معرفی بهترین بازی های مرد عنکبوتی

بازی های مرد عنکبوتی ps4
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی های مرد عنکبوتی (Spider Man) از سال 1982 در دنیای بازی‌های ویدیویی حضور دارند که مدت بسیار طولانی محسوب می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین بازی های اسپایدرمن در طول تاریخ بپردازیم.

آه اسپایدرمن تو چقدر دوست‌داشتنی هستی! آخر چه کسی از یک ابرقهرمان با قدرت‌های فرابشری عنکبوتی خوشش نمی‌آید؟ البته عنکبوت نمی‌تواند تارهای بلند بتند و با آن روی ساختمان‌های بلند نیویورک تاب بخورد و دزدها را حین فرار گیر بیاندازد؛ اما اسپایدرمن یا به اصطلاح خودمان مرد عنکبوتی می‌تواند. با این حال ظاهر شدن در بازی‌های ویدیویی مثل فیلم سینمایی نیست و نیاز به ترفند و تبحری خاص دارد. تا آنجایی که خاطرم یاری می‌کند از زمانی که بازی‌های ویدیویی ساخته شدند، بازی های مرد عنکبوتی هم وجود داشتتند؛ از کنسول آتاری 2600 سال 1982 بازی اسپایدرمن داشتیم تا امروز که با گرافیک‌های ماورایی طرف هستیم. اسپایدی عناوین متوسط رو به پایین، پرداخت‌های درون برنامه‌ای موبایلی، تفاوت‌های گرافیکی بین پلتفرمی و مبارزات تکراری، همه را به چشمش دیده است. البته هر از چندگاهی یکی دو بازی از اسپایدرمن تمام نگاه‌ها را به خودش معطوف می‌کند، حالا یا به این دلیل که به شکل غیرمنتظره‌ای خوب هستند، یا به این دلیل که طرز فاجعه‌باری بد ظاهر می‌شوند. در این مطلب می‌خواهیم به بهترین بازی های مرد عنکبوتی بپردازیم و کاری با عناوین بد آن نداشته باشیم.

بازی های مرد عنکبوتی برای ایکس باکس 360

فهرست مطالب


بهترین بازی های اسپایدرمن (Spider Man)


در ابتدا به معرفی بهترین بازی های مرد عنکبوتی برای کنسول‌های مختلف می‌پردازیم و در بخش بعدی، بهترین بازی های اندروید این شخصیت را مرور می‌کنیم. لازم است بدانید که تاریخچه و بازی های عرضه شده از این شخصیت محبوب دنیای فیلم و سریال نیز در این فهرست انجام گرفته است که بسته به نیاز خود قادر به دریافت بازی های نامبرده خواهید بود.

بازی The Amazing Spider-Man vs. The Kingpin سال 1991 (سگا جنسیس)

تمام بازی های مرد عنکبوتی

وقتی می‌گوییم 1991 سال بزرگی برای اسپایدرمن بود برایش دلیل داریم. The Amazing Spider-Man vs. The Kingpin یکی از بهترین بازی های مرد عنکبوتی اولیه است. این بازی در ابتدا برای مستر سیستم و سپس برای تمامی پلتفرم‌های موجود سگا منتشر شد. Spider Man vs. The Kingpin تمامی چیزهایی که از ماجراجویی‌های مرد عنکبوتی در اوایل دهه 90 انتظار دارید را در خود جای داده است. برخلاف دیگر بازی‌ها، Spider-Man vs. The Kingpin تمام قدرت‌های اسپایدی را دارد. می‌خواهید از دیوار بالا بروید؟ در هوا تاب بخورید؟ به دشمنان تار پرتاب کنید؟ یا با استفاده از حس عنکبوتی خطرات آینده را پیش‌بینی کنید؟ همه این‌ کارها را می‌توانید انجام دهید. در دوره‌ای که بازی‌های پلتفرمر تنها به شما اجازه می‌دادند بپرید، هر از گاهی هم چندتا مشت بزنید، چنین چیزی یک تکامل بزرگ محسوب می‌شد. نسخه سگا جنسیس بازی شخصیت اصلی اسپایدرمن یعنی پیتر پارکر را هم شامل می‌شد که می‌توانستید بین مراحل برای یک استراحت کوتاه به آپارتمان پیتر سر بزنید.

