بهترین روش های تبلیغات ؛ راهکارهایی برای تبلیغات موثر

روش های تبلیغات
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برای توسعه کسب و کار خود باید از روش های تبلیغات موثر استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین روش های تبلیغات را برای گسترش کسب و کار به شما آموزش دهیم.

تبلیغات نوعی ارتباط بازاریابی حمایت شده است که پیامی را برای ارتقا، معرفی و یا فروش محصولات و خدمات ارائه می‌دهد. حامیان تبلیغات معمولا مشاغلی هستند که مایل به تبلیغ محصولات یا خدمات خود هستند. تبلیغات با روابط عمومی (Public Relations) تفاوت دارد؛ زیرا یک تبلیغ‌کننده برای تبلیغات خود هزینه پرداخت می‌کند و بر آن کنترل دارد. روش های تبلیغات بسیار متنوع و مختلف است و هر کسب و کاری با توجه به نوع فعالیت خود می‌تواند نوع خاصی از تبلیغات را برای تجارت خود انتخاب کند. برخی شیوه های تبلیغات عبارتند از: تبلیغات از طریق رسانه‌های جمعی مختلف از جمله رسانه‌های سنتی مانند روزنامه‌ها، مجلات، تلویزیون، رادیو، تبلیغات در فضای باز مانند بنرهای موجود در سطح شهر یا و رسانه‌های جدید مانند نتایج جستجوگرها، وبلاگ‌ها، رسانه‌های اجتماعی مختلف، وب‌سایت‌ها و یا پیام‌های متنی مانند ارسال پیام کوتاه.

بهترین روشهای تبلیغات

توماس جی بارات (Thomas J. Barratt) به عنوان پدر تبلیغات مدرن شناخته می‌شود. او در لندن در شرکت تولید صابون پیرس (Pears) کار می‌کرد. وی اولین شخصی بود که یک کمپین تبلیغاتی مؤثر را ابداع کرد که شامل استفاده از شعارهای تبلیغاتی موثر و عبارات جذاب و تصاویر مرتبط بود. یکی از شعارهایی که در آن زمان بسیار معروف شد، شعار «صبح بخیر! آیا از صابون پیرس استفاده کردید؟» بود. از آن زمان تبلیغات این چنینی بسیار مورد استقبال قرار گرفتند. همانطور که اشاره کردیم، امروزه اشکال و روش های تبلیغات مختلفی وجود دارد که توسط بازاریابان برای تبلیغ یا فروش محصولات یا خدماتشان مورد استفاده قرار می‌گیرند. تبلیغات تجاری غالبا به دنبال افزایش مصرف محصولات یا خدمات خود از طریق «نام تجاری» هستند و سعی دارند یک نام یا تصویر یک محصول را در ذهن مصرف‌کنندگان تثبیت کنند. تبلیغات همچنین ممکن است به کارمندان یا سهام‌داران یک شرکت این اطمینان خاطر را بدهند که آن شرکت موفق و در حال رشد است. در ادامه این مقاله همه چیز را درباره روش های تبلیغات و راهکارهایی برای تبلیغات موثر به شما آموزش می‌دهیم. پس اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود از طریق تبلیغات هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

 


روش های تبلیغات مختلف


برای تبلیغات موثر روش‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام با توجه به نوع کسب و کار، مخاطبان و حوزه فعالیت شما مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این قسمت برخی روش های تبلیغات را به شما معرفی می‌کنیم.

 

1. روش تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین یا تبلیغات دیجیتالی یکی از روش های تبلیغات است که پیام‌های تبلیغاتی در آن‌ها از طریق اینترنت به مخاطب منتقل می‌شوند. برای هر وب‌سایت، تبلیغات منبع درآمد عمده‌ای محسوب می‌شود. تبلیغات آنلاین در چندین دهه گذشته بسیار رایج شده است و حتی از انتظارات اکثر کارشناسان تبلیغات نیز فراتر رفته است. 60٪ درآمد گوگل از تبلیغات تامین می‌شود و این امر درباره فیسبوک نیز صادق است.

