بهترین شخصیت های منفی سینما ؛ از جوکر تا مالفیسنت

شخصیت های شرور هالیوود / بهترین شخصیت های منفی سینما
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بهترین شخصیت های منفی سینما همانند شخصیت‌های مثبت، و گاهی حتی بیش از آنها، طرفدار دارند. برخی مواقع شخصیت‌های شرور چنان به یادماندنی هستند که اغلب مردم یک بازیگر را با آن نقش می‌شناسند. در این مقاله با 25 نفر از برترین شخصیت‌های منفی آشنا می‌شویم.

بی‌راه نیست اگر بگوییم بدون وجود شخصیت‌های شرور، دنیای سینما جذابیت چندانی ندارد. این شخصیت‌های منفی هستند که در بهترین فیلم‌های تاریخ سینما، دیگران را به چالش کشیده‌اند و اتفاقاتی را رقم زده‌اند که بدون وجود آن‌ها، هرگز رخ نمی‌داد. اگر این شخصیت‌ها نبودند، ابرقهرمان‌ها و شخصیت‌های مثبت نیز هرگز به وجود نمی‌آمدند و شاید حتی جهان سینما به اندازه امروز پرطرفدار نبود. در این مقاله از پلازا فهرستی از بهترین شخصیت‌های شرور و بازیگرانی که جلوی دوربین به آن‌ها جان بخشیدند را معرفی می‌کنیم. برخی از این شخصیت‌ها مانند جوکر توسط بازیگران متعددی به روی پرده سینما ظاهر شده‌اند اما ما سعی کردیم بازیگرانی که به‌یادماندنی‌ترین ایفای نقش را داشتند، انتخاب کنیم. اگر دوست دارید به منفی‌ترین شخصیت‌های انیمه آشنا شوید نیز می‌توانید نگاهی به این فهرست داشته باشید.

در ادامه ویدیو «ده تا از بهترین کاراکترهای شرور دهه» را مشاهده خواهید کرد.

فهرست مطالب:

5. نورمن بیتس با بازی آنتونی پرکینز
13. جان دوو با بازی کوین اسپیسی
14. کومودوس با بازی واکین فینیکس از شخصیت های منفی سینما در فیلم های تاریخی

محبوب ترین شخصیت های منفی سینما

در ادامه به معرفی بهترین شخصیت های منفی سینما در طول تاریخ می‌پردازیم و با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم. به نظر شما برترین شخصیت شرور تاریخ سینمایی کدام است؟

1. جوکر با بازی هیث لجر

بهترین شخصیت های منفی تاریخ سینما

شاید یکی از بزرگترین و بهترین شخصیت های منفی تاریخ سینما ، نقش جوکر قهرمان اصلی فیلم سینمایی The Dark Knight است که توسط هیث لجر (Heath Ledger)، بازیگر بسیار محبوب و حرفه‌ای استرالیایی در سال 2008 بازی شد. در این نقش از محبوب ترین شخصیت های منفی هالیوود او مردی را نشان می‌دهد که برای رسیدن به اهداف خود هر کاری را انجام می‌دهد. هیث لجر برای اینکه بتواند نقش جوکر را اینگونه جاودانه بازی کند که سبب کسب جایزه اسکار برای او نیز شد، هفته‌ها در یک اتاق هتل در لندن خود را حبس کرد. او به بررسی تک‌تک طنزهایی که جوکر قرار بود در آن ظاهر شود پرداخت و صداهای مختلفی را تمرین کرد تا سبک و صدای خنده شخصیت خاص خود را پیدا کند. جوکر از بهترین شخصیت های منفی دی سی محسوب می‌شود. برای خواندن بیوگرافی هیث لجر به این مقاله مراجعه کنید.

