معرفی بهترین پدهای موس مخصوص بازی و ساده موجود در بازار

MousePad / موس پد
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با استفاده از موس پد می‌توان سطحی روان و صاف را برای افزایش کارایی موس فراهم کرد. در این مطلب به معرفی 10 موس پد با قیمت‌های اقتصادی برای گیمرها و کاربران عادی می‌پردازیم. با پلازا همراه باشید.

پدها مانند گذشته و زمان موس‌های توپی نقش مهم و حیاتی ایفا نمی‌کنند. البته که می‌توان بدون آن‌ها از یک موس برای مقاصد مختلف حتی گیمینگ استفاده کرد اما ماوس پد یکی از آن لوازمی است که فقط زمانی که از آن استفاده کنید متوجه می‌شوید می‌تواند چه نقش پررنگ و مثبتی در بهبود عملکرد موس‌تان داشته باشد. استفاده از آن باعث افزایش دقت و کارایی موس شده و در طول زمان نیز به تمیز و سالم نگه داشتن آن کمک می‌کند.

شاید این موارد بیشتر از همه برای گیمرهای حرفه‌ای اهمیت داشته باشد. دقت و عملکرد سریع و مناسب موس یکی از مهمترین فاکتورهای برتری در بازی‌ها به شمار می‌آید. در این میان علاوه بر کیفیت ساخت موس‌ و برند تولیدکننده آن، پد ماوس نیز نقشی تعیین کننده در این معادله ایفا می‌کند. هرچقدر کیفیت آن بهتر باشد و بتواند سطح روان‌تری را در اختیار حسگر موس قرار دهد، عملکرد موس نیز بهتر می‌شود.

از همین رو در این مطلب به معرفی 10 موس پد برتر با قیمت‌های اقتصادی موجود در بازار برای گیمرها و کاربران عادی پرداخته‌ایم.

معرفی لیست بهترین موس پدهای 2020:

 


بهترین موس پدهای  گیمینگ 2020 موجود در بازار


در این بخش به معرفی بهترین موس پدهای گیمینگ 2020 می‌پردازیم.

تسکو مدل TMO 40

موس پد تسکو

 

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 ریزر یکی از شرکت‌هایی است که سابقه طولانی در تولید لوازم جانبی کامپیوتر دارد. Goliathus Control Fissure یکی از پدهای تولیدی این شرکت و جزو محبوب‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید. سطح متخلخل این پد، حس درگیری بهتری با سطح میز ایجاد می کند و برخی کاربران، ترجیح می دهند سطح موس پدشان سطحی غیر صاف و دارای خلل و فرج داشته باشد.

کف ماوس پد گیمینگ Razer Goliathus Control Fissure Medium از لاستیکی بسیار انعطاف پذیر و در عین حال محکم ساخته شده است و به همین دلیل، می توانید به دوام آن اطمینان کامل داشته باشید. این پوشش با داشتن اصطکاک عالی با سطوح مختلف، به سادگی به میز می چسبد و هنگام بازی از زیر دست شما سر نمی خورد.
پوشش رویی ین محصول ریزر با دوختی کامل و بادوام به قسمت زیری متصل شده است و در کوتاه مدت دچار فرسودگی و نخ کش شدن نمی شود. روی این پوشش برجسته و فرورفته می توانید لوگوی زیبا و مخوف ریزر را روی سطحی ترک خورده مشاهده کنید و چاپ روی آن مقاومت بسیار زیادی به پاک شدن دارد.

 

ریزر مدل GoliaThus Speed Cosmic Edition Stand

موس پد

اگر به دنبال یک موس‌ پد زیبا با کیفیت بسیار خوب می‌گردید که بتواند تجربه بهتری از کار با موس را برایتان فراهم کند، موس پد ریزر مدل GoliaThus Speed Cosmic Edition Stand جزو بهترین های حال حاضر به شمار می‌آید؛ به این دلیل که کیفیت بسیار بالای بافت مورد استفاده در آن سبب افزایش دقت و عملکرد موس می‌شود.

روکش  Goliathus Speed Cosmic Edition Medium از جنس پارچه است و وجود دوخت در تمام حاشیه های آن از نخ کش شدن و باز شدن آستری جلوگیری می کند. بخش تحتانی آن از لاستیک ضد لغزش ساخته شده است و زمانی که روی سطح میز شما قرار گیرد، امکان ندارد بتوانید آن را هنگام بازی و گیمینگ، حرکت دهید. روی سطح پد موشواره Razer Goliathus Speed مدل Cosmic Edition Medium، طرحی مفهومی و جذاب از لوگوی Razer و پرتوهای سبز رنگ نقش بسته است که کیفیت چاپ بسیار بالایی دارد و ضمن داشتن مقاومت بالا به سایش، میز کار شما را از همیشه زیباتر و جذاب تر خواهد کرد.

