جذاب ترین بازی های شبیه کلش رویال

بازی شبیه کلش رویال
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله می‌خواهیم بازی های شبیه کلش رویال را که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اندورید و iOS به‌شمار می‌رود معرفی کنیم. همچنین لینک دانلود بازی‌ها را برایتان قرار داده‌ایم.

Clash Royale که از سال 2016 به دلیل ترکیب منحصربه‌فرد ژانرها منتشر شد، از محبوبیت بالایی برخوردار است. به دلیل موفقیت این بازی، تعداد زیادی بازی شبیه به کلش رویال برای منافع مالی منتشر شدند؛ اما اکثریت ورژن خوبی از این بازی نبودند. با این حال، برخی از تقلیدگران هستند که نه تنها با موفقیت از گیم‌پلی بازی Clash Royale استفاده کرده‌اند، بلکه عناصر جدیدی را نیز به بازی اضافه کرده‌اند. در این مقاله 10 مورد از بهترین بازی های شبیه کلش رویال را معرفی می کنیم.

فهرست مطالب

بازی شبیه کلش رویال


جذاب ترین بازی های شبیه کلش رویال


سری بازی های شبیه کلش رویال به دلیل ماهیت استراتژی و سرگرم کننده ای که در اختیار دارند همیشه مورد توجه گیمرها قرار گرفته که بدنیست بدانید در این فهرست از سایت پلازا تصمیم داریم شما را با گزینه های خوبی آشنا کنیم. انتخاب یک بازی به عنوان بهترین محصول شبیه کلش رویال کار دشواری بوده است که برحسب فاکتورهای مختلف این فهرست آماده سازی شده است.

بازی Hearthstone

بازی های شبیه کلش رویال

یکی از بازی های شبیه کلش رویال برای اندروید و iOS، بازی Hearthstone است. این بازی در ابتدا با نام Hearthstone: Heroes of Warcraft شناخته می‌شد. Hearthstone یک بازی استراتژیک مبتنی بر کارت است که در آن کارت‌هایی جمع می‌کنید تا یک عرشه قدرتمند ایجاد کنید. هدف شما این است که یک فهرست تشکیل دهید و کنترل یک میدان نبرد پویا را بدست آورید. این بازی همچنین به شما امکان می‌دهد تا جادوهایی را بر روی دوستان خود انجام دهید تا یک محیط هرج و مرج ایجاد کنید.

بهترین ویژگی Hearthstone این واقعیت است که برخی از قهرمانان نمادین آن از دنیای Warcraft آمده‌اند. همچنین می‌توانید کارت‌های قدرتمند خود را تهیه کنید و در بازی‌های PvP رقابت کنید. اگر تجربه بازی آنلاین را دوست ندارید، می‌توانید در مأموریت‌های تک نفره نیز شرکت کنید. در کل Hearthstone یک بازی استراتژیک واقعاً خوب است.

دانلود بازی Hearthstone برای اندروید و iOS

بازی Urban Rivals

بازی مثل کلش رویال

دومین مورد از بازی های شبیه کلش رویال برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS، بازی Urban Rivals است که ترکیبی جالب از بازی‌های جمع آوری کارت و بازی‌های نقش‌آفرینی محسوب می‌شود. این بازی با استفاده از عناصر هر دو ژانر، بهترین تجربه را برای کاربران ارائه می‌دهد. برخلاف سایر بازی‌های کارتی، Urban Rivals از یک روش یادگیری آسان‌تر برخوردار است که مناسب بازی‌های پلتفرم موبایل معمولی است. برای رقابت در این بازی فقط 8 کارت مورد نیاز وجود دارد که به هر کاربر جدید داده می‌شود و شما شانس برابری برای رقابت با یکدیگر دارید. در طول بازی با کسب امتیاز، کارت‌های خود را قوی کنید و قهرمان شوید.

دانلود بازی Urban Rivals برای اندروید و iOS

بازی Order & Chaos Duels

بازی آفلاین شبیه کلش رویال

Order & Chaos یکی دیگر از بازی های شبیه کلش رویال و در سبک بازی‌های کارتی است. این بازی دارای بیش از 300 کارت است که می‌توانید آن‌ها را جمع کنید و همه آن‌ها سبک فانتزی قهرمانانه بازی‌های Order & Chaos را دارند.

