دانلود فیلم ایپ من 4 ؛ بررسی، داستان و نمرات منتقدین

مردی به نام ایپ 4
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Ip Man 4 یکی از آثار محبوب طرفداران سبک رزمی در 2019 است که در ادامه قصد داریم اطلاعات مربوطه به داستان، بازیگران، تریلر و لینک دانلود فیلم ایپ من 4 را به همره نقدها و نمرات منتقدین، با شما به اشتراک بگذاریم.

اگر از طرفداران فیلم‌های رزمی و مبارزه‌ای باشید، قطعا با جت لی و جکی چان آشنا هستید که در دنیا شناخته شده هستند؛ اما در کنار این بازیگران رزمی‌کار، دانی ین (Donnie Yen) هم وجود دارد که با سری فیلم‌های ایپ من (Ip Man) شناخته شد و اکنون یکی از بازیگران چینی محبوب در دنیا است. اولین فیلم ایپ من بعد از اکران در سال 2008 موفقیت زیادی را برای سازندگان خود به همراه آورد و از نظر تجاری و همین طور از دیدگاه منتقدین، بسیار موفق بود. همان طور که گفتیم، این فیلم باعث افزایش شهرت و محبوبیت ین در چین و در عین حال در میان مخاطبین غربی شد. دو قسمت دیگر بعد از آن نیز توانستند موفقیت خوبی را برای Ip Man در گیشه رقم بزنند و همه چیز را برای ساخت قسمت چهار فیلم آماده سازند.

دانلود فیلم ایپ من 4 / ip man 4

فیلم Ip Man 4 یک فیلم بیوگرافی هنرهای رزمی هنگ کنگی بوده که توسط ویلسون ییپ (Wilson Yip) کارگردانی شده است. این فیلم چهارمین عنوان در سری ایپ من محسوب می‌شود که بر اساس زندگی استاد هنرهای رزمی «وینگ چون» (شاخه‌ای از کونگ فو) ساخته شده که استاد بروس لی بود. برای آشنایی با بازیگرانی مثل بروس لی که در جوانی جان خود را از دست داده‌اند، می‌توانید به این مطلب پلازا مراجعه کنید. در ادامه می‌توانید به دانلود ایپ من ۴ پرداخته و با داستان و بازیگران این فیلم رزمی پرطرفدار و نظرات و نمرات منتقدین به آن آشنا شوید.

دانلود ایپ من 4

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


داستان فیلم رزمی ایپ من 4


هر کدام از فیلم‌های این سری بر روی یکی از بخش‌های زندگی ایپ من متمرکز بوده است. ایپ من در مورد استاد بزرگ افسانه‌ای هنرهای وینگ چون (شاخه‌ای از کونگ فو) است و به حوادث جنگ ژاپن و چین می‌پردازد. در IP Man 2 که سامو هونگ (Sammo Hung) نیز حضور دارد، شاهد ماجراهای او در هنگ کنگ اشغال شده توسط بریتانیا در اواسط دهه 1940 هستیم. در سومین فیلم از این سری، Ip Man با بوکسوری با بازی مایک تایسون (Mike Tyson) مبارزه می‌کند و در همین حین، در حال کنار آمدن با مرگ قریب الوقوع همسرش است. در اواخر این فیلم بود که Ip Man بروس لی را به عنوان شاگردش پذیرفت.

bruce lee ip man / بروس لی و بازیگر فیلم ایپ من

داستان فیلم ایپ من ۴ در دهه 1960 می‌گذرد و اولین فیلم از این سری است که داستانش در آمریکا جریان دارد. در این فیلم، ایپ من به آمریکا سفر می‌کند تا به بروس لی کمک کند. لی قصد دارد یک مدرسه وینگ چون در سیاتل آمریکا باز کند اما با مخالفت جامعه هنرهای رزمی آمریکا مواجه است. با حضور این شخصیت در آمریکا، او باید با رزمی‌کاران آمریکایی مبارزه کند که می‌خواهند خودشان را با شکست دادن استاد بزرگ وینگ چون ثابت کنند.

 


سازندگان و بازیگران فیلم رزمی ایپ من 4


در سپتامبر 2016 (شهریور 95) دانی ین اعلام کرد که او و کارگردان این مجموعه یعنی ویلسون ییپ (Wilson Yip) فیلم چهارم این مجموعه را خواهند ساخت. نویسنده مجموعه یعنی ادموند وانگ هم نگارش فیلم‌نامه این عنوان را بر عهده داشت. تهیه کننده فیلم یعنی ریموند وانگ اعلام کرده بود که مقدار زیادی پول برای ایفای دوباره نقش ایپ من به ین داده بود.

