12 بازی گلف اندروید و iOS + لینک دانلود

بازی گلف اندروید بدون دیتا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پلتفرم موبایل، یعنی بازی گلف اندروید و iOS را معرفی کنیم. همچنین لینک دانلود این بازی‌های گلف را فراهم کرده‌ایم. با پلازا همراه شوید.

گلف یکی از ورزش‌های محبوب تابستانی است. البته برای انجام این بازی جذاب، شما نیاز دارید تا در باشگاه ثبت نام کرده و هزینه هنگفتی نیز صرف مربی و تمامی تجهیزات این بازی کنید؛ اما ما برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم. بازی گلف برای اندروید و iOS نیز وجود دارد که می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ای و یا با هزینه بسیار اندک، آن را نصب کرده و از انجام این بازی لذت ببرید. همچنین می‌توانید این بازی را در هر فصلی انجام دهید. حال اگر از طرفداران گلف هستید که آن را سال‌ها به طور مداوم بازی کرده‌اید، همچنان این بازی‌ها برایتان مفید است؛ زیرا می‌توانید تکنینک‌هایتان را در این بازی‌ها محک زده و تمرین بیشتری کنید. موارد زیادی برای بازی گلف اندروید و iOS وجود دارد که در اینجا به 12 بازی محبوب در این سبک اشاره می‌کنیم.

بازی گلف اندروید

فهرست مطالب


12 بازی گلف اندروید و iOS


گلف یکی از دوست داشتنی ترین ورزش های جهان بوده است که اغلب اشخاص ثروتمند به سراغ بازی کردن میروند. دراین مقاله فهرستی از بهترین بازی های گلف برای اندروید را برای شما عزیزان آماده سازی نموده ایم که برای شروع میتوانید با 12 مورد از بازی های برتر گلف آشنا شوید. لازم به ذکر است بدانید که در این زمینه لینک دانلود بازی ها نیز برایتان درج شده است که به آسانی قادر به دریافت بازی ها خواهید بود.

بازی Desert Golf

بازی گلف اندروید بدون دیتا

Desert Golf یک بازی گلف اندورید و iOS است که ازجمله بازی‌های محبوب در این زمینه به شمار می‌رود. در این بازی گلف، شما در زمین شنی در یکی از بیابان‌ها بازی می‌کنید. این بازی گلف از گرافیک 8 بیتی، کنترل‌های ساده، پشتیبانی آفلاین و موارد دیگر بهره می‌برد. در این بازی می‌توانید لذت انجام گلف را تجربه کنید. گفتنی است که این یک بازی پیچیده نیست و اگر جزء افرادی هستید که به دنبال بازی گلف پیچیده و سخت‌تری هستید، این بازی مناسب شما نیست. اما اگر به دنبال گذراندن اوقات خوبی در حین بازی گلف هستید، آن را نصب کرده و لذت ببرید.

دانلود بازی Desert Golf برای اندروید و iOS

بازی Flick Golf Extreme

بازی گلف اندروید آفلاین

Flick Golf Extreme درواقع بخشی از سری بازی‌های Flick Golf است که یکی از محبوب‌ترین‌ها در زمینه بازی گلف اندروید و iOS محسوب می‌شود. این بازی مانند بازی‌های گلف در آرکید هست و روند بازی کاملا مشابه آن‌هاست. برای انجام این بازی گلف، فقط نیاز است که برای ضربه زدن به توپ از انگشت خود بر روی صفحه نمایش استفاده کنید. هرچقدر که سریعتر ضربه بزنید، توپ مسافت بیشتری را طی می‌کند. گفتنی است که این بازی از گرافیک مناسب و جذاب و نقشه‌های منحصربه‌فردی برخوردار است. البته باید گفت که از نکات منفی بازی، باگ‌هایی است که گاها در حین بازی ایجاد می‌شود؛ اما در روند بازی تاثیر چندانی ندارد.

دانلود بازی Flick Golf Extreme برای اندروید و iOS

بازی Golf Battle

دانلود بازی گلف بتل

Golf Battle یک بازی گلف اندورید و iOS است که البته آنلاین نیز هست. یکی از ویژگی‌های متمایز و جذاب این بازی گلف نسبت به سایر بازی‌ها این است که می‌توانید یک بازی 6 نفره در مقابل 6 نفر دیگر را به صورت آنلاین تجربه کنید و حتی با دوستان خود آن را انجام دهید. این بازی همچنین دارای قابلیت بازی 1 به 1، زمین‌های مختلف و سطوح مختلف بازی است. پس پیشنهاد می‌کنیم این بازی سرگرم‌کننده را حتما امتحان کنید. همچنین اگر می‌خواهید سولو یا تکی بازی کنید، یک حالت کلاسیک بدون PvP نیز وجود دارد. مانند اکثر بازی‌های گلف اندروید و iOS، این بازی رایگان است.

