معرفی بهترین بازی بیلیارد برای کامپیوتر ، اندروید و iOS

Pool / بازی بیلیارد
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

خیلی از ماها به بازی بیلیارد علاقه‌مندیم، اما لوازم و گاها وقت انجام آن را نداریم. یکی از آسان‌ترین راه‌ها انجام این بازی بر روی گوشی هوشمند و رایانه‌های شخصی است. در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از بهترین بازی‌های بیلیارد را به شما معرفی می‌کنیم. با پلازا همراه باشید.

بیلیارد بازی جدیدی نیست و اکثر ما حداقل یک بار تجربه انجام آن را داشته‌ایم. مردم در طول دهه‌های مختلف در باشگاه‌ها به انجام این بازی محبوب می‌پرداختند؛ اما نسخه ویدئویی این بازی فقط چند دهه است که در دسترس همگان قرار گرفته و همواره درحال تکامل و پیشرفت بوده است. بعضی وقت‌ها ممکن است حال و هوای رفتن به سالن بیلیارد را نداشته باشیم که در این مواقع انجام این بازی بر روی گوشی یا بر روی کامپیوتر لذت‌بخش خواهد بود. در ادامه چند مورد از بهترین بازی های بیلیارد را به شما معرفی می‌کنیم که هم در حالت آفلاین و هم آنلاین می‌توانید آن‌ها را بازی کنید.

Pool / بازی بیلیارد / بازی بیلیارد اندروید

بهترین بازی بیلیارد برای اندروید و iOS

در ادامه با برخی از بهترین بازی های بیلیارد برای اندروید و iOS آشنا می‌شویم. بیلیارد یا به عبارتی اسنوکر امروز به یک ورزش مفرح تبدیل شده است که اگر تصمیم دارید این تفریح را در گوشی یا کامپیوتر خود داشته باشید میتوانید از طریق لیست بهترین بازی بیلیارد باما همراه باشید. برای شروع به بازی های برتر بیلیارد برای اندروید و آیفون خواهیم پرداخت که با پایان این بخش گزینه های کامپیوتری را مورد بررسی قرار میدهیم که میتوانید باما تا انتهای مقاله همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید: 

بازی بیلیارد 3D Pool بازی اسنوکر انلاین برای ایفون

بازی بیلیارد آیفون

3D Pool یک بازی با ساختار مناسب است. این بازی انواع سبک‌های بیلیارد را پوشش می‌دهد؛ مانند 8-Ball و 9-Ball. همچنین شما می‌توانید در بازی بصورت چند نفره به یکدیگر وصل شوید و بازی کنید که 3D Pool تا 10 بازیکن را پشتیبانی می‌کند. گرافیکی زیبا همراه با سه درجه سختی مختلف برای هوش مصنوعی بازی تعبیه شده است. ساختار بازی کاملا استاندارد طراحی شده است؛ فقط کافی است که چوب را به عقب بکشید و سپس به توپ مورد نظرتان با سرعت مناسب ضربه بزنید. این بازی با قیمت 1.99$ بدون پرداخت درون‌هزینه‌ای در دسترس است. همچنین نسخه رایگان آن نیز وجود دارد که همراه با تبلیغات است. در ادامه مقاله بازی اسنوکر انلاین برای ایفون باما همراه باشید.

همانطور که از نام بازی مشخص است این گیم با ارائه یک محیط 3 بعدی توانسته ویژگی های ظاهری که برای سرگرمی گیمرمورد نیاز هستند را تامین کند. با استفاده از ویژگی های موجود در این بازی 3 بعدی میتواند برای دقایق طولانی سرگرم شوید که از اصلی ترین مزایای بخش آنلاین آن میتوان به اجرای بازی به صورت گروهی اشاره داشت. بخش آنلاین بازی به صورت همزمان تا 10 نفر را پوشش میدهد که در این زمینه میتوانید با رقبایی از سراسر جهان رقابت داشته باشید. لازم به ذکر است بدانید که این بازی با برخورداری از فناوری های نوین روز دنیا توانسته به یک سیستم دشواری مراحل خوب دسترسی پیدا کند. در این زمینه با درنظر گرفتن بخش های ذکر شده میتوان گیم پلی این بازی را بهترین گزینه در لیست بازی اسنوکر انلاین برای ایفون و اندروید دانست که در ادامه میتوانید به لینک دانلود این بازی دسترسی داشته باشید. پیشنهاد میشود نظر خود را در خصوص این بازی سرگرم کننده باما در میان بگذارید.

