بررسی بازی One Piece: Pirate Warriors 4 ؛ تریلر و نمرات منتقدین

بررسی بازی One Piece: Pirate Warriors 4
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا یکی دیگر از بازی‌های محبوب و پرطرفدار یعنی بازی One Piece: Pirate Warriors 4 را برایتان معرفی کرده و به گیم‌پلی، تریلر و نمرات منتقدین به این بازی بپردازیم. با پلازا همراه شوید.

همچنین بخوانید :

بازی One Piece: Pirate Warriors 4، یک بازی ویدئویی به سبک اکشن و ماجراجویی است که Omega Force آن را ساخته و توسط Bandai Namco Entertainment برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 1 و Nintendo Switch منتشر شده است. One Piece: Pirate Warriors 4 درواقع چهارمین سری در مجموعه بازی‌های ویدیویی Pirate Warriors است و می‌توان گفت که ادامه بازی One Piece: Pirate Warriors 3 محسوب می‌شود که در سال 2015 منتشر شده بود. گفتنی است که این بازی در تاریخ 27 مارس 2020 مصادف با 8 فروردین 1399 وارد بازار شد.

بازی One Piece: Pirate Warriors 4

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


گیم پلی بازی One Piece: Pirate Warriors 4


سری بازی‌های Pirate Warriors با موفقیت، انیمیشن محبوب One Piece را با ژانر اکشن و هیجان‌انگیز سری بازی‌های Warriors ترکیب کرده و یک پدیده در بازی‌های این سبک را ایجاد کرد که در سراسر جهان بیش از چهار میلیون نسخه از آن به فروش رفت. بازی One Piece: Pirate Warriors 4 بر اساس مفهوم «مبارزه با انبوهی از دشمنان در حالی که با متحدین قابل اعتماد به ماجراجویی می‌پردازید» طراحی و ساخته شده و یک تجربه فوق‌العاده از ماجراجویی و اکشن در انیمیشن One Piece را برایتان خلق کرده است.

بازی One Piece: Pirate Warriors 4 درواقع آخرین سری از بازی‌های دنباله‌دار Pirate Warriors به شمار می‌رود. گیم‌پلی این بازی بر اساس مفهوم «تجربه یک میدان نبرد واقعی در انیمیشن One Piece» ساخته شده است. در طی روند این بازی، شما شاهد این خواهید بود که ساختمان‌ها در عملیات مختلف خراب می‌شوند و حملات باعث دود و گرد و غبار می‌شوند و علت همه این موارد به این خاطر است که شما را در شرایط دنیای One Piece قرار دهند. همچنین با ایجاد عناصر تازه‌ای که در سری‌های قبلی وجود نداشتند، اکنون بازی One Piece: Pirate Warriors 4 را می‌توان جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین سری در بازی‌های Pirate Warriors دانست.

بررسی بازی One Piece: Pirate Warriors 4

گفتی است که این بازی گیم‌پلی شبیه به سری‌های قبلی خود دارد و یک حالت بازی جدید نیز به‌نام حالت Titan به آن اضافه شده که در آن حریفان از نظر سایز و اندازه می‌توانند بزرگتر شوند و این امر بازیکن را مجبور می‌کند تا استراتژی‌های جدید را به‌کار گیرد. بازی One Piece: Pirate Warriors 4 همچنین دارای چهار حالت مختلف و جدید برای بازی‌های چندنفره دارد. در این قسمت، Pirate Warriors برمی‌گردند و داستانی انفجاری‌تر، محیط‌های بیشتر و حتی حملات جذاب‌تری را به همراه می‌آورند. در بازی One Piece: Pirate Warriors، از ابتدا داستان Luffy و Straw Hats را دنبال می‌کند؛ زیرا آن‌ها به جزایر مختلف سفر کرده به امید آنکه بتوانند گنج One Piece را پیدا کنند. در اینجا برخی از خارق‌العاده‌ترین مناطق را در داستان بازی مشاهده خواهید کرد.

بازی One Piece: Pirate Warriors 4

همچنین می‌توانید از میان شخصیت‌های مورد علاقه خود، یکی را انتخاب کنید و نیز تعداد زیادی از دشمنان را همانند لحظه‌های به‌یادماندنی در انیمیشن One Piece از بین ببرید. در نهایت می‌توان گفت که بازی One Piece: Pirate Warriors 4 ترکیبی از هیجان و از بین بردن دشمنان توسط شخصیت‌های جذاب و پرانرژی از انیمیشن One Piece است.

 


تریلر بازی One Piece: Pirate Warriors 4


در این بخش تریلر بازی One Piece: Pirate Warriors 4 را برایتان قرار دادیم تا روند و فضای بازی را بتوانید مشاهده کنید.

 


بررسی بازی One Piece: Pirate Warriors 4 و نمرات منتقدین


در زیر نمرات منتقدین به بازی One Piece: Pirate Warriors 4 آورده شده‌اند. با پلازا همراه باشید.

