راهنمای خرید سشوار خانگی ؛ بهترین سشوار موجود در ایران

بهترین سشوار برای آرایشگاه
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

خرید سشوار خانگی برای کسانی که موهای حساس و شکننده‌ای دارند، یک موضوع چالش‌برانگیز است. برای آشنایی با ویژگی‌های یک سشوار مناسب با ما همراه باشید.

افراد با مدل و انواع مختلف مو به مراقبت‌های متفاوتی برای حفظ سلامت موهای خود نیاز دارند. سشوار یکی از وسایل مراقبتی مو است که با رعایت نکات مهم در خرید آن می‌توان یک وسیله مناسب که حافظ سلامتی و نگهداری مو است را تهیه کرد. سشوارها انواع و مدل‌های مختلفی دارند که برای هر تایپ از مو متفاوت است. افراد در ابتدا باید از ویژگی‌ها و نوع موی خود اطلاع داشته باشند و سپس با رعایت نکات مهم در خرید سشوار خانگی، یک سشوار با ویژگی‌های مد نظر خود را تهیه کنند.

بهترین سشوار سالنی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


راهنمای خرید سشوار خانگی


در هنگام خرید سشوار خانگی باید توجه داشت که خرید یک سشوار باکیفیت که مناسب موهای شماست به صورت شگفت‌انگیزی سلامت موهای شما را افزایش می‌دهد. یک سشوار مناسب، شکنندگی و آسیب دیدگی موهای شما را کاهش می‌دهد. فاکتورهای کلیدی در راهنمای خرید سشوار خانگی مناسب، شامل موارد زیر است: مواد سازنده آن، قدرت آن، وزن آن و ویژگی‌های خاصی که هر سشوار ممکن است برای آسان‌تر کردن عملیات خشک کردن موها داشته باشد.

 

سشوار یونی یا تورمالین

برای موهای ضخیم و زبر به دنبال یک سشوار یونی یا تورمالین بگردید. سشوار تورمالین یا یونی، یون‌هایی با بار منفی آزاد می‌کند که باعث شکستن قطرات آب روی موهای شما و خشک شدن سریع‌تر می‌شود. در نتیجه، مو بعد از خشک شدن کمتر زبر خواهد بود. اگر شما موی ضخیم و مستعد زبری دارید به خرید یک سشوار که داخلی تورمالین یا یونی دارد بروید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

  • تورمالین یک فلز تقریبا گرانبهاست که باعث بیشتر واکنش‌های شدید یونی می‌شود. یک سشوار تورمالین تقریبا گرانتر از یک سشوار یونی معمولی است. اما اگر شما موهای شدیدا ضخیم و زبر دارید، این نوع سشوارها ارزش خرید دارند.
  • یک سشوار تورمالین یا یونی برای هر نوع مویی که به سختی خشک می‌شود مناسب است.
  • اگر شما موهای سالم یا نازک دارید از سشوارهای یونی دوری کنید؛ این سشوارها باعث حجم دهی مو نمی‌شوند.

راهنمای خرید سشوار

 

سشوار سرامیکی

اگر موهای خشک دارید سشوار سرامیکی یا از جنس چینی بخرید. سشوارهای پلاستیکی یا فلزی که با یک لایه سرامیکی یا استیل پوشیده شده‌اند گرمای کمتر و سازگارتری را برای مو تولید می‌کنند. این سشوارها گزینه مناسب برای موهای خشک هستند که براحتی آب از دست می‌دهند. اگر در خرید نوع سشوار دلخواهتان مطمئن نیستید، سشوارهای سرامیکی برای انواع مو مناسب هستند.

  • سشوار سرامیکی و یا چینی بار منفی نیز تولید می‌کنند تا از وزشدگی مو جلوگیری کنند و همچنین باعث خشک شدن سریعتر موها شوند.
  • بعضی سشوارهای سرامیکی و چینی دارای تکنولوژی مادون قرمز هستند که به این معنی است که این سشوارها از انرژی با طول موج بیشتر استفاده می‌کنند که این انرژی وارد موها شده و آن‌ها را از درون خشک می‌کند.

 

سشوار تیتانیومی

اگر حجم زیادی مو دارید، یک سشوار تیتانیومی انتخاب کنید. یک سشوار تیتانیومی گرما و دمای ثابتی تولید می‌کند. این سشوار هوای بسیار داغی ایجاد می‌کند که برای موهای آسیب دیده مناسب نیست. اما اگر شما موهای بسیار ضخیم یا حجم زیادی مو دارید، یک سشوار تیتانیومی به شدت زمان خشک کردن موهای شما را کاهش می‌دهد. وزن تیتانیوم خیلی کمتر از سرامیک و چینی است؛ پس سشوار تیتانیومی معمولا سبک است که باعث می‌شود نگه داشتن آن توسط کسانی که موی بسیاری دارند بسیار راحت باشد.

