پرطرفدارترین بازی های تاریخ گیمینگ ؛ از Call of Duty تا Minecraft

بازی های پرطرفدار تاریخ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی های ویدیویی پرطرفدار ویژگی‌های مشخص کننده متعددی دارند. در این مقاله پرطرفدارترین بازی های تاریخ را بررسی خواهیم کرد. با ما باشید.

مولفه‌های متعددی در محبوبیت یک بازی ویدیویی و در مقیاس کلی آن یک محصول دنیای سرگرمی نقش دارند. از جمله این مولفه‌ها می‌توان به جهان‌شمول بودن محتوای ارائه شده توسط یک بازی، آسان، کاربردی و در دسترس بودن آن،‌ تلاش برای جلب مخاطب از طریق هماهنگی عناصر گوناگون و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم پرطرفدارترین بازی های تاریخ را برای شما فهرست کنیم. به عبارت دیگر بازی‌هایی که با رعایت برخی و یا تمام مولفه‌های گفته شده موفق به جلب رضایت عمومی مخاطبان شده و در زمینه میزان طرفداران خود از رقبای خود سبقت گرفته‌اند. با پلازا همراه باشید تا پرطرفدارترین بازی های تاریخ را با همدیگر بررسی کنیم.

پرفروش ترین بازی جهان

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • پرطرفدارترین بازی های تاریخ گیمینگ
    • بازی Call of Duty: Modern Warfare 3
    • بازی پرطرفدار Terraria
    • بازی Grand Theft Auto: San Andreas
    • بازی پرطرفدار Wii Play
    • بازی پرطرفدار Duck Hunt
    • بازی Pokemon Gold/Silver/Crystal
    • بازی Diablo III / Reaper of Souls
    • بازی پرطرفدار The Elder Scrolls V: Skyrim
    • و …

 


پرطرفدارترین بازی های تاریخ گیمینگ


در ادامه با پرطرفدارترین بازی های تاریخ بازی‌های ویدیویی آشنا می‌شویم.

 

20. بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

بازی پرطرفدار / بازی های پرطرفدار تاریخ

جایگاه بیستم فهرست امروزمان با مضمون پرطرفدارترین بازی های تاریخ به بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 اختصاص دارد. اگر با بازی‌های کال‌آف‌دیوتی آشنایی داشته باشید احتمالا می‌دانید که این بازی‌ها از نظر اعتیادآور بودن و محبوب بودن میان گیمرها شناخته می‌شوند. در رابطه با نسخه سوم بازی Call of Duty: Modern Warfare عده‌ای باور دارند اگر فردی به بازی کردن آن شروع کند، بسیار سخت می‌تواند خود را متوقف کند؛ به ویژه اگر در حال تجربه آنلاین بازی با دوستان خود باشد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در ژانر شوتر اول شخص (FPS) و در سال 2011 توسط کمپانی اکتیویژن (Activision) به انتشار عمومی رسید و از آن زمان تاکنون بیش از 26 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. همچنین جا دارد اشاره کنیم که این بازی در سال انتشار خود موفق به کسب جایزه Spike Video Game در بخش بهترین بازی تیراندازی شد.

 

19. بازی پرطرفدار Terraria

پرطرفدارترین بازی تاریخ / پرطرفدارترین بازی های تاریخ

عنوان نوزدهم فهرست پرطرفدارترین بازی های تاریخ بازی Terraria محسوب می‌شود. بازی Terraria برای اولین بار در سال 2011 و به عنوان یک عنوان اکشن ماجراجویی (Action-adventure)‌ روانه بازار شد. این بازی در حدود هشت سالی که از زمان عرضه آن می‌گذرد، بیش از 27 میلیون نسخه فروخته است و از این جهت عملکرد موفقی داشته است. شاکله کلی بازی Terraria به شکل دو بعدی است؛ به طوری که به بازیکنان خود اجازه می‌دهد که به اکتشاف، ساختن، معدن‌کاری و مبارزه با موجودات مختلف بپردازند.

