10 بازی شبیه سیمز (Sims) ؛ از خانواده های مجازی 2 تا دنیای ما

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا 10 بازی شبیه سیمز که در بین گیمرها بسیار محبوب و پرطرفدار هستند را معرفی کنیم. همچنین علاوه بر توضیحات و روند هر یک از بازی‌ها، لینک دانلود آن‌ها را نیز برایتان قرار می‌دهیم.

وقتی در مورد بازی شبیه‌سازی زندگی فکر می‌کنیم، اولین چیزی که به ذهن ما خطور می‌کند، بازی سیمز (The Sims) است که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان از اولین انتشارش در سال 2000 است. موضوع اصلی بازی سیمز، انجام دادن روتین و روند اصلی زندگی است که در آن بازیکن باید در نقش یک فرد آشپزی کند، به تمیز کردن خانه بپردازد، ورزش کند، زمانی را برای اوقات فراغت و تماشای تلویزیون بگذارد و شغلی پیدا کند. از دیگر کارهایی که بازیکنان معمولا بسیار به آن علاقه دارند، تشکیل خانواده و تعامل‌های اجتماعی موجود در بازی سیمز است. تعداد بسیاری بازی شبیه سیمز ساخته شده‌اند، ولی فقط تعداد اندکی از آن‌ها سرگرم‌کننده و جذاب هستند. اگر طرفدار این سبک از بازی‌ها هستید، در این مقاله 10 بازی شبیه سیمز را برایتان معرفی می‌کنیم. پس همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب


10 بازی شبیه سیمز (Sims)


سری بازی های سیمز همیشه مورد استقبال گیمرها بوده است که فرقی نمیکند قصد دارید این بازی را در چه کنسول یا پلتفرمی اجرا کنید زیرا درهر حالت قادر به تجربه خوبی از یک بازی سرگرم کننده خواهید بود. شبیه سازی های عالی این سبک سبب خواهد شد تا بتوانید برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته و سرگرم مزایای آن شوید. این فهرست میزبان 10 بازی شبیه سیمز بوده است که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

بازی IMVU

بازی شبیه سیمز برای کامپیوتر

بازی Instant Messaging Virtual Universe یک دنیای مجازی است که در سال 2004 با کمی تفاوت از بازی سیمز منتشر شد. در این بازی شبیه سیمز، شما باید ابتدا آواتار سه‌بعدی خود را بسازید تا بتوانید بازی کنید. این برنامه از طریق هر مرورگری به صورت رایگان در دسترس است و همچنین می‌توانید آن را برای پلتفرم موبایل اندروید و iOS بارگیری کنید. ایده بازی IMVU این است که پس از ساخت آواتارهای سه‌بعدی خود، بتوانید اعضای دیگر موجود در این بازی را ملاقات کنید و در بخش‌های مختلف بازی شرکت کنید. امکانات بسیاری در این بازی وجود دارند و می‌توانید با بازیکنانی از سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و از طریق دنیای سه‌بعدی با آن‌ها صحبت کنید.

دانلود بازی IMVU برای اندروید و iOS

بازی Habbo

بازی شبیه سیمز برای اندروید

Habbo یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شبیه‌ساز زندگی در شبکه‌های اجتماعی آنلاین است که می‌توانید از 150 کشور مختلف، آن را بازی کرده و از آن لذت ببرید. بازی از قابلیت پیکسل گرافیک استفاده می‌کند که به شما احساس منحصربه‌فردی داده و در آنجا می‌توانید آواتار خود را ایجاد کرده و اتاق‌های محل زندگی خود را از ابتدا طراحی کنید. مثلا می‌توانید دیوار، کف و مبلمان مدنظرتان را اضافه کنید. همچنین می‌توانید با دیگر بازیکنان در تعامل باشید. تخمین زده شده که بیشتر بازیکنان نوجوانان بوده و بین 13 تا 18 سال سن دارند. بهترین چیز در مورد این بازی شبیه سیمز این است که شما می‌توانید به صورت رایگان آن را بازی کنید و ارز مجازی را با پول واقعی خریداری کنید تا بتوانید همه چیز را در داخل بازی بهبود ببخشید.

