بهترین برنامه های اسکن عکس برای اندروید و آیفون + لینک دانلود

دانلود برنامه اسکن عکس با فرمت jpg
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با دانلود برنامه اسکن عکس با فرمت JPG، امکان تبدیل تقریبا هر چیزی به یک سند دیجیتال در موبایل شما فراهم خواهد شد. با پلازا همراه باشید تا با بهترین برنامه اسکن عکس با گوشی ایفون و اندروید آشنا شویم.

استفاده از یک اپلیکیشن اسکن عکس گزینه‌ای مناسب برای کسانی خواهد بود که مطالعه متون دیجیتال را به شکل کاغذی ترجیح می‌دهند. با استفاده از یک اپ Document Scanner شما قادر خواهید بود هر متن و یا تصویری را اسکن کرده و پس از تبدیل آن به یک سند دیجیتال، به مطالعه و حتی ویرایش آن در گوشی هوشمندتان بپردازید. اما با وجود تنوع زیادی که این برنامه‌ها دارند، کدام یک از آن‌ها انتخاب بهتری برای دانلود برنامه اسکن عکس با فرمت JPG خواهد بود؟

فهرست مطالب

دانلود بهترین برنامه های اسکن عکس با فرمت JPG برای اندروید و آیفون

در ادامه با چند نمونه از ابزارهای اسکنر رایگان برای ایفون و اندروید آشنا خواهیم شد. این ابزارها دارای قابلیت‌های مختلفی از جمله اسکن تصویر هستند و می‌توانند براساس محتوا، تصاویر گرفته شده را پردازش کنند.

۱. نرم افزار اسکن عکس Adobe Scan؛ بهترین برنامه اسکن عکس با گوشی

بهترین برنامه اسکن عکس با موبایل

برنامه اسکن عکس با موبایل Adobe Scan یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های اسکن عکس است. این اپلیکیشن تمام ویژگی‌های مهمی که از یک برنامه اسکن عکس انتظار دارید را شامل می‌شود. Adobe Scan یک گزینه تنظیم رنگ دارد که می‌تواند به خوانایی اسناد دیجیتال ساخته شده کمک کند. این برنامه امکان تبدیل فایل‌های اسکن شده به PDF را دارا بوده و همچنین اجازه می‌دهد فایل‌های تولید شده را به اشتراک گذاشته و یا از آن‌ها در فضای ابری پشتیبان تهیه کنید. این اسکنر عکس در گوشی همچنین می‌تواند متون داخل عکس را تشخیص داده و آن‌ها را کپی کند.

  • دانلود برنامه اسکن عکس با گوشی Adobe Scan برای: اندروید | iOS

۲. برنامه Microsoft Office Lens؛ بهترین برنامه برای اسکن عکس با کیفیت بالا

بهترین برنامه اسکن عکس با گوشی

آفیس لنز برنامه اسکنر عکس متعلق به کمپانی مایکروسافت است. این اپلیکیشن یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های اسکن عکس بوده و بر اساس ادعای مایکروسافت، می‌تواند به نیاز همه افراد پاسخگو باشد. مایکروسافت آفیس لنز، کار اسکن را با کیفیت بالایی انجام می‌دهد و این امکان را به شما می‌دهد که فایل‌های اسکن شده را در وان‌نوت نیز ذخیره کنید. این نرم افزار اسکن عکس گوشی از زبان‌های چینی، اسپانیایی، انگلیسی و آلمانی پشتیبانی کرده، دانلود و نصب آن کاملا رایگان بوده و الزاما نیازی به داشتن حساب مایکروسافت برای کار کردن با آن نخواهد بود.