دانلود بازی Golf Battle برای اندروید و iOS

بازی Golf Clash

دانلود بازی گلف کم حجم برای اندروید

Golf Clash یکی از محبوب‌ترین بازی‌های گلف اندروید و iOS از نظر کاربران است. همچنین مانند بازی‌های آرکید است؛ پس برای انجام این بازی نیاز است که با انگشت بر روی توپ ضربه زده و آن را هدایت کنید. این بازی همچنین از یک مکانیک کنترل هدف نیز برخوردار است که باعث بهبود پرتاب‌های شما می‌شود. برخی از ویژگی‌های مثبت دیگر شامل PvP آنلاین (امکان بازی 2 نفره)، رویدادهای هفتگی برای جذابیت بیشتر بازی و امکان چت درون بازی است. حتی شرایط آب‌وهوایی نیز وجود دارد که بر بازی تأثیر گذاشته و جذابیت بازی را دوچندان می‌کند. همچنین این بازی رایگان است؛ پس می‌توانید به راحتی آن را نصب کرده و از انجام آن لذت ببرید.

دانلود بازی Golf Clash برای اندروید و iOS

بازی Golf Master 3D

دانلود بازی golf battle

Golf Master 3D یک بازی گلف اندروید و iOS است که به صورت رایگان می‌توانید آن را نصب کنید. بازی کاملاً آنلاین بوده و شما باید در برابر سایر بازیکنان سعی کنید تا حریفان را کنار زده و برنده شوید. همچنین امکان چندنفره بازی کردن با دوستانتان در یک زمان نیز وجود دارد. برخی دیگر از ویژگی‌های مثبت بازی شامل گرافیکی شگفت‌آور و مناسب، استفاده از قدرت بیشتر برای جالب‌تر شدن مسابقات و نیز برگزاری مسابقات مختلف همراه با جوایز است. اگر از طرفداران بازی گلف هستید، این بازی جذاب را امتحان کنید. البته گفتنی است که مانند سایر بازی‌های رایگان، اشکالاتی نیز در بازی یک به یک آنلاین PvP وجود دارد.

دانلود بازی Golf Master 3D برای اندروید و iOS

بازی Mini Golf 3D City Stars Arcade

دانلود بازی speed golf

Mini Golf 3D City Stars Arcade یکی از معدود بازی‌های مینی گلف است که ارزش بازی کردن را دارد. در این بازی گلف اندروید، سطوح مختلفی برای بازی تک به تک یا PvP آنلاین، امکان چت درون برنامه‌ای، چالش‌های مختلف و جذاب و موارد دیگر وجود دارد. نصب این بازی نیز رایگان است. نکته منفی این عنوان این است که به مرور زمان انرژی شما برای ضربه به توپ کم می‌شود که باید از طریق پرداخت پول، انرژی کسب کنید؛ اما راه‌حل راحت‌تری نیز وجود دارد و آن تماشای فیلم‌های تبلیغاتی است که از این طریق نیز می‌توانید انرژی بیشتری کسب کنید. این بازی جزء بازی‌های گلف ایده‌آل به شمار نمی‌رود و درواقع جزء بازی‌های متوسط این زمینه محسوب می‌شود؛ اما ارزش امتحان کردن را دارد.

دانلود بازی Mini Golf 3D City Stars Arcade برای اندروید

بازی OK Golf

دانلود بازی golf master

OK Golf یک بازی گلف اندروید و iOS است که به طرز شگفت‌آور و مناسبی طراحی شده و دارای ویژگی‌های جذابی است. گرافیک بازی بسیار خوب و معقولانه بوده و حتی اگر پس‌زمینه‌های تمام خاکستری بازی کمی کسل‌کننده باشند، همچنان ارزش بازی کردن را دارد. علاوه بر این، این بازی امکان چندنفره بازی کردن آنلاین، سطوح مختلف و جذاب، زمین‌های متنوع بازی و مکانیک و کنترل ساده بازی را فراهم کرده است. نصب بازی رایگان نیست، اما خرید یا تبلیغات اضافی در برنامه وجود ندارد که از این نظر خوشایند است. این بازی قطعاً همان چیزی است که از یک بازی گلف خوب برای گوشی انتظار دارید.

