10 برنامه ساخت تایم لپس برای اندروید و آیفون + لینک دانلود

بهترین برنامه تایم لپس برای اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تایم لپس یک فناوری است که به وسیله آن می‌توان گذر زمان را سریع‌تر از آنچه که هست نشان داد. در این مقاله انواع برنامه ساخت تایم لپس را به شما معرفی می‌کنیم.

فناوری تایم لپس (Time lapse) و یا گذر زمان روشی است که به موجب آن فرکانس ضبط فریم‌های فیلم، بسیار بیشتر از فرکانس مورد استفاده برای مشاهده توالی پخش آن است. زمانی که فیلم ضبط شده با تایم لپس با سرعت عادی باز می‌شود، به نظر می‌رسد زمان با سرعت بیشتری در حال حرکت است. به عنوان مثال، یک تصویر از یک صحنه ممکن است با سرعت 1 فریم در ثانیه ضبط شود، اما سپس با سرعت 30 فریم در ثانیه پخش شود که در نتیجه کار با تایم لپس، سرعت ظاهری آن فیلم 30 برابر افزایش پیدا می‌کند. با روشی مشابه، فیلم همچنین می‌تواند با سرعت بسیار کمتر نسبت به آنچه که در واقعیت ضبط شده است نمایش داده شود.

برنامه تایم لپس برای اندروید

فهرست مطالب

 

معرفی 10 برنامه ساخت تایم لپس گوشی

با دانستن اینکه تایم لپس چیست میتوانید به سراغ برنامه های مفید و خوب این حوزه بروید که طبق بررسی هایی که سایت پلازا در این خصوص انجام داده 10 برنامه مفید و کارآمد را معرفی نموده ایم که در ادامه با 10 برنامه ساخت تایم لپس آشنا خواهید شد که تمامی برنامه های معرفی شده با لینک دانلود همراه هستند تا نیازی به رجوع دیگری نداشته باشید. باما همراه باشید.

 

1. برنامه ساخت تایم لپس Framelapse اپلیکیشن تبدیل عکس به تایم لپس اندروید

بهترین تایم لپس برای اندروید

اگر به دنبال یک برنامه پر سرعت ساخت تایم لپس و با مدت زمان رندرگیری (مدت زمانی که طول می‌کشد تا از فیلم خود خروجی بگیرید) بسیار پایین هستید، باید برنامه Framelapse را امتحان کنید. با استفاده از این برنامه، کنترل زیادی بر روی تنظیمات آن دارید. شما می‌توانید تنظیمات دوربین خود مانند نوردهی (Exposure)، تراز سفیدی (White balance) و تایمر را تغییر دهید و یا حتی فیلترهای مختلفی را در عکس‌های تایم لپس خود اعمال کنید. برای گرفتن ویدئو تایم لپس نیز می‌توانید فاصله فریم، مدت زمان فیلم و جهت‌گیری آن را تنظیم کنید. با استفاده از این برنامه همچنین می‌توانید میزان وضوح تصویر و بیت ریت (Bitrate) را نیز مشخص کنید. این برنامه یکی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین برنامه های ساخت تایم لپس محسوب می‌شود.

اگر به تبلیغاتی که در برنامه ظاهر می‌شوند توجهی نداشته باشید، نسخه رایگان این برنامه تمام نیاز شما را برطرف می‌سازد. با این حال اگر می‌خواهید که در این برنامه هیچ تبلیغی مشاهده نکنید و از برخی ویژگی‌های مازاد این برنامه نیز استفاده کنید، می‌توانید نسخه حرفه‌ای این برنامه را به قیمت 2.99 دلار دانلود کنید. اگر بدنبال گزینه های بیشتری از برنامه ساخت تایم لپس گوشی هستید باما همراه باشید.