Order & Chaos Duels از حالت چند نفره آنلاین زنده و غیر همزمان استفاده می‌کند تا بتوانید هر زمان که می‌خواهید بازی کنید. همچنین می‌توانید عرشه خود را برای نبرد در حالت‌های PvP انفرادی یا چند نفره آنلاین بهینه کنید. یادگیری این بازی بسیار آسان است و به محض اینکه به آن عادت کنید، بسیار سرگرم‌کننده می‌شود.

دانلود بازی Order & Chaos Duels برای اندروید و iOS

بازی Card Wars: Adventure Time

بازی شبیه کلش رویال آفلاین

اگر نمایش‌های خنده‌دار و ماجراجویی را در اینترنت دنبال می‌کنید، مطمئناً شخصیت‌های کارتونی جیک و فین را در بازی کارت شگفت‌انگیز دیده‌اید. این بازی ممکن است در ابتدا بسیار ساده به‌نظر برسد، اما درواقع به استراتژی و تفکر زیادی نیاز دارد تا از حریفان خود پیشی بگیرید و در جنگ کارت نهایی پیروز شوید. جناح‌های مختلف را انتخاب کنید؛ هر جناح با جناح‌های دیگر به روشی استراتژیک کار می‌کند و شما باید ترکیب‌های مناسب را دریابید. همچنین در رقابت چندنفره در برابر سایر بازیکنان شرکت کنید و به بهترین جنگجوی کارت تبدیل شوید.

بازی Spellbinders

بازی شبیه کلش رویال بدون اینترنت

Spellbinders یکی دیگر از بازی های شبیه کلش رویال و در سبک استراتژیک است. به جای جمع‌آوری کارت برای تشکیل یک عرشه قدرتمند، Spellbinders به شما امکان می‌دهد تا مستقیماً وارد میدان جنگ شوید و پایگاه حریف خود را قبل از اینکه پایگاه شما را از بین ببرد نابود کنید. همچنین می‌توانید در لیگ‌های هفتگی شرکت و به رده‌های بالا صعود کنید. شما می‌توانید Titans مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به ارتش دستور دهید. در واقع این بازی همان کلش رویال، ولی بدون کارت است و اگر از جمع کردن کارت در بازی کلش رویال خسته شده‌اید، این بازی جایگزین مناسبی است.

دانلود بازی Spellbinders برای اندروید و iOS

بازی Deck Heroes: Legacy

دانلود بازی شبیه کلش رویال

اگر به دنبال یکی از بازی های شبیه کلش رویال هستید که داستانی باشد، Deck Heroes: Legacy بازی مناسبی است. هدف شما در بازی تلاش برای ساختن یک پادشاهی است، اما صبر کنید؛ این کار به این آسانی‌ها امکان‌پذیر نیست.

شما به طور مداوم مورد حمله حریفان مختلف قرار خواهید گرفت و برای محافظت از پادشاهی خود باید قهرمانان و موجودات قدرتمندی را استخدام کنید. گرافیک و انیمیشن‌های Deck Heroes: Legacy به مراتب بهتر از عنوان اصلی Deck Heroes است. این بازی واقعاً یکی از جذاب ترین عناوین در فهرست بازی های شبیه کلش رویال است. با این حال  شما واقعا باید برای مدت زمان طولانی بازی کنید تا کارت‌ها و فرصت‌های بیشتری را باز کنید.

دانلود بازی Deck Heroes: Legacy برای اندروید و iOS

بازی Cards and Castles

دانلود بازی شبیه کلش رویال

اگر به دنبال یک بازی کارتی و بازی های شبیه کلش رویال هستید که به فکر و استراتژی زیادی نیاز ندارد، باید Cards and Castles را امتحان کنید؛ زیرا این بازی برای گیمرهای معمولی پلتفرم موبایل ساخته شده است. این بازی یک موضوع با سبک کارتونی را ارائه می‌دهد که در آن قلعه‌های خود را ایجاد کرده و با سایر بازیکنان می‌جنگید. از جادوها و قدرت‌های خود برای شکست دادن دشمنان در نبردهای هیجان‌انگیز استفاده کنید. خود را آماده کنید تا حریفان سخت را در حالت تک نفره یا در حالت چند نفره مقابل سایر بازیکنان از سراسر جهان شکست دهید.

