دانلود فیلم Bloodshot ؛ داستان، تریلر و نمرات منتقدین آخرین فیلم وین دیزل

دانلود فیلم bloodshot 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Bloodshot داستان تازه‌ای درباره یک ابرقهرمان را روایت می‌کند. در این مقاله به داستان، تریلر، بازیگران، نکات جذاب و نمرات و نظرات منقدین درباره فیلم بلادشات می‌پردازیم و لینک دانلود آن را ارائه می‌کنیم.

فیلم سینمایی Bloodshot فیلمی ابرقهرمانی‌ست که براساس شخصیتی از کتاب‌های انتشارات والیانت کامیکز (Valiant Comics) ساخته شده است. بلادشات اولین فیلمی است که توسط دیوید اس. اف. ویلسون کارگردانی می‌شود و نویسنده‌های آن جف وادلو (Jeff Wadlow) و اریک هیزرر (Eric Heisserer) هستند. وادلو پیش از این، فیلم‌هایی مانند Cry Wolf محصول سال 2005، True Memoirs of an International Assassin محصول سال 2016 و Truth or Dare محصول سال 2018 را نوشته و کارگردانی کرده است. اریک هیزرر هم فیلمنامه فیلم‌های خوبی مانند Lights Out محصول سال 2016، Arrival محصول سال 2016 و Bird Box محصول سال 2018 را نوشته است.

فیلم سینمایی Bloodshot اکران شده و نتوانسته نظرات منتقدین را جلب کند. در این مقاله نگاهی به داستان، تریلر، بازیگران و نکات جذاب آن داشته و لینک دانلود فیلم Bloodshot را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

فیلم بلادشات

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


داستان فیلم سینمایی Bloodshot


ری گریسون (Ray Garrison) با بازی وین دیزل (Vin Diesel) به همراه همسرش به قتل می‌رسند؛ اما گریسون توسط یک گروه مخفی از دانشمندان دوباره زنده می‌شود. آن‌ها وضعیت گریسون را با فناوری نانو بهبود می‌بخشند و او به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شود. گریسون حالا یک ماشین آدم‌کشی به نام بلادشات است. او در حالی که درکنار سایر ابرسربازان آموزش می‌بیند، چیزی را از زندگی قبلی خود به یاد نمی‌آورد؛ ولی وقتی حافظه او برمی‌گردد و شخصی که او و همسرش کشته را به یاد می‌آورد، از آنجا فرار کرده و به دنبال انتقام است. او بعدا متوجه می‌شود که توطئه‌های بیشتری از آنچه فکر می‌کرد وجود دارند.

فیلم سینمایی bloodshot

اولین کتاب کامیک Bloodshot در سال 1993 توسط انتشارات Valiant منتشر شد. این کتاب در 110 جلد مختلف به چاپ رسیده و 7.5 میلیون نسخه از آن فروش رفته است.

 


تریلر فیلم  Bloodshot


اولین تریلر فیلم سینمایی Bloodshot در تاریخ 21 اکتبر 2019 مصادف با 29 مهر 1398 منتشر شد. در بالا می‌توانید تریلر فیلم سینمایی Bloodshot را تماشا کنید. با دیدن این تریلر تا حدودی با فضای این فیلم و شخصیت‌های آن آشنا خواهید شد.

 


بازیگران فیلم بلادشات


بعد از بازی در مجموعه فیلم‌های Guardians of the Galaxy، وین دیزل (Vin Diesel) حالا سبک دیگری از فیلم‌های کامیک را تجربه می‌کند. وین دیزل در فیلم سینمایی Bloodshot نقش ری گریسون یا همان بلادشات را بازی می‌کند. از دیگر فیلم‌های دیزل می‌توان به مجموعه فیلم‌های The Fast and the Furious، فیلم Avengers: Infinity War محصول سال 2018 و فیلم Avengers: Endgame محصول سال 2019 اشاره کرد که نقش گروت را در آن‌ها بازی می‌کرد.

فیلم جدید وین دیزل

دیگر بازیگران فیلم Bloodshot به این ترتیب هستند: گای پیرس (Guy Pearce) بازیگر استرالیایی در نقش امیل هارتینگ، ایزا گونزالس (Eiza Gonzalez) بازیگر فیلم‌های Baby Driver محصول سال 2017 و Hobbs & Shaw محصول سال 2019، سم هیوین (Sam Heughan) بازیگر سریال Outlander، توبی کبل (Toby Kebbell) بازیگر فیلم‌های War Horse و Fantastic Four، لامورن موریس (Lamorne Morris) بازیگر فیلم Game Night و سریال New Girl و تلولا رایلی (Talulah Riley) بازیگر سریال Westworld.