بهترین مارک سشوار

 

قدرت سشوار

یک سشوار با قدرت 1500 یا بیشتر انتخاب کنید. اندازه قدرت و توان یک سشوار تعیین می‌کند که موتور آن چقدر سریع و قوی کار کند. هرچقدر که توان سشوار بالاتر باشد، شما با سرعت بیشتری موهای خود را خشک خواهید کرد. سشوارهایی با توان کم ارزان‌تر هم هستند و اغلب شما مجبور می‌شوید آن‌ها را با سشوارهایی با ولتاژ بالاتر جایگزین کنید. برای استفاده خانگی سشواری تهیه کنید که توان آن حداقل 1500 وات باشد.

  • برای موهای بسیار ضخیم که به سختی خشک می‌شوند، سشواری با توان 1800-2000 وات لازم است. سشواری که آرایشگرها در آرایشگاه‌ها استفاده می‌کنند هم همین توان را دارد.

 

وزن سشوار

یک سشوار سبک انتخاب کنید که دست‌های شما در هنگام سشوار کردن درد نگیرد. این ممکن است یکی از جزئی‌ترین مسائل باشد، اما در نظر گرفتن وزن سشوار مهم است. شما به یک سشوار سبک نیاز دارید که در هنگام خشک کردن موهایتان راحت باشید.

  • برای بهترین و راحت‌ترین سشوار جهت خشک کردن موها، سشواری با وزن 1 پوند (0.45 گرم) تهیه کنید.

راهنمای خرید سشوار

 

قابلیت تنظیم سطح گرما

سشواری با امکان تنظیم شدن برای ارائه چند نوع گرما تهیه کنید. این مورد به شما کمک می‌کند که سشواری با توان مناسب و مواد سازنده درست داشته باشید و همچنین امکان تنظیم کردن سطح گرمای قابل ارائه توسط سشوار برای شما فراهم است. به دنبال سشواری باشید که گرما در سطوح کم، متوسط و بالا ایجاد می‌کند؛ چراکه با تنظیمات درست سشوار گرمایی را که موهایتان نیاز دارد به شما می‌دهد.

  • برای موهای خشک و نازک تنظیمات گرمای کم مناسب خواهد بود.
  • برای موهای نرمال گرمای متوسط ایده‌آل است.
  • برای موهای زمخت و ضخیم تنظیمات گرمایی در حد بالا استفاده می‌شود.

 

قابلیت هوای سرد

سشواری با تنظیمات مخصوص به سرد کردن تهیه کنید که زبری موهای شما را کاهش دهد. اگر موهای درخشان و براق می‌خواهید، یک سشوار که دارای تنظیمات سرد کردن باشد انتخاب کنید. این سشوار وقتی کار خشک کردن موها تمام شد، با دمیدن هوای سرد به موها باعث درخشندگی و براقی مو می‌شود.

  • وقتی موهای شما تقریبا 80% خشک شده است، تنیظیمات را از حالت گرم به حالت سرد عوض کنید.

 

سشوار با سر پخش کننده

برای داشتن موهای فر، یک سشوار با یک سر پخش کننده تهیه کنید. سر پخش کننده یک قطعه اتصالی است که هوای داغ را در یک ناحیه بزرگتر پخش می‌‍کند، اما باعث نامرتب شدن موهای شما با هوای سشوار نمی‌شود. این برای موهای فر و موج دار بسیار مناسب است؛ چراکه باعث حفظ حالت موها شده و به آن‌ها حجم هم می‌دهد. یک سرپخش کننده معمولا به انتهای سشوار وصل می‌شود و قابل جدا شدن است. پس هر وقت به آن نیاز داشته باشید می‌توانید از آن استفاده کنید.

نکات مهم در خرید سشوار

 

سشوار با نازل متمرکز کننده

یک سشوار دارای یک نازل متمرکزکننده تهیه کنید که موهای شما را صاف کند. مثل سر پخش کننده، یک نازل متمرکزکننده به انتهای سشوار متصل می‌شود؛ اما هوا را به صورت جریان متمرکز خارج می‌کند. در واقع این وسیله یک دستگاه دستی است که اگر به طور منظم در هنگام خشک کردن موها ار آن استفاده کنید، موهای شما را صاف می‌کند. این وسیله همچنین وزی و زبری مو را می‌گیرد.

  • نازل کنسانتره همیشه باید با فاصله از مو قرار بگیرد و ارتباط مستقیم با مو نداشته باشد.
  • اگر در هنگام خشک کردن و کنسانتره کردن مو با یک برس به موها بکشید، موها به شدت صاف و براق خواهند شد.

 


بهترین سشوار موجود در ایران


در ادامه با بهترین سشوارهای موجود در بازار ایران آشنا می‌شویم.

