دانلود فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز ؛ داستان، تریلر و بازیگران

زمان پخش فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز هم مانند قبل، توانست تحسین منتقدان را برانگیخته و همچنان از محبوبیت بالایی بین بینندگان برخوردار باشد. اگر می‌خواهید اطلاعاتی در مورد فصل 5 سریال Peaky Blinders به دست آورده و آن را دانلود کنید، با ما همراه شوید.

پیکی بلایندز، نام یک سریال درام جنایی است که توسط استیون نایت (Steven Knight) خلق شده است. قسمت اول سریال پیکی بلایندرز در سال 2013 از شبکه BBC Two پخش شد. این سریال، داستان سوءاستفاده‌های خانواده جنایت‌کار «شلبی» (Shelby Family) را پس از پایان جنگ جهانی اول شرح می‌دهد. این باند خیالی بر اساس یک باند واقعی که متشکل از جوانان افسارگسیخته در شهر بیرمنگام در دهه 1890 و اوایل قرن بیستم بوده، الهام گرفته شده است.

دانلود فصل 5 سریال پیکی بلایندرز

سریال پیکی بلایندز به تدریج به یکی از قدرتمندترین و با کیفیت‌ترین سریال‌های درام در حال پخش تبدیل شد. اوج موفقیت این سریال به فصل چهارم آن بازمی‌گردد که «تام شلبی» (Tom Shelby) باید با رقیب تازه‌اش، «لوکا چانگارتا» (Luca Changertta) رو در رو شود.

پس از دو سال وقفه، فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز هم پخش شده و با استقبال فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شده است. فصل پنجم سریال Peaky Blinders در سایت راتن تومیتوز، امتیاز 84% را بر اساس 25 نقد دارد. امتیاز مخاطبین نیز در همین سایت، 86 درصد بر اساس 348 رای است. با توجه به این استقبال، ما تصمیم گرفتیم مقاله‌ای را در مورد داستان، بازیگران و تریلر فصل 5 سریال Peaky Blinders حاضر کرده و لینک دانلود آن را با شما به اشتراک بگذاریم. همچنین نگاهی به آینده این سریال و فصل 6 آن خواهیم داشت. با پلازا همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


تاریخ پخش اپیزودهای فصل 5 سریال پیکی بلایندرز


زمان انتشار فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز

شبکه بی بی سی اعلام کرده بود که قسمت اول فصل پنجم سریال پیکی بلایندز از تاریخ 25 اوت (مصادف با 3 شهریور 1398) پخش می‌شود. عنوان قسمت اول فصل پنجم پیکی بلایندز، «سه شنبه سیاه» (Black Tuesday) نام دارد که در این قسمت، با انتشار خبری از سقوط وال استریت، خانواده شلبی بار دیگر با هم متحد می‌شوند که این اتفاق می‌تواند تاثیر بسیار مهمی در تجارت خانوادگی آن‌ها بگذارد. همچنین فعالیتهای سیاسی تام شلبی به لطف سخنرانی‌های الهام بخشش در مجلس، قدرت او را بیش از پیش بیشتر کرد. گرچه هنوز او رقبا و مخالفانی را دارد که می‌تواند موقعیتش را در معرض خطر قرار دهد. در جدول زیر می‌توانید عناوین قسمت‌های فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز همراه با تاریخ پخش آن را مشاهده کنید.

اپیزودعناوین اپیزودهای فصل پنجم Peaky Blindersتاریخ پخش اپیزودهای فصل 5تعداد بینندگان در بریتانیا
1سه‌شنبه سیاه (Black Tuesday)3 شهریور 13987.41 میلیون نفر
2گربه های سیاه (Black Cats)4 شهریور 13987.22 میلیون نفر
3استراتژی (Strategy)10 شهریور 13987.18 میلیون نفر
4چرخه (The Loop)17 شهریور 13987.28 میلیون نفر
5شوک (The Shock)24 شهریور 13986.79 میلیون نفر
6آقای جونز (Mr Jones)31 شهریور 13987.30 میلیون نفر

 


داستان فصل 5 سریال Peaky Blinders


داستان فصل پنجم سریال Peaky Blinders

پس از اینکه تانی از شر لوکا چاگرتا و آلفی سالمونز (Alfie Solomons) در پایان فصل چهارم خلاص می‌شود، تلاش می‌کند که برای مدت کوتاهی از تجارت خانوادگی دور بماند. به خصوص وقتی که آرتور به تام می‌گوید: «قرار نیست کسی ما را بکشد.»

