معرفی فیلم راه بازگشت (The Way Back) با بازی بن افلک

فیلم The Way Back /فیلم راه بازگشت 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از آثار متفاوتی که حدودا یک ماه دیگر اکران خواهد شد فیلم راه بازگشت (The Way Back) با بازی بن افلک است. در این مقاله قصد داریم به معرفی فیلم راه بازگشت بپردازیم. با ما باشید.

راه بازگشت (The Way Back) یک فیلم آمریکایی محصول سال 2020 در ژانر درام ورزشی است که توسط گاوین اوکانر (Gavin O’Connor) کارگردانی و برد اینگلزبی (Brad Ingelsby) آن را نوشته است. در این فیلم بازیگرانی همانند بن افلک (Ben Affleck)، ال مادریگال (Al Madrigal)، میکلا واتکینس (Michaela Watkins) و جنینا گاوانکار (Janina Gavankar) به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم ماجرای یک کارگر ساختمانی الکلی دنبال می‌شود که برای مربیگری تیم بسکتبال دوران دبیرستان خود دعوت می‌شود. این فیلم در تاریخ 6 مارس 2020 (16 اسفند 1398) توسط کمپانی برادران وارنر (Warner Bros. Pictures.) اکران شد. در این مقاله قصد داریم به داستان، بازیگران، تریلر و جزئیات دیگر در رابطه با فیلم راه بازگشت بپردازیم. با پلازا همراه باشید.

راه بازگشت / فیلم راه بازگشت

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


داستان فیلم راه بازگشت


وقایع فیلم راه بازگشت حول محور فردی به نام جک کانینگهام (Jack Cunningham) می‌گذرند که بن افلک (Ben Affleck) نقش او را ایفا کرده است. جک در دوره دبیرستان اوضاع سروسامان یافته‌ای داشت. او که از ستاره‌های بسکتبال مدرسه خود بود، این قابلیت را داشت که راه خود را برای عضویت در لیگ‌های حرفه‌ای باز کند؛ اما پس از سپری شدن دوره دبیرستان تصمیم می‌گیرد که از ورزش مورد علاقه خود کناره‌گیری کرده و به آینده مرتبط با آن نیز پشت پا بزند. اتفاقات فیلم در دوره‌ای آغاز می‌شوند که روزهای طلایی جک مدت‌هاست که سپری شده‌اند؛ اما با این وجود از یاد نیز نرفته‌اند.

فیلم The Way Back /فیلم راه بازگشت 2020

سال‌ها پس از اتفاقات گفته شده جک این موقعیت را پیدا می‌کند که وظیفه مربی‌گری تیم بسکتبال مدرسه‌ای را که در آن درس خوانده بود بر عهده بگیرد. او علی‌رغم میل باطنی خود قبول می‌کند و با این تصمیم خود را نیز شگفت‌زده می‌کند. به عبارت دیگر این آخرین شانس جک برای اثبات خود از طریق هدایت بسکتبالیست‌های جوان برای رسیدن به پیروزی است.

 


بازیگران فیلم راه بازگشت


در این قسمت به معرفی بازیگران اصلی فیلم The Way Back می‌پردازیم. با ما باشید.

 

بن افلک / Ben Affleck

دانلود فیلم سینمایی راه بازگشت / فیلم the way back 2020

همچنین بخوانید :

بن افلک (Benjamin Geza Affleck-Boldt) یک بازیگر و فیلم‌ساز اهل آمریکاست که تاکنون موفق به کسب دو جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب شده است. افلک حرفه خود را از دوران کودکی و با حضور در سری تلویزیونی آموزشی The Voyage of the Mimi آغاز کرد. پس از آن او موفق به حضور در آثاری همانند Dazed and Confused، فیلم Dogma و Good Will Hunting شد. از آثار دیگر افلک که او در آن‌ها حضور موفقی از خود به جای گذاشته است می‌توان به فیلم‌های Hollywoodland، فیلم Gone Baby Gone، فیلم The Town، فیلم Argo و Gone Girl اشاره کرد.

 

ال مادریگال / Al Madrigal

دانلود فیلم سینمایی راه بازگشت / فیلم سینمایی راه بازگشت

دومین بازیگر فیلم راه بازگشت ال مادریگال (Alessandro Liborio Madrigal) محسوب می‌شود. مادریگال یک کمدین، نویسنده، بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است که از طریق برنامه تلویزیونی The Daily Show with Jon Stewart به شهرت رسید. مادریگال همچنین در آثاری همانند Night School، سریال I’m Dying Up Here، سریال About A Boy، سریال Gary Unmarried و Welcome to The Captain به ایفای نقش پرداخته است. جا دارد اشاره کنیم که مادریگال در فیلم Morbius نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت.

 

میکلا واتکینس / Michaela Watkins

دانلود فیلم سینمایی راه بازگشت

میکلا واتکینس (Michaela Watkins) سومین بازیگر فهرست بازیگران فیلم راه بازگشت محسوب می‌شود. این بازیگر و کمدین آمریکایی را بیشتر با هنرنمایی‌اش در سری تلویزیونی Casual و همچنین سری تلویزیونی Trophy Wife می‌شناسیم. علاوه بر این او در سری‌های دیگری همانند The New Adventures of Old Christine، سریال Enlightened، سریال Transparent و همچنین فیلم‌هایی همانند The Back-up Plan، فیلم Wanderlust، فیلم Enough Said و Sword of Trust نیز به ایفای نقش پرداخته است.

