معرفی همه اپلیکیشن های یوتیوب ؛ از یوتیوب موزیک تا یوتیوب کودکان

youtube-2/ اپلیکیشن های یوتیوب
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یوتیوب خدمات متنوعی برای اهالی وب و مشتاقان اینترنت دارد. از این رو خدماتش را برای اینکه بهتر مدیریت شوند، علاوه بر سایت یوتیوب، در قالب اپلیکیشن های یوتیوب ارائه می‌دهد که ما در ادامه این اپلیکیشن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

یوتیوب را می‌توان بزرگ‌ترین سایت پخش ویدیو به صورت آنلاین و همین‌طور بزرگ‌ترین سایت پربیننده بعد از گوگل معرفی کرد. درواقع یوتیوب که اکنون از شرکت‌های زیرمجموعه مانتین ویویی‌ها نیز است، علاوه بر امکان مشاهده فیلم، امکانات دیگری از قبیل آپلود ویدیو در بستر خود را برای کاربران فراهم کرده است. علاوه بر این بلاگرها نیز می‌توانند از امکان یاد شده استفاده کنند و ویدیوهای آموزشی، خبری، تبلیغاتی را نیز روی یوتیوب قرار دهند. این در حالی است که تاکنون ویدیوهای زیادی نیز در یوتیوب رکورد دار تعداد بازدیدکننده نیز بوده‌اند. براساس توصیف مجله تایمز، یوتیوب مانند یک فروشگاه بزرگ است که تنها کافیست وارد آن شوید تا به محتوای ویدیویی که در نظر دارید، دسترسی داشته باشید. همچنین نباید از امکانات یوتیوب در زمینه موسیقی و همینطور یوتیوب کودکان نیز غافل شد.

youtube-logo/ نرم افزارهای یوتیوب

با این حساب باید اشاره کنیم، امروز یوتیوب محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین سرویس پخش در دنیا است. حالا تا اندازه‌ای با خدمات یوتیوب آشنا شدید و می‌دانید که این سایت محبوب یک سرویس پخش بزرگ است. خوب است خاطر نشان کنیم که چندین برنامه هم برای ارائه خدماتش در اختیار دارد. درواقع همه این برنامه‌ها به کاربر امکان می‌دهند تا به محتوای روی یوتیوب به صورت اختصاصی دسترسی داشته باشند. به‌عنوان مثال علاقه‌مندان به موسیقی در یوتیوب، اپلیکیشن مخصوص به خود را دارند یا اپلیکیشن یوتیوب کودکان (Youtube Kids) از آنچه بزرگسالان استفاده می‌کنند متمایز است. با این مقدمه در ادامه قرار است اپلیکیشن های یوتیوب را معرفی کنیم. همچنین با موضوعات زیر شما را همراهی خواهیم کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:


معرفی اپلیکیشن های یوتیوب


از طریق اپلیکیشن یک سایت، همه کاربران امکان دسترسی به محتوایش را خواهند داشت. از آنجایی که خدمات یوتیوب نیز متنوع است، اپلیکیشن‌های مختلفی دارد. درواقع اپلیکیشن های یوتیوب شامل اپلیکیشن های یوتیوب موزیک، اپلیکیشن یوتیوب کودکان، یوتیوب استودیو و یوتیوب تی وی است که در ادامه معرفی شده‌اند.

youtube-3/ برنامه های یوتیوب

اپلیکیشن یوتیوب

این اپلیکیشن تجربه کار با آنچه که اساسا یوتیوب در دل خود دارد را برای کاربران رقم خواهد زد. درواقع با کمک این اپلیکیشن کاربران می‌توانند فیلم‌های مورد نظر خود را مشاهده کنند. علاوه بر این در صورت خرید نیز می‌توان نسخه اورجینال فیلم‌های مورد علاقه را مشاهده کرد. اشتراک ماهانه نسخه پریمیوم اپلیکیشن یوتیوب ماهیانه 12 دلار و 99 سنت است و با خرید حق اشتراک از شر تبلیغات در حین نمایش فیلم نیز خلاص می‌شوید. خرید این اشتراک، امکان استفاده از خدمات موزیک یوتیوب و همین‌طور گوگل پلی موزیک را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

خوب است بدانید اپلیکیشن یوتیوب به راحتی از طریق پلی استور گوگل در گوشی هوشمند و یا تبلت قابل نصب است و همچنین امکانات متنوعی دارد. از جمله این امکانات تاریخچه ویدیوهای مشاهده شده، به اشتراک‌گذاری ویدیوها، پیدا کردن سریع ویدیوهای مورد نظر و غیره خواهد بود. با این حساب در صورت تمایل به نصب این برنامه بر روی عبارت دانلود اپلیکیشن یوتیوب کلیک کنید.

اپلیکیشن یوتیوب / youtube

اپلیکیشن یوتیوب کودکان

اپلیکیشن یوتیوب کیدز یکی دیگر از بخش‌هایی است که یوتیوب محتوای ویدیویی خود را، البته محتوایی مناسب کودکان را در آنجا به اشتراک می‌گذارد. در این راستا باید اشاره کنیم که امکان نظارت و کنترل والدین در مورد آنچه که کودکانشان مشاهده می‌کنند نیز در این اپلیکیشن وجود خواهد داشت. همچنین محتوای نشان داده شده نیز مناسب کودکان خواهد بود. درواقع تیم یوتیوب کیدز همه تلاش خود را در این جهت انجام خواهد داد تا کودکان بتوانند در امنیت کامل از آن استفاده کنند. همچنین اکثر ویدیوهای قرار داده شده در این اپلییکشن نیز آموزشی است. در صورت تمایل می‌توانید از اینجا اپلیکیشن یوتیوب کودکان را دانلود کنید و اطلاعات بیشتری نیز درباره آن کسب کنید.

