نوجوانان و کودکان پولدار جهان ؛ از شاهزاده جرج تا جیدن اسمیت

ثروتمندان کم سن
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کودکان پولدار جهان به دلایل متفاوتی به ثروت هنگفت خود دست می‌یابند. با ما همراه باشید تا به بررسی زندگی ثروتمندترین کودکان جهان بپردازیم.

طبیعتا بخش اعظمی از پولداران جهان را بزرگسالان تشکیل می‌دهند. بسیاری از این اشخاص انسان‌هایی خودساخته هستند که از طریق تجارت و هنر به ثروت هنگفتی دست یافته‌اند. با این حال نباید از گروه خوش‌شانسی که به لطف والدین مشهور و موفق خود در دسته پولداران قرار گرفته‌اند چشم پوشید. کودکان پولدار جهان بخش قابل توجهی از فهرست مرفه‌ترین مردم دنیا را به خود اختصاص داده و در این بین شاهد میلیونرها و میلیاردرهای متعددی هستیم. با پیشرفت جامعه جهانی و به وجود آمدن فرصت‌های بسیار بیشتر برای اهالی گوشه و کنار دنیا مشاهده کودکان پولدار خودساخته به مسئله‌ای پرتکرار و جالب تبدیل شده است. بسیاری از پولدارترین بچه های دنیا ثروتشان را از طریق هنر و نبوغ خود به دست آورده‌اند. در این مطلب سعی می‌کنیم تا با ثروتمندترین کودکان جهان آشنا شویم.

کودکان پولدار

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


نوجوانان و کودکان پولدار جهان


در این مطلب برای انتخاب ثروتمندترین بچه های دنیا معیارهایی چون ارزش خانه، ماشین‌ها و به طور کلی سبک زندگی آن‌ها را در نظر گرفته‌ایم. علاوه بر این سعی شده تا افرادی که از بدو تولد در زمره کودکان پولدار قرار می‌گرفته‌اند انتخاب شوند.

 

شاهزاده جرج الکساندر لویی

ثروتمندان کم سن

جای تعجب نیست که یکی از اعضای خاندان سلطنتی انگلستان در گروه کودکان پولدار جهان قرار گیرد. شاهزاده جرج الکساندر لویی که به عنوان شاهزاده کمبریج نیز شناخته می‌شود، با ثروتی بالغ بر یک میلیارد دلار در صدر فهرست ثروتمندترین بچه های دنیا قرار گرفته است. لازم به ذکر نیست که سرمایه هنگفت این شاهزاده ناشی از شرایط تولد او به عنوان یکی از جوان‌ترین اعضای خاندان سلطنتی بوده و تاکنون شاهد تلاشی از جانب وی در زمینه به خصوصی نبوده‌ایم.

شاهزاده کمبریج فرزند شاهزاده ویلیام و کاترین، دوک و دوشس کمبریج است. شاهزاده جرج در لندن متولد شد. او از بدو تولد به عنوان یکی از پادشاهان آینده انگلستان شهرت فراوانی پیدا کرد. این مسئله توجه بسیاری از اهالی انگلستان، نیوزیلند و کانادا را به او جلب کرد. شاهزاده جرج در سال 2016 رسما تحصیلات ابتدایی خود را آغاز کرد. خواهر کوچک‌تر جرج الکساندر، شاهزاده شارلوت نیز در کنار او به عنوان یکی از کم سن‌وسال‌ترین میلیاردرهای جهان شناخته می‌شود.

 

فیبی ادل گیتس

پولدارترین بچه های دنیا

به لطف تلاش‌های بیل گیتس و همسرش در راستای دوری خانواده خود از انظار عمومی، کمتر کسی فیبی ادل گیتس را به عنوان یکی از کودکان پولدار جهان می‌شناسد. این مسئله منجر به نبود اطلاعات چندانی از فیبی جوان در سطح اینترنت شده است. واقعیت این است که جوان‌ترین عضو خانواده گیتس به لطف نبوغ و تلاش پدرش یکی از جوان‌ترین میلیاردرهای جهان است. فیبی توسط پدرش به عنوان وارث رسمی تمامی اموال آن‌ها انتخاب شده است.

 

بلو آیوی کارتر

پولدارترین بچه های دنیا

فرزند ارشد ثروتمندترین خانواده هنرمند آمریکا با سرمایه‌ای قابل توجه، یکی از پولدارترین کودکان دنیا است. کمتر کسی است که بیانسه و جی-زی را نشناسد. این دو از موفق‌ترین و مشهورترین خوانندگان آمریکایی بوده و علاوه بر آن تجارتی پول‌ساز را نیز اداره می‌کنند.