روش های تبلیغات موثر

روش تبلیغات آنلاین به قدری مؤثر است که یک تبلیغ خاص می‌تواند در یک زمان خاص برای یک شخص خاص و در یک سن خاص و همچنین یک مکان خاص هدف‌گیری شود. تبلیغات آنلاین نسبت به سایر شیوه های تبلیغات، بسیار ارزان قیمت‌تر است. یکی از اصلی‌ترین نقاط ضعف تبلیغات آنلاین زمانی است که افراد بر روی تبلیغات ارسال شده در وب‌سایت‌ها کلیک نمی‌کنند و پیام تبلیغاتی مورد نظر به مخاطبان هدف نمی‌رسند. راه‌اندازی تبلیغات آنلاین همچنین نیاز به تخصص فنی دارد که ممکن است برای همگان امکان‌پذیر نباشد. تبلیغات دیجیتالی و تبلیغات آنلاین جزو سریع‌ترین روش های تبلیغات هستند. تبلیغات در یوتیوب، فیسبوک و تبلیغات موجود در صفحه نتایج جستجوی گوگل نمونه‌هایی از روش های تبلیغات آنلاین هستند.

 

2. روش تبلیغات پیامکی

بازاریابی پیامکی منبع اصلی تبلیغات موبایل است. با استفاده از تبلیغات پیامکی می‌توانید در حداقل 160 کاراکتر، اطلاعاتی را درباره محصولات و خدمات خود در اختیار کاربران قرار دهید. روش تبلیغات پیامکی در شرایطی مورد استفاده قرار می‌گرفت که اینترنت در تلفن‌های همراه موجود نبود. هنگامی که تلفن‌های همراه به اینترنت دسترسی پیدا کردند، تمام تبلیغات اینترنتی به تلفن‌های همراه منتقل شدند و کارشناسان نیز اظهار داشتند که تبلیغات موبایل در آینده‌ای نزدیک، تنها راهبرد تبلیغاتی برای هر شرکت و صنعتی خواهد بود.

روش های تبلیغات اینترنتی

تبلیغات تلفن همراه یکی از روش های تبلیغات مؤثر است و درست مانند تبلیغات آنلاین، با هزینه بسیار کمی قابل اجرا است. تفاوت میان تبلیغات آنلاین و تبلیغات موبایل در این است که تبلیغات آنلاین از هر دستگاهی مانند رایانه یا لپ تاپ قابل دسترسی است؛ اما تبلیغات موبایل فقط از طریق تلفن همراه دریافت می‌شود. یکی از اشکالات روش تبلیغات پیامکی این است که برخی افراد ممکن است سرویس عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را در گوشی خود فعال کرده باشند که در این صورت پیام تبلیغاتی شما به مخاطب هدف ارسال نمی‌شود.

 

3. روش تبلیغات تلویزیونی

تا حدود یک دهه پیش، تلویزیون محبوب‌ترین شکل تبلیغات بود؛ به ویژه در زمان پخش رویدادهایی مانند سوپر بول (Super bowl)، بازی‌های بین‌المللی کریکت و بازی‌های المپیک که تبلیغات مختلف در آن‌ها نمایش داده می‌شدند و بیشترین بازدید را نیز داشتند. تبلیغات تلویزیونی تا حدودی هنوز هم برای بیشتر تبلیغ‌کنندگان مؤثر هستند؛ اما با ظهور پخش آنلاین برنامه‌های تلویزیونی از طریق موبایل، بازاریابان اکنون از تبلیغات تلویزیونی به تبلیغات اینترنتی نقل مکان کرده‌اند.

روش های تبلیغات

آگهی اطلاع‌رسان (Infomercial) یکی از شکل‌های تبلیغات تلویزیونی است. آگهی اطلاع‌رسان یکی از روش های تبلیغات است که یک تبلیغ  ویژه را برای اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم طراحی و پخش می‌کند. تقریباً تبلیغات مربوط به تمام محصولات در تلویزیون نمایش داده می‌شوند. تبلیغات تلویزیونی اگرچه هزینه بالایی دارند، اما تا به امروز یکی از بهترین روش های تبلیغات بوده‌اند و می‌توانند مخاطبان بسیار زیادی را جذب کنند.

 

4. روش تبلیغات در سالن های سینما

تبلیغات موجود در سالن‌های سینما، پیش از شروع فیلم‌ها را تبلیغات فیلمی می‌نامند. تبلیغات فیلمی یکی از پر هزینه‌ترین روش های تبلیغات هستند؛ زیرا افراد نمی‌توانند از این طریق کانال را تغییر دهند و یا آن را تماشا نکنند. بسیاری از شرکت‌ها از زمانی که اطمینان حاصل کردند که تمام محتوای تبلیغاتی آن‌ها به مخاطب می‌رسد، شروع به تبلیغات فیلمی کردند که برخلاف تبلیغات آنلاین، مخاطبان نمی‌توانند آن‌ها را تماشا نکرده و یا از آن‌ها رد شوند.