2. دکتر هانیبال لکتر با بازی آنتونی هاپکینز

منفورترین شخصیت های سینما

دکتر هانیبال لکتر یکی از پرطرفدارترین شخصیت های شرور هالیوود محسوب می‌شود که توسط توماس هریس (Thomas Harris)، نویسنده آمریکایی، ساخته و پرداخته شده است. لکتر یک قاتل سریالی است که قربانیانش را می‌خورد و در واقع آدم خوار است! قبل از اینکه دکتر لکتر گیر بیفتد، او به عنوان یک روانپزشک محترم کار می‌کرد و بعد از اینکه دستگیر شد، به ماموران اف بی آی برای دستگیری قاتلان سریالی دیگر مشورت می‌داد. آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins)، بازیگر با استعداد، به خوبی این نقش را در فیلم‌هایی چون سکوت بره‌ها (1991) و هانیبال (2001) ایفا کرده است.

3. لوکی با بازی تام هیدلستون

شخصیت های منفی سینمای جهان

همچنین بخوانید :

لوکی یکی از معروف‌ترین و بهترین شخصیت های منفی سینما که کمیک‌های مارول آمده است. این شخصیت در واقع برادرخوانده و دشمن اصلی شخصیت ثور محسوب می‌شود. تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در جهان سینمایی مارول این شخصیت را در آثار مختلفی چون Thor محصول سال 2011، The Avengers محصول سال 2012، Thor: The Dark World محصول سال 2013، Thor: Ragnarok محصول سال 2017، Avengers: Infinity War محصول سال 2018، Avengers: Endgame محصول سال 2019 و سریال جدید Loki ایفا کرده است. با توجه به اینکه شخصیت لوکی را در سریال لوکی نیز داریم، می‌توانیم او را یکی از بهترین شخصیت های منفی سریال ها نیز بدانیم.

4. تانوس با بازی جاش برولین و دامیون پویتیر

شرورترین شخصیت های تاریخ سینما

تانوس یکی دیگر از منفورترین شخصیت های تاریخ سینما و مارول محسوب می‌شود که توسط جیم استارلین (Jim Starlin) خلق شده است. این شخصیت شرور تاریخ سینمایی یکی از قوی‌ترین کاراکترهای جهان مارول به حساب می‌آید که با قهرمان‌های زیادی مانند انتقام‌جویان، نگهبانان کهکشان و چهار شگفت‌انگیز جنگیده است. در جهان سینمایی مارول شخصیت تانوس را برای اولین بار دامیون پویتیر (Damion Poitier) در فیلم The Avengers محصول سال 2012 ایفا کرد و سپس جاش برولین (Josh Brolin) ایفای نقش آن را در آثاری چون Guardians of the Galaxy محصول سال 2014، Avengers: Age of Ultron محصول سال 2015، Avengers: Infinity War محصول سال 2018 و Avengers: Endgame محصول سال 2019 بر عهده گرفت. در مقاله آشنایی با تانوس؛ آیا ابرشرور قدرتمند مارول ناجی زمین است؟ بیشتر با این به یادماندنی ترین شخصیت منفی سینما و مارول آشنا می‌شوید.

5. نورمن بیتس با بازی آنتونی پرکینز

شخصیت های منفی هالیوودی

نورمن بیتس نیز در فهرست منفورترین شخصیت های تاریخ سینما قرار می‌گیرد. این شخصیت توسط نویسنده آمریکایی، رابرت بلاک (Robert Bloch) خلق شده است. این کاراکتر از نوعی بیماری دو شخصیتی رنج می‌برد که خصوصا بعد از مرگ مادرش، نورما بیتس درگیر آن شده است. این نقش از شخصیت های منفور سینمایی را آنتونی پرکینز (Anthony Perkins) در فیلم روانی (1960) به کارگردانی آلفرد هیچکاک (Alfred Hitchcock) ایفا کرده است.

