بهترین بازی های داستانی اندروید + لینک دانلود

بهترین بازی های داستانی اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی های داستانی اندروید همیشه طرفداران خاص خودشان را داشته‌اند؛ به همین خاطر برای آن دست از طرفداران، فهرستی از بهترین بازی های داستانی اندروید آماده کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

بازی‌های گوشی‌های همراه همیشه معروف بوده‌اند به بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای که وقت کمی از ما می‌گیرند. در این بین کمتر بازی را می‌توان یافت که قسمت داستانی داشته باشد. ولی امروزه با پیشرفت گوشی‌های همراه، نه تنها بازی‌ها از نظر گیم‌پلی و گرافیک پیشرفت کرده‌اند، بلکه تعداد بازی‌هایی که قسمت داستانی دارند هم روبه افزایش است. به همین دلیل ما ده تا از بهترین بازی‌ های داستانی اندروید را برای شما فهرست کرده‌ایم تا شما بتوانید به راحتی آن‌ها را دانلود کنید و از بخش داستانیِ آن‌ها لذت ببرید.

the walking dead / بازی های داستان محور اندروید بازی داستانی برای اندروید بهترین بازی داستانی اندروید دانلود بازی داستانی اندروید

هرچند که بازی های داستانی اندروید پرتعداد و متنوعی در طی سال‌های اخیر عرضه شده است، اما هر کدام تجربه‌های متفاوتی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. برخی از این بازی‌ها واقعا ارزش زمان گذاشتن و تجربه کردن را ندارند؛ در حالی که تعدادی دیگر با صحنه‌های اکشن، تیراندازی‌ها و انفجار‌هایی که درون بازی تجربه می‌کنید، شما را به وجد خواهند آورد و اوقات سرگرم‌کننده‌ای را برای شما ایجاد خواهند کرد. در این مقاله تعدادی از بهترین بازی های داستانی اندروید شامل بازی‌های جدید و کمی قدیمی را بررسی کرده‌ایم که همگی ویژگی‌های گرافیکی و گیم پلی جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را دارا هستند.

فهرست مطالب


بهترین بازی های داستانی اندروید


سری بازی های داستانی با برخورداری از مزیت های برجسته قادر هستند تا شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم و چالش های خوبی را برای سرگرمی در اختیارتان قرار دهند. بدنیست بدانید در این زمینه به گزینه های خوب بسیاری اشاره شده که با استفاده از انها میتوانید به سبک و سیاق های مختلفی از یک بازی سرگرم کننده دسترسی داشته باشید. پس جهت آشنایی با این فهرست و دانلود بازی ها باما همراه باشید.

بازی Lonewolf

Lonewolf / بازی های داستان محور اندروید بازی داستانی برای اندروید بهترین بازی داستانی اندروید دانلود بازی داستانی اندروید

قیمت: رایگان

بازی LoneWolf یک بازی تیراندازی اول‌شخص است که گیمر را در نقش یک تک‌تیرانداز قرار می‌دهد و برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه شده است. این بازی توسط گروه‌ بازی‌سازی Simon Hason Disign تولید شده است. فاکتوری که LoneWolf را از سایر بازی‌های هم‌سبکش متمایز می‌کند، داستان زیبا و مهیج آن است. شما یک تک تیرانداز حرفه‌ای هستید و شغل شما کشتن و ترور کردن افراد در ازای پول است. یکی از دوستان قدیمی، شما را به یک گروه تبهکاری‌ به نام Assembly معرفی می‌کند و این گروه برای استخدام با شما تماس برقرار می‌کند. بعد از ملاقات با یکی از افراد این گروه، وارد داستان شگفت‌انگیز و مهیج آن می‌شوید و برای ملاقات رهبر این گروه تبهکاری باید تعداد زیادی ماموریت را انجام بدهید و در هر یک از آن‌ها باید تعدادی انسان را به قتل برسانید.