یکی دیگر از بازیگران فیلم، اسکات ادکینز است. ادکینز بازیگر مورد علاقه طرفداران هنرهای رزمی است که برای نقش‌هایش در فیلم‌هایی نظیر Undisputed II: Last Man Standing و تعدادی از فیلم‌های اکشن با بازی ژان کلود ون دام (Jean-Claude Van Damme) معروف است. ادکینز توانایی‌های خود در زمینه آثار رزمی را در فیلم‌هایی همچون X-Men Origin: Wolverine ،Doctor Strange و The Bourne Ultimatum نیز نشان داده بود. این بازیگر مشهور همچنین سابقه بازیگری در فیلم‌هایی مانند Ninja و Undisputed III: The Redemption و Boyka: Undisputed را در کارنامه بازیگری خود دارد. ادکینز که شخصا از سوی ین برای بازی در این نقش دعوت شده بود، معتقد است فیلم های Ip Man شاهکارهایی واقعی در مجموعه فیلم‌های رزمی هستند.

Ip Man / بازیگر فیلم ایپ من 4

دیگر بازیگر فیلم ایپ من 4 دنی چان (Danny Chan) است که نقش بروس لی معروف را در فیلم ایفا کرده است. وانس وو (Vaness Wu) هم از دیگر بازیگران فیلم است.

 


پوستر و تریلر ایپ من 4


دانی ین اولین تریلر ایپ من را در اواخر اسفند 97 در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد. در این تریلر شاهد ورود او به آمریکا برای کمک به دانش آموز خود، یعنی بروس لی هستیم. تریلر دوم فیلم Ip Man 4 هم بعدها منتشر شد که اتفاقات و مبارزات بیشتری را نشان می‌دهد. این تریلر را می‌توانید در بالا تماشا کنید. تریلر نهایی این فیلم هم که مربوط به اکران آن در آمریکا می‌شود را می‌توانید در زیر تماشا کنید.

در زیر هم می‌توانید شاهد چهار پوستر از این فیلم باشید.

 


دانلود فیلم ایپ من 4


فیلم Ip Man 4 در 20 دسامبر 2019 در چین اکران شد. این فیلم اکنون با کیفیت بلوری در دسترس قرار گرفته است و شما می‌توانید با سه کیفیت مختلف آن را در ادامه دانلود کنید.

دانلود فیلم سینمایی ایپ من 4

دانلود فیلم ایپ من 4 با کیفیت 1080p بلوری و حجم 1.7 گیگابایت

دانلود فیلم ایپ من 4 با کیفیت 720p بلوری و حجم 800 مگابایت

دانلود فیلم ایپ من 4 با کیفیت 480p بلوری و حجم 450 مگابایت

دانلود زیرنویس فارسی فیلم ایپ من 4

دانلود فیلم ایپ من 4 با زیرنویس چسبیده فارسی و کیفیت 1080p

دانلود فیلم ایپ من 4 با زیرنویس چسبیده فارسی و کیفیت 720p

 


نکاتی درباره فیلم Ip Man 4


در بخش‌هایی از فیلم که در شانگهای فیلمبرداری می‌شد، شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه جکی چان هم حضور ویژه‌ای در فیلم خواهد داشت و برای بار سوم با دانی ین مبارزه خواهد کرد (جکی چان و ین قبلا درفیلم‌های Shanghai Knights و Twin Effect 2 با هم مبارزه کرده بودند). به نظر می‌رسد این شایعه زمانی به وجود آمد که تصویری از جکی چان هنگامی که ست فیلمبرداری ایپ من 4 را برای ملاقات با یون وو-پینگ (Yuen Woo-ping) و دانی ین بازدید می‌کرد، منتشر شد.

 

جمی چان در فیلم ip man 4

 


بررسی و نمرات منتقدین به فیلم Ip Man 4: The Finale


فیلم ایپ من ۴ نقدها و نمرات مثبتی را از منتقدین دریافت کرد. این فیلم در سایت راتن تومیتوز، امتیاز 88% را از 26 نقد دارد. در سایت متاکریتیک هم این فیلم امتیاز 62 را بر اساس 11 نقد دارد که 8 تای آن‌ها سبز و 3 تا هم نارنجی هستند. در ادامه به نظرات برخی از منتقدین درباره فیلم Ip Man 4: The Finale می‌پردازیم.

 

اسکات تافویا / راجبر ابرت: نمره 88

ظاهرا فیلم Ip Man 4: The Finale آخرین باری است که ین جامه بلند و سیاه آشنایش را برای ایفای نقش ایپ من می‌پوشد و ییپ (Yip) هم یک پایان شایسته و شکوهمند را برای این مجموعه رقم زده است.

فیلم Ip Man 4: The Finale

 

بن کنیگزبرگ / نیویورک تایمز: نمره 70

اینکه چه کسی نبرد آخر فیلم را می‌برد، کاملا مشخص است؛ اما تماشای حرکت دست و پاهای ین در مبارزه، همیشه هیجان‌انگیز است.

