با بهترین گجت های دوچرخه سواری 2020 آشنا شوید

گجت های دوچرخه سواری
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه افراد بسیاری برای سالم نگه‌داشتن خود و محیط‌ زیست به دوچرخه‌ سواری روی آورده‌اند. در این مقاله می‌خواهیم با بهترین گجت های دوچرخه سواری 2020 آشنا شویم.

امروزه بیشتر مردم اهمیت سالم نگه‌داشتن محیط‌‌زیست را می‌دانند. به همین علت تعداد دوچرخه‌سواران روزبه‌روز در حال افزایش است. علاوه بر حفظ محیط‌‌زیست، دوچرخه‌سواری یکی از بهترین روش‌ها برای حفظ تناسب‌اندام و سالم بودن است. بنابراین جای تعجب نیست که اکثر افراد دوچرخه را به‌عنوان وسیله حمل‌ونقل خودشان انتخاب می‌کنند. با این کار هم از ترافیک شهری راحت می‌شوند و هم از فواید آن بهره می‌برند.

گجت های دوچرخه سواری

مدتی است که استفاده از گجت های دوچرخه سواری فراگیر شده است. گجت های دوچرخه سواری نه‌تنها به دوچرخه‌سواران کمک می‌کنند، بلکه تجربه دوچرخه‌سواری را نیز برای آن‌ها لذت‌بخش می‌سازند. امروز قصد داریم تا شما را با بهترین گجت های دوچرخه سواری 2020 آشنا کنیم. در این مطلب فهرستی از بهترین و جدیدترین گجت های دوچرخه سواری قرار دارد که می‌تواند برای شما و یا دوستان دوچرخه‌سوارتان جالب باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • بهترین گجت های دوچرخه سواری 2020
    • قفل دوچرخه برایت لاک
    • کپسول راید ایر
    • مچ‌ بند راپید
    • لیزر نوری بریل
    • قفل هوشمند دوچرخه لینکا
    • کاپشن ال ای دی وی‌ سی‌ جکس
    • سیستم دوچرخه هوشمند کوبی
    • فوگو
    • کلاه ایمنی هوشمند لیوال
    • عینک هوشمند سولوس

 


بهترین گجت های دوچرخه سواری 2020


در ادامه با بهترین گجت های دوچرخه سواری در سال 2020 آشنا خواهیم شد.

 

قفل دوچرخه برایت لاک

گجت های دوچرخه سواری

برایت لاک (BrightLoc) یک راه‌حل ابتکاری و منحصر‌به‌فرد است که امنیت و دید دوچرخه را چند برابر می‌کند. این گجت ترکیبی است از سیستم روشنایی پیشرفته همراه با یک قفل ترکیبی که از فولاد سخت ساخته‌ شده است. واحدهای نوری آن قابلیت جدا شدن و نوردهی 360 درجه دارند. هنگام استفاده، هردو چراغ‌ها یعنی عقب و جلو روشن می‌شوند؛ این امر باعث می‌شود که هم جاده را ببینید و هم رانندگان شما را در هر شرایط جوی ببینند.

جنس این قفل از فولاد سخت است که باعث می‌شود هنگام قفل بودن دوچرخه‌تان، از ایمن بودن آن خیالتان راحت باشد. مجموعاً قفل و کلید باهم 4 پوند وزن دارند. نصب این قفل‌ها بسیار راحت و امنیت آن‌ها مثال‌زدنی است. امروزه این قفل به علت قابلیت وصل شدن به طیف گسترده‌ای از دوچرخه‌ها طرفداران زیادی دارد.

 

کپسول راید ایر

گجت دوچرخه سواری

کپسول هوای فشرده راید ایر (RideAir) وسیله مناسبی برای باد کردن لاستیک‌های پنچر شده در میان راه است. این وسیله هوا را بدون نیاز به لوله انتقال، درون لاستیک هدایت می‌کند. با این کار لاستیک شما در عرض چند ثانیه پر می‌شود و دیگر در کنار جاده برای رسیدن کمک معطل نخواهید شد. کافی است که با فشار دادن یک دکمه لاستیک‌های دوچرخه‌تان پر از باد شود. این کپسول‌ها قابلیت استفاده چندباره را دارند؛ یعنی می‌توانید آن را پر و مجدداً استفاده کنید.