ویژگی های بازی 3D Pool

  • کسب رتبه نخست در میان بهترین بازی های بیلیارد
  • اجرای بازی به صورت آنلاین و آفلاین
  • سیستم رتبه بندی حرفه ای و حضور گیمرهای جهانی در بازی
  • استفاده از جزئیات برجسته برای تقویت گیم پلی بازی
  • کاملا محبوب و شناخته شده در میان ایرانیان عزیز

لینک دانلود بازی 3D Pool برای اندروید | iOS

 

بازی بیلیارد 8Ball Pool بازی اسنوکر انلاین برای ایفون

8Ball Pool یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بیلیارد در پلی استور است. میزهای متنوع، بخش چند نفره آنلاین، تورنومنت‌های 8 نفره و سیستم رده‌بندی از ویژگی‌های این بازی‌ست. با بالارفتن رتبه، محیط‌های جدید نیز برای شما باز می‌شوند. بازیکنان می‌توانند برای بدست آوردن سکه بیلیارد به رقابت با یکدیگر بپردازند. این سکه‌ها برای شرکت در تورنومنت‌های رده بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. ساختار بازی، گرافیک و گیم‌پلی کاملا استاندارد و منصفانه طراحی شده است. بازی 8Ball Pool یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که می‌خواهند هم در حالت تک نفره و هم چند نفره از بازی لذت ببرند. نظر خود را در خصوص بازی اسنوکر انلاین برای ایفون باما در میان بگذارید.

در میان بهترین بازی بیلیارد بدنیست بدانید که 8 بیلیارد یکی از قدیمی و البته محبوب ترین ها در این زمینه بوده است که با ویژگی های بالای خود به شما این امکان را میدهد که بتوانید برای دقایق طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم چالش و گیم پلی عالی آن شوید. ارائه دو حالت آنلاین و آفلاین در بازی میتواند شمارا با گیم پلی خوبی مواجه کند که در آن میتوانید برای مدت زمان طولانی بدنبال یک گیم پلی خوب و سرگرم کننده باشید که در این زمینه میتوانید به جزئیات منحصر به فرد برای هریک دسترسی داشته باشید. در بخش آنلاین بازی 8Ball Pool میتوانید با رقبای بسیاری از سراسر جهان به رقابت بپردازید که در صورت برنده شدن میتوانید سکه هایی که در ابتدا مشخص نموده اید را دریافت کنید که اگر شکست بخورید سکه های خود را از دست خواهید داد. بخش آفلاین بازی نیز شامل یکسری مراحل متنوع با سیستم دشواری مراحل وجود داشته که این مورد نیز گیم پلی خوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد که در ادامه میتوانید ویژگی های مثبت و منفی بازی در کنار لینک دانلود را شاهد باشید.

ویژگی‌های مثبت بازی:

  • گزینه‌های زیادی برای طراحی محیط و شکل بازی وجود دارد.
  • میزان حساسیت چوب بیلیارد قابل تنظیم است.
  • برای ارتقا دادن می‌توانید از سکه‌های درون بازی استفاده کنید.

ویژگی‌های منفی بازی:

  • برای انجام بازی بصورت آفلاین باید از سکه استفاده کنید.
  • بیشتر گزینه‌های بازی نیاز به اینترنت دارند.
  • برای رده‌بندی نیاز است که آنلاین بازی کنید.

لینک دانلود بازی 8Ball Pool برای اندروید | iOS

 

بازی بیلیارد Billiards City بازی اسنوکر انلاین برای ایفون

دانلود بازی بیلیارد

Billiards City یکی دیگر از بازی‌های محبوب بیلیارد است. بخاطر ساختار بازی، گیم‌پلی، گرافیک و حسی که به مخاطب می‌دهد، انجام این بازی شما را یاد بازی‌های کم‌حجم فلش می‌اندازد. این بازی از معدود بازی‌های این فهرست است که بخش تک نفره بسیار خوبی دارد. همچنین در Billiards City گزینه‌های زیادی برای شخصی‌سازی محیط دارید. بیلیارد سیتی از سیستم رده‌بندی استفاده می‌کند و طبق آن هرچقدر که پیشرفت کنید، بازی نیز سخت‌تر خواهد شد. این بازی کاملا رایگان است؛ البته همراه خود تبلیغات نیز دارد که به ندرت در بازی بصورت کلیپ ظاهر می‌شوند، اما با این حال بهتر از آن است که برای انجام بازی پول پرداخت کنیم. این بازی یکی از بهترین بازی‌های رایگان بیلیارد است. بازی های پیشنهادی خود که در لیست بازی اسنوکر انلاین برای ایفون وجود نداشته را برای ما ارسال کنید.

بازی شهر بیلیارد با برخورداری از قوانین اصلی این ورزش و درنظر گرفتن طراحی عالی توانسته محیطی زیبا را برای گیمرها فراهم کند که در این میان به نسبت مهارت خود میتوانید در چالش های مختلفی که برایتان درنظر گرفته شده است حضور پیدا کنید. بازی Billiards City شامل بخش انفرادی بوده که در این زمینه میتوانید بخش های مختلفی از بازی را با صرف هزینه به صورت سفارشی سازی تبدیل کنید. ناگفته نماند که سیستم رده بندی بازی میتواند شمارا در مقابل گیمرهای قدرتمند بسیاری از سراسر جهان قرار دهد که در این زمینه میتوانید برای دقایق طولانی در بازی Billiards City حضور داشته باشید و سرگرم شوید. ناگفته نماند که این بازی در میان بهترین بازی بیلیارد اندروید توانسته رتبه سوم را کسب کند که در ادامه میتوانید آنرا برای اندروید و ایفون دریافت کنید.

