بهترین فیلم های نوروز 99 که تعطیلات را دلچسب می کنند

بهترین فیلم های نوروز 99
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تعطیلات نوروز برای دیدن فیلم زمان بسیار مناسبی است؛ فیلم‌هایی که دیدن آن‌ها را به علت مشغله‌های کاری به عقب انداخته‌اید. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین فیلم های نوروز 99 بپردازیم.

در روزهای پایانی سال و با نزدیک شدن به سال نو، همه منتظر نوروز و تعطیلات هستند. تعطیلات نوروز فرصت بسیار خوبی برای جبران کارهای عقب مانده است که در طول سال به دلایل مختلفی از انجام آن‌ها صرف نظر کرده‌ایم. نوروز برای استراحت و بازیابی انرژی، دیدار دوستان و خانواده، گشت و گذار در طبیعت و سفر، خواندن کتاب و تماشای فیلم و سریال زمان بسیار خوبی است. به همین بهانه تصمیم داریم بهترین فیلم های نوروز 99 را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ فیلم‌هایی که دیدنشان قطعا تعطیلات شما را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

فیلم های عید نوروز 99

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


10 مورد از بهترین فیلم های خارجی نوروز 99


در ادامه به بحث و بررسی 10 مورد از بهترین فیلم های خارجی نوروز 99 خواهیم پرداخت.

 

فیلم Parasite – انگل

فیلم های سینمایی نوروز 99

اولین فیلم پیشنهادی ما برای تماشا در نوروز 99، فیلم انگل به کارگردانی بونگ جونگ هو است. این فیلم که ساخته کشور کره جنوبی است، با غوغایی که در سینمای جهان به راه انداخت توانست برنده 4 جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شود. از دیگر افتخارات این فیلم می‌توان به جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم خارجی و جایزه بفتا بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان اشاره کرد.

فیلم Parasite درباره خانواده فقیری است که از راه درست کردن جعبه پیتزا خرجشان را درمی‌آورند. هنگامی که پسر خانواده بطور اتفاقی به عنوان معلم خصوصی پا به خانه‌ای پر زرق و برق می‌گذارد، با کلک و حیله فراوان کلیه اعضای خانواده‌اش را وارد این خانه می‌کند. اما با وقوع اتفاقاتی همه چیز به هم می‌ریزد. فیلمنامه قدرتمند و بازی درخشان بازیگران فیلم انگل باعث شد این فیلم به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال 2019 تبدیل شود. برای دانلود فیلم Parasite به این مقاله مراجعه کنید.

 

فیلم Ford v Ferrari – فورد در مقابل فراری

بهترین فیلم های نوروز 99

فیلم فورد در برابر فراری به کارگردانی جیمز منگلود که یک فیلم درام بیوگرافی جذاب است، بی‌شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای قرارگیری در فهرست بهترین فیلم های نوروز 99 است. این فیلم با بازی کریستین بیل و مت دیمون که از روی اتفاقات واقعی ساخته شده است، درباره شرکت فورد است که تلاش می‌کند فراری را در مسابقه اتومبیل‌رانی فرانسه شکست دهد. شرکت فورد برای انجام این ماموریت به ظاهر غیرممکن راننده سابق مسابقات اتومبیل‌رانی، کرول شلبی را انتخاب می‌کند. شلبی به همراه راننده با ذکاوتی به نام کن مایلز تلاش می‌کند بهترین ماشین را برای پشت سر گذاشتن ماشین‌های فراری بسازد. تماشای این فیلم را به همه دوستداران اتومبیل و مسابقات اتومبیل‌رانی پیشنهاد می‌کنیم. برای دانلود فیلم Ford v Ferrari با دوبله فارسی به این مطلب مراجعه کنید.

 

فیلم Jumanji: The Next Level – جومانجی 3

فیلم های عید نوروز 99

یکی از جذاب‌ترین و بهترین فیلم های نوروز 99 فیلم جومانجی 3 است. این فیلم که یکی از پرفروش‌ترین آثار سونی در دهه گذشته بود، در سال 2019 با قسمت جدیدش به روی پرده سینماها رفت و با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شد. فیلم Jumanji: The Next Level، فیلمی هیجان‌انگیز، بامزه و دوست‌داشتنی به کارگردانی جیک کاسدان و بازی دواین جانسون و کوین هارت است. داستان این فیلم بعد از نابودی بازی جومانجی اتفاق می‌افتد. اسپنسر دوباره بازی را تعمیر می‌کند و ناپدید می‌شود. دوستانش هم به بازی باز می‌گردند ولی به نظر می‌رسد بازی با تغییرات زیادی همراه است. از اینجا می‌توانید فیلم Jumanji 3 را دانلود کنید.