دانلود بازی Lonewolf برای اندروید

بازی داستانی The Bard’s Tale

The Bard’s Tale / بازی های داستان محور اندروید

قیمت: 2.99 دلار

The Bard’s Tale یکی از زیباترین و خارق‌العاده‌ترین بازی‌های اکشن و ماجراجویی است که تا به این لحظه برای اندروید منتشر شده و دارای سبک حماسی و تاریخی است که حول شخصیت اصلی بازی یعنی بارد می چرخد! در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی بارد قرار دارید؛ مردی خسته، سرکش و خودخواه که در زیرزمین‌های آلوده و پر از موش به سر می‌برد که ناگهان با آهنگ جادویی به نبردی شگفت‌انگیز احضار می‌شود و هم اکنون شما باید با در دست گرفتن سلاح‌های خود برای رهایی از این مکان، به جنگ با دشمنان بروید و مکان‌هایی واقعی از جمله شهرها، جنگل وحشی، رودخانه‌ها، قلعه‌ها، برج‌ها، سیاه چاله‌های مخفی، کوهستان‌های پوشیده از برف، غارها، مقبره‌های خالی از سکنه و غیره را اکتشاف کنید!

دانلود بازی The Bard’s Tale برای اندروید

بازی Superbrothers: Sword & Sworcery EP

Superbrothers: Sword & Sworcery EP / بازی داستانی برای اندروید

قیمت: 2.99 دلار

در این بازی شما در نقش قهرمان افسانه‌ای ایفای نقش می‌کنید و با کمک تصاویر، موسیقی، گفتگو و شمشیر و غیره می‌بایستی با انجام نبرد راز‌های موجود در بازی را حل کنید و ساعت‌ها خود را سرگرم سازید! اگر به بازی‌های ماجراجویی اندروید علاقه‌مندید و دوست دارید یکی از متفاوت‌ترین‌های این سبک را تجربه کنید، به‌هیچ‌وجه بازی Superbrothers Sword & Sworcery را از دست ندهید؛ چراکه موسیقی، گیم پلی و کنترلرهای آن بدون شک شما را مجذوب خودش خواهد کرد. بازی Superbrothers Sword & Sworcery به صورتی منحصربه‌فرد طراحی شده است و در آن صداگذاری و کنترلرهای کم‌نظیر حیرت شما را برمی‌انگیزند؛ اما گرافیک بازی چنگی به دلیل نمی‌زند که گیم‌پلی این کمبود را جبران می‌کند.

دانلود بازی Superbrothers: Sword & Sworcery EP برای اندروید

بازی های OT Chronicles

OT Chronicles / بهترین بازی داستانی اندروید

قیمت: 2.99 دلار

بازی‌های OT Chronicles یک بازی نقش‌آفرینی از استودیوی بازی‌سازی Mi-Clos Studio است!پس از فرار از آمریکا با یک کشتی متزلزل، داریوش و خدمه‌اش به یک سیاره بیابانی رسیدند. داریوش تنها مانده بود و باید سعی می‌کرد در این سیاره زنده بماند. چه اتفاقی برای خدمه‌اش افتاده بود؟ آیا او به تنهایی می‌تواند زنده بماند و از این سیاره خارج شود؟ در اینجا شما با موجودات مختلف بیگانه ملاقات خواهید کرد. در رقابت‌های باستانی دوست را دشمن تشخیص دهید و به اهداف خود با فرصت‌هایی که برای شما به وجود می‌آید دست پیدا کنید.