 

Multiplayer.it / امتیاز: 82

بازی One Piece: Pirate Warriors 4 یکی از بهترین عناوینی است که هم اکنون می‌توانید پیدا کنید. با تنها لمس چند دکمه می‌توانید یک گیم‌پلی معمولی را به تجربه‌ای جذاب و خنده‌دار تبدیل کنید، حتی اگر از نظر شباهت به سری‌های پیشین خود کمی تکراری باشد.

 

Impulsegamer / امتیاز: 80

به‌طور کلی، بازی One Piece: Pirate Warriors 4 موفق به انجام کاری شد که بیشتر بازی‌های مبتنی بر انیمیشن نتوانستند انجام دهند. سیال بودن بازی، تجربه فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می‌دهد. علاوه براین، موسیقی فوق‌العاده متن فیلم در کنار فضای جذاب بازی بسیار لذت‌بخش است. برای طرفداران انیمیشن One Piece که به دنبال بازی در انیمیشن مورد علاقه خود هستند، می‌توانیم بگوییم که بهترین موردی است که تاکنون در بازار داشته‌ایم.

بازی One Piece: Pirate Warriors 4

 

Noisy Pixel / امتیاز: 80

بازی One Piece: Pirate Warriors 4 برای طرفداران انیمیشن One Piece بسیار عالی است؛ حتی اگر طرفدار این انیمیشن هم نباشید، همچنان بسیار لذت‌بخش است. این بازی نشان می‌دهد که عنوان Musou از نظر ساختار ماموریت و طراحی نقشه چقدر متنوع است. با این حال، با توجه به تعداد کم بخش‌های قابل بازی در طول داستان، عجیب است که این قسمت‌ها حتی نسبت به سری‌های قبلی نیز کمتر شده‌اند؛ اما هنوز هم، این بازی یک ماجراجویی Pirate Warriors است که من از تجربه آن خوشحال شدم.

 

COGconnected / امتیاز: 77

بازی One Piece: Pirate Warriors 4 در سبک خود بسیار خارق‌العاده است. اگر طرفدار انیمیشن One Piece نیستید، ممکن است خیلی از انجام بازی لذت نبرید؛ اما اگر جزء طرفداران انیمیشن One Piece و یا Dynasty Warriors هستید، پس حتما این بازی را امتحان کنید.

 

PlayStation LifeStyle / امتیاز: 75

اگرچه بازی One Piece: Pirate Warriors 4 سعی نمی‌کند تا کاری شگفت‌انگیز به اندازه World Seeker انجام دهد، اما این بازی با چسبیدن به حلقه گیم‌پلی رضایت‌بخش Warriors، به همان اندازه عالی است. طرفداران انیمیشن One Piece حتی با آنکه داستان آن کمی در طول بازی کم و محدود شده، همچنان این بازی را دوست دارند و برای افرادی که علاقه‌مند به بازی‌های داستانی هستند، بسیار عالی است. این بازی بی‌شک قوی‌ترین عنوانی است که تاکنون در این ژانر وجود داشته و یک بازی سرگرم‌کننده در دنیای شگفت‌انگیز انیمیشن One Piece محسوب می‌شود.

بررسی بازی One Piece: Pirate Warriors 4

 

Screen RantMar / امتیاز: 70

بازی One Piece: Pirate Warriors 4 بسیار سرگرم‌کننده است و طراحی محافظه کارانه آن هنوز یک قدم فراتر از آنچه Dynasty Warriors به آن دست یافت است. کسانی که از عملکرد بی‌فکر سایر بازی‌های Musou خسته شده‌اند، باید این بازی را امتحان کنند، خصوصاً اگر آن‌ها طرفدار انیمیشن One Piece باشند. این بازی یک انقلاب در سبک خود نیست، بلکه یک بازی لذت‌بخش است.

 

Attack of the Fanboy / امتیاز: 60

بازی One Piece: Pirate Warriors 4 یک تلاش بزرگ برای ایجاد پروژه‌ای ترکیبی از بازی و انیمیشن است که باعث می‌شود طرفداران این انیمیشن تجربه‌ای سرگرم‌کننده را برای مدتی تجربه کنند؛ اما پس از مدتی این بازی حس بسیار یکنواختی به بازیکن می‌دهد و علت آن، عدم وجود عناصر ویژه‌ای برای شاخص شدن این بازی نسبت به بازی‌های دیگر در این ژانر است.

بازی One Piece: Pirate Warriors 4

در این مقاله بازی One Piece: Pirate Warriors 4 را که در بین گیمرها محبوب است، معرفی کردیم و توضیحاتی درباره گیم‌پلی آن و نیز نظرات منتقدین بیان کردیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. اگر این بازی و یا سری‌های قبلی آن را انجام داده‌اید، نظرات خود را با تیم پلازا و خوانندگان مقاله به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402