دانلود بازی OK Golf برای اندروید و iOS

بازی PGA Tour Golf Shootout

بازی گلف گوشی

PGA Tour Golf Shootout یک بازی گلف اندروید و iOS دیگر در فهرست پلازا است و شامل ویژگی‌های جذاب بسیاری می‌شود. این برنامه دارای حالت تک به تک PvP آنلاین و همچنین حالت تک نفره است. شما همچنین چالش‌های روزانه و هفتگی، گرافیک قابل قبول و تجهیزات مختلف را خواهید داشت که به مرور زمان در بازی باز می‌شوند. کنترل بازی نیز ساده است و بیشتر شبیه به یک بازی گلف با سبک آرکید است. این بازی گلف همچنین رایگان بوده و بسیار سرگرم‌کننده نیز هست.

دانلود بازی PGA Tour Golf Shootout برای اندروید و iOS

بازی Super Stickman Golf 3

بازی گلف ios

Super Stickman Golf 3 جدیدترین بازی گلف اندروید و iOS در سری بازی‌های محبوب گلف است. این بازی شامل 20 دوره گلف متنوع، دو نوع بازی تک به تک PvP آنلاین، روش‌های مختلف برای افزایش قدرت ضربه به توپ، شخصیت‌های مختلف در بازی و دیگر عناصر جذاب است. از دستاوردهای بازی همچنین می‌توان به حالت‌های مختلف آن اشاره کرد. نسخه‌های قبلی این بازی نیز همچنان قابل قبول هستند. این بازی را به صورت رایگان می‌توانید نصب کنید و از انجام آن لذت ببرید.

دانلود بازی Super Stickman Golf 3 برای اندروید و iOS

بازی WGT Golf

دانلود بازی گلف کم حجم برای اندروید

WGT Golf Game در واقع یک بازی گلف اندورید و iOS است که نسبت به موارد پیشین، بازی بهتری در این زمینه محسوب می‌شود. بازی دارای ویژگی‌هایی از جمله مارک‌ یا برندهای واقعی در بازی، دوره‌های واقعی گلف، گرافیک جذاب و کنترل‌های نسبتاً خوب بر روی توپ است. همچنین حالت تک به تک PvP آنلاین، بازی چندنفره، مسابقات متنوع و جذاب و موارد دیگری برای جذب بیشتر شما به بازی وجود دارد. نصب بازی رایگان بوده و این بدان معناست که مکانیک بازی مانند افزایش سطح قدرت ضربه به توپ، تجهیزات و موارد مشابه همه رایگان هستند. این قطعاً جزء بهترین بازی‌های گلف رایگان در گوشی است که انجام آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود بازی WGT Golf برای اندروید و iOS

بازی Bonus: Fantasy Golf

دانلود بازی golf master

ورزش‌های فانتزی راهی جالب برای گذراندن وقت هستند. گلف فانتزی نیز یکی از چندین مورد بازی گلف اندروید و iOS است که بسیار محبوب نیز هست. در این بازی گلف می‌توانید به لیگ بپیوندید یا حتی لیگ خود را ایجاد کنید و در برابر حریفان مختلف بازی کنید. این برنامه به شما امکان بررسی و مدیریت روند بازی را می‌دهد. این بازی گلف رایگان است؛ اگرچه برای عضویت در لیگ نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای دارید.

دانلود بازی Bonus: Fantasy Golf برای اندروید و iOS

بازی GL Golf Lite

دانلود بازی golf master

یکی دیگر از واقع‌بینانه‌ترین بازی‌های گلف برای گوشی، GL Golf Lite است. توسعه‌دهندگان این بازی گلف iOS، سعی کردند مواردی را که در بازی گلف واقعی وجود دارد، در این بازی ایجاد کنند. بنابراین سیستم بازی و گرافیک بسیار عالی آن حس انجام بازی در شرایط واقعی را به شما می‌دهد. شما می‌توانید با حداکثر چهار بازیکن برای ساعت‌های طولانی گلف بازی کنید. از دیگر عناصر واقعی بازی، تله‌های شن و ماسه، درختان، بوته‌ها، باد، چهار فصل، روزهای مختلف بازی و محدوده رانندگی است. سایر ویژگی‌های عالی این بازی گلف شامل فهرست‌های امتیاز فردی، امکان ذخیره بازی، موسیقی عالی، 3 حالت دشواری بازی، امکان انتخاب کلوپ، مسابقات آنلاین و خیلی موارد دیگر است. همچنین GL Golf به طور مداوم با ویژگی‌های جدید به‌روز می‌شود.

دانلود بازی GL Golf Lite برای iOS

سخن پایانی

در این مقاله 12 بازی گلف اندروید و iOS را برایتان معرفی کردیم و تلاش شد تا نقاط مثبت و منفی هر یک نیز بازگو شود. برای راحتی شما عزیزان، لینک‌های دانلود نیز قرار داده شده‌اند. اگر بازی گلف دیگری می‌شناسید که در این فهرست نیامده، در قسمت نظرات آن را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402