک‌گذاری ویدیو در وب است. همچنین با استفاده از برنامه Dailymotion Publishing Partner، سازندگان محتوا می‌توانند سهمی از درآمد حاصل از فیلم‌های پخش‌شده خود را کسب کنند. دیلی‌موشن با ارائه تبلیغات میان‌ویدیویی، محتوای پولی و کسب درآمد از طریق وب‌سایت خود، بهترین مدل‌های انعطاف‌پذیر درآمد مشترک را به تولیدکنندگان محتوا ارائه می‌دهد.

 

سرویس اشتراک گذاری ویدیو Twitch

بهترین سرویس اشتراک ویدیو / سرویس اشتراک گذاری ویدیو

Twitch یک سایت اشتراک‌گذاری ویدیو برای گیمرها است. در این سایت، کاربران بازی خود را پخش می‌کنند یا در مورد بازی‌ها گفتگو می‌کنند؛ درحالیکه دیگران آن‌ها را بصورت زنده یا از طریق ویدیوهای بایگانی‌شده تماشا می‌کنند. شما همچنین می‌توانید گیم پلی خود را پخش یا بایگانی کنید، با گیمرهای دیگر گپ بزنید و به انجمن‌های مختلف بازی ملحق شوید. حساب کاربری رایگان با تبلیغات در ویدیوها همراه است. اگر می‌خواهید از شر تبلیغات خلاص شوید، بایستی حساب کاربری توربو داشته باشید.

برخلاف کاربران توربو، کاربران رایگان می‌توانند ویدیوهای زنده خود را فقط 14 روز در این سایت ذخیره کنند. فرایند پخش در Twitch پیچیده است؛ اما با اینحال استفاده از آن برای به اشتراک گذاشتن ویدئوهای بازی خود ایده خوبی است. لطفاً توجه داشته باشید که Twitch فقط از فایل‌های ضبط‌شده با فرمت MP4 پشتیبانی می‌کند؛ اگر فایل‌های شما فرمت دیگری دارند، بایستی آن‌ها را به MP4 تغییر دهید.

 

اشتراک ویدیو با IGTV در اینستاگرام

سایت اشتراک فیلم

سرویسIGTV که اخیراً توسط پلتفرم محبوب اشتراک‌گذاری ویدیو و عکس، یعنی اینستاگرام معرفی شده است، به آن دسته از کاربران که به دنبال محتوای ویدیویی به شکل بلند هستند، در قالب پرتره (عمودی) سرویس می‌دهد. جامعه هدف این اپلیکیشن اشتراک ویدیو، کاربران تلفن‌های هوشمند هستند و حرکات آسان و پیمایش و اشاره‌های لمسی آن، گستره‌ای از مطالب قابل دسترسی آسان را برایتان تامین می‌کند.

هدف IGTV، نزدیک کردن کاربران به تولیدکنندگان و کسب‌وکارها است و این پلتفرم مبتنی بر تلفن همراه، باعث می‌شود محتوا به راحتی قابل کشف باشد. درحالیکه اینستاگرام طرح‌هایی برای کمک به مشاغل برای بهره‌مندی از این برنامه دارد، هنوز منتظریم تا این شرکت طرح‌های کسب درآمد خود برای تولیدکنندگان محتوایش را فاش کند. فعلاً اگر کاربر اینستاگرام هستید، می‌توانید از IGTV برای یافتن آخرین مطالب از تولیدکنندگان مورد علاقه خود استفاده کنید یا محتوای خود را بارگذاری کنید که می‌تواند حداکثر 10 دقیقه باشد.

 

اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدیو Periscope

سایت اشتراک گذاری ویدیو

پریسکوپ (Periscope) یک اپلیکیشن پخش مستقیم (Live streaming) متعلق به توییتر برای پخش زنده و مستقیم تحت کنترل کاربر است. اگر می‌خواهید یک رویداد اجتماعی را به اشتراک بگذارید، داستانی را در مقابل دیگران بازگو کنید یا به دوستانتان اجازه دهید نگاهی به برگزاری یک مهمانی در خانه شما بیندازند، پریسکوپ به کارتان می‌آید. شما می‌توانید ویدیوهای زنده را از تلفن هوشمند و تبلت خود پخش کنید و مخاطبان، آن را بر روی وب یا از طریق تلفن‌های هوشمند خود مشاهده خواهند کرد.

