بهترین برنامه های آلارم اندروید و iOS + لینک دانلود

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تا به‌حال خواب مانده‌اید؟ کارهایی مانند قرار با یک نفر یا خوردن دارو را فراموش کرده‌اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، وقت آن رسیده که با بهترین برنامه های آلارم اندروید و iOS آشنا شوید.

اگر در فروشگاه‌های نرم‌افزار، کلمه Alarm را جستجو کنید، صدها نتیجه خواهید یافت. این موضوع دو چیز را به ما نشان می‌دهد: اول اینکه مردم به‌سختی از خواب بیدار می‌شوند و دوم اینکه برنامه‌های ساعت که روی تلفن‌های هوشمند قرار دارند راضی‌کننده نیستند. تاییدی هم بر این نکات وجود دارد؛ اکثر افراد پیش از بیدار شدن چند بار دکمه تعویق را فشار می‌دهند!

اما با وجود گزینه‌های متعدد، کسی فرصت ندارد تک تک آن‌ها را آزمایش کند. به منظور صرفه‌جویی در وقت شما، در این مقاله ده تا از بهترین برنامه های آلارم اندروید و iOS را بررسی کرده‌ایم و لینک دانلود آن‌ها را در اختیار شما قرار داده‌ایم. اکثر این برنامه‌ها رایگان هستند و برخی دیگر هزینه‌ای دریافت می‌کنند، اما همه عالی هستند. با ما همراه باشید تا خودتان ببینید.

بهترین برنامه های آلارم اندروید

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • بهترین برنامه های آلارم اندروید
    • برنامه آلارم Alarm Clock Xtreme
    • اپلیکیشن آلارم Sleep as Android
    • نرم افزار آلارم Google Clock
    • برنامه آلارم Sleep Cycle
    • نرم افزار آلارم Alarmy
    • اپلیکیشن آلارم FreakyAlarm
    • برنامه آلارم Bedtime
    • نرم افزار آلارم Uhp Alarm Clock
    • اپلیکیشن آلارم Snap Me Up
    • برنامه آلارم Gentle Alarm

 


بهترین برنامه های آلارم اندروید


ده برنامه زیر از پرطرفدارترین و بهترین برنامه های آلارم اندروید یا iOS هستند. با آن‌ها آشنا شوید.

 

برنامه آلارم Alarm Clock Xtreme

برنامه آلارم اندروید

درحالی‌که Alarm Clock Xtreme بسیاری از قابلیت‌های مشابه سایر برنامه های آلارم اندروید را ارائه می دهد، یکی از معدود برنامه‌هایی است که قادر است همه آن‌ها را به خوبی انجام دهد. Alarm Clock Xtreme دارای گزینه‌هایی است که با زنگ هشداری که به‌طور صعودی بلندتر می‌شود به آرامی شما را  از خواب بیدار می‌کند. این اپلیکیشن همچنین برای کسانی که برای خارج شدن از رختخواب به یک معمای کوچک نیاز دارند، دارای مسئله ریاضی است.

این اپلیکیشن واقعا یکی از منحصربه‌فردترین برنامه های آلارم اندروید موجود است. اما ویژگی‌های تعویق در Alarm Clock Xtreme بزرگ‌ترین نقاط قوت آن است. Alarm Clock Xtreme با استفاده از یک دکمه تعویق بزرگ، فشار دادن دکمه‌های جانبی یا لرزاندن دستگاه، گزینه‌هایی از روش تعویق را ارائه می‌دهد. اگر تصمیم دارید هشدار را به تعویق بیندازید، می‌توانید برنامه را تنظیم کنید تا مدت زمان بین ضربه‌های تعویق را کاهش دهد؛ بنابراین دفعات بیشتری از خواب بیدار خواهید شد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این نرم‌افزار می‌توان به زنگ موسیقی (آهنگ منتخب شما یا یک آهنگ تصادفی) و ردیابی خواب اشاره کرد که رفتار و کیفیت خواب شما را تحلیل می‌کند.

دانلود برنامه آلارم Alarm Clock Xtreme برای اندروید

 

اپلیکیشن آلارم Sleep as Android

نرم افزار آلارم اندروید

گرچه امتیاز Sleep as Android در فروشگاه گوگل پلی می‌تواند بالاتر باشد، مسلما این برنامه یکی از پیشرفته‌ترین برنامه های آلارم اندروید است. از ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به ادغام با وسایل پوشیدنی (به‌عنوان مثال ساعت هوشمند و مانیتور فیتنس)، ادغام با لامپ‌های هوشمند Philips Hue، ادغام با اسپاتیفای، ردیابی آمار برای خواب عمیق و کمبود خواب، ضبط مکالمه خواب، تشخیص خروپف و حتی جلوگیری از جت ‌زدگی (ناراحتی و بی‌خوابی ناشی از مسافرت طولانی با هواپیما) اشاره کرد.