The Amazing Spider-Man vs. The kingpin حتی به کمیک‌ها هم خیلی وفادار است؛ مخصوصاً نسخه Sega-CD که داستانی تمام مارولی را روایت می‌کند: کینگ‌پین مردم را متقاعد کرده که اسپایدرمن قصد دارد نیویورک را مفجر کند و او تنها 24 ساعت فرصت دارد تا با خنثی کردن بمب‌ها این سوءظن را نسبت به خودش از بین ببرد. به جرأت می‌توان گفت دو سوم دارندگان مگادرایو جنسیس، این بازی را داشتند و دلیلش هم کاملاً مشخص است. The Amazing Spider-Man vs. The Kingpin با کمپین روان و بدون مکالمه‌اش یکی از استانداردهای طلایی بازی های مرد عنکبوتی را شکل داد.

بازی Spider-Man: Web of Shadows سال 2008 (پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، کامپیوتر و …)

بازی های مرد عنکبوتی

اگر بخواهیم یکی از بازی های اسپایدرمن را به کسی که قبلا آن‌ها را تجربه نکرده پیشنهاد کنیم، قطعا Spider-Man: Web of Shadows یکی از اولین گزینه‌ها خواهد بود. این عنوان که هنوز هم بازی اسپایدرمن محبوب بسیاری از طرفداران این شخصیت است، تقریبا تمام مواردی که درباره مجموعه مرد عنکبوتی دوست داریم را در یک بسته کامل، جمع‌آوری کرده است.

اگر بخواهیم به برخی از این موارد اشاره کنیم، می‌توان از داستان احساسی و یا شهر نیویورک همواره تغییر آن یاد کرد که یکی از بهترین‌ها بود. مبارزات بازی کاملا قدرت‌های عنکبوتی این شخصیت را به صورت متناسب به نمایش می‌گذارد. همچنین در این بازی شاهد نقش‌های مهمانی از دنیای مارول مانند لوک کیج و ولورین هستیم و در راس آن‌ها شاهد بازگشت لباس سیبیوت سیاه محبوب به عنوان یکی از ویژگی‌های اصلی بازی هستیم. ما هنوز مطمئن نیستیم که چرا این بازی یک دنباله نداشت؛ ولی قطعا اگر بتوانید آن را پیدا کنید، ارزش تجربه کردن را دارد.

بازی Spider-Man 2 سال 2004 (پلی استیشن 2، ایکس باکس و …)

دانلود بازی های مرد عنکبوتی برای pc

همه می‌دانیم که بازی‌های ساخته شده براساس فیلم مزخرفی بیش نیستند. اما بعضی مواقع چندتا عنوان درست و حسابی هم از دورنشان بیرون می‌آید. حرفمان را باور ندارید؟ یک نگاهی به GoldenEye 007 ،The Chronicles of Riddick ،Aladdin ،The Warriors یا Spider-Man 2 از تری‌آرک بیاندازید.

Spider-Man 2 با اقتباس آزادانه‌اش از دومین اثر سم ریمی با بازی توبی مگوایر، از بسیاری جهات شبیه یک بازی جهان باز قرن بیست و یکمی است. بیشتر اوقات در خیابان‌های نیویورک به سمت مأموریت بعدی در حرکت هستید و در میانه راه برای رسیدگی به جرایم فرعی متوقف می‌شوید، چیزی مثل همان Grand Theft Auto؛ اما در عوض در Spider-Man 2 نیازی نبود ماشینی بدزدید اما با تار تندین روی ساختمان ملت از یک طرف شهر به طرف دیگر می‌روید. سیستم فیزیکی و تارمحور بازی که برای تاب خوردن، تارتان باید به جایی برخورد می‌کرد، کل بازی را واقع‌گرایانه‌تر جلوه می‌داد. Spider-Man هرگز این قدر متنوع، پویا و زنده نبود (حداقل در بازی‌های ویدیویی).

