زوج های بازیگر که سالهاست با هم زندگی می کنند ؛ از تام هنکس تا بیانسه

زوج های بازیگر که سالهاست با هم زندگی می کنند
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

زوج های بازیگر خارجی دنیای سینما را می‌شناسید؟ در این مقاله قصد داریم تا 25 زوج از زوج های بازیگر هالیوود و سینما را که سال‌هاست با یکدیگر زندگی می‌کنند را معرفی کنیم. با این مقاله پلازا همراه باشید.

یکی از کلیشه‌های رایج در سینما، چه در هالیوود و چه در سینماهای دیگر مناطق، این است که بازیگران طی ضبط فیلم‌های مشترک‌شان با یکدیگر آشنا می‌شوند و سپس ازدواج می‌کنند. یکی دیگر از کلیشه‌های رایج این است که این ازدواج‌ها نهایتا 6 ماه تا 2 سال دوام دارند و سپس به شکلی عجیب از هم جدا می‌شوند؛ مانند جانی دپ و امبر هرد که از زمان ازدواج تا لحظه جدایی و حتی پس از آن نیز حاشیه‌های زیادی را پشت سر گذاشتند. اما در این بین زوج های بازیگر دیگری نیز هستند که این کلیشه‌ها را شکسته و مدت‌هاست که باهم به خوبی و خوشی زندگی می‌کنند و اغلب نیز به نیکی از آن‌ها یاد می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا این زوج‌های معروف و موفق را به شما معرفی کنیم.

فهرست مطالب

1. تام هنکس و ریتا ویلسون | زوج های بازیگر خارجی
4. ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت | زوج های بازیگر خارجی
8. مگی جیلنهال و پیتر سارسگارد | زوج های بازیگر خارجی
12. ساشا بارون کوهن و آیلا فیشر | زوج های بازیگر خارجی
17. اپرا وینفری و استدمن گراهام
18. بیانسه و جی زی

زوج های بازیگر خارجی که سال هاست باهم زندگی می‌کنند

در ادامه به توضیح مختصری از نحوه آشنایی و مدت ارتباط هرکدام از زوج های بازیگر هالیوود خواهیم پرداخت.

1. تام هنکس و ریتا ویلسون | زوج های بازیگر خارجی

زوج های بازیگر / زوج های معروف بازیگر دنیا

تام هنکس (Tom Hanks) و ریتا ویلسون (Rita Wilson) از زوج های معروف بازیگر دنیا محسوب می‌شوند. هردو متولد سال 1956 هستند و به فاصله سه ماه، تام هنکس بزرگ‌تر است. این دو، سر ضبط سریال کمدی Bosom Buddies با یکدیگر آشنا شدند و از سال 1988 با هم هستند. تام هنکس در مصاحبه‌ای که ممکن است بخاطر آن کمی دل‌پیچه بگیرید(!) اعلام کرد:

تنها چیزی که ما بر سر آن با یکدیگر بحث می‌کنیم این است که کدام یک از ما بیشتر عاشق است.

رابطه این دو نفر از زوج های بازیگر هالیوود 34 سال است که دوام داشته است.

2. متیو برودریک و سارا جسیکا پارکر | زوج های بازیگر خارجی

زوج بازیگر / زوج سینمایی مشهور جهان

شاید با دیدن تصویر این دو فکر کنید که این زوج سینمایی مشهور جهان اختلاف سنی بسیاری دارند، اما درواقع متیو برودریک (Matthew Broderick) از سارا پارکر (Sarah Jessica Parker) بزرگ‌تر است! متیو متولد سال 1962 است و 57 سال سن دارد و در آن طرف سارا در سال 1965 به دنیا آمده و با 3 سال اختلاف، 54 سال سن دارد. پس از آشنایی در سال 1991، این دو نفر از زوج های بازیگر هالیوود در سال 1997 با یکدیگر ازدواج کردند. پارکر در مورد راز موفقیت رابطه‌شان گفته است:

ما هیچ‌وقت مسائل قدیمی را نبش قبر نکرده و درمورد آن بحث نمی‌کنیم؛ نه با خبرگزاری‌ها و نه با هیچ‌کس دیگر.