۳. نرم افزار اسکن عکس اندروید و آیفون CamScanner

برنامه اسکنر عکس با گوشی

CamScanner یکی از پرطرفدار‌ترین برنامه اسکن عکس با فرمت JPG بوده و امکانات زیادی را نیز شامل می‌شود. این اپلیکیشن خروجی‌ها را به شکل PDF یا JPG منتشر کرده و با استفاده از پرینت ابری می‌تواند آن‌ها را پرینت بگیرد. CamScanner همچنین فضای ابری بومی خود را شامل بوده و علاوه بر آن از گوگل درایو، دراپ‌باکس یا Box نیز پشتیبانی می‌کند. استفاده از امکانات پایه این اپلیکیشن کاملا رایگان بوده، اما بهره بردن از امکانات بیشتر مستلزم خرید اشتراک خواهد بود.

۴. برنامه اسکنر عکس با گوشی Fast Scanner

بهترین برنامه اسکن عکس با موبایل

Fast Scanner یکی دیگر از اپلیکیشن‌های اسکن عکس است که در فهرست بهترین برنامه‌های اسکن عکس اندروید قرار می‌گیرد. این اپلیکیشن از JPEG و PDF و پرینت ابری پشتیبانی کرده و گزینه‌هایی را برای ویرایش کردن فایل اسکن شده شامل می‌شود. نسخه رایگان Fast Scanner تعداد عکس‌های اسکن شده را محدود می‌سازد، اما نسخه پرو آن، که مستلزم خرید اشتراک است، هیچ محدودیتی ندارد.

۵. نرم افزار اسکن مدارک Tiny Scanner

برنامه اسکنر عکس با گوشی

Tiny Scanner یک نرم افزار اسکن عکس سبک بوده که گوشی هوشمند شما را به اسکنری قابل حمل تبدیل خواهد کرد. این اپلیکیشن از دراپ‌باکس، Evernote، وان‌درایو و Box پشتیبانی کرده و با استفاده از اپلیکیشن Tiny Fax اجازه ارسال مستقیم فکس از گوشی هوشمند شما را فراهم می‌کند. Tiny Scanner از اسکن رنگی و سیاه و سفید پشتیبانی کرده و توانایی تشخیص خودکار گوشه‌های کاغذ را دارد. این اپلیکیشن همچنین گزینه‌ای را شامل می‌شود که به شما امکان می‌دهد برای دسترسی به اسناد خود رمز عبور تعریف کرده و از آن‌ها محافظت کنید.

۶. برنامه اسکنر عکس با گوشی SwiftScan

برنامه اسکنر عکس با گوشی

از دیگر گزینه‌هایی که می‌توان برای دانلود برنامه اسکن عکس با فرمت JPG برای اندروید و آیفون مدنظر داشت، سویفت اسکن است. این برنامه نیز امکان اسکن کردن سریع و با کیفیت از تصاویر را فراهم می‌کند و به گفته سازندگانش، براساس محتوا قادر است، تصویر را به بهترین شکل و با بالاترین وضوح، پردازش کند.

با این برنامه علاوه بر عکس، می‌توانید اسناد، رسیدها، تخته وایت‌برد و کدهای QR را هم اسکن کنید. همچنین پس از عکاسی هم امکان تنظیم رنگ و ویرایش تصویر وجود دارد. نحوه اسکن عکس با فرمت JPG با گوشی از طریق این برنامه نیز بسیار ساده است و شما حتی می‌توانید از فرمت PDF نیز استفاده کنید.

۷. اپلیکیشن Scanner Pro

دانلود برنامه اسکن عکس با فرمت jpg

بهترین برنامه برای اسکن عکس با کیفیت بالا برای کاربران آیفون، Scanner Pro است. یک برنامه با امکانات زیاد که به شما امکان اسکن کردن اسناد و تصاویر و ارسال آن‌ها از طریق ایمیل یا سرویس‌های ابری را می‌دهد. این برنامه با استفاده از آی‌کلاود در دستگاه‌های شما سینک می‌شود تا به راحتی بتوانید به تمام این تصاویر دسترسی داشته باشید.