بهتر از همه این که اگر Spider-Man 2 را دوست داشتید، اکتیوژن حدود یک سال بعد Ultimate Spider-Man را منتشر کرد. بازی اندازه Spider-Man 2 جذاب نبود، اما گرافیک سل شید خیره‌کننده‌ و داستانی که توسط خالق Ultimate Spider-Man یعنی برایان مایکل بندیس نوشته می‌شد، ارزش تجربه کردن را داشت. هر دو بازی موفق عمل کردند و دوست‌داشتنی هستند! به ما اعتماد کنید، تار تنیدن در Spider-Man 2 هرگز کهنه نمی‌شود.

این بازی استارت محبوبیت سری بازی های مردعنکبوتی بود که سازنده توانست با بکارگیری مزیت های روز ، این محصول را به یک بازی ماندگار تبدیل کند که امروزه شاهد نسخه های تکامل یافته ای از این بازی هستیم.

بازی Lego Marvel Superheroes سال 2013 (پلی استیشن 3 و 4، ایکس باکس 360 و وان، کامپیوتر و …)

بازی های Spider Man

اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های مرد عنکبوتی برای گیمرهای جوان‌تر هستید، Lego Marvel Superheroes یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها است. بازی کردن با اسپایدرمن در این بازی به خاطر گیم پلی متفاوت و در دسترس خود، بسیار لذت‌بخش است. بدون توجه به اینکه در کدام قسمت دنیای بازی قرار دارید، اسپایدرمن می‌تواند با تورهای خود جابه‌جا شود و حتی می‌توانید خودتان را با زمین نخوردن اسپایدرمن هنگام حرکت، به چالش بکشید. علاوه بر این‌ها حس عنکبوتی اسپایدرمن وقتی به دنبال رازهای مختلف در مراحل هستید، به کار می‌آید. مرد عنکبوتی در بیشتر مراحل بازی Lego Marvel Superheroes قابل بازی است، اما برای به پایان رساندن داستان اصلی بازی باید با شخصیت‌های دیگر دنیای مارول هم بازی کنید.

بازی Lego Marvel Superheroes دارای شخصیت‌های زیادی از دنیای مارول است. شما در نقش کاپیتان آمریکا، هالک، ثور و سایر شخصیت‌های کمتر شناخته شده باید در شهرهای شلوغ، آزمایشگاه‌های مخفی و هلیکریرهای معروف S.H.I.E.L.D بازی را انجام داده و با گروهی از شخصیت‌های معروف منفی دنیای مارول، مقابله کنید. درست مانند Marvel Ultimate Alliance 3، دیدن این همه شخصیت جذاب در یک جا واقعا لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است؛ نباید ویژگی‌های داستان‌سرایی خاص دنیای لگو را هم فراموش کنیم که به جذابیت بازی افزوده است.

بازی Ultimate Spider-Man سال 2005 (پلی استیشن 2، ایکس باکس، کامپیوتر و …)

بهترین بازی های مرد عنکبوتی برای کامپیوتر

در بازی Ultimate Spider-Man که دنباله مستقیم بازی عالی Spider-Man 2 است، استودیوی تری‌آرک (Treyarch) همه چیز را در دومین ماجراجویی جهان‌باز خود بهبود داد. نیویورک بزرگ‌تر شده بود و شاهد شخصیت‌ها و تنوع مراحل بالاتری بودیم. ظاهر خود شهر هم بهتر از همیشه بود زیرا این بازی از سبک گرافیکی سل‌شید که آن زمان محبوبیت یافته بود، استفاده می‌کرد. با توجه به هنری بودن گرافیک بازی، هنوز هم می‌توان از انجام آن لذت برد.

در این بازی که در دنیای کمیک‌بوکی Ultimate Spider-Man جریان دارد، شما در نقش یک نسخه جوان‌تر از پیتر پارکر بازی می‌کنید و باید در طول بازی با دشمن همیشگی او یعنی ونوم مقابله کنید. داستان بازی توسط نویسنده کمیک Ultimate Spider-Man یعنی برایان مایکل بندیس (Brian Michael Bendis) نوشته شده و گرافیک بازی هم بر اساس طراحی‌های طراح این کمیک، یعنی مارک بگلی (Mark Bagley) ساخته شده که باعث می‌شود هنگام بازی کردن، احساس حضور در داخل خود کمیک را داشته باشید. از آن زمان تاکنون، هیچ بازی مرد عنکبوتی چنین به ریشه‌های کمیکی خود وابسته نبوده است.