3. ایمی آدامز و دارن له گالو | زوج های بازیگر خارجی

زوج های هنرمند / بهترین زوج های هنرپیشه جهان

ایمی آدامز (Amy Adams) و دارن له گالو (Darren Le Gallo) از بهترین زوج های هنرپیشه جهان هر دو متولد سال 1974 هستند و 45 سال سن دارند. این دو نفر از زوج های بازیگر هالیوود پس از 14 سال دوستی و گذراندن 7 سال نامزدی، در سال 2015 در یک مراسم عروسی خصوصی با یکدیگر ازدواج کردند.

4. ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت | زوج های بازیگر خارجی

زوج های هنری / بهترین زوج های هالیوودی

ویل اسمیت (Will Smith) بازیگر و هنرپیشه معروف و محبوب، متولد سال 1968 است و 51 سال سن دارد. همسر وی، جادا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) نیز بازیگر و هنرپیشه متولد 1971 است و 48 سال دارد. این دو هنگام ضبط سریال کمدی The Fresh Prince of Bel-Air در سال 1994 با یکدیگر آشنا شدند و پس از آن در سال 1997 ازدواج کردند.

فکر می‌کنید راز موفقیت رابطه این دو نفر از زوج های بازیگر هالیوود چیست؟ ویل اسمیت در مصاحبه‌ای اعلام کرد:

ما هیچوقت روی رابطه خودمان کار نکردیم. برعکس، هرکدام روی شخصیت خودمان کار کردیم و بهترینِ آن را در رابطه به یکدیگر ارائه دادیم و هربار بهتر از قبل بودیم.

این زوج 25 سال است که در کنار هم زندگی می‌کنند.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بازیگران دهه هفتادی ؛ لیستی از بازیگران معروف متولد ...
میثم ابراهیم نژاد22 خرداد 1402 20:30
thumbnail
بازیگرانی که کشف حجاب کردند ؛ از گلشیفته فراهانی تا ...
میثم ابراهیم نژاد29 اسفند 1401 10:30
thumbnail
بازیگران خوش صدای ایرانی ؛ معرفی خوش صدا ترین بازیگران ...
ترانه کریمی29 مرداد 1401 22:30
thumbnail
نقد و بررسی فیلم Let Him Go 2020 ؛ داستان، بازیگران و نمرات
زهرا عزتی06 آذر 1399 19:00

5. کرت راسل و گلدی هان | زوج های بازیگر خارجی

عکس زوج های بازیگر / زوج های بازیگر خارجی

کرت راسل (Kurt Russell) هنرمند و بازیگر مشهور، متولد سال 1951 است و 68 سال سن دارد. همسر او، گلدی هان (Goldie Hawn) که بازیگر، تهیه کننده و خواننده است، در سال 1945 به دنیا آمده و 74 سال سن دارد. این زوج از زوج های بازیگر هالیوود ثابت کرده‌اند که اگر به یکدیگر علاقه دارید، نیاز نیست که حتما از حلقه استفاده کنید! این دو از سال 1983 با هم در رابطه هستند و تاکنون ازدواج نکرده‌اند.

گلدی هان راز موفقیت رابطه‌شان را این‌گونه بیان کرده است:

دوام یک رابطه به ازدواج نیست؛ بلکه به ظرفیت‌ها و برقراری ارتباط است و این چیزی‌ست که هر زوجی به آن نیازمند است.

این زوج 39 سال است که با هم زندگی می‌کنند.

6. دنزل واشنگتن و پاولتا واشنگتن | زوج های بازیگر خارجی

عکس زوج های بازیگر / زوج های بازیگر هالیوود

دنزل واشنگتن (Denzel Washington) هنرمند و بازیگر مشهور آمریکایی-آفریقایی، متولد سال 1954 است و 65 سال سن دارد. همسر او، پاولتا واشنگتن (Pauletta Washington) در سال 1950 به دنیا آمده و 69 سال سن دارد. این دو نفر از بهترین زوج های هالیوودی از سال 1977 با یکدیگر بودند، اما پس از آن دنزل 3 مرتبه از پاولتا خواستگاری کرد تا او جواب مثبت بدهد. این دو در سال 1983 با یکدیگر ازدواج کردند و طی این سال‌ها در کنار هم پله‌های ترقی را طی کردند. این زوج نیز 39 سال است که در کنار هم زندگی می‌کنند.