اگر به دنبال اپلیکیشن تبدیل عکس به تایم لپس اندروید هستید برنامه Framelapse گزینه خوبی برای شما خواهد بود که ویژگی های بالای آن سبب شده تا شرکت سازنده جهت تامین منافع خود هزینه اندکی را برای دستیابی کامل به برنامه قرار دهد که به صورت درون برنامه میتوانید آنرا خریداری و سپس از تمام مزایای برنامه استفاده کنید. امروزه فعالیت گروه های کرک کننده اپلیکیشن بیشتر از قبل شده است که با خیال آسوده میتوانید برنامه Framelapse را به صورت خریداری شده از سطح وب دریافت کنید که در وب فارسی سایت های بسیاری نسخه خریداری شده برنامه را قرار داده اند که در ادامه میتوانید نسخه اورجینال برنامه را از گوگل پلی دریافت کنید.

دانلود برنامه Framelaps برای اندروید

 

2. برنامه تایم لپس Lapse It اپلیکیشن تبدیل عکس به تایم لپس اندروید

بهترین تایم لپس برای اندروید

برنامه Lapse It یکی از بهترین برنامه‌های ضبط ویدئو تایم لپس است. این برنامه امکانات و تنظیمات دستی مانند حالت فوکوس، حالت iOS، حالت صحنه و تراز سفیدی را به شما می‌دهد تا بتوانید مدت زمان وقفه را پس از کلیک بر روی فریم انتخاب کنید. با استفاده از این برنامه نه تنها می‌توانید ویدئوهای تایم لپس را ضبط کنید، بلکه می‌توانید ویدئوهای استاپ موشن (Stop motion) نیز بگیرید. پس از ضبط یک ویدئو می‌توانید رزولوشن، کُدک (Codec) و فریم در ثانیه را تغییر دهید و حتی می‌توانید پیش از رندر گرفتن نهایی از ویدئو خود، به آن صدا و فیلتر نیز اضافه کنید.

تنها نکته منفی این نرم افزار این است که بیشتر ویژگی‌های کاربردی آن فقط درصورتی در دسترس هستند که نسخه حرفه‌ای برنامه را خریداری کنید که قیمت آن 2.99 دلار است. با نسخه رایگان این برنامه، ویژگی‌های زیادی در اختیار شما قرار ندارد؛ اما اگر نسخه حرفه‌ای آن را خریداری کنید، از ویژگی‌های جالب آن متعجب خواهید شد. در ادامه مقاله اپلیکیشن تبدیل عکس به تایم لپس اندروید باما همراه باشید.

اگر به دنبال بهترین برنامه تبدیل فیلم به تایم لپس آیفون و اندروید هستید برنامه Lapse It گزینه خوبی برای شما خواهد بود که ویژگی های استاپ موشن بسیار آن میتواند ویژگی های خوبی را در اختیار شما قرار دهد که در این میان میتوانید به یک برنامه قدرتمند با رندر مناسب دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است بدانید که Lapse It از رابط کاربری ساده ای برخوردار بوده است که در تنظیمات و ابزارهای موجود در آن نیازی به آموزش و راهنمایی نخواهید داشت. اما در صورتی که با مشکل و یا سوالی در حین کار با برنامه مواجه شدید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید که کارشناسان پلازا به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهند داد. در ادامه میتوانید این برنامه را برای اندروید و ایفون به صورت مستقیم دریافت کنید. پیشنهاد میشود که مقاله برنامه ساخت تایم لپس گوشی را در ادامه از دست ندهید.

دانلود برنامه Lapse It برای اندروید

دانلود برنامه Lapse It برای iOS

 

3. نرم افزار تایم لپس Microsoft Hyperlapse اپلیکیشن تبدیل عکس به تایم لپس اندروید