راید ایر از مواد سبک درجه‌یک که خاصیت ضد آب دارد ساخته‌ شده است. ماندگاری بالای این محصول محبوبیت آن را چند برابر کرده است. کپسول پرشده راید ایر پاسخگوی نیاز یک سال شما است و در این بازه، نیازی به شارژ مجدد آن ندارید. تا به امروز این کپسول یکی از بهترین گجت های دوچرخه سواری به‌حساب می‌آید. قیمت آن در بازار 45 دلار است.

 

مچ‌ بند راپید

بهترین گجت های دوچرخه سواری

راپید (Wraapit) نوعی مچ‌بند هوشمند و بی‌نظیر است که تمام امکانات یک تلفن همراه هوشمند را دارد. این گجت دوچرخه سواری طوری طراحی‌ شده است که نه‌تنها به دور مچ، بلکه به دور سطوح مختلف و دسته دوچرخه وصل شود. با این گجت می‌توانید تماس‌های تلفنی، پیام‌ها، موسیقی و موارد دیگر را کنترل کنید. علاوه بر آن راپید دارای امکانات دیگر از جمله قطب‌نما و قابلیت ضدآب و ضد‌گردوغبار است و حتی در دمای زیر صفر هم می‌تواند خوب کار کند.

صفحه‌نمایش آن وضوح بالایی دارد و باتری آن به مدت یک هفته می‌تواند شارژ خود را نگه دارد. اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که مدام با تلفن همراه سروکار دارید، راپید یکی از گجت های دوچرخه سواری است که کار شما را بسیار راحت‌تر می‌کند. می‌توانید هنگام پدال زدن به پیام‌هایتان پاسخ داده و یا بدون قطع کردن تماس تلفنی، به ورزشتان ادامه دهید. برنامه کیک استارتر (Kickstarter) از این گجت پشتیبانی می‌کند؛ یعنی از این به بعد می‌توانید نسخه پشتیبان این محصول را نیز تهیه کنید.

 

لیزر نوری بریل

گجت های دوچرخه سواری

یکی دیگر از گجت های دوچرخه سواری، لیزر نوری بریل (Beryl) است. با استفاده از این وسیله می‌توانید نور را تا شش متر جلوتر از خودتان بتابانید. به‌این‌ترتیب مسئله دیدن دوچرخه‌سوار در نقاط کور خودرو برطرف می‌شود. این امر برای جاده‌های شهری بخصوص در شب ضروری است. با این کار هم رانندگان ماشین متوجه شما می‌شوند هم شما متوجه آمدن آن‌ها می‌شوید. این لیزر ترکیبی نوآورانه از لیزر و نور سفید است و وزن کم این محصول سبب می‌شود که حمل و وصل کردن آن به دوچرخه آسان باشد.

کیس این لیزر از پلیمر کربن بادوام ساخته‌ شده است. هسته نوری لیزر مدل ip54 و ضد آب است که طوری طراحی‌ شده تا در تمام شرایط آب و هوایی بتوان از آن استفاده کرد. این مانیتور همچنین با یک براکت سیلیکونی به‌صورت دوتایی با مکانیسم کلیک بر روی صفحه ایجاد شده که کار را برای کاربر بسیار راحت‌تر کرده است. باتری‌های این گجت کارایی و دوام بالایی دارند و شارژ آن‌ها از طریق میکرو یو اس بی صورت می‌گیرد. قیمت این گجت دوچرخه سواری در بازار 159 دلار است.

 

قفل هوشمند دوچرخه لینکا

گجت دوچرخه سواری

قفل هوشمند دوچرخه لینکا (Linka) اولین قفل خودکار در جهان است. این قفل قابلیت شناسایی شما و اطرافیانتان مانند دوست و آشنا را دارد. در صورت دزدیده شدن دوچرخه‌تان توسط یک فرد غریبه، برای تلفن همراهتان هشدار فرستاده می‌شود و آژیر آن به صدا درمی‌آید. علاوه بر آن قفل که از فولاد سخت نه میلی‌متری ساخته‌ شده است بسته می‌شود. این قفل یکی از بهترین گجت های دوچرخه سواری است که خیلی زود اعتماد مشتریانش را جلب کرده است. محل نصب لینکا اغلب در چرخ عقب دوچرخه است؛ البته می‌توان آن را در جلو نیز نصب کرد.

