راهنمای خرید کتری برقی + بهترین کتری های برقی بازار

خرید کتری برقی کوچک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

نکات و موارد مهم در خرید کتری برقی در این مقاله به اختصار بیان شده که با استفاده از آن‌ها و با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانید کتری برقی مناسب خود را بیابید.

کتری برقی یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه است که برای جوشاندن آب، دم کردن چای و دمنوش‌های مختلف استفاده می‌شود. برای خرید کتری برقی باید به چندین نکته توجه کنید و با توجه به نیازها و علایق خود از میان کتری‌های موجود در بازار انتخاب کنید. در این مقاله سعی کردیم تا حد ممکن مواردی را که برای خرید کتری برقی به آن نیاز دارید به اختصار بیان کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


راهنمای خرید کتری برقی ؛ انواع و ویژگی های مهم


در این قسمت به ویژگی‌های مهمی که باید در خرید کتری برقی به آن‌ها توجه کنید به اختصار اشاره می‌کنیم.

 

حداقل ظرفیت

راهنمای خرید کتری برقی

اگر معمولاً یک فنجان چای درست می کنید یا فقط می‌خواهید در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید، هنگام خرید کتری برقی به دنبال محصولی با حداقل میزان ظرفیتی کمتر از 300 میلی لیتر باشید. بعضی از کتری‌ها برای جوشاندن آب به حداقل چهار فنجان آب نیاز دارند. همین امر باعث می‌شود مدت طولانی‌تری برای جوشیدن آب منتظر مانده و انرژی بیشتری هدر دهید.

 

نشانگر سطح آب

خرید کتری برقی کوچک

نشانگر بعضی از کتری‌ها جایی نامناسب واقع شده و دیدن آن را برای ما مشکل می‌سازد. به هنگام خرید کتری برقی به دنبال کتری باشید که بتوانید نشانگر سطح آب آن را واضح ببینید.

 

کتری های بی صدا

خرید کتری برقی ارزان

کتری‌هایی که صدای بلندی دارند می‌توانند آزار دهنده باشند؛ خصوصاً زمانی که آشپزخانه اوپن دارید. بعضی از کتری‌ها را به خاطر بی صدا بودنشان تبلیغ می‌کنند؛ اما این امر همیشه صادق نیست.

کمتر از یک سوم کتری‌هایی که تا به حال آزمایش کردیم به طور قابل توجهی بی صدا بوده‌اند. ما میزان صدای تولید شده از کتری به هنگام جوش آب را اندازه گیری کردیم و هرگونه صدای آزاردهنده و زیر را در نظر گرفتیم.

 

کتری های چند درجه ای

خرید کتری برقی مسافرتی

این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید درجه حرارت آب را انتخاب کنید. اگر اهل نوشیدنی‌های مختلف مثل چای سبز یا گیاهی و قهوه هستید، این کتری‌ها می‌توانند برایتان مناسب باشند. دلیل این امر آن است که اگر این نوشیدنی‌ها را در دمایی خنک‌تر دم کنید، موثرتر خواهند بود.

 

کتری و توستر از یک برند تجاری

خرید کتری برقی

اگر ست مناسبی از کتری و توستر برای آشپزخانه خود می‌خواهید، می‌توانید از میان بسیاری از ست‌های موجود در بازار انتخاب کنید. فرقی ندارد که چه سلیقه‌ای داشته باشید؛ بالاخره ستی را که مورد پسندتان باشد می‌یابید. می‌توانید از میان انواع کتری‌های شیشه‌ای، فلزی یا کروم، مسی، کتری‌های طرح هندسی و طیف گسترده‌ای از رنگ‌های مختلف از جمله مشکی، قرمز و کرم انتخاب کنید.

 

کتری برای نواحی با آب سخت

راهنمای خرید کتری برقی

آب سخت می‌تواند باعث خراب شدن کتری شده، به المنت آن آسیب برساند و طول عمر آن را کوتاه کند. همچنین باعث پدیدار شدن رسوب در آن می‌شود. بعضی از کتری‌ها دارای فیلتر داخلی هستند؛ هرچند این امر پر شدن این کتری‌ها را کمی زمان‌بر کرده و تعویض منظم فیلتر را نیازمند است.

 

کتری های هوشمند

خرید کتری برقی کوچک

کتری‌های هوشمند با برنامه‌ای در تلفن هوشمند یا تبلت کار می‌کنند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که میزان آب داخل کتری و دمای آن را بررسی کرده و آن را از راه دور روشن کنید.

با این حال این کتری‌ها بسیار گران‌تر از سایر کتری‌های دیگر هستند. علاوه بر آن شما هنوز هم باید خودتان کتری را پر کرده و در واقع چای آماده کنید. انواع زیادی از این مدل کتری‌ها وجود ندارد، اما اگر قصد خرید کتری برقی هوشمند را دارید، می‌توانید Smarter iKettle 3 را بررسی کنید.

 

سایر موارد کلیدی خرید کتری

خرید کتری برقی ارزان

کتری‌هایی با المنت 3 کیلوواتی سرعت بیشتری در به جوش آوردن آب دارند، اما آزمایش‌ها حاکی از این هستند که هیچ ضمانتی از این بابت وجود ندارد. بدترین نوع کتری آب را در مدت زمانی بیشتر از دو برابر زمان صرف شده توسط بهترین نوع کتری‌ها به جوش می‌آورد.