دانلود برنامه تایم لپس برای اندروید

برنامه Hyperlapse یک برنامه ساخت تایم لپس مایکروسافت است. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد، اما گزینه‌ها و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر بخواهید با استفاده از برنامه Hyperlapse یک ویدئو ضبط کنید، می‌توانید سرعت ویدئو را در هرکجا از 1x تا 3x تغییر دهید. اما اگر بخواهید صدای ویدئو بدون تغییر باقی بماند، باید سرعت ویدئو را در حالت 1x تنظیم کنید. زمانی که فیلمبرداری ویدئو تایم لپس شما به پایان رسید، می‌توانید وضوح تصویر (720p یا 1080p) و مکانی را که می‌خواهید ویدئو تایم لپس خود را ذخیره کنید نیز انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید ویدئو تایم لپس خود را پس از رندر گرفتن، با دیگران به اشتراک بگذارید. برنامه Hyperlapse برای سیستم عامل اندروید به صورت رایگان در دسترس است. پیشنهاد میشود که مقاله اپلیکیشن تبدیل عکس به تایم لپس اندروید را از دست ندهید که در ادامه برنامه های خوبی برای شما معرفی شده است.

اگر هنوز سوال تایم لپس چیست؟ در ذهن شما وجود دارد باید بدانید که تایم لپس رو فناوری معکوس کننده سرعت بوده که با استفاده از آن میتوانید ویدیو های طولانی مدت را در مدت زمان بسیار اندک مشاهده کنید که این مورد امروزه در مستند های مربوط به رشد و پرورش گیاهان به شدت دیده میشود که از بدو کاشت تا رشد و ترقی آنرا میتوانید در چند ثانیه شاهد باشید. برنامه Microsoft Hyperlapse که محصول رسمی از شرکت مایکروسافت بوده گزینه خوبی در این زمینه بوده است که با ویژگی های بسیار آن میتوانید دغدغه هایی که در این زمینه دارید را بطور کامل پوشش دهید و از طریق برنامه Microsoft Hyperlapse یک تایم لپس حرفه ای طراحی کنید. در ادامه میتوانید به لینک دانلود این برنامه برای اندروید دسترسی داشته باشید. در ادامه مقاله برنامه ساخت تایم لپس گوشی باما همراه باشید.

دانلود برنامه Microsoft Hyperlapse برای اندروید

 

4. برنامه Hyperlapse from Instagram برنامه تبدیل فیلم به تایم لپس آیفون

بهترین برنامه تایم لپس برای اندروید

این برنامه یکی از ساده‌ترین برنامه‌هایی است که برای ساخت تایم لپس در دسترس است. برخلاف آنچه که ممکن است فکر کنید، برای گرفتن تایم لپس نیازی به داشتن حساب کاربری اینستاگرام ندارید. شما می‌توانید حتی در زمانی که در حال حرکت هستید نیز ویدئو تایم لپس بسازید و این برنامه سپس آن را با قابلیت‌های داخلی اینستاگرام تثبیت می‌کند و هرگونه تکان ناگهانی را که ممکن است در حین ضبط در ویدئو وجود داشته باشند را به شکلی حرفه‌ای حذف می‌کند. ویدئوهای تایم لپس در این برنامه می‌توانند با سرعتی بالغ بر 12 برابر سرعت ویدئوهای اصلی ضبط شوند و سپس با دیگران نیز به اشتراک گذاشته شوند.

رابط این برنامه فقط دوربین است که به وسیله آن می‌توان سرعت ویدئو تایم لپس را تغییر داد. اگر به دنبال یک برنامه ساخت تایم لپس هستید که کارایی خوبی داشته باشد و در عین حال ساده و بدون تبلیغ باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما برنامه Hyperlapse from Instagram را دانلود و امتحان کنید. این برنامه برای سیستم عامل iOS به صورت رایگان در دسترس است. اگر بدنبال اپلیکیشن تبدیل عکس به تایم لپس اندروید بیشتری هستید در ادامه باما همراه باشید.