همچنین بخوانید :
اما متاسفانه، تام زیاد تحمل دوری از تجارت خانوادگی را ندارد؛ او در سه ماه گذشته درگیر مشکلات روحی و روانی بوده است و پولی او را تشویق به کمک گرفتن از دیگران می‌کند. این امر باعث می‌شود که تام دوباره با جسی ادن ارتباط برقرار کند و به او قول بدهد که «هدف تو، هدف من هم است». اما این تنها یک حیله است و هدف او، نفوذ به حزب کمونیست و کمک به دولت برای حل مشکلات است.

فصل پنجم سریال Peaky Blinders بر روی سقوط سهام در سال 1929 تمرکز دارد. همچنین در خلاصه رسمی فصل پنجم آمده است که سریال جنایی ساخته استیون نایت، داستان حماسه یک خانواده را شرح می‌دهد که در اثر سقوط مالی در سال 1929، به آشفتگی کشیده می‌شوند. فرصت و بد اقبالی در همه جا وجود دارد.

استیون نایت در مورد داستان فصل پنجم سریال گفت:

داستان پیکی بلایندرز و خانواده شلبی وارد فضای سیاسی انگلیس و اروپا در پایان دهه 1920 و آغاز دهه 30 می‌شود. تامی شلبی با تاریک‌ترین نیرویی که تا حالا وجود داشته، برخورد می‌کند و مبارزات وی امروز به همان اندازه مرتبط است که در آن زمان بود.

 


تریلر فصل 5 سریال Peaky Blinders


تریلر فصل پنجم سریال Peaky Blinders

تریلر کامل فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز در تاریخ 30 جولای سال 2019 (مصادف با 8 تیر 1398) منتشر شد. در این تریلر منتشر شده می‌بینید که تام شلبی باید با دشمن جدید راست افراطی، اسوالد موزلی (سام کلفلین) که رهبری اتحادیه فاشیست‌های انگلیس را برعهده دارد، مقابله کند. همچنین در تریلر، نگاه دقیق‌تری به معشوقه جدید «مایکل گری» (Michael Gray) داریم که آنیا تیلور جوی نقش او را بازی می‌کند.

تریلر کامل فصل 5 سریال Peaky Blinders را می‌توانید در پایین تماشا کنید:

 


بازیگران فصل 5 سریال پیکی بلایندرز


بازیگران جدید سریال پیکی بلایندرز

پیش از این اعلام شده بود که تمام بازیگران اصلی فصل‌های قبلی سریال پیکی بلایندرز در فصل پنجم حضور خواهند داشت؛ البته قابل ذکر است که جو کول (Joe Cole)، بازیگر نقش «جان شلبی» (John Shelby) در این فصل حضور ندارد.

  • کیلیان مورفی (تام شلبی): رهبر پیکی بلایندرز و برادر آرتور، جان، آیدا و فین شلبی. او در جنگ جهانی اول در ارتش انگلیس خدمت و نشان شجاعت دریافت کرده است. گذشته وی در جنگ جهانی اول، باعث شده که او درگیر کابوس‌های وحشتناکی شود.
  • هلن مک کروری (پالی الیزابت گری): خاله تامی و صندوقدار اصلی پیکی بلایندرز؛ وقتی برادران شلبی در جنگ بودند، او اداره تشکیلات را برعهده داشت.
  • پاول اندرسون (آرتور شلبی): برادر بزرگ تامی، او صاحب گریسون است. او علاوه بر تجارب جنگی، از بیماری اختلال روانی پس از حادثه رنج می‌برد و چند باری به این علت، اقدام به خودکشی کرده است. او یکی از اعضای ارشد باند پیکی بلایندرز است.
  • سوفی راندل (آدا تورن): تنها خواهر خانواده شلبی است. او تنها عضو خانواده شلبی است که درگیر فعالیت‌های باند پیکی بلایندرز نمی‌شود.
  • کیت فیلیپس (لیندا شلبی): او همسر آرتور شلبی است.
  • ناتاشا اوکیف (لیزی استارک): او قبلا در میخانه کار می‌کرد و اکنون منشی تام شلبی است.
  • آیدان گیلن (آبراهاما گولد): متحد جدید و خطرناک خانواده شلبی و مشعوقه پالی الیزابت.
  • جک روان (بانی گولد): پسر آبراما. او قهرمان مدال طلای بوکس است.
  • چارلی مورفی (جسی ادن): او مشاور اتحادیه و معشوقه تام شلبی است.
  • کینگزلی بن ادیر (کول بن یانگر): او کلنل جوانی است که با آدا تورن در رابطه است.
  • هری کیرتون (فین شلبی): او پنجمین فرزند خانواده شلبی است.
  • پکی لین ( جانی داگز): دوست صمیمی تام شلبی است.
  • ایان پک (کرلی): او همکار چارلی استرانگ است.
  • ند دنهی (چارلی استرانگ): او صاحب یک قایق است و به گونه‌ای دایی تام شلبی محسوب می‌شود.