ویژگی های بازی Billiards City

  • سیستم دشواری مراحل عالی
  • گیم پلی روان و کاملا سرگرم کننده
  • درنظر داشتن قوانین اصلی بازی
  • طراحی حرفه ای با صداگذاری عالی
  • وجود چالش های مختلف برای سرگرمی بیشتر
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی

لینک دانلود بازی Billiards City برای اندروید | iOS

 

بازی بیلیارد Billiards Club بازی اسنوکر انلاین برای ایفون

Billiards Club یکی از ساده‌ترین و آسان‌ترین بازی‌های این فهرست است. تجربه این بازی بیشتر آرامش‌دهنده است تا رقابتی. در این بازی از قوانین 8-Ball پیروی می‌شود. شما به سادگی چوب بیلیارد را تنظیم و توپ‌ها را به داخل سوراخ هدایت می‌کنید. زاویه دوربین بسیار مناسب است و می‌توانید در جهت‌های بالا به پایین و دو بعدی تنظیم کنید. Billiards Club همچنین از گیم‌پلی آفلاین پشتیبانی می‌کند؛ بدین معنا که هرکجا که باشید می‌توانید بازی کنید. این بازی نکات منفی خاصی ندارد. شاید تنها ایراد آن سطحی بودن بازی است؛ مثلا بخش چند نفره آنلاین یا بخش داستانی برای حالت تک نفره ندارد. اگر فقط به یک بازی آرکید برای گذراندن وقت نیاز دارید، Billiards Club بهترین انتخاب برای شماست. ادامه مقاله بازی اسنوکر انلاین برای ایفون را از دست ندهید.

بدنیست بدانید که کلوپ بیلیارد در ابتدا به عنوان بهترین بازی بیلیارد برای کامپیوتر شناخته میشد که شرکت سازنده با درنظر گرفتن ویژگی های موجود در بازی تصمیم به نقل مکان آن از نسخه کامپیوتر به اندروید گرفت که امروزه این بازی یکی از محبوب ترین گیم های شبیه سازی بیلیارد در دنیای اندروید بوده است. استفاده از بخش های متنوع نظیر طراحی متفاوت بازی به نسبت گیم های دیگر میتواند گیم پلی بهتری را برای سرگرمی برای شما تداعی کند. در این زمینه ارائه بخش داستانی بازی نیز میتواند شمارا در مقابل گیمرهای مختلفی از سراسر جهان قرار دهد که پیشنهاد میشود این بازی را از دست ندهید که در ادامه لینک دانلود آن برای اندروید قرار گرفته است.

ویژگی های بازی Billiards Club

  • ارائه بخش داستانی کاملا جذاب
  • حضور در بازی به صورت آنلاین
  • گیم پلی روان و طراحی بازی از زوایای مختلف
  • صداگذاری هیجان انگیز

لینک دانلود بازی Billiards Club برای اندروید

 

بازی بیلیارد Real Pool 3D بازی اسنوکر انلاین برای ایفون

بازی بیلیارد آنلاین

Real Pool 3D از دیگر بازی‌های محبوبی است که ویژگی‌های زیادی را همراه خود دارد. در این بازی می‌توانید با اکانت فیسبوک خود ثبت‌نام و با دوستان خود رقابت کنید. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به زاویه دوربین دو بعدی و سه بعدی، بخش چند نفره آنلاین و رقابت با سایر افراد بصورت رندوم، ایجاد گروه اجتماعی (مثل کلن در بازی کلش او کلنز) و جمع‌آوری کالکشن چوب‌های بیلیارد اشاره کرد. برای انجام بازی می‌توانید بین حالت 8-Ball و اسنوکر انتخاب کنید. بعد از چند ساعت انجام بازی Real Pool 3D، می‌توانید حس کنید که چقدر دلپذیر است. این بازی کاملا رایگان است و برای انجام آن نیاز نیست هزینه‌ای بپردازید.

همانطور که شاهد بودید این بازی بیلیارد با محیط 3 بعدی خود میتواند چالش های خوب و سرگرم کننده ای را برای شما به ارمغان بیاورد که رقابت های آنلاین و حالت های متنوع بازی میتواند فرصت خوبی برای رویارویی با یک بازی بیلیارد باشد که در ادامه با دیگر ویژگی های بازی آشنا خواهید شد.