تنها نکته منفی موجود در مورد Sleep as Android، طراحی رابط کاربری آن است. این رابط کاربری از نظر زیبایی‌شناسی خوب به‌نظر می‌رسد، اما در مواقعی که می‌خواهید کاری انجام دهید، گیج‌کننده است و نمی‌توانید دکمه‌های مناسب یا گزینه‌های منو را برای انجام آن کار پیدا کنید.

دانلود اپلیکیشن آلارم Sleep as Android برای اندروید

 

نرم افزار آلارم Google Clock

اپلیکیشن آلارم

برنامه Clock Google همانطور که انتظار دارید عملکردهای زنگ مخصوص خود را ارائه می‌دهد، اما برخی از ویژگی‌های دیگر آن ممکن است شما را غافلگیر کند. با این اپلیکیشن شما می‌توانید هشدارها را برای چند روز تنظیم کنید. برای مثال یک زنگ هشدار برای روزهای هفته و زنگ دیگری برای آخر هفته‌ها بگذارید؛ این امر می‌تواند مدیریت زندگی شما را آسان کند. اما آنچه شما ممکن است انتظار نداشته باشید ادغام اسپاتیفای است؛ با این قابلیت می‌توانید با آهنگ، آلبوم یا لیست پخش لحظه مورد علاقه خود از خواب بیدار شوید. اگر تلفن 3Google Pixel و شارژر بی سیم Pixel Stand داشته باشید، می‌توانید از هشدار طلوع آفتاب استفاده کنید.

Clock Google ردیابی در خواب ندارد و از زنگ هشدار هوشمند برای اطمینان از کافی بودن خوابتان استفاده نمی‌کند. این نرم افزار دارای یکپارچه‌سازی منظم با Google Assistant Routines است و شما می‌توانید از طریق سایر محصولات هوشمند خانه خود که به اکوسیستم Google Home شما متصل هستند، زنگ هشدار خود را راه‌اندازی کنید. شما می‌توانید یک کار روتین هر صبح، مثل روشن شدن چراغ‌ها، شروع به کار دستگاه قهوه‌ساز و تنظیم ترموستات را تنظیم کنید و به محض اینکه قطع زنگ هشدار را بزنید، این کارها آغاز می‌شوند.

دانلود نرم افزار آلارم Google Clock برای اندروید

 

برنامه آلارم Sleep Cycle

برنامه زنگ هشدار اندروید

اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که هم خواب شما را ردیابی کند و هم صبح شما را از خواب بیدار کند، Sleep Cycle ممکن است بهترین برنامه آلارم اندروید برای شما باشد. Sleep Cycle از میکروفون و شتاب‌سنج تلفن برای ردیابی الگوهای خواب شما استفاده می‌کند و از ترکیب این داده‌ها با زنگ هشدار استفاده می‌کند تا صبح به آرامی شما را از خواب بیدار کند. اگرچه آگاهی از الگوهای خواب شما می‌تواند به شما کمک کند تا صبح سرحال از خواب بیدار شوید، اما درگیر این نباشید که بیش از حد خوابیدید یا خیلی زود از خواب بیدار شدید. محققان معتقدند افرادی که از ردیاب خواب استفاده می‌کنند، گاهی اوقات خواب چندان راحتی ندارند؛ زیرا بیش از حد نگران الگوهای خوابشان هستند.

Sleep Cycle  می‌تواند بیش از حد دقیق باشد. برای به‌دست آوردن بهترین نتیجه، نیاز است آزمایش کنید قرار دادن آن در کجا نتیجه بهتری دربردارد. به‌نظر می‌رسد این برنامه برای افرادی که تنها می‌خوابند کمی بهتر کار می‌کند؛ زیرا حیوانات خانگی و هم‌تختی‌ها ممکن است برنامه را مغشوش کنند.

دانلود برنامه آلارم Sleep Cycle برای اندروید و iOS

 

نرم افزار آلارم Alarmy

قوی ترین آلارم اندروید

اینکه Alarmy در میان برنامه های آلارم اندروید یا iOS یکی از بالاترین امتیازها را دارد باعث می‌شود آن را برنامه‌ای بدانیم که ارزش امتحان کردن دارد. می‌توان اطمینان داشت نه لزوما همه، اما بسیاری از شما آن را دوست خواهید داشت.