اینستاگرام یکی از منبع های خوب در زمینه مشاهده ویدیوهایی بوده که از طریق فناوری تایم لپس طراحی شده اند که اگر بدنبال یک گزینه خوب در این زمینه هستید برنامه Hyperlapse from Instagram که مختص اینستا بوده گزینه خوبی برای شما خواهد بود. از طریق این برنامه میتوانید ویدیو های بسیاری را طراحی کنید که انتشار برنامه به صورت رایگان انجام گرفته است اما محدودیت استفاده در آن سبب شده تا تنها کاربرانی که از پلتفرم ای او اس برخوردار هستند توان کار با Hyperlapse from Instagram را داشته باشند. لازم به ذکر است بدانید که در میان برنامه ساخت تایم لپس اندروید و آیفون این برنامه گزینه پیشنهادی ما به شما بوده است که رابط کاربری ساده و ارائه تنظیمات مفید در کنار ویژ”ی های بسیار میتواند نیاز شما در این زمینه را بطور کامل پوشش دهد. اگر بدنبال گزینه های بیشتری از برنامه ساخت تایم لپس گوشی هستید باما همراه باشید.

دانلود برنامه Hyperlapse from Instagram برای iOS

 

5. برنامه ساخت تایم لپس TimeLapse برنامه تبدیل فیلم به تایم لپس آیفون

برنامه ساخت تایم لپس برای اندروید

برنامه TimeLapse یک برنامه جامع و کامل برای ضبط ویدئو تایم لپس است. این برنامه مانند بسیاری از برنامه‌های دیگر برخی تنظیمات دستی مانند اشباع رنگ (Saturation)، میزان روشنایی (Brightness)، کنتراست (Contrast) و نوردهی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، شما می‌توانید ویدئوهایی با وضوح 4K ضبط کنید و عکس‌ها را با فرمت RAW ذخیره سازید. این قابلیت‌ها را برنامه‌های دیگر موجود در این فهرست ارائه نمی‌دهند. این برنامه همچنین قابلیت ضبط ویدئو تیلت شیفت (Tilt-shift video) را نیز ازائه می‌دهد که پس از ضبط ویدئو می‌توانید آن‌ها را ادیت کنید.

با نسخه رایگان این برنامه، تعداد ویدئوهایی که می‌توانید ضبط کنید محدود هستند، اما برای ضبط ویدئوهای بیشتر باید نسخه پیشرفته آن را خریداری کنید که قیمت آن 4.99 دلار است. اگر به دنبال یک برنامه کاربردی برای ساخت تایم لپس هستید، حتما این برنامه را امتحان کنید. پیشنهاد میشود که مقاله برنامه ساخت تایم لپس گوشی را در ادامه از دست ندهید.

طبق بررسی هایی که پلازا در این زمینه انجام داده است توانسته به لیست برنامه تایم لپس چهره خوبی دسترسی پیدا کند که برنامه TimeLapse گزینه خوبی در این زمینه بوده که با رابط کاربری ساده آن میتوانید ویدیو های تایپ لپسی که مدنظر دارید را درمدت زمان کوتاهی طراحی کنید. پشتیبانی از ویدیوهای با کیفیت تا کیفیت 4K از اصلی ترین مزایایی است که در خصوص TimeLapse میتوان به آن اشاره داشت. ناگفته نماند که پشتیبانی از فرمت های رایج مربوط به تصاویر در کنار ادیت ویدیو ها بعد از ضبط از دیگر مواردی است که در خصوص این برنامه میتوان به آن اشاره داشت که در ادامه میتوانید این برنامه را دریافت کنید.

دانلود برنامه TimeLapse برای iOS

 

6. برنامه تایم لپس iTimeLapse Pro برنامه تبدیل فیلم به تایم لپس آیفون

نرم افزار تایم لپس برای اندروید

برنامه iTimeLapse Pro این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید عکس‌ها و ویدئوهای خود را با کسانی که از این برنامه استفاده می‌کنند به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید عکس‌های خود را در قسمت گالری این برنامه به اشتراک گذاشته و در صورت تمایل نیز می‌توانید عکس‌های دیگران را مشاهده کنید. این برنامه بر روی چندین عکس کلیک می‌کند و سپس از آن‌ها ویدئو می‌سازد. شما می‌توانید این عکس‌ها را به صورت دستی و یا در یک بازه زمانی مشخص انتخاب کنید. پس از آنکه ویدئو تایم لپس شما ساخته شد، می‌توانید پیش از رندرگیری به آن صدا اضافه کنید. در ادامه مقاله برنامه ساخت تایم لپس گوشی باما همراه باشید.

