دانلود 10 بازی خون آشام برای کامپیوتر، کنسول، اندروید و iOS

دانلود بازی خون آشام برای اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی کردن یک بازی خون آشام همیشه فارغ از پلتفرم اجرا کننده بازی، یک تجربه هیجان‌انگیز و لذتبخش را به همراه خواهد داشت. در این مقاله 10 بازی خون آشام را معرفی خواهیم کرد.

به خون آشام تبدیل شدن، شکار خون آشام‌ها و یا گاهی اوقات هر دو آن‌ها باهم، این‌ها اتفاقاتی هستند که در یک بازی خون آشام در انتظار شما خواهند بود. اما بر خلاف این نگاه کلی، بازی‌های خون آشام از جذابیت بالایی برخوردار بوده و می‌توانند تجربه‌ای هیجان‌انگیز و اکشن را با چاشنی ترس برای شما رقم بزنند. البته شاید امروزه دیگر مثل قبل به ژانر خون آشام توجه نشود، اما این بازی‌ها هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند. از همین رو، بازی‌های خون آشام جذابی نیز در همه پلتفرم‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرند که پلازا نیز به همین بهانه قصد دارد 10 بازی خون آشام اندروید، iOS، کنسول و کامپیوتر را خدمت شما معرفی کند.

دانلود بازی خون آشام برای اندروید

فهرست مطالب


بازی خون آشام برای اندروید و iOS


از آنجایی که امروزه بسیاری از گیمر‌ها از گوشی هوشمند خود برای بازی کردن استفاده می‌کنند ابتدا به معرفی بازی‌های خون آشام مناسب برای پلتفرم موبایل خواهیم پرداخت. این فهرست میزبان بازی های خوبی بوده است که پیشنهاد میشود تا انتهای مقاله که مربوط به بازی های خون آشام بوده باما همراه باشید و گزینه های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید.

بازی خون آشام Dark Legends

دانلود بازی خون آشام دخترانه

Dark Legends یک بازی خون آشام در سبک ایفای نقش و محصول استودیوی اسپیس تایم است. در این بازی شما نقش خون آشامی را بر عهده خواهید داشت که وظیفه آن کشتن تمام کسانی است که در قتل اربابش دست داشته‌اند. در بازی Dark Legends ماموریت‌های زیادی قرار داده شده که انجام دادن آن‌ها ساعت‌ها سرگرمی را با چاشنی صحنه‌های اکشن برای شما به ارمغان خواهد آورد. همه ماموریت‌ها بر روی نقشه بازی نشان داده می‌شوند و بعد از پایان آن‌ها می‌توانید به لطف افزایش سطح خود به قابلیت‌ها و سلاح‌های جدید دست پیدا کنید. بازی Dark Legends برای سیستم عامل‌های اندروبد و iOS ارائه شده و همچنین در کروم موبایل‌ها نیز قابل بازی کردن است.

دانلود بازی Dark Legends برای اندروید و iOS

بازی Castlevania Puzzle: Encore of the Night

دانلود بازی خون آشامی

Castlevania Puzzle یکی دیگر از محصولات خوب استودیوی بازی کونامی در سبک ایفای نقش و معمایی است. در این بازی شما در نقش الوکارد، کسی که در یک هزارتو به دنبال دراکولا می‌گردد بازی خواهید کرد. با حل کردن معماهای مختلف، از اتاقی به اتاق دیگر خواهید رفت تا سرانجام به دراکولا برسید و ماموریت خود را به اتمام برسانید. شاید این بازی یک بازی معمایی ساده به نظر برسد، اما به شما اطمینان می‌دهیم که به لطف مفهوم ایفای نقش، Castlevania Puzzle برای کسانی که دوست دارند یک بازی خون آشام پر رمز و راز را تجربه کنند انتخابی بسیار مناسب خواهد بود. این بازی برای سیستم عامل iOS ارائه شده و در دستگاه‌های مبتنی بر این سیستم عامل قابل بازی کردن است.

دانلود بازی Castlevania Puzzle برای iOS

بازی Vampire’s Fall RPG

بازی خون اشام برای اندروید

Vampire’s Fall RPG یک بازی دو بعدی ایفای نقش محصول استودیو Early Morning است. در این بازی پس از خلق خون آشام خود، داستان شما در سرزمینی تاریک و ترسناک و پر از موجودات بدجنس آغاز می‌شود. بعد از به پایان رساندن ماموریت‌ها و پیدا کردن گنجینه‌های بازی قادر خواهید بود تا کاراکتر خود را ارتقا داده و به قدرت آن بیفزایید. بازی کردن Vampire’s Fall RPG به صورت آنلاین هم امکان‌پذیر بوده و در نتیجه احتمال پیدا کردن چند دوست خون آشام نیز برای شما وجود خواهد داشت. این بازی برای هردو سیستم عامل اندروید و iOS ارائه شده است.