 

فیلم فیلم It 2 – آن 2

فیلم های سینمایی نوروز 99

در فهرست بهترین فیلم های نوروزی 99 پیشنهادی برای دوستداران ژانر وحشت داریم. فیلم It با قسمت دومش دوباره ترس و وحشت را به خانه‌ها آورد. هرچند این فیلم نتوانست موفقیت قسمت اولش را تکرار کند، اما فروش بسیار خوبی در گیشه‌ها داشت که نشان داد تماشاگران فیلم را دوست داشته‌اند. فیلم It قسمت دوم، 27 سال پس از قسمت اول اتفاق می‌افتد؛ جایی که گروه بازندگان پس از دریافت گزارش‌های قتلی که مشابه قتل‌های پنی است، تصمیم می‌گیرند دوباره به شهر دری بروند و عامل این جنایات را پیدا کنند. در این مقاله می‌توانید فیلم It 2 را دانلود کنید.

 

فیلم Terminator: Dark Fate – ترمیناتور 6

بهترین فیلم های نوروز 99

در ژانر اکشن هم، Terminator: Dark Fate فیلم بسیار سرگرم‌کننده‌ای است که در سبد بهترین فیلم های نوروز 99 جای می‌گیرد. دنی شخصیت قسمت دوم ترمیناتور پس از گذشت 20 سال از وقایع قبلی در شهر مکزیکوسیتی همراه برادر و پدرش زندگی آرامی را سپری می‌کند. اما این آرامش دوام زیادی ندارد و ترمیناتوری برای کشتن او با سفر در زمان به سراغش می‌آید. این فیلم به کارگردانی تیم میلر با نقدهای مثبتی روبه‌رو شد و فروش خوبی هم در سینماها داشت. برای دانلود فیلم ترمیناتور 6 می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

 

انیمیشن Klaus – کلاوس

فیلم های عید نوروز 99

یکی از دوست‌داشتنی‌ترین فیلم‌های سال 2019، انیمیشن Klaus بود. این انیمیشن با داستان قوی خود نامزد دریافت جوایز زیادی از جمله اسکار بهترین انیمیشن سال شد. انیمیشن دوبعدی کلاوس که توسط یک کمپانی مستقل اسپانیایی ساخته شده است، درباره پستچی جوان، تنبل و بی‌مسئولیتی به نام جاسپر است که به دنبال اجرای دستور پدرش به شهری سردسیر به نام اسمیرنبرگ می‌رود و باید 600 نامه را در این شهر به مقصد برساند؛ وگرنه از ارث پدری محروم می‌شود. او با ورود به این شهر با اتفاقات و مسائل عجیبی روبه‌رو می‌شود. این انیمیشن زیبا و خلاقانه در پی توضیح فلسفه کریسمس است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ حتی برای بزرگترها. برای آشنایی بیشتر و خواندن نقدهای انیمیشن کلاوس به این مقاله هم سری بزنید.

 

فیلم Five Feet Apart – پنج قدم فاصله

فیلم های سینمایی نوروز 99

فیلم پنج قدم فاصله به کارگردانی جاستین بالدونی، فیلم پیشنهادی ما در ژانر عاشقانه برای فهرست بهترین فیلم های نوروز 99 است. این فیلم درام با خلق لحظات جذاب و دوست‌داشتنی زیادی توانست دل بسیاری از تماشاگران را بدست آورد و با فروش خوبی در گیشه‌ها همراه بود. داستان فیلم درباره دختری به نام استلا است که به یک بیماری خطرناک ریوی به نام فیبروز سیستیک مبتلا است. او به دلیل سپری کردن یک دوره درمان آزمایشی در بیمارستان زندگی می‌کند؛ جایی که او با ویلیام آشنا می‌شود. ویلیام ناامید و بی‌تفاوت است و تلاشی برای بهبود بیماری‌اش انجام نمی‌دهد. همین موضوع باعث عصبانیت استلا می‌شود و تصمیم می‌گیرد به او کمک کند.