6. دارث ویدر با بازی دیوید پراوز از بهترین شخصیت های منفی سینما

محبوب ترین شخصیت های منفی

دارث ویدر نیز یکی از شرورترین شخصیت های معروف منفی فیلم های خارجی است که در سری فیلم‌های جنگ ستارگان شاهد حضورش بوده‌ایم. این شخصیت در فرهنگ عامه تبدیل به یکی از به یادمادنی‌ترین و محبوبترین شخصیت های منفی سینما شده و همواره در چنین لیست‌هایی قرار می‌گیرد. دارث ویدر در واقع یک برده در سیاره تاتویین بود و با نام آناکین اسکای‌واکر عضو محفل جدای بود و چندین سال آموزش دید. این نقش که می‌تواند عنوان بهترین شخصیت شرور تاریخ سینمایی را بگیرد، توسط افراد مختلف ایفا شده است. در سه گانه اصلی جنگ ستارگان، نقش دارث ویدر را دیوید پراوز (David Prowse) ایفا کرد و صدای او نیز کار جیمز ارل جونز (James Earl Jones) بود.

7. جان فیتزجرالد با بازی تام هاردی

محبوب ترین شخصیت های منفی زن سینما

تام هاردی (Tom Hardy) یکی دیگر از بازیگران نقش منفی هالیوود است که کار فوق‌العاده‌ای را با بازی در نقش جان فیتزجرالد شرور در فیلم The Revenant خلق کرد. بسیاری از افراد و منتقدین بر این باورند که بازیگری درخشان او در این فیلم، دلیل اصلی موفقیت این اثر است. سبک این فیلم حماسی و بسیار مهیج بوده که در سال 2015 در ایالات متحده آمریکا تولید شد. داستان فیلم درباره 42 شکارچی سفید پوست است که مورد حمله سرخپوست‌ها قرار می‌گیرند و تام هاردی (فیتزجرالد) نیز یکی از سرخپوست‌های شرور و شیاد است که تصمیم می‌گیرد یکی از شخصیت‌های فیلم (گلاس) را به قتل برساند. این کاراکتر نیز از محبوب ترین شخصیت های شرور هالیوود محسوب می‌شود. همچنین برای آشنایی با فیلم‌ها و سریال‌های تام هاردی می‌توانید از این مقاله دیدن کنید.

8. زورگ با بازی گری اولدمن

شخصیت های منفی فیلم های خارجی

وقتی صحبت از شرارت می‌شود، گری اولدمن (Gary Oldman) قطعا یکی از بهترین‌ شخصیت های منفی سینما است. این بازیگر می‌داند که چگونه آدم‌های بد را بطور کامل خلق و بازی کند؛ اما نقش وی به عنوان ژان باپتیست امانوئل زورگ در فیلم The Fifth Element یکی از به‌یادماندنی‌ترین و عالی‌ترین اجراهای او است و از محبوبترین نقش های منفور سینما محسوب می‌شود. گری اولدمن در سال 1997 در این فیلم با کارگردانی لوک بسون نقش‌آفرینی کرد. شخصیت او در این فیلم، زورگ، علاوه بر اینکه دارای کارخانه است، در بازار سیاه نیز فعالیت دارد و قصد دارد تا هرج‌و‌مرجی که به خاطر موجودات بیگانه به وجود آمده را از بین ببرد. او گفته است که برای خلق این شخصیت شرور تاریخ سینمایی، شخصیت‌های مختلفی همچون باگز بانی، راس پرو و کاندیدای سابق ریاست جمهوری را با یکدیگر ترکیب کرده است.

