بهترین اپلیکیشن های مخصوص زوج های جوان + لینک دانلود

برنامه برای زوج ها
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اپلیکیشن‌های تلفن همراه این روزها در همه امور به کمک ما آمده‌اند. با ما باشید تا 10 مورد از بهترین اپلیکیشن های مخصوص زوج های جوان را به شما معرفی کنیم.

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش روزافزون استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند، اپلیکیشن‌های مختلفی برای کمک به همه امور طراحی و به کاربران گوشی‌های موبایل ارائه می‌شود. اگر به تازگی از دنیای تجرد فاصله گرفته و ازدواج کرده‌اید یا در شرف آن قرار دارید، احتمالا علاقه‌مند هستید تا هر روز به سمت ایجاد رابطه‌ای سالم، شاد و صمیمی با همسرتان بروید. نکات زیادی از زمان آشنایی تا ازدواج و بعد از آن نگهداری از فرزندان وجود دارد که استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل در این زمینه می‌تواند کمک‌کننده باشد. در این مقاله به معرفی و بررسی 10 مورد از بهترین اپلیکیشن های مخصوص زوج های جوان می‌پردازیم. لینک دانلود برنامه بعد از معرفی هر یک از موارد نیز آورده شده است.

اپلیکیشن های مخصوص زوج های جوان

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


بهترین اپلیکیشن های مخصوص زوج های جوان


در ادامه بهترین اپلیکیشن های مخصوص زوج های جوان را معرفی می‌کنیم.

 

برنامه Kindu

برنامه برای زوج ها

این اپلیکیشن به زوج های جوان کمک می‌کند تا با کشف ایده‌های جدید و مشترک، سرگرمی و تنوع را در روابط خود داشته باشند. عملکرد برنامه بسیار ساده است. بعد از ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن، فهرستی از ایده‌های مختلف برای خود و همسرتان را می‌توانید ببینید. هر یک می‌توانید در 60 مورد پیشنهادی که برنامه برایتان دارد، گزینه «موافق»، «مخالف» و یا اگر مطمئن نیستید گزینه‌ای با عنوان «شاید» را انتخاب کنید. به این ترتیب برنامه جواب‌های هر دو شما را آنالیز کرده و در آخر شما را به سمت ایده‌های مشترک برای اوقات فراغتتان سوق می‌دهد. اگر مایل نیستید برای پاسخ به سوالات قبلی وقت بگذارید، برنامه پیشنهادات خود را به شما ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن مثل یک پزشک خانواده مراقب رابطه شما و همسرتان است.

دانلود برنامه Kindu برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن Cozi Family Organizer

اپلیکیشن های مخصوص زوج های جوان

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های مخصوص زوج های جوان در فهرست ما برنامه Cozi Family Organizer است. ما برای یادآوری همه اتفاقات نیاز به حافظه‌ای بسیار قوی داریم. همه ما انسانیم و نیاز به ابزارهایی برای حل این مشکل داریم. یکی از این ابزارها می‌تواند اپلیکیشن Cozi Family Organizer باشد. این برنامه بطور قابل توجهی یادآوری قرارهای اصلی و کارهای مهم را برای ما آسان می‌کند. فقط بایستی تاجاییکه می‌توانید مکرراً آن را چک کرده و باز کنید.

برای شروع استفاده از این برنامه بایستی رمز عبوری را برای برنامه تعیین کنید که خود و همسرتان هر دو از آن اطلاع داشته باشید. این اولین قدم در شخصی‌سازی اپلیکیشن است که طی آن یک حساب کاربری مشترک برای شما و همسرتان ایجاد می‌شود. در قدم بعدی نام کاربری برای خود انتخاب کرده و سپس همسرتان را به برنامه اضافه می‌کنید تا مسئولیت‌ها را بین خود به اشتراک بگذارید. گزینه‌های قابل دسترس در منوی برنامه عبارتند از تقویم، خاطرات روزمره، لیست خرید، فهرست کارهایی که باید انجام دهید و دستورهای غذایی که در آشپزخانه می‌توانید با هم آن‌ها را امتحان کنید. استفاده از این اپلیکیشن بصری یک ایده عالی برای خانواده مدرن امروزی است.