آیدان گیلن در فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز

گیلن در طی مصاحبه با وب سایت «دیجیتال اسپای» (Digital Spy)، از اینکه بازی‌اش در سریال Peaky Blinders از سوی طرفداران سریال مورد استقبال قرار گرفته، خوشحال است و احساس می‌کند که نقش جدید و متفاوتی را ایفا کرده است. او در ادامه می‌گوید:

فکر کنم سه سال از پخش قسمت پایانی فصل چهارم گذشته است. بنابراین به شخصیت‌ها فرصتی می‌دهد که یک مدل موی تازه و یک سبیل یا ریش بلند داشته باشند و لباس‌های جدیدی بر تن کنند. من نمی‌دانم که تا حالا چه اطلاعاتی در مورد فصل جدید گفته یا منتشر شده است اما می‌توانم بگویم که این فصل بر روی سقوط مالی خانواده شلبی تمرکز دارد. این اتفاق، خانواده شلبی را در معرض خطر قرار می‌دهد که ممکن است آن‌ها پول زیادی را از دست بدهند.

او در ادامه گفت:

داستان این فصل در دهه 1930 اتفاق می‌افتد. یک دهه جالب که اتفاق‌هایی در آن وجود دارد که مطابق به آن چیزی است که از بین رفته است.

آنیا تیلور جوی (Anya Taylor Joy)، بازیگر فیلم جادوگر (The Witch) و سم کلفلین (Sam Calflin)، بازیگر سری فیلم‌های بازی‌های گرسنگی (The Hunger Games)، بازیگران جدید فصل پنجم سریال پیکی بلایندز هستند. قبلا اشاره کردیم که سم کلفلین، نقش «اسوالد موزلی» (Oswald Mosley) را ایفا می‌کند که رهبری اتحادیه فاشیست‌ها را برعهده دارد.

سم کلفلین در فصل پنجم سریال Peaky Blinders

کلفلین در مصاحبه با وب سایت Digital Spy، در مورد نقشش گفت:

اسوالد موزلی از بسیاری از جهات هنوز یک فرد جوان و بی تجربه بوده اما در عین حال، بسیار باتجربه‌تر از تامی است. بنابراین فکر می‌کنم این دو نفر از تلاش برای پیشی گرفتن از یکدیگر و استفاده از یکدیگر لذت ببرند. اما فکر کنم برای تامی یک تجربه متفاوت باشد. این مسئله می‌تواند تامی را بیشتر با خودش درگیر کند و حتی تامی به بدترین دشمن خودش هم تبدیل شود.

برایان گلسون (Bryan Glesson)، کاسمو جارویس (Cosmo Jarvis)، دریل مک کورمک (Daryl McCormack)، اندرو کوجی (Andrew Koji)، الیوت کوان (Elliot Cowan) و نیل ماسکل (Neil Maskell)، سایر بازیگران جدید فصل پنجم سریال پیکی بلایندز هستند.