 

فیلم Marriage Story – داستان ازدواج

بهترین فیلم های نوروز 99

داستان ازدواج فیلمی است درام با بازی درخشان اسکارلت جوهانسون و آدام درایور که با تحسین‌های زیادی روبه‌رو شد و نامزد دریافت جوایز زیادی نیز بود. این فیلم زیبا به کارگردانی نوآ بامباک درباره زوجی است به نام نیکول و چارلی که با پایان عمر زندگی زناشویی خود قصد دارند از یکدیگر جدا شوند. آن‌ها در ابتدا می‌خواهند تا همه چیز به آرامی پیش برود و پسرشان که هشت سال بیشتر ندارد، آسیبی نبیند. ولی با مهاجرت نیکول به شهر لس آنجلس همه چیز بهم می‌ریزد و هر دو درگیر روند فرسایشی طلاق می‌شوند. لورا درن برای بازی در فیلم Marriage Story توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست آورد. از اینجا برای دانلود فیلم Marriage Story اقدام کنید.

 

فیلم John Wick: Chapter 3 – جان ویک 3

فیلم های عید نوروز 99

بی‌شک هیجان‌انگیزترین عنوان در فهرست بهترین فیلم های نوروز 99 به انتخاب پلازا، فیلم جان ویک 3 است. کیانو ریوز دوباره با داستانی اکشن و پر از صحنه‌های جذاب بازگشته است. جان ویک که قاتلان زیادی را کشته است، مورد نفرت کار کشته‌های این رشته قرار می‌گیرد. به همین دلیل جایزه‌ای 14 میلیون دلاری برای کشتن او تعیین می‌شود. حال او باید در مقابل خطرناک‌ترین و ماهرترین قاتلان دنیا بایستد و جان سالم به در ببرد. این فیلم با فروش فوق‌العاده 326 میلیون دلاری خود توانست رضایت بسیاری از تماشاگران را به دست آورد و با راضی نگه داشتن 92 درصد از کاربران گوگل ثابت کرد که جان ویک هنوز شخصیت محبوب مردم در دنیای اکشن است.

 

انیمیشن Toy Story 4 – داستان اسباب بازی 4

فیلم های سینمایی نوروز 99

استودیو پیکسار و والت دیزنی دوباره با وودی بازگشته تا ثابت کند که داستان اسباب بازی هرگز قدیمی نمی‌شود و قوی‌تر از قبل به راهش ادامه می‌دهد. این انیمیشن با صداپیشگی تام هنکس و تیم آلن درباره کاردستی جدید بانی به نام فورکی است که آن را در روز اول مهدکودک درسته کرده است. اما فورکی به این سادگی نقش یک اسباب بازی را بازی نمی‌کند. فورکی که از وسایل دور ریختنی ساخته شده است معتقد است که جایش در سطل آشغال است و بدین ترتیب ساعات سختی در پیش روی وودی و بقیه اسباب بازی‌هاست. انیمیشن Toy Story 4 با نقدهای مثبت منتقدان و استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شد و نامزد دریافت جوایز زیادی بود. این انیمیشن جذاب سرانجام موفق به کسب جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال شد. برای دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی 4 با دوبله فارسی به این مطلب مراجعه کنید.

 


10 مورد از بهترین فیلم های داخلی نوروز 99


برای گذراندن تعطیلات نوروز بهتر است چند فیلم داخلی خوب هم در سبد بهترین فیلم های نوروز 99 قرار دهیم.

 

فیلم سینمایی مطرب

بهترین فیلم های نوروز 99

اولین پیشنهاد ما برای نوروز 99 فیلم جذاب و سرگرم‌کننده مطرب است. فیلم مطرب با کارگردانی مصطفی کیایی و با بازی پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی و مهران احمدی با موضوع جذابش قطعا ساعتی از شادی و خنده را به شما هدیه می‌کند. به همین جهت یکی از بهترین فیلم های نوروز 99 به حساب می‌آید. داستان مطرب درباره مردی است به نام ابراهیم که قبل از انقلاب خواننده بوده، ولی با شروع انقلاب دست از خواندن برمی‌دارد. حال با گذشت سال‌های زیادی از آن زمان، تلاش می‌کند به شهرت برسد. برای آشنایی بیشتر با فیلم سینمایی مطرب می‌توانید به این مقاله هم سری بزنید.