بازخورد با کمک هشتگ طبقه‌بندی می‌شود و می‌توانید دوستان خود را دنبال کنید و به سادگی با استفاده از نوار جستجو در بالای صفحه جستجو کنید. این واقعیت که شما می‌توانید ویدئوهای زنده خصوصی را نیز مانند پخش زنده عمومی میزبانی کنید، این سرویس اشتراک‌ گذاری ویدیو را به یک بستر همه‌کاره برای محتوای تولید شده توسط خود کاربر تبدیل می‌کند. کاربران نیز می‌توانند با یک فشار ساده بر روی صفحه نمایش، از تلاش‌های شما قدردانی کنند.

 

سایت اشتراک گذاری ویدیو LiveLeak

اشتراک ویدیو / video sharing

لایولیک (LiveLeak) یک سایت اشتراک‌ گذاری ویدیو مستقر در انگلستان است که به کاربران اجازه می‌دهد ویدیو منتشر کنند. اگرچه لایولیک عمدتاً بر سیاست، جنگ و سایر رویدادهای جهانی متمرکز است، اما کاربران تا جاییکه خط مشی وب‌سایت نقض نشود، آزادانه قادر به ارسال مطالب موردنظر خود هستند. به عنوان مثال، بارگذاری هرگونه رسانه تبلیغاتی، موسیقی (مگر اینکه شما صاحب حق نشر باشید)، ویدیوهایی که نشان‌دهنده فعالیت مجرمانه هستند و امثال این‌ها ممنوع است. یک ویدیوی ایده‌آل برای لایولیک باید حاوی اطلاعات پس‌زمینه واقعی یا ارزش خبری باشد.

 

سرویس اشتراک ویدیو Veoh

سایت اشتراک ویدیو خارجی

Veoh یک سرویس تلویزیونی اینترنتی است که میزبان محتوای استودیویی، تولیدات مستقل و مطالب تولید شده توسط کاربر است. پس از ورود به این سایت اشتراک ویدیو می‌توانید ویدیوهایی با هر طول مدت بارگذاری و سپس آن‌ها را در سایت یا وبلاگ خود جاسازی (Embed) کنید. Veoh از صدها فرمت مختلف ویدیویی پشتیبانی می‌کند و جامعه‌ای گسترده برای مشارکت با شما در خود دارد. شما می‌توانید با افراد دیگر در تماس باشید، ویدیوهای مورد علاقه خود را رتبه‌بندی کنید، نظرات خود را ارسال کنید و در کانال‌ها و انجمن‌ها در مورد ویدیوها تبادل نظر کنید.

ویدیو از امتیاز همه‌گیرتر بودن نسبت به متن یا عکس بهره می‌برد و به همین دلیل، کاربران بیشتری را به خود جلب می‌کند. فیس‌بوک مدت‌ها پیش این رویا را در سر داشت و تمرکز خود را روی ویدیوها بیشتر کرد و از آن زمان دنیا درگیر تحقق آن بوده است. اکنون خواه یک فیلمساز حرفه‌ای باشید یا یک فیلم‌نگار معمولی یا فقط کسی که دوست دارد گاهی با گوشی هوشمندش ویدیوکلیپ‌های کوتاه خانگی بسازد، در هر صورت گزینه‌ای مناسب از میان سرویس های اشتراک‌ گذاری ویدیو برای شما وجود دارد. به نظر شما بهترین سرویس اشتراک گذاری ویدیو در این مطلب کدام است؟ لطفا در پایین همین صفحه، نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
سعید
.
13 تیر 1400، 23:48
پاسخ
0
0
سلام خسته نباشید اگه میشه لطفا بروزرسانیش کنید. ممنون ?
avatar
مریم رحیمی
.
13 آبان 1399، 01:28
پاسخ
0
0
یک اشتراک فیلم داخلی هست با من کاسبرگ جدید راه اندازی شده و نسخه آزمایشیش الان فعال هست حتما یک سربهش بزنید kasbarg.ir سرعت خیلی خوبی داره و از تکنولوژی های خوبی استفاده کرده و خدایش فیلم های مشابه خوبی معرفی می کنه دیدنش ضرر نداره
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402