دانلود بازی های OT Chronicles برای اندروید

بازی Banner Saga

Banner Saga / دانلود بازی داستانی اندروید

قیمت: 9.99 دلار

سری بازی‌های The Banner Saga اثر Stoic Studio از زمان عرضه اولین نسخه تا امروز، بازیکن‌های زیادی را درگیر خود کرده و با چالش‌های زیادی برای تصمیم‌گیری در مورد اتفاقات مختلف داستانی همراه کرده است. داستان بازی The Banner Saga از این قرار است که شما تصمیم می‌گیرید تا خانه خود را ترک کنید. این تصمیم اجباری است و باید آن منطقه را ترک کنید. حال در این سفر شما با مردمانی شجاع و دلیر همراه هستید و اما راه هموار نیست. برای مثال شما موظف هستید تا کاروان خود را در محیط‌های خیره‌کننده و در جنگ با قبیله‌های دشمن و سربازان دروغین شرور هدایت کنید. توجه داشته باشید که نوع حرف زدن شما و رفتار‌هایتان با دیگران بر روی استراتژی‌های شما اثرگذار است و می تواند آینده را به گونه‌ای دیگر رقم بزند. شخصیت‌های مختلف از 7 کلاس متفاوت هستند. رزمندگان خود را انتخاب کنید و اعتصاب را تشکیل دهید. به میدان جنگ بروید و پیروزی را از آن خود کنید.دانلود بازی Banner Saga برای اندروید

 

بازی Gemini Rue

Gemini Rue / بازی های داستانی اندروید

قیمت: 4.99 دلار

بازی موبایل Gemini Rue، روایت‌گر زندگی کارآگاهی به نام ازریل است که به دنبال برادرش چارلی می‌گردد. در واقع سال‌ها از جنگ بزرگ جمینی می‌گذرد و ازریل و متیوس دو هم‌رزم و باز‌مانده جنگ جمینی هستند. در یک روز بارانی قرار بود یکدیگر را ملاقات کنند تا متیوس با آوردن برادر ازریل، آن‌ها را از شهر خارج کند؛ اما ازریل متوجه ناپدید شدن متیوس می‌شود و باید وی را پیدا کند. روایت داستانی بازی Gemini Rue با تعداد زیادی علامت سوال شروع می‌شود؛ اینکه ازریل کیست و چرا چارلی، برادر خود را از دست داده است؟ بخش گیم‌پلی مربوط به چارلی، چالش‌های خاص خودش را دارد و بیش‌تر از گیم‌پلی ازریل، ذهن مخاطب را به چالش می‌کشد؛ به عبارتی سازنده با ایجاد دو خط داستانی با گیم‌پلی‌های متفاوت باعث شده است دو سبک مختلف ایجاد شود.

دانلود بازی Gemini Rue برای iOS و اندروید

بازی Her Story

Her Story / بازی های داستانی اندروید

قیمت: 4.99 ذلار

داستان این بازی در سال 1994 به وقوع می‌پیوندد؛ درست زمانی که هانا اسمیت، شخصیت اصلی بازی با مراجعه به پلیس، خبر مفقودی شوهرش را اعلام می‌کند! بعد از مدتی نیز و بنا بر دلایلی نامشخص، شوهر او به قتل رسیده و همین موضوع باعث می‌شود که پلیس در مقاطع زمانی مشخصی از وی بازجویی کند! بازی، گیمر را در مقابل فیلم‌های کوتاهِ بازجویی‌های هانا قرار می‌دهد تا او خود به کشف حقیقت این مسئله بپردازد! گیم پلی Her Story بر روی صفحه‌ نمایش یک کامپیوتر قدیمی در جریان است و بازیکن به عنوان کاربر مهمان این کامپیوتر، می‌تواند با جستجو در فایل‌ها، ویدئوهای مختلفِ مربوط به هانا را یافته و بازبینی کند! البته فایل‌های بازی به صورت از پیش تعیین شده در اختیار گیمر قرار داده نشده است؛ بلکه با جستجوی کلمات کلیدی (کلماتی که هانا در بازجویی‌ها از آن‌ها استفاده کرده)، می‌توان به فیلم‌های جدید و بیشتر دسترسی پیدا کرد.