دانلود برنامه Cozi Family Organizer برای اندروید و iOS

 

برنامه Honeydue

اپلیکیشن های اندروید برای زن و شوهرها

برنامه Honeydue که توسط شرکت‌های اپل و فوربس در طبقه‌بندی‌های مختلف ارائه شده، می‌تواند لقب بهترین برنامه را برای کمک به اقتصاد زوج‌ها داشته باشد. این برنامه به زوج‌ها کمک می‌کند تا وضعیت مالی خود را دائماً برآورد کنند، بودجه خود را مدیریت کنند، عادات ثابت هزینه کردن برای امور مختلف را بررسی کنند و در مواقع لازم بتوانند هزینه‌هایی را برای یکدیگر در نظر بگیرند. با استفاده از این برنامه می‌توانید دوره‌های ماهانه را برای بررسی هزینه‌ها تنظیم کنید، برای یادآوری موعد صورتحساب‌ها و پرداخت‌های دوره‌ای از آن استفاده کنید، هر وقت که لازم دانستید پیام‌هایی را در قالب ایموجی برای همسرتان بفرستید تا او را تشویق به اختصاص هزینه‌ای برای موردی خاص کنید و یا برای خریدی غیرضروری مانع او بشوید. در این برنامه تدابیر مختلفی برای احراز هویت فردی که از آن استفاده می‌کند به منظور حفظ امنیت اطلاعات بانکی کاربر در نظر گرفته شده است.

دانلود برنامه Honeydue برای اندروید و iOS

 

برنامه Been Together

اپلیکیشن های اندروید برای زن و شوهرها

همچنین بخوانید :

به کمک این برنامه می‌توانید تا حدود زیادی رابطه خود را با همسرتان بهبود دهید. استفاده از آن بسیار راحت است و توانسته رضایت خیلی از زوج‌های جوان را جلب کند. تعداد روزهایی که از آغاز آشنایی و ازدواجتان می‌گذرد در این برنامه ثبت شده و با استفاده از آن مطمئن خواهید شد که یادآوری‌های مناسب بموقع به شما می‌شود. برنامه کاملاً قابل شخصی‌سازی است. می‌توانید تصاویر دلخواه، اسامی و کلمات و تم رنگی مورد علاقه خود را به برنامه اضافه کنید.

دانلود برنامه Been Together برای اندروید و iOS

 

برنامه Yummly Recipes & Shopping List

اپلیکیشن های اندروید برای زن و شوهرها

به جای جستجو در میان انبوهی از دستورهای غذایی در منابع مختلف، فقط اپلیکیشن Yummly را روی گوشی اندروید خود نصب کنید. با استفاده از آن بسرعت می‌توانید شام مورد علاقه خود و همسرتان را برای یک شب عاشقانه انتخاب کرده و دست بکار شوید. اگر همسرتان به دلیل مشغله زیادی که دارد نمی‌تواند همراه شما آشپزی کند، به کمک این برنامه دستور آن را برایش بفرستید تا مطمئن شوید او هم این غذا را می‌پسندد.

با استفاده از این برنامه می‌توانید دستورهای غذایی مورد علاقه خود را ذخیره کرده و هر وقت که خواستید به آن رجوع کنید. می‌توانید لیست خرید تهیه کرده و با استفاده از آن، چیزی را که نیاز دارید بصورت آنلاین خریداری کنید. این اپلیکیشن محدودیت‌های مربوط به رژیم غذایی شما را نیز در نظر گرفته و غذایی را پیشنهاد می‌کند که شما و همسرتان دوست داشته باشید.

دانلود برنامه Yummly Recipes & Shopping List برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن Winnie

اپلیکیشن های اندروید برای زن و شوهرها

Winnie از دیگر اپلیکیشن های مخصوص زوج های جوان محسوب ‌می‌شود. اگر زن و شوهری هستید که صاحب فرزند شده‌اید، قطعاً به انجام فعالیت‌هایی مشترک با فرزندتان بعنوان اعضای یک خانواده نیاز دارید. در دنیای پرمشغله امروز شاید پیدا کردن فعالیت‌های مناسب به این منظور کمی دشوار باشد. Winnie اپلیکیشنی است که در این زمینه به شما و همسرتان کمک می‌کند. آموزه‌های خوبی را در رابطه با تربیت فرزندان در اختیار شما قرار داده و فعالیت‌های مختلفی را پیشنهاد می‌دهد تا با انجام آن از بودن در کنار خانواده و گذراندن وقت خود با آن‌ها لذت ببرید. از ویژگی‌های خوب این برنامه آن است که فعالیت‌های مورد علاقه بچه‌ها را بخوبی می‌شناسد و محل‌های نزدیک به شما که برای اوقات فراغت خانواده‌ها مناسب هستند مثل رستوران‌های نزدیک و پارک‌های محلی را شناسایی می‌کند. با نصب و استفاده از Winnie می‌توانید به گروه بزرگی از پدر و مادرها پیوسته و تجربیات مفید را در نگهداری از فرزندان از زمان بارداری با آن‌ها به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه Winnie برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن Lasting