از جهاتی می‌توان گفت Terrarria شباهت‌هایی با بازی ماینکرفت (Minecraft) دارد؛ اما در عین حال صاحب عناصر ویژه خود نیز هست. این بازی توسط کمپانی RE-Logic ساخته و به انتشار رسیده است.

 

18. بازی Grand Theft Auto: San Andreas

پرطرفدارترین بازی کامپیوتری

در جایگاه هجدهم فهرست پرطرفدارترین بازی های تاریخ بازی افسانه‌ای Grand Theft Auto: San Andreas قرار دارد. اگر بازی‌های GTA را تاکنون تجربه نکرده‌اید، فرصت مناسبی است تا با خواندن مقاله‌مان این کار را انجام دهید؛ چراکه این عناوین جزو محبوب‌ترین بازی های تاریخ گیمینگ هستند. بازی GTA San Andreas از زاویه دید سوم شخص روایت می‌شود و محل وقوع آن شهر سن آندریاس (San Andreas) است؛ ایالتی فرضی در آمریکا که در ساخت آن از شهرهای کالیفرنیا و نوادا الهام گرفته شده است.

به عنوان یک بازی تک نفره در San Andreas در معرض دنیایی قرار خواهید گرفت که به شکل ساده می‌توان گفت هر کاری که بخواهید قادر هستید درون آن انجام دهید. البته در این میان ماموریت اصلی بازی بازیابی گروه تبهکاری قدیمی متعلق به خودتان و پی بردن به حقیقت پشت ماجرای قتل مادرتان محسوب می‌شود. این بازی تاکنون بیش از 27 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

 

17. بازی پرطرفدار Wii Play

پرطرفدارترین بازی های تاریخ

عضو هفدهم فهرست پرطرفدارترین بازی های تاریخ عنوان Wii Play محسوب می‌شود. این بازی که به شکل انحصاری برای کنسول Wii ساخته شده است را در سال 2007 ساخته‌اند و تاکنون بیش از 28 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است. بازی Wii Play در اصل یک مجموعه بازی است و در آن شاهد حضور مجموعه‌ای از بازی های کوچک‌تر همانند یک بازی ماهیگیری، یک بازی تیراندازی، یک بازی بیلیارد و … هستیم. هر کدام از این بازی‌ها برای به‌کار گرفتن قابلیت‌های مختلف کنترلر Wii طراحی شده‌اند. بازی Wii Play در ابتدا بازخوردهای مثبتی نگرفت؛ اما به مرور زمان تبدیل به یکی از محبوب‌ترین عناوین کنسول Wii شد.

 

16. بازی پرطرفدار Duck Hunt

بازی پرطرفدار / بازی های پرطرفدار تاریخ

عضو شانزدهم فهرست پرطرفدارترین بازی های تاریخ بازی Duck Hunt است. این بازی نیز همانند بازی قبلی توسط کمپانی نینتندو (Nintendo) ساخته و به انتشار رسیده است. بازی Duck Hunt در ابتدا در سال 1984 در کشور ژاپن منتشر شد و پس از آن به عنوان بخشی از مجموعه کنسول NES در آمریکای شمالی و در سال 1985 عرضه شد. به شکل ساده می‌توان گفت که در بازی Duck Hunt بازیکن‌ها از کنترلرهای خود برای شلیک به اردک‌هایی که در صفحه نمایش ظاهر می‌شوند استفاده می‌کنند و درازای این کار امتیاز بدست می‌آورند. بازی Duck Hunt با وجود بازخوردهای منفی اولیه، موفق به فروش 28 میلیون نسخه در سراسر جهان شد.

 

15. بازی Pokemon Gold/Silver/Crystal

پرطرفدارترین بازی کامپیوتری

عضو پانزدهم فهرست امروزمان با مضمون پرطرفدارترین بازی های تاریخ بازی Pokemon Gold, Silver & Crystal است. مجموعه بازی‌های پوکمون تاکنون حدود 30 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. این نسخه از بازی پوکمون توسط استودیو Game Freak و برای پلتفرم گیم بوی (Game Boy) ساخته شده و متعلق به دومین نسل از بازی‌های Pokemon است.