7. کالین فرث و لیویا جوجولی | زوج های بازیگر خارجی

عکس زوج های بازیگر / معروف ترین زوج های بازیگر جهان

کالین فرث (Colin Firth) بازیگر انگلیسی مشهور و برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب، متولد سال 1960 است و 59 سال سن دارد. همسر او، لیویا جوجولی (Livia Giuggioli) تهیه‌کننده ایتالیایی‌ست و در سال 1969 به دنیا آمده و 50 سال دارد. این دونفر از معروف ترین زوج های بازیگر جهان در سال 1996 در زمان تولید مینی سریال Nostromo با یکدیگر آشنا شدند و در سال 1997 نیز با هم ازدواج کردند. آیا این ازدواج دلیل موفقیت کالین فرث بود؟ هیچ‌وقت نمی‌توان با اطمینان از این قضیه صحبت کرد، اما دقیقا پس از این ازدواج بود که فرث پله‌های موفقیت را یک به یک طی کرد و تبدیل به یکی از بازیگران درجه یک هالیوود شد. اینطور که شواهد نشان می‌دهد، همسرش در این موفقیت تاثیرگذار بوده است.

8. مگی جیلنهال و پیتر سارسگارد | زوج های بازیگر خارجی

زوج های معروف سینما / زوج های بازیگر هالیوود

مگی جیلنهال (Maggie Gyllenhaal) در سال 1997 به دنیا آمده و 42 سال سن دارد. همسرش پیتر سارسگارد (Peter Sarsgaard) نیز متواد سال 1971 است و 48 سال دارد. این دو در سال 2002 با یکدیگر آشنا شدند و سپس در سال 2009 نیز ازدواج کردند و اکنون 2 بچه از این ازدواج دارند. این دو نفر از زوج های بازیگر هالیوود حرفه خود را خیلی خوب شروع کردند و اگر در آینده فرزندانشان نیز بخواهند وارد عرصه بازیگری شوند، قطعا موفق خواهند شد؛ زیرا هم ژن مناسب را دارند و هم پدر و مادری دارند که راه و رسم بازیگری را بلدند.

ویدئو های مرتبط
thumbnail
پشت صحنه های خنده دار سریال گنج مظفر
00:01:4022 مهر 1402، 20:30
thumbnail
تریلر فیلم First Cow (زیرنویس فارسی)
00:01:5929 آذر 1399، 09:00
thumbnail
ده تا از بهترین کشورها برای مهارجرت در 2020 (زیرنویس ...
00:07:2012 مهر 1401، 14:30
thumbnail
حسام منظور در موزیک ویدیوی زندان با صدای محسن چاوشی
00:04:5918 آذر 1399، 09:00

9. سث روگن و لورن میلر | زوج های بازیگر خارجی

زوج های معروف سینما / زوج های بازیگر خارجی

سث روگن (Seth Rogen) کمدین محبوب و مشهور، متولد سال 1982 است و 37 سال سن دارد. همسرش لورن میلر (Lauren Miller) نیز بازیگر، فیلمنامه‌نویس و کارگردان هالیوود است که او نیز در سال 1982 به دنیا آمده و 37 سال دارد. این دو نفر از زوج های بازیگر هالیوود در سال 2004 با یکدیگر آشنا شدند، در سال 2011 نامزد کردند و یک سال بعد نیز بطور رسمی ازدواج کردند. آن‌ها در طول این مدت مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتند، خصوصا لورن که مادرش به آلزایمر دچار شد و این دو کمپین خیریه‌ای برای پشتیبانی از کسانی که به این بیماری دچارند و نیاز به کمک مالی دارند را بنا کردند.

با اینکه این زوج وقت زیادی را با هم سپری نمی‌کنند، اما همیشه، مخصوصا سث روگن به گرمی از همسرش یاد می‌کند. این دو بیش از 18 سال است که با هم هستند و یکی از زوج های بازیگر محبوب این فهرست را تشکیل می‌دهند.