همانطور که از نام بازی Real Pool 3D مشخص است این گیم به صورت لحظه ای جریان داشته که میتوانید به صورت آنلاین در چالش و مراحلی که برای شما درنظر گرفته شده است حضور پیدا کنید و سرگرم بازی شوید. این گیم در میان بهترین بازی بیلیارد آفلاین اندروید جایی نداشته است زیرا همانطور که ذکر شده بازی Real Pool 3D تنها به صورت اینترنتی جریان داشته که این مورد میتواند گیم پلی دلچسبی را برای شما فراهم کند که براساس آن میتوانید برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم آن شوید. طراحی حرفه ای و کاملا دوست داشتنی در کنار صداگذاری عالی از دیگر ویژگی های بازی Real Pool 3D بوده که در ادامه میتوانید به لینک دانلود آن برای اندروید و آیفون دسترسی داشته باشید.

ویژگی های بازی Real Pool 3D

  • حضور در بازی از مسیر های مختلف
  • طراحی کاملا دیدنی و دوست داشتنی به صورت 3 بعدی
  • اجرای آنلاین با امکان رقابت با کاربرانی از سراسر جهان
  • چالش های روزانه برای کسب امتیازات بیشتر

لینک دانلود بازی Real Pool 3D برای اندروید | iOS

 

بازی بیلیارد Pool Break Pro بهترین بازی بیلیارد اندروید

Pool Break Pro یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال بهترین بازی‌های بیلیارد برای گوشی‌های هوشمند است. در این بازی مدل‌های زیادی برای انتخاب دارید که شامل مدل 3-Ball، حالت 4-Ball، مدل 6-Ball، حالت 7-Ball، مدل 8-Ball، حالت 9-Ball ، مدل 10-Ball و انواع مدل‌های دیگر است. اگر دوست دارید که در بازی انتخاب‌های زیاد داشته باشید، Pool Break Pro مناسب شماست. ساختار بازی به اندازه کافی ساده و لذت‌بخش است. تنها بخش نگران‌کننده ماجرا این است که این بازی آخرین بار در سال 2017 آپدیت شده و نگرانیم که سازندگان، بازی را به حال خود رها کرده باشند! پیشنهاد می‌کنیم که اول نسخه رایگان آن (همراه با تبلیغات) را تجربه کنید و پس از مطمئن شدن، نسخه پولی آن را بخرید. این بازی از بخش چند نفره آنلاین نیز پشتیبانی می‌کند.

بازی Pool Break Pro که یک گزینه محبوب و البته کم شناخته شده در این زمینه بوده را از دست ندهید که با ارائه ساختاری جدید توانسته نظرات بسیاری را برای سرگرمی به سمت خود جذب کند. لازم به ذکر است بدانید که این بازی برای گوشی های هوشمند و مدرن طراحی شده که این مورد بدلیل گرافیک بالا و طراحی زیبای بازی بوده  است که پیشنهاد میشود برای اجرای این بازی از گوشی های خوب استفاده کنید تا شاهد کیفیت بالای آن باشید. چالش و مراحل بسیاری در این بازی بکارگیری شده است که در نسخه های مختلف آن میتوانید سرگرم شوید و از بازی لذت ببرید. حالت آنلاین بازی نیز از ویژگی های خوبی برخوردار بوده که میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان بوده است. در ادامه میتوانید بازی Pool Break Pro را برای دو پلتفرم اندروید و ای او اس دریافت کنید. لازم به ذکر است بدانید که این بازی در میان بهترین بازی بیلیارد آنلاین به جایگاه خوبی دست یافته است.

ویژگی های بازی Pool Break Pro

  • طراحی زیبا  ودوست داشتنی
  • حضور در بخش آنلاین و رقابت با گیمرهای جهانی
  • دارا بودن گذشته شوم و مسیر روشن رو به آینده
  • چالش های عالی و صدا گذاری دوست داشتنی
  • طراحی مناسب و دیدنی بدون درنظر گرفتن جزئیات اضافی

لینک دانلود بازی Pool Break Pro برای اندروید | iOS

 

بازی بیلیارد Pool Mania بهترین بازی بیلیارد اندروید

بازی آنلاین بیلیارد

Pool Mania یک بازی بسیار ساده و ابتدایی است. در این بازی خبری از انتخاب‌های فراوان و ساختارهای پیچیده نیست. شما فقط توپ بیلیارد را روی میز می‌گذارید، با چوب نشانه‌گیری و سپس توپ موردنظرتان را به سمت سوراخ هدایت می‌کنید. این بازی بهترین انتخاب برای کسانی‌ست که فقط می‌خواهند یک بیلیارد ساده انجام بدهند و کمی وقت بگذرانند. Pool Mania دارای بخش آرکید همراه با 120 مرحله چالش‌برانگیز است که در آن می‌توانید میز بازی خود را به دلخواه طراحی و ویرایش کنید. سازندگان بازی وعده داده‌اند که در آپدیت‌های بعدی خود بازی را بهینه‌سازی کنند؛ زیرا بخش نمایش تبلیغات گاها اذیت‌کننده می‌شود و باتری گوشی نیز کمی سریع‌تر از حالت معمول کم می‌شود که برای بازی ساده‌ای مانند Pool Mania غیرعادی است. بجز این موارد، این بازی کاملا رایگان است و سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای هم ندارد.

