10 بازی آرامش بخش اندروید و iOS + لینک دانلود

بازي براي ارامش اعصاب
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا 10 بازی آرامش بخش اندروید و iOS را برایتان معرفی کرده و چگونگی روند بازی را نیز بازگو کنیم. پس با پلازا همراه شوید.

گوشی‌های موبایل امروزه جزء وسایلی هستند که همیشه همراه خود داریم. بازی‌های بسیاری نیز در ژانرهای مختلف طراحی شده‌اند که قطعا همه ما چندتایی از آن‌ها را در موبایل خود داشته و گاهی بازی می‌کنیم. حال اگر یک روز پراسترس و خسته‌کننده را گذرانده‌اید و برای آرامش خود به دنبال وسیله‌ای می‌گردید، ما به شما بازی آرامش‌بخش برای پلتفرم موبایل را پیشنهاد می‌کنیم. در این مقاله چند بازی آرامش بخش را برایتان معرفی می‌کنیم که به شما کمک می‌کنند تا برای مدتی درگیری‌های روزمره خود را فراموش کرده و به آرامش برسید. این بازی های آرامش‌بخش به طرز شگفت‌انگیزی شما را ریلکس کرده و استرس را از شما دور می‌کنند.

بازی برای اعصاب

فهرست مطالب


10 بازی آرامش بخش اندروید و iOS


بازی‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، علاوه‌بر گیم‌پلی و گرافیک زیبا و دل‌نشین، موسیقی متن گوش‌نوازی نیز دارند که باعث آرامش می‌شوند. ناگفته نماند که معرفی هریک از بازی ها به همراه ارائه لینک دانلود انجام گرفته است که به محض مواجه شدن با بازی مدنظر خود قادر به دریافت بازی خواهید بود که پیشنهاد میشود تا انتهای فهرست باما همراه باشید.

بازی برای اعصاب Monument Valley

بازی ارامش اعصاب ايفون

اگر آنچه برای آرامش به آن نیاز دارید، بازی معمایی ذهنی برای حل کردن است، Monument Valley برای شما مناسب است. این بازی آرامش بخش جزء آن بازی‌هایی است که ترکیبی از تصاویر، معماها و موسیقی متن عالی را برای آرامش شما فراهم کرده است. هدف شما در بازی این است که به سادگی از نقطه A به نقطه B برسید. برای انجام این کار، منظره‌های مختلف را امتحان کنید تا در مسیر درست، خط راه برایتان مشخص شود و شخصیت شما بتواند از آن عبور کند. این بازی آرامش بخش حس زندگی در یک نقاشی را در شما ایجاد می‌کند. کل بازی پر از احساس شگفتی است و تصاویر مینیمالیستی هستند. طراحی صدا کاملاً دل‌نشین بوده و داستان به شما این امکان را می‌دهد تا در یک دنیای باورنکردنی سکونت داشته باشید. این بازی یکی از محبوب ترین های گوگل پلی بوده است که توانسته میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان باشد. دراین راستا امتیازات بسیار خوبی برای بازی به ثبت رسیده است که در ادامه میتوانید به لینک دانلود بازی دسترسی داشته باشید.

دانلود بازی Monument Valley برای اندروید و iOS

بازی آرامش بخش Stardew Valley

بازی برای آرامش اعصاب اندروید

انتظاری که از یک بازی آرامش بخش داشتید، در بازی Stardew Valley برای شما فراهم است. در این بازی، به دور از زندگی استرس‌زا و شلوغ شهری، مزرعه خود را راه‌اندازی می‌کنید. نکته آرامش‌بخش بازی این است که هر روز صبح به محصولات خود آب داده و از حیوانات خود در مزرعه نگهداری می‌کنید. احساسی که از داشتن انواع توت‌های سالم از مزرعه‌تان به دست می‌آورید، بسیار عالی است. در دنیای امروز که همه چیز شلوغ و بی‌نظم است، داشتن مکانی که همه چیز مرتب است، حس آرامش فوق‌العاده‌ای دارد. علاوه بر این، می‌توانید در این بازی آرامش بخش، یک شخصیت سرزنده را زندگی کنید و با افراد مختلف بازی نیز قرار عاشقانه بگذارید. در صورت نیاز به چیزی کمی هیجانی‌تر، می‌توانید به غواصی سیاه چال بروید و هیولاها را از بین ببرید. این بازی کاملاً شما را درگیر کرده و استرس را از شما دور می‌کند.

دانلود بازی Stardew Valley برای اندروید و iOS

بازی Neko Atsume: Kitty Collector

بهترین بازی برای آرامش اعصاب

گربه‌ها، از حیواناتی هستند که به شما می‌توانند حس آرامش را القا کنند. در بازی Kitty Collector همانطور که از اسم آن مشخص است، شما گربه‌ها را جمع می‌کنید. هدف شما در این بازی آرامش بخش این است که تعداد زیادی بچه گربه‌های مختلف را به باغ خود جذب کنید.