دانلود بازی Cards and Castles برای اندروید و iOS

بازی Tower Conquest

بازی شبیه کلش رویال

دقیقاً مانند Clash Royale، فرض اصلی Tower Conquest جمع‌آوری ارتش و منابع برای نبرد با دشمنان است. این بازی دارای بیش از پنج جناح است و شما می‌توانید بیش از 70 شخصیت منحصربه‌فرد، برج، قهرمان و موارد دیگر را انتخاب کنید. Tower Conquest حول محور استخر مانا می‌چرخد که در آن می‌توانید برای احضار واحدها به میدان نبرد استفاده کنید. اولین نفری باشید که از این برج پایین می‌روید تا به عنوان برنده ظاهر شود. این عنوان از محبوب‌ترین بازی های شبیه کلش رویال و جایگزین خوبی برای آن بازی است؛ زیرا ایده کلی بازی مشابه است و گیم‌پلی فوق‌العاده اعتیاد‌آوری دارد.

دانلود بازی Tower Conquest برای اندروید و iOS

بازی X-War: Clash of Zombies

بازی های شبیه کلش رویال

یکی دیگر از بازی های شبیه کلش رویال برای اندروید و iOS، بازی X-War: Clash of Zombies است که به شما امکان می‌دهد شخصیت‌هایی مانند مرد آهنی، هالک و ثور را به خدمت بگیرید تا زامبی‌ها را شکست دهید. به دلیل طیف گسترده‌ای از شخصیت‌های این بازی، شما به سرعت خواهید فهمید که انواع مختلفی از مبارزات ارائه می‌شود و همه این موارد برای موفقیت شما در جنگ‌ها و نبردها است. از نظر گیم‌پلی نیز در بین Clash of Clans و Clash Royale قرار دارد؛ به این معنی که اگر به دنبال بازی کمی متفاوتی هستید و به ارائه یک جنگ عمیق‌تر فکر می‌کنید، پس X-War: Clash of Zombies یک انتخاب عالی است.

دانلود بازی X-War: Clash of Zombies برای اندروید و iOS

بازی Battle Command

بازی مثل کلش رویال

دهمین مورد از بازی های شبیه کلش رویال که می‌خواهیم معرفی کنیم، Battle Command است. جذابیت این بازی برای این است که برخلاف سایر بازی های شبیه کلش رویال، داستان این بازی در آینده اتفاق می‌افتد. هدف شما این است که یک پایگاه فرار را به یک قلعه نظامی نیرومند تبدیل کنید و از آنجا جهان را تصاحب کنید. ربات‌ها و لیزرها در اینجا زیاد هستند که به نسبت شمشیرها در بازی کلش رویال، تغییر خوشایندی است. حالت بازی‌های جنگی این فرصت را به شما می‌دهد تا استراتژی‌های مختلف را آزمایش کنید. فقط حواستان باشد تا تمام مواد گرانبها و نیروی جنگی خود را از دست ندهید. این بازی بتلی گزینه بسیار خوبی برای سرگرمی بوده که باید بدانید ماهیت استراتژی آن قادر به جلب نمودن نظر گیمرهای بسیاری بوده است.

دانلود بازی Battle Command برای اندروید و iOS

سخن پایانی

این 10 مورد، بهترین بازی های شبیه کلش رویال از نظر گیم‌پلی و سایر ویژگی‌ها هستند. تلاش شد تا خصوصیات کلی بازی‌ها را برایتان بازگو کنیم. همچنین لینک دانلود اندروید و iOS را نیز برایتان قرار دادیم. اگر فکر می‌کنید بازی‌های دیگری نیز وجود دارند که شبیه کلش رویال هستند، ولی در این فهرست قرار ندارند، می‌توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. این بازی‌ها را نصب کنید و لذت ببرید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402