iTimeLapse Pro به شما امکان می‌دهد تا بخش‌های مختلفی ایجاد کنید تا بتوانید هرگونه ویدیوی ناتمامی که بعدا می‌خواهید بر روی آن کار کنید را ذخیره کنید. یکی از اشکالات این برنامه رایگان نبودن آن است. برنامه iTimeLapse Pro به قیمت 2.99 دلار در اپ استور در دسترس است. با این که این برنامه رایگان نیست، اما قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارد که ارزش صرف هزینه را دارند.

برنامه iTimeLapse Pro امروزه به عنوان بهترین اپلیکیشن دوربین تایم لپس شناخته شده است که محبوبیت بالای آنرا میتوان مدیون پشتیبانی از سایت های مختلف دانست که در این زمینه میتوانید ویدیو های خود را به صورت مستقیم در سایت و شبکه و حتی پیامرسان هایی که مدنظر دارید به اشتراک بگذارید. سرعت بالا در ذخیره سازی به شما این امکان را میدهد تا در مدت زمان کمی بتوانید ویدیو هایی که در ذهن دارید را از طریق برنامه iTimeLapse Pro طراحی کنید. لازم به ذکر است سازگاری با گالری های مختلف و امکان برداشتن عکس به صورت گروهی و تکی از دیگر مزایایی است که میتوان به آن اشاره داشت که در ادامه میتوانید ای تایم لپس پرو را از سایت اپل دریافت کنید.

دانلود برنامه iTimeLapse Pro برای iOS

 

7. نرم افزار تایم لپس iMotion برنامه تبدیل فیلم به تایم لپس آیفون

برنامه تایم لپس اندروید

مانند بسیاری از برنامه‌های معرفی شده در این فهرست، برنامه iMotion نیز به شما امکان می‌دهد تا فیلم‌های تایم لپس باکیفیتی ضبط کنید و در عین حال قابلیت‌های کاملی از ابزارهای ویدیویی مانند نوردهی، تراز سفیدی، جهت‌گیری و غیره را به شما ارائه می‌دهد. علاوه بر این، امکاناتی مانند حالت تنظیمات دستی و ریموت WiFi نیز در این برنامه وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. ویدئوهای تایم لپسی که با این برنامه ضبط می‌کنید به صورت خودکار ذخیره می‌شوند و تا 10 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می‌شوند. برنامه iMotion همچنین زمانی که ویدئو خود را ضبط کردید، امکان پخش معکوس ویدئوتان را به شما می‌دهد. مانند اکثر برنامه‌های دیگر، iMotion نیز به شما امکان می‌دهد تا ویدئوهای تایم لپس خود را در آن به اشتراک بگذارید. اگر بدنبال گزینه های بیشتری از برنامه ساخت تایم لپس گوشی هستید باما همراه باشید.

آی موشن یکی دیگر از گزینه های خوب در خصوص ساخت تایپ لپس بوده است که در میان برنامه برتر تایم لپس برای موبایل توانسته میزبان کاربران بسیاری از سراسر جهان باشد. برنامه iMotion را تنها روی پلتفرم ای او اس میتوانید نصب کنید که پشتیبانی از 10 فریم بودن آن میتواند مشکلات مربوط به کیفیت بالا برای گوشی های ضعیف را پوشش دهد. رابط کاربری ساده و ارائه ابزار های مفید و تنظیمات مربوط به نور دهی از دیگر مزایای iMotion بوده است. بعد از ساخت ویدیو های خود میتوانید آنها را به اشتراک بگذارید که در این زمینه نیز سایت و شبک های بسیاری در اختیار شما خواهد بود.