در این بازی به عنوان یک بازیکن شما ماموریت دارید که در جنگ پوکمون‌ها به مرحله استادی برسید و همچنین در طول بازی با بیش از 100 نژاد مختلف پوکمون آشنا خواهید شد. این بازی توانسته است تنها در طی یک دهه 23 میلیون نسخه در سراسر جهان بفروشد.

 

14. بازی Diablo III و بسته الحاقی Reaper of Souls

پرطرفدارترین بازی های تاریخ

در چهاردهمین جایگاه فهرست پرطرفدارترین بازی های تاریخ بازی Diablo III و بسته الحاقی آن Reaper of Souls قرار دارند. اگر به بازی‌های مختص پلتفرم کامپیوتر علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم بازی Diablo III را حتما امتحان کنید. سومین نسخه از بازی Diablo توسط کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment) ساخته شده است. در این بازی قادر هستید از میان هفت کلاس شخصیتی مختلف یکی را انتخاب کنید. پس از آن نیز نوبت به پیگیری ماموریت‌های داستانی و نهایتا از پا درآوردن دیبلو، ارباب وحشت خواهد رسید.

بازی Diablo III در زمان انتشار خود و در 24 ساعت اول بیش از 3.5 میلیون نسخه فروخت و بر همین اساس پرفروش‌ترین بازی پلتفرم کامپیوتر در سال 2012 هم از نظر سرعت فروش در روز اول و هم به صورت کلی نام گرفت.

 

13. بازی پرطرفدار The Elder Scrolls V: Skyrim

بازی پرطرفدار / بازی های پرطرفدار تاریخ

در جایگاه سیزدهم فهرست پرطرفدارترین بازی های تاریخ بازی محبوب The Elder Scrolls V: Skyrim قرار دارد. این بازی موفق شده است که تاکنون بیش از 30 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش کند و گستره عظیمی از طرفداران را که هم شامل بازیکنان جدید و هم طرفداران قدیمی سری می‌شود به سوی خود جلب کند. در بازی اسکایریم به عنوان یک بازیکن وظیفه دارید اژدهایی به نام Alduin the World-Eater را از پای درآورید؛ اژدهایی که برای نابودی جهان به دنیا آمده است. پیشنهاد می‌کنیم این بازی را که توسط کمپانی بازی‌سازی Bethesda ساخته و به انتشار رسیده است، حتما امتحان کنید.

 

12. بازی New Super Mario Bros. Wii

پرطرفدارترین بازی کامپیوتری

جایگاه دوازدهم فهرستمان با عنوان پرطرفدارترین بازی های تاریخ به بازی New Super Mario Bros. Wii اختصاص دارد. این بازی که در سال 2009 توسط کمپانی نینتندو به انتشار رسیده است، تاکنون موفق به فروش بیش از 30 میلیون نسخه از خود در جهان شده است.

بازی New Super Mario Bros. Wii دنباله نسخه 2006 بازی Super Mario Bors محسوب شده و از نظر بازخورد منتقدین نیز موفق عمل کرده است. در این بازی باید به ماریو کمک کنید که با سیر کردن در 8 دنیای مختلف، پرنسس پیچ (Princess Peach) را نجات دهد. بازی NSMB در عین حال یک عنوان چند نفره عالی است که در آن لوئیجی (Luigi) و تود (Toad) همکاران بخش چند نفره‌تان محسوب می‌شوند.

 

11. بازی New Super Mario Bros

پرطرفدارترین بازی های تاریخ

برای یازدهمین عنوان فهرست پرطرفدارترین بازی های تاریخ عنوان New Super Mario Bros را قرار داده‌ایم. این بازی اولین نسل از عناوین NSMB محسوب می‌شود که در سال 2006 توسط کمپانی نینتندو ساخته شده و تاکنون حدود 31 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. بازی NSMB به طور کلی بازخوردهای مثبتی دریافت کرد و تنها نقد مهمی که به آن شده «سادگی» بیش از حد آن بود. با این وجود میزان فروش بازی بر این امر صحه گذاشت که مخاطبان از این سادگی و سرراست بودن اذیت نشده و اتفاقا از آن لذت می‌برند. نهایتا جا دارد بگوییم که بازی New Super Mario Bros پرفروش‌ترین بازی پلتفرم DS در تمام دوران‌هاست.