youtube-kids/ برنامه یوتیوب کودکان

 

اپلیکیشن یوتیوب موزیک

یکی دیگر از اپلیکیشن های یوتیوب اپلییکشن یوتیوب موزیک (Youtube Music) است. این اپلیکیشن، به‌عنوان برنامه رسمی پخش موسیقی یوتیوب شناخته می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید به آرشیوی از انواع موسیقی روی اینترنت دسترسی داشته باشید. علاوه بر این امکان دانلود موسیقی نیز از طریق این برنامه میسر خواهد بود. اما برای بهره‌مندی از همه امکاناتش می‌بایست آن را به صورت آنلاین استفاده کنید.

درواقع با استفاده از یوتیوب موزیک کاربران تجربه‌ای مشابه استفاده از اسپاتیفای، گوگل موزیک و اپل موزیک را خواهند داشت که در اینجا می‌توانید بیشتر با اسپاتیفای آشنا شوید. با این حال طراحی یوتیوب موزیک جدیدتر بوده و کاربران شاهد رابط کاربری بهتری نیز نسبت به قبل خواهند بود. همچنین گوگل در تلاش است تا کیفیت پخش موسیقی را نیز ارتقا دهد. علاوه بر این امکان داشتن لیست پخش اختصاصی و همین‌طور پیشنهادات برای شنیدن موسیقی‌های جدید مطابق سلیقه کاربر از دیگر امکانات یوتیوب موزیک است. استفاده از این برنامه برای یک ماه بدون تبلیغ رایگان بوده و بعد از آن با پرداخت ماهانه 9 دلار و 99 سنت کاربران می‌توانند بدون مزاحمت تبلیغ از آن استفاده کنند و از کلیه امکاناتش بهره‌مند شوند. دانلود یوتیوب موزیک نیز از اینجا امکان‌پذیر است.

youtube-music/ برنامه یوتیوب موزیک

یوتیوب استودیو

یوتیوب استودیو (Youtube studio) از دیگر اپلیکیشن های یوتیوب است. این اپلیکیشن برای افرادی است که مایل هستند، ویدیوهای خود را بر روی یوتیوب در کانال خود آپلود کنند. با این حساب امکان بررسی و مدیریت هر چه بیشتر ویدیوهای آپلود شده برای کاربران میسر خواهد بود. آن‌ها می‌توانند بازخورد بینندگان ویدیو را نیز شاهد باشند، بر روی کانال نظارت داشته باشند، اعلان‌هایی را دریافت کنند و از تجزیه‌ و تحلیل‌ها نیز بهره‌مند شوند و لیست پخش را مدیریت کنند. علاوه بر این امکان کسب درآمد نیز از طریق این اپلیکیشن برای کاربران میسر خواهد بود. برای دانلود این برنامه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

youtube-studio/ برنامه استودیو یوتیوب

اپلیکیشن یوتیوب تی وی

یکی دیگر از اپلیکیشن های یوتیوب اپلیکیشن یوتیوب تی وی نام دارد. این اپلیکیشن یک برنامه پخش زنده ویدیو است و بنابراین ویدیوهای خیلی زیادی ندارد. کاربران با پرداخت ماهانه 40 دلار می‌توانند از برنامه 10 کانال زنده بر روی برنامه یوتیوب تی وی برخوردار باشند و از برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی سراسر دنیا نیز بهره‌مند شوند. علاوه بر این دسترسی به کانال‌های ورزشی و خبری نیز از دیگر امکانات برنامه تلویزیون یوتیوب است. همچنین برنامه یوتیوب تی وی دارای ویدیوهای منحصربه‌فرد یا YouTube Originals نیز خواهد بود.

خوب است بدانید رابط کاربری یوتیوب تی وی کاربری آسانی دارد و کاربرپسند است و کاربران می‌توانند از فضای ذخیره‌سازی نامحدود آن نیز بهره‌مند باشند. علاوه بر این‌ها کاربران می‌توانند به صورت همزمان از حساب و محتوای قابل پخش در سه دستگاه نیز استفاده کنند؛ به طوری که هر پروفایل DVR مخصوص به خود را دارد و دارای پیشنهادات و صفحه هوم اختصاصی است. اپلیکیشن یوتیوب تی وی همینطور برای اعضای خانواده یا دوستان، توسط 6 نفر نیز قابل استفاده خواهد بود. برای دانلود این برنامه نیز می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

youtube-tv/ برنامه تلویزیون یوتیوب

 


سخن پایانی


همان‌طور که در ابتدای این مقاله نیز بیان کردیم، یوتیوب از بزرگ‌ترین و پربیننده‌ترین وب سایت‌های دنیا بعد از سایت گوگل است و وظیفه آن به‌طور کلی پخش محتوای ویدیویی است. اما برای مدیریت بهتر و ارائه خدمات بیشتر به کاربرانش، دارای اپلیکیشن های مختلفی است. بدین وسیله کاربران مختلف در بستر اپلیکیشن های یوتیوب می‌توانند سرویس مورد نظر را از این اپلیکیشن‌ها دریافت کنند. نظر شما در این باره چیست؟ آیا تاکنون از اپلیکیشن های اشاره شده در این مقاله استفاده کرده‌اید؟ اگر بله، خوشحال خواهیم شد نظرات و تجربه استفاده خود از اپلیکیشن های یوتیوب را برای ما در بخش دیدگاه‌ها بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402