همچنین بخوانید :

والدین بلو آیوی کارتر از خودساخته‌ترین زوج‌های هنرمند دنیا بوده و این مسئله منجر به قرار گرفتن فرزندشان در زمره کودکان پولدار دنیا شده است. بلو آیوی در سن هشت سالگی ثروتی بالغ بر یک میلیارد دلار در اختیار دارد.

 

سوری کروز

ثروتمندترین بچه های جهان

همچون موارد پیشین، سوری کروز نیز به لطف موفقیت پدر و مادر ثروتمند خود در گروه کودکان پولدار دنیا قرار گرفته است. سوری فرزند بازیگران مشهور و محبوب هالیوودی، کیتی هولمز و تام کروز بوده و در سن 13 سالگی ثروتی حدود 800 میلیون دلار در اختیار دارد. علاوه بر این سوری درآمد قابل توجهی از صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام کسب می‌کند. فرزند کوچک تام کروز را می‌توان یکی از ثروتمندترین نوجوانان دنیا دانست.

 

ناکس جولی پیت و ویوین جولی پیت

پولدارترین بچه های دنیا

ناکس و ویوین فرزندان دو قلوی بازیگران مشهور هالیوودی، برد پیت و آنجلینا جولی هستند. آن‌ها از نخستین لحظه زندگی خود در زمره کودکان پولدار دنیا قرار گرفته‌اند.

جالب است بدانید که نخستین عکس ثبت شده از این دو به قیمت یک میلیون دلار فروش رفته و به عنوان گران‌ترین تصویر ثبت شده از کودکان شناخته می‌شود. لازم به ذکر نیست که بخش عمده ثروت ناکس و ویوین ناشی از تلاش‌های پدر و مادر مشهورشان است.

 

ام مونیز و مکسیمیلیان مونیز

پولدارترین کودک جهان

فرزندان دو قلوی جنیفر لوپز و مارک آنتونی به لطف شهرت قابل توجه والدین خود به عنوان یکی از پولدارترین کودکان جهان شناخته می‌شوند. این دو از لحظه تولد زیر لنز دوربین‌های عکاسی خبرنگاران بوده و بسیاری از لحظات عادی زندگی‌شان در مطبوعات زرد و شبکه‌های اجتماعی ثبت شده است. هر چه باشد جنیفر لوپز یکی از محبوب‌ترین خوانندگان و بازیگران آمریکا بوده و طبیعی است که این محبوبیت تا حدی به فرزندان او نیز انتقال یابد.

 

شان پرستون فدرلاین و جیدن جیمز فدرلاین

ثروتمندترین نوجوانان

بریتنی اسپیرز یکی از مشهورترین خوانندگان آمریکایی است که در طول دوران کاری خود حواشی زیادی را به دنبال داشته است. این مسئله منجر به برجسته شدن فرزندان این خواننده سبک پاپ در رسانه‌ها و انظار عمومی گشته است. فرزندان بریتنی اسپیرز بخش عمده‌ای از سرمایه خود را مدیون شهرت مادرشان هستند. علاوه بر این، این دو با حضور در مجله‌ها و برنامه‌های تلویزیونی نیز درآمد خوبی کسب کرده‌اند.

 

دنیلین هوپ مارشال برکهد

کودکان ثروتمند

دنیلین برکهد فرزند آنا نیکول اسمیت، هنرپیشه و مدل فقید آمریکایی و لری برکهد است. جنجال‌های خانوادگی فراوان و مرگ غم‌انگیز مادرش، دنیلین را به یکی از شناخته‌شده‌ترین کودکان پولدار هالیوود تبدیل کرده است. دنیلین 14 ساله از بدو تولد خود قربانی حواشی درگیری‌های حقوقی بین پدر و مادر خود بوده است. این میلیونر جوان از شش سالگی فعالیت خود را به عنوان یک مدل آغاز کرد و نخستین بار در کمپینی برای برند گس (Guess) حضور یافت.