 

سشوار حرفه ای روزیا مدل HC8307

راهنمای خرید سشوار خانگی

سشوار حرفه‌ای روزیا مدل HC8307 یک انتخاب مناسب برای خرید سشوار خانگی است. این سشوار دارای توان 3000 وات بوده و از نوع سشوارهای تولیدکننده یون است. این مدل یکی از بهترین سشوارهای سالنی است و توانایی تولید باد سرد دارد که از نکات مهم خرید سشوار است. موتور سشوار حرفه‌ای روزیا مدل HC8307 از نوع AC بوده و وزن آن 1100 گرم و ولتاژ آن 220-240 ولت است. دو عدد متمرکز کننده به همراه این سشوار ارائه می‌گردد. این محصول دارای گارانتی اصالت و سلامت کالا بوده و  قیمت آن حدودا 200 هزار تومان است.

 

سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل 7200

راهنمایی برای خرید سشوار

سشوار حرفه‌ای پرومکس مدل 7200 یکی از بهترین مارک سشوار های موجود در بازار است که بسیاری از نکات مهم در راهنمای خرید سشوار را دارد. این سشوار دارای توان 2000 وات و موتور AC است. سشوار حرفه‌ای پرومکس مدل 7200 از نوع سشوارهای یونی است. این مدل بهترین سشوار سالن است که هر آرایشگری می‌تواند از آن استفاده کند. در راهنمای خرید سشوار خانگی باید توجه داشت که این وسیله حداقل یک عدد متمرکز کننده داشته باشد؛ اما سشوار حرفه‌ای پرومکس مدل 7200 سه عدد متمرکز کننده هوا دارد که آن را برای سالن آرایشگری مناسب کرده است. این مدل سشوار دارای تنظیمات تعیین دو حالت سرعت و سه حالت دمای مختلف هواست که برای حالت دادن و خشک کردن موها می‌توان از آن استفاده کرد. این محصول دارای گارانتی 24 ماهه بوده و قیمت آن حدود 350 هزار تومان است.

 

سشوار بورین مدل BR-2033

بهترین سشوار موجود در بازار ایران

سشوار بورین مدل BR-2033 یکی از با کیفیت‌ترین سشوارهای موجود در بازار است. توان این سشوار 5000 وات بوده و یک سشوار حرفه‌ای است. در خرید سشوار خانگی باید به وزن آن توجه کرد؛ چراکه یکی از نکات مهم در سشوار خانگی است.

وزن سبک این محصول کار کردن با آن را راحت کرده است. این مدل سشوار دارای دو حالت تنظیم سرعت و سه حالت تنظیم حرارت است. سشوار بورین مدل BR-2033 دارای ویژگی دمیدن باد سرد جهت درخشان و براق کردن موها است. این محصول دارای گارانتی اصالت و سلامت کالا بوده و قیمت آن حدود 130 هزار تومان است.

 

سشوار مدل KW-5820

بهترین سشوار سالنی

برای معرفی برند کنوود نیازی به توضیح اضافی نیست. این برند یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده لوازم الکتریکی با کیفیت بالاست. سشوار مدل KW-5820 از بهترین مارک سشوار موجود در بازار است. در خرید سشوار خانگی برند سشوار از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشت. توان این سشوار 7000 وات بوده و موتور آن از نوع AC است. در این سشوار سه حالت تنظیم سرعت و دمای باد وجود دارد که برای انواع مو کاربرد دارد. سشوار مدل KW-5820 قابلیت ایجاد باد سرد داشته و یک عدد سری متمرکز کننده با آن همراه است. این محصول دارای گارانتی سلامت کالاست و حدود 110 هزار تومان قیمت دارد.

 

سشوار سايونا مدل SY-1300

بهترین مارک سشوار

برند سایونا یکی دیگر از بهترین مارک‌های موجود در بازار در زمینه محصولات برقی است که تولیداتی با کیفیت بالا دارد. سشوار سایونا مدل SY-1300 یکی از بهترین سشوار های موجود در بازار ایران است. در خرید سشوار خانگی توان مصرفی سشوار بسیار اهمیت دارد. این مدل سشوار 2000 وات توان داشته و دارای موتور AC است. این سشوار سه حالت تنظیم سرعت و دمای هوا دارد و دارای قابلیت سرد کردن لحظه‌ای هم است. یک سری متمرکزکننده هم در بسته‌بندی این سشوار وجود دارد. این محصول دارای گارانتی اصالت و سلامت کالا بوده و قیمت آن حدود 150 هزار تومان است.

در خرید سشوار خانگی نکات مهمی وجود دارد که برای انواع مختلف مو متفاوت است. با توجه به این نکات یک مدل سشوار متناسب با موی خود را تهیه کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
Vishal
.
14 شهریور 1399، 23:10
پاسخ
0
0
ممنون از مطلب خوبتون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402