بازیگران فیلم سینمایی Bloodshot

 


نکات جذاب درباره فیلم Bloodshot


در این قسمت چند نکته جذاب درباره فیلم سینمایی Bloodshot را با هم می‌خوانیم.

 

کتاب کامیک Bloodshot

بلادشات یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای والیانت است. مجموعه کتاب‌های Bloodshot بیشتر از 7 میلیون نسخه در زبان‌های مختلف فروش داشته‌اند. جلد اول کتاب‌های بلادشات یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های این مجموعه بود که حدودا یک میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

جلد اول Bloodshot جایزه «بهترین کامیک» را از انتشارات Diamond Distributors گرفته است. همچنین این کتاب جایزه «بهترین خلاقیت» را برای طرح جلدش دریافت کرده است.

نکات جذاب فیلم سینمایی Bloodshot

 

خارج از دنیای مارول

فیلم سینمایی Bloodshot اولین تجربه وین دیزل و گای پیرس در یک کتاب کامیک خارج از دنیای سینمایی مارول است.

 

بازیگر شخصیت دکتر امیل هارتینگ

مایکل شین (Michael Sheen) بازیگر تئاتر، قرار بود نقش دکتر امیل هارتینگ را بازی کند؛ اما برنامه زمانی‌اش با این فیلم جور درنیامد و گای پیرس جای او را گرفت.

نکات جذاب فیلم سینمایی Bloodshot

 

بازیگر فیلم Fantastic Four

فیلم سینمایی Bloodshot بعد از فیلم Fantastic Four که محصول سال 2015 بود، اولین حضور توبی کبل در یک فیلم کامیک است.

 

کارگردان فیلم Bloodshot

دیوید لیچ (David Leitch) و چد استاهلسکی (Chad Stahelski) قرار بود فیلم Bloodshot را کارگردانی کنند؛ اما از این پروژه صرف نظر کردند.

 


دانلود فیلم Bloodshot


فیلمبرداری فیلم سینمایی Bloodshot در تاریخ 6 آگوست 2018 مصادف با 15 مرداد 1397 در کیپ‌تاون، آفریقای جنوبی و شهر پراگ در جمهوری چک شروع شد. فیلم سینمایی Bloodshot در ابتدا قرار بود در 21 فوریه 2020 مصادف با 2 اسفند 1398 منتشر شود که بعدا با کمی تاخیر، در 13 مارس 2020 (23 اسفند 1398) منتشر شد. اگر به دنبال دانلود فیلم Bloodshot هستید، نسخه دیجیتالی یا همان WEB-DL به‌تازگی منتشر شده که در ادامه برای دانلود قرار دارد.

دانلود فیلم bloodshot

دانلود فیلم Bloodshot با کیفیت 1080p WEB-DL و حجم 2 گیگابایت

دانلود فیلم Bloodshot با کیفیت 720p WEB-DL و حجم 800 مگابایت

دانلود فیلم Bloodshot با کیفیت 480p WEB-DL و حجم 750 مگابایت

دانلود زیرنویس فارسی فیلم بلادشات

 


نمرات منتقدین فیلم بلادشات


فیلم بلادشات نتوانست نظرات منتقدین را جلب کند. این فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 29% را بر اساس 136 رای دارد. در سایت متاکریتیک هم تاکنون از 33 نقد، Bloodshot توانسته امتیاز 44 را کسب کند که از این میان، 2 نقد سبز، 25 نقد نارنجی و 6 نقد آن هم قرمز است. در ادامه می‌خواهیم به نظرات برخی از این منتقدین نسبت به فیلم نگاهی داشته باشیم.

 

کریستی پوچکو / IGN: امتیاز 60

فیلم بلادشات یک فیلم پاپ‌کورن از نوع کنار گذاشتن منطق و لذت بردن از آن است. دیزل و همکارانش در داخل یک داستان سست، نگاه‌های خشمگین، ژست‌های ابرقهرمانانه و مقادیر زیادی اکشن را ارائه می‌دهند. کارگردان این فیلم، ویلسون، این هیجان را با جلوه‌های ویژه عالی و ریتم فوق‌العاده منتقل می‌کند. باوجود این، بینندگان تیزبین قطعا مواردی را مشاهده می‌کنند که به طور واضح بعد از اتمام فیلمبرداری اصلاح شده‌اند.