9. لرد ولدمورت با بازی رالف فاینز

منفی ترین شخصیت های تاریخ سینما

رالف فاینز (Ralph Fiennes) در تعدادی از فیلم‌های قابل توجه حضور داشته که بیشتر شخصیت‌های منفی آن فیلم‌ها را بازی کرده است؛ اما محبوبیت و معروفیت او به عنوان یکی از بهترین شخصیت های منفی سینما قطعا در فیلم هری پاتر در نقش لرد ولدمورت شرور است که بی‌شک شایسته توجه‌ای ویژه است. این شخصیت از محبوب ترین نقش های شرور تاریخ سینما توسط جی.کی. رولینگ، نویسنده هری پاتر خلق شد که درواقع یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم بوده و او را به عنوان بزرگ‌ترین جادوگر سیاه می‌شناسند. ولدمورت در این فیلم نقش جادوگری است که ترس را در جامعه ایجاد کرده و با هری پاتر می‌جنگد. با اینکه شخصیت شروری است، بسیاری از طرفداران فیلم هری پاتر او را به عنوان یکی از بهترین شخصیت‌های فیلم و یکی از منفور ترین شخصیت های تاریخ سینما می‌دانند و می‌توان گفت شخصیت هری پاتر بدون ولدمورت کامل نبود.

10. کروئلا دویل با بازی گلن کلوز

شخصیت های منفی سینما

گلن کلوز (Glenn Close) در سن 35 سالگی وارد این حرفه شد و اولین فیلمش را بازی کرد. با این حال، این مانعی برای ارائه یک نمایش فوق‌العاده به عنوان کروئلا دویل در فیلم 101 سگ خالدار نشد که او را در فهرست بهترین شخصیت های شرور هالیوود قرار داده است. گلن کلوز در این فیلم نقش یک طراح شرور را ایفا می‌کند که توله سگ‌ها را می‌دزدد و از  پوست آن‌ها، خزهای عجیب و غریب تولید می‌کند و عده‌ای نیز به دنبال گرفتن انتقام از او هستند. کروئلا دویل قطعا یکی از محبوبترین شخصیت های منفی زن محسوب می‌شود.

11. مالفیسنت با بازی آنجلینا جولی یکی از زیباترین شخصیت های شرور هالیوود

بهترین شخصیت های منفی تاریخ سینما

مالفیسنت یکی از محبوب ترین شخصیت های منفی زن سینما در سری فیلم‌هایی به همین نام است که آنجلینا جولی (Angelina Jolie)، بازیگر محبوب و بسیار مشهور آمریکایی نقشش را ایفا کرده است. مالفیسنت شخصیت افسانه‌ای شروری است که زیبای خفته را در دوران کودکی می‌دزدد و بزرگ می‌کند. وی همچنین دارای پری و جن و موجودات عجیبی در کنار خود است. البته گفتنی است که این شخصیت شرور در واقع دارای قلبی پاک و مهربان است و در طول فیلم به زیبای خفته کمک کرده و از او مراقبت می‌کند. اکثر داوران در مورد فیلم فانتزی Maleficent موافق هستند که آنجلینا جولی در به تصویر کشیدن جادوگر شیطانی، کار درخشانی را انجام داده است. برای دانلود فیلم مالیفیسنت 2 می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

12. ملکه قلب ها با بازی هلنا بونهام کارتر از شخصیت های منفی سینما در فیلم های تیم برتون

منفورترین شخصیت های سینما

هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter) در به تصویر کشیدن شخصیت‌های تاریک و شرور بسیار خوب است و به همین دلیل در فهرست بهترین شخصیت های منفی هالیوودی قرار دارد. یکی از مهمترین نقش‌های او نقش ملکه قلب‌ها (The Queen of Hearts) است که ملکه‌ای شرور را در فیلم آلیس در سرزمین عجایب ساخته تیم برتون در سال 2010 به زیبایی به تصویر می‌کشد و از شخصیت های منفی محبوب محسوب می‌شود. هلنا کارتر که درواقع همسر کارگردان این فیلم است، نقش ملکه‌ای را بازی می‌کند که برعلیه خواهرش ملکه سفید شورش کرده است. در این میان او با آلیس وارد جنگ می‌شود و به زیبایی نقش ملکه شرور را ایفا می‌کند.