 

10. بازی Wii Sports Resort

بازی پرطرفدار / بازی های پرطرفدار تاریخ

در دهمین جایگاه فهرست پرطرفدارترین بازی های تاریخ بازی Wii Sports Resort قرار دارد. این بازی دنباله عنوان موفق Wii Sports که در سال 2006 منتشر شده بود محسوب می‌شود. بازی Wii Sports Resort که دو سال پس از تاریخ گفته شده منتشر شد، یکی از اولین عناوینی بود که از وسیله Wii Motion Plus استفاده می‌کرد؛ وسیله‌ای که به بازیکن اجازه می‌داد حرکات پیچیده را به شیوه دقیق‌تری ثبت کند. این بازی هم‌اکنون سومین بازی پرفروش پلتفرم Wii است که در عین حال نمره قابل توجه 82.94% را از سایت GameRankings دریافت کرده است.

 

9. بازی پرطرفدار Mario Kart Wii

پرطرفدارترین بازی کامپیوتری

رتبه نهم فهرست پرطرفدارترین بازی های تاریخ به بازی Mario Kart Wii تعلق دارد. بازی Mario Kart یک بازی در ژانر مسابقه‌ای (Racing) است که توسط کمپانی نینتندو ساخته و به انتشار رسیده است. این نسخه از بازی ماریو کارت در واقع ششمین نسخه این سری بازی محبوب محسوب می‌شود و در عین حال می‌توان گفت لذتبخش‌ترین نسخه نیز هست. در بازی Mario Kart تمامی کاراکترهای متعلق به سری ماریو حضور دارند.

هدف اصلی شما در این بازی آن است که اول از همه به خط پایان برسید؛ اما هر کدام از بازیکن‌ها آیتم‌هایی دارند که می‌توانند از طریق آن‌ها راه شما را سد کنند. بازی Mario Kart Wii دومین بازی پرفروش کنسول Wii و پرفروش‌ترین نسخه ماریو کارت است.

 

8. بازی Wii Fit / Wii Fit Plus

پرطرفدارترین بازی کامپیوتری

جایگاه هشتم فهرست پرطرفدارترین بازی های تاریخ به بازی‌های Wii Fit Plus و Wii Fit تعلق دارد. این عناوین به ویژه اگر جزو طرفداران ورزش در خانه باشید، جزو بهترین بازی‌ها محسوب می‌شوند. در بازی‌های Wii Fit و Wii Fit Plus ورزش و سرگرمی با یکدیگر ترکیب شده‌اند تا برای حفظ سلامت جسمیتان یک مجموعه ایده‌آل داشته باشید. از جمله فعالیت‌های موجود در این بازی‌ها می‌توان به یوگا، ایروبیک و ورزش جهت حفظ تعادل و افزایش قدرت جسمانی اشاره کرد. فروش عناوین Wii Fit Plus و Wii Fit تاکنون سر جمع به 44 میلیون نسخه رسیده است.

 

7. بازی Pokemon Red/Blue/Green/Yellow

پرطرفدارترین بازی های تاریخ

رتبه هفتم فهرست پرطرفدارترین بازی های تاریخ به بازی Pokemon Red/Blue/Green/Yellow تعلق دارد. این بازی که آن را می‌توان جزو بهترین‌های تاریخ گیمینگ نامید، دارای تعدادی از اعتیادآورترین، جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین سرگرمی‌ها در قالب یک بازی ویدیویی است. نکته گفته شده به ویژه در مورد افرادی صدق می‌کند که با پلتفرم گیم بوی (Game Boy) و تجربه پوکمون از آن بزرگ شده‌اند. اگر به پوکمون علاقه‌مند هستید، فرصت خوبی است تا از طریق تهیه گیم بوی این نسخه از آن را تجربه کنید.