 


دانلود فصل 5 سریال پیکی بلایندرز


تعداد بینندگان فصل 5 سریال Peaky Blinders افزایش فوق‌العاده‌ای نسبت به قبل داشته و نزدیک به دو برابر شده است. این امر نشان‌دهنده موفقیت فوق‌العاده سریال در جذب مخاطب است. اگر شما هم از طرفداران این سریال هستید، برای دانلود فصل پنجم سریال Peaky Blinders می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز

دانلود فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز WEB-DL قسمت 1 – 1080p / 720p / 480p

دانلود فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز WEB-DL قسمت 2 – 1080p / 720p / 480p

دانلود فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز WEB-DL قسمت 3 – 1080p / 720p / 480p

دانلود فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز WEB-DL قسمت 4 – 1080p / 720p / 480p

دانلود فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز WEB-DL قسمت 5 – 1080p / 720p / 480p

دانلود فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز WEB-DL قسمت 6 – 1080p / 720p / 480p

 


در مورد فصل 6 سریال Peaky Blinders چه می‌دانیم


پس از اتمام جالب فصل پنجم سریال Peaky Blinders، طرفداران شدیدا منتظر انتشار خبرهایی از فصل 6 این سریال بریتانیایی هستند. استیون نایت گفته بود که روی دو فصل دیگر هم کار می‌کند؛ اما این اخبار هنوز توسط BBC تایید نشده‌ند. او در این رابطه در مصاحبه‌ای گفت:

ما قطعا فصل 6 را خواهیم ساخت و احتمالا فصل 7 را هم بسازیم. بعد از فصل 4، غوغایی به پا شد. ما با سیلیان مورفی صحبت کرده‌ایم و او موافق ادامه داستان است و بقیه بازیگران اصلی هم همگی می‌خواهند این سریال ادامه داشته باشد.

فصل پنجم سریال Peaky Blinders

البته همانطور که گفتیم، وقتی از BBC در این مورد سوال شد، از جواب دادن امتناع کرد. نایت در ادامه درباره اینکه چطور احتمالا این سریال قرار بود در فصل 5 به اتمام برسد، صحبت کرد. او گفت:

ما در ابتدا می‌خواستیم سریال را با فصل 5 به اتمام برسانیم؛ اما من فکر کردم که تعداد زیادی از مردم، تازه جذب این سریال شده‌اند. تمام کردن سریال در چنین وضعیتی واقعا حیف می‌شد.

عنوان قسمت اول فصل 6 سریال Peaky Blinders توسط کارگردان آن، آنتونی برن مشخص شده است: «روز سیاه». هنوز زمان مشخصی برای پخش این سریال تعیین نشده است و کارگردان این اثر در این باره گفت: «من نمی‌دانم چه زمانی منتشر خواهد شد؛ شاید اوایل سال 2021 یا چیزی نزدیک به آن.»

فصل پنج سریال پیکی بلایندرز

با وجود این‌ها می‌دانیم که آماده‌سازی‌ها برای فصل 6 آغاز شده است و احتمالا در اوایل سال 2020، فیلم‌برداری آن آغاز خواهد شد. در مورد داستان این فصل هم نایت در مصاحبه‌ای گفت: «من نوشتن داستان فصل 6 را تمام کرده‌‌ام و این بهترین فیلم‌نامه تاکنون است؛ البته ما همیشه این حرف را می‌زنیم.» او به رشد مخاطبین و خود سریال هم اشاره کرد و گفت: «Peaky Blinders به دلیل پاسخ بینندگان رشد کرده است و ما واقعا قدردان این مساله هستیم. من امیدوارم که آن‌ها با ما همراه باشند زیرا در آینده موارد زیادی برای گفتن داریم.» او همچنین گفت که از نظر بازیگران، سورپرایزهایی انتظار طرفداران را می‌کشد.

فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز | Peaky Blinders Season 5

جذابیت‌های فصل پنجم سریال Peaky Blinders با بازیگران جدید و داستانی جذاب که در این مطلب به آن‌ها پرداختیم، ادامه پیدا کرده است. طرفداران از هم‌اکنون عطش فصل 6 این سریال را دارند که در این مطلب، به اطلاعاتی که از این فصل داشتیم هم پرداختیم و احتمالا به زودی اخبار بیشتری از آن منتشر شود. نظر شما درباره فصل 5 سریال پیکی بلایندز شبکه بی بی سی چیست؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402