بازی Spider-Man سال 2000 (پلی استیشن، PC و …)

بازی های مرد عنکبوتی برای کامپیوتر

در سال 2000 یک اتفاق فو‌ق‌العاده رخ داد: اسپایدرمن بالاخره به دنیای سه بعدی راه یافت و میراث پلتفرمرهای متوسطش را رها کرد (یا می‌توان گفت: آن‌ها را به کنسول‌های دستی سپرد). نتیجه این امر یکی از بهترین بازی های مرد عنکبوتی است. گرافیک پلی‌ استیشن شاید با استاندارهای امروزی قدیمی به نظر برسد و پلتفرمر بازی برای حرفه‌ای‌های این ژانر ساده باشد، اما Spider-Man به قدری ویژگی خوب دارد که ضعف‌هایش را ببخشیم. Spider-Man توسط همان استودیویی ساخته شد که Tony Hawk’s Pro Skater 2 (خود اسپایدرمن هم درونش حضور افتخاری دارد) را ساخته بود و همان ویژگی حرکات نامحدود را همراه داشت. بالاخره بازیکنان می‌توانستند با تار تنیدن و تاب‌ خوردن در نقاط نیویورک سفر کنند؛ در عین حال که Spider-Man جهان باز نبود (که بعدها شد) زیبایی و انعطاف حرکات اسپایدی در قالب سه بعدی قابل توصیف نبود. Spider-Man اولین عنوانی بود که روی قدرت‌های فرابشری پیتر پارکر تمرکز داشت و آن را به بهترین شکل انجام داد.

خود استن لی، خالق کمیک‌های مارول و شخصیت اسپایدرمن بازی را در بخش آموزشی روایت می‌کرد و گوینده Spider-Man Unlimited یعنی راینو رومانه صداپیشگی اسپایدرمن و پیتر پارکر را بر عهده داشت. تمام اعضای پشتیبانی اصلی مرد عنکبوتی حضور داشتند و شهر نیویورک هم پر شده بود از کمیک بوک‌هایی که می‌توانستید جمع‌آوریشان کنید. قبل از Spider-Man نمی‌دانستیم بازی قهرمانی‌ هم می‌تواند خوب باشد!

بازی Spider-Man: Shattered Dimensions سال 2010 (پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، کامپیوتر و …)

بازی های مرد عنکبوتی برای ps3

وقتی یک اسپایدرمن کارش را خوب انجام نداد، یکی دیگر اضافه کن، باز یکی دیگر و باز هم یکی دیگر. این فلسفه ساخت Spider-Man: Shattered Dimensions است. یک بازی اکشن در 2010 که هیچ نوآوری بزرگی در خودش نداشت؛ اما حق مطلب را برای تمامی طرفداران داستان چند بعدی و دیوانگان دوآتیشه ایستراگ‌های اسپایدرمن ادا کرد. پس از این که «میستریو» یک قطعه کهن به نام «لوح نظم و آشوب» را می‌دزد، متحد چند ساله اسپایدرمن یعنی «مادام وب» از پیتر پارکر می‌خواهد تا با سفر به دنیاهای موازی تمام قطعات را جمع‌آوری کند. در واقع این مأموریت را به چهار پیتر پارکر مختلف می‌سپارد که هر کدام از دنیای کمیک بوک خودشان آمده‌اند.

هر اسپایدرمن به شیوه‌ای کاملاً متقاوت بازی می‌شود (Spider-Man نووار روی مخفی‌کاری تکیه دارد، Spider-Man 2099 از لوازم و متعلقات آینده برخوردار است و Ultimate Spider-Man از قدرت لباسش برای نابودی دشمنان استفاده می‌کند) و ترکیب و هماهنگی قدرت‌ها در موقعیت‌های مختلف بازی را برای مدت زمانی بیشتر از حد معمول تازه و مفرح حفظ می‌کند. احمقانه به نظر می‌رسد، نه؟ صد در صد؛ اما Shattered Dimensions چنین عنوانی است. هر اسپایدرمن توسط یک گوینده مجزا صداگذاری شده‌اند؛ به عنوان مثال نیل پاتریک هریس که نقش پیتر را در سری انیمیشن 2003 به عهده داشت، گوینده اسپایدرمن معمولی است و دن گیلوزان پس از Spider-Man and His Amazing Friends در دهه 80 بار دیگر برای صداپیشگی اسپایدرمن 2099 باز می‌گردد. Shattered Dimension شاید یک بازی فوق‌العاده نباشد، اما برای طرفداران پروپا قرص Spider-Man سورپرایزهای زیادی دارد و قطعا شایسته حضور در فهرست بهترین بازی های مرد عنکبوتی است.