 

6. بازی پرطرفدار Super Mario Bros

بازی پرطرفدار / بازی های پرطرفدار تاریخ

در ششمین جایگاه فهرست پرطرفدارترین بازی های تاریخ بازی Super Mario Bros قرار دارد. این نسخه از Super Mario Bros به سال 1985 تعلق دارد و دنباله بازی آرکید Mario Bros در سال 1983 محسوب می‌شود. کمپانی نینتندو بازی Super Mario Bros را در سال 1985 ساخته و به انتشار عمومی رسانید و از آن زمان تاکنون این بازی بیش از 48 میلیون نسخه در جهان فروش داشته است.

از منظر بسیاری از گیمرها بازی Super Mario Bros بهترین بازی ویدیویی تاریخ به حساب می‌آید. نهایتا باید اشاره کرد که این بازی به همراه کنسول NES نقش عمده‌ای در احیای صنعت گیمینگ پس از زوال آن در سال 1983 داشته است.

 

5. بازی پرطرفدار PUBG

پرطرفدارترین بازی کامپیوتری

جایگاه پنجم فهرست پرطرفدارترین بازی های تاریخ به بازی PUBG تعلق دارد. این بازی که تاکنون موفق به فروختن بیش از 50 میلیون نسخه در سراسر جهان شده است، یک موفقیت تمام عیار برای سازندگان خود محسوب می‌شود. بازی PUBG یک بازی در سبک بتل رویال (Battle-royal) است؛ به این معنی که بازیکنان متعددی در آن به یک جزیره فرستاده می‌شوند و باید از طریق پیدا کردن اسلحه به دنبال شکار همدیگر باشند.

در هر کدام از بازی‌ها حداکثر 100 نفر می‌توانند شرکت کنند؛ بنابراین مقیاس بازی گاهی اوقات می‌تواند بسیار گسترده شود. بازی PUBG هنگام منتشر شدن خود بازخوردهای مثبتی از سمت منتقدین دریافت کرد و از آن زمان تاکنون نامزد دریافت جایزه‌های متعددی شده است.

 

4. بازی Wii Sports

بازی پرطرفدار / بازی های پرطرفدار تاریخ

چهارمین عنوانی که در فهرست پرطرفدارترین بازی های تاریخ می‌خواهیم برایتان معرفی کنیم، Wii Sports نام دارد. اگر تمایل دارید هنگام تجربه یک بازی کمی هم فعالیت فیزیکی داشته باشید، بازی Wii Sports گزینه ایده‌آلی برایتان محسوب می‌شود. این بازی که در سال 2006 منتشر شده است به عنوان عضوی از یک مجموعه ارائه شد. همین امر سبب شد Wii Sports تبدیل به اولین عنوانی شود که از سال 1995 به همراه یک کنسول نینتندو عرضه شد. بازی Wii Sports در یک کلام مجموعه‌ای از فعالیت‌های فیزیکی شامل تنیس، بیسبال، بولینگ، گلف و بوکس است.

 

3. بازی پرطرفدار Grand Theft Auto V

پرطرفدارترین بازی کامپیوتری

در جایگاه سوم فهرست پرطرفدارترین بازی های تاریخ بازی GTA V قرار دارد. بازی GTA V از نظر تقسیم‌بندی ژانری احتمالا در طبقه‌بندی اکشن ماجراجویی (Action-adventure)‌ قرار می‌گیرد؛ اما دنیای آن به قدری متفاوت است که بدون شک تجربه‌اش شبیه هیچکدام از عناوینی که تا به حال بازی کرده‌اید نیست. این بازی که در سال 2013 توسط کمپانی راک استار (Rockstar Games) منتشر شد، از منظر محتوایی دنباله‌رو نسخه‌های پیشین خود است.