10. مریل استریپ و دان گامر | زوج های بازیگر خارجی

زوج های هنرمند / زوج های بازیگر هالیوود

مریل استریپ (Meryl Streep)، بازیگر و هنرپیشه مشهور که اغلب با عبارت «بهترین هنرپیشه نسل خود» از او یاد می‌شود، در سال 1949 به دنیا آمده و 70 سال دارد. همسرش دان گامر (Don Gummer) یک مجسمه‌ساز آمریکایی است و در سال 1946 متولد شده و 73 سال سن دارد.

پس از اینکه مریل استریپ پارتنر خود یعنی جان کازال (John Cazale) را در سال 1978 بر اثر بیماری از دست داد، یک سال بعد با گامر ازدواج کرد. این دو  نفر از بهترین زوج های تاریخ سینما اکنون دختری به نام گریس (Grace Gummer) دارند که توجه همگان را به خود جلب کرده است. ممکن است گریس را در سریال مستر روبات (Mr. Robot) دیده باشید که نقش مامور FBI را بازی کرده است.

11. هیو جکمن و دبورا-لی فرنس | زوج های بازیگر خارجی

زوج های بازیگر / زوج های بازیگر خارجی

هیو جکمن (Hugh Jackman) بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده استرالیایی ‌است که در سال 1968 متولد شده و 51 سال سن دارد. همسرش دبورا-لی فرنس (Deborra-Lee Furness) نیز بازیگر و تهیه‌کننده استرالیایی‌ست که در سال 1955 به دنیا آمده و 64 سال دارد. این دو نفر از زوج های بازیگر هالیوود یک سال پس از آن‌که یکدیگر را ملاقات کردند در سال 1996 با هم ازدواج کردند. با وجود اختلاف سن و جذابیت ظاهری و زنانی که اطراف او وجود دارند، هیو جکمن هرگز چشمانش را از روی فرنس برنداشته است.

او راز موفقیت رابطه خود را این‌گونه بیان می‌کند:

دو نفری که در رابطه هستند باید به یکدیگر عشق بورزند، احترام بگذارند و از صمیم قلب بخواهند که با هم بمانند.

12. ساشا بارون کوهن و آیلا فیشر | زوج های بازیگر خارجی

عکس زوج های بازیگر / بهترین زوج های تاریخ سینما

ساشا بارون کوهن (Sacha Baron Cohen)، بازیگر، کمدین، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان انگلیسی است که در سال 1971 متولد شده و 48 سال سن دارد. همسرش آیلا فیشر (Isla Fisher) نیز بازیگر و نویسنده مشهور استرالیایی است که در سال 1976 به دنیا آمده و 44 سال دارد. این دو در سال 2002 با یکدیگر آشنا شدند و پس از 8 سال، در سال 2010 ازدواج کردند.

آیلا فیشر درمورد رابطه‌شان می‌گوید که در ابتدای ازدواج اتفاقات زیادی را بخاطر بازی ساشا بارون کوهن در فیلم‌های بورات (Borat) و برونو (Bruno) مانند تهدید به قتل و شکایت، پشت سر گذاشتند. اما حالا آن دوران گذشته و زندگی آرام‌تری دارند. موفقیت این دو  نفر از زوج های بازیگر هالیوود در عرصه هنری و پایداری رابطه آن‌ها طی این مدت، باعث شده تا در فهرست بهترین زوج های بازیگر قرار بگیرند.

13. الیزابت بنکس و مکس هندلمن

زوج های هنرمند / بهترین زوج های تاریخ سینما

الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) بازیگر، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان مشهور آمریکایی است که در سال 1974 به دنیا آمده و 45 سال دارد. همسرش مکس هندلمن (Max Handelman) نیز تهیه‌کننده و بلاگر آمریکایی است که در سال 1973 متولد شده و 46 سال دارد. این دو در ابتدا همکار بودند و سپس در سال 2003 با یکدیگر ازدواج کردند. این ازدواج باعث بروز موفقیت‌های زیادی برای الیزابت بنکس شد؛ او در این راه کمپانی تهیه‌کنندگی اختصاصی‌ای را به همراه همسرش بنا کرد که فیلم Pitch Perfect و دنباله‌های آن تحت نظر همین کمپانی ساخته شده است. این همکاری موفق باعث شده تا این دو در فهرست زوج های بازیگر خارجی محبوب ما قرار بگیرند.