دانلود برنامه iMotion برای iOS

 

8. برنامه تایم لپس !OSnap برنامه تبدیل فیلم به تایم لپس آیفون

دانلود برنامه تایم لپس برای اندروید

با استفاده از برنامه !OSnap نه تنها می‌توانید ویدئوهای تایم لپس بگیرید، بلکه می‌توانید ویدئوهای استاپ موشن نیز ضبط کنید. با استفاده از این برنامه همچنین می‌توانید جهت‌گیری، نسبت تصویر (Aspect ratio) و رزولوشن تصاویر خود را نیز مشخص کنید. پیشنهاد میشود که مقاله برنامه ساخت تایم لپس گوشی را در ادامه از دست ندهید.

برنامه !OSnap ویژگی‌های بسیاری را برای عکاسی نیز به شما می‌دهد و همچنین مانند برنامه iTimeLapse Pro، می‌توانید چندین بخش را برای فیلم‌های مختلف تایم لپس ایجاد کنید. اگرچه اکثر ویژگی‌های جذاب آن در نسخه رایگان موجود است، اما اگر می‌خواهید ویدئوهای خود را با کیفیت 1080p ضبط کنید، می‌توانید نسخه حرفه‌ای را به قیمت 3.99 دلار خریداری کنید.

OSnap یک برنامه ناشناس ولی قدرتمند در میان برنامه ساخت یک ویدیو تام لپس بوده است که از طریق این برنامه میتوانید ویدیو ها خود را به صورت استاپ موشن ذخیره سازی کنید که در این زمینه ویژگی های بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است که در ابتدای توضیحات این برنامه به آن اشاره شده است. پشتیبانی از ویدیو های با کیفیت میتواند در زمینه ساخت ویدیو های باکیفیت به شما کمک شایانی نماید که در این میان میتوانید به کیفیت 1080 دسترسی داشته باشید. اگر تصمیم به دریافت این برنامه دارید بدنیست بدانید که این برنامه تنها برای گوشی های آیفون عرضه شده است که در ادامه میتوانید آنرا دریافت کنید.

دانلود برنامه !OSnap برای iOS

 

9. برنامه ساخت تایم لپس Pic Pac stop برنامه تبدیل فیلم به تایم لپس آیفون

برنامه تایم لپس برای اندروید

برنامه Pic Pac stop ویژگی‌های منحصربه‌فرد فراوانی را ارائه می‌دهد و جز یکی از بهترین برنامه های ساخت تایم لپس برای سیستم عامل اندروید محسوب می‌شود. شما با استفاده از این برنامه به راحتی می‌توانید از عکس‌ها و ویدئوهای خود، فیلم‌های اسلوموشن و تایم لپس بگیرید. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید ویدئوی از پیش ضبط شده را بارگیری کنید و یا می‌توانید یک فیلم جدید را ضبط کنید و با اعمال برخی تنظیمات، فیلم‌های خود را جذاب‌تر سازید. بهترین قسمت این برنامه این است که با استفاده از آن می‌توانید فیلم‌هایی با کیفیت بالا ضبط کنید و در ویدئوهای تایم لپس خود عکس طراحی کنید تا زیباتر شوند.

به علاوه، شما همچنین می‌توانید از موسیقی‌های رایگان موجود در قسمت Library این برنامه نیز استفاده کنید. با این برنامه ویدئوهای تایم لپس جذابی بسازید، آن‌ها را در فضای مجازی به اشتراک بگذارید و تعداد زیادی لایک دریافت کنید. برنامه Pic Pac stop برای سیستم عامل اندروید به صورت رایگان در دسترس است. در ادامه مقاله برنامه ساخت تایم لپس گوشی باما همراه باشید.

اگر تصمیم دارید یک برنامه تایم لپس سامسونگ اختصاصی را روی گوشی خود نصب کنید برنامه Pic Pac stop با پشتیبانی از مدل های مختلف توانسته به محبویت خوبی برسد که تنها ضعف آن عرضه برای پلتفرم ای او اس بوده که کاربران اندروید امکان برخورداری از آنرا نخواهند داشت. در این میان برنامه Pic Pac stop با ارائه ویژگی های کلیدی و کاملا مفید توانسته به محبوبیت خوبی برسد که اشتراک گذاری ویدیو در سایت های مختلف  به صورت مستقیم و اتصال مستقیم به گالری شما جهت دستیابی مستقیم به تصاویر از دیگر مزایایی است که در خصوص برنامه Pic Pac stop میتوان به آن اشاره داشت. در ادامه میتوانید این برنامه را به صورت مسقیم از سایت اپل دریافت کنید.