 

الیزابت کر / هالیوود ریپورتر: نمره 70

با اینکه این فیلم به اندازه هیچ کدام از سه عنوان قبلی، قدرت و ظرافت ندارد، ین دوباره در سن 56 سالگی ثابت می‌کند که یک شگفتی بی‌پایان است.

 

جسیکا کیانگ / ورایتی: نمره 70

داستان‌سرایی بی‌روح و حرکات تمرین‌شده سریع و ارزش تولید بالا باهم در فیلم بسیار سرگرم‌کننده Ip Man 4: The Finale ترکیب شده‌‌اند.

بروس لی در ایپ من 4

 

آلن انگ / فیلم ترت: نمره 70

فیلم Ip Man 4: The Finale یک پایان هیجان‌انگیز برای این مجموعه است. اکش آن سریع بوده و نبردها شاعرانه هستند. داستان فیلم نه تنها یک پیچش مدرن را وارد آن می‌کند؛ بلکه همان‌قدر که مربوط به دهه 70 میلادی می‌شود، امروز هم صادق است.

 

کنث توران / لوس آنجلس تایمز: نمره 70

یکی از لذت‌های غیرمنتظره فیلم ایپ من 4 پخش مونتاژی گرم از صحنه‌های 3 فیلم قبلی در انتهای این فیلم است. ستاره فیلم یعنی ین گفته است که در آینده او، فیلم‌های ایپ من دیگری در کار نخواهد بود؛ اما هیچ کسی ناراحت نمی‌شود اگر فیلم دیگری منتشر شود.

 

سایمون آبرامز / رپ: نمره 65

فیلم Ip Man 4: The Finale که یک اثر ملودرام هنرهای رزمی قوی اما سطحی است، تفاوت زیادی نسبت به آنچه طرفداران در فیلم‌های قبلی این فرنچایز اکشن محبوب دیده بوند، ندارد.

بررسی ip man 4

 

کری دارلینگ / سن فرانسیسکو کرانیکلز: نمره 50

نتیجه کار، فیلمی است که به نظر نیمه‌تمام می‌آید. در انتهای فیلم، خلاصه‌ای از صحنه‌های فیلم‌های قبلی ایپ من پخش می‌شود که روش نوستالژیکی برای اتمام آن است. ای کاش مواردی که قبل از آن پخش شده بودند، رضایت‌بخش‌تر بودند.

 

درک اسمیت / اسلنت: نمره 50

این فیلم پر است از شخصیت‌ها و زیرداستان‌هایی که در نهایت، هیچ ربطی به ایپ من و میراث او ندارند.

فیلم مردی به نام ایپ 4

در این مطلب نگاهی به داستان، بازیگران، تریلر و نمرات منتقدین به فیلم Ip Man 4: The Finale داشتیم و لینک دانلود آن را ارائه کردیم. دانی ین اعلام کرده است که فیلم Ip Man 4 آخرین عنوان در این مجموعه خواهد بود. این خبر ناراحت کننده‌ای برای طرفدارای فیلم های رزمی و این شخصیت محسوب می‌شود. اگر شما هم از طرفداران این سبک از فیلم‌ها هستید، قطعا امیدوار خواهید بود تا این مجموعه بعد از فیلم ایپ من 4 هم ادامه پیدا کند و یا حداقل فیلم‌های باکیفیت مشابهی را در این زمینه ببینیم. نظر شما درباره شماره چهارم ایپ من چیست؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران10 دیدگاه
avatar
محمد
.
05 اسفند 1398، 17:18
پاسخ
0
0
فیلم را امروز دیدم بسیار زیبا بود و یکی از بهترین فیلمهای ایپ
avatar
هادی
.
04 اسفند 1398، 21:36
پاسخ
0
0
فیلم فوق العاده ای بووووود؛ قسمت مبارزه بروس لیش منو برد مبارزات جذاب فیلم ها قدیمی بروس لی مثل اژدها وارد می شود و خشم اژدها و... در کل ایپ من 4 از قبلیش به مراتب بهتر بود
avatar
محمد
.
04 اسفند 1398، 00:42
پاسخ
0
0
فیلم های معرفی شده توی پلازا مسخره‌ست
avatar
فن بروس لی
.
03 اسفند 1398، 13:20
پاسخ
0
0
آقای ایپ خیلی عالیه. خیلی دوستش دارم و فکر کنم فقط بخاطر اینکه استاد بروس لی هستش محبوب و پر طرفدار شده. نظر شما چیه دوستان؟
avatar
شهاب
.
19 دی 1398، 19:22
پاسخ
0
0
الان 19 دی و ۹ ژانویه هست پس این نسخه های بلوری کجان ؟
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402