14. برایان کرانستون و روبین دردن

زوج های معروف / بهترین زوج های تاریخ سینما

برایان کرانستون (Bryan Cranston) بازیگر، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی است که در سال 1956 متولد شده و 63 سال سن دارد. همسرش روبین دردن (Robin Dearden) نیز بازیگر آمریکایی است که در سال 1953 به دنیا آمده و 66 سال دارد. این دو  نفر از زوج های بازیگر هالیوود در سال 1989 با یکدیگر ازدواج کردند.

کرانستون عامل موفقیت رابطه‌شان را روان درمانی می‌داند. او می‌گوید زمانی که در لس آنجلس بوده، هر زمان که احساس تنش یا اضطراب داشته پیش روان‌کاو می‌رفته و این قضیه دو طرفه بوده است. هر زمان که هرکدام به درمان نیاز داشته، نفر دیگر نه تنها مخالفت نمی‌کرد، بلکه با او همراه می‌شد.

15. مت دیمون و لوسیانا دیمون

عکس زوج های بازیگر / معروف ترین زوج های بازیگر جهان

مت دیمون (Matt Damon) بازیگر، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی است که در سال 1970 به دنیا آمده و 49 سال دارد. همسرش لوسیانا دیمون (Luciana Damon) نیز در سال 1976 به دنیا آمده و ملیتی آرژانتینی دارد. این دو نفر از زوج های بازیگر خارجی در سال 2005 با یکدیگر ازدواج کردند.

مت دیمون درمورد ازدواج می‌گوید:

ازدواج دیوانگی است. این ایده عقلانی نیست، اما من خوشحالم که با لوسیانا ازدواج کردم. پس به همین دلیل نمی‌توانم به کسی توصیه‌ای درمورد روابط‌شان بکنم!

البته که از نظر مت دیمون اگر دو نفر با هم ازدواج خوبی داشته باشند، آنقدرها هم دیوانگی نیست؛ وگرنه این رابطه تا این زمان دوام نداشت.

16. استیو کارل و نانسی کارل

زوج های هنرمند / زوج های بازیگر هالیوود

استیو کارل (Steve Carell) بازیگر، کمدین، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی‌ست که در سال 1962 متولد شده و 57 سال سن دارد. نانسی کارل (Nancy Carell) نیز بازیگر، کمدین و نویسنده آمریکایی است که در سال 1966 به دنیا آمده و 53 سال دارد. این زوج از زوج های بازیگر هالیوود موفق در جلسه بهبود کمدی در شیگاگو با یکدیگر آشنا شدند و سپس در سال 1995 ازدواج کردند. استیو و نانسی تاکنون همکاری‌های زیادی با هم داشته‌اند که معروف‌ترین آن‌ها در برنامه دیلی شو (The Daily Show) روی داد.

استیو درمورد رابطه خودشان می‌گوید:

اوایل فکر می‌کردم که او از من متنفر است؛ زیرا هروقت اطراف من بود، ساکت می‌ماند. همیشه فکر می‌کردم که او می‌داند درون من چه آشوبی به‌پا است، اما بعدها فهمیدم که او نیز این‌گونه بود و سعی می‌کرد پیش من خودش را خونسرد نشان دهد.

موفقیت این زوج در عرصه هنری و پایداری رابطه آن‌ها باعث شده تا تبدیل به یکی دیگر از زوج های بازیگر خارجی موفق این فهرست شوند.

17. اپرا وینفری و استدمن گراهام

زوج های معروف / زوج های بازیگر خارجی

اپرا وینفری (Oprah Winfrey) بازیگر، تهیه‌کننده و مجری موفق تلویزیون است که در سال 1954 به دنیا آمده و 66 سال سن دارد. همسرش استدمن گراهام (Stedman Graham) نیز تاجر و نویسنده آمریکایی است که در سال 1951 متولد شده و 68 سال دارد. این دو نفر از زوج های بازیگر هالیوود پس از 6 سال با هم بودن در سال 1992 نامزد کردند و بیش از 30 سال است که در کنار هم زندگی می‌کنند. دلیل اینکه این زوج ازدواج نکردند این بود که اپرا وینفری اعلام کرده که به عشق اعتقاد دارد، اما به ازدواج خیر! برای خواندن بیوگرافی اپرا وینفری می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