پول مانیا یک بازی دو جانبه با ساختاری دوست داشتنی بوده است که در بخش آفلاین آن بیش از 120 مرحله درنظر گرفته شده است که با حضور در آنها میتوانید برای مدت زمان طولانی سرگرم شوید و از بازی لذت ببرید. لازم به ذکر است بدانید که بازی Pool Mania از لحاظ طراحی شاید ویژگی های بسیاری نداشته باشد اما با درنظر گرفتن قوانین اصلی گیم توانسته سیستم دشواری خوبی را بوجود بیاورد که براساس آن گیمرها برای مدت زمان طولانی در بازی حضور خواهند داشت و سرگرم خواهند شد. بازی Pool Mania در میان بهترین بازی اسنوکر برای ایفون توانسته به رتبه خوبی دست پیدا کند که در ادامه میتوانید آنرا برای اندروید و آیفون دریات کنید.

ویژگی های بازی Pool Mania

  • مشاهده میز بازی برای افزایش تمرکز
  • رویارویی با بیش از صد چالش سرگرم کننده
  • طراحی مناسب با صدای خوب
  • گیم پلی خوب و سرگرم کننده
  • درنظر گرفتن جزئیات مناسب برای تقویت بازی

لینک دانلود بازی Pool Mania برای اندروید | iOS

 

بازی بیلیارد Pool Stars بهترین بازی بیلیارد اندروید

بازي بيليارد براي اندروید

Pool Stars یکی دیگر از بازی‌های ساده بیلیارد است که محتوای زیادی دارد. زاویه دوربین در بازی به صورت دو بعدی و سه بعدی قابل تنظیم است که باعث می‌شود در هر حالتی که راحت‌تر هستید بازی کنید. بخش چند نفره آنلاین، بخش تک نفره و جدول رده‌بندی از دیگر ویژگی‌های بازی است. البته بخش منحصربه‌فرد بازی، حالتی است که در آن خودتان مسابقات چالشی طراحی می‌کنید که می‌توانید آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. در این بخش می‌توانید بین دو حالت 8-Ball و 9-Ball انتخاب کنید.

این بازی کاملا رایگان است؛ بدین معنا که یک سری مشکلات مخصوص به بازی‌های رایگان را هم دارد! از طرف دیگر، بخش طراحی چالش بسیار خلاقانه و دوست‌داشتنی است. از دیگر بازی‌های ساخته شده توسط این سازنده می‌توان به بازی Pool Night، بازی Snooker Stars و Pool Master اشاره کرد. تمام این بازی‌ها نیز شبیه به هم هستند و فقط یک‌سری تفاوت‌های کوچک دارند.

قهرمانان بسیاری برای سرگرمی به سمت این بازی ساده روی خواهند آورد که طراحی مفید و ساده آن میتواند نظر کاربرانی که تصمیم دارند برای اولین بار در این سبک از بازی ها حضور پیدا کنند را به سمت خود جلب نماید. ناگفته نماند که پول استارز از گیم پلی خوبی برخوردار بوده که بخش چالش بازی از ویژگی های بسیاری برخوردار است. این بازی در میان بهترین بازی بیلیارد اندروید انلاین گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است که در طراحی آن از خلاقیت های بسیاری استفاده شده و همین مورد کافی بوده تا نظر گیمرهای بسیاری به سمت این بازی جلب شود. در ادامه میتوانید به لینک دانلود بازی برای اندروید و آیفون دسترسی داشته باشید.

ویژگی های بازی Pool Stars

  • طراحی خلاقانه و باکیفیت
  • گرافیک دیدنی با صدای عالی
  • گیم پلی روان و سرگرم کننده

لینک دانلود بازی Pool Stars برای اندروید | iOS

 

بازی بیلیارد Total Snooker بهترین بازی بیلیارد اندروید

بازي بيليارد براي آيفون

Total Snooker یکی از بازی های موبایل بزرگ و پایه‌ای برای اسنوکر است. زاویه دوربین از بالا به پایین و به صورت دو بعدی است تا تسلط کامل بر زمین بازی داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به بخش چند نفره آنلاین، تورنومنت و دعوت از دوستان برای انجام بازی اشاره کرد. بجز این‌ها، ویژگی خاص دیگری در این بازی وجود ندارد؛ فقط می‌توانید اسنوکر بازی کرده و روزتان را بدین شکل سپری کنید. چیزی که ما را به این بازی جذب کرده همین سادگی و حداقلی بودن آن است؛ اما ممکن است بعضی‌ها محتوای بیشتری از بازی مثل بخش داستانی بخواهند. در هر صورت اگر این سبک را می‌پسندید، Total Snooker کاملا رایگان است و برای حذف تبلیغات نیاز است که 1.99 دلار پرداخت کنید.