بهترین روشهای تبلیغات

 

5. روش تبلیغات نامحسوس

تبلیغات نامحسوس (Product Placement) یا جای‌گذاری محصول، به تبلیغات پنهانی گفته می‌شود که یک محصول، بی سر و صدا در رسانه‌های مختلف تبلیغ می‌شود. تبلیغات نامحسوس با تبلیغات فیلمی تفاوت دارد و در اکثر مواق هیچ اشاره مستقیمی به آن محصول نمی‌شود؛ اما مخاطب هدف، محصول را مشاهده می‌کند. فیلم‌ها، مکان‌های اصلی پخش تبلیغات نامحسوس هستند. تبلیغات نامحسوس در برنامه‌های تلویزیونی کمتر پخش می‌شوند اما میزان اثربخشی آن‌ها در فیلم‌ها بیشتر از برنامه‌های تلویزیونی است.

 

6. روش تبلیغات رادیویی

تبلیغات رادیویی، تبلیغاتی هستند که از طریق امواج رادیویی پخش می‌شوند و از طریق رادیوها در همه‌جا به گوش مخاطب می‌رسند. تبلیغات رادیویی شامل تبلیغات شنیداری می‌شوند. در حالی که برخی بر این باورند که این نوع تبلیغات ناکارآمد هستند، اما افراد بسیاری وجود دارند که هر روز به رادیو گوش می‌دهند و برنامه‌های آن را دنبال می‌کنند.

روش های تبلیغات موثر

تبلیغات مربوط به هر محصولی را می توان در رادیو پیدا کرد. تمام ویژگی‌ها و مزایای محصول در رادیو توضیح داده می‌شوند؛ اما برخلاف روش های تبلیغات دیگر، مشتری نمی‌تواند محصول را مشاهده کند و تبلیغات رادیویی فقط بر جنبه شنیداری تبلیغات تمرکز می‌کنند و نمی‌توانند بُعد بصری آن را پوشش دهند.

 

7. روش تبلیغات مجله ای

تبلیغات مجله‌ای به عنوان تبلیغات دوره‌ای شناخته می‌شوند که محصولات یا خدمات مورد نظر در یک مجله هفتگی یا ماهانه چاپ می‌شوند. تبلیغات در گوشه‌ یک صفحه و یا در کل صفحه یک مجله چاپ می‌شوند و در برخی موارد حتی ممکن است یک صفحه اضافی نیز صرفا برای تبلیغات درج شود.

روش های تبلیغات اینترنتی

تبلیغات شما بر اساس دسته‌بندی‌های مجله طبقه‌بندی و تفکیک می‌شوند. به عنوان مثال مجلات تجاری، تبلیغات ساعت‌های رولکس را آگهی می‌کنند، در حالی که مجلات سرگرمی، دارای آگهی‌های مد و پوشاک هستند. بروشورها نیز یکی دیگر از روش های تبلیغات هستند که برای تبلیغ یک کالای خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند و در مکان‌های خاصی در میان مردم توزیع می‌شوند. تبلیغات بروشور، تبلیغات وابسته‌ای نیستند و به صورت مستقل عمل می‌کنند.

 

8. روش تبلیغات روزنامه ای

روزنامه‌ها می‌توانند تبلیغات زیادی را تحت پوشش قرار دهند و در تمام حوزه‌ها از جمله آگهی استخدام، اطلاعیه‌ها و اخبار روز، آگهی‌های شما را چاپ کنند. روزنامه‌ها تا اوایل قرن بیستم، محبوب‌ترین روش تبلیغات بودند و هنوز هم تا حدودی توسط برخی کسب و کارها و مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسیار موثر هستند؛ اما با پیشرفت فناوری و ظهور روزنامه‌های تبلیغاتی دیجیتال که در اینترنت منتشر می‌شوند، روزنامه‌های فیزیکی دیگر برای تبلیغات منسوخ شده‌اند و جای خود را به مجلات و روزنامه‌های اینترنتی دادند.

 

9. روش تبلیغات در فضای باز

تبلیغات در فضای باز شامل نمایش بنرها و پوسترهای تبلیغاتی بزرگ در سطح شهر است. این نوع از تبلیغات در کنار جاده، بر روی شیشه ساختمان‌های بزرگ و یا در مکان‌هایی که به طور خاص هدف قرار گرفته شده‌اند، نمایش داده می‌شوند که شیوه تبلیغاتی بسیار موثری است و توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌کند.

بهترین روش تبلیغات

در حالی که در گذشته، برای تبلیغات در فضای باز از تبلیغات چاپی استفاده می‌کردند اما امروزه این تبلیغات جای خود را به نسخه‌های دیجیتالی و بنرها داده‌اند. این تابلوها و بیلبوردها بدون دردسرهای نسخه‌های چاپی تبلیغات به نمایش گذاشته می‌شوند و بازخوردهای خوبی را برای کسب‌ و کارها به همراه دارند اما هزینه‌های آن‌ها کمی بالا است.

 


راهکارهایی برای تبلیغات موثر


صاحبان مشاغل باید اصول نوشتن یک تبلیغ خوب را بدانند. تمام کسب و کارها به تبلیغات و ارتقا نیاز دارند. برخی شرکت‌ها مبالغ هنگفتی را صرف تبلیغات ناکارآمد و ضعیف می‌کنند و در نهایت نیز نتیجه مطلوب و دلخواه خود را از تبلیغات به دست نمی‌آورند. برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی خود به تبلیغات موثر نیاز دارید تا بتوانید محصولات و خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنید. ما در این بخش راهکارهای موثری را برای تبلیغات کارآمد به شما آموزش می‌دهیم.

روش های تبلیغات موثر

 

چه چیزی باعث تمایز شما از رقبایتان می شود؟

مردم در هر کجا و در هر زمان با تبلیغات انواع مختلف کسب و کارها در ارتباط هستند و آن‌ها را به شیوه‌های مختلف مشاهده می‌کنند. بنابراین، چه چیزی باعث می‌شود که مشتریان بالقوه، محصول یا خدمات شرکت شما را به خرید از رقبایتان ترجیح دهند؟ این موضوع همان چیزی است که در تبلیغات خود باید به آن دقت کنید. در تبلیغات خود به مشتریان بالقوه‌تان نشان دهید که چرا کسب و کار شما انتخاب همیشگی آن‌ها است و به چه دلیل نباید از رقبای شما خرید کنند. این موضوع در علم بازاریابی تحت عنوان «پیشنهاد فروش منحصر‌به‌فرد» (Unique Selling Proposition) شناخته می‌شود و راسر ریوز (Rosser Reeves) در کتاب عالی خود به نام «حقیقت تبلیغات»، پیشنهاد فروش منحصربه‌فرد را بدین شکل تعریف می‌کند:

  • هر تبلیغ باید موضوع یا مطلب قابل توجهی برای مصرف‌کننده داشته باشد و از گزاف‌گویی و یا تعریف و تمجید اغراق‌آمیز از محصول مورد نظر پرهیز کند. هر تبلیغ باید به طور صریح به مخاطب خود بگوید: «این محصول را به دلیل ارائه این مزایای خاص، خریداری کنید.»
  • در تبلیغ خود باید به مواردی اشاره کنید که رقبای شما توانایی ارائه آن‌ها را ندارند. سعی کنید در تبلیغات خود به ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصول خود اشاره کنید.
  • تبلیغ شما باید به حدی اثرگذار باشد تا بتواند توجه بسیاری از مخاطبان را جلب کند و در عین حال نیز بتواند افراد را ترغیب به خرید از شما بکند.

پس سعی کنید در تبلیغات خود حرف تازه‌ای برای گفتن داشته باشید تا بتوانید مخاطبانی که تبلیغ شما را می‌بینند، به خرید محصولات و خدمات خود ترغیب کنید.

بهترین روش تبلیغات

 

از یک تیتر جذاب استفاده کنید تا توجه مخاطبان را جلب کنید

اولین چیزی که مخاطب پس از دیدن تبلیغ شما می‌بیند، تیتر و عنوان آن است. مردم هر روزه آگهی‌های بسیاری را می‌بینند و با آن‌ها تماس می‌گیرند و این امر تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که تیتری در عنوان تبلیغ شما آن‌ها را ترغیب کند تا از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. به همین دلیل است که باید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما واقعا توجه افراد را به خود جلب می‌کند یا خیر. شما می‌توانید این کار را با نوشتن یک تیتر مؤثر و جذاب انجام دهید. برخی از عناوین تبلیغاتی، ارزش خبری دارند و برای مخاطب جالب به نظر می‌رسند؛ مانند انتشار خبر یک محصول و خدمات جدید و یا خبر انتشار نسخه به روزرسانی شده یک برنامه.