 دانلود بازی Vampire’s Fall RPG  برای اندروید و iOS

بازی Choice of the Vampire: The Fall of Memphis

بازی خون آشامی برای اندروید

بازی Choice of the Vampire: The Fall of Memphis یک بازی جدید در سبک خون آشام است که توسط استودیوی Choice of Games منتشر شده است. این بازی مبتنی بر متن بوده که بر پایه تخیلات شما پیش خواهد رفت و به دلیل این گیم پلی متفاوت و بهره نبردن از گرافیکی شبیه به سایر بازی‌های مرتبط، شاید بتوان آن را متفاوت‌ترین بازی خون آشام معرفی کرد. داستان این بازی در شهری در حال سقوط به نام ممفیس آغاز می‌شود که نژادپرستی در آن به اوج خود می‌رسد و این شما هستید که تصمیم خواهید گرفت با نژاد پرستان مبارزه کرده و به مشکلات سر و سامان دهید.

در بازی خون آشام Choice of the Vampire: The Fall of Memphis از قوه تخیل خود استفاده خواهید کرد و تصمیم‌هایی که به نظرتان درست هستند را اتخاذ می‌کنید. گزینه‌های بیشماری در این بازی پیش روی شما قرار خواهند گرفت که هیچ کدام از آن‌ها به عنوان درست یا غلط طراحی نشده، بلکه همه آن‌ها داستان بازی را پیش خواهند برد؛ اما هر تصمیم نتایج خاص خود را در پی دارد. Choice of the Vampire: The Fall of Memphis برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ارائه شده است.

دانلود بازی Choice of the Vampire: The Fall of Memphis برای اندروید و iOS


بازی خون آشام برای کامپیوتر و کنسول


علاوه بر پلتفرم موبایل، مسلما بازی‌های خون آشام هیجان انگیزی برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی وجود دارند که در فهرست زیر به آن‌ها اشاره شده است. جذابیت های بازی خوناشام نسبت به پلتفرم اندروید بیشتر بوده است که در این زمینه سعی نمودیم به محبوب ترین بازی ها اشاره داشته باشیم که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

بازی Vampire: The Masquerade – Coteries of New York

Vampire: The Masquerade – Coteries of New York محصول جدید استودیوی بازی لهستانی Draw Distance است که هم اکنون برای پلتفرم‌های ویندوز، نینتندو سوئیچ و پلی استیشن منتشر شده و به زودی نیز برای ایکس باکس منتشر خواهد شد. در این بازی خون آشام مبتنی بر متن، شما نقش یکی از 3 خون آشام تازه‌کار را بر عهده خواهید داشت که هرکدام عضو یک قبیله خون آشامی جدا بوده و مهارت‌های خون آشامی متفاوتی دارند. داستان بازی بر روی درگیری دو گروه خون آشام‌ها در شهر نیویورک متمرکز خواهد شد و البته چگونگی جلو رفتن آن با انتخاب‌های بازیکن مشخص خواهد شد؛ انتخاب‌هایی که گاهی اوقات می‌توانند بسیار برای شما سخت شوند. بنابراین اگر به حضور کلیدی در درگیری دو قبیله خون آشام علاقمند هستید، بازی خون آشام Vampire: The Masquerade – Coteries of New York انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.

بازی Castlevania: Lords of Shadow

بازی خون اشام برای اندروید

Lords of Shadow یکی از سری بازی‌های جذاب Castlevania است که توسط استودیوی کونامی برای PC، پلی استیشن و ایکس باکس ارائه شده است. در این بازی خون آشام اکشن و ماجراجویانه شما نقش گابریل بلمونت را برای رهبری یک گروه مذهبی بر علیه تاریکی‌ها بر عهده خواهید داشت و مبارزات خشم‌آلود و هیجان‌انگیزی به سبک خدای جنگ در انتظارتان خواهد بود. ماموریت گابریل در بازی Lord Of The Shadow شکست دادن شخصیت منفی داستان است که به عنوان ارباب تاریکی یا Lord Of Shadow شناخته می‌شود تا بتواند همسر خود را از مرگ برگرداند. در این بازی، سرانجام خود گابریل نیز به یک دراکولا تبدیل می‌شود که به نوعی آخرین درجه از خون آشامی به حساب می‌آید. کنترل کاراکتر بازی در یک محیط سه بعدی بر عهده کاربر قرار خواهد گرفت و مهارت‌های بسیاری نیز برای وی به منظور مبارزه با دشمنان تعریف شده است.