دانلود برنامه Pic Pac stop برای اندروید

 

10. برنامه Time Lapse Video: Recorder & Editor برنامه تبدیل فیلم به تایم لپس آیفون

دوربین تایم لپس برای اندروید

برنامه Time Lapse Video: Recorder & Editor نیز یک برنامه ساخت تایم لپس است که طرفداران بسیاری دارد و قابلیت‌های جذابی را ارائه می‌دهد. با استفاده از این برنامه می‌توانید سرعت، کیفیت و تصویر پس‌زمینه ویدئوی تایم لپس خود را انتخاب کرده و حتی به آن موسیقی نیز اضافه کنید. نحوه کار و استفاده برنامه Time lapse video Editor pro بسیار ساده است و نیاز به دانش خاصی ندارد. ویرایش در این نرم افزار بسیار آسان است و شما می‌توانید تغییرات دلخواه خود را در ویدئوهای تایم لپس خود ایجاد کنید و با استفاده از قابلیت‌های خاص این برنامه، ویدئوهای جذابی بسازید. برنامه Time Lapse Video: Recorder & Editor برای سیستم عامل اندروید در دسترس است.

در میان نرم افزار تبدیل فیلم به کلیپ تایم لپس با موبایل برنامه Time Lapse Video: Recorder & Editor آخرین گزینه معرفی شده بوده است که کسب جایگاه دهم دلیلی بر بدبودن برنامه نبوده است. با استفاده از این برنامه همانطور که از نامش مشخص است میتوانید اقدامات مختلفی نظیر رکورد ویدیو و ادیت را انجام دهید که برای هریک از بخش های نامبرده ابزار و تنظیمات خوبی در اختیار شما قرار گرفته است. برنامه Time Lapse Video: Recorder & Editor از فایل های صوتی نیز پشتیبانی میکند که در این زمینه میتوانید روی ویدیو های تایپ لپس خود یک فایل صوتی قرار دهید. قابلیت های بسیاری در این ابزار اندرویدی وجود داشته که با تجربه کاربری میتوانید به تمامی آنها دسترسی داشته باشید. در ادامه میتوانید این برنامه را برای گوشی های اندروید خود دریافت کنید.

دانلود برنامه Time Lapse Video: Recorder & Editor برای اندروید

 

سخن پایانی

مقاله ای تحت عنوان 10 برنامه ساخت تایم لپس گوشی اندروید و آیفون + لینک دانلود در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که در این میان میتوانید به گزینه های خوبی دسترسی داشته باشید که پیشنهاد میشود برنامه های پیشنهادی خود را برای ما ارسال کنید. ما در این مقاله، چندین برنامه ساخت تایم لپس را برای سیستم عامل اندروید و iOS به شما معرفی کردیم. هر کدام از این برنامه‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد و جذابی را ارئه می‌دهند که می‌توانید از آن‌ها برای ساخت ویدئو تایم لپس و اسلوموشن استفاده کنید.

نسخه حرفه‌ای برخی از برنامه‌های موجود در این فهرست رایگان نیست و با پرداخت درون برنامه‌ای می‌توانید نسخه حرفه‌ای آن‌ها را خریداری کرده و از قابلیت‌های مازاد آن‌ها که در نسخه رایگان موجود نیستند استفاده کنید. البته نسخه‌های رایگان نیز ویژگی‌های جذابی دارند که بسیار کاربردی و پرطرفدار هستند. آیا شما تاکنون تجربه استفاده از برنامه ساخت تایم لپس را داشته‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
Danice Barg
.
31 اردیبهشت 1399، 16:32
پاسخ
0
0
Thank for sharing this nice post.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402