  • دانلود Scanner Pro برای: iOS

۸. برنامه اسکنر عکس با گوشی Clear Scan

بهترین نرم افزار اسکن عکس

Clear Scan یکی از سبک‌ترین گزینه‌ها برای دانلود برنامه اسکن عکس با فرمت JPG است. این اپلیکیشن از Google Drive ،OneDrive و Dropbox پشتیبانی کرده و پروسه اسکن و تبدیل فایل‌ها به PDF و  JPG را با سرعت نسبتا بالایی انجام می‌دهد. حجم کم، قابلیت‌های سازماندهی و گزینه‌های ویرایش کردن از دیگر ویژگی‌های Clear Scan هستند که آن را به یک اپلیکیشن اسکن بی‌نظیر تبدیل می‌کنند. دانلود، نصب و استفاده از ویژگی‌ها و امکانات پایه این اپلیکیشن بلامانع بوده، اما یک سری از گزینه‌های آن تنها با خرید اشتراک می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

۹. اپلیکیشن Genius Scan؛ از بهترین برنامه های اسکن عکس با گوشی

بهترین برنامه برای اسکن عکس با کیفیت بالا

برای دانلود برنامه اسکن عکس با فرمت JPG برای اندروید و iOS، می‌توانید اپلیکیشن Genius Scan را هم درنظر داشته باشید. این برنامه نیز یکی از محبوب‌ترین ابزارهای اسکن تصویر و مدارک به‌حساب می‌آید و به‌صورت خودکار می‌تواند پس‌زمینه را تشخیص و آن را حذف کند. همچنین امکان اضافه کردن فیلترهای مختلف و اسکن گروهی نیز با آن وجود دارد.

۱۰. برنامه TurboScan

بهترین برنامه اسکن عکس با گوشی

توربو اسکن از دید بسیاری از کاربران، بهترین برنامه برای اسکن عکس با کیفیت بالا است. این اپلیکیشن تمامی امکانات مورد نیاز یک برنامه اسکن اسناد را در اختیار دارد و حتی از قابلیت‌هایی مثل اصلاح پرسپکتیو و شناسایی خودکار کاغذ نیز برخوردار است. برنامه قادر است ظرف مدت کوتاهی تصاویر را پردازش کرده و اسکن کند. شما همچنین می‌توانید اسناد را در فرمت‌های محبوبی نظیر PDF یا JPEG نیز ذخیره کنید.

۱۱. اپلیکیشن FineReader

دانلود برنامه اسکن عکس با فرمت jpg برای اندروید

برنامه FineReader کمی نسبت به سایر برنامه‌های این فهرست، پیشرفته‌تر است. این اپلیکیشن از اسکن اپتیکال کاراکترهای اسناد پشتیبانی می‌کند و می‌تواند متون را در زبان‌های مختلف شناسایی کند که البته فارسی جزو آن‌ها نیست؛ با این وجود این برنامه امکان اسکن اسناد و ساخت فایل‌هایی با فرمت‌های مختلف از جمله DOCX یا TXT را به‌شما خواهد داد. شما همچنین می‌توانید اسناد ساخته شده را ویرایش کرده و به آن‌ها امضا یا یادداشت اضافه کنید. برنامه حتی دارای یک قابلیت به‌نام BookScan است که با استفاده از آن می‌توانید نسخه دیجیتالی یک کتاب را ایجاد کنید.

  • دانلود اپلیکیشن FineReader برای: iOS

سخن پایانی

امیدواریم این مطلب برای دانلود برنامه اسکن عکس با فرمت JPG در اندروید و آیفون، مورد توجه شما قرار گرفته باشد. به نظر شما بهترین برنامه اسکن عکس با موبایل کدام است؟ با توجه به توضیحات ارائه شده، شما کدام یک از اپلیکشن‌های اسکن عکس معرفی شده را برای نصب در گوشی هوشمند خود انتخاب خواهید کرد؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402