18. بیانسه و جی زی

زوج های هنرمند / معروف ترین زوج های بازیگر جهان

بیانسه (Beyoncé) خواننده، ترانه سرا، تهیه‌کننده موسیقی و بازیگر آمریکایی است که در سال 1981 به دنیا آمده و 38 سال دارد. همسرش جی زی (Jay Z) نیز خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده موسیقی است که در سال 1969 متولد شده و 50 سال دارد. بیانسه اعلام کرده که رابطه آن‌ها در سال 2000 هنگامی که 19 سال سن داشته آغاز شده؛ اما عجله‌ای در کار نبوده است. آن‌ها تا سال 2008 صبر و سپس ازدواج کردند؛ زیرا می‌خواستند که موقع‌اش فرا برسد.

با وجود شایعات زیادی که اطرافشان وجود داشته، این دونفر از زوج های بازیگر خارجی در کنار هم سه فرزند دارند و به خوبی و خوشی زندگی خود را سپری می‌کنند. بیانسه و جی زی یکی دیگر از زوج های بازیگر و مشهور هالیوود هستند که از محبوبیت بالایی برخوردارند.

19. دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام

زوج های معروف / زوج های بازیگر خارجی

دیوید بکهام (David Beckham) فوتبالیست سابق و مشهور انگلیسی است که در سال 1975 متولد شده و 44 سال سن دارد. همسرش ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham) نیز طراح لباس و خواننده انگلیسی است که در سال 1974 به دنیا آمده و 45 سال دارد. این دو در سال 1997 یکدیگر را ملاقات کردند و سپس در سال 1999 ازدواج کردند و اکنون نتیجه آن 4 فرزند است.

ویکتوریا درمورد رابطه‌اش با دیوید می‌گوید:

او کارهای زیادی کرده و همیشه الهام‌بخش من بوده است. هر وقت که به او نگاه می‌کنم می‌بینم که او احترام و ستایش زیادی را بدست آورده است.

این حقیقت که این زوج با وجود تمام مشکلاتی که زوج‌های هنری مشهور در دنیا دارند توانسته‌اند در کنار هم با خوبی و خوشی زندگی کنند، می‌تواند الهام‌بخش بسیاری از مردم باشد.

20. تینا ترنر و اروین بچ

زوج های بازیگر هالیوود

تینا ترنر (Tina Turner) خواننده و بازیگر سوئیسی در سال 1939 متولد شد و اکنون 82 سال دارد. او پس از کش و قوس های فراوانی که در ازدواج قبلی خود با آیکه ترنر (Ike Turner) همسر سابق خود داشت در سال 1978 از او جدا شد. او سپس از سال 1986 با اروین بچ (Erwin Bach) تهییه کننده موسیقی که 16 سال از او کوچک‌تر بود وارد رابطه شد. آن‌ها حدود 27 سال رابطه عاشقانه سرانجام در سال 2013 باهم ازدواج کردند.

21. مایکل جی. فاکس و تریسی پولان

زوج های بازیگر خارجی

مایکل جی. فاکس (Michael J. Fox) بازیگر کانادایی – آمریکایی متولد سال 1961 و همسر او بازیگر اهل آمریکا تریسی پولن (Tracy Pollan) یک سال از او بزرگ تر است. آن دو یک دیگر را بر سر صحنه فیلم‌برداری ملاقات کردند و این آشنایی موجب ازدواج آن‌ها در سال 1988 شد. این دو نفر از زوج های بازیگر خارجی اکنون پس از 24 سال نیز هنوز باهم هستند. فاکس و پولن چهار فرزند دارند‌.

ازدواج این زوج با سختی هایی نیز همراه بوده است، متاسفانه مایکل جی‌. فاکس در سال 1991 دچار بیماری پارکینسون شد. اگرچه بیماری او اکنون قابل کنترل است اما کابوس بزرگی برای او بود. ماندن این زوج در کنارهم باعث می‌شود که آن‌ها را در لیست زوج های بازیگر هالیوود محبوب قرار دهیم.