 

جنینا گاوانکار / Janina Gavankar

فیلم راه بازگشت 2020

چهارمین هنرپیشه‌ای که در میان بازیگران فیلم راه بازگشت می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم جنینا گاوانکار (Janina Zione Gavankar) نام دارد. گاوانکار یک بازیگر و موسیقی‌دان آمریکایی است که در عین حال یک نوازنده ماهر پیانو و خواننده نیز محسوب می‌شود. از آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به The L Word، سریال The Gates، سریال The Leage، سریال True Blood و سریال Arrow اشاره کرد.

بازیگران دیگر فیلم راه بازگشت به ترتیب عبارتند از:

  • گلین ترمن (Glynn Turman) در نقش داک
  • برندون ویلسون (Brandon Wilson) در نقش برندون دورت
  • هیز مک‌آرتور (Hayes MacArthur) در نقش اریک
  • ریچل کارپانی (Rachael Carpani) در نقش دایان
  • مارلین فورته (Marlene Forte) در نقش گیل
  • لوکاس گیج (Lukas Gage) در نقش ادی
  • ملوین گرگ (Melvin Gregg) در نقش مارکوس پریش
  • چارلز لوت جونیور (Charles Lott Jr) در نقش چابز هندریکس
  • کریس برونو (Chris Bruno) در نقش سال‌دِسانتو

 


کارگردان فیلم راه بازگشت


راه بازگشت / فیلم راه بازگشت

کارگردان فیلم راه بازگشت گاوین اوکانر (Gavin O’Connor)، در عین حال یک فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده، نمایشنامه‌نویس و بازیگر آمریکایی است که او را اغلب با ساختن فیلم Miracle، فیلم Warrior و The Accountant می‌شناسند. اولین تجربه اوکانر در زمینه سینما نویسندگی و تهیه‌کنندگی فیلم کوتاه The Bet به کارگردانی تد دم (Ted Demme) محسوب می‌شود. حدود سه سال بعد از این تجربه او اولین فیلم بلند خود را با نام Comfortably Numb کارگردانی کرد و پس از آن نیز تجربه‌هایی در زمینه نویسندگی و تهیه‌کنندگی تئاتر داشت.

پس از این دوره نوبت به کارگردانی فیلم Tumbleweeds رسید که بازیگر بریتانیایی جانت مک‌تیر (Janet McTeer) در آن ایفای نقش می‌کرد. این فیلم برای مک‌تیر یک جایزه گلدن گلوب به همراه داشت و موفق به دریافت چند جایزه بین‌المللی دیگر نیز در بخش‌های مختلف شد. پس از فیلم Tumbleweed اوکانر در سال 2004 اثری به نام Walt Disney Pictures’ Miracle را ارائه داد. او همچنین کارگردانی و تهیه‌کنندگی سری The Americans را در کارنامه‌اش ثبت کرده است. از آثار دیگر اوکانر در زمینه کارگردانی می‌توان به سریال Seven Seconds اشاره کرد.

 


تریلر فیلم راه بازگشت


در ویدیوی بالا تریلر فیلم راه بازگشت را با همدیگر می‌بینیم. همراه پلازا بمانید.

 


بازخورد منتقدین نسبت به فیلم The Way Back


در سایت راتن تومیتوز فیلم راه بازگشت از میان 86 نقد انجام شده، نمره متوسط 6.88 را دریافت کرده است. نظر عمومی منتقدین این سایت نسبت به فیلم در این جمله خلاصه شده است:

رویکرد نسبتا خسته‌کننده فیلم راه بازگشت در استفاده از یک داستان فرمول‌وار با عملکرد تحسین‌برانگیز بن افلک در نقش هسته‌ای آن خنثی شده است.

تریلر فیلم درام The Way Back 2020 / تریلر فیلم The Way Back 2020

در سایت متاکریتیک نیز این فیلم موفق به کسب نمره متوسط 66 از 100 شده است که این نمره‌بندی بر اساس 23 نقد انجام گرفته است. بازخورد منتقدین متاکریتیک نسبت به فیلم راه بازگشت را می‌توان عموما مثبت نامید. تاد مک‌کارتی (Todd McCarthy) از نشریه Hollywood Reporter در رابطه با فیلم راه بازگشت گفته است:

افلک در این فیلم با نشان دادن تنفر و ناامیدی که بر زندگی جک حاکم است، احساس همذات‌پنداری عمیقی با مخاطب ایجاد می‌کند. بدون شک این کاراکتر و پروژه برای او اهمیت وافری داشته است و همانطور که از نام فیلم برمی‌آید، او برای نقش‌آفرینی هرآنچه در چنته دارد (و البته به دور از اغراق در نقش‌آفرینی) رو می‌کند.

اون گلیبرمن (Owen Gleiberman) نیز از نشریه Variety در رابطه با فیلم گفته است:

بن افلک در این درام که به نوع خود در رابطه با اعتیاد و انتقام است، متقاعدکننده ظاهر شده است و به کل از قالب خود بیرون آمده است؛ قالبی که البته آن را به طور کلی بیشتر از این نقش او دوست داریم.

فیلم سینمایی راه بازگشت / دانلود فیلم the way back 2010 با زیرنویس فارسی

فیلم راه بازگشت را با همدیگر بررسی کردیم و به داستان، تریلر، بازخورد منتقدین و همچنین بازیگران و کارگردان آن پرداختیم. امیدواریم از خواندن مقاله‌مان لذت کافی برده باشید. تاکنون می‌توان گفت بازخورد منتقدین نسبت به فیلم The Way Back مثبت بوده است.

نظر شما در رابطه با فیلم راه بازگشت چیست؟ نظرات خود را از قسمت پایین و از بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402