 

نیک دالویزیو

جوان ترین ثروتمند دنیا

نخستین فرد خودساخته در فهرست جوان‌ترین ثروتمندان دنیا برنامه‌نویس و طراحی انگلیسی است. نیک دالویزیو خالق برنامه محبوب Summly بوده و به عنوان یکی از نوابغ جهان در سال‌های گذشته شناخته می‌شود. دالویزیو متولد شهر لندن است. نخستین برنامه او به نام Trimit در سال 2011 برای پلتفرم iOS منتشر شد. این برنامه با هدف خلاصه‌سازی ایمیل‌ها و مطالب طولانی طراحی شده بود. دالویزیو با نوشتن این برنامه توجه تاجران زیادی چون لی کا-شینگ را جلب کرد. او پس از مشاهده موفقیت دالویزیو تصمیم به سرمایه‌گذاری بر این برنامه گرفت؛ برنامه‌ای که به مرور توسعه پیدا کرده و نام آن به Summly تغییر یافت.

او برنامه خود را به مبلغ 30 میلیون دلار به کمپانی مشهور یاهو فروخت. دالویزیو تاکنون هفت مقاله مهم در حوزه فلسفه در مجلات معتبر جهان به ثبت رسانده است. بسیاری از رسانه‌های معتبر به او عنوان یکی از بهترین و خلاق‌ترین طراحان جوان را داده‌اند.

 

ابیگیل برسلین

پولدارترین کودک جهان

ابیگیل برسلین 23 ساله یکی از موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کودک هالیوود و جهان است. او در سن سه سالگی در نخستین فیلم خود به نام Signs هنرنمایی کرد. این اثر به کارگردانی ام نایت شیامالان توانست به موفقیت تجاری بسیار خوبی دست پیدا کرده و نام برسلین را بر سر زبان‌ها بیندازد. او سپس در فیلم زیبای Little Miss Sunshine در کنار بازیگرانی چون تونی کالت و استیو کرل به ایفای نقش پرداخت. هنرنمایی برسلین در این اثر تحسین منتقدان را برانگیخت و در کنار جوایز معتبر یک نامزدی در مراسم اسکار را برای او به همراه داشت.

برسلین در ادامه جایگاه خود به عنوان یکی از بازیگران موفق آمریکایی را تثبیت کرد و در آثار ریز و درشت متنوعی حضور یافت. او را می‌توان یکی از کودکان پولدار جهان دانست که تقریبا تمامی موفقیت خود را مدیون تلاش‌هایش به عنوان یک هنرمند است.

 

مولای حسن

کودکان پولدار

شاهزاده مراکش و فرزند ارشد پادشاه این کشور، یکی از مشهورترین کودکان پولدار جهان است. مولای حسن در سال 2003 متولد شد. او در سن 14 سالگی پس از حضور در تجمع One Planet به یکی از چهره‌های مشهور اینترنت تبدیل گشت. این تجمع با هدف رسیدگی به مشکلات آب و هوایی کره زمین ایجاد شده است. مولای حسن جوان‌ترین شرکت‌کننده در این مراسم بوده و بسیاری نگرانی‌ها و تلاش‌های او برای سامان بخشیدن به وضعیت کره زمین را تحسین کرده‌اند. سرمایه کنونی او بالغ بر یک میلیارد دلار بوده و انتظار می‌رود در آینده شاهد افزایش تدریجی این رقم باشیم.

 

والنتینا پالوما پینالت

جوان ترین ثروتمند دنیا

والنتینا فرزند تاجر موفق فرانسوی، فرانسوا هنری پینالت و بازیگر مشهور مکزیکی،‌ سلما هیک است. شهرت و ثروت والدین والنتینا او را به یکی از کودکان پولدار جهان تبدیل کرده است. او به لطف ملیت متفاوت پدر و مادر خود به سه زبان فرانسوی، مکزیکی و انگلیسی مسلط است. والنتینا دائما مورد توجه رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی بوده و درآمد خوبی را از این راه کسب کرده است. بسیاری از طرفداران والنتینا بی‌صبرانه منتظر آینده او به عنوان یک بازیگر یا تاجر هستند.