Alarmy این افتخار را دارد که توسط کاربران و منتشرکنندگان سراسر جهان بیشترین رای «آزاردهنده‌ترین زنگ جهان» را دریافت کرده است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می‌توانند فقط برای خاموش کردن زنگ از خواب بیدار شوند و بلافاصله به خواب بروند، Alarmy ممکن است در بین برنامه های آلارم اندروید یا iOS برنامه‌ای عالی برای شما باشد. Alarmy برای خاموش کردن زنگ صبح خود، شما را ملزم به انجام یک کار خاص می‌کند. می‌توانید از تکان دادن تلفن خود یا حل یک مسئله ریاضی استفاده کنید.

اگر واقعا به بیرون رفتن از رختخواب نیاز دارید، Alarmy حالتی دارد که شما را ملزم می‌کند تا از یک اتاق خاص در خانه خود عکس بگیرید. علاوه بر یک رابط کاربری ساده و مینیمال، قابل‌توجه‌ترین ویژگی این اپلیکیشن زنگ «حالت عکس» است؛ در صورت عدم انتخاب گزینه عکس گرفتن، سایر حالت‌های خاموش مانند تکان دادن، بارکد و حالت ریاضی در دسترس هستند.

دانلود نرم افزار آلارم Alarmy برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن آلارم FreakyAlarm

بهترین برنامه آلارم اندروید

باعث تاسف است که FreakyAlarm فقط برای آیفون در دسترس است؛ زیرا ویژگی‌های بسیار جذابی را ارائه می‌دهد. FreakyAlarm دارای سیستم اطلاع‌رسانی با یک فهرست بزرگ از هشدارهای آزاردهنده و در عین حال مؤثر است. همچنین گزینه‌ای وجود دارد که شما را وادار می‌کند برای خاموش کردن زنگ هشدار یک معما حل کنید. کسانی که بیدار شدن برایشان واقعا سخت است، می‌توانند FreakyAlarm را فعال کنند. در این صورت اگر می‌خواهید زنگ را غیرفعال کنید، لازم است بارکد محصولات خاصی را اسکن کنید.

دانلود اپلیکیشن آلارم FreakyAlarm برای iOS

 

برنامه آلارم Bedtime

بهترین ساعت زنگ دار اندروید

بعضی اوقات بهترین برنامه، برنامه‌ای است که از قبل آن را دارید. آخرین نسخه‌های iOS با یک ساعت زنگ‌دار کوچک مفید و یک ردیاب خواب ​​Bedtime همراه است. برگه Bedtime را می‌توانید در برنامه ساعت استاندارد iOS پیدا کنید و اولین باری که وارد آن می‌شوید، از شما سؤال می‌کند کی می‌خواهید بیدار شوید و به‌طور کلی به چه میزان خواب نیاز دارید. سپس زمان خواب ایده‌آل شما را محاسبه می‌کند و هنگام فرا رسیدن آن را به شما هشدار می‌دهد. می‌توانید زمان را از طریق رابط ساعت تغییر دهید و به‌طور خودکار زمان خواب شما در جهت جبران آن به‌روزرسانی می‌شود.

می‌توانید روزهای مشخصی را برای هشدار Bedtime خود انتخاب کنید، اما نمی‌توانید هشدارهای مختلفی را برای روزهای متفاوت انتخاب کنید؛ ویژگی که معمولا در برنامه های آلارم اندروید یا iOS پیشرفته‌تر مشاهده خواهید کرد. با این حال، این می‌تواند به‌طور خودکار Do Not Disturb را فعال کند و زمان خواب شما را ردیابی و به برنامه Health نیز ارسال کند. اگر در جستجوی یک ساعت زنگ‌دار ساده هستید که به شما کمک می‌کند تا به موقع به رختخواب بروید و داده‌های خواب خود را ردیابی کنید، Bedtime به امتحانش می‌ارزد.

دانلود برنامه آلارم Bedtime برای iOS

 

نرم افزار آلارم Uhp Alarm Clock

بهترین ساعت زنگ دار اندروید

آیا تهدید مسخره شدن توسط همسالان تنها چیزی است که شما را ترغیب می‌کند در ابتدای روز از به تعویق انداختن بیدار شدنتان خودداری کنید؟ Uhp Alarm در کنار بسیاری از ویژگی‌هایی که در برنامه های آلارم اندروید یا iOS دیگر پیدا خواهید کرد، طراحی ساده‌ای دارد. همچنین به شما امکان می‌دهد تعداد تعویق‌ها را محدود کنید و پیش‌بینی وضعیت آب و هوا و همچنین گزینه استفاده از آهنگ‌های iTunes را به‌عنوان زنگ هشدار خود ارائه می‌دهد.