توتال اسنوکر یکی دیگر از بازی های شبیه سازی شده دوست داشتنی برای اندروید و آیفون بوده است که در میان بهترین بازی اسنوکر جهان جایگاه خوبی را کسب نموده است. این بازی به صورت رایگان عرضه شده اکه محتوای بسیاری را در خود جای داده است که در یک بازی پایه ای میتوانید حضور پیدا کنید و سرگرم شوید. در ادامه میتوانید بازی Total Snooker را برای اندروید و ای او اس دریافت کنید. بازی توتال اسنوکر با اینکه در جایگاه های نخست لیست قرار ندارد ولی گزینه خوبی برای سرگرمی بوده که این موضوع به دلیل بکارگیری طراحی ساده و زاویه دید مناسب بوده است که میتواند گیم پلی خوب و سرگرم کننده ای را در اختیار شما قرار دهد. در ادامه با ویژگی های بازی و سپس با لینک دانلود بازی مواجه خواهید بود.

ویژگی های بازی Total Snooker

  • طر احی ساده و زیبا
  • حضور در چالش های متنوع
  • زاویه دید بالا به پایین

لینک دانلود بازی Total Snooker برای اندروید | iOS

 

بازی بیلیارد King of Pool بهترین بازی بیلیارد اندروید

King of Pool یک بازی آنلاین برای کسانی است که اهل رقابت هستند. این بازی دارای ساختار کامل و قابل توجهی است. از ویژگی‌های بازی می‌توان به جدول رده‌بندی، گرافیک چشم‌نواز و موتور بازی‌سازی مناسب اشاره کرد. این بازی همچنین از سیستم واقعیت افزوده یا AR نیز پشتیبانی می‌کند. با این ویژگی می‌توانید روی یک سطح صاف، میز بیلیارد را ظاهر کنید و به انجام بازی بپردازید. این ویژگی بسیار بامزه و سرگرم‌کننده است و هرجایی نمی‌توانید مشابه آن را پیدا کنید. بیلیارد از جمله بازی‌هایی است که با واقعیت افزوده سازگاری کامل دارد و تجربه آن قطعا لذت‌بخش خواهد بود. بازی دارای یک سری اشکالات گرافیکی و باگ است؛ اما هیچکدام نمی‌تواند جلوی لذت بردن ما از این بازی را بگیرد.

پادشاه بیلیارد یک بازی کاملا رقابتی و هیجان انگیز برای گوشی های هوشمند بوده است که آخرین بازی معرفی شده در لیست بهترین بازی بیلیارد موبایل می باشد. در این بازی میتوانید وارد یک سیستم رتبه دهید جهانی شوید که در آن گیمرهای بسیاری بدنبال بهبود رتبه خود هستند. با پیروز شدن در مقابل رقبای خود میتوانید امتیاز و سکه دریافت کنید که امتیازات بدست آمده رتبه شمارا بهتر خواهند کرد و از طریق سکه های بازی میتوانید بدنبال تقویت و خرید تجهیزات دیگر باشید. شرکت سازنده بازی King of Pool با درنظر گرفتن ویژگی های ظاهری بسیار توانسته نظرات بسیاری را به سمت خود جلب کند که در این زمینه یکی از بهترین ها بوده است.

ویژگی های بازی King of Pool

  • طراحی گرافیکی و چشمنواز
  • صداگذاری عالی و دوست داشتنی
  • چالش های آنلاین و رقابت با گیمرهای بسیار
  • کسب امتیاز و سکه با شکست رقبا

لینک دانلود بازی King of Pool برای اندروید | iOS

 


بهترین بازی های بیلیارد برای کامپیوتر


در این بخش به معرفی لیستی از بهترین بازی بیلیارد برای کامپیوتر می‌پردازیم که قابلیت تجربه بصورت آفلاین و آنلاین را دارند. در میان انواع بازی بیلیارد به ترین های اندروید و آیفون معرفی شدند که در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با بازی های خوب بیلیارد برای کامپیوتر آشنا کنیم که پیشنهاد میشود باما همراه باشید و نظر خود را بیان کنید.

بازی بیلیارد کامپیوتر Pure Pool

دانلود بازی بیلیارد کامپیوتری

Pure Pool یک بازی بیلیارد است که استودیو بریتانیایی «ووفوو» (VooFoo) وظیفه ساخت و کمپانی «ریپ استون گیمز» (Ripstone Games) وظیفه انتشار آن را برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های خانگی برعهده دارد. این بازی بیلیارد حرفه ای برای کامپیوتر در تاریخ 8 مرداد 1393 بر روی شبکه استیم منتشر شد. این بازی، استانداردهای جهانی بازی بیلیارد اسنوکر را رعایت کرده و در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. در بخش داستانی، 40 ساعت گیم پلی وجود دارد که بازیکن می‌تواند طی این مدت از درجه ابتدایی تا حرفه‌ای به رقابت بپردازد. یکی از قابلیت‌های جالب توجه، بازی بیلیارد آنلاین است که جذابیت آن را دو چندان می‌کند. قابلیت بازی بیلیارد هشت و نه نیز در این بازی موجود است.