 

جیدن اسمیت

ثروتمندترین بچه های جهان

جیدن فرزند یکی از مشهورترین هنرپیشگان دنیا، ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت است. البته جیدن که به تازگی پا به بیست و یک سالگی گذاشته، تمامی سرمایه خود را مدیون موفقیت پدر و مادرش نیست. او خواننده و بازیگری محبوب بوده و در طول سال‌ها در آثار سینمایی قابل توجهی حضور داشته است. نخستین نقش‌آفرینی جیدن اسمیت در سینما به فیلم The Pursuit of Happyness در کنار پدرش برمی‌گردد. جیدن با همکاری با جاستین بیبر در آهنگ Never Say Never به عرصه موسیقی پای گذاشت. او نخستین آلبوم خود به نام Syre را با موفقیت عرضه کرد. در حال حاضر سرمایه جیدن به تنهایی حدود هشت میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

 

ال فانینگ

نوجوانان ثروتمند

ال فانینگ 22 ساله در زمره کودکان پولدار دنیا قرار می‌گیرد. موفقیت او با حضور در فیلم پرفروش I am Sam در کنار خواهرش، داکوتا فنینگ در سن سه سالگی آغاز شد. او در ادامه در فیلم‌های مشهور دیگری چون Taken و Maleficent نیز به ایفای نقش پرداخت. ال برخلاف دیگر بازیگران کودک به دلیل برخورداری از توانایی بازیگری قابل توجه، وظیفه به تصویر کشیدن شخصیت‌هایی بزرگ‌تر از سن خود را بر عهده می‌گرفت. مهارت بازیگری مثال‌زدنی ال منجر به تثبیت او به عنوان یکی از بهترین بازیگران جوان هالیوود شده است. او در طول دوران کاری خود جوایز معتبر متعددی کسب کرده است. سرمایه ال در حال حاضر حدود 5 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

 

ریکو رودریگز

کودکان ثروتمند

رودریگز در سال 1998 در ایالت تگزاس آمریکا متولد شد. او بخش عمده‌ای از شهرت خود را مدیون سریال موفق Modern Family است. رودریگز برای ایفای نقش در هر قسمت از این سریال دستمزدی برابر با 70000 دلار دریافت می‌کرد.

نخستین حضور ریکو به عنوان بازیگر به نقشی کوتاه در برنامه محبوب Jimmy Kimmel Live برمی‌گردد. او در ادامه نقش‌های کوتاه دیگری در آثاری چون Cory in the House و NCIS را ایفا کرد. با این حال مهم‌ترین حضور او در دنیای تلویزیون به سریال پرطرفدار Modern Family بازمی‌گردد. ریکو برای این سریال نامزد جوایز مختلفی شد.

 

جیلن بلدسو

ثروتمندترین کودکان جهان

جیلن بلدسو یکی از جوان‌ترین نوابغ حوزه فناوری اطلاعات است که در سن 17 سالگی مدیریت کمپانی شخصی خود به نام گروه جیلن بلدسو را بر عهده دارد. ارزش تخمینی این کمپانی حدود 3.5 میلیارد دلار بوده و همکاری آن با برندها و مشاهیر آمریکایی منجر به موفقیت آن شده است. بلدسو پس از موفقیت کمپانی خود طرحی به نام «دوره‌های دانشگاهی برای طراحان نوجوان» را پایه‌گذاری کرد.

از بزرگ‌ترین شرکای بلدسو می‌توان به کمپانی‌های مشهور K Swiss و AT&T و افراد مشهوری چون استیو هاروی اشاره کرد. رشد قابل توجه کمپانی فناوری اطلاعات بلدسو منجر به مورد توجه قرار گرفتن او در شبکه‌های اجتماعی شده است. جیلن بلدسو یکی از ثروتمندترین نوجوانان دنیا به حساب می‌آید.

 

رز داریک جوهانسون

نوجوانان ثروتمند

فرزند زیبا و دوست‌داشتنی اسکارلت جوهانسون و همسر سابق او، رومین داریاک، یکی از کودکان پولدار جهان است. اسکارلت جوهانسون به عنوان یکی از بهترین بازیگران زن سینمای مدرن شناخته شده و موفقیت او در آثار محبوبی چون سری فیلم‌های Avengers منجر به افزایش قابل توجه سرمایه فرزندش گشته است. مجموع دارایی‌های رز داریک جوهانسون در سن شش سالگی حدود 100 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

 

نورث وست و سینت وست

ثروتمندترین نوجوانان

فرزندان کانیه وست و کیم کارداشیان به علت موفقیت قابل توجه والدین خود در عرصه‌های خوانندگی و تلویزیون به عنوان یکی از کودکان پولدار جهان شناخته می‌شوند. سرمایه میلیونی این دو ناشی از فعالیت‌های تجاری و هنری متنوع والدینشان بوده و انتظار می‌رود که در سال‌های آینده نیز به صورت مداوم افزایش یابد.

در این مطلب با پولدارترین کودکان جهان آشنا شدیم. به نظر شما آیا موفقیت این افراد در زندگی آینده‌شان تضمین‌شده خواهد بود؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402