شما این کار را با پرکردن باغ با مجموعه‌ای از اسباب‌بازی‌های مختلف، مواد غذایی و جای خواب راحت انجام می‌دهید و سپس منتظر آمدن گربه‌ها می‌مانید. شاید بهترین چیز در مورد این بازی خاص این است که شما فقط باید گه‌گاه روند بازی را چک کنید و هیچ اجبار یا فشاری برای مداوم بازی کردن وجود ندارد. شما فقط شرایط خوبی را برای گربه‌ها مهیا می‌کنید، سپس چند وقت یکبار برمی‌گردید و می‌بینید که آیا گربه‌ها به باغ شما آمده‌اند یا خیر.

دانلود بازی Neko Atsume: Kitty Collector برای اندروید و iOS

بازی برای آرامش اعصاب Shadowmatic

بازی برای تقویت اعصاب

یکی از اولین مواردی که در کودکی می‌توانید تشخیص دهید، تفاوت نور و تاریکی است. این تقابل برای کودکان سرگرم‌کننده است و این چیزی است که در دوران بزرگسالی، دوران کودکی را یادآور شده و باعث آرامشتان می‌شود. تا به حال به تماشای آتش و یا چراغ‌های ماشین‌های در حال حرکت نشسته‌اید؟ این نکات کوچک بسیار جذاب و آرامش‌بخش هستند. Shadowmatic نیز یک بازی آرامش بخش پازلی است که همه چیز درباره سایه اشیاء به جای خود شیء است. شما باید حدس بزنید که سایه متعلق به چه شکلی است که در ابتدا اگر در زاویه بدی باشید، سایه شکل مشخصی را نشان نمی‌دهد؛ پس باید زاویه درست را پیدا کرده تا بتوانید شیء درست را حدس بزنید.

دانلود بازی Shadowmatic برای اندروید و iOS

بازی آرامش بخش Prune

بازی ارامش اعصاب ايفون

باغبانی نوعی سرگرمی است که برخی افراد از آن به عنوان لذت‌بخش‌ترین و آرامش‌بخش‌ترین چیز ممکن نام می‌برند. تلاش برای زنده نگه داشتن گیاه، کاملا موضوعی مناسب برای یک بازی آرامش بخش است. بازی Prune درباره حذف کردن چیزهای ناکارآمد و نگه‌داشتن آن چیزی است که برای ایجاد زیبایی مهم است. این بازی کاملاً با این ایده ساخته شده است که شما باید آنچه را که در زندگی خود لازم و مهم است نگه دارید و هر چیزی که اضافی و اذیت‌کننده است را از بین ببرید.

این نوع رویکرد مینیمالیستی، بهترین راه برای فکر کردن در مورد چیزهای مختلف و به خصوص مسائل استرس‌زا در زندگیتان است. البته زندگی گاهی سخت و پیچیده می‌شود که نمی‌توانید قسمت‌هایی را که باعث استرس شما می‌شوند جدا کنید؛ اما بازی آرامش بخش Prune به شما امکان می‌دهد این کار را انجام دهید.

دانلود بازی Prune برای اندروید و iOS

بازی برای تقویت اعصاب Osmos

بازی برای آرامش اعصاب اندروید

فضا، یکی دیگر از مواردی است که به انسان حس آرامش را القاء می‌کند. درواقع هیچ چیزی آرامش‌بخش‌تر و لذت‌بخش‌تر از تاریکی بی‌نهایت و خلا عظیم فضا نیست. این درواقع دلیل آرامش بازی Osmos است. هدف شما در این بازی آرامش بخش بسیار ساده است؛ فقط باید چیزهای کوچکتر از خود را مصرف کنید که کمی شبیه به بازی Katamari است. گیم‌پلی بازی خوب است، اما قدرت واقعی آن در طراحی صدا است. موسیقی موجود در طول بازی چیزی است که باعث آرامش شما می‌شود، بلافاصله شما را آرام می‌کند و احساس خوشحالی را در شما ایجاد می‌کند. گیم پلی تقریباً هدف ثانویه در این بازی است و هدف اصلی آرامش همان موسیقی متن است.

