راهنمای خرید بهترین انواع چاپگر فوری عکس

Mobile printers- چاپگر فوری عکس
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مطلب می‌خواهیم بهترین انواع چاپگر فوری عکس را به کاربرانی معرفی کنیم که دوست دارند عکس‌های خود با موبایل یا تبلت را در سفر چاپ کنند.

بعد از اینکه عکسی را با گوشی خود گرفتید، به نظر شما آیا ساده‌تر نیست که امکان پرینت گرفتن تصاویر گوشی را روی دستگاهی داشته باشیم که چندان بزرگ‌تر نباشد؟ به لطف وای‌فای و فناوری پرینت بی‌نیاز به جوهر، این امر امروزه امکان‌پذیر شده است. در این جا قصد داریم تا چندین مورد چاپگر فوری عکس را به شما معرفی کنیم. پس با پلازا همراه باشید.

چاپگر عکس فوری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • راهنمای خرید بهترین چاپگرهای فوری عکس
    • چاپگر عکس فوری Polaroid Zip
    • چاپگر فوری عکس HP Sprocket
    • چاپگر عکس فوری Canon SELPHY C1300
    • چاپگر عکس موبایل Canon Ivy Mini
    • چاپگر فوری عکس Fujifilm Instax Share
    • چاپگر فوری عکس Kodak Mini 2
    • چاپگر عکس فوری Pickit M2
    • چاپگر فوری عکس Lifeprint Slim
    • چاپگر عکس موبایل Brother PocketJet 7 PJ763MFi-WK
    • چاپگر عکس موبایل Epson WorkForce WF-110
    • چاپگر فوری عکس دیجیتال Kodak Smile
    • چاپگر عکس فوری Prynt Pocket

 


راهنمای خرید بهترین انواع چاپگر فوری عکس


گاهی اوقات، بهترین چاپگر فوری عکس نوع قابل حمل آن است. این نوع چاپگر جمع و جور است، کاربری ساده‌ای دارد و به راحتی سلفی‌های دیجیتالی شما را تبدیل به عکس‌هایی قابل لمس و فیزیکی می‌کند. در حالی که در بسیاری از انواع چاپگر فوری عکس از کاغذهای زینک با ابعاد 2 در 3 اینچی استفاده می‌شود و کیفیتی مشابه ارائه می‌گردد، برخی از چاپگرها با کاغذ 6 در 6 اینچی کار می‌کنند. در برخی دیگر از مدل‌ها از فیلم فوری به جای کاغذ استفاده می‌شود. در اینجا به معرفی بهترین انواع چاپگر فوری عکس می‌پردازیم.

 

چاپگر عکس فوری Polaroid Zip

چاپگر عکس قابل حمل

قیمت: 70 دلار

با داشتن چاپگر عکس فوری Polaroid Zip دیگر نیازی نیست که همچون دوربین فوری پولاروید، عکس را در هوا تکان دهید تا تصویر آن ظاهر شود. این چاپگر مناسب، تصاویری با ابعاد 2 در 3 اینچ، مقاوم در برابر لک شدن و از طریق یک دستگاه همراه و با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث ارائه می‌کند. تصاویر نهایی، در برابر آب و اشک چشم مقاوم بوده و نوعی برچسب در پشت خود دارند که می‌توانید آن‌ها را به هر جایی که خواستید متصل کنید. اپلیکیشن این چاپگر برای انواع گوشی‌های اندروید و iOS ارائه شده و همین امر کاربری آن را ساده‌تر می‌سازد. از این پس هر جایی که بودید و عکسی از خود یا خانواده خود گرفتید، خیلی راحت با این چاپگر عکس فوری در مدتی کوتاه تصاویر چاپ شده خود را دریافت کنید.

 

چاپگر فوری عکس HP Sprocket

چاپگر عکس پرتابل

قیمت: 85 دلار

با استفاده از چاپگر فوری HP Sprocket چاپ کردن تصاویر گرفته شده از شبکه‌های اجتماعی هیچگاه تا این حد ساده نبوده است. حساب‌های کاربری خود را در شبکه‌های اجتماعی به اپلیکیشن رایگان HP Sprocket متصل کرده و به صورت فوری تصاویر خود را به صورت رنگی چاپ کنید. 

در چاپگر فوری عکس مدل Sprocket از نوعی اتصال بلوتوث مداوم استفاده می‌شود که به این ترتیب، در جشن‌ها و رویدادهای مختلف، هر کسی می‌تواند با کسب اجازه از شما، به آن متصل شده و تصاویر مورد نظر خود را از روی گوشی هوشمند و یا تبلت چاپ کند. همچنین امکان اضافه کردن متن، مرز و ایموجی نیز در تصاویر وجود دارد و  تصاویر خود را با این دستگاه می‌توانید کاملا شخصی‌سازی کنید.