 

ریزر مدل VESPULA V2

بهترین موس پد

همچنین بخوانید :
«برای پیروزی در بازی، موقعیت مناسب خود را پیدا کنید!» این شعار کمپانی ریزر (Razer) در هنگام رونمایی از  VESPULA V2 است. شاید در نگاه اول، وسیله‌ای به سادگی ماوس پد، در فرایند گیمینگ با PC اهمیتی نداشته باشد اما اگر می‌خواهید در تمام بازی‌ها همیشه برنده باشید، باید تک تک لوازمتان، استانداردهای بازی را داشته باشند.

این پد دو طرفه، به گونه ای ساخته شده که کاربران می‌توانند با توجه به عادت خود، از هرکدام از قسمت‌های آن استفاده کنند. یک طرف آن با پارچه نرم و سمت دیگر آن با پارچه سخت ساخته شده تا حرکت ماوس با هر دقت حسگری که دارد، راحت انجام شود. حرکت سریع و روان ماوس روی پد یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که گیمرهای حرفه‌ای به آن توجه دارند. ابعاد  Vespula V2 ریزر برابر 320 در 272 میلی متر است و یک استراحتگاه نرم به ارتفاع 22 میلی متری در قسمت پایین آن طراحی شده که انجام بازی‌های طولانی مدت را برای گیمرها راحت‌تر می‌کند.

ایسوس مدل ROG Scabbard Extra Large

موس پد گیمینگ

همواره باید به این نکته توجه داشت که بدون بستر مناسب، موشواره حرفه‌ای شما نمی‌تواند با حداکثر پتانسیل کار کند. اینجاست که خرید یک پد گیمینگ ایسوس مدل ROG Scabbard Extra Large مزایای خود را نشان می‌دهد. این ماوس با داشتن فضای کافی برای همراه کردن ماوس با لپ تاپ و کیبورد، یکی از بزرگ‌ترین موس پدهای دنیا به حساب می‌آید. در ساخت این محصول از پوشش Cordura® Lite استفاده شده است که در ساخت تجهیزات نظامی و پوشاک ورزشی به کار می‌رود و در برابر آلودگی و ریختن مایعات، مقاومتی استثنایی دارد. به همین دلیل، این محصول گیمینگ Asus مدل ROG Scabbard Extra Large ظاهر شیک و تمیز خود را تا سال‌های سال، حفظ می‌کند.

برای آنکه ماوس شما از قابلیت مانور پذیری عالی برخوردار باشد، پوشش ROG Scabbard سایز ایکس لارج، از نوع ریزبافت انتخاب شده است و ضخامت 2 میلی متری و خاصیت اسفنجی بالشتک آن، راحتی مچ دست شما را تضمین می‌کند. کفی آن از لاستیک ضد لغزش ساخته شده است و دوردوزی کامل و محکم آن، مقاومت این وسیله را به پارگی، تضمین می‌کند. در نهایت به لوگوی آن می‌رسیم که از مواد شب‌تاب ساخته شده است و ظاهر جالبی به آن می‌دهد. این موس هم در ظاهر و هم در کارایی، بسیار موفق عمل کرده است.

ریزر مدل Firefly V2

موس پد rgb

ماوس پد گیمینگ ریزر مدل Firefly V2 هم اکنون پیشرفته‌ترین و برترین پد کمپانی Razer به حساب می‌آید و خرید آن، عده زیادی از گیمرها را در مسیر مانور بهتر موشواره و به تبع آن، برنده بودن همراهی کرده است. این محصول حرفه‌ای، با داشتن نورپردازی داخلی، ظاهری بسیار چشمگیر دارد؛ اما همه چیز در ظاهر آن خلاصه نمی‌شود. کفی Firefly V2 از لاستیکی بسیار بادوام ساخته شده است که به دلیل چسبندگی و اصطکاک خود با سطح میز، به خوبی روی آن ثابت می‌ماند. بدین ترتیب زمانی که در مرحله‌ای نفس‌گیر از بازی گیر افتاده‌اید و ماوس خود را به این‌سو و آن‌سو هدایت می‌کنید، مطمئن خواهید بود که پد، زیر دستتان سُر نخواهد خورد. پوشش  Firefly V2 از نوع سخت انتخاب شده و تفاوت آن با مدل Cloth Edition نیز همین است. این پوشش ضمن داشتن زبری کم، به ماوس شما اجازه مانور در اطراف را می‌دهد و با انواع ماوس‌های اپتیکال و لیزری نیز سازگار است.