حس‌گرهای داخلی این قفل طوری طراحی‌شده‌اند که حرکات ناخواسته را تشخیص دهند و در زمان‌های اضطراری قفل شوند. لازم به ذکر است که قدرت این قفل نسبت به قفل‌های عادی دو برابر است و به این سادگی‌ها باز نمی‌شود. کلید این قفل شما هستید و عملاً کلید فیزیکی وجود ندارد. البته محض احتیاط به شما یک کد چهار رقمی داده می‌شود تا در شرایط اضطراری بتوانید از آن استفاده و قفل را باز کنید. همچنین می‌توانید دسترسی از دور آن را برای خود یا دوستانتان فعال کنید. قیمت این گجت دوچرخه سواری 169 دلار است.

 

کاپشن ال ای دی وی‌ سی‌ جکس

بهترین گجت های دوچرخه سواری

کاپشن ال ای دی وی‌سی‌جکس (Visijax LED cycle jacket) دومین محصول از سری کاپشن‌های مخصوص دوچرخه‌سواری از شرکت وی‌سی‌جک (VC Jack) است. این کاپشن شامل نشانگرهای چرخشی است که با حرکت فعال می‌شوند و بعد از ثابت شدن از بین می‌روند. این کاپشن یکی از بی‌خطرترین کاپشن‌های دوچرخه‌سواری به‌حساب می‌آید که دارای 23 دستگاه ضد آب باقدرت بالاست. این گجت قابل شست‌وشو است. نحوه قرارگیری چراغ‌ها به این صورت است که چراغ‌های سفید جلو و چراغ‌های قرمز در پشت قرار دارد. چراغ‌ها به‌گونه‌ای هستند که در شب به‌وضوح قابل‌مشاهده باشند.

تمام لوازم الکترونیکی و چراغ‌های ال ای دی 100% ضد آب و قابل‌شست‌وشو هستند. باتری این کاپشن از طریق USB شارژ می‌شود و حدوداً 20 ساعت کارایی دارد. این کاپشن یکی از گجت های دوچرخه سواری است که برای تمام فعالیت‌های بیرونی در شب مناسب است. قیمت این کاپشن در بازار 95 دلار است.

 

سیستم دوچرخه هوشمند کوبی

گجت های دوچرخه سواری

سیستم دوچرخه هوشمند کوبی (COBI) اولین سیستم دوچرخه‌سواری متصل است که تلفن همراه هوشمند را با دوچرخه ترکیب کرده است. سیستم دوچرخه کوبی کاملاً ضد آب است و دوچرخه شما را به یک دوچرخه هوشمند تبدیل می‌کند. سیستم کوبی به‌صورت یک صندلی کوچک است و در قسمت فرمان دوچرخه جای می‌گیرد. شما می‌توانید تلفن خود را روی جایگاه سوار کرده و آن را از طریق بلوتوث به کوبی متصل کنید.

این سیستم از برقراری تماس تا جواب دادن به پیام‌ها، تقریباً همه کار را به‌خوبی انجام می‌دهد. 6 دکمه کنترل‌کننده روی کوبی قرار دارد. این کار به کاربران کمک می‌کند تا وقتی در جاده هستند بیشتر تمرکز کنند. قیمت این گجت دوچرخه سواری 270 دلار است.

 

فوگو

گجت دوچرخه سواری

فوگو (Fogo) یک گجت دوچرخه سواری همه‌کاره فوق‌العاده است. این وسیله شامل یک چراغ‌قوه LED، پاور بانک، استریو از طریق بلوتوث، GPS، فرستنده پیام اضطراری، گام‌شمار و واکی تاکی است. در شرایط اضطراری هرکدام از این ویژگی‌ها می‌توانند حکم یک نجات‌دهنده را داشته باشند. تصور کنید که راهتان را گم کردید و یا نیاز به شارژ تلفن همراهتان دارید؛ در این مواقع فوگو کمک بسیار خوبی است. فوگو یکی از گجت های دوچرخه سواری است که با داشتن آن می‌توانید با خیال راحت به ماجراجویی‌تان بپردازید.