دانلود بازی Habbo برای اندروید و iOS

بازی Kudos

بازی های شبیه ساز زندگی انسان

Positech Games این بازی شگفت‌انگیز شبیه‌ساز زندگی را در سال 2006 منتشر کرد. گیم‌پلی بازی مانند سایر بازی‌های شبیه به سیمز است؛ یعنی جایی که شما زندگی یک شخصیت را در بازی کنترل می‌کنید. با این وجود، شما می‌توانید زندگی آن فرد را فقط برای ده سال کنترل کنید؛ به این معنی که وقتی شخصیت به سن 30 سال برسد، بازی تمام می‌شود. این بازی بیشتر روی زندگی آن شخصیت تمرکز دارد و شما باید انتخاب کنید که در هر روز در این بازی شبیه سیمز، چه فعالیت‌های مختلفی را انجام دهید و البته کارهایی که انجام می‌دهید بر روی تجربه، شخصیت و بدن آواتار شما تاثیر می‌گذارد.

بازی Virtual Families 2

بازی های شبیه سازی زندگی

Virtual Family یک بازی شبیه سیمز عالی است که در آن شما شخصیت‌ها را کنترل کرده و به آن‌ها در طول زندگی کمک می‌کنید که شامل گرفتن شغل تا بزرگ کردن اعضای خانواده است. رویدادهای بی‌شماری نیز اتفاق می‌افتند و شما باید به آن‌ها کمک کنید تا همه چیز را کنترل کنند. در عین حال، لازم به ذکر است که Virtual Families 2 دقیقاً مانند زندگی واقعی اجرا می‌شود؛ این بدان معنی است که یک ثانیه بازی، یک ثانیه در زندگی واقعی است. وقتی تصمیم دارید در طول شب بازی کنید، در بازی نیز شب خواهد بود. این امر، گیم‎پلی را هیجان‌انگیز می‌کند و مانع تکراری شدن بازی می‌شود.

دانلود بازی Virtual Families 2 برای اندروید و iOS

بازی Life Quest

بازی در سبک سیمز

Life Quest بازی شبیه سیمز دیگری است که بیشتر از توجه به زیبایی‌شناسی دنیای پیرامون آن همانند آنچه در بازی سیمز است، بیشتر به زندگی کاراکتر بازی توجه می‌کند. این یک بازی عالی و ساده است که در آن باید شخصیتی را خلق کرده و زندگی آن را از سنین پایین تا بزرگسالی شکل دهید. در عین حال، باید برای او شغل پیدا کنید و اهدافی را نیز در زندگی دنبال کنید. البته این به هیچ وجه کار دشواری نیست و در کنار سادگی و ظرافتی که بازی دارد، بسیار سرگرم‌کننده و جالب است.

دانلود بازی Life Quest برای اندروید و iOS

بازی The Sims: Life Stories

بازی شبیه سیمز

The Sims: Life Stories اولین بخش از داستان‌های سیمز است که در سال 2007 به بازار آمد. حتی اگر از بازی‌های مشابه سیمز 2 استفاده می‌کنید، این بازی همچنان برایتان جذاب است؛ زیرا دو سناریو مختلف وجود دارد که می‌توانید بین آن‌ها انتخاب کنید و بسیاری از ویژگی‌های اضافی و مختلف نیز وجود دارند. این بازی شبیه سیمز، شامل برخی داستان‌هایی در موقعیت‌های از پیش تعریف شده است. در بازی سیمز، ایده اصلی فقط انجام روتین زندگی کاراکتر بازی بود، اما این بازی بسیار سرگرم‌کننده بوده و دارای داستان‌های مختلفی است که می‌توانید از بازی و کنترل آن‌ها لذت ببرید. این بازی جذاب گزینه خوبی برای سرگرمی بوده که از روایتگری های داستانی مناسبی بهرهمند است.

