بهترین سایت ها و برنامه های ساخت گیف (Gif) + لینک دانلود

برنامه ساخت گیف
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ساخت گیف از ویدئوها یا تصاویر مختلف برای بسیاری از ما جالب و سرگرم‌کننده است. در این مقاله بهترین وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را در این زمینه به شما معرفی می‌کنیم.

بسیاری از ما در مواقعی قصد داریم از ویدئویی خاص یا مجموعه تصاویری که در نظر داریم یک گیف جالب بسازیم، آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذاریم و لحظات شادی را با آن‌ها سپری کنیم. سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی در این زمینه برای کاربران طراحی شده تا علاوه بر ساختن گیف، بتوانند آنچه که می‌خواهند مثل متن یا استیکر‌های مختلف را به آن اضافه کرده و با دوستان به اشتراک بگذارند. با ما باشید تا بهترین سایت‌ها و برنامه‌های ساخت گیف را بررسی کنیم.

اپلیکیشن ساخت گیف

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • بهترین سایت های گیف‌ ساز
    • وبسایت ساخت گیف GIFS.com
    • وبسایت ساخت گیف GIF Maker by Giphy
    •  برنامه تحت وب گیف ساز And then i was like
    • نرم افزار آنلاین ساخت گیف Screen To Gif
    • نرم افزار آنلاین گیف ساز RecordIT
    • وبسایت ساخت گیف Ezgif.com
  • بهترین برنامه های ساخت گیف
    • برنامه ساخت گیف GIF Toaster
    • نرم افزار ساخت گیف Giphy Cam
    • برنامه گیف ساز GIF Me
    • برنامه گیف ساز Video to GIF – GIF Maker

 


بهترین سایت های گیف‌ ساز


در این قسمت به معرفی بهترین سایت های ساخت گیف پرداخته‌ایم.

 

وبسایت ساخت گیف GIFS.com

گیف ساز

همچنین بخوانید :

برای شروع، وب‌سایت GIFs.com را برای ساخت گیف معرفی می‌کنیم. این سایت با طراحی مرتب و مفید خود، ساخت گیف را برای ما بسیار آسان کرده است. کافی است آدرس لینک حاوی ویدئوی مورد نظر خود را که قصد دارید بعنوان اساس ساخت گیف مورد استفاده قرار بگیرد، وارد سایت کرده و گیف را دریافت کنید. این وب‌سایت از لینک‌های یوتیوب و اینستاگرام پشتیبانی می‌کند. بعلاوه کاربران می‌توانند هر ویدئوی دیگری را که خود مدنظر دارند برای ساخت گیف در این سایت آپلود کنند.

برای استفاده از این سایت بعد از انتخاب ویدئوی مورد نظر خود، وارد یک ویرایشگر ساده می‌شوید. با استفاده از تایم‌لاینی که در اختیار شما قرار می‌گیرد قالب‌هایی را که دوست دارید ویدئوی شما با آن‌ها تبدیل به گیف شود را انتخاب می‌کنید و سپس در صورتی که بخواهید کپشن، استیکر یا افکت‌های دلخواه خود را به گیف اضافه می‌کنید. بعد از این گیف شما آماده است و می‌توانید آن را با دنیا به اشتراک بگذارید.

 

وبسایت ساخت گیف GIF Maker by Giphy

برنامه ساخت گیف

از آنجا که کتابخانه Giphy دارای منابع نامحدود است، این سایت مدت‌هاست که بطور پیش‌فرض بعنوان جستجوگر گیف شناخته می‌شود. در عین سادگی در استفاده، این امکان را به شما می‌دهد تا  گیف‌هایی را بسازید و همزمان آن‌ها را به اشتراک بگذارید. فقط باید ویدئویی را که قصد دارید از آن گیف درست کنید در سایت قرار دهید. می‌توانید قسمت خاصی از آن را برای ساختن گیف انتخاب کنید و همچنین کپشن مورد نظر خود را به آن اضافه کنید.

فرایند ساختن گیف در این سایت خیلی طول نمی‌کشد و گیف‌ها بلافاصله بعد از آماده شدن بارگذاری می‌شوند. بعد از آن می‌توانید آن‌ها را دانلود و ذخیره کنید یا با دوستانتان به اشتراک بگذارید. بعلاوه، می‌توانید مجموعه‌ای از تصاویر را در کنار هم تبدیل به گیف کنید و یا هریک از گیف‌های موجود در سایت را آنطور که می‌خواهید ویرایش کنید. در مجموع می‌توان گفت این وب‌سایت از ابزارهای قدرتمند ساخت گیف برای علاقه‌مندان است و ارزش امتحان کردن را برای یک بار هم که شده دارد.