بهتر است برای صرفه‌جویی در مصرف باتری و دید بهتر در شب، از کنترل خودکار چراغ استفاده کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های فوگو هشدار خارج شدن از مسیر است. به این صورت که اگر شما هنگام دوچرخه‌سواری در شب از مسیر خارج شوید، فوگو با نور چشمک‌زن به شما هشدار می‌دهد. قیمت فوگو در بازار 300 دلار است.

 

کلاه ایمنی هوشمند لیوال

بهترین گجت های دوچرخه سواری

لیوال (LIVALL) کلاه ایمنی هوشمندی است که ویژگی‌های ارتباطی و سرگرمی را برای دوچرخه‌سواران راحت‌تر و جالب‌تر می‌کند. لیوال در حال راه‌اندازی نسل جدیدی از کلاه ایمنی چندمنظوره است که علاوه بر هوشمند و سبک بودن، قابلیت‌های دیگری نیز داشته باشد. این کلاه ایمنی در صورت بروز هرگونه حادثه از فرد محافظت می‌کند. علاوه بر آن یک مانیتور ضربان قلب دارد که ریتم و تعداد ضربان قلب فرد را نشان می‌دهد. این کار باعث بهبود عملکرد دوچرخه‌سوار و افزایش کارآمدی او می‌شود. همچنین اگر ضربان قلب بیش‌ازحد بالا باشد، می‌تواند پیام هشدار ارسال کند.

این کلاه ایمنی همچنین دارای یک حس‌گر جاذبه سه‌بعدی است که می‌تواند تشخیص دهد که دوچرخه‌سوار تصادف کرده و یا از جایی پرت شده است. بر طبق این داده‌ها می‌تواند پیام هشدار SOS را از طریق پیامک به همراه موقعیت مکانی دقیقتان به افراد موجود در فهرست تماس اضطراری شما بفرستد. همچنین می‌توانید از ویژگی‌های دیگر این کلاه ازجمله پخش موسیقی، واکی تاکی، بلوتوث و وای-فای اسپیکر آن استفاده کنید. قیمت این کلاه ایمنی 119 دلار است.

 

عینک هوشمند سولوس

گجت های دوچرخه سواری

عینک سولوس (SOLOS) یکی دیگر از گجت های دوچرخه سواری است که هم برای دوچرخه‌سواران و هم برای دوندگان جذابیت دارد. با این عینک می‌توانید معیارهای کلیدی دویدن و دوچرخه‌سواری مانند زمان سپری‌شده، سرعت، ضربان قلب، میزان شارژ باتری و غیره را ببینید. تمام این امکانات مقابل چشم شماست، یعنی لازم نیست چشمتان را از جاده بردارید. Solo Smart اطلاعات عملکرد برتر شماست و همه آن‌ها را در مقابل شما قرار می‌دهد. دیگر نیازی به برداشتن چشمتان از جاده نیست. این نرم‌افزار با یکپارچه‌سازی نرم‌افزاری منحصربه‌فرد همراه است که اطلاعات بحرانی در زمان واقعی را بدون درز به نمایشگرهای میکرو و فن‌آوری‌های صوتی یکپارچه ارائه می‌دهد.

این سولوس‌ها از طراحی سبک و راحتی برخوردار هستند که برای دوندگان، دوچرخه‌سواران و ورزشکاران مناسب است. قاب‌ها و عدسی‌های این عینک باکیفیت بالا و سازگار با هر کلاه ایمنی ساخته‌ شده‌اند. قاب‌های این عینک از پلی کربنات مرغوب ساخته‌ شده است که چشم‌ها را از گردوغبار و باد محافظت می‌کند. همچنین این عینک دارای خاصیت ضد لغزش و بینی‌گیر است که برای تمرین در شرایط سخت ساخته‌ شده است. قیمت این عینک‌های سولوس کمتر از 500 دلار برآورد شده است.

گجت دوچرخه سواری

استفاده از گجت های دوچرخه سواری نه‌تنها به دوچرخه‌سواران کمک می‌کند، بلکه تجربه دوچرخه‌سواری را نیز برای آن‌ها لذت‌بخش می‌سازد. اگر تجربه‌ یا دیدگاهی در‌این‌باره دارید و یا موارد دیگری از گجت های دوچرخه سواری می‌دانید که ما در این مقاله ذکر نکردیم، لطفاً در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402