بازی Ultimate Marvel VS Capcom 3 سال 2011 (پلی استیشن 3 و 4 و ویتا، ایکس باکس 360 و وان، کامپیوتر)

بازی های اسپایدرمن

مرد عنکبوتی چندان با بازی‌های مبارزه‌ای غریبه نیست و یکی از بهترین حضورهای او را در بازی Ultimate Marvel VS Capcom 3 شاهد هستیم. این بازی که توسط شرکت کپکام ساخته شده است، یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای بازار محسوب می‌شود. با اینکه اسپایدرمن تنها یک سوم از تیم شما را تشکیل می‌دهد، ولی بازی کردن با او بسیار سریع و لذت‌بخش است. حرکات اسپایدرمن در این بازی ترکیبی از تمام حرکات کلاسیک او با تارهایش است و سرعت زیاد او هم بسیار دلچسب است. وقتی با او بازی می‌کنید، درست شبیه صحنه‌های مبارزه او در فیلم اسپایدرمن است.

علاوه بر حرکات مبارزه‌ای، شاهد صحبت‌های همیشگی مخصوص به مرد عنکبوتی هستیم. وقتی در حال مبارزه هستید، صحبت‌ها و کنایه‌های زیادی را می‌شنوید که دقیقا از پیتر پارکر انتظار دارید و این‌ها عناصری را به شخصیت او اضافه می‌کنند که منحصربه‌فرد است. علاوه بر این، شاهد مرحله The Daily Bugle هم هستیم که هم نسخه شب و هم نسخه روز دارد. مرد عنکبوتی به خوبی در بازی Ultimate Marvel VS Capcom 3 به نمایش گذاشته شده است و اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های اسپایدرمن هستید، آن را از دست ندهید.

بازی Marvel’s Spider-Man سال 2018 (پلی استیشن 4)

بازی های مرد عنکبوتی برای ps4

هایپ را باور کنید: انحصاری پلی استیشن 4 در سال 2018 یعنی Marvel’s Spider-Man یک شبیه‌ساز ناب از این شخصیت و یکی از بهترین بازی های مرد عنکوبتی است. اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) با تقلید درست از (سیستم مبارزات) Batman: Arkham Asylum یک Spider-Man فوق‌العاده خلق کرد. بازی در اساس بهترین بخش‌های تمام اسپایدرمن‌های گذشته را با هم ترکیب و در یک بازی قرار داده است. بهتر از همه این که مرد عنکبوتی، ماهیت شخصیت کمیک را همچنان حفظ کرده است. دکمه‌های خاصی برای خوش و بش با مردم عادی (مثل های فایو) در بازی گنجانده شده که حس «همسایه خون‌گرم» بودن را به بازیکن منتقل می‌کند. اسپایدی می‌تواند هنگام تاب خوردن در شهر از خودش سلفی بگیرد و مزه‌پرانی‌هایش در تعادل خوبی بین بامزگی تا اعصاب خردی قرار دارند.

Spider-Man به هیچ فیلم یا عنوان خاصی وابسته نیست و همین مورد دست اینسومنیاک را باز می‌گذارد تا به شکل یکپارچه و هرجور که در شأن این ابرقهرمان سرخ آبی پوش صلاح بداند، دنیایش را بسازد؛ البته بازی بی‌نقص نیست. تأثیرات زیاد مجموعه بازی‌های Arkham باعث شده بعضی از بخش‌ها، زیادی آشنا به نظر برسند؛ از طرفی همانند بسیاری از بازی‌های مدرن جهان باز، از کمبود فعالیت‌های سرگرم‌کننده رنج می‌برد. با این حال این اشکالات جزئی روی جزئیاتی که در فریم اول بازی توجهاتان را به خودشان جلب می‌کنند، تأثیر منفی نمی‌گذارد. نیاز نیست Spider-Man را در گذر زمان آزمایش کنیم، همین الأن هم ثابت کرده که اثری کلاسیک و یکی از بهترین بازی های مرد عنکبوتی است.