آنچه واقعا Uhp Alarm Clock را از بقیه متمایز می‌کند این است که اگر از رختخواب بیرون نیایید، شما را پیش همه شرمسار خواهد کرد. درست است؛ Uhp در صورت ترک نکردن رختخواب در مدت زمان هشدار، از خاموش کردن زنگ خودداری می‌کند و از همه مهم‌تر آن را به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما ارسال خواهد کرد تا همه بدانند که چقدر تنبلی می‌کنید. بنابراین اگر نمی‌توانید تحمل کنید که دوستان و خانواده‌تان بدانند که چقدر تنبل هستید، بهتر است از رختخواب خود خارج شوید.

دانلود نرم افزار آلارم Uhp Alarm Clock برای iOS

 

اپلیکیشن آلارم Snap Me Up

بهترین برنامه ساعت برای اندروید

هیچ‌کس واقعا اعتقاد ندارد که سلفی‌های سر صبح و تازه از رختخواب بیرون آمده واقعی هستند؛ اما اگر اینطور بود چه می‌شد؟ اگر خاموش شدن زنگ هشدار شما به عکسی از چهره خواب‌آلودتان وابسته باشد چه می‌شود؟ ما چندان مطمئن نیستیم که از اشتراک‌گذاری آن‌ها خوشحال شوید، اما Snap Me Up در هر صورت شما را به گرفتن این سلفی‌ها وادار می‌کند. تنها راه خاموش کردن زنگ هشدار این برنامه، گرفتن عکس سلفی خواب‌آلود است.

هنگامی که زنگ هشدار شما خاموش شد، از شما خواسته می‌شود به یک جای روشن‌تر بروید تا بتوانید یک سلفی صبح زود بگیرید و سپس گزینه‌ای برای اشتراک‌گذاری آن با جهان خواهید داشت. این یک گزینه سرگرم‌کننده است و مطمئنا راهی متفاوت برای بیدار شدن. اگر به دنبال روشی از بین برنامه های آلارم اندروید یا iOS برای بیدار شدن هستید که شامل حل مسئله ریاضی نباشد، Snap Me Up را امتحان کنید.

دانلود اپلیکیشن آلارم Snap Me Up برای اندروید

 

برنامه آلارم Gentle Alarm

نرم افزار آلارم iOS

بسیاری از برنامه های آلارم اندروید یا iOS به سرعت و بی‌رحمانه شما را از خواب می‌پرانند؛ یک انفجار صدا با حجم کامل را به اتاق خواب آرامش‌بخش شما شلیک می‌کنند و شما را با فرصتی 60 ثانیه‌ای از خواب بیدار می‌کنند. اما یک روش ساده‌تر نیز وجود دارد. Gentle Alarm با هدف برخاستن شما از خواب سبک با افزایش صدای هشدار، شما را به مرور زمان از خواب بیدار می‌کند. این یک برنامه قدیمی است و اکنون بیش از دو سال است که به‌روزرسانی نشده است، اما هنوز هم کار می‌کند و دارای بسیاری ویژگی‌های استثنایی است. شما می‌توانید یک صدای خاص تنظیم کنید تا شما را بیدار کند یا از فهرست بزرگ Gentle Alarm یا از بین موسیقی‌های خودتان، یک آهنگ یا آلبوم یا حتی انتخابی تصادفی، زنگ هشدار را انتخاب کنید.

اگر نگران هستید که ممکن است با چنین صدای صعودی بخوابید، از قابلیت «زنگ ایمن» استفاده کنید که بعد از اتمام زنگ هشدار، شما را با حجم کامل صدا مواجه می‌کند. همچنین می‌توانید تلفن را تنظیم کنید تا یک معمای ریاضی کوچک یا چالش دیگری را برای اثبات این که به اندازه کافی بیدار هستید حل کنید تا زنگ هشدارتان خاموش شود. تقریبا همه این ویژگی‌ها گزینه‌های سفارشی‌سازی را نیز دارند. این باعث شده است که این برنامه به یک زمین بازی تبدیل شود.

دانلود برنامه آلارم Gentle Alarm برای اندروید

 

برنامه زنگ هشدار شما چیست؟ کدام یک از برنامه های آلارم اندروید یا iOS در این مقاله از نظر شما جالبتر است؟ پیشنهاد ما این است که از برنامه ساعت پیش فرض خود خلاص شوید و یکی از این نرم‌افزارها را انتخاب و روی تلفن همراهتان نصب کنید. پس از مدتی بابت این کار از خودتان و حتی از ما تشکر خواهید کرد! اما کدام مورد از برنامه های آلارم اندروید یا iOS این مقاله مفیدترین و موثرترین اپلیکیشن آلارم برای شخص شماست؟ آیا برنامه آلارم اندروید خوب دیگری می‌شناسید که از قلم افتاده باشد؟ پیشنهادتان را برای ما بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402