13. جان دوو با بازی کوین اسپیسی

شخصیت های منفی سینمای جهان

کوین اسپیسی (Kevin Spacey) یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازیگران هالیوود است. استعداد بازیگری او هیچ محدودیتی ندارد و به نظر می‌رسد هیچ نقشی برای او خیلی بزرگ نیست. بازی ماهرانه او در نقش قاتلی سریالی به نام جان دوو در فیلم «هفت» شایسته تقدیر ویژه و قرارگیری در فهرست بهترین شخصیت های منفی سینما است. او در این نقش از فهرست محبوبترین قهرمان شرور سینمای تاریخ، قتل‌های خود را طبق 7 گناه کبیره برنامه‌ریزی کرده که شامل شکم‌پرستی، طمع، تنبلی، خشم، غرور، شهوت و حسادت می‌شوند. همچنین او معتقد است که سیاهی در ذات همه انسان‌ها است؛ بنابراین همه گناهکار و محکومند.

14. کومودوس با بازی واکین فینیکس از شخصیت های منفی سینما در فیلم های تاریخی

شرورترین شخصیت های تاریخ سینما

نقش امپراطور شرور کومودوس در گلادیاتور، باعث شده است که واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) به یکی از بهترین شخصیت های منفی سینما تبدیل شود. این بازیگر بااستعداد، در به تصویر کشیدن عذاب عاطفی امپراتور بسیار درخشان عمل کرده است. او باعث می‌شود مخاطب به معنای واقعی کلمه از شخصیت او متنفر شود. او همچنین در این نقش شرورانه به دلیل جاه طلبی و رسیدن به تخت پادشاهی، پدر خود را به قتل می‌رساند. در این فیلم واکین فینیکس نقشی پرتنش، پرتحرک و بسیار وحشیانه را ایفا کرد که می‌تواند عنوان بهترین شخصیت شرور تاریخ سینمایی را بگیرد. برای خواندن بیوگرافی واکین فینیکس می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

15. استنسفیلد با بازی گری الدمن از منفورترین شخصیت های تاریخ سینما

شخصیت های منفی هالیوودی

گری الدمن یکی از بهترین بازیگران نقش منفی هالیوود است. گرچه وی در ایفای هرگونه نقشی بسیار مستعد است، اما اگر در فیلمی نقش منفی را داشته باشد می‌توانید مطمئن باشید با یکی از برترین فیلم‌های تاریخ و بهترین شخصیت های منفی سینما روبرو خواهید شد.

استنسفیلد در فیلم لئون حرفه‌ای را می‌توانیم یکی از منفورترین شخصیت های تاریخ سینما بدانیم. شخصیت او مورمورکننده است. وی درحال انجام اعمال شیطانی بسیار خوشحال است و این کمک می‌کند استنسفیلد بدیل به یک تبهکار بسیار منحصربه فرد شود.

16. بیل قصاب با بازی دنیل دی لوئیس

محبوب ترین شخصیت های منفی

بیل قصاب به عنوان یکی از شخصیت های شرور هالیوود در فیلم دار و دسته‌های نیویورکی، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. ترکیب هوش، توانایی و فلسفه سبب می‌شود این شخصیت به یادماندنی و یکی از منفورترین شخصیت های تاریخ سینما لقب گیرد. او منشور اخلاقی و جنبه محترمانه‌ای دارد که سبب می‌شود اعمال پلید او حساب‌شده‌تر به نظر آید و سنگین‌تر باشند. دنیل دی لوئیس در ایفای نقش بیل، به عنوان شخصیتی کاریزماتیک بسیار عالی عمل کرده و این شخصیت را تبدیل به یکی از برترین وشرور ترین شخصیت های سینما کرده است.