زمانی که کتری‌ها را از آب پر می‌کنید بسیار سنگین می‌شوند. کتری‌های پلاستیکی نسبت به استیل و شیشه سبک‌تر هستند. کتری‌هایی با وزنی کمتر از 1 کیلوگرم سبک محسوب می‌شوند. متأسفانه برای برخی از تولیدکنندگان ظاهر (یا قیمت) مهمتر از عملکرد کتری است. کتری یکی از وسایل پرکاربرد آشپزخانه شماست و کتری‌ای که دست و پاگیر و ضعیف طراحی شده باشد، اسباب ناراحتی شما را فراهم خواهد آورد. همچنین بعضی از کتری‌ها بیشتر از زمان موردنیاز آب را می‌جوشانند یا به شما امکان جوشاندن مقادیر کم آب را نمی‌دهند. این امر موجب هدر رفتن آب و انرژی می‌شود.

 


بهترین کتری های برقی بازار


در این بخش 5 نمونه از کتری‌های پرفروش بازار را معرفی می‌کنیم تا بتوانید با محصولات موجود و مشخصات آن‌ها آشنا شوید. در هنگام خرید کتری برقی می‌توانید محصولات معرفی شده در اینجا را هم در نظر داشته باشید.

 

کتری برقی «متئو» (Matheo) مدل «MK 18»

خرید کتری برقی مسافرتی

قیمت: حدود 300,000 تومان

این محصول طراحی‌ای ساده داشته و دارای دو قسمت پایه و کتری است. سیم برق به پایه کتری متصل است، پس نیازی نیست برای حرکت دادن کتری نگران کش آمدن سیم باشید. بدنه آن از دو لایه تشکیل شده که لایه داخلی از جنس استیل ضد زنگ و لایه بیرونی از جنس پلاستیک مقاوم در برابر حرارت است. توان مصرفی این محصول 1800 وات و گنجایش آن برابر با 1.7 لیتر است. این محصول دارای سیستم قطع کن خودکار است که کتری را در برابر آسیب‌های احتمالی ناشی از تمام شدن آب آن حفظ می‌کند. دهانه کتری دارای صافی بوده و از خروج هرگونه جامدات جلوگیری می‌کند.

 

کتری برقی هانوور مدل «1632»

قیمت: حدود 300,000 تومان

این کتری وزنی برابر با 0.9 کیلوگرم داشته و دارای توان مصرفی‌ای برابر با 1850 وات است. جنس بدنه از استیل ضد زنگ بوده و محدودیت ظرفیتی برابر با 1.7 لیتر دارد. دارای سیستم گرم نگه‌دار، قطع کن خودکار و چراغ نشانگر است؛ اما متاسفانه از قابلیت تنظیم دما بهره نمی‌برد. ولتاژ ورودی دستگاه 220-240 ولت بوده و کتری دارای سیستم محافظت در برابر دمای بیش از حد و محافظت در برابر جوشیدن بدون آب است. طول سیم کتری 60 سانتی‌متر و در محدوده استاندارد قرار دارد. برای نگهداری سیم برق جای خاصی پیش‌بینی نشده و ممکن است از این بابت تا حدودی برایتان مشکل ایجاد کند.

 

کتری برقی سام مدل EK-122G

قیمت: حدود 400٫000 تومان

این مدل کتری دارای وزنی برابر با 1.5 کیلوگرم بوده و بدنه‌ای از جنس شیشه و استیل دارد که مشاهده سطح آب موجود در آن را آسان‌تر می‌کند. در کتری قابلیت جدا شدن از بدنه را داراست و توان مصرفی آن به 2400 وات می‌رسد.

گنجایش کتری برابر با 1.7 لیتر است. این محصول دارای سیستم گرم نگه‌دار بوده و قابلیت تنظیم دمای آن امکان تنظیم دما به 4 درجه مختلف را فراهم می‌آورد. این کتری برقی دارای صافی برای دمنوش بوده و دارای دو درب جداگانه برای مصارف جوشاندن آب و دم کردن چای و دمنوش است.

 

کتری برقی تیفال مدل JL55

قیمت: حدود 150,000 تومان

این کتری وزنی برابر با 0.55 کیلوگرم داشته که نسبتا سبک محسوب می‌شود. توان مصرفی آن برابر با 1500 وات بوده و جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ است. در کتری به بدنه کتری متصل بوده و دارای گنجایشی برابر با 1.8 لیتر است. این محصول دارای قابلیت قطع‌کن خودکار بوده و دهانه آن از صافی برخوردار است. طول سیم کتری به 0.55 متر می‌رسد، اما متاسفانه محلی برای نگهداری سیم در نظر گرفته نشده است. کتری قابلیت چرخش 360 درجه روی پایه را داراست و با سینی نگهدارنده آن عرضه می‌شود.

 

کتری برقی شیائومی مدل Mijia

قیمت: حدود 850,000 تومان

کتری برقی شیائومی مدل Mijia طراحی ساده، کلاسیک اما شیکی دارد و به راحتی با دیگر وسایل و رنگ‌ها هماهنگ می‌شود. وزن کتری برابر با 1.240 و محفظه داخلی آن از جنس استیل ضد زنگ بوده و دارای ظرفیتی برابر با 1.5 لیتر است. توان این کتری برابر با 1800 وات بوده و می‌تواند در مدت زمانی حدود 5 دقیقه‌ای آب را به جوش آورد. این محصول دارای سیستم قطع خودکار بوده که پس از به جوش آمدن آب عملیات دستگاه را متوقف می‌کند. علاوه بر این در صورت خالی بودن مخزن، دستگاه برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کتری متوقف می‌شود.

به نظر شما برای خرید کتری برقی به چه موارد دیگری باید توجه کرد؟ یک کتری برقی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ نظرات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402