دانلود 10 برنامه معماری اندروید و iOS

برنامه های معماری
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

معماران برای تهیه نقشه‌ها و طراحی از برنامه‌های متعددی استفاده می‌کنند. در این مقاله 10 برنامه معماری اندروید و iOS ضروری معرفی شده است.

معماران هر روز وقت زیادی را صرف کار با برنامه‌های طراحی می‌کنند. یک برنامه معماری اندروید میزان خطا معماران را نسبت به روش دستی کاهش می‌دهد. برنامه معماری اندروید و iOS همچنین به معماران کمک می‌کند تا در هر کجا که هستند بتوانند کارهای خود را انجام دهند. همچنین این برنامه‌ها سرعت و دقت معماران را افزایش می‌دهند. در دنیای پر سرعت ما گاهی اوقات به ابزارهایی احتیاج داریم که عملکرد ما را بهبود دهند. بر این اساس، استفاده از این برنامه‌های معماری اندروید می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا به جای کار سخت، «هوشمندانه» کار کنند. در این مقاله 10 برنامه معماری اندروید و iOS ضروری سال 2019 معرفی شده است.

برنامه های معماری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • 10 برنامه معماری اندروید و iOS
    • برنامه A360 (اتوکد 360 و Autodesk FormIt 360)
    • برنامه معماری Autodesk Sketchbook
    • برنامه معماری ساختمان BIMx
    • برنامه Sunseeker
    • برنامه معماری داخلی MagicPlan
    • اپلیکیشن معماری Construction Master Pro
    • برنامه Harvest
    • برنامه معماری Planimeter
    • برنامه Leafsnap
    • برنامه معماری ساختمان Morpholio Trace

 


10 برنامه معماری اندروید و iOS


یک برنامه معماری اندروید یا iOS می‌تواند به معماران کمک کند تا راحت‌تر کار کنند. این برنامه‌ها سرعت عمل و دقت را افزایش می‌دهند. امروزه برنامه‌های زیادی در دسترس معماران است؛ اما انتخاب بهترین و مفیدترین برنامه معماری اندروید و iOS اهمیت دارد. در این قسمت 10 برنامه معماری اندروید و iOS معرفی شده است.

 

برنامه A360 (اتوکد 360 و Autodesk FormIt 360)

برنامه معماری اندروید

این برنامه یکی از مفیدترین برنامه‌های اندروید برای معماران است. معمولا پرونده‌های CAD بر روی گوشی قابل دسترسی نیستند. این امر باعث ایجاد مشکل و کند کردن کارهای معماران می‌شود. Autodesk با توسعه برنامه Autodesk A360 راه حل مناسبی برای این معضل ایجاد کرده است. برنامه A360 این امکان را می‌دهد تا در هر کجا که هستید، به فایل‌های AutoCAD و Revit خود دسترسی پیدا کنید. معماران با استفاده از این برنامه می‌توانند نقشه‌های 2D و 3D را بدون توجه به نرم افزاری که برای ایجاد آن‌ها استفاده کرده‌اند، مشاهده و بارگذاری کنند. آن‌ها می‌توانند مدل‌های در مقیاس بزرگ را مرور کنند. همچنین طرح‌ها را بررسی و نشانه گذاری کرده و ابعاد را اندازه‌گیری کنند. بنابراین امکان بررسی وضعیت پروژه در هر زمان و مکانی وجود دارد.

دانلود برنامه A360 برای اندروید و iOS

 

برنامه معماری Autodesk Sketchbook

اپلیکیشن های معماری اندروید

بیشتر معماران معتقدند که خلاقیت با یک ایده شروع می‌شود. هرگز مشخص نیست که چه زمانی ممکن است این ایده بنظر شما برسد. ایده ممکن است زمانی که شما سوار اتوبوس هستید، در جلسات یا سخنرانی‌ها به ذهن برسد. برای اطمینان از فراموش شدن ایده‌ها، Autodesk این برنامه را طراحی کرده است. Sketchbook به شما برای ذخیره پیش‌نویس ایده کمک می‌کند. این برنامه علاوه بر مداد و نشانگر، دارای بیش از 190 برس قابل تنظیم است و همچنین دارای تقارن شعاعی 16 قسمتی و پیش‌بینی شده است که خطوط را صاف کرده و اشکال را اصلاح می‌کند.

دانلود برنامه Autodesk Sketchbook برای اندروید و iOS

 

برنامه معماری ساختمان BIMx

برنامه معماری برای اندروید

برنامه BIMx امکان یکپارچه‌سازی پروژه‌های ساختمانی 2D و 3D را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویژگی Hyper-model آن به کاربران خود کمک می‌کند تا شکاف بین استودیوی طراحی و کار در محل ساخت‌وساز را پر کنند. مشتریان و معماران می‌توانند بدون نیاز به نصب یک نرم‌افزار CAD، از مدل‌های سه‌بعدی استفاده کنند. همچنین با این برنامه امکان تنظیمات اندازه‌گیری‌ها نیز وجود دارد.