17. آنتون چیگور با بازی خاویر باردم

شخصیت های منفی فیلم های خارجی

اجازه بدهید معرفی منفورترین شخصیت های سینما را با آنتون چیگور (Anton Chigurh) در فیلم جایی برای پیرمردها نیست (No Country For Old Men) ادامه بدهیم. خاویر باردم (Javier Bardem) برای ایفای نقش این عنوان از بهترین شخصیت های منفی تاریخ سینما اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد. او یک قاتل خونسرد و بی‌وجدان است که به راحتی آب خوردن آدم می‌کشد. بیایید صادق باشیم، چطور می‌توان قاتلی که برای تصمیم گرفتن درباره سرنوشت قربانیانش از شیر یا خط استفاده می‌کند را یکی از منفی ترین شخصیت های تاریخ سینما ندانیم؟

18. آمون گوت با بازی رالف فاینز

منفی ترین شخصیت های تاریخ سینما

رالف فاینز بازیگر توانمندی است که برخی از بهترین شخصیت های منفی هالیوودی را تا همیشه در ذهن ما جاودان کرده. فیلم فهرست شیندلر را نیز احتمالا می‌شناسید. این اثر یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما است. آمون گوت (Amon Goeth)‌ نیز یکی از فرماندهان ارتش نازی مستقر در یک اردوگاه کار اجباری است که شخصیتش در این فیلم، بر اساس واقعیت ساخته شده. او در فهرست 50 شخصیت منفی برتر تاریخ که توسط انجمن ملی فیلم آمریکا گردآوری شده نیز جای دارد. رالف فاینز برای ایفای این نقش جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد.

19. تی-800 با بازی آرنولد شوارتزنگر

شخصیت های منفی سینما

فرنچایز ترمیناتور یا نابودگر (Terminator) نقش مهمی در تبدیل آرتولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) به یکی از ستاره‌های درخشان سینما داشت. شوارتزنگر نیز با ایفای نقش T-800 فناناپذیر و با آن دیالوگ معروف «من برمی‌گردم» توانست استعداد خودش را به تمام جهان ثابت کند. شوارتزنگر به همراه جیمز کامرون (James Cameron) که کارگردان فیلم ترمیناتور بود، شخصیت شروری را خلق کردند که دوست داریم ساعت‌ها به تماشایش بنشینیم.

20. آقای پاتر با بازی لیونل باریمور

بهترین شخصیت های منفی تاریخ سینما

اجازه بدهید به سال‌ها پیش سفر کنیم و با یکی از قدیمی‌ترین شخصیت های منفی سینمای جهان آشنا شویم. آقای پاتر که توسط لیونل باریمور (Lionel Barrymore) بی‌نظیر در سال 1946 در فیلم زندگی شگفت‌انگیز (It’s a Wonderful Life) به روی پرده سینما آمد، مانند بسیاری از دیگر شخصیت‌های منفی این فهرست، قدرت‌های فراطبیعی نداشت و کارهای خارق‌العاده انجام نمی‌داد. او یک مرد پولدار بود که در شهری کوچک زندگی می‌کرد و تمام تلاشش را می‌کرد که اجازه ندهد مردم این شهر به استقلال مالی برسند. او می‌خواست همه به او بدهکار باشند و خودش کم‌کم تمام شهر را تصاحب کند. گاهی اوقات این آدم‌های حریص و طمع‌کار از شرورهایی با قدرت‌های فراطبیعی نیز خطرناک‌تر هستند. شما اینطور فکر نمی‌کنید؟

21. جادوگر خبیث غرب با بازی مارگارت همیلتون

منفورترین شخصیت های سینما

صحبت از شرورترین شخصیت های تاریخ سینما شد و یاد جادوگر خبیث غرب افتادیم. این شخصیت منفی در فیلم جادوگر شهر از (The Wizard of Oz) محصول 1939 ظاهر شد و نقش او را مارگارت همیلتون (Margaret Hamilton) ایفا کرد. جادوگر خبیث غرب یکی از شخصیت های منفی فیلم های خارجی است که وقتی دوروتی به شهر از می‌رود، او و سگش را حسابی اذیت می‌کند. این جادوگر که با سیمای سبزرنگش در ذهن ما جا خوش کرده، دهه‌هاست که یکی از بهترین شخصیت‌های منفی سینما باقی مانده.