 

چاپگر عکس فوری Canon SELPHY C1300

پرینتر عکس فوری

قیمت: 114 دلار

چاپگر فوری عکس مدل Canon SELPHY C1300 با وزن کمی که دارد، به شما این امکان را می‌دهد تا خاطرات خوب خود را در هر حالی چاپ کنید. این چاپگر که با ابعاد 7.1 در 5.4 در 2.5 اینچی ارائه شده و با وزن حدودا 900 گرمی خود، به سادگی در یک کیف جا می‌شود و آن را می‌توان با خود همه جا برد؛ از اداره گرفته تا جشن و حتی مسافرت‌های خارج از کشور.

یک باتری همراه که با هر بار شارژ 54 عکس را چاپ می‌کند، به صورت اختیاری همراه با این چاپگر فوری عکس ارائه می‌شود و معمولا در طول یک روز آن را روشن نگاه می‌دارد. با متصل کردن این چاپگر به درگاه USB و یا با کارت حافظه گوشی و یا اپلیکیشن چاپ، اکنون به راحتی می‌توانید تصاویر خود را چاپ کنید.

 

چاپگر عکس موبایل Canon Ivy Mini

چاپگر فوری عکس موبایل

قیمت: 90 دلار

چاپگر عکس موبایل مدل Canon Ivy Mini قابلیت چاپ کردن عکس‌های محبوب اینستاگرام و فیسبوک را به صورت مستقیم برای شما فراهم می‌کند. برای این کار، ابتدا باید اپلیکیشن این چاپگر را دانلود کرده تا بتوانید تصاویر خود را شخصی‌سازی کرده و آماده چاپ کنید. سپس چاپگر را از طریق بلوتوث به گوشی خود متصل کنید. این چاپگر از کاغذ زینک مخصوص پرینت عکس استفاده می‌کند و در نتیجه، نوعی طراحی قابل حمل دارد که نیازی به کارتریج جوهر نخواهد داشت. تصاویر چاپ شده توسط این چاپگر دارای ابعاد 2 در 3 اینچ هستند و رزولوشن 310 در 400 نقطه در هر اینچ را ارائه می‌کنند.

 

چاپگر فوری عکس Fujifilm Instax Share

چاپگر عکس گوشی

قیمت: 80 دلار

چاپگر فوجی‌فیلم Instax نوعی مدل بسیار معروف در میان انواع چاپگر عکس فوری است. با استفاده از این پرینتر فوری عکس و فرستادن عکس‌هایتان از گوشی هوشمند به اپلیکیشن این چاپگر، می‌توانید آن‌ها را هر جایی که هستید چاپ کنید. با این دستگاه تصاویر باکیفیتی را می‌توان چاپ کرد و به این ترتیب، هیچ جزئیاتی از تصاویر را از دست نمی‌دهید.

همچنین در این چاپگر از نوعی فناوری لیزری برای چاپ استفاده شده که کل فرآیند انتقال داده‌ها به پرینتر تا خروجی چاپ کمتر از 10 ثانیه طول می‌کشد. این بدان معناست که تنها در عرض 10 ثانیه، بعد از انتخاب تصویر در گوشی، می‌توانید نمونه چاپ شده فیزیکی آن را در دست خود داشته باشید.

 

چاپگر فوری عکس Kodak Mini 2

چاپگر عکس جیبی

قیمت: 80 دلار

چاپگر مدل جدید سری Kodak Mini همچون مدل قبلی این سری، مدلی باکیفیت و با کاربری ساده است و تنها اندازه آن کوچک‌تر از قبل شده است. در واقع، این مدل با داشتن وزن 240 گرمی، از مدل قبلی حدود 200 گرم، سبک‌تر است. این چاپگر فوری عکس قابل حمل به صورت وایرلس و از طریق NFC به گوشی اندروید و یا iOS شما متصل می‌شود و دیگر هیچ نوع کابل و یا تنظیمات اضافه‌ای مورد نیاز نیست.

این چاپگر تصاویری باکیفیت و در ابعاد 2.1 در 3.4 اینچی را با جوهری که خیلی سریع خشک می‌شود چاپ می‌کند. کداک همچنین تضمین داده که کیفیت تصاویر چاپ شده تا ده سال به صورت ثابت باقی می‌ماند. این مدل در پنج رنگ مشکی، سفید، آبی، صورتی و بنفش به بازار ارائه شده است.

 

چاپگر عکس فوری Pickit M2

چاپگر عکس موبایل

همچنین بخوانید :

قیمت: 354 دلار

اگر هنگام چاپ عکس فوری به کیفیت بالاتر توجه دارید، چاپگر عکس فوری مدل Pickit M2 را در نظر داشته باشید. این پرینتر فوری عکس که اندازه‌ای بسیار کوچک و تنها 250 گرم وزن دارد، به صورت مستقیم از گوشی هوشمند و یا تبلت شما تصاویر گرفته شده را چاپ می‌کند. تنها کافی است که اپلیکیشن ساده این برند را از سایت آن دانلود کرده و چاپ عکس را شروع کنید. 