این بازی عالی که شباهت بسیاری به بهترین بازی بیلیارد آنلاین اندروید داشته است توانسته رتبه اول را کسب کند که ویژگی های بسیار آن میتواند شمارا در مقابل گیمرهای بسیاری از سراسر جهان قرار دهد. لازم به ذکر است ب دانید که این بازی به صورت آنلاین نیز قابل اجرا بوده است که در یک درجه بندی حرفه ای میتوانید با رقبایی از سراسر جهان آشنا شوید و سرگرم چالش های بازی شوید. بیلیارد در کامپیوتر نیز میتواند هیجانات بسیار خوبی را به همراه داشته باشد که این بازی با دارا بودن مزایای خوب توانسته رتبه نخست لیست بهترین بازی های بیلیارد کامپیوتر را به خود اختصاص دهد.

ویژگی های بازی کامپیوتر Pure Pool

  • پشتیبانی از حالت آنلاین
  • گیم پلی روان و کاملا دوست داشتنی
  • حضور در لیگ و سیستم های جهانی
  • طراحی عالی با صداگذاری باکیفیت

بازی بیلیارد برای کامپیوتر Virtual Pool 4

بازی Virtual Pool 4 یک بازی ورزشی شبیه‌ساز محسوب می‌شود که توسط استودیو آمریکایی «سلریز» (Celeris) به عنوان دنباله بازی Virtual Pool 3 ساخت و منتشر شده است. این بازی ابتدا در سال 2012 برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و سپس در سال 2015 بصورت جهانی بر روی شبکه استیم آمد. این بازی در دو مدل منتشر شد: بیلیارد آفلاین و سپس بیلیارد آنلاین چند نفره. همچنین یک نسخه مخصوص آیپد نیز بعدها از این بازی منتشر شد. 27 مد مختلف در این بازی وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به بیلیارد اسنوکر، هشت توپ و نه توپ اشاره کرد.

با دانلود بازی بیلیارد با گرافیک بالا برای اندروید و کامپیوتر متوجه خواهید شد که این بازی از گزینه های بسیاری برخوردار است که امروزه شرکت های بسیاری با شبیه سازی ورزش بیلیارد سعی بر سرگرم کردن گیمرها در پلتفرم های مختلف دارند. در این میان بازی Virtual Pool 4 یک گزینه خوب برای شما بوده است که نباید آنرا ساده از دست داد. برای دستیابی به بازی کافیست که یک سرچ ساده در گوگل داشته باشید تا به لینک دانلود بازی برای کامپیوتر دسترسی داشته باشید.

ویژگی های بازی Virtual Pool 4

  • طراحی مناسب و امکان اجرا بر روی استیم
  • حالت آنلاین و آفلاین با گیم پلی داستانی
  • حضور در مسابقات چند نفره
  • گیم پلی عالی با طراحی دوست داشتنی

بازی بیلیارد آنلاین Real Pool 3D

بهترین بازی بیلیارد کامپیوتر

عنوان (Real Pool 3D (Poolians یکی از بهترین بازی های بیلیارد آنلاین محسوب می‌شود. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به سریع، واقع گرایانه و لذت‌بخش بودن گیم پلی اشاره کرد.

ویژگی‌های جذاب بازی بیلیارد برای کامپیوتر انلاین:

  • انجام رقابت با کامپیوتر یا افراد آنلاین در سراسر جهان
  • کنترل، گرافیک و صداگذاری واقع گرایانه
  • پشتیبانی از 8 توپ، 9 توپ، بلک جک، 14+1، اسنوکر و مینی اسنوکر
  • پشتیبانی از انجام بازی بصورت چند نفره با ظرفیت 6 نفر بر روی یک میز بیلیارد
  • دارای شبکه اجتماعی قوی درون بازی که می‌توانید پروفایل شخصی بسازید، دوستان خود را به لیست اضافه کرده و با آن‌ها به گفتگو بپردازید
  • وجود داشتن بیش از 10 مدل تورنومنت با جوایز مختلف بصورت روزانه

بازی بیلیارد Snooker 19

بازی بیلیارد برای کامپیوتر 2020

اسنوکر 19 یک بازی ورزشی بیلیارد است که توسط استودیو Lab42 ساخته و توسط کمپانی «ریپ استون گیمز» (Ripstone Games) بر اساس قوانین بازی اسنوکر منتشر شده است. بازی Snooker 19 در تاریخ 28 فروردین 1398 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های خانگی منتشر شد و 4 ماه بعد نیز نسخه مخصوص کنسول نینتندو سوئیچ به بازار آمد. تمام 128 بازیکن تورنومنت جهانی اسنوکر در این بازی حضور دارند و معروف‌ترین مکان‌های برگزاری مسابقات نیز در آن گنجانده شده است. این بازی امتیاز رسمی بازی‌های تورنومنت 2018/2019 را خریداری کرده و در سه مدل تک نفره، چند نفره و آنلاین منتشر شده است. اسنوکر 19 با اینکه میزبان تورنومنت های قدیمی بوده ولی بازهم گزینه خوبی برای سرگرمی است. این بازی در میان بهترین بازی بیلیارد جهان گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است که پیشنهاد میشود نظر خود را در خصوص این مطلب باما در میان بگذارید.