 

فیلم سینمایی سرخپوست

فیلم های عید نوروز 99

اگر در بین فیلم‌های ایرانی دنبال یک فیلم متفاوت می‌گردید، بهترین گزینه تماشای فیلم سرخپوست است. سرخ پوست با بازی نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار درباره زندانی است که قصد دارند به محل دیگری منتقلش کنند. در حین این جابه‌جایی یکی از زندانیان که محکوم به اعدام نیز هست، گم می‌شود. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان، در تلاش برای پیدا کردن این زندانی دست به کارهای زیادی می‌زند. برای خواندن نقد فیلم سینمایی سرخ پوست به این مقاله مراجعه کنید.

 

فیلم سینمایی قصر شیرین

فیلم قصر شیرین . فیلم های عید نوروز 99

قصر شیرین یک درام ایرانی موفق به کارگردانی سید رضا میرکریمی است. او با داشتن کارنامه‌ای قوی در ساخت فیلم‌های درام مانند فیلم دختر و فیلم یک حبه قند، با ساختن قصر شیرین نشان داد که ژانر درام تخصص اوست. این فیلم احساسی و جذاب درباره مردی است به نام جلال که بعد از دو سال به شهر خود باز می‌گردد؛ چراکه همسرش دچار مرگ مغزی شده است. حال او قیم قانونی بچه‌هاست. این اثر با بازی زیبای حامد بهداد یکی از بهترین فیلم های نوروز 99 برای تماشا کردن در کنار خانواده است.

 

فیلم سینمایی هزارتو

فیلم های سینمایی نوروز 99

همچنین بخوانید :

فیلم هزارتو اولین تجربه سینمایی امیرحسین ترابی در مقام کارگردان است که به یکی از موفق‌ترین فیلم‌ها در گیشه سینماها تبدیل شد. داستان پیچیده و معماهای حل نشده این فیلم آن را به یکی از پر فروش ترین فیلم های سال 98 تبدیل کرد. این فیلم درباره مردی است به نام امیر علی که پسرش را گم کرده است. ولی ماجرای امیر علی و خانواده‌اش و همچنین گم شدن پسرشان کلاف سردرگمی است که تنها راه باز کردن آن، پی بردن به رازهای شخصیت‌هاست. این فیلم با بازی شهاب حسینی، ساره بیات و پژمان جمشیدی یکی از قوی ترین فیلم‌ها در فهرست بهترین فیلم های نوروز 99 می‌باشد. برای خواندن نقد فیلم هزارتو به این مقاله مراجعه کنید.

 

فیلم سینمایی پسرکشی

فیلم پسرکشی . فیلم اکران نوروز 99

طبق مصاحبه محسن امیر یوسفی، رئیس شورای صنفی نمایش، یکی از فیلم هایی که قرار است در نوروز 99 اکران شود فیلم پسرکشی ساخته محمد هادی کریمی است. این فیلم با بازی ژاله صامتی، آرمان درویش و بهاره کیان افشار، درباره اتفاقاتی است که در بین سال‌های 40 تا 70 اتفاق می‌افتند. این فیلم معمایی پیچیده است از باورهای غلط خانوادگی و تبعات آن. اگر رفتن به سینما در نوروز از اولویت‌های شماست، مواظب باشید فیلم پسرکشی را در فهرست بهترین فیلم های نوروز 99 خود جا نیندازید.

 

فیلم متری شیش و نیم

بهترین فیلم های نوروز 99

سعید روستایی پس از موفقیت و اعتباری که از ساخت فیلم ابد و یک روز بدست آورد، با ساختن فیلم متری شیش و نیم نه تنها موفقیتش را تکرار کرد، بلکه محبوب‌تر هم شد. داستان فیلم متری شیش و نیم درباره نیروی پلیس مبارزه با مواد مخدر است که در تلاش است فردی به نام ناصر خاکزاد، یکی از اصلی‌ترین توزیع‌کننده‌های شیشه در ایران را دستگیر کند. بازی جذاب نوید محمدزاده و پیمان معادی این فیلم را تماشایی‌تر از پیش کرده است. اگر هنوز این فیلم مهیج و جذاب را ندیده‌اید، بهتر است آن را در فهرست بهترین فیلم های نوروز 99 خود جای دهید. همچنین می‌توانید نقد اختصاصی پلازا از فیلم متری شیش و نیم را از اینجا بخوانید.