روش های تبلیغات اینترنتی

 

به مخاطب خود پیشنهادی ارائه دهید که نتواند آن را رد کند

مصرف‌کنندگان، عاشق خرید و انجام معامله هستند. بنابراین موارد خوب و وسوسه‌انگیز را به آن‌ها پیشنهاد دهید تا دوباره و دوباره به شما مراجعه کنند. این پیشنهادات ویژه شامل ارائه قیمت‌های باور نکردنی و ویژه، تخفیفات و جوایز ارزنده، شرایط پرداخت به صورت قسطی، ارسال رایگان و … هستند که می‌توانند افراد را به خرید از شما ترغیب کنند. پس از ارائه پیشنهادات ویژه، اطمینان حاصل کنید که محصولات خود را با افتخار تبلیغ کرده‌اید. هنگامی که مردم دریابند که شما محصولی باکیفیت و خاص را تبلیغ می‌کنید، دیگر نمی‌توانند در مقابل خرید آن مقاومت کنند. برای تعیین اینکه بدانید تا چه میزان می‌توانید برای معرفی و تبلیغ یک محصول یا خدمات هزینه کنید، باید ارزش طول عمر مشتری (Client Lifetime Value) را در نظر بگیرید. ارزش طول عمر مشتری یعنی پیش‌بینی میزان سود خالصی که توسط هر مشتری در تعاملات و معاملات آتی با شرکت شما به‌دست می‌آید.

بهترین روشهای تبلیغات

 

درباره مزایا و ویژگی های مثبت محصول خود توضیح دهید

توضیح دقیق در مورد ویژگی‌های محصولات یا خدمات شما امری بسیار حائز اهمیت محسوب می‌شود؛ اما توضیح مزایای یک محصول برای مشتریان این است که ویژگی‌های واقعی محصول را به صورت شفاف و بدون اغراق به آن‌ها توضیح دهید. در حقیقت مشتریان از کیفیت واقعی محصول شما لذت بیشتری می‌برند تا اینکه درباره آن محصول اطلاعات غلطی به آنان ارائه دهید. انجام این کار چندان دشوار و پیچیده نیست؛ تنها اقدامات کلی که باید انجام دهید عبارتند از:

  • تمام خدمات (یا محصولات) خود را فهرست کنید.
  • برای هر محصول، تمام ویژگی‌ها و کارایی‌های آن را به صورت فهرست‌وار شرح دهید.
  • سپس فهرستی را تحت عنوان فایده و مزایای هر محصول، برای مشتری تنظیم کنید.

روش تبلیغات موثر

 

احساس ترس را از مشتری خود دور کنید

برخی افراد در خرج کردن پول خود کمی ترس و استرس دارند؛ زیرا کلاهبرداران و محصولات بی‌کیفیت زیادی در بازار وجود دارند و افراد می‌ترسند که پول خود را در راهی اشتباه و خریدی نادرست صرف کنند. مردم از این که ممکن است پول خود را از دست بدهند و از خرید خود پشیمان شوند، کمی ترس و نگرانی دارند و بعید است که محصول شما را خریداری کنند؛ اما اگر بتوانبد این شبهات را برطرف کنید، به افراد انگیزه می‌دهید تا محصولات یا خدمات شما را امتحان کنند.

بنابراین ارائه ضمانت خرید مطمئن می‌تواند ایده خوبی برای ایجاد حس اطمینان در مشتریان باشد. اگر مشتری بداند که در خرید از شما خطری وجود ندارد و با خرید محصول یا خدمات شما چیزی را از دست نمی‌دهد، می‌تواند با خیال راحت از شما خرید کند. همچنین اگر مشتریان بالقوه بدانند که در صورت نارضایتی از محصولات و خدمات شما، امکان پس گرفتن پول خود را دارند، دیگر نسبت به هدر رفتن پول خود احساس نگرانی کمتری دارند و احتمال خریدشان نیز افزایش می‌یابد. بنابراین سعی کنید مشتری را از خدمات پس از فروش خود مطمئن سازید و حس اطمینان را در آن‌ها به وجود آورید.

بهترین روشهای تبلیغات

 

استفاده از توصیه نامه

یکی از مهم‌ترین بخش‌های ساخت تبلیغات موثر، ایجاد حس اعتماد و علاقه نسبت به شرکت شما است. به خاطر داشته باشید که افراد در این روزها نگرانی‌های بسیاری دارند؛ به خصوص اگر بخواهند محصولی را به صورت اینترنتی خریداری کنند. ایجاد حس اطمینان به کسب و کار، محصولات و خدمات شما در مشتری بسیار مهم است تا آن‌ها بدانند که شرکت شما انتخاب مناسب و مطمئنی برای خرید است. شما می‌توانید این کار را با نشان دادن میزان رضایت مشتریان دیگری که محصولات شما را خریداری کرده‌اند، انجام دهید.