بازی Miitomo

بازی های شبیه به سیمز

یک بازی شبیه سیمز محبوب دیگر، بازی Miitomo است که برای پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است. شما می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید و از بازی و تعامل با شخصیت‌های دیگر موجود در آن لذت ببرید. این بازی خاص شامل ارز مجازی است که به شما امکان می‌دهد چیزهای بی‌شماری مانند لباس را خریداری کنید. برای داشتن ارز مجازی کافی است که لینک دانلود بازی را به یکی از دوستانتان بفرستید و او بازی را نصب کند. همچنین می‌توانید با پول واقعی، ارز مجازی بخرید.

بازی Animal Crossing

بازی شبیه sims

Animal Crossing یکی از عناوین نینتندو (Nintendo) است که از زمان انتشار آن در سال 2013 بسیار محبوب شد. شما به عنوان بازیکن، باید به دهکده کوچکی که پر از حیوانات است بروید. این بازی شبیه سیمز است و در آن باید زندگی کاراکترهای بازی را پیش ببرید؛ این بدان معناست که باید خانه خود را بچینید، اجاره را بپردازید، وسایل و مبلمان را به خانه اضافه کنید، لباس بخرید، باغبانی کنید و به همسایه‌های خود نیز کمک کنید. در این عنوان یک گزینه چندنفره وجود دارد که می‌توانید از دوستان خود بخواهید که به دهکده شما مراجعه کنند. بهترین چیز در مورد Animal Crossing این است که یک بازی در زمان واقعی است. به این معنی که با زمان شما همگام می‌شود؛ مثلا اگر در طول شب بازی کنید، در بازی نیز شب خواهد بود.

دانلود بازی Animal Crossing برای اندروید و iOS

بازی Dream House Days

بازی شبیه سیمز برای اندروید

Dream House Days یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های Kairsoft است که برای پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است. ایده اصلی این بازی شبیه سیمز این است که شما صاحب آپارتمان‌های مختلف هستید و باید با اضافه کردن وسایل و امکانات به خانه‌ها، پول و مستاجر بیشتری داشته باشید، مستاجرها را حفظ کرده و آن‌ها را مدیریت کنید. با اینکه نمی‌توانید شخصیت‌ها را مستقیماً مانند بازی سیمز کنترل کنید، همچنان این بازی بسیار جذاب و عالی است؛ زیرا شما باید آنچه را که مستاجر می‌خواهد برآورده کرده و در صورتی که مستاجران به اندازه کافی خوشحال شوند، بلیط‌هایی را کسب می‌کنید. گرافیک بازی خیلی خوب و موسیقی آن جذاب است.

دانلود بازی Dream House Days برای اندروید و iOS

بازی OurWorld

بازی شبیه سیمز برای کامپیوتر

OurWorld یک بازی شبیه سیمز بسیار عالی است که یک دنیای مجازی پر از بازی‌های آنلاین مختلف را برای بازیکنان ارائه می‌دهد. برای انجام بازی باید ابتدا حساب کاربری و آواتار شخصی خود را ایجاد کنید. با پیشرفت در بازی، می‌توانید ارز بیشتری را جمع‌آوری کرده و به لوازم جانبی و موارد بیشتری برای استفاده دسترسی پیدا کنید. مینی بازی‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید با کمک آن‌ها از انجام یک بازی یکنواخت دور شوید. بازی دنیای ما، تجربه اجتماعی متفاوتی را برای شما فراهم می‌کند و می‌توانید به دیگر دوستان خود در بازی هدیه‌ای را بفرستید، به گروه‌های مختلف بپیوندید و در خیلی موارد دیگر شرکت کنید.

سخن پایانی

در این مقاله 10 بازی شبیه سیمز را برای طرفداران این سبک از بازی‌ها معرفی کردیم و علاوه بر توضیحات و تفاوت‌های هر یک از بازی‌ها با هم، لینک دانلود آن‌ها را نیز قرار دادیم. اگر بازی دیگری در این زمینه می‌شناسید، در بخش نظرات می‌توانید آن را معرفی کنید. امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد. نظر شما نسبت به این لیست چیست؟ بازی های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید و باما همراه باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402