بازی The Incredible Adventures of Van Helsing

دانلود بازی خون آشامی

The Incredible Adventures of Van Helsing یک بازی ایفای نقش اکشن است که توسط استودیوی بازی NeocoreGames برای ویندوز، پلی استیشن و ایکس باکس منتشر شده است. این بازی بر اساس رمان معروف دراکولا، اثر برام استاکر ساخته شده و بر روی داستان زندگی مرد جوانی به نام ون هلسینگ که فرزند یک شکارچی معروف به نام آبراهام ون هلسینگ است متمرکز است. اتفاقات بازی در شهری متفاوت با رمان استاکر، اما شبیه به آن و به نام بورگوبیا در قرن نوزدهم میلادی رخ می‌دهد که پر از موجودات پلید و بد ذات شده و وظیفه پاکسازی آن برعهده شما خواهد بود.

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim

بازی خون آشام

Skyrim پنجمین بازی اصلی از سری بازی‌های The Elder Scrolls است که توسط استودیوی بازی Bethesda Softworks برای ویندوز، پلی استیشن و ایکس باکس منتشر شده است. اتفاقات این بازی در یک محیط جهان باز و گسترده رخ داده و شما می توانید انتخاب کنید که آن را از دیدگاه اول شخص یا سوم شخص بازی کنید. داستان The Elder Scrolls V: Skyrim به 200 سال پیش از اتفاقات بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion برمی‌گردد و به ماجراجویی‌های شخصیت اصلی آن که Dragonborn یا اژدها زاده نام دارد مربوط می‌شود. بر اساس پیشگویی‌ها، پادشاه اژدها‌ها که به Alduin معروف است قصد دارد دنیا را به نابودی بکشاند و از همین رو Dragonborn مجبور است در مقابل وی ایستاده و به چشم دشمن خود به او نگاه کند.

بازی خون آشام Vampyr

دانلود بازی خون آشامی

Vampyr بازی خون آشام استودیوی بازی Focus Home Interactive در سبک ایفای نقش است که برای ویندوز، پلی استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو سوئیچ منتشر شده است. دکتر جاناتان رید کاراکتر اصلی این بازی بوده که به تازگی به یک ومپایر تبدیل شده و حالا باید با شرایط جدید جاودانگی خود کنار بیاید. با اینکه نبرد با برخی از کاراکتر‌های منفی در این بازی اجباری هستند، اما شما به عنوان بازیکن می‌توانید از خیلی از جنگ‌ها دوری کرده و هیچ لزومی ندارد که برای تمام کردن بازی مردم بی‌گناه را به قتل برسانید.

برای پیش بردن مکالمات بازی Vampyr یک سیستم انتخابی در نظر گرفته شده است و همچنین حق انتخاب طعمه‌ها برای شکار کردن به کاربر داده شده است که این دو گزینه باعث می‌شوند کاربر تا حد زیادی بتواند در نحوه پیش رفتن داستان بازی نقش داشته باشد. علاوه بر این‌ها، سلاح‌های مختلف و همچنین ویژگی‌های ماوراءالطبیعه نیز در اختیار جاناتان خواهند بود تا بتواند با استفاده از آن‌ها با دشمنان خود مبارزه کند. به طور کلی، داستان Vampyr بسیار سرگرم‌کننده پیش رفته و هرآنچه که از یک بازی خون آشام انتظار دارید را برآورده می‌کند.

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim – Dawnguard

دانلود بازی خون آشام برای اندروید

The Elder Scrolls V: Skyrim – Dawnguard بازی خون آشام اکشن استودیو بازی Bethesda Softworks در سبک ایفای نقش و جهان باز است که برای ویندوز، پلی استیشن و ایکس‌باکس عرضه شده است. Dawnguard درواقع سازمانی است که ماموریت دارد خون آشام‌هایی که هدف آن‌ها متوقف کردن بازگشت قبیله‌ای قدرتمند از ومپایر‌ها به نام Volkihar است را شکار کند. رهبری قبیله Volkihar که قدرت تبدیل شدن به لردهای خون آشام را دارند، بر عهده خون آشامی به نام لرد هارکن است که در نظر دارد تا خورشید را برای همیشه به ظلمت ببرد. اما نکته جالب در مورد بازی The Elder Scrolls V: Skyrim – Dawnguard این است که بازیکن می‌تواند انتخاب کند که عضوی از Dawnguard شود و یا با پیوستن به لرد هارکن به وی برای رسیدن به اهدافش کمک کند.

سخن پایانی

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. نظر شما در مورد بازی‌های سبک خون آشام چیست؟ اگر شما نیز بازی خون آشام دیگری سراغ دارید که در فهرست بالا به آن‌ اشاره نشده است، می‌توانید در بخش نظرات ما را از آن مطلع سازید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402