ویژگی های بازی اسنوکر 19

  • طراحی بازی براساس قوانین اصلی اسنوکر
  • حضور در تورنومت های جهانی
  • شبیه سازی مکان های محبوب این ورزش

بازی بیلیارد کامپیوتر Cue Club 2

بازی بیلیارد برای کامپیوتر کم حجم

Cue Club 2 نیز یکی دیگر از بازی‌های ورزشی در سبک بیلیارد است که توسط استودیو «بولداگ انتراکتیو» (Bulldog Interactive) ساخت و منتشر شده است. این بازی در تاریخ 13 تیر 1393 برای رایانه‌های شخصی منتشر شد که یک شبیه‌ساز واقع‌گرایانه در سبک بیلیارد و اسنوکر است و در ادامه نسخه قبلی خود یعنی Cue Club منتشر شده.

بازی Cue Club 2 از زمان انتشار، اپدیت‌های زیادی را دریافت کرده که یکی از آن‌ها اضافه شدن بازی بیلیارد آنلاین و بخش چند‌نفره به همراه زاویه دوربین اول شخص، سه بعدی و زاویه دید عریض برای میزهای بزرگ است. این بازی هم به صورت زاویه دوربین بالا به پایین (دو بعدی) و هم زاویه دید اول شخص (سه بعدی) قابل اجرا است. جدا از موس و کیبورد، با استفاده از گیم پد نیز می‌توان به انجام بازی پرداخت. از سبک‌های موجود در بازی می‌توان به بیلیارد هشت توپ، نه توپ، ده توپ، شش توپ، هفت توپ، اسنوکر، سرعتی و کیلر اشاره کرد. بازیکن می‌تواند برخی از قوانین بازی هشت توپ، ده توپ و کیلر را به دلخواه خود قبل از شروع تغییر دهد. بازی Cue Club 2 آخرین گزینه معرفی شده بوده است که میتوانید نظر خود را در مورد این مقاله باما در میان بگذارید.

ویژگی های بازی Cue Club 2

  • زاویه دید متنوع برای راحتی گیمر
  • امکان کنترل بازی از طریق موس و کیبرد
  • گیم پلی روان و کاملا دوست داشتنی
  • امکان مشخص نمودن تعداد توپ های بازی
  • طراحی عالی با صداگذاری باکیفیت

سخن پایانی


مقاله ای با موضوع بهترین بازی بیلیارد در اختیار شما عزیزان قرار گرفت که در این میان بهترین بازی اسنوکر انلاین برای ایفون و اندروید و کامپیوتر معرفی شد که شما عزیزان میتوانید بازی های پیشنهادی خود که در لیست بهترین بازی بیلیارد اندروید وجود نداشته است را برای ما ارسال کنید تا سایر کاربران نیز امکان برخورداری از آنها را داشته باشند.

بطور کلی در این فهرست سعی کردیم تعدادی از بهترین بازی‌های بیلیارد را برای گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی معرفی کنیم. بیلیارد یکی از ورزش‌های قدیمی و جذاب است که همیشه طرفداران خود را دارد. ممکن است دسترسی به باشگاه‌های بیلیارد برای همه فراهم نباشد؛ پس لذت انجام این بازی بر روی گوشی و یا کامپیوتر خود را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید! نظرات خود را با ما درمورد این فهرست و بازی‌های موردعلاقه خودتان در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
traffic rider apk indir
.
20 اسفند 1402، 19:35
پاسخ
0
0
This blog truly offers in-depth knowledge in its field, adding real value for its readers. The quality of the articles, the attention to detail, and the way topics are handled distinguish it from other sources in the industry. Thanks Admin Love From Turkey
avatar
اسماعیل
.
17 بهمن 1398، 20:21
پاسخ
0
0
سلام .اگه میشه راهنمایی کنید .چطور میتونم امانت بازی 3d pol ball را به گوشی دیگرم انتقال بدم که اکانتم باطل نشده؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید?❤ smaeilghiyasvand@gmail.com
avatar
معین نسیم دوست
.
20 بهمن 1398، 10:02
پاسخ
0
0
@اسماعیل
سلام. با اکانت و ایمیلی که روی گوشی اصلی ساختین، روی گوشی دیگه هم اعمال کنید. به همین راحتی.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402