22. تینا فی و جف ریچموند

زوج های بازیگر هالیوود

تینا فی (Tina Fey) بازیگر، کمدین، نویسنده و تهییه کننده آمریکایی متولد سال 1970 است. همسر او جف ریچموند (Jeff Richmond) بازیگر، آهنگساز، کارگردان و تهییه کننده آمریکایی نیز در سال 1960 متولد شد. این دونفر از زوج های بازیگر خارجی نخستین بار یک‌دیگر را در سال 1994 دیدند و این آشنایی در سال 2001 به ازدواج ختم شد. آن‌ها هم اکنون دو دختر دارند و 28 سال است که باهم هستند.

23. جنیفر کانلی و پل بتانی

زوج های بازیگر خارجی

جنیفر کانلی (Jennifer Connelly) بازیگر آمریکایی متولد سال 1970 و همسر او پل بتانی (Paul Bettany) یکسال از او کوچک‌تر است. این دو نفر از زوج های بازیگر خارجی در سر صحنه فیلم‌برداری فیلم یک ذهن زیبا (A Beautiful Mind) یک‌دیگر را دیدند اما چون هر دو در روابطی دیگر بودند، رابطه ای شکل نگرفت. سپس در سال 2003 این رابطه باری دیگر از سر گرفته و به ازدواج ختم شد. آن‌ها 19 سال است که با یک‌دیگر هستند و دو فرزند نیز دارند.

24. لیسا کودرو و مایکل استرن

زوج های بازیگر خارجی

لیسا کودرو (Lisa Kudrow) که همه او را با نقش فیبی در سیتکام محبوب فرندز میشناسیم متولد سال 1963 است و همسر او مایکل استرن (Michel Stern) نیز در سال 1958 به دنیا آمد. مایکل استرن اهل فرانسه است و در زمینه تهییه کنندگی تبلیغات فعالیت می‌کنند. این دو نفر از زوج های بازیگر خارجی در سال 1995 با  یک‌دیگر ازدواج کردند. لیسا کودرو و مایکل استرن یک فرزند پسر دارند که کودرو در چهارمین فصل فرندز او را باردار بود و فیلم‌نامه طوری طراحی شده بود که فیبی نیز در سریال باردار باشد.

25. کوین بیکن و کیرا سجویک

زوج های بازیگر هالیوود

کوین بیکن بازیگر مشهور آمریکایی متولد سال 1958 است و همسر او، کیرا سجویک 7 سال از او کوچک‌تر است. این دو نفر از زوج های بازیگر خارجی نخستین بار یک‌دیگر را در سر صحنه فیلم Lemon Sky دیدند و در سال 1988 ازدواج کردند. کویین بیکن درباره این آشنایی گفت:

زمانی که فکر می‌کردم به ته خط رسیده ام مصادف شد با زمان آشنایی با همسرم! ما باهم ازدواج کردیم، بچه دار شدیم و اتفاقات بسیار خوبی افتاد‌. پس از این اتفاقات خوب همواره از تصمیمات خود حمایت کرده ام زیرا این (موفقیت در زندگی) به من اعتماد به نفس می‌دهد.

کوین بیکن و کیرا سجویک دو فرزند دارند و در فیلم های زیادی باهم همکاری کرده اند. آن‌ها 34 سال است که در کنار هم زندگی می‌کنند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم 25 زوج محبوب و مشهور از زوج های بازیگر خارجی و خارج از آن را به شما معرفی کنیم. زندگی و رابطه، پروسه پیچیده و چالش‌برانگیزی است و این قضیه برای زوج های بازیگر همیشه چند پله سخت‌تر است؛ زیرا هر حرکت و رفتار آن‌ها زیر نظر دوربین و میلیون‌ها طرفدار است و باید با دقت، تصمیمات خود را عملی کنند. افرادی که در این فهرست حضور دارند، همیشه زندگی آن‌ها با خوبی و خوشی همراه نبوده؛ گاهی سختی‌های بسیار بزرگی پیش رویشان قرار گرفته، اما به هر شکل این زوج های بازیگر توانستند از آن سربلند بیرون بیایند.

زوج های بازیگر هالیوود محبوب شما چه کسانی هستند؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها درمیان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402