برنامه روزشمار عشق

یکی از بهترین اپلیکیشن های مخصوص زوج های جوان برنامه Lasting است که برای زوج‌هایی که در ازدواج خود با مشکلاتی روبرو هستند می‌تواند مفید باشد. آن‌ها می‌توانند از این برنامه برای کمک به بهبود روابط خود در راستای ایجاد رابطه‌ای سالم و شاد استفاده کنند. این برنامه حاوی جلسات مشاوره‌ای مفیدی است که به زوج‌ها در این زمینه کمک می‌کند. البته برای اینکه همه امکانات این برنامه را در اختیار داشته باشید بایستی هزینه اشتراک آن را پرداخت کنید. با استفاده از اپلیکیشن Lasting جلسات مشاوره را می‌توانید با همسرتان به اشتراک گذاشته و آن‌ها را با هم مقایسه کنید، نقشه راه مختص به خود را دریافت کنید تا در هر مرحله ارزیابی درستی از ارتباطتان با یکدیگر داشته باشید و همچنین تعدادی از تست‌های بهداشت و سلامت در ازدواج را شناخته و انجام دهید. ارتباط عاطفی بین زوجین، نقش شغل و حرفه در زندگی آنان، مسائل اقتصادی و پذیرفتن نقش بعنوان پدر یا مادر از مسائلی هستند که در این اپلیکیشن به آن‌ها پرداخته می‌شود.

دانلود برنامه Lasting برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن LokLok

برنامه تقویم عشق

وجه تمایز این اپلیکیشن رایگان با دیگر اپلیکیشن های مخصوص زوج های جوان در آن است که LokLok امکان برقراری ارتباط را بین زوجین در همان صفحه قفل گوشی فراهم می‌کند. بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی، می‌توانید با همسرتان چت کنید و یادداشت‌ها و عکس‌های مختلفی را بعنوان پیغام برای او بفرستید. برنامه فقط با لمس انگشتتان روی صفحه تاچ گوشی باز شده و به این ترتیب همه پیام‌ها بینتان بطور خصوصی رد و بدل می‌شود. اپلیکیشن در صفحه قفل گوشی، یک وایت برد در اختیار شما قرار می‌دهد تا آنچه را که دوست دارید با همسرتان به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه LokLok برای اندروید

 

برنامه Happy Couple

برنامه تقویم عشق

این برنامه یک اپلیکیشن بازی است که در عین حال با شناخت همسرتان به شما کمک می‌کند روابط خود را بهبود دهید. فقط با جواب دادن به 5 سوال کوتاه در روز، زوجین می‌توانند آنچه را که نیاز است، راجع به همسر خود بدانند. این بخصوص برای همسرانی که مجبورند مدت زمانی را از هم دور باشند و هر روز وقت کافی برای ارتباط با یکدیگر ندارند بسیار مفید است. همانطور که گفتیم هر روز 5 سؤال جدید از شما پرسیده می‌شود که در مورد خود آن‌ها را جواب داده و در مورد همسرتان پاسخ‌های درست را حدس می‌زنید. با هر پاسخ صحیح امتیاز مثبت به شما تعلق گرفته و به مراحل بعدی بازی راه پیدا می‌کنید. نکات روزانه و شخصی‌سازی برنامه بر اساس روحیات خود و همسرتان در افزایش صمیمت بین شما نقش موثری ایفا می‌کند.

دانلود برنامه Happy Couple برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن Pathshare

برنامه برای زوج ها

از دیگر اپلیکیشن های مخصوص زوج های جوان می‌توانیم به برنامه Pathshare اشاره کنیم. با استفاده از این برنامه زوجین می‌توانند اطلاعات محلی که هستند را با همسر خود به اشتراک بگذارند. اگر همسرتان به شهری غیر از محل زندگی شما رفته است، هر لحظه که بخواهید متوجه می‌شوید او کجاست. خوبی این برنامه آن است که اگر Pathshare را نصب کنید، این شما هستید که تعیین می‌کنید چه کسی و تا چه مدت زمانی می‌تواند اجازه دسترسی به اطلاعات موقعیتی را که در آن هستید داشته باشد. مدت زمان گفته شده را از پیش می‌توانید تعیین کنید به این صورت که بعد از سپری شدن آن، اطلاعات موقعیتی شما دیگر در دسترس کسی قرار نخواهد گرفت.

از این اپلیکیشن استفاده کنید تا در مواقعی که تا دیروقت بیرون از منزل هستید یا ممکن است خطری تهدیدتان کند، همسرتان در جریان جایی که هستید قرار بگیرد. علاوه بر همسرتان، می‌توانید موقعیت خود را هر وقت که بخواهید با دوست یا دیگر اعضای خانواده نیز به اشتراک بگذارید. در هر جای دنیا که باشید اگر GPS خود را روشن کرده و همسرتان نیز به اینترنت دسترسی داشته باشد، امکان به اشتراک گذاری اطلاعات موقعیت وجود دارد.

دانلود برنامه Pathshare برای اندروید و iOS

 

در این مقاله 10 مورد از بهترین اپلیکیشن های مخصوص زوج های جوان را به شما معرفی کردیم. تجربه شما در استفاده از اینگونه برنامه‌ها چیست؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
سعید پیمانه
.
25 بهمن 1399، 11:12
پاسخ
0
0
کنترل خانواده.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402