معرفی بهترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید


در این بخش می‌خواهیم به معرفی بهترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید بپردازیم. البته بیشتر این عناوین، مختص خود این شخصیت نیستند و شامل شخصیت‌های دنیای مارول می‌شوند که اسپایدرمن هم بین آن‌ها حضور دارد.

بازی The Amazing Spider-Man 2

به نظر می‌رسد Gameloft نوعی انحصار برای ساخت بازی های مرد عنکبوتی اندرویدی دارد. دو نسخه از بهترین بازی‌های مرد عنکبوتی که توسط این استودیو ساخته شده‌اند عبارتند از: Amazong Spider-Man یک و دو . هر دوی این بازی‌ها، سه بعدی مبارزه‌ای (Beat-em-up) هستند که در آن به مبارزه و ضرب و شتم افراد شرور و شکست افراد خائن می‌پردازید.

نسخه سوم این بازی، Spider-Man Unlimited است. این بازی نسبت به دو نسخه قبلی خود کمی ساده‌تر بوده و از گرافیک ساده‌تری بهره برده است، اما همچنان مانند بازی‌های قبلی از آن، به مبارزه و شکست افراد شرور خواهید پرداخت.

دانلود بازی مرد عنکبوتی برای اندروید

بازی Marvel Contest of Champions

در Marvel Contest of Champions قهرمانان مختلف با یکدیگر روبرو شده و به مبارزه می‌پردازند. سبک این بازی این بازی Freemium مبارزه‌ای است. شانس شما بیشتر از مهارت به کارتان خواهد آمد. توصیه می‌کنیم این بازی را حتما امتحان کنید.

دانلود بازی اسپایدرمن Marvel Contest of Champions

بازی Marvel Pinball

Marvel Pinball یکی از بازی‌های جالب سری بازی‌های مرد عنکبوتی است. در واقع این بازی به صورت Pinball اجرا شده و گرافیک بسیار زیبایی دارد.

دانلود بازی Marvel Pinball

بازی Marvel Future Fight

بهترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید

Marvel Future Fight یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مرد عنکبوتی است. یا حداقل، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مجموعه بازی‌های مرد عنکبوتی است که تاکنون معرفی شده‌اند. در این بازی که بازهم به سبک مبارزه است، قهرمانان را جمع کرده و از آن‌ها برای پیشبرد اهدافتان در مبارزه استفاه می‌کنید. سبک این بازی Freemium است.

دانلود بازی Marvel Future Fight

بازی Marvel Puzzle Quest

بازی های مرد عنکبوتی اندروید

بازی مارول پازل بسیار شبیه به هر بازی پازل دیگری است که تاکنون انجام داده‌اید. در این بازی باید 3 پازل را باهم مچ کنید و هرزمان این اتفاق بیفتد، کاراکتر شما قوی‌تر شده و می‌تواند با دشمنان مبارزه کند. این بازی المان‌های نقش‌آفرینی و امکان بازی گروهی را نیز دارد. این بازی در سبک گیم های پازلی مرد عنکبوتی بوده که میتوانید از ان برای سرگرمی کودکان خود استفاده کنید.

دانلود بازی Marvel Puzzle Quest

سخن پایانی

با توجه به موفقیت‌های بازی جدید اسپایدرمن، به نظر می‌رسد باید در آینده شاهد عناوین بیشتری از این ابرقهرمان معروف باشیم. در این مطلب به معرفی بهترین بازی های مرد عنکبوتی برای کنسول‌های مختلف شامل کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و … پرداختیم. به نظر شما برترین و بدترین بازی های اسپایدرمن کدام‌اند؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
علی
.
25 بهمن 1398، 14:38
پاسخ
0
1
کلا مرد عنکبوتی همشون خوبن و جذاب. بخصوص برای پسربچه ها که هیچ فرقی نداره کدوم ورژن رو نگاه کنن.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402