 

 برنامه تحت وب گیف ساز And then i was like

گیف ساز آنلاین

همچنین بخوانید :

اگر از ویدئوهای موجود بخواهید گیف بسازید، دو وب‌سایتی که بالاتر به آن اشاره کردیم در این زمینه عالی عمل می‌کنند. اما اگر قصد تولید محتوای اصلی گیف را داشته باشید، وب‌سایت And then i was like همان ابزاری است که به آن احتیاج دارید. این سایت وبکم کامپیوتر شما را تبدیل به گیف‌سازی می‌کند که راحتتر از آن را برای استفاده نخواهید یافت. کافی است عبارت I want to make a GIF را در قسمت بالای صفحه وب‌سایت انتخاب کرده و وبکم را روشن کنید. سپس، هریک از ویدئوهایی را که ضبط کرده و مایلید با آن گیف بسازید انتخاب کنید تا ساخت گیف انجام شود. گیف دلخواه شما آماده است. می‌توانید آن را دانلود و ذخیره کنید و یا براحتی با هرکس که می‌خواهید به اشتراک بگذارید.

 

نرم افزار آنلاین ساخت گیف Screen To Gif

گیف ساز ویندوز

با استفاده از وب‌سایت Screen To Gif می‌توانید بخشی از صفحه نمایش کامپیوتر خود را انتخاب کرده و شروع به ضبط فیلم کنید. با شروع به کار، گزینه‌هایی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. گزینه اول ریکورد است که با استفاده از آن، همه آنچه در قسمت تعیین شده از صفحه کامپیوتر اتفاق می‌افتد ضبط می‌شود. گزینه دوم وبکم است و با استفاده از آن فیلم‌هایی که با دوربین کامپیوترتان گرفته‌اید، قابلیت تبدیل شدن به گیف را دارند.

برای شروع، روی Recorder کلیک کنید. با این کار فریمی مقابل‌تان ظاهر می‌شود که با تغییر اندازه آن، ناحیه مورد نظرتان از صفحه را می‌توانید تعیین کنید. با جابه‌جایی آن نیز قسمت مورد نظر خود را تعیین کنید. می‌توانید فریم را روی ویدئویی قرار دهید که قصد دارید از آن گیف بسازید. با زدن دکمه Record، ضبط شروع شده و هر وقت که احساس کردید کافی است با زدن دکمه Stop ویدئوی شما برای ساخت گیف آماده است. از این لحظه به بعد می‌توانید قسمت‌هایی از آن را حذف کرده یا کپشنی را که می‌خواهید به آن اضافه کنید.

 

نرم افزار آنلاین گیف ساز RecordIT

نرم افزار گیف ساز

اگر حتی بدنبال ابزاری ساده‌تر برای ضبط بخشی از صفحه نمایش کامپیوتر خود هستید، RecordIT همان چیزی است که مناسب شماست. این ابزار در نوار منو فعال می‌شود و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید از آن استفاده کنید. بعد از نصب نرم‌افزار، روی دکمه Record کلیک کرده و ناحیه مورد نظر از صفحه را برای ضبط تعیین کنید. بعد از پایان ضبط فیلم، با کلیک بر روی پیامی که ظاهر می‌شود نتیجه را بصورت آنلاین می‌توانید ببینید. از این لحظه می‌توانید گیفی را که ساخته‌اید دانلود کرده و یا آن را به اشتراک بگذارید.

 

وبسایت ساخت گیف Ezgif.com

سایت ساخت گیف

تا به اینجا ابزارهایی معرفی شدند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از ویدئوی مورد نظر خود گیف بسازید. اما اگر قصد داشتید از مجموعه‌ای از تصاویر گیف درست کنید، Ezgif.com بطور خاص برای این کار طراحی شده است. در این وب‌سایت می‌توانید بیش از 2000 فایل تصویر آپلود کنید تا گیف دلخواهتان را برای شما بسازد. نکته اینجاست که روی هم رفته حجم تصاویر نباید بیش از 100 مگابایت باشد. سرعت گیف و ترتیب فریم‌ها را آنطور که می‌خواهید می‌توانید تغییر دهید و علاوه بر این، امکان تنظیم زمان تأخیر برای فریم‌ها نیز وجود دارد. اگر در کار کردن با این سایت مشکل داشتید، مجموعه‌ای بزرگ از پرسش‌های متداول و پاسخ آن‌ها برای کمک به شما گردآوری شده‌اند. روی هم رفته می‌توان گفت Ezgif.com بهترین سایت برای ساخت گیف بر اساس تصاویر است.