داستان فیلم سینمایی Bloodshot

 

جسی هاسنبرگر / پولیگون: امتیاز 52

این فیلم به نوعی شبیه یکی از پروژه‌های گم شده تونی اسکات است؛ اما به اندازه کافی شبیه نبوده و استایل آن به حد کافی قابل لمس نیست. برخی از مشکلات احمقانه فیلم به دلیل خود وین دیزل است. او نقش‌آفرینی‌های خوبی را داشته است؛ اما اینجا واقع نقش شخصی را که معتقد است کار بهتری برای انجام دادن ندارد را به شکل قانع‌کننده‌ای بازی می‌کند.

 

کیم هیوز / اوریجینال سین: امتیاز 50

چقدر خوب می‌شد اگر راهی بود تا فیلم Bloodshot را به گونه‌ای توصیف کنیم که داستان آن از پیچیدگی درآید، در حالی که بسیار جالب به نظر برسد؛ اما خب همه ما نمی‌توانیم ابرقهرمان باشیم. البته جلوه‌های ویژه فیلم بسیار خوب هستند که شاید مهم‌ترین چیز در یک فیلم علمی تخیلی اکشن است.

 

جیمز براردینلی / ریل ویوز: امتیاز 50

مشکل اصلی فیلم بلادشات شکست در ساختن دنیای مناسب است. با اختصاص زمان و تاکید کم روی ایجاد محیط و پرداختن به برخی از موارد غنی مربوط به دنیای فیلم که اتفاقات در آن رخ می‌دهند، این عنوان تقریبا تبدیل به چیزی شبیه به یک فیلم اکشن ساده وین دیزل می‌شود.

فیلم سینمایی Bloodshot

 

جیک کویل / اسوشیتد پرس: امتیاز 50

فیلم بلادشات به حد کافی هوشمندانه است تا چیزی فراتر از مذخرف باشد و به حد کافی مذخرف است تا چیزی کمتر از هوشمندانه باشد. اگر صرفا به دنبال عنوانی هستید که شبیه‌سازی نه چندان مناسبی از یک فیلم خوب باشد، این اثر شما را راضی خواهد کرد.

 

کیتی والش / شیکاگو تریبون: امتیاز 50

این فیلم به صورت قابل پیش‌بینانه‌ای در انتها تبدیل به یک اثر پوچی که افراد دارای اعضای بدن رباتیکی هستند و به قوانین فیزیک توجهی ندارد تبدیل می‌شود که خشونت بسیاری در حال رخ دادن است ولی شما مطمئن نیست که چرا یا حتی چگونه این اتفاقات می‌افتند.

 

بری هرتز / گلوب اند میل: امتیاز 38

مجموعه Fast and Furious وین دیزل دارای احساسات است، فیلم‌های ریدیک او دارای مرموز بودن است. فیلم‌های XXX او دارای جنون است (لحظه‌ای صبر کرده و این امر را تحسین کنید که این مرد چند مجموعه مختلف را به نام خود دارد). با وجود این‌ها، فیلم Bloodshot تنها یک فیلم معمولی متوسط است.

فیلم سینمایی بلادشات

 

مایکل اوسالیوان / واشینگتن پست: امتیاز 37

این فیلم به عنوان داستان مردی ارائه شده است که هنوز نمی‌داند چه کسی است؛ ولی این چندان درست نیست. به جای آن، این خود فیلم است که به نظر می‌رسد نمی‌داند وقتی بزرگ شد، می‌خواهد تبدیل به چه چیزی شود.

 

 


سخن پایانی


فیلم سینمایی Bloodshot براساس کتاب کامیک پرفروشی به همین نام ساخته شده است. وین دیزل بازیگر فیلم‌های اکشن در این فیلم نقش شخصیت بلادشات را ایفا می‌کند. در این مقاله نگاهی به داستان، تریلر، بازیگران، نکات جذاب و نمرات و نظرات منتقدین نسبت به این عنوان داشتیم و لینک دانلود فیلم Bloodshot را ارائه کردیم. نظر شما درباره این فیلم و بازی وین دیزل چیست؟ شما می‌توانید در پایین همین صفحه نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402