 

فیلم خانه پدری

فیلم های عید نوروز 99

از جنجالی‌ترین فیلم‌های ساخته شده در یک دهه اخیر سینمای ایران، فیلم خانه پدری است که بهتر است همین الان آن را در فهرست بهترین فیلم های نوروز 99 جای داده و تماشای آن را از دست ندهید. این فیلم چندین بار به روی پرده سینماها رفت و هر بار پس از چند روز به دلایل مختلف توقیف شد تا اینکه سرانجام در تاریخ 22 آبان 98 اجازه اکران یافت. این فیلم با حضور در جشنوراه فجر سال 1392 با تحسین منتقدان رو‌به‌رو شد و بسیاری کارگردان این فیلم، کیانوش عیاری را ستودند. فیلم خانه پدری درباره مشکلات زنان در 70 سال گذشته است و راوی اتفاق‌هایی است که از سال 1308 تا 1379 در یک خانه قدیمی می‌افتد. از بازیگران فیلم خانه پدری می‌توان به مهدی هاشمی، ناصر هاشمی، شهاب حسینی و مهران رجبی اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با فیلم خانه پدری به این مقاله هم سری بزنید.

 

فیلم سینمایی چهار انگشت

فیلم چهار انگشت . فیلم های سینمایی نوروز 99

فیلم چهار انگشت راوی سفر دو دوست به کامبوج است. آن دو برای پایان دادن به کاری ناتمام راهی این سفر می‌شوند، ولی با وقوع اتفاقات بامزه‌ای سفرشان کمی طولانی‌تر می‌شود. فیلم چهار انگشت با بازی جواد عزتی و امیر جعفری فیلمی کمدی است که در 25 اسفند 97 به روی پرده سینماها رفت و با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شد.

 

فیلم ایده اصلی

فیلم ایده اصلی . بهترین فیلم های نوروز 99

ایده اصلی فیلمی است با داستانی ساده که در دل خود معماهای زیادی دارد. این فیلم درباره مشارکت ایران و اسپانیا برای راه‌اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی است و این موضوع افراد و شرکت‌های زیادی را به طمع انداخته است. در این بین سعید پارسا و همسر سابقش، رویا عضدی که اکنون رقیب همدیگر هستند، تلاش زیادی برای به دست گرفتن این پروژه انجام می‌دهند. آن‌ها حتی از پایین کشیدن یکدیگر هم ابایی ندارند. فیلم ایده اصلی با بازی بهرام رادان و مریلا زارعی یکی از سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌هایی است که می‌تواند لحظات خوشی را در نوروز 99 برایتان رقم بزند.

 

فیلم شنای پروانه

شنای پروانه . فیلم اکران نوروز 99

از دیگر فیلم هایی که در نوروز 99 اکران می‌شود می‌توان به شنای پروانه اشاره کرد. این فیلم درباره زنی است به نام پروانه که فیلمی از شنا کردن او در دنیای مجازی پخش می‌شود. حال همسر او، هاشم و برادرش حجت به دنبال گرفتن انتقام از کسانی هستند که فیلم شنای پروانه را پخش کردند. این فیلم با بازی جواد عزتی، امیر آقایی و طناز طباطبایی از مورد انتظارترین عناوین در فهرست بهترین فیلم های نوروز 99 است.

فیلم مطرب . بهترین فیلم های نوروز 99

نوروز زمانی برای کسب آرامش و بازیابی انرژی است؛ زمانی برای انجام دادن کارهایی که دوست داریم و در طول سال از آن‌ها غافل بوده‌ایم. تلاش برای به دست آوردن دل بزرگتر‌ها که در طول سال کمتر به آن‌ها سر زدیم. رفتن به دل طبیعت و سفر کردن به شهرهای مختلف. به دست گرفتن کتاب‌های نخوانده و در نهایت تماشای فیلم‌های ندیده. در بالا تلاش کردیم فهرستی از بهترین فیلم های نوروز 99 ارائه دهیم. به نظر شما جای کدام فیلم در فهرست بالا خالیست؟ لطفا با مراجعه به بخش نظرات در پایین همین صفحه پیشنهادات خود را برای نوروز 99 به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
مینا
.
12 فروردین 1399، 13:28
پاسخ
0
0
حیف که کرونا سینماها رو جمع کرد، خیلی دوست داشتم برم شنای پروانه رو ببینم. یکی از دوستام که واسه جشنواره فجر دیده بودش خیلی تعریف می کرد. توی خارجی ها هم به نظرم Knives out و جان ویک فیلم های خوبی واسه تعطیلاته.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402