دانلود بازی Osmos برای اندروید و iOS

بازی برای اعصاب Kami 2

بهترین بازی برای آرامش اعصاب

اوریگامی هنر چیدن کاغذ به شکل‌های زیبا است. این هنر سرگرم‌کننده البته کمی سخت است و هر کسی نمی‌تواند آن را انجام دهد. Kami یک بازی آرامش بخش است که همه چیز در آن درباره تا کردن کاغذ است. در هر پازل شما نیاز دارید تا با چند حرکت، یک ترکیب زیبا از رنگ‌ها را ایجاد کنید. معماها می‌توانند بسیار چالش برانگیز باشند، اما انیمیشن‌ها به شما کمک می‌کنند تا هنگام تماشای بازی و رنگ‌ها، حس آرامش و شادی در شما ایجاد شود. این بازی شبیه به بازی دومینو است که هرچه جلو می‌روید، پیچیده‌تر می‌شود؛ اما به هیچ وجه اذیت‌کننده نیست. در عوض، شما مشاهده می‌کنید که چگونه الگوهای رنگی مختلف در مقابل شما شکل می‌گیرند و سپس از بین می‌روند. این بازی آرامش بخش دقیقا همان حس شادی و آرامش را در شما ایجاد می‌کند.

دانلود بازی Kami 2 برای اندروید و iOS

بازی آرامش بخش Mini Metro

بازی اندروید برای تمدد اعصاب

اگر تا به حال یک برنامه مدیریتی را بازی کرده‌اید و پیش خود آرزو کردید که کاش منوها و ویژگی‌های غیرضروری زیادی در بازی وجود نداشت، پس بازی آرامش بخش مینی مترو مناسب شما است. گیم‌پلی روی نقشه مترو اتفاق می‌افتد که در آن شما باید ایستگاه‌هایی که از نظر شکل، امکان اتصال به هم را دارند، به هم متصل کنید تا زمانی که مسافران بتوانند به مقصد خود برسند. با گذشت زمان، شهر شروع به افتتاح ایستگاه‌های جدید می‌کند که آن‌ها نیز باید به شبکه متصل شوند که این پیچیدگی، سطح بازی را افزایش می‌دهد. هدف بازی، معطوف کردن تمرکز بازیکن بر روی یک هدف واحد است. ما Mini Metro را به بازیکنانی توصیه می‌کنیم که کمی هرج‌ومرج ذهنشان را اذیت نمی‌کند؛ زیرا این مورد در بازی وجود دارد.

دانلود بازی Mini Metro برای اندروید و iOS

بازی برای تقویت اعصاب LYNE

بازی اندروید برای تمدد اعصاب / دانلود بازی لونر

با استفاده از رابط کاربری زیبا و در عین حال ساده، LYNE یک بازی آرامش بخش است. به بازیکنان شبکه‌ای با اشکال مختلف روی آن ارائه می‌شود و باید آن‌ها اشکال با طرح یکسان را به هم وصل کنند. این بازی در ابتدا ساده به نظر می‌رسد و تقریباً هم چنین است؛ اما با گذشت زمان چند ایده جدید گیم‌پلی معرفی می‌شود که دشواری بازی را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. نکته اصلی بازی در جزئیات نهفته است. صدا و تصویر به طور یکسان از مینیمالیسم به عنوان ابزاری استفاده می‌کند تا بازیکن را به طور کامل روی گیم‌پلی متمرکز سازد؛ در حالی که پیشرفت سطح آن فوری و بدون وقفه است. اگر ایده شما از آرامش شامل بسیاری از معماها می‌شود، پس ما این بازی را توصیه می‌کنیم.

دانلود بازی LYNE برای اندروید و iOS

بازی World of Goo

دانلود بازی ارامش اعصاب / بازی برای ارامش ذهن

هدف این بازی آرامش بخش، ساختن سازه‌ای از توپ‌های Goo است که سپس به درون لوله‌ای در آسمان مکیده می‌شوند. این کار توسط توپ‌های Goo که دائماً در حال لرزش هستند کمی دشوار است. با این حال، این بازی تعادل محکمی بین سرگرم‌کننده بودن و چالشی آرام و در عین حال آرامش‌بخش را به وجود می‌آورد. بک‌گراندهای زیبا در تمام طول بازی به همراه موسیقی متن شگفت‌انگیز و یک داستان شگفت‌آور و عمیق نمایش داده می‌شوند. مهمترین چیز در مورد بازی آرامش بخش World of Goo این است که این یک تجربه بازی ویدیویی عالی است که مطمئناً روحیه شما را بهبود خواهد بخشید.

دانلود بازی World of Goo برای اندروید و iOS

سخن پایانی

در این مقاله تلاش شد تا 10 بازی آرامش بخش اندروید و iOS را برایتان معرفی کنیم. تم اصلی بازی و علت آرامش‌بخش بودن آن را نیز توضیح دادیم. شما عزیزان می‌توانید از طریق لینک‌های قرار داده شده، یکی از این بازی‌ها را دانلود کرده و در دوران پراسترس بازی کنید تا به آرامش برسید. همچنین می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
امیرعلی
.
28 اسفند 1398، 22:33
پاسخ
0
2
من ورلد آف گو رو داخل پی سی داشتم خیلی بازی باحالیه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402