راز کیفیت بالای این چاپگر استفاده از نوعی فناوری تصعید رنگ است که با آن، چهار لایه واقعی جوهر مورد استفاده قرار گرفته و به این ترتیب، عمق رنگ و کنتراست بالاتری در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

 

چاپگر فوری عکس Lifeprint Slim

چاپگر فوری عکس

قیمت: 75 دلار

آیا به دنبال چیزی فراتر از چاپ عکس هستید؟ چاپگر فوری عکس Lifeprint با استفاده از فناوری واقعیت افزوده که در خود دارد، این امکان را به شما می‌دهد تا هنگامی که عکس چاپ شده را با اپلیکیشن موبایل آن اسکن می‌کنید، آن را به صورت متحرک ببینید. این چاپگر عکس فوری گزینه‌ای با ابعاد 3 در 4.5 اینچی برای پرینت‌های بزرگ‌تر دارد و همچنین پرینت‌هایی در ابعاد 2 در 3 اینچی استاندارد نیز ارائه می‌کند. به لطف فناوری منحصربه‌فرد Hyperphoto که در این چاپگر به کار رفته، شما می‌توانید به چاپ عکس‌های خود از اسنپ‌چت، توئیتر، فیسبوک و اینستاگرام بپردازید. همچنین هنگام چاپ فیلترها، متن، استیکر و یا موارد دیگری را می‌توان به تصاویر اضافه کرد.

 

چاپگر عکس موبایل Brother PocketJet 7 PJ763MFi-WK

چاپگر عکس فوری

قیمت: 487 دلار

چاپگر عکس فوری مدل PocketJet 7 PJ763MFi-WK ساخت شرکت Brother نوعی پرینتر حرارتی و قابل حمل است که نسخه به روز شده مدل PocketJet PJ673-K به شمار می‌رود. بزرگ‌ترین تغییر نسبت به مدل قبلی اضافه شدن امکان اتصال بلوتوثی برای دستگاه‌های iOS اپل است. این دستگاه همچنین نوعی باتری لیتیوم یونی دارد. البته این مدل کمی قیمت بالایی دارد، اما اگر همواره به دنبال پرینت گرفتن هستید و چاپ کردن اسناد سیاه و سفید تنها کار شما است، این چاپگر فوری مناسب شما خواهد بود.

 

چاپگر عکس موبایل Epson WorkForce WF-110

چاپگر همراه موبایل

قیمت: 228 دلار

این چاپگر فوری عکس برای آن دسته از مسافرین طراحی شده که حتی در سفر هم به دنبال انجام کارهای اداری خود هستند و جایگزین مدل قبلی WF-100 شده که در سال 2015 به بازار عرضه گردید. این چاپگر عکس فوری به خوبی عکس‌های شما را چاپ می‌کند و نسبتا سبک و تا حدود زیادی قابل اطمینان است؛ اما از نظر کار با کاغذ و یا هزینه‌های بلندمدت، شاید گزینه مناسبی برای کاربران نباشد. با تمام این‌ها، مدل WF-110 نوعی چاپگر قابل حمل خوب برای شخصی است که در جاده در حال حرکت است و می‌خواهد عکسی را چاپ کند.

 

چاپگر فوری عکس دیجیتال Kodak Smile

پرینتر عکس فوری

همچنین بخوانید :

قیمت: 100 دلار

با داشتن چاپگر فوری دیجیتال Kodak Smile دلایل زیادی برای لبخند زدن خواهید داشت (کلمه Smile به معنای لبخند زدن است). این چاپگر در ابعاد 2 در 3 اینچ به چاپ عکس می‌پردازد و نوعی چاپگر با کاربری ساده و طراحی جمع و جور است. در ساختار ظاهری این مدل، هیچ دکمه‌ای به کار نرفته و همین مسئله آن را زیبا جلوه می‎دهد. تصاویر از طریق بلوتوث و اپلیکیشن چاپگر دریافت می‎شود و این اپلیکیشن امکانات ویرایش عکس جالبی نیز در اختیار دارد که کاربر می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. از  جمله نوعی امکان واقعیت افزوده در این اپلیکیشن وجود دارد که از تصاویر نوعی ویدئو می‌سازد که با اسکن آن تصویر قابل مشاهده است.

 

چاپگر عکس فوری Prynt Pocket

پرینتر عکس موبایل

قیمت: 102 دلار

با داشتن چاپگر فوری عکس Prynt Pocket گوشی آیفون شما تبدیل به یک دوربین فوری با ابعاد کف دست می‌شود. با این مدل که مناسب گوشی‌های آیفون اپل است، شما می‌توانید تصاویر ذخیره شده روی گوشی خود را به صورت مستقیم چاپ کنید و همچنین ویدئوهایی را در تصاویر خود وارد سازید. هنگامی که آن تصویر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، آن‌ها می‌توانند آن ویدئو را از طریق اپلیکیشن Prynt مشاهده کنند. 

در این مطلب به بررسی انواع چاپگر فوری عکس پرداختیم. امیدواریم که با استفاده از این چاپگرها هنگامی که به مسافرت می‌روید، به راحتی بتوانید خاطرات ثبت شده خود را چاپ کرده و آن‌ها را ماندگار سازید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402