مهم‌ترین قابلیت Razer Firefly V2 پس از راحتی کار با آن، نورپردازی چندرنگ دستگاه است. نوار LED های RGB که دور تا دور آن را پوشش داده است، بسته به انتخاب شما و با ریتم و رنگ قابل تنظیم، روشن و خاموش می‌شود و با افزودن آن به سایر محصولات ریزر که به نشان Chroma مجهزند، می‌توانید کامپیوتر خود را به یک مجموعه فضایی و چشمگیر تبدیل کنید. پس از نصب نرم افزار سیناپس، همه چیز برای تنظیم نورپردازی Firefly V2 آماده خواهد بود و در صورت لزوم می‌توانید آن را خاموش کنید. آخرین ویژگی جالب توجه این محصول، سیم‌گیر نصب شده روی آن است که کابل موس شما را در بر می‌گیرد و مانع از ایجاد مزاحمت آن طی بازی می‌شود.

 


بهترین موس پدهای ساده و طبی موجود در بازار


در این بخش به معرفی پدهای طبی و ساده موجود در بازار می‌پردازیم.

تسکو مدل TMO 22

TMO 22 از دیگر پدهای شرکت تسکو است که با قیمت مناسب و طراحی ارگونومیک، انتخاب بسیاری از کاربرانی است که قصد صرف کردن هزینه زیادی برای پد موس خود ندارند. این پد دارای برجستگی برای قرارگیری مچ دست است تا از وارد آمدن فشار به مفاصل این قسمت جلوگیری شود. علاوه بر این سطح زیرین آن نیز چسبندگی بسیار بالایی داشته و قابل استفاده بر روی سطح‌های مختلف است. تسکو این پد را با روکش نانو همراه کرده تا در طول زمان کیفیت بافت پد حفظ شود. TMO 22 را می‌توان بهترین موس پد طبی موجود در بازار با قیمت مناسب محسوب کرد.

تسکو مدل 20 TMO

TMO 20 موس پدی با کیفیت بسیار خوب از تسکو است. این پد با اندازه‌ مناسب و طراحی که دارد در این بازه یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌آید که توجه کاربران زیادی را نیز به خود جلب کرده است. این پد دارای برآمدگی برای قرار دادن مچ دست هنگام کار با موس است که سبب می‌شود در هنگام کار به خصوص اگر مدت زمان طولانی با موس کار می‌کنید فشار بسیار کمتری به عضلات دست وارد شود. سطح زیرین زیر موسی نیز به خوبی به میز متصل شده و از چسبندگی زیادی برخوردار است. بافت پد نیز از مواد با کیفیتی ساخته شده که باعث می‌شود موس به راحتی و دقت بالایی حرکت کند. تسکو در این محصول نیز برای افزایش طول عمر پد از روکش نانو برای سطح آن استفاده کرده است.

 

داتیس مدل P-1108

این زیر موسی یک پد طبی تولید شده توسط شرکت داتیس است. مهمترین ویژگی این پد وجود برجستگی برای قرار دادن مچ دست هنگام کار با موس می‌باشد که نتیجه آن قرار گیری ساعد و دست به درست‌ترین و سالم‌ترین شکل ممکن است که باعث می‌شود تا حد امکان از وارد آمدن فشار اضافی به این نواحی جلوگیری شود. کف این پد نیز از جنس لاستیک بوده تا از سر خوردن آن جلوگیری کرده و سطح ثابت و محکمی را برای استفاده کاربر فراهم کند. علاوه بر این، طراحی آن نیز به گونه‌ای انجام شده تا برای استفاده آن به حداقل میزان فضا لازم باشد.


سخن پایانی


بطور کلی در این مطلب سعی کردیم تا بهترین موس های گیمینگ 2020 موجود در بازار به همراه بهترین موس های ساده و طبی را معرفی کنیم. باز هم شرکت‌های ایرانی مانند تسکو توانایی این را دارند که در این گرانی، کیفیت خود را به نمایش بگذارند. موس پد با کیفیت تاثیر بسزایی در انجام بازی و پیروز شدن دارد؛ مخصوصا برای شرکت در رقابت‌های آنلاین مانند بازی DOTA 2 یا LOL که سرعت عمل در اینگونه بازی‌ها حرف اول را می‌زند.

نظر شما درمورد ماوس پد های معرفی شده در این لیست چیست؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

899×519 (950×548)
132.72 KB

#ir-ext-ui { position: fixed; padding: 1px; z-index: 9999; display: none; font-family: Consolas, “Lucida Console”, “Courier New”, Courier, monospace; text-align: right; }

899×400 (950×423)
146.43 KB

#ir-ext-ui { position: fixed; padding: 1px; z-index: 9999; display: none; font-family: Consolas, “Lucida Console”, “Courier New”, Courier, monospace; text-align: right; }

x (x)
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402