دانلود بازی Her Story برای اندروید

بازی Yesterday

Yesterday / بازی داستانی اندروید

قیمت: 6.99 دلار

یک بیمار روانی در حال کشتن فقرا در نیویورک است. اخبار و رسانه‌ها به این موضوع اهمیت نمی‌دهند؛ بنابراین هنری و دوستش می‌خواهند به این قضیه رسیدگی کنند. آن‌ها دو نفر از سه شخصیت داستان هستند و سومین نفر جان یستردی است که بعد از وقایعی، حافظه او کاملا پاک شده است. گرافیک بازی Yesterday از جزئیات بالایی برخوردار است. طراحی‌ها سه بعدی و به صورت فانتزی انجام شده‌اند. طراحی شخصیت‌ها و عناصر محیطی هم به خوبی انجام شده است. سبک بازی به صورت Point-and-Click است. شخصیت بازی از نمای سوم شخص و توسط یک دوربین ثابت کنترل می‌شود. شما باید با لمس نقطه‌ای که می‌خواهید، شخصیت را به آن سمت هدایت کنید.

دانلود بازی Yesterday برای اندروید

بازی Broken Age

Broken Age / بازی های داستان محور اندروید

قیمت: 4.99 دلار

بازی فکری Broken Age یک بازی گرافیکی و یک گیم زیبا در سبک پازل است. در این بازی فکری هدف اصلی، آی کیو شما محسوب می‌شود. شما در این بازی فکری با یک روایت دوستانه و دلنشین مواجه هستید. در داستان بازی، بازیگران محبوب هالیوود از جمله الیجا وود، جک بلک و ماسا سایا ایفای نقش می‌کنند. داستان بازی توسط درختان بارفینگ از طریق صحبت کردن با شخصیت‌های اصلی روایت می‌شود. در این بازی و گیم جدید دو شخصیت به نام‌های Vella Tartine و Shay Volta وجود دارند تا در موقعیت‌های شگفت‌انگیز و جهان کاملا متفاوتی قرار بگیرند. امکان بسیار خوبی در بازی وجود دارد که شما می‌توانید بصورت آزادانه بین داستان‌های روایت شده، خود یکی را انتخاب کنید.

دانلود بازی Broken Age برای اندروید

بازی‌ های شرکت Telltale Games

Telltale Games / بازی داستانی برای اندروید

استودیو تل‌تیل‌گیمز از زمان تأسیس در سال 2004، بیش از هرچیز به‌دلیل مهارت بالای خود در زمینه‌ استفاده‌ خلاقانه از بازی‌های لیسانسی و ارائه تجربیاتی داستانی با شخصیت‌های جذاب معروف شده بود. آن‌ها سرانجام با بازی The Walking Dead به اوج قله‌ افتخارات خود رسیدند و نه تنها توانستند با نام‌های بزرگی چون Journey و Mass Effect مقایسه شوند، بلکه آن‌ها را نیز شکست دادند و جایزه‌ بهترین بازی سال را تصاحب کردند. بازی‌ای که محال است برای چند دقیقه تجربه‌اش کنید و عاشقش نشوید. استودیو تل‌تیل گیمز طی سال‌های اخیر بازی‌های داستان محور موفق دیگری از جمله بازی Tales from the Borderlands، بازی Batman و بازی The Wolf Among US را ساخته و عرضه کرده است.

دانلود بازی The Walking Dead برای اندروید

دانلود بازی The Wolf Among Us برای اندروید

دانلود بازی Batman – The Telltale Series برای اندروید

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین بازی های داستانی اندروید آشنا کنیم. حال نوبت شما کاربران پلازا است تا نظرات خود را راجع به این مقاله با ما در میان بگذارید. به‌نظر شما چه بازی های داستانی اندروید دیگری از این فهرست جا مانده‌‌اند و نامشان باید در کنار این بازی‌ها قرار گیرد؟ باما همراه باشید و نظرات خود را برایمان به اشتراک بگذارید که با اینکار به تکمیل شدن مقاله کمک خواهید نمود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402