امروزه افراد بی‌شماری در هنگام خرید محصولات و خدمات جدید به بررسی‌‌ها و نظرات کاربران دیگر اتکا می‌کنند. افراد به مصرف‌کنندگان دیگر اعتماد می‌کنند و می‌خواهند بدانند که آن‌ها درباره شرکت شما چه نظری دارند. شما نمی‌توانید افراد را به خواندن نظرات کاربران دیگر درباه شرکت خود مجبور کنید؛ اما می‌توانید با اضافه کردن توضیحاتی از نظرات و تجربیات مثبت مشتری فعلی که از شما خرید کرده است، حس اعتماد را در مشتریان احتمالی خود به وجود آورید. دیدن اینکه مصرف‌کنندگان دیگر از محصولات و خدمات شما رضایت دارند، مشتریان بالقوه را ترغیب می‌کند تا از شما خرید کنند.

 

از جلوه های بصری جذاب استفاده کنید

اغلب مردم تبلیغات بصری را بیشتر می‌پسندند. استفاده از متن ساده و با یک پس زمینه ساده می‌تواند برای افراد خسته‌کننده باشد. مردم همیشه نمی‌خواهند تمام آنچه را که در یک تبلیغ یا مقاله نوشته شده است را بخوانند. شما می‌توانید با اضافه کردن تصاویر جذاب و مرتبط به تبلیغات خود، افرادی که عاشق جلوه‌های بصری هستند را مجذوب محصولات و خدمات خود سازید. به عنوان مثال، می‌توانید تصویری از محصولات پیشنهادی خود ارائه دهید و یا می‌توانید از تصاویری که توجه افراد را جلب می‌کنند، استفاده کنید.

روش های تبلیغات اینترنتی

 

ارائه اطلاعات تماس کامل

حتما تا کنون برایتان پیش آمده است که آگهی‌های تبلیغاتی بسیاری را در پوسترها، بیلبوردهای تبلیغاتی و مجلات معتبر دیده باشید که اطلاعات تماس واضح و کاملی را ارائه نکرده‌اند. هرگز این اشتباه را مرتکب نشوید. اگر تمام راهکارهای ذکر شده در بالا را در تبلیغات خود اعمال کرده اما اطلاعات تماس کامل خود را وارد نکنید، تمام زحمات و تلاش‌های شما برای جذب مشتری بی‌نتیجه خواهند ماند. شما باید از تبلیغات خود به عنوان راهی برای پیوند دادن مشتریان به وب‌سایت خود استفاده کنید. این کار بنا بر چنین دلیل قانع‌کننده بسیار حائز اهمیت است. یکی از دلایل، این است که اگر افراد، سایت شما را بررسی کنند و تحت تأثیر آن قرار بگیرند، آنگاه شما شانس بیشتری برای تبدیل آن‌ها به مشتریان واقعی و وفادار خواهید داشت. دلیل دیگر آن است که شما از این طریق می‌توانید نحوه عملکرد تبلیغات خود را نیز بسنجید و بازخورد مشتریان را نسبت به محصولات و خدمات و همچنین نام تجاری‌تان مورد بررسی قرار دهید.

روش های تبلیغات موثر

بنابراین سعی کنید در تبلیغات خود، اطلاعات تماس کاملی را در اختیار مشتریان قرار دهید تا بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. در غیر این صورت، تمام تلاش‌های تبلیغاتی شما بی‌نتیجه خواهند ماند و هیچ مشتری جدیدی نیز بدست نخواهید آورد.

ما در این مقاله روش های تبلیغات را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم. با استفاده از تبلیغات موثر می‌توانید مشتریان فعلی کسب و کار خود را حفظ کرده و مشتریان جدیدی نیز جذب کنید. تبلیغات، شیوه‌های مختلفی دارد و شما باید با توجه به اهداف گوناگون تجارت خود، یکی از روش های تبلیغات را انتخاب کنید. شما با استفاده از شیوه های تبلیغاتی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، می‌توانید تبلیغات موثری انجام داده و کسب و کار خود را گسترش دهید و مشتریان جدیدی جذب کنید. آیا شما تا کنون تجربه انجام تبلیغات را داشته‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402