22. تایلر دردن با بازی برد پیت

شرورترین شخصیت های تاریخ سینما

بدون شک تایلر دردن (Tyler Durden) با بازی برد پیت (Brad Pitt) یکی از محبوب ترین شخصیت های منفی سینما است. برد پیت در فیلم باشگاه مشت زنی (Fight Club) نقش این شخصیت منفی و خرابکار را ایفا می‌کند که یک گروه افراطی راه می‌اندازد و به باور خودش، قصد دارد کاپیتالیسم را نابود کند. اما تنها کاری که او موفق می‌شود به خوبی انجام بدهد، تبدیل شدن به یکی از بهترین شخصیت‌های منفی سینما است.

23. میسی آرمیتاژ با بازی کاترین کینر

شخصیت های منفی هالیوودی

فیلم برو بیرون (Get Out) محصول سال 2017 است و در آن کاترین کینر (Catherine Keener) را در نقش یکی از محبوب ترین شخصیت های منفی زن سینما یعنی میسی آرمیتاژ دیدیم. چه کسی فکرش را می‌کرد چای خوردن می‌تواند تا این حد استرس‌زا و ترسناک باشد؟ این داستان گویی جردن پیل (Jordan Peele) کارگردان این فیلم و همچنین نقش آفرینی کینر است که یکی از بهترین شخصیت‌های منفور سال‌های اخیر را به سینما هدیه داده است.

24. الکس با بازی مالکوم مک‌داول

محبوب ترین شخصیت های منفی

همیشه شخصین‌های شروری هستند که هر کاری هم بکنیم، نمی‌توانیم دوستشان نداشته باشیم. الکس در فیلم پرتقال کوکی (A Clockwork Orange)‌ با بازی مالکوم مک‌داول (Malcolm McDowell) نیز درست یکی از همین شخصیت‌هاست. الکس یک جنایتکار روانی است که از قتل، دزدی و تجاوز به انسان‌های بی‌گناه لذت می‌برد. او خودش می‌داند که کارهایش درست نیست، اما این مسئله باعث نمی‌شود که او از انجام این کارها سر باز بزند.

25. گالوم با صدای اندی سرکیس

شخصیت های منفی فیلم های خارجی

فهرستمان را با یکی از شخصیت‌های شرور اما دوست‌داشتنی دنیای سینما ادامه می‌دهیم. گالوم (Gollum) یکی از آن شخصیت‌هایی است که در آن واحد می‌توان هم از او متنفر بود و هم برایش دل سوزاند. گالوم هابیتی در فیلم‌های ارباب حلقه‌ها است که به خاطر وسوسه‌های حلقه یگانه به ظاهر اسفناکی افتاده. این شخصیت را به وسیله تکنولوژی‌های کامپیوتری ساخته‌اند اما حرکات و صداپیشگی آن برعهده اندی سرکیس (Andy Serkis) بوده است.

کلام آخر

در این مقاله تلاش شد تا 25 مورد از بهترین شخصیت های منفی سینما را که بازیگران به زیبایی به تصویر کشیده‌اند برایتان معرفی کنیم. شما نیز می‌توانید دیگر نقش های منفور سینما که شما را تحت تاثیر قرار داده‌ند برای ما در قسمت نظرات بنویسید. به نظر شما محبوبترین شخصیت شرور تاریخ سینمایی کدام است؟ آیا با شخصیت های منفی زن ایرانی و بازیگران مرد ایرانی ایفاگر نقش‌های منفی، آشنایی دارید؟ همچنین خوشحال می‌شویم نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
ایمان
.
09 دی 1402، 20:18
پاسخ
0
0
دارکساید‌ و جنرال زاد و بلک آدام هم می‌توانستید قرار بدید
avatar
سبحان
.
11 آذر 1399، 16:01
پاسخ
1
6
پس دارث ویدر کوووو؟؟؟؟؟
avatar
Joker
.
08 بهمن 1401، 18:27
پاسخ
1
2
@سبحان
با اینکه ازش زیاد خوشم نمیاد ولی باهات موافقم... جاش خیلی خالی بید... :/
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402