دانلود برنامه BIMx برای اندروید و iOS

 

برنامه Sunseeker

اپلیکیشن طراحی معماری

برنامه Sunseeker یک دوربین واقعیت افزوده را با یک قطب نمای مسطح ایجاد می‌کند. این برنامه امکان ردیابی مسیر خورشید، فواصل ساعتی آن، زمان‌های طلوع خورشید و مسیرهای تابش زمستان و تابستان را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این برنامه، استفاده از GPS و مغناطیس سنج برای پیدا کردن موقعیت و مسیر صحیح خورشیدی برای مکان فعلی شما است. امکان انتخاب مکان و جزئیات از جمله حداکثر ارتفاع خورشید نیز با این برنامه وجود دارد. این نرم افزار نه تنها برای معماران ایده‌آل است، بلکه برای عکاسان، خریداران املاک و مستغلات و باغبانان نیز مناسب است.

دانلود برنامه Sunseeker برای اندروید و iOS

 

برنامه معماری داخلی MagicPlan

برنامه معماري براي ايفون

Magicplan یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های معماری است. وقتی می‌خواهید ابعاد یک اتاق را اندازه‌گیری کنید اما ابزار اندازه‌گیری ندارید، این برنامه از دوربین شما برای اندازه‌گیری اتاق‌ها و ارائه تخمین‌های کاری استفاده می‌کند. شما بعداً می‌توانید براحتی هرگونه ویرایشی را انجام دهید. این برنامه کاملاً رایگان است.

دانلود برنامه MagicPlan برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن معماری Construction Master Pro

اپلیکیشن های معماری

همه معماران در محاسبات ریاضی ماهر نیستند. Construction Master یکی از برنامه‌های معماری است که به شما در محاسبات مانند مساحت و حجم کمک می‌کند؛ بنابراین شما را از حمل یک ماشین حساب نجات می‌دهد. این برنامه با انجام محاسبات سخت، خطاها را کاهش می‌دهد. از این برنامه برای طراحی پله‌ها و تعیین میزان استفاده از دیوارهای کاذب نیز استفاده می‌شود.

دانلود برنامه Construction Master Pro برای اندروید و iOS

 

برنامه Harvest

اپلیکیشن معماری منظر

هیچ کس نمی‌تواند انکار کند که مدیریت زمان برای اکثر معماران یک چالش بزرگ است. اگرچه این برنامه به تهیه پیش نویس یا طراحی مربوط نمی‌شود، اما بهترین برنامه برای مدیریت زمان است. علاوه بر این، Harvest با امکان همگام سازی فایل‌ها با برنامه‌های دیگر، به مدیریت صورتحساب و هزینه‌ها کمک می‌کند.

دانلود برنامه Harvest برای اندروید و iOS

 

برنامه معماری Planimeter

اپلیکیشن معماری اندروید

Planimeter یک ابزار خط کش قوی برای نقشه‌ها است. این برنامه باعث صرفه‌جویی در وقت و انرژی شما می‌شود. شما می‌توانید برای اندازه‌گیری مساحت، مسافت، محیط و زاویه از این برنامه استفاده کنید. علاوه بر این، Planimeter دارای یک ابزار ردیابی GPS است که برای سنجش مختصات مفید است. این سرویس در اختیار بسیاری از کاربران مانند طراحان، برنامه‌ریزان شهری و مهندسان ساختمان قرار گرفته است.

دانلود برنامه Planimeter برای اندروید و iOS

 

برنامه Leafsnap

اپلیکیشن معماری نگاره

Leafsnap یک برنامه معماری ساده برای شناسایی گیاهان است. هر زمان که به گیاه ناشناخته‌ای برخورد کردید که اطلاعات بیشتری در مورد آن نیاز دارید، این برنامه به شما کمک می‌کند. این برنامه فقط نام گونه‌ها را ذکر نمی‌کند. Leafsnap اطلاعات مفیدی در مورد جزئیات میوه‌ها، گل‌ها و پوست آن را ارائه می‌دهد. بنابراین شما هر چیزی را در مورد هر گیاهی خواهید دانست.

دانلود برنامه Leafsnap برای اندروید

 

برنامه معماری ساختمان Morpholio Trace

اپلیکیشن معماری اندروید

Morpholio Trace یک برنامه معماری اندروید رویایی برای معماران و طراحان است. این نرم افزار یک ابزار طراحی منحصربه‌فرد است که به کاربر خود اجازه می‌دهد تا تمام مراحل طراحی را براحتی انجام دهد. این برنامه امکان طراحی، ترسیم و ایجاد ایده‌های دقیق، امکان نشانه‌گذاری در فایل‌ها و تصاویر را نیز فراهم می‌کند. Morpholio به طور مداوم ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند تا روند طراحی را بسیار ساده‌تر کند.

دانلود برنامه Morpholio Trace برای iOS

 

معماران همیشه برای انجام طراحی‌ها از نرم‌افزارهای متعددی استفاده می‌کنند. این برنامه‌ها به معماران برای افزایش دقت و مدیریت زمان کمک می‌کنند. علاوه بر این، نصب یک برنامه معماری اندروید و iOS بر روی گوشی به آن‌ها کمک می‌کند که همیشه به فایل‌های خود دسترسی داشته باشند. شما از چه برنامه معماری اندروید یا iOS استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402