 


بهترین برنامه های ساخت گیف


در ادامه به معرفی بهترین برنامه های گیف ساز می‌پردازیم.

 

برنامه ساخت گیف GIF Toaster

اپلیکیش ساخت گیف

اگر ویدئویی دارید که می‌خواهید از آن برای ساخت گیف استفاده کنید و یا مجموعه‌ای از تصاویر در موبایلتان ذخیره کرده‌اید که دوست دارید آن‌ها را تبدیل به گیف کنید، GIF Toaster می‌تواند به شما کمک کند. این اپلیکیشن رایگان شما را قادر می‌سازد تا تنها با چند لمس ساده در گوشی موبایلتان گیف‌هایی را که دوست دارید بسازید. این اپلیکیشن امکان برش تصاویر را دارد و می‌توانید در انتخاب تصاویر دلخواهتان برای ساخت گیف، تصاویری را که مورد نظرتان است کراپ کنید. به یاد داشته باشید مثل همه اپلیکیشن‌های دیگر، برای استفاده از این برنامه بایستی اجازه دسترسی برنامه را به تصاویر موجود در موبایلتان بدهید.

دانلود برنامه GIF Toaster برای اندروید و iOS

 

نرم افزار ساخت گیف Giphy Cam

دانلود برنامه گیف ساز اندروید

اگر خلاقیت برایتان مهم است، Giphy Cam می‌تواند یک گیف معمولی و کسل‌کننده را تبدیل به یک اثر هنری کند. برای استفاده از آن کافی است ویدئویی را که ضبط کرده‌اید با اضافه کردن فیلترها و افکت‌هایی که در نظر دارید وارد برنامه کرده و با دریافت گیف دلخواهتان آن را به سادگی با هر کسی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه Giphy Cam برای اندروید و iOS

 

برنامه گیف ساز GIF Me

بهترین برنامه ساخت گیف

این برنامه ساده که کار با آن نیز بسیار راحت است، هم برای کاربران اندروید و هم کاربران iOS قابل نصب و استفاده است. می‌توانید از ویدئو یا مجموعه تصاویر به دلخواه برای ساخت گیف در آن استفاده کنید. از جمله ابزارهایی که در این اپلیکیشن در اختیار شما قرار داده شده‌اند امکان تنظیم سرعت پخش گیف، امکان اضافه کردن متن یا استیکر به گیف، اعمال فیلترهای دلخواه و بسیاری موارد دیگر است. گیف‌‌هایی را که با استفاده از این برنامه ساخته‌اید براحتی می‌توانید با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه GIF Me برای اندروید و iOS

 

برنامه گیف ساز Video to GIF – GIF Maker

ساخت گیف حرفه ای اندروید / دانلود برنامه گیف ساز حرفه ای

اگر در ساخت گیف بیشتر از ویدئو استفاده می‌کنید، این اپلیکیشن iOS مناسب شماست. برنامه قابلیت استفاده از هر ویدئویی موجود در حافظه اصلی و یا فضای ابری را دارد و می‌تواند هر ویدئویی را بلافاصله به گیف تبدیل کند. با وجود اینکه تمرکز برنامه بیشتر روی استفاده از ویدئوهاست، می‌توانید از تصاویر نیز برای ساخت گیف در این اپلیکیشن استفاده کنید. امکانات اپلیکیشن در به اشتراک‌گذاری گیف‌ها فوق‌العاده است؛ بخصوص اگر برای این کار از فیس‌بوک و اینستاگرام بیشتر استفاده می‌کنید.

دانلود برنامه Video to GIF – GIF Maker برای iOS

 

در این مقاله بهترین سایت‌ها و برنامه‌های ساخت گیف را به شما معرفی کردیم. تجربه شما در استفاده از آن‌ها چیست؟ برنامه‌های دیگری را می‌شناسید که استفاده از آن‌ها را توصیه کنید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402