در این نسخه ماجرای سه تبهکار دنبال می‌شود که در شهر خیالی لوس سانتوس (Los Santos) قصد دارند از دست قانون فرار کنند. بازی GTA V را هم می‌توان از زاویه یک عنوان اول شخص و هم از زاویه یک بازی سوم شخص دنبال کرد. GTA V هنگام انتشار خود بیش از 800 میلیون نسخه در روز اول فروش کرد و در سه روز اول نیز میزان فروش آن از یک میلیارد نسخه فراتر رفت! به سخن دیگر این بازی سریع‌ترین محصول دنیای سرگرمی از منظر فروش محسوب می‌شود.

 

2. بازی Tetris

پرطرفدارترین بازی کامپیوتری

کم کم به اواخر فهرست امروزمان با مضمون پرطرفدارترین بازی های تاریخ نزدیک می‌شویم. در رتبه دوم فهرست امروزمان بازی Tetris قرار دارد. این بازی ساده و در عین حال اعتیاد آور از زمان انتشار خود در سال 1984 بیش از 170 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. بازی تتریس به قدری محبوب است که بر روی هر کنسولی که فکرش را بکنید حداقل یک نسخه از آن پیدا می‌شود.

با این وجود کنسول گیم بوی (Game Boy) که در سال 1989 برای اولین بار عرضه شد را می‌توان اولین پلتفرمی دانست که تتریس را به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی های جهان به همگان معرفی کرد. در سال 2010 اعلام شد که از بازی Tetris حدود 70 میلیون نسخه فیزیکی و 100 میلیون نسخه موبایل به فروش رفته است. همچنین برخی از نشریه‌ها در فهرست 100 بازی برتر خود تتریس را در مقام اول قرار داده‌اند.

 

1. بازی پرطرفدار Minecraft

پرطرفدارترین بازی های تاریخ

نهایتا به اولین جایگاه فهرست پرطرفدارترین بازی های تاریخ رسیدیم و این جایگاه به بازی Minecraft تعلق دارد؛ یک بازی در سبک Sandbox که تاکنون بیش از 176 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. این بازی که در سال 2011 توسط استودیو بازی‌سازی Mojang ساخته شد، ایده اصلی‌اش حول محور اجازه به بازیکن جهت ساخت هر چیزی که دوست دارد با استفاده از بلوک‌ها طراحی شده است. علاوه بر این او قادر است در محیط بازی به اکتشاف، اختراع، جمع‌آوری منابع و مبارزه نیز بپردازد.

بازی Minecraft تاکنون جوایز متعددی را از آن خود کرده است. بازخورد منتقدین نیز نسبت به آن مثبت بوده و به طور کلی یکی از تاثیرگذارترین عناوین تاریخ بازی های ویدیویی شناخته شده است. در اواسط سال 2018 این بازی حدود 91 میلیون بازیکن ثابت به صورت ماهانه داشت و در سال 2019 تبدیل به پرفروش ترین بازی ویدیویی تمام دوران ها شد.

بازی های واقعیت مجازی کامپیوتر \ بازی های واقعیت مجازی برای اندروید \ بازی های واقعیت مجازی ps4

پرطرفدارترین بازی های تاریخ را برای شما فهرست کردیم. نکته حائز اهمیتی که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم، انحصاری نبودن این فهرست و قابل تغییر بودن آن بر اساس معیارهای دیگر است. معیار فهرست مقاله امروزمان بر اساس میزان فروش کل این بازی‌ها بود و بدون شک فهرست‌های دیگری با همین مضمون هستند که با در نظر گرفتن معیارهای دیگر همانند تعداد بازیکنان آنلاین، ورزش‌های الکترونیک و … عناوین قابل ستایش دیگری همانند World of Warcraft، بازی League of Legends، بازی Apex Legends و… را در فهرست پرطرفدارترین بازی های تاریخ خود قرار داده‌اند. در هر صورت امیدواریم از خواندن مقاله‌مان لذت برده و نسبت به تجربه بازی‌های گفته شده ترغیب شوید. نظر شما در این رابطه چیست؟ نظرات خود را از قسمت پایین و از بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402